טוען...

סיקור שבת פקודי בחו''ל

במחיצת כבוד הרב שליט"א בסבב הרצאות בחו"ל

  פורסם בתאריך: 20.03.2024, 16:49 • מערכת שופר

בס"ד

ב"ה אנו ממשיכים בסדרת הכתבות על השבתות וחגי ישראל במחיצת כבוד הרב שליט"א ברשימת מעט גרגירים, חוויות ורשמי הוד!

ראה כתבה ראשונה על הלו"ז בשבתות השנה (קישור

וכתבה קודמת (קישור) סיקור שבת ויקהל תשפ"ד. 

בסיעתא דשמיא סיקור פרשת פקודי

ב"ה זוכים אנו להתלוות לכבוד הרב שליט"א במסעו הגדול בסבב הרצאות בחו"ל ארה"ב חורף ה'תשפ"ד (ראה כתבת סיכום)

וזכינו להתפלל את תפילות השבת המלכה (כתבה בענין השבת מהספר פורים דיליה, ומהספר תורת חסד) במחיצת כבוד הרב שליט"א בבית שהתארחנו בלונג בינץ' בלונג איילנד

בין תפילת מנחה של ערב שבת לאחר קבלת שבת זכינו לשמוע דברי אלקים חיים מפיו של כבוד הרב שליט"א בענין הכרת הטוב (ראה כתבה: מדור 'הכרת הטוב') ע"פ הספר הנפלא דרך עץ החיים מאת הרב פנחס ארלנגר שליט"א (בשבחם של הכלבים - שלא חרצו את לשונם כלפי בנ"י, הצפרדעים ועוד...) 

וסיפר מעשה נפלא! בין הדוגמאות המדהימות על אחד מהת"ח שישב על ספסל וקיפל טליתו ולאחמ"כ גילה שהספסל לא היה נקי וטרח לנקותו בעצמו, ולשאלת תלמידו למה ניקה הספסל בעצמו שהתלמיד ינקה? ענה הת"ח: כהכרת הטוב לספסל שע"י יכל לקפל טליתו לכן ניקהו!

וגם לאחר תפילת ערבית של שבת המשיך כבוד הרב שליט"א בדוגמאות מרתקות בענין הכרת הטוב

והחבר'ה שהגיעו במיוחד לדאוג שיהיה לכבוד הרב מנין במשך כל השבת באו ממקומות מרוחקים והתארחו בבית מלון – אשריהם ואשרי חלקם!

ושרנו אחרי התפילה והדרשה את השיר המסורתי בקפז' 'ישמחו במלכותך...' וכן 'הכל יודוך... אין קדוש כה'' וכן 'ושמחת בימיך...' (מחרוזת שירי קפז'...)

וזכינו גם להתפלל ותיקין בהנץ החמה במחיצת כבוד הרב שליט"א 

לאחר תפילת מוסף נתן כבוד הרב דרשה קצרה והמשיך בענין הנפלא של הכרת הטוב על יתרו –

והקושיא המדהימה: איך משה רבנו ע"ה סירב לבקשת הקב"ה לגאול את ישראל ממצרים בטענה שחייב הכרת הטוב לחמיו שהכניסו לביתו בשעה שכל אחיו היהודים נאנקים ומשועבדים במצרים ומחכה משה לאישור מיתרו לילך לגאול את ישראל?!

(לשמיעת דבריו של הרה"ג הרב יעקב יוסף זצוק"ל כששמע את השאלה הנפלאה מפיו של כבוד הרב שליט"א וענה: 'עד כאן דברי יצר הטוב!')

[לבינתים... בארץ ישראל בבית מדרש קפז' בבני ברק נערכים התהילים בס"ד כמידי שבת ע"י התשב"ר הי"ו...

במשך כשעה וחצי של אמירת 'תהילים' לפי סדר יום השבת ועוד 3 פרקים כהצעת הרב שליט"א להצלת עם ישראל מהסדר העולמי החדש לגאולה, תשובה ורפואת עם ישראל מהרה – אמן! משעה 13:00 (שעון חורף) עם פרסים וכו' (קישור לכתבה, ניתן לתרום ישירות באתר שופר לפרוייקט זה: 'שבת תהלים בקהילות פז' לחץ כאן)]

כשעה לפני מנחה כבוד הרב שליט"א נתן לנו שיעור בענין הכרת הטוב (המשך) עם דוגמאות...

ותפילת מנחה 

וסעודה שלישית 'רעוא דרעוין' במחיצת הרב שליט"א ביחד עם כל המתפללים שהגיעו ממרחק כנ"ל הי"ו ובאמצע הסעודה הצטרפו אלינו גם בחורי ישיבה הי"ו (בנוסף לדרשה הקצרה כ-4 דקות שנאמרה לבחורי ישיבה אחרים, קישור).

ולאחר תפילת ערבית

עשינו הבדלה כשלאחר ההבדלה הרב שליט"א שר: 'שבוע טוב ומזל טוב'!

וברכת הלבנה (ראה כתבה על הסגולות בקיום מצוה זו ובפרט במוצש"ק) כשלאחריה נאמר הקדיש בנוסח תימן 'וּלְשַׁכְלָלָא הֵיכְלָא קַדִּישָׁא...'

בברכת שבוע טוב!

להתראות בסיקור הבא בעזרת השי"ת

  •    שיתוף   
  • תגים:

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 21.04 14:23

    תודה רבה לעמותת 'בצדקה תכונני' (shofar.tv/videos/17059) על הסל השופע מלא בכל טוב! בזכותכם אנחנו זוכים להדר את החג עם עופות משובחים ועוד הרבה דברים טובים שנמצאים בארגז הגדול. יה"ר שהשי"ת יברך אתכם שתמיד תזכו להיות מהנותנים ולשמח יהודים (אמן). תודה רבה!

  • 21.04 14:22

    מורי ורבי אלופי ומיודעי יה"ר שהשי"ת ישמרך על דברי תורה מתוקים מדבש ונופת צופים כל פעם התרגשות והתפעמות מחדש על הדברי מוסר שחודרים עמוק עמוק לנשמה כמה טוב השי"ת ששלח לנו אותך שליח נאמן איש האמת ותודה שזכינו בכך זה ממש לא מובן מאליו תודה על הכל ותודה שלזכותך כל הטובות האלו. שוב, יה"ר שהשי"ת ישמרך אורך ימים ושנים בטוב ובנעימים פסח כשר ושמח (אמן) ושוב תודה.

  • 21.04 14:21

    כבוד הרב רציתי לשתף אותך, ביום שלישי בקשתי מהשי"ת: 'בבקשה! השם אני מבקשת בזכות הרב אמנון יצחק לא בזכותי' חזרתי על זה מספר פעמים, שבחור מסויים ידבר איתי ונפגש, ואחרי שבקשתי כך בזכותך, שייכתי את הבקשה רק בזכותך וזה פעם ראשונה שעשיתי זאת, ב"ה הוא יתקשר באותו יום ונפגשנו. תודה לך כבוד הרב אנחנו לא יכולים לשער את גדולתך בעיני הבורא, אי אפשר. הכבוד שמגיע לך הוא פי מליון אין מספר לתאר כמה אתה גדול ומכובד בעולם 🙂 אני מודה להשי"ת שזכיתי לראות את זה. אחר כך יצא לי לבקש כך בשביל עוד דבר וגם בזה ישר ראיתי ישועה.

  • 20.04 21:07

    שלום עליכם כבוד הרב אתמול בלילה ב: 'אושר עד' יצא לי לדבר עם יהודי והגענו לנו''ט (נבלות וטרפות, ראה כתבה 'בכור היתוך' shofar.tv/articles/14830) הוא אומר לי: 'אתה אומר כמו שהרב אמנון יצחק אומר!' אמרתיו: 'בדיוק' הוא אומר לי: 'הרב החזיר אותי בתשובה! אבל אי אפשר בלי רבנו' חחחח ב"ה השם יתברך זיכה את הרב להגיע לכולם להציל מהנו''ט כמו שאר הצלות אבל נו''ט זה בסיס יום יומי יה"ר שהשי"ת יציל כל זרע ישראל ואותנו אמן ואמן שבת שלום ברוך תהיה אמן ואמן

  • 19.04 14:33

    תודה רבה לכם על כל השפע ב"ה יה"ר שתבורכו מפי עליון! שיהיה בעזרת השי"ת פסח שמח וכשר 🙏🏼 (אמן).

  • 19.04 14:32

    תודה והערכה רבה רבה על הסל הגדוש בטובה וברכה יה"ר שיתן ה' לך וכה יוסיף שתזכה להרבות חסדים למעלה למעלה להחיות ולשמח משפחות עם ישראל וימלאו כל משאלות לבך לטובה וברכה באושר ועושר ברוחניות וגשמיות ונזכה במהרה לאכול מן הזבחים והפסחים בבנין ירושלים אכי''ר.

  • 19.04 14:32

    ערב שבת הגדול שלום לכבוד הרב היקר! תודה לקב"ה שזיכנו להיות שליחים לשמח בניו ובנותיו הדחוקים (כולל לשמח אלמנה) לכבוד חג הפסח הבעל"ט! המון יהודים יקרים תרמו בעין יפה ובזכותם זכינו לעסוק בעמל רב ויגיעה במלאכת הקודש בסלים גדושים (וכבדים מאד!) לכבוד החג, רוב מצרכי המזון כשר לפסח המצויים לקפ"ז (כולל תבלינים), תלושי קניה, מצות ויין בשפע, עופות, וכמובן גם רוחני - עלונים והגדות מיוחדות שלנו. הכל קצת יותר מ-50 אלף ש''ח ברוך השם והיד עוד נטויה בלי נדר שבוע הבא בחול המועד... תודה גדולה לכבוד הרב על הכל, בזכות הרב זוכים לאסוף זכויות, לשמח ולעזור ליהודים רבים ולקרב הגאולה עם טונות של מצוות צדקה ביחד עם כל התורמים! מאחלים חג פסח שמח וכשר בתכלית לכבוד הרב ולמשפחתו ולכל קפ"ז ועם ישראל ושנזכה עוד השנה להקריב הפסח כהלכתו אמן ואמן! מאור וארז, עמותת בצדקה תכונני 💛

  • 19.04 14:31

    באמת שמודים לכם על הכל ישר כוח! גם על הדף שמסביר על מניעת השליטה של החיצונים במצוות ב"ה כבוד הרב שליט"א לימד אותנו זאת וכך בעזרת השי"ת נוכל לקיים את המצווה ב-100% ממש זכינו אשריכם!

  • 19.04 14:30

    תודה רבה רבה על כל העזרה יה"ר שהשי"ת יחזיר לכם בכפל כפליים, תבורכו מפי עליון תזכו לשפע פרנסה ולהיות תמיד מהנותנים אכי"ר.

  • 19.04 14:29

    יישר כוח! תודה לכם יה"ר שהשי"ת יברך אותכם (אמן).

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים