טוען...

תגובת הרב אמנון יצחק שליט"א לפסקת הבג"ץ בענין גיוס בחורי הישיבות

  פורסם בתאריך: 26.06.2024, 09:00 • מערכת שופר

לצפיה בסרטון המיוחד

'המנצחים - צבא וחרדים'

לעוד סרטונים בנושא...;

עדכון:

מדוע קינא בן גוריון בחסיד גור | סרטון מתוך הרצאה המלאה: 'לונדון - דיסק 72 - Very Happy' לחץ כאן + תמלול: 'כשחזרתי עכשיו פגשי את הרב טהרני ראש ישיבה בבני ברק, והוא מספר לי: 'שהיה איזה כתב של עיתון שנקרא "בית יעקב" בזמנו.והיהודי הזה היה שייך ל"גור" הפך להיות מפא"יניק וחזר אחר כך עוד פעם למצבו הראשון והוא היה רגיל אצל ראשי הממשלות והכל היה כותב כתבות ומסקר את כל העניינים. אז הוא מספר: שפעם אחת הוא פגש את ראש הממשלה הראשון בן גורגור והם דברו. אז הוא אמר לו: "אני מקנא בך" - "למה אתה מקנא בי?" הוא אומר: "כי אתה יש לך אמא" הוא אומר: "אתה יודע שאני יתום בדיוק כמוך למה אתה אומר שיש לי אמא?" אומר: "אתה לא מבין למה אני מתכוון. יש לך אמא יש לך את האמונה. לי אין אמונה. אני אפילו סבא שלי היה כופר. אני סידור לא ראיתי עד גיל 55 " אז הוא אומר: "אז מה זה טוב שיש לי אמונה?" הכתב שואל את ראש הממשלה, אז הוא אומר לו: "תשמע, אנחנו הקמנו עכשיו מדינה. המדינה הזאת יש בה חומר טוב, אנשים עם אינטליגנציה עם שכל עם אמביציה. ממולנו יושבים ערבים אנאלפבתים לא מבינים, לא יודעים. לנו יש צבא חזק ואמיץ להם אין הרבה אפשרויות כמו שיש לנו אז היתרון שלנו גדול וברור ומצבנו טוב אבל מה יהיה עוד חמישים שנה כשהם ילמדו ויכנסו לאוניברסיטאות ויקימו צבאות ואנחנו נשאר קטנים עם שכל עם אינטליגנציה עם צבא אבל ממולנו יהיו בדומה לנו. מה יהיה אז? לי אין פתרון למצב שיהיה אז? לך לפחות יש אמא - האמונה שתשמור עליך!" זה אמר ראש הממשלה הראשון שהיה אפיקורוס...' (המשך? בסרטון).

תשובה למחנה הפריירים, נשיאה בנטל, ביבי המזגזג, התורה ולומדיה, הבחירות והרב | מנהיגותו של ביבי המזגזג, מדוע פני הדור כפני הכלב, מה הבין פרעה יותר מביבי?, מי באמת פה פרייר?, שווין בנטל?, כל האמת על גיוס חרדים לצה"ל, ערך התורה ולומדיה, הצבא של דוד המלך, והאם כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א ישתתף בבחירות הקרובות?, כל זה ועוד בקטע נרחב מההרצאה בבת ים מכ"א בתמוז התשע"ב, (11-07-2012) ובתוספת קטע קצר מ הרצאה בצפת וטבריה, פרויקט מיוחד, כולל קליפ מדהים!

 

הרב הראשי האשכנזי הראשון לישראל הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ”ל על גיוס בני הישיבות (הצגת המסמך המקורי טבריה מאי 2008)

התשובה המופיעה באגרות הראי"ה, עמוד צא', ציטוט:

'והצלחת המדינה תלויה במלחמתה ע”י מה שנמצאים בה תלמידי חכמים העוסקים בתורה, שבזכותם המלחמה נוצחת, והם מועילים למדינה יותר מאנשי החיל הלוחמים. ולדוד אמרו החיילים שלא יצא למלחמה “כי תהיה לנו מעיר לעזור”, ותרגם יונתן בצלותא, וכן פרשו רש”י ורד”ק והמצודות

“ואמרו בסנהדרין (מב.) אלמלא דוד שעסק בתורה לא עשה יואב מלחמה כלומר לא היה מנצח את המלחמה. גם אלכסנדר מוקדון אמר על שמעון הצדיק דמות דיוקנו של זה מנצחת לפני בבית מלחמתי. היינו שזכות התורה והעבודה שהיה הוא ז”ל מעמיד היתה מועילה גם לו”.

“ובכוח ההשפעה הרוחנית העליונה, שאנשי קודש כאלה משפיעים על מדינתה וממלכתה, תנצח את מלחמותיה ותוסיף אומץ וגבורה רבה, והם היחידים הללו יועילו לה הרבה יותר בכחם הרוחני בהיותם עוסקים בתורה ובמוסר ובעבודת ד’ ומשפיעים ע”י זה רוח קדושה ואמונה בסביבתם וחוגם”.

“שבזה הם גבורי כח הרבה יותר ממה שיוכלו להועיל לה בכחם החלש החמרי בצאתם לעבוד עבודות גשמיות. וכחם של תלמידי חכמים יראי ד’ תניח על מקומו בקדושת התורה, ולא תחללהו בשמוש החול של מלחמה ואנגריא שאינם מוכשרים לו כלל לפי מידתם ותכונת גופם ונפשם”.

וכן בדף צב':

'והכל סובב הולך על היסוד הגדול הזה, שהצלחת המדינה ונצחון המלחמה עצמה קשורה הרבה בעבודה הרוחנית, שהיחידים שבבני המדינה המיוחדים לעבודת שמים ממשיכים את עבודתם הקדושה בתורה ובעבודת ד’ הנחוצה להתקדם תמיד בדבר יום ביומו”.

“על כן תלמידי החכמים העוסקים בתורה הם הם מגינים על הארץ ועוזרים להצלחת הנשק הלאומי, לא פחות וגם יותר מכל החיל הלוחם, ומזה תוצאה בטוחה, שממלכה אידיאלית המכרת אח הוד הקודש לא תכוף את התלמידים השוקדים על דלתי התורה, לבטל את תורתם ולעסוק בעבודה גשמית שאינם מסוגלים לה”.

1. לסרטון המנצחים The Winners עם כתוביות באנגלית.

2. הצבא לא יודע להסתדר עם חרדים! | סרטון מתוך הרצאה קרית מלאכי: ותרנות מידה מעולה.

3. רק בכחם ישראל מכניעים את אויביהם! | קליפ מתוך הרצאה בני ברק: חג השבועות - מי נושא את מי?

4. הודעה חשובה להרצי הלוי | סרטון מתוך: מצות השמחה - חלק י"ד - ושמחתים בבית תפלתי.

 

 

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 23.10 00:49

    חתימה טובה כבוד הרב שכל תפילותיך יתקבלו בשמים לרצון ושתזכה לראות בביאת הגואל מהרה יחד עם כל עמו ישראל מהרה, ברחמים. תודה רבה על השיעורי בוקר מאד מחזק בענייני התפילה. ויה"ר שהפרוייקט יסתיים בהצלחה גדולה מאד, אמן כן יהי רצון.

  • 23.10 00:48

    השיר שהרב היקר חיבר על סינוואר הרשע מדהים! שבתווך כל האיחולים הלבביים של הרב היקר לרוצח המתועב ״כדור-בראש״, מעניין כמה אנשים נושעו בהעברת הגזרה לרשע זה, יישר כח עצום על כך. עכשיו לתפיסתי, הרב היקר מניח את חמינאי על המגש - יה"ר שהאל הגדול יגשים את כל דיבורך הקדוש! (אמן). [מילות השיר התפרסמו בהרצאה בני ברק - בוני המגדל - הקבלת פני רבו 20.10.2024 shofar.tv/lectures/1636].

  • 21.10 22:48

    שלום כבוד הרב קודם כל רציתי להגיד תודה לא מזמן דיברתי עם הרב בהודעות ביניהם הרב כתב לי: 'ה' ימלא חסרונך מהרה' ומאז ברוך השם קיבלתי הרבה עבודות עם הרבה יותר שכר מהרגיל תודה רבה כבוד הרב.

  • 18.10 16:28

    כמו שכבוד הרב אמר בשיעורי בוקר - סינוואר אכן קיבל כדור בראש עדות של אחד החיילים: "האירוע החל בזיהוי נפל שהחבר'ה של ביסל"ח הלכו לפוצץ. אחרי שפוצצו אותו הם רואים ארבעה מחבלים רצים, ומחבל חמישי זורק רימון על הכוח מאחד החלונות. הם הורידו (ירו) שלושה ארבעה פגזים על המחבל החמישי. הוא לא מת. שלחו רחפן. הוא זרק אבנים על הרחפן. ואז הוא הרים את הראש וקלע מביסל"ח הוריד אותו. וכל זה קרה אתמול. הבוקר הלכו לראות מה קורה שם, אם הוא חי מת. אז ראו את הג'וקר".

  • 18.10 16:28

    ירו על סינוואר ארבע פגזים לא מת, ירו טיל מטדור לבית לא מת בסוף הנבואה חייבת להתגשם קלע של ביסל"ח צלף לו כדור במצח כמו שהרב שליט"א אמר

  • 18.10 16:27

    הרב אמנון יצחק שליט"א מזכיר בנציב יום 72 של קבוצת שערי תשובה 'השם יעביר את המחלה לסנוור לפני הכדור בראש' (בלי תפילה לא מקבלים - חלק מ"ב 22.07.2024, shofar.tv/lessons/17335) ואכן צדיק גוזר והשי"ת מקיים😇.

  • 18.10 16:24

    כבוד הרב מועדים לשמחה (אמן) כמו שאמרת לפני כולם (בברכות בהרצאות בני ברק - מצות התפלין וסודותיה וכבוד חכמים 28.08.2024 shofar.tv/lectures/1626 ובשיעורים) ש: סינוואר (שר"י) יקבל כדור בראש וב"ה כך היה❤️❤️❤️.

  • 16.10 13:18

    ב"ה איזה שיעורי בוקר - מתוקים מדבש! ואיך הרב עוזר לנו להתבונן, שנזכה ללכת בדרך האמת כמו שצריך ושלא נזלזל בתפילה ובעבודת השי"ת כי אחרת איתם באים היסורים ח"ו שמטרתם להאיר את עיננו לתקן וללכת בדרך הישרה אז כמה יקר וחשוב לכבד את השיעורים המחזקים של הרב שלא נשלה את עצמינו שאנחנו הולכים עם השי"ת כמו שצריך ולזכות ליישם בעזרת השי"ת (אמן). (בלי תפילה לא מקבלים - חלק ק''א 15.10.2024, shofar.tv/videos/17457).

  • 15.10 19:14

    שלום כבוד הרב ב"ה רציתי לספר על נס שארע אתמול היה בבית הפסקת חשמל שלוש שעות בערך (ל"ע) התקשרנו לטכנאי שיבדוק את הענין, הטכנאי הגיע ובדק את לוח הבקרה ראה ואמר: 'שהלוח שרוף וחייב להחליף אותו דחוף!' והוסיף: 'שנצלנו בנס! כי היה יכול להיות הרבה יותר גרוע (ח"ו) אם היינו מחכים עוד קצת - היתה יכולה להיות שרפה!'. וברוך ה' ניצלנו משרפה!! ממש שמחנו ושרנו מלראות את יד השי"ת ואני מאמינה ויודעת שזה בזכות 2 מטרים שלקחתי על עצמי (קמפיין שופר גדול), תודה לקב"ה שהציל אותנו ותודה לכבוד הרב על הזכות לקחת חלק בבנית בית מקדש מעט לכבוד השי"ת ולהרבות בזכויות. (משלימים את מהפכת התשובה charidy.com/shofar.tv).

  • 15.10 12:47

    שלום הרב הייתי בבית חולים מאושפז 6 ימים (ל"ע) ב"ה בירכת אותי ובזכות הברכה שלך השתחררתי באותו יום תוך כמה שעות! תודה רבה לרב שאהוב למעלה ולמטה תודה רבה.

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 [email protected]

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים