טוען...

הרב אמנון יצחק שליט"א משיב ליוסי מסרחי בענין הכתבה שהתפרסמה באתר 'חדרי חרדים'

בעקבות פרסום הכתבה של יוסי מסרחי באתר 'חדרי חרדים' שתוקף את הרב אמנון יצחק שליט"א. לפניכם תגובתו המלאה של הרב אמנון יצחק שליט"א לדברי ההבל פיו של מסרחי.

  פורסם בתאריך: 28.12.2019, 20:30 • מערכת שופר

כתבה שהתפרסמה באתר 'חדרי חדרים' בב' בניסן תשע"ו, 10-אפר'-2016 למניינם:

         

סרטון: מקבץ קטעים מתוך שיעוריו של יוסי מסרחי
   
תמלול הקטעים

הרב אמנון יצחק שליט"א מנתח את זהותו של הרב השערורייתי יוסי מזרחי

הרב אמנון יצחק מעמיד באור נכון את דמותו המגלמונית העבריינית וההזויה של הרב יוסי מסרחי שאיים ושלח עבריין לאיים עליו ועל אילן דזי בגלל ה"תרומה לישיבה" בסך של 450000 ש"ח ואשר בקש לשלשלה לכיסו על ידי כתיבת צ'ק התרומה לטובת מקרקעי ישראל עבור דירה שבונה בנוה יעקב והודה לו בהקלטה שעשה טעות בכך. כנגד יוסי מזרחי הוגשה תלונה במשטרה על סחיטה באיומים.

בימים קדמונים השקרנים השתמשו בקצת מן האמת כבסיס שעליו בנו את השקר אך היום השקר הפך להיות טהור וחף מכל אמת. דוגמא נפלאה לכך היא מי שמכונה הרב יוסי מזרחי.

האיש שיצא כנגד הרב אמנון יצחק בהיותו יושב בגולה ומרגיש בארץ ישראל ואומר לשומעי לקחו שלא צריך לעלות לארץ ישראל בשעה שהוא בונה אחת מדירותיו הרבות בנוה יעקב כמפלט מכוכב שביט (ניבירו) ולקהל מאזיניו אומר שלא צריך לחשוש מזה, פער פיו לבלי חוק ואמר לרב אמנון יצחק "תרד מן הבמה ותפנה אותה לצעירים" מתוך קנאה תהומית וגאוה מגלומנית שהרי הוא טוען בכתבה בחדרי שהוא מדבר ב100 שפות במאה מדינות יותר מהרב אמנון שמדבר רק בעברית והוא עשה הרבה למעלה ממליון בעלי תשובה בזמן קצר שהרי כל 2 דקות מקבל לדבריו מייל שעוד יהודי או גוי התגייר ויש לו קהילה של 1000 פיליפנים שהתגירו בגללו כך שכל שנה לפחות 260000 חוזרים בתשובה כפול 22 שנה הרי שכל העולם התגייר וחזר בתשובה, זה לא מגלומן?! כדי להפריך את שטויותיו בנקל ניתן לראות בגוגל כמה הופעות סרטונים וצפיות יש לרב אמנון יצחק לעומת יוסף מזרחי.


כבוד הרב מה יש לך לומר על דבריו של הרב מזרחי האומר ש"לא תנוח עד שתראה אותו מת"?

עליו אמר השם יתברך: "כי לא אחפוץ במות המת כי אם ישוב מדרכו וחיה". ולהבדיל ממנו כשנתפס בקלקלתו שולח עבריין כדי לפגוע פיזית נגד מי שחשף את  מעשיו בהונאה הגדולה שבקש לשלשל לכיסו על חשבון "התורם" לישיבה כסף בסך 450000 ש"ח ועל כך הוגשה תלונה למשטרה.

אך אין סיכוי לאדם כזה שיחזור בתשובה שאין בלתו ואין זולתו, שיוצא גם נגד גדולי ישראל ומזלזל ברב שטיינמן והרב קנייבסקי על גזירת הפלפונים שפסקו נגד החזקתם אומרו בשיעוריו שזו טעות מה שעשו בענין זה וזו גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה וזה לא יצלח להם! וגם אומר שלא צריך ללמוד גמרא! ושהרבנים וראשי ישיבות לא מבינים בבעלי תשובה! ועדיף ריקודים מעורבים עם דתיות שמתנועעות פחות מהחילוניות! ושהנשים בשואה הצטלמו פתח הכבשנים בעירום כדוגמניות! ואולי רק מליון נספו בשואה לפי חשבון מעוות שעשה!. מעוות הלכות תמידין כסדרן כגון: "אין היום דין הקם להרגך השכם להורגו" ומסדר את התורה והלכותיה לפי גחמותיו המתחדשות כ"מעין הנובע"! ומדבר דברי נבלות ופריצות בפני רווקות ונשואות בשיעוריו עד להכעיס כאחד הריקים והפחותים!. אלו מקצת "שבחיו" של זה האיש כפי שניתן לראותם ולשומעם באתר שופר ובסרטון הקצר כאן.


האם אתה אחראי להפצת הפשקוייל "צא טמא" כפי שהוא אומר עליך?

עלילותיו מזימותיו ושקריו של האיש אינן יודעות גבול. כדי לומר לו מה שאני חושב עליו איני מבזבז זמן וממון, אלא מדבר בקולי, בקול ברור ורם ועם עובדות כפי שעשיתי עד כה ולא סיפורי סבתא שהוא מלהג בכל מקום מבלי ליתן ולו עובדה אחת. סגנון המודעות הללו שייך לקנאים בירושלים שעברו את השואה וכואב להם מאד על ביזוי החללים קדושי עליון בני משפחותיהם שמסרו נפשם על קידוש השם ואשר מיליונים מהם בעיניו היו גויים ומתבוללים ואין להצטער עליהם כלל. שנאתו לאוכלוסיות שלמות כגון ברסלב וחבד ועוד ואשר יצא נגד הרב ר' נחמן מברסלב בחירופין וגידופין ונגד הרבי מחב"ד כנ"ל אינה יודעת גבול ומעצור, גם בתשובתו לשאלתך על ביזוי חיילי צה"ל לדבריו הוא מסתמך על סיאנסים לקבוע מה דינם שהרי כל מקורותיו מבעלי החלומות וחבריהם.

 

שאלה: הוא טוען שאתה רודף אחריו ואחרי הרב זמיר והרב פנגר מקנאה, האם יש אמת בדבריו?

עוד שקר ועוד סילוף כך צובר לו יוסף מסרחי את מעמדו בספר השיאים של גינס כגדול השקרנים המעלילים והמכחישים שהרי לולי שהסכמתי להכניסו לאחד הסמינרים בארה"ב כמרצה אורח לא הייתי יודע שקיים אדם כזה. ואחר שנים מאז שראיתיו קבלתי הסרטה משיעור שתוקף אותי ללא שום בירור מקדים בעליהום הש"סי בבחירות, לנצל את המומנטום לטובתו ושהעולם ידע שעתה יש אותו ורק אותו ואין זולתו אם חשבתם שעשה זאת רק לי? תשאלו את מי שהחזירו בתשובה הרב יוסי יגן מארה"ב שכפר בטובתו ויצא נגד רבו בעלילות והשמצות איומות והאשמות חסרות שחר וניסה להקים קהילה משלו נגד רבו אך לא עלתה בידו ויש לו רק מתי מעט שומעי לקחו בשיעוריו בארה"ב. כנ"ל לא יצאתי ככלל נגד אף אחד טרם שיצא נגדי באשמות שווא. כמו הזמיר שחתם נגדי בבחירות באיסור תורה מפורש ואחר כך באחת מהרצאותיו האחרונות פער לועו נגדי וכמו"כ הרב פנגר שהשמיץ אותי בטלויזיה לעיני מליונים ללא שהיתה לנו היכרות מקדימה ועל זה חוייב בבית דין של הרב שבח רוזנבלט שליט"א להתנצל בכתב וברבים וכן עשה.


לסיכום מה יש לך לומר?

לצערנו הרב הדור הזה מאד שטחי ואינו מעמיק לחקור בפרט בעניני ההלכה והדקדוק בהם ונוטה לקבל סטיגמות מבלי לברר, נוהה אחר קולות מבדרים ומקילים ומחפשי חיי נוחות ללא עמל ויגיעה כמצות התורה. מכאן שנוח למתפרצים בעם שאין להם רב ומנהיג ולא שמשו מעולם שימוש צמוד תלמיד חכם אמיתי גדול בתורה לקחת מיקרופון ללא פיקוח ומכוון ולהיות רועה לא נאמן ולשבות אחריהם עדרים ובפרט נשים וקהל רחוק בהבטחות שווא ומדוחים כנביאי הבעל שהקלו לעם כנגד נביאי האמת שהיו בודדים בכל דור ודור. אך אל יאוש למתחזקים בעם, שהרי הקב"ה אמת ותורתו אמת וכולם יודעים זאת, ולמרות זאת עדין השקר חוגג בגדול עם כל שליחיו המתחזים בעם לאמר... ועל כן אמרו חכמים ז"ל שבדור האחרון "האמת תהא נעדרת" "וסר מרע משתולל" אך מבקשי האמת יודעים שצריך להתייגע להבחין בין טמא לטהור ולכן צריך לעדר הרבה מאד כי "אמת מארץ תצמח", היא נמצאת מכוסה רק צריך לעדר אחריה ותתגלה במלוא יופיה. אשרי המבדיל בין טהור לטמא ובין אמת לשקר.

 

האם הרב מזרחי ממלא אולמות כאלה?

         

האם ביקר אצלך מימיך גדול בישראל?



הרה"ג יהודה שפירא זצ"ל, רבו הגדול של הרב אמנון יצחק

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 22.07 10:15

    אתמול אמרתי לבורא עולם: 'אני צריכה כסף, פעם ראשונה שאני מבקשת ממך! השם...' ואז... ב"ה מקבלת שיחת טלפון מהבנקאי שאומר: 'את יכולה לקחת הלוואה של 20 אלף, החשבון שלך מתפקד יפה, ברוך השם!' ויש לי לרופא שיניים - תקציב טוב 🙏.

  • 22.07 08:28

    בשורה משמחת! ב"ה אתמול בערב קיבלתי מכתב מהביטוח לאומי שב"ה הפסיקו לשלם מזונות ובכך החוב נעצר בכ211,000 ש"ח ולא ממשיך לתפוח... מאמין שזה בזכות עצת כבוד הרב שליט"א: 'לרקוד ולשיר עם חמישה חברים עבדו....' ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב)) נ.ב. זכיתי לתרום ל-5 יהודים שיזכו להשתתף בסעודת השמחה:) (אשדוד - סעודת השמחה לכבוד השם יתברך 15.07.2024 shofar.tv/lectures/1613, לסגולת השמחה: shofar.tv/articles/15096).

  • 22.07 00:13

    כבוד הרב, ב"ה היה הרצאה מדהימה בקרית עקרון (21.7.24), יה"ר שבעזרת השי"ת נזכה לתקן (אמן), תודה רבה.

  • 22.07 00:12

    לילה טוב ומבורך לכבוד הרב הגאון שליט"א, תודה על הרצאה כל כך חשובה בדורנו אנו (קרית עקרון 21.7.24), הלוואי שנזכה לקיים נסיעה טובה ושכבודו יחזור לשלום (אמן).

  • 22.07 00:12

    כבוד הרב היקר🧡 במהלך היום נחתי וב"ה כל היום שומעת אותך ונרגעת מהדברי תורה, עד הערב חיכיתי להרצאה (קרית עקרון 21.7.24) וכ"כ מדהימה וממש קסום ויפה כל מילה! אכן, כמה טוב להיות אהוב ואוהב שנותנים אהבה אחד לשני, מילותיך הן רפואות לכל האיברים. לילה טוב🤲🏻 (אמן).

  • 21.07 20:59

    רציתי לספר לרב מה שקרה לי אישית לפני שבוע. נסעתי לבד ברכב מ-Lakewood ל-Baltimore ותוך הנסיעה התחילה סערה נוראה (Tornado Warning). היה מאד קשה לנסוע ואחר כמה דקות הצלחתי בעזרת ה׳ לצאת מכביש הראשי (I-95) לעצור בתחנה על ידו. עצרתי שם לשעה בערך וכל הזמן ירד גשם כבד בלי הפסקה. אכלתי משהו וקראתי תהלים ואמרו שברבע שעה יפסיקו את האזהרה שיש אפשרות שיהיה tornado. הרגשתי שאני מוכרחה להגיע הביתה כבר ונראה לי שהגשם קצת פחות כבד ונסיתי להמשיך בנסיעה ב-I-95. תוך שלוש דקות הסערה התחילה עוד פעם והייתי כבר עייפה ופשוט לא יכולתי לראות את ה-lane markings וכשמשאיות גדולות עברו על ידי לרגעים מפחידים היה בלתי אפשרי לראות אף דבר מהחלון לפני (windshield). התרכזתי כפי יכולתי לראות משהו והיה כל כך קשה עד שלרגע חשבתי לעצמי: 'אין לי כוח והמתח כל כך קשה לסבול אולי אעצור כאן באמצע הרחוב ויקרה מה שיקרה' (ח"ו...). פתאום ב"ה נזכרתי במה ששמעתי מהרב אודות כח השמחה בהשי"ת! והתחלתי לשיר את ניגון הרב: "עבדו את ה׳ בשמחה!". אני רוצה להעיד: על שלוות הנפש שזה גרם לי. לא ידעתי אם אצליח להישאר בחיים או לא (ח"ו) אבל אמרתי לעצמי: ׳לא משנה לי מה יחליט ה׳ . אני איתו. הוא ה-Boss.׳ וככה המשכתי לנסוע. לא היה אפשרות לצאת מהדרך לזמן רב וניסיתי לנסוע למיטב יכולתי וכל הזמן עם ישוב הדעת בלי לדעת מה יקרה מרגע לרגע. הרגשתי ממש את כוח השמחה בהשי"ת. אז תודה לרב עבור העצה הטובה והלימוד החשוב ביותר בענין הבטחון בהשי"ת בשמחה. סיפרתי את המקרה להרבה אנשים שידעו את אמת הענין. הכל בזכותך. ויה"ר שהשי"ת יברך את הרב להמשיך בעבודת הקודש שלו להדריך אנשים בעבודת השי"ת (אמן).

  • 21.07 15:15

    כבוד הרב היקר שליט"א! תודה רבה על הכל מכל וכל! תודה להשם יתברך ותודה רבה לכבוד הרב היקר שליט"א על הברכות והתפילות ולכל מי שהתפלל עלי. מרגישה ברוך השם מצוין! הקהילה היקרה פינקה אותנו עם המון מטעמים לכבוד שבת קודש ואנחנו מודים לכולם! שבת שלום ומבורך!💐.

  • 21.07 15:15

    שלום רב לכבוד הרב הקדוש, רציתי לשתף את הרב בנס שקרה לי! נתקפתי בווירוס השפעת בצורה חזקה, היו לי כאבים מאד חזקים בגוף (ל"ע). ב"ה שרתי את השיר "עבדו..." בשקט משך זמן מה - והכאבים עברו ממני בדרך נס! גם שאר התסמינים עברו מהר; במקום שבוע ימים הכל עבר ביומיים. תודה לכבוד הרב על העצות הנפלאות כן ירבו. תבורכו מפי עליון!!!! (אמן).

  • 21.07 15:14

    תודה 100 פעם לבורא העולם! ולכבוד הרב שליט"א; אחרי סעודת השמחה לכבוד השי"ת ואחרי בקשות ביום שני - ב"ה נסגר לי התיק שהיה לי בבית משפט! וגם מה ששלמתי יכניסו לי לבנק בחזרה בלי קיזוזים, הכל הביאו לי! מה שטוב, ביום שאני צריך לכבוד השבת בשביל לקנות שלא יחסר לי! השי"ת בדיוק הביא לי את הכסף. באמת מי שחי באמונה ובשמה ועם צדיק אמיתי - אין דאגה וגם פחד! על כל מיני חסרונות דברים "עבדו..." ב"ה עובד ממש!

  • 21.07 15:13

    כבוד הרב! איזה שיעור בוקר מנצח, בתוך התפילות מבקשת ומתחננת: 'אבא! תראה לי את הכיוון' ממש התחברתי לציפור שנשלחה לאיש שנרטב בדרך ששימשה כוויז של פעם... (בלי תפילה לא מקבלים - חלק ל"ט 18.07.2024, shofar.tv/lessons/17329) גם מהשיעור הקודם... וממש ככה לדברים שהרב אמר: 'לא לחכות לתפילת 18... לדבר עם אבא! "ובלכתך בדרך" בפרט שלא בטוחים שנקבל, וכל הזמן ויחד עם המזמור שלא יתבטל: "מזמור לתודה!" - "עבדו את ה' בשמחה😁" מתוק מדבש💫!

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים