טוען...

קול בעורמה מראיין את לוי ליאור על עונשו של משה חזן שנעצר באילת

  פורסם בתאריך: 28.12.2019, 21:58 • מערכת שופר
קול בעורמה מראיין את לוי ליאור על עונשו של משה חזן שנעצר באילת

כן לוי.

לוי ליאור מעודה: כן שלום וברכה.

אוקיי שלום וברכה תגיד לי מה השם משפחה שלך?

לוי ליאור מעודה: אה לוי ליאור מעודה.

לוי גיאור מעודה?

לוי ליאור מעודה: לוי ליאור מעודה כן.

אה לוי ליאור זה שם פרטי מאודה זה שם משפחה?

לוי ליאור מעודה: נכון.

כן  מא'ודה?

לוי ליאור מעודה:  מע'ודה.

רגע רגע כן תן לי לרשום נורמלי שלא יהיה בעיות רגע שניה לוי מאור.

לוי ליאור מעודה: לוי ליאור ליאור בל'מד.

רגע כן כן כן לוי ליאור מע'ודה זה מעודה?

לוי ליאור מעודה: נכון.

אוקיי חכה תמתין על הקו.

לוי ליאור מעודה: "נא להקליט".

התברר שהבחור ישיבה שנעצר בעיר אילת בשבוע שעבר הטריד את הרב אמנון יצחק כך לפי מקורביו ותלמידיו אנחנו רוצים לשוחח עם לוי ליאור מעודה אחד מתלמידיו של הרב אמנון יצחק שלום וערב טוב 

לוי ליאור מעודה: שלום וברכה 

אז אתם לפתע מגלים שלאיש או לבחור ליתר דיוק יש רקע לא חיובי עם הרב אמנון יצחק מה בדיוק קרה בין הבחור חזן אליכם? 

לוי ליאור מעודה: נכון זה בחור בשם משה חזן מישיבת "שערי תבונה" שהיה מתקשר אלי לעתים תכופות ורצופות כדי להשתלח ברב אמנון יצחק בכל מיני נושאים שונים ובשלב מסויים קלטתי שהבחור הזה לא באמת מחפש אמת הוא מחפש לקנטר ולהשמיץ את הרב והוא עוד אחד מתוך עשרות בחורים מאותה ישיבה שמחנכת את תלמידיה שלא להתייצב בלשכת הגיוס ודוקא הוא לבדו נתפס בבושת וקלון במועדון לילה באילת.

אה לא לא בדיוק הוא נתפס בקלון בוא בוא נדייק בפרטים הוא לא נעצר בדיוק נעצר במועדון לילה טוען הנהג מונית שיצא משם זה דברים שעדיין נבדקים אבל בסדר אני אני רוצה לשאול אותך במה למשל כשהוא מתקשר אליך כדי להטריד אותך על רקע בנוגע לרב אמנון יצחק? או אותך אישית מה בדיוק נאמר שם? 

לוי ליאור מעודה: לא לא אין לי שום ענין איתו אישית אני גם לא מכיר אותו באופן אישית אבל הוא פשוט הוא הופנה אלי על ידי כמה בחורים שהפנו אותו אלי ככתובת  לענות... 

בגלל שאתה מזוהה כתלמידו ומקורבו של הרב אמנון יצחק בטוח? 

לוי ליאור מעודה: נכון מאוד אני שומע את הרב אמנון יצחק מהיותי עלם קט מה שנקרא ולכן זו הסיבה שמפנים אותו אלי בגלל שפחות או יותר אני מתמצא בנושאים שהרב מדבר עליהם 

עכשיו אנחנו מדברים רק שהמאזינים יבינו על רקע הצהרת הבחירות שהיה בין שס' לבין מפלגת "כח להשפיע" נכון או ש…? 

לוי ליאור מעודה: לאו דוקא לאו דוקא נושאים מגוונים 

תן לי דוגמא? 

לוי ליאור מעודה: נושאים מגוונים אייפון, אייפון שהרב מחזיק 

כן 

לוי ליאור מעודה: כשרויות...

כן 

לוי ליאור מעודה: כל מיני נושאים... הרכב שהרב מחזיק נושאים ממש מגוונים 

אהה כל הדברים שהרב היה בעיניו 

לוי ליאור מעודה: כן כולל מערכת הבחירות האחרונה 

כן כן עכשיו אתה תגיד לי איך אתה יודע שזה הוא בעצם? הוא הודה? 

לוי ליאור מעודה: יש לי בחור משת"פ בישיבה שהוא מעביר לי את כל המידע 

אוה זה כבר ממש נראה רשת ריגול שפרוסה ?

לוי ליאור מעודה: ממש לא ממש לא זה במקרה ממש במקרה 

כן עכשיו תגיד לי, אתה ניהלת ניסית לנהל מולו דו שיח? או שפשוט לא היה מגיב? היית מנתק או מה? איך זה קורה?

לוי ליאור מעודה: לא בדיוק הפוך אני הייתי עונה לו על כל השאלות אחת לאחת בראיות מוצקות בהוכחות ברורות הוא גם היה מבין שאני צודק הוא היה מכחכח ומצחק והוא היה גם נאלם דומיה וכשהוא היה רואה שהוא היה נתקע והוא לא יודע מה להשיב אז הוא היה לוקח את זה לכיוונים כאלה של הקנטה והתרסה והדומים לזה.

תגיד לי כמה פעמים הוא חייג אליך? עד כמה שאתה זוכר בערך? 

לוי ליאור מעודה: לפחות לפחות עשרה פעמים, אולי יותר גם חמשה עשר פעמים במספר.

הוא היה מטריד אותך כן הוא היה מטריד אותך או גם את הרב עצמו? 

לוי ליאור מעודה: הוא היה מטריד אותי בעיקר מכיון שהוא היה רואה שהייתי עונה אז הוא היה מנסה לייצר שאלות מה  שנקרא מהיכלות הדמיון אני קורא לזה כדי מה שנקרא לתפוס את הרב בקטנות בכח.

כן טוב תגיד לי מה זה אתם שמחים לאיד בעצם ? זורקים אבן אחר הנופל ? הבנאדם כרגע עצור בגין עריקות אם מה שפורסם עליו ואתם ככה חוגגים את זה ? או לא?

לוי ליאור מעודה:  אני לא חוגג חס ושלום

אז מה? 

לוי ליאור מעודה: אנחנו פשוט מעמידים דברים על דיוקם וזה דברים שאנשים צריכים לדעת שעוון ביזוי תלמידי חכמים הוא עון גדול ונורא למאוד ו… בדיוק הפוך! אני חושב שזה העת לעשות חשבון נפש ולפשפש בפחת המעשים ולהכיר בעובדה.

כן 

לוי ליאור מעודה: שכל הדברים האלה ועוד אלפים של דוגמאות שמפורסמים ואני לא רוצה לנקוב בשמות של רבנים שונים שגם כן חלילה לקו לאחרונה סיפורים שמתפרסמים אפילו ברשתות האינטרנט והרב אמנון יצחק הזהיר אותם בפירוש כשהם יצאו והשתלחו כנגדו על לא עוול בכפו וזה הפוך! אני חושב שהדברים האלה צריכים להביא להכרה, מה שנקרא בחטא ולעשות ולהכות על חטא שנכיר שנעשה פה עוול ליהודי שהוא נקי כפים ושעשה אך ורק טוב למען עם ישראל ויהודי שאומר את האמת למרות שהיא לא מקובלת על חלקים רבים אה… בשכבות העם ובמקום.

כן.

לוי ליאור מעודה: לנשאות ולרומם יהודי כזה ולרומם אותו על נס אז עושים לו בדיוק את ההיפך! 

הדברים הללו ברורים אני רוצה להודות לך על השיחה הזאת. לוי ליאור מעודה תלמידו ומקורבו של הרב אמנון יצחק תודה רבה לך.

לוי ליאור מעודה: תודה לכם כל טוב.

 

'הזהרו מגחלתן' - מכתבו של ליאור לוי לרב אמנון יצחק שליט"א

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 22.07 10:15

    אתמול אמרתי לבורא עולם: 'אני צריכה כסף, פעם ראשונה שאני מבקשת ממך! השם...' ואז... ב"ה מקבלת שיחת טלפון מהבנקאי שאומר: 'את יכולה לקחת הלוואה של 20 אלף, החשבון שלך מתפקד יפה, ברוך השם!' ויש לי לרופא שיניים - תקציב טוב 🙏.

  • 22.07 08:28

    בשורה משמחת! ב"ה אתמול בערב קיבלתי מכתב מהביטוח לאומי שב"ה הפסיקו לשלם מזונות ובכך החוב נעצר בכ211,000 ש"ח ולא ממשיך לתפוח... מאמין שזה בזכות עצת כבוד הרב שליט"א: 'לרקוד ולשיר עם חמישה חברים עבדו....' ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב)) נ.ב. זכיתי לתרום ל-5 יהודים שיזכו להשתתף בסעודת השמחה:) (אשדוד - סעודת השמחה לכבוד השם יתברך 15.07.2024 shofar.tv/lectures/1613, לסגולת השמחה: shofar.tv/articles/15096).

  • 22.07 00:13

    כבוד הרב, ב"ה היה הרצאה מדהימה בקרית עקרון (21.7.24), יה"ר שבעזרת השי"ת נזכה לתקן (אמן), תודה רבה.

  • 22.07 00:12

    לילה טוב ומבורך לכבוד הרב הגאון שליט"א, תודה על הרצאה כל כך חשובה בדורנו אנו (קרית עקרון 21.7.24), הלוואי שנזכה לקיים נסיעה טובה ושכבודו יחזור לשלום (אמן).

  • 22.07 00:12

    כבוד הרב היקר🧡 במהלך היום נחתי וב"ה כל היום שומעת אותך ונרגעת מהדברי תורה, עד הערב חיכיתי להרצאה (קרית עקרון 21.7.24) וכ"כ מדהימה וממש קסום ויפה כל מילה! אכן, כמה טוב להיות אהוב ואוהב שנותנים אהבה אחד לשני, מילותיך הן רפואות לכל האיברים. לילה טוב🤲🏻 (אמן).

  • 21.07 20:59

    רציתי לספר לרב מה שקרה לי אישית לפני שבוע. נסעתי לבד ברכב מ-Lakewood ל-Baltimore ותוך הנסיעה התחילה סערה נוראה (Tornado Warning). היה מאד קשה לנסוע ואחר כמה דקות הצלחתי בעזרת ה׳ לצאת מכביש הראשי (I-95) לעצור בתחנה על ידו. עצרתי שם לשעה בערך וכל הזמן ירד גשם כבד בלי הפסקה. אכלתי משהו וקראתי תהלים ואמרו שברבע שעה יפסיקו את האזהרה שיש אפשרות שיהיה tornado. הרגשתי שאני מוכרחה להגיע הביתה כבר ונראה לי שהגשם קצת פחות כבד ונסיתי להמשיך בנסיעה ב-I-95. תוך שלוש דקות הסערה התחילה עוד פעם והייתי כבר עייפה ופשוט לא יכולתי לראות את ה-lane markings וכשמשאיות גדולות עברו על ידי לרגעים מפחידים היה בלתי אפשרי לראות אף דבר מהחלון לפני (windshield). התרכזתי כפי יכולתי לראות משהו והיה כל כך קשה עד שלרגע חשבתי לעצמי: 'אין לי כוח והמתח כל כך קשה לסבול אולי אעצור כאן באמצע הרחוב ויקרה מה שיקרה' (ח"ו...). פתאום ב"ה נזכרתי במה ששמעתי מהרב אודות כח השמחה בהשי"ת! והתחלתי לשיר את ניגון הרב: "עבדו את ה׳ בשמחה!". אני רוצה להעיד: על שלוות הנפש שזה גרם לי. לא ידעתי אם אצליח להישאר בחיים או לא (ח"ו) אבל אמרתי לעצמי: ׳לא משנה לי מה יחליט ה׳ . אני איתו. הוא ה-Boss.׳ וככה המשכתי לנסוע. לא היה אפשרות לצאת מהדרך לזמן רב וניסיתי לנסוע למיטב יכולתי וכל הזמן עם ישוב הדעת בלי לדעת מה יקרה מרגע לרגע. הרגשתי ממש את כוח השמחה בהשי"ת. אז תודה לרב עבור העצה הטובה והלימוד החשוב ביותר בענין הבטחון בהשי"ת בשמחה. סיפרתי את המקרה להרבה אנשים שידעו את אמת הענין. הכל בזכותך. ויה"ר שהשי"ת יברך את הרב להמשיך בעבודת הקודש שלו להדריך אנשים בעבודת השי"ת (אמן).

  • 21.07 15:15

    כבוד הרב היקר שליט"א! תודה רבה על הכל מכל וכל! תודה להשם יתברך ותודה רבה לכבוד הרב היקר שליט"א על הברכות והתפילות ולכל מי שהתפלל עלי. מרגישה ברוך השם מצוין! הקהילה היקרה פינקה אותנו עם המון מטעמים לכבוד שבת קודש ואנחנו מודים לכולם! שבת שלום ומבורך!💐.

  • 21.07 15:15

    שלום רב לכבוד הרב הקדוש, רציתי לשתף את הרב בנס שקרה לי! נתקפתי בווירוס השפעת בצורה חזקה, היו לי כאבים מאד חזקים בגוף (ל"ע). ב"ה שרתי את השיר "עבדו..." בשקט משך זמן מה - והכאבים עברו ממני בדרך נס! גם שאר התסמינים עברו מהר; במקום שבוע ימים הכל עבר ביומיים. תודה לכבוד הרב על העצות הנפלאות כן ירבו. תבורכו מפי עליון!!!! (אמן).

  • 21.07 15:14

    תודה 100 פעם לבורא העולם! ולכבוד הרב שליט"א; אחרי סעודת השמחה לכבוד השי"ת ואחרי בקשות ביום שני - ב"ה נסגר לי התיק שהיה לי בבית משפט! וגם מה ששלמתי יכניסו לי לבנק בחזרה בלי קיזוזים, הכל הביאו לי! מה שטוב, ביום שאני צריך לכבוד השבת בשביל לקנות שלא יחסר לי! השי"ת בדיוק הביא לי את הכסף. באמת מי שחי באמונה ובשמה ועם צדיק אמיתי - אין דאגה וגם פחד! על כל מיני חסרונות דברים "עבדו..." ב"ה עובד ממש!

  • 21.07 15:13

    כבוד הרב! איזה שיעור בוקר מנצח, בתוך התפילות מבקשת ומתחננת: 'אבא! תראה לי את הכיוון' ממש התחברתי לציפור שנשלחה לאיש שנרטב בדרך ששימשה כוויז של פעם... (בלי תפילה לא מקבלים - חלק ל"ט 18.07.2024, shofar.tv/lessons/17329) גם מהשיעור הקודם... וממש ככה לדברים שהרב אמר: 'לא לחכות לתפילת 18... לדבר עם אבא! "ובלכתך בדרך" בפרט שלא בטוחים שנקבל, וכל הזמן ויחד עם המזמור שלא יתבטל: "מזמור לתודה!" - "עבדו את ה' בשמחה😁" מתוק מדבש💫!

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים