תל אביב - דיסק 79 - בית ז'בוטינסקי
תאריך פרסום: 28.08.2001
79 - בית ז'בוטינסקי
(04:35) הקליפ: "אנחנו אוהבים אותך" מקטע 1 :
קליפ הפתיחה של קלטת בית ז'בוטינסקי עם השיר הקב"ה אנחנו אוהבים אותך על רקע השיר מוקרנות סיכום פעילות שופר לשנת תשס"א +מראות מהכנס הגדול ביד אליהו
(05:56) ושלמכון דעם מחבלא לא יתקיים מקטע 2 :
01 – שבועיים לפני פיגוע התאומים בארה"ב ערב טוב בעזרת ה' נעשה ונצליח וה' עלינו ברחמיו ירוויח. כמו שאנחנו רואים המצב הולך ומסתבך, פתרון לא נראה בקרוב. לפני תשע שנים בערך, בקלטת מס' 35 - שלום עם ערפאת, ציטטנו מהפסוקים בישעיה כ"ח פסוק ט"ו והלאה ואת התרגום של ר' יהונתן בן עוזיאל שאומר "ושלמכון דעם מחבלא לא יתקיים, הרי מחד שנאה תיתי אליכם כנחל מגבר", השלום עם המחבלים לא יתקיים, ומכת השונא תלך ותתגבר כמו נחל המתגבר, זה לשון רבינו יהונתן בן עוזיאל, תנא קדוש לפני 2000 שנה. "שוד שוטף כי יעבור כי יבואנו", תארנו אז יעברו עם מכוניות תרררר ירו באנשים ויברחו. קלטת 35, למה? משום שכל הנביאים התנבאו לאחרית הימים בסגנון אחד. יתרה מזאת, כתוב שעתידים בני ישמעאל לשלוט תשעה חודשים בישראל ובעולם כולו, כמו שכתוב בגמרא סנהדין ו' צ"ח ע"ב, "אין בן דוד בא עד שתשלוט מלכות הרשעה בישראל ובעולם כולו תשעה חדשים" כמו שכתוב בספר מיכה הנביא פרק ה' "כעת יולדה", והמרח"ו תלמיד האר"י הקדוש אומר, שגלות זו, גלות ישמעאל, שהיא תהיה הקצרה והקשה מכולם, על זה אומר דוד המלך ע"ה "לולא ה' שהיה לנו בקום עלינו אדם אזי חיים בלעונו בחרות אפם בנו", לולא ה' שהיה לנו בקום עלינו אדם זה ישמעאל, שהתורה קוראת לו פרא אדם, ידו בכל ויד כל בו, אז חיים בלעונו בחרות אפם בנו, ואנחנו רואים את האכזריות שלהם במעשי הנבלה שהם עושים. אז למעשה כתוב מראש שזה מה שיהיה באחרית, אמנם אנחנו עדיין לא במצב הזה, אבל לקראת המצב הזה. אז אם חושבים שפתרונות כאלה או אחרים יעזרו - לא יעזרו. מי שלא מבין, לא יבין, אנחנו נמצאים במצב של גזרה משמים, אין בזה שכל. שלש פעמים בחרו במנהיגים שחשבו שהם יושיעו אותנו ויוציאו אותנו מהבוץ, היה ביבי - זרקו אותו בבעיטה, היה ברק – עם שתי בעיטות, ונראה מה יהיה עם שרון, שלש בעיטות אתה אומר? טוב הוא אומר שלש בעיטות. בכל אופן, לפני הבחירות אני אמרתי לא ברק לא ביבי לא שרון ולא שרונה, אף אחד לא יושיע אותנו. אף אחד לא הבין למה אני אומר שרונה, רואים היום תש כוחו כנקבה, לא ציפו ששרון למעשה יתנהג בצורה כזאת, אמנם כבר עברו את כל הגבולות והפיגועים הם כבר נוראיים שכבר אי אפשר, אי אפשר להבליג, אז במשך הזמן ירו על בניינים ריקים, עם טילים, עם 15F, 16F, אפאצ'ים, עכשיו החליטו שיפגעו גם בבניינים מאוישים, במינון, בדיוק, ירימו טלפון קודם לברר מי בפנים, כמה, ואח"כ... אבל בכל אופן, לא הכח יועיל, לא האסטרטגיה, לא הקבינט ולא המטבחון, שום דבר לא יועיל, "אם ה' לא ישמור עיר שוא שקד שומר", אם הקב"ה רוצה יכול להיתפס היום מחבל בבאר שבע שעמד להתפוצץ, אם הקב"ה לא רוצה אנחנו יודעים תוצאות יותר קשות מזה, אבל אנחנו רואים גם ששני טילים מונחים שמתבייתים על מטרה מפספסים מכונית, זאת אומרת זה לא הולך בדיוק כמו שחושבים, זה שיש סיוע מן השמים אז זה עובד, כשאין אז זה לא עובד. אלפי נסים שהיו במשך האחד עשרה חדש האחרונים הם לא שייכים לא לשב"כ, ולא למשרד הבטחון, ולא לעירנות של האזרחים, אבל הציבור לא מבין,
(08:27) תוצאות המהפכה החילונית מקטע 3 :
אנחנו צריכים להבין דבר אחד, הקב"ה כועס עלינו ויש לו סיבות טובות לכך. מי שזוכר איך זה התחיל בכלל אז אני אזכיר קצת, ברק אמר לפני שנה פחות או יותר, מהפכה חילונית, מטוסים יטוסו בשבת, אוטובוסים יסעו בשבת, נישואים יהיו אזרחיים ונמחק את הלאום יהודי מתעודת זהות. הציבור שתק, הוא לא התאפק, הוא אמר את זה מקמפ דיויד, היה בוער, והיום אנחנו רואים את התוצאות של המהפכה החילונית, מטוסים לא טסים לא רק בשבת גם ביום חול, מצמצמים את הטיסות, מפטרים עכשיו 300 עובדים באל-על, שש מטוסים נמכרו, מודיעים שבנתב"ג יש חשש לפצצה אז חצי לא מגיעים למטוס, ואין תיירות. שידור ישיר מנמל התעופה בן גוריון: נמל התעופה בן גוריון פונה כרגע מכל נוסעיו, היתה כרגע בהלה אדירה פה בבית הנתיבות, כל הנוסעים של טיסות אל על פרצו בבהלה החוצה, מה שאתם רואים כעת הנה אנשי הביטחון דוחפים אותנו החוצה, אנשי הביטחון גילו חפץ חשוד או משהו שעורר את חשדם, ניתנה פקודה מיידית ואנשי הביטחון החלו להדוף במהירות את כל הנוסעים הרבים של כל חברות התעופה, כל הנוסעים הוצאו החוצה לבית הנתיבות ואתם רואים את כל מאות המזוודות והציוד האישי של הנוסעים מונח כאן. אוטובוסים יסעו בשבת? אפילו ביום חול לא נוסעים, לאן? טיולים יש? לאן לנסוע? להיות בטוח? היום שלשה כבישים עורקיים ראשיים נסגרים, אנחנו במלכוד, חשבו יצאו מלבנון, והנה אנחנו נמצאים בתוך לבנון, שום דבר לא נפתח. נישואים יהיו אזרחיים? פעם ראשונה בהיסטוריה אחרי קרח ועדתו אנחנו רואים דבר איום ונורא שלא היה כמותו, ארמונות ורסאי, אנשים באמצע השמחה, נפערת האדמה וכולם נופלים כהרף עין בלי הקדמה, לא בקריאה שניתן עוד לברוח ממש נפער כאילו מישהו חרץ חריץ והם רק באו נכנסו והופ זה נפל, דברים מן הסוג הזה אפשר להסביר אותם טבעית, כן? קוראים לזה פל קל קוראים לזה נופלים קל, כן? איך שרוצים קוראים לזה, למה עכשיו? למה אלה? למה זה בא בצפיפות כזו? אין, דברים לא קורים סתם, למי שיודע קצת ולמד קצת והסתכל בהיסטוריה היהודית הוא יודע לקשר את הדברים לפי האירועים הרוחניים. אנחנו אומרים כל יום פעמיים ביום "וחרה אף ה' בכם ועצר את השמים ולא יהיה מטר". שנים אנחנו כבר בבצורת והכנרת התרחקה מאה מטר מהיכן שהיתה. אנחנו שותים מי ביוב, הפס האדום כבר ירדנו כמה פעמים ממנו, וגם עכשיו הקב"ה מראה שהוא יכול לסגור גם את הברז, שיום שלם בגוש דן לא ישתו בכלל מים, אין בעיה. עוני שאין כדוגמתו, מיתון שאין כדוגמתו, חוסר עבודה, יאוש, אין בטחון, חינוך - על הפנים, סכסוכים פנימיים, מלחמות אחים, איזה מצב אנחנו? תוך תקופה קצרה, עד לפני שנה פלוס, חלומות ורודים, מזרח תיכון חדש, הכל יהיה בסדר, איזה יופי, איזה פריחה, משקיעים, היי-טק, כל ההיי-טק מתמוטט, אנשים עוזבים, שישים אחוז מעובדי ההיי-טק עוזבים את הארץ נוסעים לחו"ל, אין עבודה, מה קרה? שנה, תוך שנה, אתם זוכרים את הפסוק הראשון? "ושלמכון דעם מחבלא לא יתקיים", מגיע ערפאת לפריז, הסכם מוסכם, קלינטון שם ברק שם, שיראק שם, ועפראת שם, כולם מוכנים לתת את החתימה. הוא הולך לקבל מה שהוא לא חלם, וברק עומד לתת מה שלא התכוון, הוא לוקח את העט, שם על הנייר, כל המצלמות בעולם מסתכלות, מניח את העט אומר לא חותם והולך, אינתיפאדה, מה זה? מה זה? בחיים שלך לא תגיע לאותו מצב, מה זה? בלי לדעת את ר' יהונתן הוא לא יכול לעבור על דבריו, ושלמכון דעם מחבלא לא יתקיים, שלום עם מחבלים לא יתקיים לעולם. מתי יהיה שלום? יהיה שלום. מתי? אומר מיכה הנביא בפרק ה' זה יהיה שלום, כשיבוא מלך המשיח בלבד - אז יהיה שלום אמיתי "וכתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות. לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה" וזה פסוק מישעיה הנביא שכתוב בכניסה לאו"ם. עד אז לא יהיה, ואני אומר לכם לצערי הרב שהמצב ילך ויחריף יותר ויותר. כתוב קול דודי דופק פתחי לי אחותי רעיתי יונתי תמתי, פתחי לי, פתחי לי, שיר השירים זה דיאלוג בין הקב"ה לכנסת ישראל לעם ישראל, פתחי לי אחותי - הקב"ה מבקש מאתנו לפתוח את הלבבות, אבל אנחנו לא שומעים את הקריאה שלו פתחי לי, אז בדרך משל בהתחלה הוא עושה כך, טוק טוק טוק, לא פותחים טוק טוק טוק, לא פותחים, טוק טוק טוק לא פותחים הוא פורץ את הדלת, נכנס. בתחילה היה טוק טוק טוק, תרררר בגילה, לא פותחים, טוק טוק טוק, לא פותחים, מרגמות פצמרים, לא פותחים, מכוניות תופת מתאבדים, דולפינריום לא פותחים, ורסאי - לא פותחים, סבארו - לא פותחים, למה מחכים? שהוא יפרוץ את הדלת במלחמה כוללת, זה מה שיהיה. מתוך חדשות ערוץ 2 בטלויזיה: מודע לערך המוראלי של התמונות האלה שעונות להמית ליבם של האמריקנים הדורשים נקמה, מורה הנשיא בוש לכוחות המשולבים לצבור כח לקראת תגובת פעולה צבאית קרבה. טוען היום העיתון הבריטי טיימס כי מדוברת בתכנית סודית למלחמה שתימשך עשר שנים, מלחמה שתשלב פעולות צבאיות חדשניות במתקפה דיפלומטית כדי להרוס עד היסוד רשתות טרור בעולם כולו, בעיון בעיקול המלא שמתרים בממשל על התכניות הצבאיות עוסקת התקשורת האמריקנית בהרחבה באפשרויות ובמגבלות, מתקפה באפגניסטן.
(04:30) "איכה יניס אחד אלף..." מקטע 4 :
למה? לא מבינים שהקב"ה מתכוון למשהו, חושבים שזה הפלשתינים, יש לנו בעיה עם הפלשתינים, אין לנו פרטנר לשלום, לא!! "אשור שבט אפי", מעולם הקב"ה השתמש באויבים להכות אותנו כשלא הלכנו בדרכיו אז הקב"ה שלח אותם, הרי כתוב בפרשת האזינו בינו שנות דור ודור, תתבוננו ותבינו מה היה בכל דור ודור, תראו מה קרה בדור המבול, תראו מה קרה בדור הפלגה, בדור אנוש, בכל דור ודור תסתכלו, תקראו ספר שופטים תראו מה קרה, הלכו בדרך ה' ותשקוט הארץ ארבעים שנה, לא הלכו - מלחמות ארם יוצא מלחמה עוד עם ועוד עם, כל הזמן, שאל אביך ויגדך זקניך ויאמרו לך, איכה ירדוף אחד אלף ושניים יניסו רבבה אם לא כי צורם מכרם וה' הסגירם, איך יכול להיות שאויב אחד רודף אלף יהודים ושניים רודפים עשרת אלפים איך יכול להיות אם לא כי צורם מכרם וה' הסגירם, היום לא אחד מניס אלף, אחד סוגר עיר, שניים סוגרים עם, כולם בלחץ לא ללכת לא לנסוע לא להסתובב רק אם יהיה ליווי של צה"ל משטרתי, מה זה, זה התיאור שאני נותן בקלטת 35 לפני תשע שנים שאף אחד לא חלם שזה יתכן במציאות הישראלית. למה, כי זה כתוב, ואנחנו לא רוצים ללמוד, דור עיקש ופתלתול, כתוב פני הדור כפני הכלב, המנהיגות פני הדור נקראים המנהיגים כפני הכלב אחד מהפירושים שמביאים חז"ל שזורקים אבן על כלב או מכים אותו במקל הוא מתנפל על האבן או על המקל, לא על מי שזרק או על מי שמכהו, המנהיגים מסתכלים שערפאת הבעיה, לא זה המקל זה האבן, מי זרק אותו עלינו? מי שם אותו עכשיו שיש לו את הכח והעוז לעשות את מה שהוא עושה? מי עושה שהם מתחברים עכשיו ביחד כיחידה אחת להלחם בנו, והמלחמה היא דתית שיהיה ברור המלחמה היא מלחמה דתית מסולמית, לא שטחים לא בתים לא בטיח, ירושלים בירתם ככה הם אומרים היא הקודש, ממתי נהייתה קודש, היא השלישית בחשיבותה באיסלאם כשמוחמד לא ביקר פה פעם אחת בכלל, היא לא מוזכרת בקוראן רק ברמז, ובתנ"ך שבע מאות פעם דוד המלך קנה את ציון שלם כסף לערב נאי רוסי הר הבית שלנו בקנין, בתנ"ך זה מופיע גם בברית החדשה, אנחנו לא תובעים על זה ריבונות הם תובעים על זה ריבונות, היום אומר אלוף הפיקוד אנחנו לא רוצים לפגוע באזרחים ובמקומות קדושים, אבל לפגוע בקדשי ישראל בתור מדינה יהודית שפוגעת בקדשי ישראל יומם ולילה ובכל מה שקדוש בישראל, אין בעיה, לזלזל בקודשי ישראל אין בעיה, מי צריך קבר של יוסף הצדיק, מי צריך קבר של רחל, מי צריך קבר, שמעתם את זה לא מזמן בויכוח עם קבר יוסף וההרוג שם, מי צריך, המוסלמים מראים לנו דבר שלא שייך להם הם אומרים קדוש, ועליו אנחנו מוכנים למות, מחנכים אותנו, אנחנו עם יהודי, יש לנו את הקדושה והטאבו, אנחנו לא תובעים כלום, הם שלא מגיע להם כלום הם תובעים,
(04:59) מדוע ניתנה למוסלמים אחיזה בא"י מקטע 5 :
למה יש להם אחיזה בארץ ישראל אתם יודעים? הזוה"ק לפני אלפיים שנה רבי שמעון בר יוחאי, פרשת וארא, בוא וראה 400 שנה עמד הממונה של בני ישמעאל ובקש לפני הקב"ה אמר לו מי שנימול יש לו חלק בשמך, אמר לו מי שנימול אמר לו כן, אמר לו והרי ישמעאל שנימול ולא עוד אלא שנימול שלש עשרה שנים למה אין לו חלק בך, כמו יצחק, אמר לו זה נימול כראוי וכתיקונו וזה אינו כך, שואל המלך הממונה לכל אומה ולשון יש מלאך ממונה יש שבעים אומות כנגדם יש מלאך ממונה לעמ"י יש מלאך שנקרא מיכאל כל אחד ממונה על האומה שלו, שואל המלאך הממונה של ישמעאל, מי שנימול יש לו חלק, למה לישמעאל אין כמו יצחק, אז הקב"ה עונה ואומר, אומר לו זה נימול כראוי וכתיקונו אומר על יצחק, וזה לא, אנחנו עושים מילה ופריעה, הם לא עושים פריעה זה לא כתיקונו ולא עוד אומר הקב"ה אלא שאלו מתדבקים בי כראוי לשמונה ימים ביום השמינו נימול בשר עורלתו ואלה רחוקים ממני עד כמה ימים, עד גיל 13 הם נימולים, אמר לו הממונה ועם כל זה כיון שנימול לא יהיה לו שכר טוב על זה? אומר ר' שמעון בר יוחאי, אוי לאותו זמן שנולד ישמעאל בעולם ונימול, מה עשה הקב"ה הרחיק את בני ישמעאל מהדבקות העליונה - הרוחניות ונתן להם חלק למטה בארץ הקדושה בשביל המילה שבהם, כי א"א בזכות המילה הקב"ה כרת איתו ברית לתת לו את א"י ארץ של שבעה עממים שהיו פה הכנעני הפריזי היבוסי החיתי וכו' ועוד שלש הקיני הקדמוני והקניזי שנקבל בסוף באחרית הימים בביאת גוא"צ, וכיון שישמעאל הוא גם מזרעו של אברהם אז מגיע לו גם אחיזה בא"י, אבל כיון שהוא לא נימול כראוי וכתיקונו ולא בזמן הנכון, אז לכן עתידים בני ישמעאל לשלוט על הארץ הקדושה זמן הרבה בשעה שהיא ריקה מכל כמו שהמילה שלהם ריקה בלי שלמות, והם יעכבו את בני ישראל מלשוב למקומם עד שתשלם הזכות של בני ישמעאל, אבל יגיע הרגע שהזכות תיתום, ברגע שזה יגמר אין להם אחיזה יותר, לא צריך להלחם בכלל, אין אחיזה מה קורה אח"כ אומר הזוה"ק, ועתידים בני ישמעאל לעורר מלחמות גדולות בעולם, ויתאספו בני אדום עליהם ויערכו עמהם מלחמה אחת על הים ואחת על היבשה ואחת סמוך לירושלים וימשלו אלו על אלו והארץ הקדושה לא תמסר לבני אדום, אז לא תהיה שליטה לבני ישמעאל ואדום גם לא ישלטו כאן, אבל מלחמה בקנה מידה אוניברסלי תהיה, וילחמו הישמעאלים והנוצרים אלו באלו, באותו זמן יתעורר עם אחד מסוף העולם על רומי הרשעה ויערך עליה מלחמה שלשה חדשים, ויתאספו שם עמים ויפלו בידיהם עד שיאספו עליה כל בני אדום מכל קצוי העולם ואז יתעורר הקב"V עליהם זהו שכתוב כזבח לה' בבוצרה, זאת המלחמה הנקראת מלחמת גוג ומגוג שכל העולם ילחמו זה בזה ובישראל בפרט, ואז כתוב לאחוז בכנפות הארץ וינערו רשעים ממנה, ויכלה את בני ישמעאל מן הארץ וישבר כל הכוחות של מעלה, דהיינו כל המלאכים והממונים ממילא לא יהיה תוקף וחוזק לאומות למטה, ולא ישאר כח למעלה לעם העולם אלא כח ישראל בלבדו, זהו שכתוב ה' צילך על יד ימינך, ואז יתקיים הפוסק כי אז אהפוך עמים שפה ברורה לקרוא כולם בשם ה' ולעבדו שכם אחד ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד, אומות העולם יכירו בסופו של דבר בתורת האמת ובעם האמת, זה מה שאנחנו צפויים בקרוב, זה התהליך אנחנו התחלנו איתו,
(05:25) חבלי משיח וצילומי קריסת התאומים מקטע 6 :
אמרו חכמים חבלי משיח כחבלי יולדה, מה חבלי יולדה ככל שמגיעים לרגע האחרון הצירים קשים תכופים חזקים כואבים, כך חבלי משיח ככל שנתקרב לרגע האמת הצרות יתכפו יהיו חזקות צפופות עד לציר האחרון שעליו נאמר כי עת צרה ליעקב וממנה יושע, ומי יהיה המיצר? ישמעאל, אומר הזוה"ק ולמה נקרא שמו ישמעאל כי הוא יעשה צרות לעמ"י באחרונה כאלה, שהם יזעקו לה' יתברך וישמע אל ויענם לישראל, על שם זה הם נקראו מתחילה ישמעאל, כך לשון הזוה"ק. ז"א זה בלתי נמנע, והיום אנחנו רואים את האיסלם בהרבה מקומות בעולם עושה טבח בכל מקום שהוא רק יכול, הטרור בעיקרו מוסלמי וכן זה הולך ויהיה יותר חזק יותר חזק וכן הלאה עד שיסבכו את כל העולם במלחמה כוללת אחרונה. זה בלתי נמנע, הטרור בעקרו מסולמי וכן זה הולך ויהיה יותר חזק יותר חזק וכן הלאה עד שיסבכו את כל העולם במלחמה כוללת אחרונה. למה זה צריך להיות? משום שהקב"ה הבטיח לי נקם ושילם לעת תמות רגלם, כל אומות העולם שטבחו ביהודים הרגו בהם, שמדו אותם צערו אותם פגעו בבנים של הקב"ה במשך אלפיים שנות גלות, יותר כפי שהקב"ה רצה, הקב"ה רצה להגלותינו גלינו מעל שולחן אבינו בגלל מעשינו, בגלל שנאת חינם שנאת חינם זה לא שנאה שאחד שונא את השני, אלא שלא מוכיחים אחד את השני בדרך הטובה ומניחים כל אחד ללכת בדרכו שלו ואין מכנה משותף כמו שאומר ר' יהונתן איבשיץ זצ"ל ממילא אנחנו מפוזרים בכל העולם כולו, אבל הקב"ה לא התיר את דמם של ישראל עד כדי כך שיעשו בהם מה שעשו אומות העולם, על כן הם ישלמו על זה, והקב"ה עתיד לפרוע מהם וזה אנחנו אומרים אל נקמות ה' אל נקמות הופיע הנשא שופט על, ז"א הקב"ה עתיד להפרע מאומות העולם, זה מוכרח שיהיה ואנחנו בשלב אתם רואים, כל העולם מדבר מאתנו כל יום, כל יום מדברים מאתנו, האירופאים מביעים דעה והאמריקאים והאחרים כולם מדברים ישראל, אין עיתון אחד בכל העולם לא מדבר ישראל, יש מדינות יותר גדולות לא מזכירים אותם לפעמים חודש בשום עיתון, פה, אין דבר כזה לעבור יום אחד בלי ישראל, ישראל לב לבו של העולם, מדינה קטנה עם קטן ברצועה של עניבה וכולם מדברים על זה וכל השלום של העולם והביטחון של העולם עלול להתערער בגלל ישראל
(07:02) ידו החזקה של שמיר מקטע 7 :
אז צריכים להבין יהודים יקרים לא פשוט המצב, מה עושים, עכשיו בא אני אשאל אתכם שאלה, נגיד שאנחנו נמצאים בשלב הבא, לא בשלב הזה אלא בשלב הבא, בשלב הבא נגיד הגענו למצב שיש מלחמת גוג ומגוג, זהו אומות העולם כבר עצבנים עלינו, לא מוכנים, אומרים חביבי אתם גרמתם פה לחורבן בעולם עכשיו, עכשיו אתם תשלמו, מה אנחנו עושים אם כול אומות העולם מחליטים לפגוע בנו, מה אנחנו עושים? קוראים לביבי, ברק שרון, ואחמד טיבי, ואומרים חבר'ה יאלה תמצאו פתרון, הנה מכל קצוות הקשת, שריד לא יסכים להצטרף בטח, ואז מה עושים? נו מה עושים, מה הם ייעצו, יתכנסו למטבחון, ויאכלו פיתות בלי ברכה ויחליטו הבלגה, איך זה? מה יעשו? כבר היינו בתסריטים כאלו, אתם שוכחים? באו אני אזכיר לכם, אני נמצא היום בבית ז'בוטינסקי לכן אני מרשה לעצמי לדבר על החבר'ה מפה, שמיר אתם זוכרים את שמיר, ראש הממשלה שמיר היד החזקה הפטיש המפוצץ כשסדאם אמר שהוא הולך לשלוח טילים על ישראל מה שמיר אמר? שיעיז, מה, שכחו מה אנחנו עשינו באנטבה איך שחררנו את כולם, מה שכח סדאם איך אנחנו פיצצנו את הכור הגרעיני, מה זה? הוא ירה לפה טילים ואנחנו נשתוק, נו אז כולם היו בטוחים אם שמיר אומר חבר'ה הוא ראה אבל מה לעשות, סדאם לא ראה אותו הסתכל ישר לא ראה והחליט לזרוק טילים לפה, יום אחד אני חוזר בשעה אחד מההרצאה בשעה שתיים אזעקה אזעקה כולם קמים מלחמה, מלחמה טילים נופלים בבית דני בשכונת התקוה, מה קורה טילים הגיעו מרחק אלף קילומטר, מה עושים עכשיו? שולחים את גולני? סירת? מה עושים? כנף שלמה שולחים? מה עושים? שום דבר, מהדקים את הסלוטייפ על החלון ואומרים יהיה בסדר, מה אתה דואג? עשית שתי וערב אל תדאג, קח את המסכה של פורים שלא יזהה אותך טיל, לך לישון חכה אח"כ לאזעקת ארגעה, חלק מתו מהרגעה, חשבו שזה עוד פעם אזעקה היתה אשה אחת ה' ירחם שבטעות הקליטו אצלה את האזעקה בטעות, ואח"כ פתחו את הטייפ שמעו את האזעקה עוד פעם היא מתה, מהפחד ה' ירחם, בסוף ביטלו אתם זוכרים את האזעקה המרגיעה, היה רק בהתחלה, נו, אז ישר קראו לשר החוץ דוד לוי אמרו לו אדוני שר החוץ מה קורה בחוץ, איך זה הגיע לבפנים, אז דוד לוי אמר אנחנו שמענו, אנחנו נפעל בזמן ובעיתוי המתאימים, בסדר אם שר החוץ מבית שאן זה לא צחוק אם הוא אומר שיהיה בסדר מה אנחנו מודאגים, יום יומיים אח"כ תותח עוד פעם טילים, מה עכשיו? שר החוץ דוד לוי - שמענו אנחנו נפעל בזמן ובעיתוי המתאימים, טוב עוד יום יומיים, פלח, עוד פעם, מה עכשיו? עוד פעם דוד לוי, עכשיו הוא משנה גירסה מתואמים עם האמריקאים נפעל בזמן ובעיתוי המתאימים, עוד פעם מה עכשיו דוד לוי, אחד שואל איפה שמיר, איפה שמיר? אז אחד אמר עוד לא יצא מהממ"ד, אחרי שבועיים שמיר מגיע ואומרים זהו, זה חביבי אם הוא אומר עכשיו משהו הלך על סדאם, הלך, ואז הוא אומר רבותי משפט היסטורי, החלטנו לנקוט בשיטת ההבלגה, מה פרוש, קח נס קפה קח עוגה מעת השלח הטיל עד נחיתתו נשמע בינתיים מוזיקה, ואז מטי כספי שר יש לי ציפורים בראש, אנחנו יש לנו טילים בראש והוא שר, יופי למות עם מוזיקה, לא משעמם סלוטייפ יש, זה הנשיא הבין שיש בעיה, המוראל של העם על הפנים, אין מנהיג רוחני שיבוא יעודד יגיד פסוק משהו, טילים זה, מה זה שרים, מלחמה שרים? אז הוא אמר חייבים לחלק דגלים, קו אופ חלקו רבע מליון דגלים אבל לא היה הוראות מה עושים עם הדגלים, אז אחד בא להרצאה שואל אותי מה עושים עם הדגלים, אמרתי לו מה אתה לא יודע, זה סגולה של בית הנשיא, איך שאתה שומע שנשלח טיל אתה פותח את החלון ומנפנף את הדגל, סקאד רואה דגל ישראלי, עף עף מה זה גם סלוטייפ גם דבק מי יכול עליך, ארבעים ושתיים יום אנחנו עם מוזיקה וטילים, נגמר, שרון למד משמיר, שרון שיפר את זה, שרון אומר הבלגה זה כח, הופה, חזק הבחור, חזק, מה זה הבלגה עם כח, אם יורים עליך אתה פשוט מבליג, אםםם מי יכול עליך, המטבחון החליט להמשיך בהבלגה, יורים יותר מממ פעמיים כי פעמיים זה יותר כח, מה יקרה אם יסתערו עלינו? נחזיק יד ביד ונעשה בנשימה אחת מממ, מי יכול עלינו? אוטומטית הם בורחים, מה זה, זה לא בדיחה? באיזה מצב אנחנו, זה כל העצות, נכנסים לבית ג'אלה נוסעים חוזרים חוזרים נוסעים חוזרים נוסעים נו, וממשיכים לירות ממשיכים לירות אז מה אתה עושה שמה? מה זה? אבל הישראלים מבסוטים F15 טס הפציץ לא משנה פגע בדחליל, הוו, כוחותינו שבו בשלום, יופי ככה אנחנו נגמור, כמה כסף בזבזנו על ארבעים אנשים, פגעו בארבעים אנשים כמה כסף הלך, היו נותנים להם את הכסף היו עושים שלום,
(06:10) היש פתרון לטרור? מקטע 8 :
אבל מה לעשות, יש גזרה משמים, ואנחנו רוצים שהמצב יפתר, שום דבר לא פתרון לא מהימין לא מהאמצע, לא לא מאמריקה כלום, רק דבר אחד יעזור, מה הפתרון, רבי אלחנן וסרמן זצוק"ל הי"ד, היהודי הזה אמר שיש שתי סוגי גזירות שיש שתי סוגי גזירות על עמ"י בכל ההיסטוריה, אחד זה גזרה שיש כנגד עמ"י בגוף להרוג את היהודים, ואחד זה לשמד את היהודים, להעביר אותם שמד רוחני שיכפרו בתומ"צ, שתי פתרונות יש לשתי הסיטואציות האלו, אחד אם באים לפגוע בנפש דהיינו בבני האדם להרוג אותם זה גזרה משמים ע"י הקב"ה לעורר את עמ"י לשוב בתשובה, אם זה גזרה רוחנית שהיא באה כנגד הרוח שבעמ"י פה צריך חוץ מתשובה מסירו"נ, שתי דוגמאות הוא נותן, דוגמא אחת בזמן אחשורוש והמן היתה גזרה כנגד עמ"י, להשמיד להרוג ולאבד את כל היהודים מנער ועד זקן טף ונשים ביום אחד, היטלר יש"ו לא חלם על רעיון כזה, ביום אחד שלמחרת בכל העיתונים וברדיו יופיע לא נשאר יהודי בעולם, אתם שומעים איזה גזרה? ואחשורוש שולט על 127 מדינות, אמריקה זה קטן לעומת השלטון של אחשורוש, מה עושים? מה עושים? הנה גזרה מי יכול להתמודד עם זה, לא צה"ל ולא ארה"ב ולא אירופה אף אחד לא יכול, 127 מדינות עם שליטה גמורה, עם צבאות בכל מדינה ומדינה, מי יכול? אסתר המלכה, אשה אחת אסתר המלכה, ואיש אחד מרדכי היהודי, מה העצה שלהם? הם ידעו למה באה הגזרה, הם ידעו שהם נהנו מסעודתו של אחשורוש, הם התקרבו יותר מדי לגויים, הם רצו להדמות לגויים, הקב"ה לא אהב את זה כי הקב"ה אמר בתורה בחוקות הגויים לא תלכו ואבדיל אתכם מכל העמים, הקב"ה אומר והייתם לי סגולה ממלכת כהנים וגוי קדוש, הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב, אתם שונים מאומות העולם אתם קבלתם תורה ומצוות שמיחדים אתכם משאר בני העולם, הם לא רצו לקבל, אתם קבלתם אתם נהייתם סגולה, אז אתם מחויבים לזה יש לנו ברית אתם צריכים לקיים אותה, אם בחוקותי תלכו ושכבתם ואין מחריד וחרב לא תעבור בארצכם, הארץ תתן יבולה עץ השדה יתן פריו, הכל יהיה בשפע כל הברכות, אבל אם לא ח"ו, תמאנו ומריתם חרב תעוכלו, ז"א הקב"ה התנה תנאי, יש ברית צריך לקיים אותה, הם ידעו את זה, מה אמרה אסתר? צומו עלי שלשת ימים לילה ויום, כנגד הנהנו מסעודתו של אחשורוש, צומו שלשת ימים לילה ויום, צמים חוזרים בתשובה לפני ה', מה קורה? אותו אחשורוש שחתם להשמיד להרוג ולאבד אותו אחד חותם הפוך, להרוג את האויבים שגזרו על היהודים להיהרג, תולים את המן, עשרת בניו 75 אלף מהאויבים, והעיר שושן צהלה ושמחה, ליהודים היתה אורה ושמחה וששון ויקר, זכינו לקבל בזכות הגזרה הזאת חג פורים שמח ואזני המן, אם אנחנו רוצים עכשיו חג חדש, חג פלשתין ואזני ערפאת צריך לעשות אותו דבר, אם הגזרה היא משמים והיא נגד הגופות של עמ"י, אז צריכים לחזור בתשובה, אין עצה אחרת, שום טקטיקה שום אסטרטגיה, אין עצה ואין תבונה, ותראו שאני צודק, המצב רק יתדרדר, רק מה היה הפוך פה, שימו לב מה היה הפוך, אחשורוש הוא שחתם להרוג, הוא שחתם אח"כ לא להרוג, פה בדיוק הפוך, ערפאת חתם שהוא יחתום ובסוף הוא לא חתם ונהיה מלחמה, ז"א אם אנחנו רוצים להפוך את הגזרה ושהקב"ה יעשה כמו שתמיד היה עושה וסכסכתי מצרים במצרים, שהסכסוכים יהיו בין המדינות הערביות אפי' שיש להם מכנה משותף והם לא מצליחות להתאחד, אם אנחנו רוצים אנחנו צריכים רק להיות ראויים, הוא יודע איך לסדר את זה, הוא יודע, אבל אם אנחנו לא רוצים, רוצים להסתדר לבד, חושבים שטנקים ומטוסים יפתרו טוב אז הוא יתן לנו לנסות עוד כמה זמן, עד שבסוף נצעק ונתחנן ונבכה וחבל רק על האבדות שיהיו עד אז,
(07:36) מסירות הנפש הנדרשת לביטול הגזירות מקטע 9 :
אבל גזרה אפשר רק לבטל ע"י חזרה בתשובה כשהגזרה היא פיזית, אם יש גזרה רוחנית שרוצים לגרום לעמ"י לעזוב את הדת צריך במסירות נפש ואפי' של בודדים, כמו שמתתיהו וחמשת בניו נצחו את יון, אתם שומעים יון זה לא אמריקה יון זה שליטה על כל העולם, אתם לנצח את יון, זקן מתתיהו חמשת בניו הולכים לנצח, מה הוא אמר להם באותו בוקר מה הוא אמר להם, אתם באים, יאלה קחו את המקלות נלך, לאן הולכים בואו להלחם ביון איך זה מתקבל, תארו לכם אחד מראש העין אומר למשפחה שלו חבר'ה מטוס אל על אמריקה גומרים עלינו, אשאדה מחזירים אותו ישר בחזרה לשם, מה קרה לך? צריך הסתכלות, ואנחנו חיים היום בזכות מתתיהו וחמשת בניו שהם יצאו למלחמה, למה? כי הקב,ה צריך את הנחשון, איך נבקע ים סוף? היה אחד שקפץ הראשון קוראים לו נחשון בן עמינדב, בזכות שהוא מסר את נפשו נבקע הים, איך נצלו עמ"י כשזמרי היה עם המדינית לעיני ישראל וה' רצה לכלות את ישראל, היה פנחס, ויקח רומח בידו, בשעה שלקח את הרומח בידו הקב"ה עשה לו שנים עשר נסים והוא תקע את שניהם על החרב ויצא, ושבט שלם 24 אלף איש לא נגעו בו, והמשפחה שלו של זמרי הנשיא לא נגעו בו, איך זה? כי אם ה' רוצה ככה זה קורה, הוא צריך אחד שיעשה שניים, מסירות נפש זה הכל, איך נלחם אברהם אבינו עם ארבעת המלכים, איך נלחם, הוא אומר דמשק אליעזר בא, הולכים להלחם לוט נשבה, בן אחי נשבה, בא, ואיך הוא נלחם, היה לו טנקים? לא היה לו, היה לו חול, חול לא חסר, הוא לקח חול וזרק, הגמרא אומרת זה נהפך לחיצים וחרבות, איך יכול להיות שחול נהפך לחיצים וחרבות, אבל מי שיודע שחול עף במהירות גבוהה ביותר הוא יכול גם לשבור טורבינה של מטוס, מקור של ציפור קטנה במהירות של המטוס, שוברת את הטורבינה, המטוס נופל. זה חול, אז הקב"ה אומר אין בעיה אתה תזרוק אני יעיף מהר, אבל אם יש לך אומץ אם אתה מאמין שהכח זה לי, ואתה מתבקש רק במסירות נפש, אבל אם אתה חושב שהכוח לך, אז קח טנקים מטוסים מרכבה מה שאתה רוצה, נראה כמה תעיף, נחום איש גמזו חוזר על אותו דבר כשהוא עומד לפני מלך והחליפו לו את היהלומים לחול, איך הוא ניצל? הוא אומר גם זו לטובה, אם החליפו לי את זה זה לטובה, ואז הוא אמר זה חול של אברהם אבינו וזרקו בדקו וזה הרג, וככה הוא ניצל, מי שמאמין בקב"ה ויודע את ההיסטוריה של העם היהודי הוא יודע שבודדים נצחו את כל העולם כולו, א"א אבי האומה הישראלית, אחד אברהם העברי הוא עומד בעבר אחד כל העולם מהעבר השני, כולם מאמינים בשמש בירח בכוכבים בפסלים, הוא היחידי אומר יש אלוקים יש בעל לבירה, הוא שהביא את המונותואיזם לעולם, כל העולם היו מכיר לו טובה על זה, אמריקה הגדולה, רובם מאמינים, בזכות א"א, ז"א צריך להבין דבר אחד יהודים יקרים, כח היחיד אבל כשהוא רוחני אמיתי הוא יכול להפוך את הכל, לכן הקב"ה עמד ושתל צדיקים בכל דור ודור מי היו המנהיגים שלנו של כל הדורות, מנהיגים רוחניים, עכשיו אנחנו נמצאים עם מנהיגים חילוניים 53 שנה, ופה בארץ המובטחת שחשבנו שנתפטר מהגיטו ונגיע לפה נחיה סוף סוף בשלום, עברנו כבר שבע מלחמות, ורק מדרדרים, והמדינה במשבר, והרבה עוזבים, למה? רוצים להסתדר בלי הקב"ה, אבל אפי' בוש שהוא לא מאמין לא זה, האבא שיצא להלחם בסאדם ביקש מהאומה האמריקאית להתפלל לקב"ה שהחיילים יחזרו הביתה בשלום, בלי בושה בטמבלויזיה, לעיני כולם הוא מבקש והוא לא דתי, קלינטון אותו דבר מבקש, פה שמעתם מי שמבקש? אף אחד, אף אחד, לבקש עזר מהקב"ה? זה להודות שהוא קיים, אוי ואבוי, להודות שהוא קיים בעם היהודי לא נמצא מנהיג אחד שיכול להגיד שיש בורא לעולם וצריך לבקש סיוע ממנו, עזרה תושיה עצה, לא בקשנו שירד לאיזה טנק להכיר רק שיש גם זה לא מוכנים, מה היה מפריע אם בשעה שעפו טילים לפה והיה חמש דקות זמן שהיו משמיעים פרק תהילים שני פרקי תהלים ומיליונים של יהודים היו אומרים ביחד פרק תהילים היה לנו עבירה מזה או זכויות? לא ח"ו, מתי כספי, מתי כספי, נו אז איך אתם רוצים שאנחנו נגיע למצב טוב, המצב מתדרדר כל הזמן ורק ילך וידרדר יותר ויותר עד שתבוא ישועה רוחנית, לא תבוא? לא נצליח לצאת מהמצב הזה, תזכרו אני אומר באחריות והעיתונאית פה כותבת, תזכרו. העצה לא תבוא מחברי כנסת, העצה לא תבוא מאף אחד רק מהעם, אם העם יחליט להתקרב לבורא עולם כל אחד כפי כוחו זה מה שישנה, אם חושבים שבהצבעות בכנסת ישנו חוק זה וזה חוק זה זה יפתור, שום דבר לא יזוז, העם קובע, כמו שהעם יכול לקבוע שהמנהיג הפעם יהיה שרון ופעם הבאה מישהו אחר, העם יכול להחליט פשוט המנהיג זה הקב"ה אנחנו רוצים שהוא ינהיג אותנו.
(06:03) הכנסת מול בית הכנסת מקטע 10 :
כן. למי שיש שאלה בבקשה. כן. אני חושב שהעם הוא סמוי מסומא אתה מתכוון, מסומא מכל הכיוונים אם יש מיליון חוזרים בתשובה מדוע כל אחד שייקח עט וניר ויכתוב לכל השרים וכל הממשלה ובעיקר לטלוויזיה שאדם יושב בטלוויזיה מאה אחוז, לא תשעים ותשע אחוז, מה שנותנים 18 שעות בטלוויזיה מס' 1 חילונית מאה אחוז חילונית ובפרק האחרון 18 שניות פסוקים ויש עוד את זה במקרה נשאר לפני עשרים שנה ועשרים וחמש שנה כנראה זה מרדים לפני עשרים שנה ועשרים וחמש שנה הטלוויזיה עוד הייתה תשעה באב היה מכובד, מה שרואים היום מי שראה את הפסק מול הבימה, עם הקרניים המעוותות לעיני כל הציבור העם לא רואה כלום, טלוויזיה מסממת את כל העם, אם כל אחד ייקח נייר ועט ויכתוב כל העם מיליון חוזרים בתשובה נכון? כולם יציפו אותם ויראו שהעם הזה הוא לא מאה אחוז חילוני זה רעיון טוב אבל אני מציע יותר טוב, כל אחד ייקח את הטלוויזיה ויזרוק ברחוב.* לא אבל בשביל להחזיר בתשובה, בשביל להחזיר בתשובה, כל אלה שצריכים להחזיר אותם בתשובה אתה לא מבין דבר אחד הבנתי הבנתי לא לא הבנת אני אגיד לך מה לא הבנת, אם כולם מיליון יכתבו מכתב הם יגבירו את התכניות החילוניות להפוך אותם עוד פעם לחילונים כן אבל אם אנחנו רוצים שכל העם יחזור בתשובה, ואם יתנו לכבוד הרב שעה קבועה זה לא מצחיק אותי כן אותי זה לא מצחיק איך יתנו לי שעה השתגעת? או עכשיו אם כל העם, איך יתנו לי תראה אם כל העם יכתוב ויכתוב ויכתוב יהיה לחץ כבד או שהכנסת והממשלה ששמה יש לנו 25 אחוז דתיים ששום דבר לא עושים הם רק יושבים ויושבים ומדברים, איפה כל הכח של הדת פעם שלחת מכתב לח"כ? תראה אני אגיד לך, יש לי בכיס לא חושב שלחת? שלחתי 25 מכתבים ותשובה אחת לא קבלתי זה מה שאני רציתי להגיד, אז מליון אתה רוצה לבזבז להם עט ועטיפה ובול לא חבל? יש לך נסיון של מאה אחוז אבל אם ישמעו כולם מיליון? אבל אם אתה בהרצאה אתה תלהיב את כולם שיכתבו מכתבים ותפיץ את זה כמו שאתה מפיץ את כל ה אני במקום זה מפיץ מיליון קלטות יפה, אז בתוך המיליון קלטות תוסיף להם ותשבש להם את המח, המח שלהם מעוות רדר רדאר המח שלהם מעוות והקב"ה אני למשל חמישים ושלש שנה חילוני היית? לפני שבועיים חזרתי בתשובה ברוך ה' רגע רגע היהודי מתרגש, אני כל הזמן ידעתי שיש הקב"ה אבל לא ידעתי כמה שהוא גדול, הוא כ"כ גדול שבשבועיים האחרונים חזרתי למקורות שלא הייתי בהם וראיתי שהקב"ה הוא כ"כ ענק שהוא מלך מלכי המלכים של כל העולמות ואיך זה יכול להיות שאתה אמרת בקלטות שבבתי ספר היו קוראים אתה קוראן וכל הח"כים הדתיים מילה אחת לא הזכירו את זה לעם, איך זה יכול להיות ששמה יושבים ומסתירים את הקב"ה זו שאלה מאד מאד כבדה אז אני אסביר לך את זה עכשיו בקצרה, המדינה לא קמה בשביל שיהיה פה עם יהודי שומר תומ"צ, כן אני יודע המדינה קמה בשביל שתהיה מדינה חילונית כמו אירופה והמערב, אז לכן כל מי שנמצא אפי' מהדתיים שמה בגלל שהוא לא רוב אז הוא צריך כביכול להתפשר בשביל להשיג את האינטרסים שלו לטובת הדת או לטובת המפלגה וזה בא על חשבון הציבור הכללי, זה מה שקורה לצערנו הרב כן אבל אנחנו עכשיו צריכים את הקב"ה כי רק הוא והוא יכול להושיע לגאול ולהציל את העם, לא שרון לא ברק כל אלו בעזרת ה' יחזרו בתשובה אם הם יחזרו בתשובה שאחד יחזור בתשובה שיקום ושיחוקק את החוק עזוב חוק, אומר הקב"ה לא בכנסת אין אפי' מילה אחת בתורה אבל יש בית כנסת לא צריך כנסת, בבית כנסת יש סידור ובהתחלה כתוב מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה רבה אמונתך, ברוך אתה ה' מה בית כנסת, כל אחד יכול להכנס לקחת סידור להתפלל לדבר עם אביו שבשמים, עם אבינו מלכנו לבקש ולהענות, אבל אנשים לא זוכים להגיע לבית כנסת זו הבעיה, עזוב את הכנסת,
(06:31) כיצד לשרוד פצצת אטום? מקטע 11 :
השואל: יש לי שאלה, באחרית הימים אם יהיה גוג ומגוג יש לי שאלה, האם פצצת אטום תיפול גם על ישראל? הרב: גם פצצת אטום גם ביולוגי וגם כימי כמו שכתוב ביחזקאל ל"ח ל"ט ואני אקריא לך מהפסוקים בפנים. אבל אל תפחד, כתוב יפול מצדך אלף אני לא מפחד כבוד הרב אני רק סקרן לדעת הנה בסדר, אתה שומע? יפול מצדך אלף ורבבה מימינך אליך לא יגש, אתה מבין מה התוצאות? אלף, ועשרת אלפים אליך לא יגש, ז"א אחד בתוך 11 אלף הם יפלו אחד לא, אתה מתאר לך מה זה? איך הקב"ה ידייק שמי שלא צריך למות לא ימות, אתה מבין דבר כזה, יפול מצדך אלף ורבבה מימינך אבל אליך לא יגש, למה? על שחל ופתן תדרוך, תרמוס כפיר ותנין כי בי חשק ואפלטהו, אשגבהו כי ידע שמי, אומר הקב"ה אם אתה חושק בי, בתורה ובמצוות שלי, אני אתן לך אפשרות ללכת על שחל ועל פתן ולרמוס כפיר וארי בלי שום בעיה, אני מנהיג לכל הברואים אני נותן חיות לכל בעל חי, אני מחליט שלזה יהיה דום לב זה שיתוק זה ילך זה יהיה הרץ המהיר בעולם, אני קובע, אני, אני מחצתי ואני ארפא ואין מידי מציל, גם הד"ר שמנסה להציל אותך תלוי בקב"ה, ז"א הקב"ה אומר תשמע למה שאני אומר, אני אקיים את ההבטחה שלי, אני ה' לא שניתי, מעולם לא שיניתי מדיבורי, אין לי צורך לשנות, הבריאה מונחת ביד שלי, אדם שלא יכול לשנות הבטחה משנה מדיבורו, אבל הקב"ה לא, ואם הוא אמר הוא מקיים, רק תקיים אתה את ההתחייבות שלך כלפיו, רגע, הפסוקים: פרק ביחזקאל ל"ח: והיה ביום ההוא יום בא גוג על אדמת ישראל נאום ה' אלוקים תעלה חמתי באפי ובקנאתי באש עברתי דברתי אם לא ביום ההוא יהיה רעש גדול על אדמת ישראל, תראה מה התוצאות של הרעש, ורעשו מפני דגי הים ועוף השמים וחית השדה וכל הרמש הרומס על האדמה וכל האדם אשר על פני האדמה, ונהרסו ההרים ונפלו המדרגות וכל חומה לארץ תיפול וקראתי עליו לכל ערי חרב נאום ה' אלוקים חרב איש באחיו תהיה ונשפטתי איתו בדבר ובדם בגשם שוטף ואבני אלגביש אש וגפרית אמטיר עליו ועל אגפיו ועל עמים רבים אשר איתו, זה שבעים אומות העולם גוג ומגוג, בסוף - והתגדלתי והתקדשתי ונודעתי לעיני גויים רבים וידעו כי אני ה', כשאנחנו אומרים יתגדל ויתקדש שמיא רבא, כשאנחנו אומרים יתגדל ויתקדש שמו הגדול של הקב"ה שכל העולם יכירו אותו זה בגלל הפסוק הזה: והתגדלתי והתקדשתי ונודעתי לעיני גויים רבים וידעו כי אני ה', מתי זה יהיה? אחרי גוג ומגוג, אז כשאנחנו אומרים יתגדל ויתקדש, אנחנו מחכים מתי כבר נראה את ישועת ה' במלחמת גוג ומגוג שאז ברור שיתגדל שמו, בזכריה הנביא פרק י"ג שני פסוקים אחרונים כתוב שם ששתי שלישיות העולם ימותו במלחמת גוג ומגוג, רק שליש ישארו, שים לב מה הפסוקים אומרים: והיה בכל הארץ נאום ה' פי שניים בה יכרתו יגוועו והשלישית תוותר בה והבאתי את השלישית באש וצרפתים כצרוף את הכסף ובחנתים כבחון את הזהב, הוא יקרא בשמי ואני אענה אותו, אמרתי עמי הוא והוא יאמר ה' אלוקי, בפרק י"ד כתוב בסיום: הנה יום בא לה' וחולק שללך בקרבך ואספתי את כל הגויים אל ירושלים למלחמה ונלכדה העיר ונשסו הבתים, והנשים ויצאה חצי העיר בגולה, ויתר העם לא יכרת מן העיר, ויצא ה' ונלחם בגויים ההם כיום הלחמו ביום קרב, יש תאור אח"כ מה יקרה באותו יום, ז"א זה מה שעתיד להיות, מי ינצל מגוג ומגוג? אומרת הגמ' הרוצה להנצל מגוג ומגוג יעסוק בתורה ובגמ"ח, אם הוא יתעסק בתורה ובשמירת מצוותיה וילמד תורה כעסק ויעסוק גם בגמ"ח לעזור לזולת בכל האופנים ובפרט רוחניים, אדם הזה יהיה מובטח בגוג ומגוג ועליו נאמר יפול מצדך אלף ורבבה מימינך אליך לא יגש, אפי' אם הוא חילוני הוא כבר לא יכול להיות חילוני, אפי' אם חזרת היום בתשובה ויהיה גוג ומגוג אתה מוגן או קי, ברוך תהיה.
(02:52) משל התרנגולת מקטע 12 :
כן. השואל: כבוד הרב שמענו הרבה הרצאות שלך והרבה אנשים שבאו ולפני התאריך של ההרצאות הדביקו מודעות כאלה, אמנון יצחק יופיע במקום כך וכך, הפעם נראה לי קצת משונה שכתוב פה לפני הסוף, מה הכוונה על מה הכוונה לפני הסוף, אפשר להבין את זה לפי הרבה משמעויות, האם זה לפני הסוף שלנו, אם אתה לא תמשיך לתת לנו הרצאות מה יהיה איתנו? הרב: אני אגיד לך, קודם כל אני יש לי כוונות להמשיך עוד קצת, ממש שמחת אותנו הלאה, אבל אני רוצה להגיד לך דבר אחד, אנחנו ממש לפני הסוף בגלל שהתהליך מואץ וכל מה שאמרתי בפתיחה זה מה שהולך להיות אם אנחנו לא נחזור בתשובה לצערי הרב, אז צריכים לדעת קול דודי דופק והקב"ה רוצה שאנחנו נעשה את התשובה לבד, פעם נתתי באחת ההרצאות הסבר שהיה אחד היה לו תרנגולת לבנה, והיא יצאה החוצה והתאבקה בעפר וכשהיא נכנסה הוא רצה לנקותה שוב, ואז כשהוא התחיל לחבוט בה אז התחילו לרדת הגרגירים של חול אבל זה כאב לה, אז הוא החליט לשנות את השיטה הוא הכניס את האצבעות בין הנוצות והוא התחיל ככה מה שנקרא באידיש ללטף והוא הוריד ככה ככה אבל זה כאב לה ג"כ זה צביטות זה כואב, בסוף היא הבינה שהיא במצב קשה אז היא בקשה ממנו קוקוריקו ואז הוא נתן לה והיא עשתה לבד פרררר והורידה את הכל, אומר הקב"ה התנערי מעפר קומי לבשי בגדי תפארתך עמי, אל תחכו שאני אתן לכם מכות צביטות, תבינו לבד, קומו תתנערו מהעבירות תזרקו את כל הלכלוך תלכו בדרך הישר ותרויחו שני עולמות גם עוה"ז וגם עוה"ב, מה ביקש הקב"ה לענות אותנו? להיות פקירים לישון על סיכות, מה ביקש? תגיד ברכה על מה שאתה שותה, תשים טלית ותפילין בבקר, תתפלל ותגיד ק"ש, חצי שעה, תלמד שיעור תורה, תברך ברכת המזון על מה שאתה אוכל תודה למי שנתן לך את האפשרות לאכול ואת האוכל עצמו, שמור שבת תנוח פיסטוק חלבי קצת ככה, ג'לה, כמה דברים טובים פיצוחים עוגות צא לטייל קצת אם אתה רוצה, תשמע מקהלה בבית כנסת, מה ביקש? מה עם החטאים? מה עם החטאים בתכנית העבודה אתה מתכון, זה צריך להוריד, אז אם ב"א עושה
(03:29) שליטת המוסלמים באחרית הימים מקטע 13 :
כן הנה שם יש יהודי יקר, בבקשה השואל: כבוד הרב בסוכות שאלתי אותך שאלה לגבי התקופה הזאת שאז אמרת אם שנת תש"ס לא נהפכת לשנת גאולה בסוף השנה היא נהפכת לשנה קשה. נכון השואל: עכשיו שאלה נוספת איפה זה רשום לגבי תשעה חדשים שהמוסלמים ישלטו עלינו ובכל העולם אמרתי בסנהדרין צ"ח עמ' ב', גמרא, ובספר מיכה פרק ה'. לגבי כל העולם שהמוסלמים נכון וראית שצדקתי בשנת תש"ס כן ארבע שעות לפני שנמגרה תש"ס התחילה המלחמה, ארבע שעות הקב"ה חיכה עד הרגע האחרון השואל: עכשיו דבר לגבי השליטה המוסלמים כאילו שולטים עלינו עכשיו זה נקרא תשעה חדשים לא, מה פתאום עכשיו הם רק מתכוננים. השואל : שליטה ממשית בארץ הרב: ממש. השואל: ואח"כ על כל העולם? הרב: לא הם ישלטו עלינו ועל העולם כולו השואל: באותו זמן הרב: תשעה חדשים השואל: הכוונה זה איראן הרב: כל המוסלמים כל המוסלמים ישלטו בעולם כולו תשעה חדשים. ואח"כ אני רק רואה שמה שלא ראו כולם לפני תשע שנים אף אחד לא חלם על מצב כזה, אף אחד לא חלם על מצב כזה, ואני העזתי והוצאתי קלטת מס' 35 שאומרת את הדברים בדיוק רב, ואמרתי שהם לא מבקשים את עזה ואת יריחו הם רוצים את ירושלים, אז לא דברו בכלל מירושלים כי זה לא בא בכלל בחשבון, אם היו יודעים מתחילה שהם ידברו על זה לא היו מתחילים בכלל,ואז הם לא דברו והיום הם אומרים רק ירושלים ובלי ירושלים לא נפסיק ולא נשקוט, ואני אומר לכם עכשיו לא ירושלים עד שלא נשחה בים לכיוון אמריקה שום דבר הם לא יפסיקו אבל זה לא תלוי בהם, זה לא תלוי בהם, זה תלוי בנו, אם אנחנו נחליט להיות טובים עם ה' אנחנו קובעים את גורלנו, פרשת קודמת היתה ראה, ראה אנכי נותן לפניכם היום ברכה וקללה, את הברכה את הברכה מה זה את הברכה, אשר תשמעו אל מצוות ה', מה זה הקללה, לא תשמעו למצוות ה', ז"א הקב"ה לא צריך לקלל אותנו לברך אותנו, הברכה והקללה לפניכם, אתה לוקח את כוס של ברכה, לקחת אותו, בעצם המעשה שאתה עושה יש ברכה, כשאתה עושה מעשה שלא יעשה בו עצמו יש קללה, לא שעל המעשה אתה מקבל קללה, ועל המעשה הטוב אתה מקבל ברכה, בעצם המעשים שאנחנו עושים אנחנו קובעים את מצבנו, ממילא אם ניטיב את דרכינו אז אנחנו מטיבים את מצבנו אם לא אז זה מה שאנחנו מקבלים, אנחנו הקובעים זה לא תלוי בכנסת, רק בנו,
(02:12) כשהגאולה תבוא מקטע 14 :
כן שם אם העם חוזר בתשובה אז למעשה גוג ומגוג לא יתקיים? איך אם העם חוזר בתשובה גוג ומגוג לא יהיה? אם כל העם יחזור בתשובה וזה לא יהיה כך, כי הרמב"ם אומר כי לא יחדל אביון מקרב הארץ ויהיו כאלו שלא יסכימו יהיו אפי' בינותינו לצערנו הרב שילחמו במשיח ולא יסכימו איתו, תקשיב טוב, כתוב ורוזנים נוסדו יחד נגד ה' ונגד משיחו, אז לכן צריך להבין שהמצב הזה הוא לא פשוט, אבל נגיד שיחזרו רוב ישראל, מי שיחזור בתשובה ויהיה בסדר לפני הקב"ה אז הוא ינצל, מי שלא יתפס, ואנשים יתפסו גם על דברים קטנים, גם על דברים קטנים כי כשיהיה גוג ומגוג כתוב שתהיה מידת הדין מתוחה על כל העולם כולו, וזה הסוף זה הברור האחרון, לא רק של היהודים גם של הגויים כולם, כי אחרי זה תבוא התקופה הנכספה של האנושות כולה שזה גאולה גאולה מיצה"ר גאולה גאולה ממלאך המוות, אין מלחמות מעדנים מצויים כעפר, איש תחת גפנו ותחת תאנתו, אפי' הבהמות והחיות יחיו יחדיו, וגר זאב עם כבש ונמר עם גדי ירבץ ופרה ודב תרענה באחו, ונער ילד על חור פתן, אתה מבין שאשה הכניס ילד תינוק את היד שלו בחור איפה שנמצא הפתן וישחק איתו, לא יוזק, אתה מתאר לך איזו תקופה תהיה? יאריכו ימים נער יקרא בן מאה, בן מאה צוציק, חיים טובים, זה הגאולה. יש חמשה עולמות, עוה"ז עולם הנשמות גן עדן וגיהינום, עולם שלישי ימות משיח, עולם רביעי תחיית המתים, ועולם חמישי עוה"ב, קלטת שעה וחצי קוראים לה חמשת העולמות. השואל : מתי יבנה ביהמ"ק זה תלוי בנו, אם אנחנו נזכה להביא גואל לישראל יבנה בית שלישי ואחרון. הכל תלוי בנו.
(03:41) המצוות מרפאות מקטע 15 :
כן תן לה שמה בקשה לשאול שמה. כבוד הרב אני רוצה לשאול שאלה אבל זה כאילו כמה בנות פה מהקהל אמרו לי לשאול, איך זה שיש נשים שנשואות לגויים אפי' כל מיני גויים שהם לא יהודיות בכלל אפי' ויש להם ילדים ויש כאלה שנשואות כמה שנים והם יהודיות ואין להן ילדים. כן, שאלה כזו נשאלתי כבר בהרצאה, ונתתי תשובה, אבל צריך לדעת דבר אחד, יש דבר כזה שגזרה על זוג שלא יהיה להם ילדים בכלל, גזרה משמים, ז"א הם לא צריכים עפ"י הגלגול שלהם להביא ילדים, אין אחד מאתנו לא מגולגל בדורות האחרונים, עכשיו יש אדם שזה לא התיקון שלו הוא בא לתקן דברים אחרים, אז חלק מסוים זה גזרה שא"א לשנות, לאלה שזה לא גזרה מתחלת ברייתם אלא זה גזרה בגלל עוונות או מעשים שמעכבים, אפשר ע"י תשובה תפילה צדקה להחליף את הגזרה הזאת ולגרום שלאנשים האלה יהיה להם ילדים אבל שוב פעם אין את המאה אחוז וב"ה זכינו מספ' פעמים לתת ברכה לנשים שלא היה להם ילדים שהן קבלו על עצמן לדוגמא כיסוי ראש וכו', וב"ה נפקדו, עכשיו נתבשרנו אתמול שיהודיה שהיתה בהרצאה האחרונה בכפר סבא מי היה בהרצאה האחרונה בכפר סבא? היית, אתה זוכר את האשה שרצה לפנה ודברה בקול בהתרגשות, היא עשתה טיפולי מבחנה חמש פעמים, שלמה המון כסף, שש שנים לא זכתה להפקד, אח"כ החליטה שהיא עוזבת את כל הרופאים והיא תתחיל לתמוך בת"ת, היא זכתה לפרי בטן אבל נפל אחרי שלשה חדשים, והיא בקשה שמה לשים כיסוי ראש, באותו מעמד והיא שמה כיסוי ראש וקבלה ברכה וב"ה היא כבר חדש וחצי נפקדה. *נקוה שהיא תשלים את ההריון. בהרצאה האחרונה שהיינו באנגליה בלונדון היה שמה יהודי על כסא גלגלים מלידה, מי ששמע את הקלטת וורי וורי הפי, שמעתם? היה שמה אחד שאמר האם נגזר עליו שכל ימי חייו הוא לא ילך על רגליו, שאלתי אותו אם זה מלידה או שזה קרה לו במשך החיים, אמר זה מלידה, אמרתי לו דבר כזה צריך נס גדול מאד מאד ושינוי הטבע לחלוטין בשביל שיקרה כזה נס צריך דברים גדולים כזה דבר א"א להבטיח עפ"י מה שידוע א"א אפי' להתחיל בדבר זה, אבל בסופו של דבר אמרתי תשמע אני יהודי מאמין ואני מאמין שבכוחו של הקב"ה לשנות גזרה אבל אם מתחילים לדבר בכיוון הזה אז ודאי שאת הצריך להיות צדיק גמור בשביל שזה יחול, אם, אם, אז הוא אמר שהוא מוכן, אמרתי לו לדוגמא הוא היה בלי זקן, אתה מוכן לגדל עכשיו זקן? אמר מוכן, מוכן, ברכנו אותו עם כל הקהל היה קהל רב, וב"ה נתבשרנו לפני חדש ימים שהיהודי עולה כבר עם קבים במדרגות לבד. עוד שבוע וחצי אנחנו בלונדון, אני מקווה שנביא את התמונות כבר איך הוא הולך על רגליו, אי"ה.
(10:18) נסו של דיויד הנכה מקטע 16 :
בהרצאה האחרונה שהיינו באנגליה בלונדון היה שמה יהודי על כסא גלגלים מלידה, מי ששמע את הקלטת וורי וורי הפי, שמעתם? היה שמה אחד שאמר האם נגזר עליו שכל ימי חייו הוא לא ילך על רגליו, שאלתי אותו אם זה מלידה או שזה קרה לו במשך החיים, אמר זה מלידה, אמרתי לו דבר כזה צריך נס גדול מאד מאד ושינוי הטבע לחלוטין בשביל שיקרה כזה נס צריך דברים גדולים כזה דבר א"א להבטיח עפ"י מה שידוע א"א אפי' להתחיל בדבר זה, אבל בסופו של דבר אמרתי תשמע אני יהודי מאמין ואני מאמין שבכוחו של הקב"ה לשנות גזרה אבל אם מתחילים לדבר בכיוון הזה אז ודאי שאת הצריך להיות צדיק גמור בשביל שזה יחול, אם, אם, אז הוא אמר שהוא מוכן, אמרתי לו לדוגמא הוא היה בלי זקן, אתה מוכן לגדל עכשיו זקן? אמר מוכן, מוכן, ברכנו אותו עם כל הקהל היה קהל רב, וב"ה נתבשרנו לפני חדש ימים שהיהודי עולה כבר עם קבים במדרגות לבד. עוד שבוע וחצי אנחנו בלונדון, אני מקווה שנביא את התמונות כבר איך הוא הולך על רגליו, אי"ה. כן עוד שאלה. בבקשה שם. הייתי מעונין לדעת האם יש עיסקה שנוכל לעשות בינינו, כאדם דתי האם יש משהו שאני צריך לעשות כדי שיעזור לי לקום מכסא הגלגלים? אתה על כסא גלגלים מלידה או לאחר לידה? מלידה. ככה נולדת. כן, אני לא מכיר הרבה אנשים גם לא שמעתי הרבה אנשים שקמו מכסא גלגלים מדובר כשנולדו כך, כאלה שהיה להם לאחר מכן שמעתי, אבל מלידה זה קשה. מה הרופאים אומרים? שאין צ'אנס. נולדתי ששה שבועות לפני הזמן בזמן שנולדתי האינקובטור לא היה מוכן ולא מטוהר, כך שבשתי הדקות הראשונות של חיי חייתי בחוסר חמצן ולצערי נפגעתי בחלק התחתון של גופי, ברגלי. דיויד חולה במחלה שנקראת סריבל פולז' (שיתוק) הוא סבל מפגיעה מוחית מזמן הלידה או מלפני הלידה שזה גרם בעיות בכח התנועה שלו, בהליכה ובחוש המישוש, כשהייתי בערך בן ארבע עשרה חמש עשרה מצבי היה גרוע מאד, רגלי מן הברכיים ומטה היו עקומות, כך שגובה הברכים ומטה היה כחמש עשרה סנטימטר, בשלב זה הייתי מאד מדוכא מהמצב וחשבתי לעצמי, אני לא רואה את עצמי חי כך, אני לא מאושר, לא ראיתי כל סיבה להתעורר בבקר. ומוחאים חזק עם הידים חזק כמה שאתה מוחא כפים יותר חזק אתה מוחק תיקים יותר. אז עכשיו אנחנו נמחק את כל התיקים של היהודים באנגליה לפחות. אני תמיד הייתי איש דתי אני מאמין ברבנים, מאמין בתפילה בכל דבר דתי, אני הכרתי את הרב אמנון יצחק דרך קלטת וידאו שקיבלתי מחבר באחת הקלטות ראיתי קטע על אשה שלא יכלה להביא ילדים וקבלה ברכה מהרב אמנון ואחרי כמה חדשים כפי שרואים בוידאו חזרה האשה לרב חזרה האשה ותינוקה בידיה. אנחנו נגיד גם את הנוסחה יש לזה נוסחה, מה הנוסחה, הקב"ה אנחנו ממליכים אותך. אז חשבתי לעצמי למה שלי זה לא יקרה, למה שאני לא אלך לרב ואקבל ברכה שתוציא אותי מכסא הגלגלים? ואז חשבתי לעצמי שאני מוכן לנסוע לישראל ואפי' לסוף שבוע בכדי לקבל ברכה ולחזור זה כדאי, כשהחלטתי לנסוע שמעתי מחבר שהרב אמנון אמור להגיע ללונדון באפריל וכמובן שחיכיתי, הרב הגיע והלכתי להרצאה, וכשראיתי את כל האנשים, חשבתי לעצמי הנה ההזדמנות שלה חיכיתי הרבה מאד זמן ואני הולך לשאול את השאלה שלי בתקוה להיענות, כן עוד שאלה, בבקשה שם. אני ראיתי הרבה מהקלטות שלך, ומאד התרשמתי במיוחד מהקלטת שבה רואים את האשה שלא יכלה ללדת הייתי מעונין לדעת האם יש הסכם שנוכל לעשות בינינו, כאדם דתי האם יש משהו שאני אוכל לעשות בכדי לקום מכסא הגלגלים. תראה אני לא קוסם, בדרך כלל בדרך כלל עפ"י טבע מי שנולד עם מום מהסוג הזה אז הוא לא יכול להתרפאות זה עפ"י טבע אבל לפעמים הקב"ה מחליט שהוא עושה ניסים, אני לא מבטיח לך שאם תהיה פרפקט שאתה תהיה בריא, שתוכל לעמוד וללכת, אני לא מבטיח דבר כזה, אין לי כח לזה ואין לי אבל אני בתור מאמין אם הייתי במצב שלך הייתי מאמין שזה אפשרי, מה הייתי עושה, הייתי עושה כל מה שצריך לעשות ומתפלל ומבקש מהקב"ה אבל בשביל זה אתה צריך להיות פרפקט מושלם, בשביל שלא יהיה סיבה למידת הדין לקטרג ולומר זה לא בסדר, להגיד לך לא יכול אבל לבקש בשבילך אני מוכן אם אתה מוכן לעשות את החלק שלך, להיות צדיק, אתה מוכן? בטח מאה אחוז רגע אתה שומר מצוות עד היום? כן. אתה נולדת בבית דתי? כן אתה הולך עם ציצית? כן אתה תגדל מהיום זקן? כן. מי שברך אבותינו אברהם יצחק ויעקב משה ואהרן דוד ושלמה וכל הקהילות הקדושות והטהורות הוא יברך את השם הטוב דוד בן יוסף ה' ישלח לו תרופה וישועה קרובה מהרה לעמוד מכיסאו אמן. דיויד הראה לנו כמה מהדוחות הרפואיים שלו. אני חושב שכתוב שם שהרגליים שלו התארכו ב10 ס"מ, כן זה נכון, האם זה יוצא דופן או שזה צפוי שיקרה? זה די יוצא דופן מכיוון שככל שהאדם מתבגר הוא נחלש ולא מתחזק. האם יש משהו שאני צריך לעשות כדי שאקום מכסא הגלגלים? וכעת ישנם שינויים מאד מרשימים שהרופאים בעצמם מתקשים להסביר, וכמו כן אני יכול לעלות ולרדת מדרגות כשמונח בצד בקביים ומצד שני במעקה המדרגות, ניסיתי לעשות זאת לפני כשנה והתעלפתי בעקבות הניסוי הזה, ברוך ה' בשבת החדשים האחרונים אני עולה ויורד במדרגות לבדי. כל מה שאני רוצה בעקרון זה לקפוץ החוצה מכסא הגלגלים ולתרום אותו לצדקה, זו תהיה המתנה הכי יפה שנתתי בחיי, אני רוצה ללכת לישיבה ולקיים את החלום שלי, להכנס ולצאת מן הישיבה בלי עזרת אף אחד, והחלק השני של החלום זה ללכת אל מתחת החופה מבלי להשתמש בכסא גלגלים. אני לא מכיר הרבה אנשים שקמו מכסא הגלגלים מדובר כשנולדו, אבל אין לקב"ה בעיה אם הוא מחזיק עם שלם עם ניסים לאורך כל ההיסטוריה אפשר גם פה לעשות נס. מקטע 15 מצוה קטנה בארץ רחוקה וכיון ששאלת כבר נראה לכם סרט קצר של שני מקרים כאלה שהיו עם נשים שלא זכו להפקד אבל הרב אתה יכול אז לברך אותה? בטח שאני יכול, נראה את הסרט ונברך.
(21:00) המטפחת כרפואה מקטע 17 :
כבוד הרב יש לי שאלה, לפני שאני שמה כיסוי על הראש, בעלי כנגד לזה, למרות שיש לו כיפה ויש לו ציצית אנחנו שומרים את השבת, אנחנו שומרים את טהרת המשפחה הוא כנגד זה, אני לא יודעת איך להציע לו, ובכן כמה זה חשוב כיסוי ראש לאשה, יהודים יקרים ויהודיות יקרות, דעו לכם שמצות כיסוי ראש לאשה נשואה גרושה ואלמנה זה חיוב מן התורה, אשה צריכה לכסות את ראשה כך כתובב ספר במדבר פרק ה' פסוק שמונה עשרה בפסוק כתוב ופרע את ראש האשה, מכאן שבנות ישראל הולכות בכיסוי ראש, יש על זה לימוד גדול שם בכל אופן צריך לדעת המצוה הזאת היא מצוה מןהתורה כמו שאשה חייבת ביום כיפור לצום היא חייבת גם לכסות את הראש, ואם היא שומרת על כיסוי ראש היא גורמת שתהיה טהרה בבית עשירות בבית ושבניה יהיו גדולים בתורה, שנאמר אשתך כגפן פוריה בירכתי ביתך בניך כשתילי זיתים סביב לשולחנך הנה כי כן יבורך גבר ירא ה', ז"א הרבה ההרצאה הזיזה אותי בצורה מפליאה מה שהוא אמר הוא אין אין לשנות את מה שהוא אמר, זה אמת, הוא ענה תשובות לשאלות שכולנו רצינו לדעת וקבלנו תשובות נכונות, ואני יודע מעשים שהפריה ורביה של האשה היו תלויים בכיסוי ראש, לצערנו הרב יש הרבה נשים שהן עקרות ולא זוכות להביא ילדים, ועד היום כמעט כל מי שפגשתי נשים שהיתה להן בעיה כזאת וקבלו על עצמן טהרת משפחה וכיסוי ראש נפקדו לאחר מכן, ואני אראה לכם כרגע קטע מאד מרגש שהמעשה הזה היה באחת ההרצאות שלי מאשה אחת שהיתה שם ולא היה לה כיסוי ראש ותראו מה קרה בסוף הענין, אם אפשר לכבות את האור בבקשה. כל החברות שלנו של שנשואות שם לערבים וחיות בדירות פאר ויש להם השכלה וששה ילדים ואני שאני נשואה כדת משה וישראל ועושה הכל אין לי ילדים איך אתה מסביר את זה שהקב"ה נותן לה ולי לא? היא שואלת שאלה, היא אומרת איך זה יש פה נשים יהודיות שנשואות לערבים עם ששה או עשרה ילדים וגרות בבניני פאר ואילו היא גרה בחולון והיא נשואה כדת משה וישראל ואין לה ילדים, את יודעת מה בואי נעשה עסק, אני בלי נדר מוכן לברך אותך פה לפני כל הציבור והציבור יענה אמן, אבל אני מבקש ממך בקשה קלה קשה, קלה קשה, אם תהיי מוכנה בעז"ה יתברך ללכת בכיסוי ראש שאני אתן לך* אני אתפלל עליך שה' יפקוד אותך בזרע של קיימא, ובעזרת ה' אמח מקווה שיהיה לך ילדים יותר מהערביות כולן, תנו לה לחשוב, אני אספר לך סיפור לפני מספר שנים היה סמינר במלון שורש בדרך לירושלים, בסמינר הזה היתה רבנית שהזמינה את שלשת אחיותיה עם המשפחות על חשבונה בשביל שיבואו להתחזק ביהדות, בסוף הערב היתה התחזקות גדולה מאד, עשרות של אנשים שמו שמה ציציות ומספר נשים שמו כיסויי ראש, פתאום אומרת הרבנית כבוד הרב אני מבקשת ממך שתשפיע על אחותי אם היא תשים כיסוי ראש שתי אחיותיה הנוספות ילכו בעקבותיה, התחלתי לדבר איתה בקשר לכיסוי ראש, שזה מחויב עפ"י התורה וזה מצווה מן התורה שנאמר ופרע את ראש האשה זה נאמר בספר במדבר פרק ה' פסוק שמונה עשרה שבנות ישראל היו הולכות מכוסות ראש, והתחלתי להסביר לה את המעלות עפ"י הזוה"ק מצד שני הסברתי מה גודל העוון ללכת בלי כיסוי ראש, השפעתי ודברתי ולא עזר, לא עזר, ניסיתי עוד פעם להסביר לא עזר, פתאום אומרת לי האחות הרבנית תדע לך שהיא עקרה אין לה ילדים, אמרתי לה תשמעי, מה את מעדיפה את מעדיפה אתה מעדיפה שתהיה בבית שלך השכינה או השכנה? $ היא אמרה השכינה, אמרתי אל תעשי חשבון לשכנים, קשה לך לשים כיסוי ראש כי את מתבישת מהחברה, אבל תזכרי את יכולה להחזיק ילד ביד שיבכה, מוכנה או לא מוכנה? אמרה לא מוכנה, בינתיים כמה נשים התרגשו מאד והחליטו הן לקבל על עצמן כיסוי ראש ושמו כיסוי ראש אחרי מספ' דקות היא כבר לא יכלה היא פרצה בבכי נגשה אלי ואמרה: אני מוכנה, אמרתי לה בלי נדר בעזרת ה', אם תבטיחי לי שאת תלכי עם כיסוי ראש חצי שנה לא תורידי, בעז"ה ובלי נדר ה' יזכה אותך לזרע של קיימא, וכל הציבור ענה אחרי אמן חזק, שמה את הכיסוי ראש, אחרי שבועיים אני נמצא באולם אליצור בנתניה בהרצאה נגש אלי אדם בסוף ההרצאה אומר לי אתה מכיר אותי, אמרתי לו לא, אמר אני בעלה של ההיא שברכת במלון שורש, והוא אומר הייתי היום במעבדה, בקשתי לקבל תשובת דם, מה התוצאות, הייתי מוכן לשלם אלף דולר שיגידו לי עכשיו מה התוצאות, לא הסכימו אמרו רק מחר, אני לא יכול להתאפק באתי לפה תברך אותי שתהיה תשובה חיובית, אמרתי לו תראה הברכה כבר נמצאת למעלה וה' יעזור שיהיו בשורות טובות, ותודיע לי מחר מה קרה, למחרת בשתים בצהרים כל החב'ה שלי במשרד רואים אותי רוקד, היא נקלטה, ואחרי תשעה חדשים היא ילדה בת והם קראו לה הודיה, ואחרי שני פעמים נולד להם בן, ברוך הוא וברוך שמו, מה הפריד בינה לבין הילד? מטפחת מבד, זה מה שהפריד, בורא עולם אומר אתה רוצה ממני, אני רוצה ממך, בא, אתן לך נסיון קטן קח דבר קטן, אני אתן לך דבר גדול, אתה מוכן? אם אתה מוכן גם אני מוכן, אם תפתחו לי פתח כחודו של מחט אני אפתח לכם כפתחו של אולם אומר הקב"ה. את רוצה בעזרת ה' שאנחנו עוד מעט נפגש ונהיה בברית אי"ה? כבוד הרבנית תשים לה, בעז"ה אם יש נשים צדקניות שרוצות לזכות לזכות גם כן במעמד הגדול הזה יש שעת רצון גדולה עכשיו בשמים מי שרוצה פה לשים בעז"ה יתברך זו שעת רצון גדולה מאד בשמים שתבוא לכאן, תזכרו שעת רצון גדולה. ברכת שהחיינו. עכשיו אנחנו חייבים כולנו לברך, הכח של כולנו גדול מאד' בשמים, מי שברך אבותינו הקדושים אברהם יצחק ויעקב .... מיכל בניטה בת רבקה, ה' יזכה אותה להפקד בזרע של קיימא מהרה. אמן הכיסוי הראש הזה, ה' יזכה אותה לגדל בנים ובנות לעבודתו יתברך וליראת שמים קדושה וטהרה אכי"ר. אמן. מי מהנשים רוצה לשים כיסוי ראש? המצב שבכלל הזיז אותי זה שראיתי את הקלטת שמתוארת עם הבחורה ושמעתי איך היא הגיבה, וזה הזיז אותי מאד, רציתי, אני ממש רציתי אבל פחדתי, כבוד הרב יש לי שאלה, לפני שאני שמה כיסוי על הראש, בעלי כנגד זה למרות שיש לו כיפה ויש לו ציצית אנחנו שומרים את השבת ואנחנו שומרים טהרת המשפחה הוא כנגד זה אני לא יודעת איך להציע לו, אמא שלי בעלת תשובה, אני מוכן לבוא לדבר איתו תודה. ברכת שהחיינו. אשריך מהיום את הולכת עם כיסוי ראש עד סוף החיים שלך אפילו אם חלילה תוגבלי מן השמים יודעים שהלב שלך תברך אותה בילדים. מי שברך אבותינו ... נחמה בת רבקה ... זה התרגשות וזה אושר וזה הכל ביחד כי ידעתי שאם אני לוקחת אני לוקחת אין להוריד אין לך כשהגעתי הביתה הוא אמר לי כל עד עם הסמרטוט על הראש אני לא מדבר איתך וזה היה יומיים של טרור אנחנו גרנו מתחת לאותה קורת גג והוא לא דיבר איתי פשוט זה היה מאד קשה, מאד מאד קשה מאד קשה, והחזקתי את עצמי ואמרתי הרב ידבר עם בעלי ויהיה בסדר, הייתי בהלם, אני יודע שהיינו דתיים אבל התקדמנו לאט וזה הכניס אותי פתאום להילוך גבוה, לא חשבתי שהיינו מוכנים לכיסוי ראש, עדיין. אבל ברוך ה' היא התעקשה, ואני למען האמת, גיליתי שטעיתי. אבל טעיתי... זה קשה לאנשים להודות בטעותם, אבל טעיתי, אם לא נתקדם בשיא המהירות לעולם לא נגיע. הוא כל הזמן אמר לי שאני עקשנית וזה הפעם הראשונה שהוא אמר לי את עקשנית וכל הכבוד לך, כי אני ממש חוששת ואת לא יודעת והנה מדובר שנה אחרי ודברים באמת הסתדרו מכל הכיוונים כמו שהוא אומר אם זה עבודה ואם זה על ילדים ואם זה ב"ה ההריון, ובעלך פתאום נותן לך מחמאה שכל הכבוד לך את עשית את זה ואני גאה בך, אני חושבת שהשלום בית שלנו היום התחזק בזכות זה ואני מאחלת לכל בנות ישראל זה משהו, זה הרגשה עולמית. נחמה בת רבקה, ה' יפקוד אותה בזרע של קיימא מהרה. חבל על הזמן באמת חבל על הזמן כמו שאומרים זה ימות המשיח אז אנחנו בעז"ה נגיע לגאולה וכל אשה תקח על עצמה משהו, אם את לא מכסה את הראש תכסי את הראש, אם את לא מדליקה נרות תדליקי נרות אבל תעשי את זה מכל הלב והקב"ה יעזור לך בכל מצב שאת נמצאת בו, היהדות זה דבר נפלא, צריך לקחת אותו מכל הלב. אתם רואים אפשר, בעז"ה יתברך אבל צריך לעשות מה שהקב"ה רוצה ואפי' מעשה אחד אבל עם כוונה להמשיך יכול להצליח, קבלנו עכשיו באינטרנט בקשה, אנחנו מחוברים כרגע לשידורים באינטנט בכל העולם, והערב הזה שומעים אותו שם, מצלצלת עכשיו מפלורידה גילה פורטונה בת לינדה ומבקשת ברכה לזרע חי וקיים, היא מקבלת על עצמה לשים כיסוי ראש ולקרוא את הספר על לשון הרע של החפץ חיים, אז אנחנו * ניתן לה ברכה ושה' יעזור שתפקד מהרה, גילה פורטונה בת לינדה תזכה לזרע חי וקיים מהרה השנה. אמן. בעזרת ה'
(10:29) פעילות שופר במושבים מקטע 18 :
פה יש לי שאלה ג"כ דרך האינטרנט, באחת ההרצאות נאמר שמסירות נפש נדרשת כדי להגאל, האם ניתן לפרט למה הכוונה, בדור הזה יהודים יקרים מסירות הנפש שמתבקשת מאתנו זה איך לעזור אחד לשני להתקרב לאבינו שבשמים, זה אנחנו צריכים המסירות נפש, מה זה המסירות נפש, פשוט קשה לאדם, היום החברה הרגילה אותנו שכל אחד מקובע בארבע אמות שלו, כל אחד דואג לעצמו ויש שכנים שלא מכירים אחד את השני, אבל כולם ככה אגואיסטיים אנוכיים, רק כשיש איזה מלחמה או משהו מתחברים ביחד, והנה אנחנו עוד אנחנו מדברים ואני אמרתי לכם שהמצב לא הולך להיות יותר טוב, עכשיו הודיעו לנו שנפלה מרגמה בגילה, לא ידוע כרגע על נפגעים, אבל בכל אופן אתם רואים זה עולה כל הזמן וזה לא יפסיק עד שאנחנו נבין שהקב"ה מתכוון ברצינות, מה ניתן לעשות, תראו אני מנסה במשך שנים 22 שנה לפחות כמה שיותר להגיע ליהודים שיכירו את האמת ויבחרו, כל אחד יש לו את הבחירה יכול אבל לפחות שיהיה זכות להכיר, מה שמנעו ממני בבי"ס תל נורדאי בתל אביב אני גרתי לא רחוק מכאן ברחוב בן יהודה בת"א, שמה גדלתי, ולא למדתי שיש תורה יש מצוות, לא ידעתי שום דבר, עד שהתברר לי ע"י קריאה של ספר קיצור שולחן ערוך לאט לאט מהספרייה הספרים שקבלתי לבר מצוה והתחלתי להסתכל לעיין, בגיל 24 זה התחיל וברוך ה' לאט לאט הבנתי בררתי שקלתי והתחלתי יצאתי לדרך וב"ה הצלחתי משהו לזוז ולהזיז, מה הפטנט? פשוט, הבנתי שאם אני רואה היום את האמת, יש אחרים שכמוני לא ראו קודם והיום רואים, הנה יהודי שישב פה הוא אומר 53 שנה אני חי עד לפני שבועיים לא ראיתי, ופתאום הבנתי שיש בורא לעולם גדול יותר, אדם שזכה להדליק נר אם הוא יתן לאנשים גם להדליק מהנר שלו, הנר שלו לא יתבזבז, הנר הזה יכול להדליק לכולם, אדם שהוארה לו הדרך והוא רואה אותה הוא יכול לתת לאחרים להנות מאורה גם כן, אבל מכיון שאני אדם מוגבל ולא יכול להגיע לכל מקום בכל עת ובכל זמן אז הקב"ה דאג, כיון שהקב"ה רוצה שעמ"י יגאל, הוא דאג שיהיה קלטות שיהיה טייפים שיהיה סי.די שיהיה אינטרנט שיהיה כל מה שרק אפשר שכל יהודי בכל מקום בעולם בכל רגע, יוכל לדעת את ה' ולהכירו, אז התחלנו עם קלטות טייפ וב"ה חילקנו עד היום 11 מיליון קלטות בחינם. עכשיו יש לנו כבר סי די רום, יש לנו וידאו יש אינטרנט, עוד מעט די.וי.די. בקיצור כל האפשרויות אנחנו מנצלים היום, היום שואלים אותי שאלות באינטרנט ואני כבר יכול להשיב בקול, וויס מן, יכול לדבר, השואל שואל בכתב ואני עונה לו והוא שומע אותי, בכל מקום בעולם, צ'יק צ'אק, עוד מעט יהיה שידורים שאנחנו נשדר אי"ה חצי שעה ביום, שעה ביום לכל העולם, נתייחס למה שאנחנו חושבים לנכון, בקיצור אפשר להתחבר ויתחיל לזרום אלפים ורבבות לאתר במשך כל יום, זה מהפכה, איך עושים שכולם יכירו, כיון שהאמצעים האלקטרוניים האחרים לא מאפשרים לנו להתבטא, אפי' מונעים עד כמה שאפשר, אני רק אספר לכם משהו קטן, לפני כמה ימים פגשתי יהודי אחד נתחיל נכון, אני הולך להופיע בפברואר בשישי בפברואר בעז"ה במדיסון סקוור גרדן בארה"ב, * אז היהודי שמארגן שמה את ההרצאה ביקש אם אפשר להביא איזה זמר או מישהו פה מהארץ לשם, שאלתי את מי, אמרתי לו תשמע יש יהודי אחד קוראים לו שלומי שבת היהודי הזה התחיל להתקרב קצת בעקבות הקלטות שלי, הוא התבטא גם בכמה קלטות, אמרתי לו אם הוא יסכים לשמור שבת ולא להרקיד יותר מעורב אפשר לקחת אותו למדיסון, הוא ישב איתו ושלומי הסכים, אבל הוא חוזר אני חושב ברביעי לחודש, הוא כרגע בחו"ל, ויתן תשובה סופית, בעקרון הוא מסכים אבל אני אגיד לכם דבר אחד, הוא סיפר לו קוריוז קטן, הוא אמר לו לפני כמה זמן שאלו אם יש משאלה לכל מיני אומנים מה הם רוצים שיכתבו בעיתון, משהו, הוא אמר אני מבקש רק שורה אחת, תכתבו שאני אומר אני ממליץ לשמוע את הקלטות של אמנון יצחק, הם לא הכניסו, לא הכניסו, לא, זה לא, זה שורה ארוכה מאד, זה לא יגמר, אם כולם יתחילו לשמוע אוי ואבוי, שורה לא הסכימו, ז"א אנשים צריכים להבין אנחנו בלי העזרים האלקטרוניים האלו אנחנו צריכים להגיע לציבור בכל האמצעים, אז מה עשינו? החלטנו שאנחנו נעבוד יסודי לא בצמתים רק מי שמקבל ככה וזה, נלך בשיטתיות, החלטנו ללכת על המושבים כי במושבים יש יצר הרע יותר קטן מעירוני, ואז התחלנו לחלק בכל מושב, התחלנו עם 260 מושבים לחלק כל מושב מאה משפחות, לחלק קלטת טייפ לכל בני המושב ביום אחד, ואז ממילא כולם יכסכסו בנושא המדובר במשך שבוע, עוד שבועיים נשלח עוד אחד, וכן הלאה, התחלנו לעשות כן, לאחר כשנה בדקנו ומצאנו ששמונים וחמשה מהמושבים שקבלו קלטות טייפ בין עשר לעשרים משפחות חזרו בתשובה בכל מושב בממוצע, אתם יודעים מה זה? זה משקלים בודדים, שקלים בודדים, החלטנו לחלק וידאו, וידאו זה קצת יותר יקר, עלויות יותר יקרות אז חילקנו סט כזה שנקרא מיני סמינר, יש פה עשר קלטות ודיאו 23 שעות, שיש את כל השאלות והתשובות שחילוני רוצה לברר ביהדות מהאמונה במציאות הבורא מה התכלית של הבריאה, עוה"ב שכר ועונש נבואות שהתגשמו, מדע מול תורה כל מה שאתה רוצה לדעת ולברר בעשר הקלטות האלו, החלטנו לחלק, נתנו את זה מחלקים את זה כגמ"חים עכשיו במושבים, אבל לפני כן קדם לזה מבחן, חילקנו לכמאה משפחות שתי קלטות וידאו שנקראות שלום בין יהודים, למעלה מחמישים משפחות חזרו בתשובה משתיים וידאו, חילקנו לשבעים משפחות כל אחד מיני סמינר כזה עשר וידאו, לא היתה משפחה אחת שלא השתנתה, אם תהיה משפחה שתראה עשר קלטות וידאו מתחילה ועד סוף ולא יזוז להם כהוא זה אני נותן להם תעודה של סתומים, אין דבר כזה, אלה פטורים אפי' ממס הכנסה, יהודים יקרים זה עובד משהו, עכשיו התחלנו להפיץ עם כוונה להגיע בכל מושב שכל בית יהיה לו עשר קלטות כאלה כמו שמחזיקים תנ"ך בבית כמו שמחזיקים חמשה חושי תורה כמו שמחזיקים ככה ספרי יסוד יחזיקו קלטות וידאו יסוד, יסוד של יהדות, כל ב"א סוף סוף יוכל להכיר את היהדות בעשר קלטות וידאו, אמרנו נחלק את המעמסה על כולם, כל אחד יאמץ עשר משפחות או שיתן לבני משפחתו לקרוביו מכריו שכניו או שיתרום ואנחנו נחלק איך שהוא ירצה אבל עשר משפחות יהודיות שכל אחד יקח על עצמו להציל, זה זכות גדולה בעוה"ז ולעוה"ב, אם יהודי אחד זוכה לחזור בתשובה כל שכר המצוות שלו ושל זרעו אחריו עד סוף כל הדורות שייכים לאדם שהצילו, אנחנו יכולים לגאול את עמ"י צ'יק צ'אק, אתם יודעים מה זה עשר לעשר לעשר ועשר ועשר משפחות כל כאלה שחוזרים מביאים עוד אחריהם, וזה הולך המעגל הזה הולך וגודל היום יש מיליון של בעלי תשובה, אז תדע לך אם כל אחד היה לוקח על עצמו רק משפחה אחת היינו יכולים תוך פרק זמן קצר להיות 2 מיליון אז זה דבר שיכול להציל יהודים רבים בכל מקום ומקום, מי רוצה הערב להיות מהראשונים שיזכה בעשר משפחות להציל הנה שניים כבר זה עשרים...
(03:47) כל החיים פחדתי מהרב אמנון יצחק מקטע 19 :
מי רוצה הערב להיות מהראשונים שיזכה בעשר משפחות להציל הנה שניים כבר זה עשרים... ..... כל החיים שמעתי את המשפט אמנון יצחק הוא ב"א מפחיד, רעדתי ממנו, לא נוגעים בקלטות, פחדתי ללכת אמרתי מה הוא יעשה לי הוא יסית אותי, דבר ראשון הוא ב"א מצחיק הוא ב"א משכיל הוא ב"א נבון, הוא תכל'ס אומר את האמת בצורה הכי החלטית, גם צוחקים גם נהנים יש עליו ס"ד חזקה והוא תראה מה הוא עשה לי הב"א מדבר איתך בגובה העיניים מסביר מה שצריך והכל אמת, הכל אמת, אם אתה מסתכל על המציאות ועל התורה אתה רואה שזה אחד מול השני ושום דבר לא סותר, הכל כמו שצריך מה את אומרת על הרב אמנון יצחק מפחיד מצחיק, לא הוא לא מפחיד, הוא מצחיק קצת אבל הוא לא מפחיד הוא הופיע לפני פחות משנה בבית ספר ברמת השרון בקשתי ברכה לשני אחיותי הן לא התחתנו והרב נתן ברכה ולפני חודש אלול לפני שבוע וחצי אחותי השניה נפקדה שתי אחיותי ברוך ה' חיות באושר
צהרים טובים. ראשית תודה על שמשתדל לעשות עבודה טובה ולעזור לעם ישראל. יש לי מטופלת שלא היה לה ילדים (ל"ע) וב"ה כשראתה סרטון של הרב אמנון יצחק על אותה אשה שלא היה לה ילדים ששמה כיסוי ראש ולאחר שנה נפקדה (ברית מילה של הנכד של מיכל בניטה מהסרט כוחה של מצוה shofar.tv/videos/16379) וככה גם היא עשתה ולאחר 8 שנים נפקדה ב"ה; היתה שמה כיסוי ראש רק בשבתות וכששמעה את הסרטון קיבלה על עצמה לשים כל הזמן ובאותו חודש נפקדה!
חזק וברוך וישר כחך כבוד הרב אמנון יצחק שליט״א על כל לימוד התורה, המוסר, עבודת המידות, היראת שמים, החזרה בתשובה של המונים בכל העולם, החסד, המסירות נפש בהפצת האמת ובהשפלת השקר שב"ה כבוד הרב משפיע באהבת ישראל ללא גבולות ובהתמדה למעלה מ-40 שנה, אין מילים מספיק להביע את הכרת הטוב ותודות בלי סוף על הכל. יהי רצון מלפני אבינו שבשמים: שיתמלאו כל משאלות הלב הענק של רבנו לטובה ולברכה ושנזכה לביאת משיח צדקנו במהרה וברחמים רבים (אמן) בהערכה ובהוקרה רבה משפחת: סי. א.
בוקר אור ומבורך לרב היקר! ישר כח עצום על דרשה מרתקת ומיוחדת. (ימי החנוכה - חלק י' 19.12.2024) יה"ר שהשם יתברך ישמור על הרב היקר בבריאות איתנה, רמ״ח אברים ושס״ה גידים ושכל משאלות ליבך יתגשמו במהרה אמן!
בוקר אור ומבורך לרב היקר! ישר כח עצום על עוד דרשה מרתקת (בלשון הרב היקר: ״שיעור מאלף״). כמו גם, שיעורי הבוקר מעניינים במיוחד. (ימי החנוכה - חלק ז' shofar.tv/videos/17509) יום נפלא!
בוקר טוב ומבורך כבוד הרב. בהמשך להודעה שכתבו לכבודו זה לשון הקאמרנא זצ"ל בנוצר חסד על מסכת אבות (פרק ו' משנה ב'): 'אַל יַחְלוֹשׁ דַּעְתּוֹ עַל שֶׁעוֹמְדִים עָלָיו רְשָׁעִים וּמְצַעֲרִים אוֹתוֹ, כִּי יוֹתֵר שֶׁיֵּשׁ לוֹ נְשָׁמָה גְּבוֹהָה וְרָמָה יוֹתֵר הַבּוֹעֵר בְּאֵשׁ לַהֶבֶת – יוֹתֵר יִתְגַּבֵּר עָלָיו שׂוֹנְאִים וּמְקַטְרְגִים. וּבִפְרָט מִי שֶׁהוּא מִשׁוֹרֶשׁ מֹשֶׁה רַבֵּינוּ וְדָוִד מֶלֶךְ יִשְׂרָאֵל. וּכְשֶׁתִּרְאֶה אָדָם שֶׁאֵין עָלָיו חוֹלֵק וְעֶרְעוּר - תֵּדַע שֶׁהוּא מֵעֶרֶב רַב! וְרוֹב הַצַדִּיקִים מִתְיַסְרִים עַל יְדֵי שְׁחוֹק הָרְשָׁעִים'.
כבוד הרב הדורש טוב לעם ישראל!!! מלאך ה'! שעשה עושה ויעשה רק טוב לעם ישראל!!! וב"ה מעולם לא דיבר רע על צדיקים! ומנחיל אהבת ה' ויראת שמים טהורה ומדריכנו בדרך הישר והטוב!! יה"ר שבעזרת השי"ת מהרה תתגלה האמת ויבוא גואל צדק ברחמים ויגאלנו!!! ובכל מקום ידעו את האמת לאמיתה!!! (אמן).
בס''ד שלום לכבוד הרב, לפני כשנתיים נסעתי במונית לעבודה, והנהג הציע להכיר לי בחור דתי. שאלתי: 'לפי איזה רב הוא הולך'? ציין: 'ר' יגאל...' אך אמרתי: 'שב"ה אני הולכת לפי כבוד הרב אמנון יצחק שליט''א'. הנהג טען שכבודו מדבר על רבנים (ח"ו) וכו'. עניתי: 'שהם לא בדיוק רבנים'... והסברתי בקצרה מה שקרה ומה הסיבה ל: ''מחלוקת'' ושב"ה הרב עושה כדין. ירדתי והמשכתי לדרכי. לפני כשנה באחת ההרצאות בעיר, ראיתי בסוף ההרצאה את אותו נהג מונית ניגש לכבוד הרב! ולאחר מכן ראיתיו בעוד הרצאה נוספת! איני יודעת אם אני הסיבה לכך, אבל יש הרגשה שכן. למדתי מזה: כמה חשוב להעמיד אמת על תילה, גם אם לא נראה שהדברים יעשו פרי... בטוחני שאם שותלים זרע וגורמים להרהורים שבסופו של יום מוליכים את האדם לדרך אמת. כמובן רק אם הוא חפץ בזה. יה"ר שבעזרת השי"ת נזכה תמיד לקיים את דרך האמת בשלמות אמן!
אם אפשר גם לספר לרב, כמה אני חייב לו את חיי. כל מה שנעשה טובה לרב - אנו עושים פי אלף להציל את חיינו! ב"ה הרב כל כולו צדיק אמת, כל כך הרבה חסד לטובת הכלל שאי אפשר לתאר. הייתי בן למשפחה דתית רגילה, חיים אורח חיים דתי בלי יותר מדי שיעורי תורה והתקרבות לצדיקים... ואיך לא, עם הגיל מגיעות השאלות והאפיקורסיות וכו' "חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר" (תהלים כה, ז). ולפני צבא (צה"ל...) הלכתי למכינות תורניות לפני צבא ולישיבה ולא מצאתי את מקומי. וכנראה השי"ת ראה את כוונתי הטובה והשתדלותי וראה זה פלא, מכמה סרטונים ביוטיוב של כבוד הרב נעשתה בריאה חדשה! ולכן כתבתי: "הייתי". ממש כל הקושיות תורצו, כל הבורות נסתמו ונהייתי "מכור" לשאלות ותשובות של הרב שליט"א ומיד תפסתי עצמי בידיים וצעקתי להשי"ת: 'היכן אני בעולם?! אוי לי על ההבל וריק! חיי השקר, עולם השקר! כל ההצלחות המדומינות והתאוות הנמאסות...' והשי"ת מרחם עלי כ"כ והיו ימים אלו בדיוק תחילת הימים הנוראים! וסיבב השי"ת לטובה שאשב ואלמד כמו שמעולם לא למדתי בכזאת יראה והשתוקקות וצמאון לאמת. ומקשיב כל יום לשיעורים של הרב וב"ה גם בתוך עזה שומעים את הרב, ומאז אין יום בלי רצון וכיסופים טובים להתקרב להשי"ת, לאמת, לצדיקים, לתורה הקדושה. אז באמת בסך הכל רציתי לבקש מהרב ברכה והצלחה למסור לו את אהבתי הערכה והוקרה אין סופית וכמובן לקבל עלי משהו להיות עבד השם ויה"ר שהשי"ת ישמור בריא ושלם בגופי נפשי רוחי ונשמתי (אמן) באהבה ויראה ושמחה עצומה.
לכבוד הרב אמנון יצחק שליט''א מאחלת לכבוד הרב מזל טוב עד 120 שנה יה"ר שתזכה לבריאות איתנה, נחת, שמחה, שפע ברכה והצלחה בכל מעשי ידיך, שהשם יתברך ימלא את כל משאלות ליבך לטובה, שתזכה לעוד שנים רבות וטובות ולכל הישועות. תודה רבה להשם יתברך על זה שהרב הציל אותי, ומאיר לי את הדרך הנכונה בהערכה גדולה מאוד א. א..
ב"ה אחרי ברכתו של הרב אתמול ליאורה שלחה הודעה 2 דקות מאז שהרב ברך ב"ה האבא נושם יותר טוב, היום הרופאים חיפשו אותנו, והמדדים של הדלקת ראות יורדת מאז שהוא נכנס היה דלקת ומאתמול ירידה בדלקת. וזה היה ממש באותו רגע שהרב בירך, הנשימות נרגעו והרופאים אומרים: 'יש שיפור בדלקת פעם ראשונה!' ברוך השם.
© 2024 כל הזכויות שמורות