טוען...

מבצע 'משפיעים בגדול' גם בצל הקורונה

  פורסם בתאריך: 30.04.2020, 15:19 • מערכת שופר

יהודים יקרים!

בעקבות מגיפת הקורונה הקשה הפוקדת את עם ישראל

ארגון "שופר" יוצא במבצע גדול בחלוקת מארזים "משפיעים בגדול" ונותן גם עכשיו את האפשרות להיות שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם!

 


מארז 1 - 240 שקל (במקום 250 שקל)

2 מארזים - 450 שקל (במקום 500 שקל)

3 מארזים - 600 שקל (במקום 750 שקל)

וכבר הביא כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א בסדרת השיעורים בענין הקורונה "אשרי שומרי משפט עושה צדקה בכל עת" מאת מרן החפץ חיים זיע"א שאחת האפשרויות להנצל מהמגפה רח"ל זה לעשות חסד – ועל ידי כך לזכות שהקב"ה יהיה מליץ יושר על האדם להחיותו ולהצילו מכל רע!


וזה לשונו: "כי במידה שאדם מודד בה מודדים לו, אתה עושה חסד מעוררים עליך חסד מלמעלה, אתה מרחם - מרחמים עליך מלמעלה, וכל אותו יום שורה עליך למעלה מידה כנגד מידה מה שפעלת למטה". ובפרט בימינו שגברה מידת הדין מאוד בעולם עם הקורונה, עלינו להתחזק בכל כוחנו להחזיק במידת החסד וממילא נעורר את מידת החסד למעלה, והיא תגן עלינו ממידת הדין הקשה.

 

מה מכיל המארז?
המארז מכיל 50 דיסקים מגוונים באמונה, פרשיות השבוע, מוסר, בטחון, השקפה, שאלות ותשובות ונושאים כגון: כיצד נברא העולם, גן עדן, גיהנום, גוג ומגוג, עניני שבת, מיקס קליפים ועוד...

 

המארז 'משפיעים בגדול' מתאים לכל אחד/ת: חרדים, חוזרים בתשובה וחילונים.

ניתן לתת את המארז 'משפיעים בגדול' לחברים, משפחה, מכרים ובפרט לכל מי שתרצו לזכותם לחזור בתשובה בגדול.

ניתן לקבל את המארז 'משפיעים בגדול' ממשרדי שופר רח' ממתיהו 10 בני ברק, או שהמארז יחולק לרצונכם בהרצאות ואו באוכלוסיות שונות ברחבי הארץ, לזכותכם לזיכוי הרבים.

 

למה כדאי לרכוש את המארז 'משפיעים בגדול'?
כיון שרוב האנשים טרודים ועסוקים, מתי יזכו לזכות את הרבים ולהחזיר בתשובה, אם לא יהיו שותפים לארגון שופר שמזכה את הרבים עשרות שנים יומם וליל.

ואתם מקיימים מצוות ואהבת לרעך כמוך, זיכוי הרבים, גמילות חסדים ועוד... זכויות לאין שיעור!

כמו"כ ניתן ואפשר להקדיש את המארזים 'משפיעים בגדול' לע"נ/הצלחה/רפואה שלמה וכו'...

 

איפה ניתן לרכוש את המארזים 'משפיעים בגדול' של כבוד הרב?

ניתן לרכוש במשרדי שופר רח' מתתיהו 10 ב"ב ו/או בהרצאותיו של כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א ברחבי הארץ.

 

מעל 490 שעות של זיכוי הרבים!!!

 

   
  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 21.04 14:23

    תודה רבה לעמותת 'בצדקה תכונני' (shofar.tv/videos/17059) על הסל השופע מלא בכל טוב! בזכותכם אנחנו זוכים להדר את החג עם עופות משובחים ועוד הרבה דברים טובים שנמצאים בארגז הגדול. יה"ר שהשי"ת יברך אתכם שתמיד תזכו להיות מהנותנים ולשמח יהודים (אמן). תודה רבה!

  • 21.04 14:22

    מורי ורבי אלופי ומיודעי יה"ר שהשי"ת ישמרך על דברי תורה מתוקים מדבש ונופת צופים כל פעם התרגשות והתפעמות מחדש על הדברי מוסר שחודרים עמוק עמוק לנשמה כמה טוב השי"ת ששלח לנו אותך שליח נאמן איש האמת ותודה שזכינו בכך זה ממש לא מובן מאליו תודה על הכל ותודה שלזכותך כל הטובות האלו. שוב, יה"ר שהשי"ת ישמרך אורך ימים ושנים בטוב ובנעימים פסח כשר ושמח (אמן) ושוב תודה.

  • 21.04 14:21

    כבוד הרב רציתי לשתף אותך, ביום שלישי בקשתי מהשי"ת: 'בבקשה! השם אני מבקשת בזכות הרב אמנון יצחק לא בזכותי' חזרתי על זה מספר פעמים, שבחור מסויים ידבר איתי ונפגש, ואחרי שבקשתי כך בזכותך, שייכתי את הבקשה רק בזכותך וזה פעם ראשונה שעשיתי זאת, ב"ה הוא יתקשר באותו יום ונפגשנו. תודה לך כבוד הרב אנחנו לא יכולים לשער את גדולתך בעיני הבורא, אי אפשר. הכבוד שמגיע לך הוא פי מליון אין מספר לתאר כמה אתה גדול ומכובד בעולם 🙂 אני מודה להשי"ת שזכיתי לראות את זה. אחר כך יצא לי לבקש כך בשביל עוד דבר וגם בזה ישר ראיתי ישועה.

  • 20.04 21:07

    שלום עליכם כבוד הרב אתמול בלילה ב: 'אושר עד' יצא לי לדבר עם יהודי והגענו לנו''ט (נבלות וטרפות, ראה כתבה 'בכור היתוך' shofar.tv/articles/14830) הוא אומר לי: 'אתה אומר כמו שהרב אמנון יצחק אומר!' אמרתיו: 'בדיוק' הוא אומר לי: 'הרב החזיר אותי בתשובה! אבל אי אפשר בלי רבנו' חחחח ב"ה השם יתברך זיכה את הרב להגיע לכולם להציל מהנו''ט כמו שאר הצלות אבל נו''ט זה בסיס יום יומי יה"ר שהשי"ת יציל כל זרע ישראל ואותנו אמן ואמן שבת שלום ברוך תהיה אמן ואמן

  • 19.04 14:33

    תודה רבה לכם על כל השפע ב"ה יה"ר שתבורכו מפי עליון! שיהיה בעזרת השי"ת פסח שמח וכשר 🙏🏼 (אמן).

  • 19.04 14:32

    תודה והערכה רבה רבה על הסל הגדוש בטובה וברכה יה"ר שיתן ה' לך וכה יוסיף שתזכה להרבות חסדים למעלה למעלה להחיות ולשמח משפחות עם ישראל וימלאו כל משאלות לבך לטובה וברכה באושר ועושר ברוחניות וגשמיות ונזכה במהרה לאכול מן הזבחים והפסחים בבנין ירושלים אכי''ר.

  • 19.04 14:32

    ערב שבת הגדול שלום לכבוד הרב היקר! תודה לקב"ה שזיכנו להיות שליחים לשמח בניו ובנותיו הדחוקים (כולל לשמח אלמנה) לכבוד חג הפסח הבעל"ט! המון יהודים יקרים תרמו בעין יפה ובזכותם זכינו לעסוק בעמל רב ויגיעה במלאכת הקודש בסלים גדושים (וכבדים מאד!) לכבוד החג, רוב מצרכי המזון כשר לפסח המצויים לקפ"ז (כולל תבלינים), תלושי קניה, מצות ויין בשפע, עופות, וכמובן גם רוחני - עלונים והגדות מיוחדות שלנו. הכל קצת יותר מ-50 אלף ש''ח ברוך השם והיד עוד נטויה בלי נדר שבוע הבא בחול המועד... תודה גדולה לכבוד הרב על הכל, בזכות הרב זוכים לאסוף זכויות, לשמח ולעזור ליהודים רבים ולקרב הגאולה עם טונות של מצוות צדקה ביחד עם כל התורמים! מאחלים חג פסח שמח וכשר בתכלית לכבוד הרב ולמשפחתו ולכל קפ"ז ועם ישראל ושנזכה עוד השנה להקריב הפסח כהלכתו אמן ואמן! מאור וארז, עמותת בצדקה תכונני 💛

  • 19.04 14:31

    באמת שמודים לכם על הכל ישר כוח! גם על הדף שמסביר על מניעת השליטה של החיצונים במצוות ב"ה כבוד הרב שליט"א לימד אותנו זאת וכך בעזרת השי"ת נוכל לקיים את המצווה ב-100% ממש זכינו אשריכם!

  • 19.04 14:30

    תודה רבה רבה על כל העזרה יה"ר שהשי"ת יחזיר לכם בכפל כפליים, תבורכו מפי עליון תזכו לשפע פרנסה ולהיות תמיד מהנותנים אכי"ר.

  • 19.04 14:29

    יישר כוח! תודה לכם יה"ר שהשי"ת יברך אותכם (אמן).

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים