טוען...

השר מכלוף וספין מצוקת הדיור החרדית

כתבתו של בן שלום, אתר 'ביזנעס': הדיבורים של שר הפנים והכותרות להן זכה בשבוע האחרון, הם לא יותר מאשר ספין מוצלח במיוחד. בשטח האש של אלעד יקומו בניינים, אם יקומו, הרבה אחרי פרישתו לפנסיה

  פורסם בתאריך: 27.12.2019, 15:50 • מערכת שופר
צילום: Google Maps
צילום: Google Maps

איש לא יכול לקחת משר הפנים הפריפריה, הנגב והגליל את כושרו הרטורי. האיש אמן מילים מסוג נדיר ואלוף בספינים מסחררים. אך בזה באה לידי ביטוי יכולתו כפי שהעידו תוצאות הבחירות האחרונות.

באתר זה התפרסמה בסוף השבוע כתבה שקשרה לראשו של השר כתרים לא לו והכתירה אותו בתואר "פותר מצוקת הדיור החרדית" על לא עוול בכפו. השר האמון על דיבורים שקופים, לא יפתור שום מצוקה מסיבה מאוד פשוטה. הוא לא יכול לעשות דבר בנידון. לדבר הוא יכול ועוד איך וזה בדיוק מה שהוא עשה בחודש האחרון. דיבר את עצמו לדעת ותו לא.

משרד הפנים כבר לא מחזיק בסמכויות התכנון. העידן הזה נגמר. ועדת הגבולות עליה אחראי המשרד אינה יכולה לפתור את מצוקת הדיור החרדית משום שקרקע ללא תכנון שווה בערכה לדיבורים של דרעי. היא אינה דבר פרט לכותרות בעיתונים. אופס, באתרים…

על שטח האש שמחזיק משרד הביטחון לצידה של העיר החרדית אלעד המשוועת לעתודות קרקע נראה בנינים כאשר דרעי יפרוש לפנסיה במקרה הטוב ואולי הרבה אחרי שהקרקע מדרום לכביש שש, תימלא צהלת ילדים ועגלות עם תינוקות.

השר בסך הכל מחזר דיבורים של קודמו, השר ויו"ר שס לשעבר, אלי ישי. כמו גם מאמצים רבים של חברי הכנסת משה גפני ואחרים. שלא לדבר על ראשי העיר יצחק עידן וישראל פרוש שכל אחד בתורו ניסה לשחרר את השטח הזה מידי משרד הביטחון.

והנה עוד דיבור שלא עולה כסף. שבוע קודם התפרסמה ב'ביזנעס' ידיעה לפיה החליט השר להעביר שטח נכבד מתחום שיפוטה של העיר קריית גת לתחום השיפוט של המועצה האזורית השכנה, מוא"ז שפיר. הכותרת הבטיחה "עשרת אלפי יחידות דיור לחרדים"…

גם כאן מדובר בדיבורים שאיש אינו מבטיח שיהפכו לבניינים בשטח. בטח לא לחרדים. שר הפנים והפריפריה וכל שאר המילים הארוכות, אינו שולט על וועדות התכנון. לא זו המקומית, לא זו המרחבית ולא זו הארצית. מנהל התכנון מזמן בידי האוצר.

מי מבטיח שהשטח יתוכנן עבור חרדים? אה, השר הבטיח. אז מה?

בקיצור, שר הפנים הוא אחד האנשים המוכשרים ביותר בפוליטיקה הישראלית. יכולתו לייצר ספינים פחותה רק מיכולתו של ראש הממשלה. וזה, להבדיל מהכותרות שהצליח לנפק בשבועיים האחרונים, לא סתם דיבורים. אבל מי שחולם שהשר יהיה זה שיפתור את מצוקת הדיור החרדי, הוא שקוף.

קרדיט: אתר ביזנעס
http://bizzness.net/השר-מכלוף-וספין-מצוקת-הדיור-החרדית/

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 04.05 22:23

    כבוד הרב אני בדיוק רוקד במטבח ומכין את נרות השבת תוך האזנה לשיעור (שש אנכי על מצוותיך) תודה רבה ושבת שלום

  • 04.05 22:21

    כבוד הרב מצוות השמחה - שש אנכי על מצוותיך כל כך נכון השיעור אחד השיעורים הכי יפים ב-ע-ו-ל-ם בנוסף שאדם שמח כולם נדבקים בו ואוהבים אותו והוא דוגמה אישית ועוד השם אוהב אותו זה אדם משוחרר שחייו מחייכים כל היום ורק מרוויח רבנו הקדוש שיהיה לך ברכה והצלחה בכל מעשה ידיך! (אמן)

  • 04.05 22:21

    כבוד הרב, שיעור חזק ביותר ומחזק הלחיים עוד יותר משל עטיפת המתנה על עצם מצוות השמחה וכל המקורות מגדולי ישראל על סודות השמחה ומעלותיה מקפיץ את הלב ומחייב אותנו להשתדל בעזרת השי"ת כמה זה משתלם... חזק וברוך👏👏👏

  • 04.05 22:20

    כבוד הרב קליפ מהמם😂 איזה קליפ יפה מילים חזקות וכל כך מדברות על חוזק ורצון חזק מחזק!!! 🤴🏻 הכל קטן עליו! (shofar.tv/videos/17122).

  • 02.05 20:19

    שלום כבוד הרב, רציתי להגיד לרב תודה רבה על השיעורים הבטחון והשמחה. (shofar.tv/lessons/17088) הרב אמר הכל נכון אחד לאחד. ב"ה זה עזר לי הרבה אישית, ונתן לי קצת בטחון עצמי לענות לקרובי משפחה שאומרים לי לקחת אמצעי מניעה ושאוי ואבוי אם אהיה בהריון... (ח"ו) יה"ר שהשי"ת יעזור לי להפנים את דברי הרב עוד יותר, אמן. תודה על כל העזרה רוחנית וגשמית והאכפתיות. שבת שלום ומבורך🌹

  • 02.05 12:19

    בוקר טוב כבוד הרב היקר... תודה על כל השיעורים וההרצאות המיוחדות והמדויקות לכל תקופה... וגם אלו של פסח. החג הזה נראה אחרת בזכות השיעורים הללו. רדפנו אחרי כל פירור וב"ה זכינו לעשות מכירת חמץ אצל הרב שמעון רחמים הי"ו . תודה רבה רבה שאתם מעלים אותנו בקודש!

  • 02.05 11:30

    כבוד הרב, חזק וברוך על השיעור! כבר עולה מפלס ההתרגשות לקראת הדרשות על השמחה☺️

  • 01.05 16:02

    ראשית רצינו לומר תודה להשי"ת ולכבוד הרב שליט"א ולפרסם הנס שלא הרגשנו טוב עם כאבים חוזרים ונשנים (ל"ע) וביקשנו דרך 'שופר' (ארגון להפצת יהדות) ברכה מהרב: 'שיעבור ולא יחזור' וברוך ה' מאז עבר ולא חזר!

  • 01.05 11:24

    אני שומעת הרבה פעמים בהרצאות שלך על זמרים פסולים ושירים שאסור לשמוע. ...ודרך אגב אחרי ששמעתי את ההרצאה שלך היום ביוטיוב - מחקתי את כל השירים הפסולים! אני כל כך אוהבת את ההרצאות שלך אתה באמת אומר דברים נכונים ואמיתיים שרבנים לא מדברים על זה.

  • 01.05 10:36

    כבוד הרב, איזה שיעור בוקר יפה רבינו הקדוש! קודם כל לזכות לשמוע את קולו מפיו של הצדיק אח"כ לראות איך הכותרת של השיעור 'ברית מילה' (shofar.tv/videos/17111) הופכת להיות עוד רבדים של מוסר ויראת שמים במצווה החשובה הזו וההסברים על שאר האותות השבת והתפילין ומה זה מסמל בהשגחת ה' עלינו והשיא זה שהרב שר את השיר האהוב: 'אנא אנא עבדא דקוב"ה..'. איזה נחת לראות ולשמוע עבד ה' זרע אברהם אבינו קודש קודשים מורינו ורבינו ממש משמח ומאיר בחשכת הגלות

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים