הרושם הראשוני | הרב אמנון יצחק
תאריך פרסום: 21.01.2021, שעה: 07:20
הרושם הראשוני
"ויאמר משה אל האלוקים מי אנוכי כי אלך אל פרעה"
והידוע שחכמי הרופאים הראשונים השכילו לדעת מוצא ומבוא דרך המחלה. זאת אומרת, הם ידעו מה מקור המחלה ומה גורם לה. למען ישכילו בהמשך הזמן על ידי נסיונות דרך הילוכה. זאת אומרת, איך זה מתפתח ולאן זה יכול להגיע. ועל פי זה ישכילו איך להיזהר, שלא תבוא המחלה. זאת אומרת. להקדים תרופה למכה כדי שלא להגיע למצב של המחלה כמו שדוקטור זלנקו אומר שאפשר לא לחלות בכלל בקורונה, אם עושים את כל מה שהוא אמר בראיון שדיברנו. ואיך לרפאות המחלה הבאה, וכך הם לומדים ומשכילים בזה לפי יכולת המבחן. ועל כן, מורגל בפי הרופאים על דבר שייטב בעיניהם הם אומרים "דבר זה יש לו מהלך ומקום בחכמת הרפואה". או, זה דבר שאנחנו מבינים את סיבתו ואת התהליך, ויש לזה מקום בחכמת הרפואה. אבל דבר שלא ייטב בעיניהם, אומרים כי אין לו מקום ומהלך. לא יודעים, מאיפה, איך זה יוצא, ממה זה בא, ממה נובע, כמו שהיום, אתה שואל אותם ממה בא סרטן – לא יודעים, ממה בא סוכרת – לא יודעים, ממה בא נזלת – לא יודעים, ממה זה – לא יודעים. זאת אומרת, אין להם מהלך.
אנו רואים כח באדם שכל דבר שנתיישב בלבו, בונה עליו בניינים רבים. זאת אומרת, מה שהתיישב בלבו בראשונה, זה כאילו כבר מוסכמה ומוחלט אצלו, ומכאן על זה ועל סמך זה הוא בונה בניינים. ולא רק בדבר שיש בו תאווה ורצון, אלא גם בדבר שיש לו רק ידיעה לבד. אם לאדם יש תאווה ורצון, וזה דבר שהתיישב אצלו כבר, אז הוא יתאווה לעוד מזה ועוד דומה לזה. אם יש לו רצון, והתיישב בלבו הרצון הזה, נגיד הוא רצה להיות ספורטאי, אז הוא מתחיל עכשיו בכיוון הזה והוא ממשיך עם זה. אבל זה לא רק בזה, בתאווה ורצון, זה גם רק בידיעה בלבד. וכיוון שהידיעה היא קדומה אצלו בזמן, אז כל הידיעות שייוולדו לו אחר כך בהשכלתו, יסתעפו על שורש שנשתרש לו בידיעה הקדומה לו בזמן. וההשרשה תטה את השכל להשכיל על פי הידיעה הקדומה. לכן, כל מי שטיפש ושמע מה שאומרים בממשלה או בתשקורת, אז זה נקרא "השכלה ראשונה". עכשיו הוא השכיל שיש וירוס איום ונורא ומתפשט ויחסל וימותו מיליון אנשים ועשרים אלף ימותו ומיליון אנשים יחלו, כמו שאמרו בהתחלה, ואם יהיה מוטציה זה קץ האנושות, ו- ו- ו-, ועל פי ההשכלה הראשונה, זהו, כבר בונה בניינים, יואו, וכבר רואה את עצמו חצי מת, מת וחצי, וככה זה מתפשט.
וזה מהנפלאות שבכוחות האדם החומרי, אשר על כן התורה אסרה לדיין שישמע צד אחד בלי הצד השני, כדי שלא יטה הדין אחר כך אליו. וזה בגלל הרושם הראשון מהידיעה הקודמת. זאת אומרת, אפילו אם זה דיין שקוראים לו משה רבנו! אסור לדיין לשמוע צד אחד שלא בפני הצד השני. כי אז הדברים מתיישבים כבר, אחר כך את השני הוא כבר חושד. הוא שואל אותו כבר שאלות בהתאם למה שהוא קיבל כבר מהראשון וכולי. והדברים האלה ננטעים בו. אז לכן אסרה התורה, כי היא יודעת שיש כח באדם ששמיעה ראשונה, אם היא מתיישבת בלבו, שלום. עכשיו הוא בונה בניינים על פיה. וקשה לו לחזור. עבד איניש לאחזוקי דיבוריה. זאת אומרת גם אם בנאדם אמר "לא, מה פתאום!" הוא כבר יחזיק בזה כל הזמן. תרצה להפוך אותו לצד השני, תביא לו ראיות והכל, "עזוב!", הוא ידחה אותך. למה? בגלל שהתיישב כבר בליבו בפעם הראשונה.
מזה יתבונן המבין איך חובה עלינו להתחנך מנעורינו, כי אם בידיעה בלבד זה כך, מה עוד אם אדם כבר יש לו רושם של חמדה ותאווה לדברים מסוימים, קשה לו כבר לפרוק את זה. אתם רואים, יש ילדים אוכלים קצת קצת קצת, הם מתנפחים מתנפחים מתנפחים, לא יודעים לעצור, לא יכולים. התאווה גוברת עליהם. מבהיל למתבונן. ואם אנחנו לא נחנך, נתחנך מהנעורים לכל הפחות, להקדים לשוב מדרכיו והנחותיו הרעים, אז ירוויח שורש פורה ראש ולענה של הקדימה מיום ליום שלא יוסיף כח בהנחה הראשונה שנחה עליו. זאת אומרת, כמה שאתה תקדים יותר לשוב מהדרכים וההנחות שכבר נחו והנחת אתה בעצמך על עצמך מקדמת דנא, אז אתה תרוויח שתצטרך לעקור פחות שורש פורה ראש ולענה של מה שהקדמת בהתחלה שהתיישבו בך וינוחו עליך כל ההנחות האלה שמהן ייצא שורש פורה ראש ולענה. כי כל עוד יתגדל שורש הנחה זו, יתגבר יותר מערך הנחה ראשונה. זאת אומרת, אם בהנחה הראשונה אתה היית מתאווה לדבר מסוים, אחר כך זה כבר יהיה הרבה יותר. אם ידיעה מסוימת התיישבה בלבך, אז היא כבר תתפתח ליותר ותביא פירי פירות באושים.
ועוד אנו רואים כי כל דבר שהחומר והצורה מתאחדים בו, יתווסף כח הצורה. כדומה, מי שהוא רוצה להתרגל במידת הטבה, ועושה צדקה וגמילות חסדים, מרבה, מאכיל ומשקה עניים, תיתוסף בו הטבה בלב עמוק, לתת את הצדקה זה חומר, הצורה זה החלק הרוחני בנתינה הזאת, זה שאתה הופך להיות נדיב. כשמתחברים חומר וצורה מתגבר כח הצורה, ההטבה, הנדיבות, מתגברים מכח החומר שאתה נותן אותו. אתה נותן את החומר, את הצדקה, את החסד, מזה מתגברת לך הצורה, שזה החלק הרוחני של המצווה.
עכשיו, רופאים שעוסקים בהצלת נפשות, והם משקים את האנשים סמים מרים, חותכים להם את הבשר מהאיברים הנפסדים, גידולים וכל מיני דברים, שלא יפסיד להם את הגוף לגמרי, יש בזה הצלת נפשות מאוד גדולה, נכון? מצילים את האדם ממוות. אבל עם כל זה, אנחנו יודעים שגם הטובים שבהם, הרופאים הטובים שבהם, אין הרבה כאלה, ישובו בהמשך של הזמן להיוולד בהם טבע האכזריות. למה? הלא הם עוסקים בגמילות חסדים גדולה להציל נפשות. אבל מחמת שהחומר הוא במעשה אכזריות לכאורה, שמע, לפתוח בטן של בנאדם, לנסר לו את הגולגולת, לכרות לו רגל, זה מעשים של אכזריות. לכאורה. אין ברירה. וזה הפך הצורה שהיא לטובה רבה, וטבע האדם יותר נוטה לרע כל היום מנעוריו, בגלל שהנחה ראשונה של האדם זה שטבעו לרעה, אז תמשוך ההנחה המוקדמת את מעשה החומר, שהוא עושה בעצם והוא חותך את הבנאדם בניתוחים, היא תמשוך אותו לאכזריות, ומצא מין את מינו, וניעור הרע הטבעי שיש בכל אדם, ומתחזק!
עכשיו לא פלא שמחסלים אנשים חופשי! בכל העולם יש רופאים מחסלים לפי הוראות, ונותנים הוראות גם לאחיות. זה מספיק לו, תני לו זה, תוסיפי לו מורפיום, תני לו ככה, תעשי לו ככה, וכולי וכולי. לא יאומן כי יסופר. בהתחלה שהם ראו ניתוח ראשון, חלק התעלפו. היום הם כבר קצבים, זה קצביה. אומרים לבנאדם, יש לו סוכרת ברגל. סוכרת ברגל, באצבעות. אומרים לו "כן, אנחנו צריכים להוריד את הרגל". עד איפה, את האצבעות רק? לא, עד הברך. למה, כי אם זה יהיה נמק, אחר כך זה ככה, אז צריך עד הקרסול, ואחר כך עוד, וההחלמה לוקח חצי שנה. אז כבר לא כדאי, כדאי להוריד עד הברך. עצות של קצבים. לא יאומן כי יסופר.
לכן היו הראשונים בורחים מן הרבנות. למה? שהחומר הוא היפוך הצורה. אף כי תוכן הצורה נעלית מאוד, מה הצורה ברבנות? שאתה הולך לזכות את הרבים! אבל החומר, הרבנות מקברת. זאת אומרת, עצם זה שאתה מתעסק בכל מיני דברים שיש בהם עניינים של כבוד, עניינים של כסף, עניינים של פה ושם, אז זה אמנם מתחיל עם זיכוי הרבים, ואחר כך רחמנא ליצלן, נהיים רבני החיסונים. רבני החיסונים! חיברנו שיר על זה. רבני החיסונים. לא יאומן כי יסופר. רבני החיסונים!
זאת אפשר הייתה כוונת משה רבנו עליו השלום שברח משליחות, להוציא את ישראל ממצרים. כי היה חושד את עצמו שלא יתמשך החומר אחרי ההנחה הקודמת באדם, כנזכר לעיל. ושאול בחיר ה' יוכיח. הוא רדף אחר כך אחרי דוד. בהתחלה הוא היה נחבא אל הכלים, הוא לא רצה בכלל מלוכה. הוא הלך לחפש אתונות ומצא מלוכה. הוא לא כיוון לזה בכלל. אבל אחרי זה כששרו "הכה שאול באלפיו ודוד ברבבותיו", אה, משבחים את דוד יותר ממני? רדף אותו להרוג אותו! נכנסה בו רוח עוועים של קנאה, ובחיר ה' הגיע למצב כזה.
וחכמים זכרונם לברכה בלשונם הזהב אומרים במנחות ק"ט "אמר רבי יהושע בן פרחיה בתחילה כל האומר לי עלה לגדולה, אני כופתו ונותנו לפני הארי". אני לגדולה? אתה מציע לי שאני... אני קושר אותך ושם אותך לפני האריה. "עתה", אחרי שהוא עלה לגדולה, "האומר לי לירד ממנה אני מטיל עליו קומקום של חמין". שופך עליו קומקום מים רותחים על הראש. שהרי שאול ברח ממנה, וכשעלה ביקש להרוג את דוד. אתם רואים כמה היה קשה לטראמפ לעזוב את התפקיד. קשה, מי שטעם טעם של גדולה, קשה מאוד, קשה מאוד.
עד שבחרו את הראשל"צ אתם יודעים איזה חביט היה בבית, עם כל האחים והכל, והלשנות, ומסירות, ומסרו את אבריימי פפושדו, וגרמו לו שיהיה לו משפטים, וניתקו לו את הכבוד ואת הרב לשבע שנים, ופיטרו אותו מהעבודה בתור רב של העיר חולון, וזה אחד מהאחים עשה לו את זה. ויש אח אחר שהלשין על האח משה, והראו את זה בטלוויזיה, כל המשפחה הזאת משהו מיוחד. אז גדולה, כבוד, ואיך הם מקללים אחד את השני, זה לא יאומן כי יסופר. לא יאומן כי יסופר. למה? כבוד, גדולה.
והנה שני כוחות הללו, קשה להאמין לאור השכל. רק שהטבע אין לו דרך בשכל. והם אמרו שגם הגדול שבסנהדרין אסור לו לשמוע טענות יחיד קודם שבאו שניים לדין. וכן כל פעולת החומר בהיפוך הצורה תזיק גם ליותר גדול בישראל. זאת אומרת, יש שני כוחות, יש חומר ויש צורה. שני הכוחות הללו קשה להאמין לאו השכל. רק שהטבע אין לו דרך בשכל, קשה להבין איך זה עובד, אבל זהו, אמרו לנו זה עובד ככה ואתה תיזהר! לכן אפילו אתה ראש הסנהדרין, תדע, אם אתה תשמע דבר ראשון מאדם מסוים, יהיה לך הנחה ראשונית ועליה אתה תבנה אחר כך בניינים.
וגם אם הפעולה של החומר היא ההפך מהצורה, זאת אומרת אתה מתכוון לזכות את הרבים, להיות רב, אבל אחר כך אתה מתעסק בעניינים של כבוד וגינונים וטקסים וכל מיני דברים, החומר יקלקל את הצורה, הוא ישפיע על הצורה, בהיות שהאדם ראשיתו רעה, יצר לב האדם רע מנעוריו, וזה הנחה ראשונה שיש לו מראשית בריאתו, אז זה יבנה לו עוד יותר גרוע עניינים של רע, עד שהוא לא יבחל בשום דבר בשביל שלא יבטלו ממנו את הכבוד ואת הכל. וזה ראינו שרבי יהושע בן פרחיה אומר במפורש - בתחילה כשהציעו לי את הגדולה אמרתי אני כופתו ונותנו לפני הארי. אבל אחרי שרוצים להוריד אותי? אני שופך עליו קומקום חמין. מה, אני יותר גדול משאול המלך בחיר ה' שרדף את דוד להרגו? זאת אומרת, זה כח ששולט באדם אם יש הנחות ראשונות, ובפרט אם הן מוטעות, או תאוות, או רצונות לא טובים.
אז מה נאמר על עצמנו, שאנחנו מלאים מהנחות קודמות, תאווה ורצון, וגם עוסקים בעניינים חומריים, ואנחנו לא מתכוונים אפילו שהעיסוקים החומריים יתאימו עם הצורה? זאת אומרת, אם אתה רוצה להיות בן תורה, זה הצורה. אבל אתה מתעסק בחומר, כגון שאתה הולך לעבוד, זה לא הולך בד בבד. ואז יהיה לך את התאווה של כסף, להשיג כסף ונוחיות ואמצעים ואפשרויות, ולאט לאט אתה תאבד את הצורה של אברך, ותהפוך תהיה בעל הבית, ואחר כך אתה תהיה עסקן, ואחר כך תהיה... וכולי וכולי.
ובפרט אם החומר והצורה בכלל לא משתלבים, וכל שכן אם הם נובעים מהתחלה מצורה רעה ופחותה, וזה די למבין להתעורר ולעמוד על נפשו לבטל ההנחות הקודמות. צריך לעקור ולשרש הנחות קודמות, וגם לאחד את החומר עם הצורה ככל האפשר, אבל בדבר התואם, שתמיד החומר יסייע לצורה הטובה להתגבר, ולא הפוך. ולכן, כשאנשים מגיעים להיות רבנים מטעם, והם קשורים לממשלה או לגופים ממשלתיים או לבתי חולים או לכל מיני עסקונא כאלה ואחרים, אז הם לא רוצים לאבד את הכבוד ואת המעמד והסטטוס שלהם. אז לוחצים עליהם, כמו שביבי מצלצל ליענקי ואומר לו "תגיד לסבא שהמצב חמור וחייבים זה וזה". אז יענקי לוחש בחומר שהמצב חמור וקשה וצריכים את מה שהוא יגיד! ואז יוצא מהבית דברים שביבי רצה! ולא מה שהרב יודע שצריך היה לבדוק. ולא מביאים לו את הבדיקות כמו שצריך.
וכל הרבנים, הרב הראשי יכול להגיד שהוא נגד החיסונים? הרב של בית חולים, יש אחד שהוא פוסק בית חולים בירושלים, אז הוא מוציא פסקים שהחיסון בסדר, הוא יכול להגיד שזה בסדר? הרי יש ניגוד עניינים, זה המקצוע שלך, אתה הרב של הבית חולים, תגיד נגד הבית חולים? הרי כל מי שמדבר בבית חולים נגד הבית חולים מעיפים אותו, אפילו הוא רופא בכיר. אז מי יכול? ואם אתה עסקן ששולח אנשים לקבל ניתוחים ותרופות בבתי חולים, אתה יכול לצאת נגד?
אז זאת אומרת, מפעילים לחצים, ולא יכולים לעמוד בזה. ועוד אם אתה קל דעת, ואין לך... הכל אצלך זה משחק, והכל זה וצריך להגיד כך אז אומרים כך וצריך להגיד כך אז אומרים כך. אז זאת אומרת, זה בעיה. והיום רואים ממש שרבנים, אפילו אם בהתחלה אמרו שזה לא כדאי וזה וצריך לבדוק, כי 51% מהרופאים אומרים שהם לא מתחסנים, אז מה פתאום שנתחסן? אחרי שבוע הם הולכים להתחסן. מי לחץ עליהם? מה קרה? מה התברר? הרי ה51 עוד לא הלכו להתחסן. אז מה, מה התחדש? והאם הם ראו את כל וירוס טי.וי ויכולים לענות על כל דבר שמה, לפרוך אותו? לא, הם אפילו לא רואים. הם לא רוצים לדעת. ואז מה קורה? לא אכפת להם בכלל מה הם פוסקים, ואז הם מתירים ואומרים אפילו אם ימות אחד מאלף, אין בעיה. מה זה ימות אחד מאלף? בפיקוח נפש, צריך לדעת בפיקוח נפש, השם ירחם, אנשים לא מבינים. בפיקוח נפש אין "הלך אחרי הרוב". 99 רופאים יגידו שאין סכנה בחיסון, ויבוא רופא אחד, לפי הפלא יועץ יבוא משוגע אחד אפילו, ואם יבוא רופא אחד ויגיד שיש סכנה, שומעים לאחד בפיקוח נפש, ולא ל99. יש מאות רבנים, לא מפורסמים, כמו אלה שכבר קיבלו כותרות, שאומרים לא ללכת ולא לעשות. אבל הם לא משקל, כי רק את המפורסמים רוצים.
אבל האם הם בדקו את כל העובדות כמו בבית דין שלוקחים את כל הצדדים, ויש שניים, שני בעלי דינין, נכון? יש אלה שאומרים כן ויש שאומרים שלא, צריכים לבוא מכל הצדדים, ולהשמיע ולפרוך אחד את השני, כמו בבית דין. בבית דין יושב אחד, והוא אומר "מה שהוא אומר שקר, למה? הנה, אני אגיד לך ככה". והוא אומר לו "מה פתאום, הוא משקר, למה ככה וככה". או! כשעומדים שניהם ומתווכחים מול הדיינים, והם שומעים את כל הצדדים, אז אפשר לדון. ואז תגיעו למסקנה. אבל אם 99% בכלל לא צריכים את החיסון, כי הם אפילו יעברו את הקורונה, לא יקרה להם כלום. והם יפתחו נוגדנים טבעיים יותר טובים, מאשר החיסון עוד לא הראה כל כך הרבה נוגדנים, וגם אומרים שתוך שלושה חודשים כל הנוגדנים הולכים, צריך עוד חיסון. ועכשיו אומרים צריך חיסונים כל החיים, בלי סוף. ומכינים עוד אלף חיסונים מסוגים שונים. איך זה מתחיל בכלל? חוץ מזה שהכל זה בלוף, ונעשה בקיצור, ונעשה על בני אדם, ואנחנו הנסיינים, זה לא יאומן כי יסופר.
אז קודם כל, אנחנו עושים מבצע, מחלקים משקפיים ברחובות עכשיו לאנשים, עם דף כזה, שבדף כתוב כך, כל אחד יקבל משקפיים ודף, בדף כתוב:
פקח עיניך, ואם צריך השתמש במשקפיים אלה.
1. האם ידעת שעד עתה מתו עשרות אנשים מהחיסון?
2. הידעת ש62% עם תופעות לוואי קשות?
3. הידעת שיש בחיסון פוטנציאל עקרות ומוטציות חמורות לעתיד הדורות הבאים?
4. הידעת שנמצא בחיסון שיריים של HIV, דהיינו איידס?
5. הידעת שיש בחיסון דנ"א של עוברים חיים, לאו דווקא בריאים?
ובחדשות הלילה תראו בווירוס טי.וי שמכניסים שיריים של עוברים נקביים לזכר, וזכריים לנקבה, וזה גורם אחר כך שהם ירצו לשנות את המינים. זה על קצה המזלג אני אומר לכם.
הידעת שבגרמניה ובאוסטרליה הפסיקו את החיסון מיד בגלל התופעות וההשלכות כדלעיל?
7. הידעת שמה שהרב קנייבסקי אומר זה בגלל הלחץ של ביבי על יענקי?
8. ידעת שבעניין פיקוח נפש אין הולכים אחר הרוב, דחמירא סכנתא מאיסורא?
9. הידעת שאת כל ההוכחות לכך תוכל לראות בווירוס טי.וי ובטלפון 0722604910 שלוחה 3 עד 6, ובשידור חוזר, ובשידור חי ב-0733376900?
10. הידעת שאם לא תבדוק את כל הדברים האלה, דינך כמתאבד לדעת?
ולמטה כתוב "אם רצונך להציל עוד יהודים, העבר להם את המשקפיים והדף שקיבלת, כי לא תעמוד על דם רעך היא מצווה דאורייתא".
המבצע יחל מתחילת השבוע בחלוקת משקפיים פלוס הדפים האלה, בכמה מקומות בארץ. ככל שיספקו לנו יותר משקפיים, ככה נחלק יותר. כרגע יש כמה מאות, וזה ייצא לפועל. בינתיים, אני אשמיע לכם את השיר החדש שיצא על רבני החיסונים, וכמובן שאני אביא דרשה שלמה על כל הבתים, כי זה בתים שאולי יהיו קשה לכמה לעיכול, אבל הם מבוססים על הרבה עובדות והוכחות, ואנחנו מכינים על זה דרשה וגם קליפ. זאת אומרת, זה יהיה מתועד כמו שצריך.
הראשון לציון הרב יצחק
אצלו הכל, ממש משחק
לבדוק תותים, ביטול תורה
מותר לילך, לערבי שירה
אין כמוהו מי שמתיר...
נזם זהב באף זמיר...
הינו הראש לכל דיינים
מבלי לעבור את המבחנים
מתיר פאה רק במשרד
ומזה אביו, תמיד חרד
פסק לכם, ברוח טובה
להתחסן, זו ממש חובה
גם אם אחד מכל ודאי ימות
בעיניו זו שטות, כתולעת בתות
פזמון:
שמעתם פעם, מי שלא יודע
ולא איכפת לו במי פוגע
כיצד נגדיר אדם כזה?
אם לא נביא. אז רק הוזה
בחילול השם, אין כבוד לרב
גם מי שלבוש עטרת זהב
בפיקוח נפש לא מתפשרים
כי החובה להציל יהודים
באם הרופאים, יראי שמים
היינו מתחסנים, גם פעמיים
מה נעשה, שהמציאות שונה
והרבנים [הם] בעדם להגנה
פזמון:
שמעתם פעם, מי שלא יודע
ולא איכפת לו במי פוגע
כיצד נגדיר אדם כזה?
אם לא נביא. אז רק הוזה
ולכן צריך, לא להתחסן
ולא לענותם אמן ואמן
ככתוב ביביע אומר
שלא ישב ליד הכומר
חיוב על החולה וקרוביו
לחזר רופא המובהק
הרב עובדיה, בכבודו פסק
והשם יחון עמו, בדעה יתירה
להבחין בין הטוב, לבין הרעה
פזמון:
שמעתם פעם, מי שלא יודע
ולא איכפת לו, במי פוגע
כיצד נגדיר אדם כזה?
אם לא נביא. אז רק הוזה
יא חלאוולאוו. בקיצור יהודים יקרים, לא להתחסן ולא לענות אמן ואמן.
רבי חנניא בן עקשיא אומר, רצה הקדוש ברוך הוא לזכות את ישראל, לפיכך הרבה להם תורה ומצוות, שנאמר ה' חפץ למען צדקו יגדיל תורה ויאדיר.
שלום וברכה, ב"ה אני בעלת תשובה כבר 22 שנה, בזכות הרב זכינו להתחזק ולבנות בית של תורה!
בס"ד 18.05.2020 (שני, כד' אייר תש"פ) לכבוד הרב החסיד נזר הבראה שליט"א שמי: א. פ. אני מודה להשי"ת כל יום שזכינו אני ובני ביתי לחיות את הרב ולהלך לאורך! ו: 'ברוך שחלק מחכמתו ליראיו' ותודה רבה לך שאתה מחכים אותנו. אני מודה לך על האכפתיות ועל החסדים האין סופיים על החנות (קפז') המוצרים והתבלינים ועל הקהילה הקדושה שקיבצת סביבך. יה"ר שהשי"ת ישמור לנו עליך (אמן) כי אתה יותר מאב ומאם ותודה על המסירות נפש, זה שאתה מסלק מאיתנו את החושך בעמל רב ובאהבה רבה בלי לחשוב שניה על עצמך בכלל. הרבה זמן רציתי לכתוב לרב ולא יצא וב"ה שעכשיו הגיע לי הזכות להודות לרב. שאנחנו מרגישים שאתה כמו אברהם אבינו – ע"י שהיה בעל חסד, ויצחק אבינו – במידת הגבורה, ויעקב אבינו – במידת האמת הצרופה, ומשה רבינו רועה נאמן, ודוד המלך – נעים זמירות ישראל, ושלמה המלך בחכמתו, ופנחס במסירות נפש, ושמואל הנביא שמכתת רגלים כל יום, וכל התכונות הללו נמצאות ביחיד אחד ומיוחד לכבוד הדור המיוחד הזה! ועכשיו אתה לא רק הרועה הנאמן של ישראל אלא של כל האנושות כולה וכמו שאנחנו מצפים למשיח במהרה אנחנו מצפין ליום שיודו כולם הרב אמנון יצחק אמת ותורתו אמת והם (...) בדאים. אנחנו שמחים בשמחתך [וכואבים את כאבך בכל מה שעושים לרב, (בתאריך המכתב ב"ה נמסרה הרצאה: הבחירה בידים שלך, בני ברק 18.05.2020 shofar.tv/lectures/1320, וכן שיעור: כל המזכה את הרבים אין חטא בא על ידו - חלק ב 18.05.2020 shofar.tv/lessons/12136) ומי יודע אם זה לא כפרה לכלל ישראל] אוהבים אותך אהבת נפש משפחת פ' באר שבע מבקשים ברכה: שאזכה ש... יהיה השמש בצמוד לכבוד הרב שליט"א כמו שיהושע בן נון שימש את משה רבינו ע"ה זיע"א.
'בעת הזכרת שבחי השי"ת שבברכת: 'אתה גיבור... סומך נופלים... ורופא חולים...' ניתן להשיג ישועה עוד יותר מבקשות מפורשות. מפני שבאמירת השבח אין המלאכים מקטרגים ולכן אם יצטרך להתפלל על רפואה יכון באמירת: 'רופא חולים' להמשיך רפואה ובורא עולם היודע תעלומות לב הנה הוא יעשה בקשתנו'. (ספר בני יששכר, הובא בספר לכתחילה, אמונה ובטחון עמוד קמה', ב"ה ניתן להשיג הספר לכתחילה 'אמונה ובטחון' במשרדי שופר). וכנראה זה אחד מהטעמים לסגולת ה: "עבדו" ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) שע"י שמשבח לבורא עולם אין מקטרגים, ומספיק כוונה למשוך ישועות... ישר כוחכם! (לסגולת השמחה shofar.tv/articles/15096).
ב"ה שיעור מאד יפה, חזק וברוך! הרצאה בבני ברק 20.10.2024 בוני המגדל - הקבלת פני רבו (shofar.tv/lectures/1636).
מחנה שועפט לפני שבועיים... זה בדיוק מזכיר את הדוגמא שהרב נתן על איציק במגדל השמירה (רח"ל): 'איציק במגדל השמירה טרגי קומי' (shofar.tv/faq/1609).
כבוד הרב שליט"א זה כל כך נכון הסרטון הזה: '🎞 צריך סיעתא דשמיא לתת תרומה למקום הגון' (shofar.tv/videos/7000) איך אנשים לא מבינים את זה?!
שלום כבוד הרב ב"ה בשבת האחרונה שכבוד הרב היה כאן (ראה כתבה: סיקור שבת בראשית במחיצת כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א בני ברק shofar.tv/articles/15236) בעלי הלך לכבודו ביקש: 'ברכה' בעניין הדירות בירושלים וחובות. כבוד הרב בירך אותנו: 'שניוושע כבר יום למחרת!'. בצפייה חיכיתי לישועה, וב"ה בערב הזדמנה לנו הלוואה כדי לשלם את כל החובות שלנו עם היתר עסקה, רציתי לבקש: שכבוד הרב יברך אותנו שנצליח לשלם את הכל ונוכל לעבור לירושלים במהרה (אמן).
כבוד הרב ב"ה שיעור בוקר, מרגש ביותר 'בלי תפילה לא מקבלים חלק קיא' - שיעור 111 שיעור מספר 1, ב"ה כמות תורמי הנציב, אח"כ המעשיות, שאין רק צריך תפילה להשי"ת, גם אם לא נקבל, עצם זה שאנחנו פונים להשי"ת, ומצפים רק לו זה עניין גדול ולהבין: שרק בזכות תפילה מקבלים זה מודעות גדולה בזכות השיעורים שמשקיע בנו הרב כדי שנייחל לישועת השי"ת, והחלק בסוף שכולם שרים 'עבדו' ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) ושירי שבת והשאלה היפה של פרשת הנח בחלק שאלות תשובה שהצחיקה, גם מאוד קשה להיפרד מסדרת השיעורים אבל זכינו בזכותם להבין את הדבר הכי חשוב שבלי תפילה לא מקבלים כלום שבת שלום ומבורך✨.
שבוע טוב ומבורך כבוד הרב שליט"א זה כל כך נכון מה שכבוד הרב מסביר בשיעור זה. (עמידה בנסיונות shofar.tv/videos/15578) תודה רבה כבוד הרב שליט"א.
הרב אמנון יצחק שליט"א! יה"ר שהשי"ת יברך אותך ואת כל אשר לך (אמן) ברוך השם תודה לבורא עולם התשובה של הבדיקה של הילד יצא תקין בזכות הברכה של הרב ובזכות הסגולות שעשיתי אחד מהם זה ששרתי: 'עבדו' ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) כמו שהרב לימד אותנו ועוד כמה תפילות. תודה רבה רבה "אֵין עוֹד מִלְבַדּוֹ" (דברים ד, לה). (לסגולת השמחה shofar.tv/articles/15096).
© 2024 כל הזכויות שמורות