טוען...

פתיחת סתימה חמורה בצנרת של גיא לרר

  פורסם בתאריך: 29.12.2019, 05:22 • מערכת שופר

מקרא:

- טקסט באדום - בקורת על התכנית 'הצנרת'.

- טקסט רגיל - תמלול הקטעים שנאמרו בכתבה.

 

כידוע מדברי השדרן גיא לרר: "הרב אמנון יצחק מהווה פצצת רייטינג" בטמבלויזיה הישראלית. כפי שתשמעו בהקלטה:

אך הפעם הוחלט מסיבות עלומות להתפוצץ על הרב אמנון יצחק ברשעות יתרה בתכנית ששודרה ב'הצנרת' נר לאור ראשון, יום לאחר פטירת הרה"ג הרב אהרון לייב שטיינמן זצ"ל ולעשות עוול לרב שטינמן המנוח ולהעמידו באור שלילי, כאילו הוא ילד קטן, שישנם אנשים שמנסים לתמרן ולערבב אותו ולהוציא ממנו דברים בניגוד לרצונו ובאים להשמיע ולא לשמוע... וכדוגמא לכך הוחלט להביא ברשעות בסילוף ובמרמה מכוונת קטע ערוך ומקוצר מתוך הסרטון המלא (עם זכויות יוצרים), לאשש את טענתם השקרית בתכנית 'הצנרת', של הרב אמנון יצחק שבו הוא מסביר לרב המנוח את בעיית הזמרים הפסולים בתחילת התהוותה וחומרת מעשיהם.

וכך החלה התכנית על כל חלקיה:

 

קטע א' - כך התחיל פרומו ראשון בתחילת התכנית:

 

"מיד אנחנו נהיה עם הרגעים הנדירים של הרב שטיינמן שתועדו והועלו ברשת..." [מראים את הרב]

תמונתו של הרב אמנון יצחק מספיקה כדי למשוך את עין הצופה ולרצות להשאר מול המסך, כדי לראות במה מדובר הפעם...?

 

קטע ב' - הבהרה על הצגת תמונתו של הרב אמנון יצחק בפרומו:

 

"והראנו את הרב אמנון יצחק שלא יחשבו שאנחנו מתבלבלים... אבל יש קטע שבו הרב אמנון יצחק יחד עם הרב שטיינמן בקטע מאד מענין..."

נו, עכשיו מסבירים שראיית התמונה ללא הסבר, אינה טעות חלילה, אלא יש לה שייכות למה שיראה בתכנית, הנוגע לרב שטיינמן ולרב אמנון יצחק, מאד מענין... [מאד שקרי!]

 

וכאן מתחילה הקרנת העלילה הזדונית!

 

קטע ג' - התכנית המלאה ששודרה:

 

גיא לרר: "קטעי הוידאו הנדירים שחושפים את האנשים שניסו לתמרן את הרב, להגיד מה שהם היו רוצים שיגיד. ישראל כהן, כיכר השבת שלום!"

"האנשים שניסו לתמרן את הרב, להגיד מה שהם היו רוצים שיגיד".

באיזו עזות מצח יכול להגיד השדרן גיא לרר שהרב אמנון יצחק ניסה לתמרן [דהיינו: לערבב] את הרב שטינמן ורצה להוציא ממנו את מה שתכנן מראש, מבלי לקבל את דעתו של הרב, אלא אך ורק לנסות להשיג את שלו... בשעה שהוא יודע שבקטע המלא רואים במפורש שהרב שטינמן שוקל את הדברים בכובד ראש ומסכים לדבריו ואומר "טוב מאד, טוב מאד" ואף מברכו "שתצליח, תצליח!".

וכדי להעצים את השקר והעוול, גויס לתכנית ככיסוי לדברים כתב לבלר 'כיכר השבב' ישראל כהן "כמי שנמצא בסודם של גדולים" ואשר מסביר את הסיטואציה השקרית והמקוצצת לטובת התכנית שנרקחה...

 

ישראל כהן: "לילה טוב לרר."

גיא לרר: "אז הפגישות האלו בחדר הצנוע היו מאד מאד חשובות, בהתאם גם אנשים שמנסים להשפיע, לערבב את דעתו קצת. נכון?"

כדי שלא יפספס הצופה התמים את כוונת התכנית, חוזר שוב השדרן גיא לרר על הבדותא הזדונית שיש מי שמערבב את דעתו של הרב שטיינמן ומצפה לשמוע מהבעל דבר [ישראל כהן] את מה שסוכם ביניהם ללכלך על הרב אמנון יצחק בשעה שהם יודעים שהכל שקר גמור ולומר "הרב שטיינמן בנחישות לא נותן לו את מה שהוא רוצה לשמוע ובעצם זורק אותו".

 

ישראל כהן: "נכון, הפגישות האלו צריך לזכור, הרב שטינמן הישיש, היה קובע גורלות גם בענינים פוליטיים, ציבוריים, כמו לצאת מהממשלה, להכנס, קואליציות, שבת, גיור, אבל גם בענינים פרטיים...

בין היתר לדוגמא: הרב אמנון יצחק, אותו מחזיר בתשובה מפורסם, החליט בתקופה מסוימת לצאת חוצץ נגד מה שהוא קרא לדבר הזה "הופעות זמר" ובמיוחד נגד זמר בשם יעקב שוואקי שהוא כוכב אמן מוזיקה חסידית מצליח מאד. ואז הוא מגיע לרב שטינמן ומנסה להוציא ממנו איסור לשמוע את הדיסקים שלו, איסור ללכת להופעות."

 

כן, כן, זה אותו האיש המפורסם [עפרא לפומיה] לא תאמינו אשר מנסה לערבב ולתמרן [לתחמן] את הרב "ומנסה להוציא ממנו איסור לשמוע את הדיסקים שלו, איסור ללכת להופעות".

 

גיא לרר: "כן.."

ישראל כהן: "הרב שטינמן בנחישות לא נותן לו את מה שהוא רוצה לשמוע ובעצם זורק אותו..."

גיא לרר: "כן, טוב, הרב די מתעלם..."

 

גיא לרר מחרה מחזיק אחריו כמתוכנן ומאשר את השקר המוסכם ביניהם, שהרב זרק את הרב אמנון יצחק בזה שהתעלם בלקיחת הספר.

צריך להיות רשע מרושע שונא ונבל (בלי רשות התורה), לקחת סרטון עם זכויות יוצרים, לחתוך ממנו קטעים, כדי לסלף ולהציג את ההיפך ממה שהיה באמת, שהרי הצופה בהמשך הסרט, רואה ברור שהרב שטיינמן קיבל את דברי הרב אמנון יצחק ועוד ברכו על כך ואמר "שתצליח, תצליח".

ואף צירף חתימתו לפסק הלכה נגד הזמרים הפסולים כמצ"ב לפניכם:

ברגע שנודע לרב אמנון יצחק על ענין העלילה הזאת, באותו ערב מיד לאחר התכנית, השאיר הודעה לגיא לרר בענין. והנ"ל חזר אליו והסכים לתקן הדבר על ידי מתן תגובה באולפן ביום המחרת:

בנוסף צירף הרב אמנון יצחק לגיא לרר את מכתב ההתראה שנשלח לישראל כהן מעו"דינו ללמדו על חומרת המעשים שנעשו בתכנית...

המכתב מצ"ב:

למחרת הרב אמנון יצחק התייצב לשידור חי בתכנית 'הצנרת' לפתוח את הסתימה המכוונת.

 

'הצנרת' - גיא לרר, 13.12.2017 - התגובה

 

קטע ד' - פרומו לפני תחילת התכנית השניה אליה הוזמן הרב אמנון יצחק להגיב על השקרים:

 

גיא לרר: "הרב אמנון יצחק כועס עלינו בעקבות הביקורת שהשמענו עליו כאן על האופן שבו הוא ניסה להשפיע על הרב שטיינמן..."

למרות שגיא לרר אמר בהקלטה על שאלתו של הרב אמנון יצחק: "איך יצא הזועה הזאת?", אמר גיא לרר: "אני הבנתי את עיקרי הדברים, לכן אני מזמין אותך להגיב". ושוב חוזר על אותה טענה שהרב ניסה להשפיע על הרב שטיינמן כפי שטען אתמול בתכנית.

ולא עוד, אלא שמראים לצופים לא את הקטע וידאו שהוקרן אמש, אלא סילוף חדש שבו לא רואים את הרב שטיינמן נוטל את הספר וכאילו מתעלם מהרב אמנון יצחק וכאילו נגמר הסרט.

ולאור זאת אמרו אתמול בתכנית שבזה שנטל הרב שטיינמן את הספר, בזה גירש את הרב מביתו ולא הראו את המשך הסרטון.

ושוב, מראים לצופים קטע וידאו קצר במכוון, ללא הסילוף מאמש, שבו לא רואים כיצד הרב שטינמן כביכול התעלם מהרב אמנון יצחק לטענתם, כדי שלא יבין הצופה על מה הכעס והתגובה של הרב אמנון יצחק:

 

וזהו הקטע המלא שהוצג בתכנית הזדונית יום לפני. הבחינו בהבדלים:

 

גיא לרר: "מיד הרב אמנון יצחק בעצמו הוא יהיה איתנו באולפן כדי להגיב.."

 

קטע ה' - התחלת התכנית ביום השני שנועדה לתגובתו של הרב אמנון יצחק (לאחר כל הבישולים שהיו עד עתה):

 

גיא לרר: "אתמול אנחנו שדרנו סיפור בניחוח ביקורתי [שקרי ולא בקורתי] על כל המסביב של הרב שטיינמן ז"ל. מיד הרב אמנון יצחק, שנראה כאן אצלנו מנסה לשכנע את הרב שטינמן לצאת נגד זמר ולהחרים את הדיסקים שלו יהיה כאן, כי הוא כעס מאד על האשמות המרומזות שלנו [השקריות והמעוולות ולא מרומזות כלל אלא "עובדתיות"] וכאמור הוא אתנו באולפן כדי להגיב."

"מנסה לשכנע את הרב שטיינמן..."

גיא לרר ממשיך להונות את הציבור שכאילו הרב אמנון יצחק מנסה ולא מצליח לשכנע את הרב שטיינמן, בשעה שהוא יודע ברור שהרב שטיינמן הסכים עמו ואף ברכו, כמו שנשמע תכף בתכנית שהוא מעיד על כך ולכן הוא הזמין את הרב אמנון יצחק לתקן את העוולה הזאת שנעשתה לו בתכנית.


קטע ו' - התכנית השניה במלואה ותגובתו של הרב אמנון יצחק:

הערה: בדקה 02:14 הוכנס תרגום מוטעה "אז אתה לא נותן לי ברכה על זה?" במקום "הרב נותן לי ברכה על זה?" נראה כאילו הרב אמנון יצחק חס ושלום מזלזל ברב שטינמן זצ"ל שקורא לו בגוף שני ולא עוד, אלא כביכול מבין הרב אמנון יצחק שהוא לא הולך לקבל ברכה על זה כדי שיוכלו לסיים את השקר שהרב התעלם ממנו ולקח את הספר ובזה גירש אותו.

 

גיא לרר: "עכשיו נגיד שלום לרב אמנון יצחק שמצטרף אלינו שלום לך, לכבוד הוא לארח אותנו... אותך באולפננו... למרות שאתה קצת כועס עלינו. [לא קצת אלא הרבה מאד!] בוא נראה את הסרטון שהעלה את קצפך. אח"כ נסביר, ניתן את התוספות הנדרשות...

אנחנו שאלנו כאן, האם דעותיו של הרב שטיינמן ז"ל עוצבו על ידי סובבים אותו באופן אקטיבי [הכונה שקרי ותחמני], אני משתמש בניסוח מעודן. הבאנו את הסרטון הזה..."

ושוב משקרים ומסלפים בתכנית 'הצנרת' ומביאים לכאורה את הקטע מאמש ומשמיטים שוב בכונה את השקר הגס שחתכו את הקטע המלא ועצרו היכן שרואים את הרב שטינמן לוקח ספר וכאילו מתעלם מהרב אמנון יצחק ושם סיימו להקרין. והרואה מבין שאכן כביכול נתן הרב שטינמן לרב אמנון יצחק להבין שיכול ללכת, ואת זה לא הראו עכשיו כפי שהוקרן אמש. כבר אמרנו פייק ניוז!!!

הקרנת הקטע המסולף והחתוך:

 

לפניכם הסרטון המלא והשלם ללא החיתוכים של התכנית:

 

גיא לרר: "כן, מה הרגיז אותך הרב?"

הרב: "קודם כל חנוכה שמח!"

גיא לרר: "חנוכה שמח!!! חד משמעי..."

הרב: "ואני מקווה שיהיה נס גדול פה."

גיא לרר: "זה מיד נראה... חחח...."

הרב: "אתמול היה פייק ניוז..." [חדשות מזויפות]

גיא לרר: "כן..."

הרב: "אני מקווה שיהיה 'ריל ניוז' (REAL NEWS) עכשיו..." [חדשות אמיתיות]

גיא לרר: "אוקי. אז בוא אנחנו נותנים לך את הבמה כדי להגיב"

הרב: "אתמול זה הסתיים בצורה כזאת שכאילו הרב שטינמן לוקח ספר ליד ולא מתייחס אלי וכתב מכיכר השבב [ישראל כהן] אומר שבעצם הוא מגרש אותי..."

גיא לרר: "כיכר השבב אמרת?"

הרב: "שבב... כן..."

גיא לרר: "אוקי..."

הרב: "אז הוא כאילו מגרש אותי בזה שהוא מביט בספר ובזה... אבל חתכו את הסרטון ולא הראו את הסיפא שלו. הסיפא שלו שהרב מצדד במה שאני אומר, אומר לי "טוב מאד טוב מאד" על השאלה  אם יכול לשבור דיסקים של הזמרים הפסולים האלה..."

גיא לרר: "כן..."

הרב: "ואחרי זה גם מברך אותי "שתצליח, תצליח!". אם מראים את הדבר הזה הכל הפוך..."

גיא לרר: "אז בוא נראה, בוא נראה... לא... ביקשת ואנחנו בשיא ההוגנות [למה זה לא היה אתמול, בשיא ההוגנות?] רוצים לראות איך נגמרה הפגישה הזאת..."

 

גם קטע זה חתוך ומקוצץ ומתורגם בכותרות עם טעויות מכוונות כפי שניתן להיווכח בסרט המלא למעלה:

גיא לרר: "נתן את הברכה, קודם כל... למען הסר ספק."

גיא לרר: "אבל אני באמת רוצה לשאול אותך. האם כשבאים לרב, לרב כזה גדול בודאי, לא רוצים לשמוע! במקום להשמיע ולחלץ את אותה האמירה. הרי אתה ידעת מה אתה רוצה לחלץ ממנו שהגעת אליו כבר. אבל לא ממש לשמוע אותו ולהיות... לקבל ממנו השראה נניח..."

 

שוב חוזר השדרן גיא לרר על המנטרה השקרית מאמש בשאלה "ברורה יותר" כמי שלא יודע דבר וחצי דבר מהעוולה שבוצעה אמש בתכניתו על ידו ועל ידי ישראל כהן וקובע: "הרי אתה ידעת מה אתה רוצה לחלץ ממנו שהגעת אליו כבר. אבל לא ממש לשמוע אותו ולהיות..."

 

הרב: "בדיוק הפוך! בדיוק רק לשמוע! השמעתי מה שאני חושב ושהוא יחליט! זה לא הכתפים שלי. אני לא לוקח את המשא הזה על כתפי. יש גדול הדור, הוא צריך להחליט! הוא פעם ראשונה בכלל שמע את הסיפור הזה, הוא חשב זה בכלל מדובר בחילוני. אמרתי לו: "לא, זה חרדי"! זה יעקב שוואקי, זה לא סתם בן אדם. זה שר במגזר החרדי... ואז הוא שמע, שמע... שקל.. אמר לי "טוב, טוב" ו"תצליח תצליח"."

גיא לרר: "טוב, אני אשאל אותך שאלה אחרת, דרך אנשים אחרים. הרב מספיק מצוי בכל הפרטים של אינטרנט, הרי ראינו את הסגפנות שבא הוא חי. הוא יודע מה באינטרנט, מה זה שירים, מה זה... עד כדי כך שהוא מיד יפסוק?"

 

גיא לרר לא מצליח להעמיד את גרסתו כפי שרצה, אז מנסה באופן אחר: אם קודם האשמה היתה על המתחמנים, עתה האשם במי שאינו מבין ומצוי בענינים [דהיינו: הרב שטינמן עצמו] ואז ניתן לתחמן אותו, כי אחרת איך יפסוק אם הוא לא מונח בפרטים?

 

הרב: "קודם כל הוא יצא נגד האינטרנט."

גיא לרר: "כן..."

הרב: "הרב קניבסקי יצא נגד. והרב דיברתי איתו בשיחה הזאת והוא בעצמו אמר "אבל אמרתם שהאינטרנט הוא הבעיה"."

גיא לרר: "כן..."

הרב: "אז זאת אומרת שהוא יודע במה מדובר והוא יודע מה ההרס והחורבן שנובע מזה."

גיא לרר: "כן..."

הרב: "אז לכן הוא כן מתמצא. לא שהוא יקח עכשיו את המכשיר ויטפל בו ויתחיל לבדוק אותו."

גיא לרר: "כן..."

הרב: "אבל בסך הכללי זה אדם שכל כל מה שעבר בעולם היהודי היום, הכל עבר דרכו, כמובן שהביאו את האנשים המומחים שהסבירו לו כל דבר ודבר."

גיא לרר: "כן. אני רוצה להראות עוד קטע שבו הוא מבקר אצלך בבית. איך זכית לכבוד הזה? בואו נראה..."

...

גיא לרר: "כן.."

הרב: "אכן זו זכות גדולה מאד, היא נדירה, לא ידוע שהוא ביקר אצל מישהו בבית..."

גיא לרר: "אז מה? תסביר לי מה, מה הוא נדלק עליך?"

הרב: "הוא פשוט מאד בא לבקש ממני שאטפל בנושא טהרת המשפחה עם האדמו"ר מלינסק."

 

הסרט המלא של ביקורו של הרב שטינמן בביתו של הרב אמנון יצחק:

גיא לרר: "כן..."

הרב: "ואני נענתי לבקשה של הרב מיד. והרב שמח שמחה גדולה. אמר "אני גם רוצה פרנוסה של זכויות! גם אני רוצה פרנוסה של זכויות""

 

הרב בונם זילברברג מספר לרב אמנון יצחק מה אמר הרב שטינמן לאחר הפגישה בביתו:

 

גיא לרר: "כן, אני חייב הערה אנקדוטה לסיום. אני רואה כשאתה איתו, אתה מדבר פתאום במבטא יידישאי, כבוד הרב..."

הרב: "זה יותר מצתלצל אצלהם באוזן."

גיא לרר: "אצלהם באוזן, למרות שהוא לא עשה איפה ואיפה מזרחים, אשכנזים ראינו קטע מקסים שלו..."

הרב: "לא..."

גיא לרר: "שבו הוא מבקש לעשות בעצם אינטגרציה... יכול להיות שהיחס המיוחד אליך היה גם הוא כחלק מהענין הזה?"

הרב: "הוא אהב אותי אהבת נפש. אנחנו באתר נכניס עכשיו הקלטות בימים הקרובים שהציבור אכן ידע מה שלא רציתי לפרסם בחיים חיותו."

 

הרב בונם זילברברג מדווח לרב אמנון יצחק על אהבת הרב שטינמן אותו אהבת נפש נדירה:


הרב בונם זילברברג מדווח לרב אמנון יצחק שהרב שטינמן מתבטא עליו התבטאויות נדירות כגון: "הרב אמנון כוחו רב", "ויש דברים שרק הרב אמנון יצחק יכול לעשות":

 

גיא לרר: "כן. מ.. סיפור קטנטן ממש אחרון עליו... שלא שמענו נניח מהחברות שלך איתו?"

הרב: "תראה... זה שהוא בא עד אלי ואמר שאנשים לא מבינים מה גודל של מצוה אחת ואם אשה אחת נציל אותה מכרת, אז בשביל זה היה שוה לו לבוא לעלות ברגל 3 קומות, זה 77 מדרגות..."

גיא לרר: "אוקיי..."

הרב: "בגיל 97, אני חושב שזה אומר הכל."

גיא לרר: "הרב אמנון יצחק. האם נקינו שלחן?"

הרב: "כן ברוך תהיה, להתראות בפעם הבאה."

גיא לרר: "נקינו שולחן, חג שמח תודה רבה לך"

הרב: "גם לכם."

 

הרב בונם זילברברג מדווח לרב אמנון יצחק, מה קרה כשהרב שטיינמן זצ"ל קיבל את ספר 'עולם התשובה' של הרב אמנון יצחק לידיו:

 

לאחר שצפיתם, שמעתם וראיתם את כל הדברים, הרי שגם במתן תגובתו של הרב אמנון יצחק לתכנית, עדיין ניסה גיא לרר להעמיד את גרסתו השקרית בדרכים נלוזות, אך ללא הצלחה.

עתה נשלח כתב תביעה לישראל כהן מ'כיכר השבב' מאחר ולא הגיב למכתב ההתראה.

נמשיך לעדכן...

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 22.07 10:15

    אתמול אמרתי לבורא עולם: 'אני צריכה כסף, פעם ראשונה שאני מבקשת ממך! השם...' ואז... ב"ה מקבלת שיחת טלפון מהבנקאי שאומר: 'את יכולה לקחת הלוואה של 20 אלף, החשבון שלך מתפקד יפה, ברוך השם!' ויש לי לרופא שיניים - תקציב טוב 🙏.

  • 22.07 08:28

    בשורה משמחת! ב"ה אתמול בערב קיבלתי מכתב מהביטוח לאומי שב"ה הפסיקו לשלם מזונות ובכך החוב נעצר בכ211,000 ש"ח ולא ממשיך לתפוח... מאמין שזה בזכות עצת כבוד הרב שליט"א: 'לרקוד ולשיר עם חמישה חברים עבדו....' ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב)) נ.ב. זכיתי לתרום ל-5 יהודים שיזכו להשתתף בסעודת השמחה:) (אשדוד - סעודת השמחה לכבוד השם יתברך 15.07.2024 shofar.tv/lectures/1613, לסגולת השמחה: shofar.tv/articles/15096).

  • 22.07 00:13

    כבוד הרב, ב"ה היה הרצאה מדהימה בקרית עקרון (21.7.24), יה"ר שבעזרת השי"ת נזכה לתקן (אמן), תודה רבה.

  • 22.07 00:12

    לילה טוב ומבורך לכבוד הרב הגאון שליט"א, תודה על הרצאה כל כך חשובה בדורנו אנו (קרית עקרון 21.7.24), הלוואי שנזכה לקיים נסיעה טובה ושכבודו יחזור לשלום (אמן).

  • 22.07 00:12

    כבוד הרב היקר🧡 במהלך היום נחתי וב"ה כל היום שומעת אותך ונרגעת מהדברי תורה, עד הערב חיכיתי להרצאה (קרית עקרון 21.7.24) וכ"כ מדהימה וממש קסום ויפה כל מילה! אכן, כמה טוב להיות אהוב ואוהב שנותנים אהבה אחד לשני, מילותיך הן רפואות לכל האיברים. לילה טוב🤲🏻 (אמן).

  • 21.07 20:59

    רציתי לספר לרב מה שקרה לי אישית לפני שבוע. נסעתי לבד ברכב מ-Lakewood ל-Baltimore ותוך הנסיעה התחילה סערה נוראה (Tornado Warning). היה מאד קשה לנסוע ואחר כמה דקות הצלחתי בעזרת ה׳ לצאת מכביש הראשי (I-95) לעצור בתחנה על ידו. עצרתי שם לשעה בערך וכל הזמן ירד גשם כבד בלי הפסקה. אכלתי משהו וקראתי תהלים ואמרו שברבע שעה יפסיקו את האזהרה שיש אפשרות שיהיה tornado. הרגשתי שאני מוכרחה להגיע הביתה כבר ונראה לי שהגשם קצת פחות כבד ונסיתי להמשיך בנסיעה ב-I-95. תוך שלוש דקות הסערה התחילה עוד פעם והייתי כבר עייפה ופשוט לא יכולתי לראות את ה-lane markings וכשמשאיות גדולות עברו על ידי לרגעים מפחידים היה בלתי אפשרי לראות אף דבר מהחלון לפני (windshield). התרכזתי כפי יכולתי לראות משהו והיה כל כך קשה עד שלרגע חשבתי לעצמי: 'אין לי כוח והמתח כל כך קשה לסבול אולי אעצור כאן באמצע הרחוב ויקרה מה שיקרה' (ח"ו...). פתאום ב"ה נזכרתי במה ששמעתי מהרב אודות כח השמחה בהשי"ת! והתחלתי לשיר את ניגון הרב: "עבדו את ה׳ בשמחה!". אני רוצה להעיד: על שלוות הנפש שזה גרם לי. לא ידעתי אם אצליח להישאר בחיים או לא (ח"ו) אבל אמרתי לעצמי: ׳לא משנה לי מה יחליט ה׳ . אני איתו. הוא ה-Boss.׳ וככה המשכתי לנסוע. לא היה אפשרות לצאת מהדרך לזמן רב וניסיתי לנסוע למיטב יכולתי וכל הזמן עם ישוב הדעת בלי לדעת מה יקרה מרגע לרגע. הרגשתי ממש את כוח השמחה בהשי"ת. אז תודה לרב עבור העצה הטובה והלימוד החשוב ביותר בענין הבטחון בהשי"ת בשמחה. סיפרתי את המקרה להרבה אנשים שידעו את אמת הענין. הכל בזכותך. ויה"ר שהשי"ת יברך את הרב להמשיך בעבודת הקודש שלו להדריך אנשים בעבודת השי"ת (אמן).

  • 21.07 15:15

    כבוד הרב היקר שליט"א! תודה רבה על הכל מכל וכל! תודה להשם יתברך ותודה רבה לכבוד הרב היקר שליט"א על הברכות והתפילות ולכל מי שהתפלל עלי. מרגישה ברוך השם מצוין! הקהילה היקרה פינקה אותנו עם המון מטעמים לכבוד שבת קודש ואנחנו מודים לכולם! שבת שלום ומבורך!💐.

  • 21.07 15:15

    שלום רב לכבוד הרב הקדוש, רציתי לשתף את הרב בנס שקרה לי! נתקפתי בווירוס השפעת בצורה חזקה, היו לי כאבים מאד חזקים בגוף (ל"ע). ב"ה שרתי את השיר "עבדו..." בשקט משך זמן מה - והכאבים עברו ממני בדרך נס! גם שאר התסמינים עברו מהר; במקום שבוע ימים הכל עבר ביומיים. תודה לכבוד הרב על העצות הנפלאות כן ירבו. תבורכו מפי עליון!!!! (אמן).

  • 21.07 15:14

    תודה 100 פעם לבורא העולם! ולכבוד הרב שליט"א; אחרי סעודת השמחה לכבוד השי"ת ואחרי בקשות ביום שני - ב"ה נסגר לי התיק שהיה לי בבית משפט! וגם מה ששלמתי יכניסו לי לבנק בחזרה בלי קיזוזים, הכל הביאו לי! מה שטוב, ביום שאני צריך לכבוד השבת בשביל לקנות שלא יחסר לי! השי"ת בדיוק הביא לי את הכסף. באמת מי שחי באמונה ובשמה ועם צדיק אמיתי - אין דאגה וגם פחד! על כל מיני חסרונות דברים "עבדו..." ב"ה עובד ממש!

  • 21.07 15:13

    כבוד הרב! איזה שיעור בוקר מנצח, בתוך התפילות מבקשת ומתחננת: 'אבא! תראה לי את הכיוון' ממש התחברתי לציפור שנשלחה לאיש שנרטב בדרך ששימשה כוויז של פעם... (בלי תפילה לא מקבלים - חלק ל"ט 18.07.2024, shofar.tv/lessons/17329) גם מהשיעור הקודם... וממש ככה לדברים שהרב אמר: 'לא לחכות לתפילת 18... לדבר עם אבא! "ובלכתך בדרך" בפרט שלא בטוחים שנקבל, וכל הזמן ויחד עם המזמור שלא יתבטל: "מזמור לתודה!" - "עבדו את ה' בשמחה😁" מתוק מדבש💫!

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים