טוען...

הלכות וזמני פסח (התשפ"ד) ועדכונים חשובים!

בכתבה הזו ב"ה תמצאו דיני פסח - מאת הרה"ג הרב מרדכי אליהו זצ"ל, זמנים, שטר מכירת חמץ, הכנות לליל הסדר, גנזי המלך [פסח, חול המועד, שביעי של פסח, פרקי אבות, שיר השירים ועוד...] אגרת רבי שמשון מאוסטרופולי זיע"א ועוד!

  פורסם בתאריך: 09.04.2024, 10:00 • מערכת שופר

 

1. לצפיה בסרט: 'חודש ניסן אצל הרב אמנון יצחק שליט"א'

2. ברכת האילנות [התשפ"ד, הוצאת קפז'] להורדה לחץ כאן.

3. הלכות פסח מאת הרה"ג הרב מרדכי אליהו זצ"ל קרדיט: 'דרכי הוראה לרבנים' לקריאה ולהדפסה - לחץ כאן!

4. זמנים ערב פסח התשפ"ד; זמנים למכירת / שריפת חמץ שיעורים ועוד... - עד שביעי של פסח, לחץ כאן.

5. שטר הרשאה למכירת חמץ - להדפסה, לחץ כאן. לשיעור: שטר מכירת חמץ - לחץ כאן.

6. סגולת רבי שמשון מאוסטרופולי זיע"א לאומרה בערב פסח - להורדה לחץ כאן.

7. הקבלת פני רבו - ב' דחוה"מ פסח - לכתבה לחץ כאן.

8. מצווה לתת קמחא דפסחא | סרטון מתוך: חודש ניסן וחג הפסח - חלק א - 30 יום קודם הפסח... 'בצדקה תכונני!'

 

9. סדר פסח תימני.

10. כיצד מוחים את עמלק בימינו, קטע מהרצאה קרית אתא 23.03.2023. קיום מצוות מחיית עמלק לפי ה'בני יששכר' זיע"א – עד לפסח הבעל"ט ויהי רצון שנזכה הפסח הזה להגאל מהרה אמן כן יהי רצון! להורדת והדפסת הקובץ - לחץ כאן.

11. לסדרת השיעורים לצפיה מכבוד הרב שליט"א 'הייתי שם במצרים' לחוות את יציאת מצרים - לחץ כאן (לכתבה על הדיסקים - לחץ כאן)

12. לשיעורים מהספר לכתחילה, חודש ניסן חג הפסח מכבוד הרב שליט"א; שבת הגדול | מסורת ומנהגים בפסח | חומרות בפסח | זהירות מחמץ | הכנה לחג הפסח | ברכת האילנות | 30 יום קודם הפסח... | 

13. לסדרת שיעורים מכבוד הרב שליט"א על חג הפסח - לחץ כאן.

14. לסדרת השיעורים: ביאורים ומעשים על הגדה של הרב שטיינמן זצוק"ל - לחץ כאן.

15. פסח ומילה | מאמר נפלא! מהספר 'תורת חסד' מהרב אליהו אילן חנן שליט"א - לחץ כאן.

16. חג הפסח מאמר: חמץ | מאמר נפלא! מהספר 'תורת חסד' מהרב אליהו אילן חנן שליט"א, לכתבה לחץ כאן.

17. ועתה בהתקרב אלינו ימי הפסח הגדושים ומלאים במצוות מצ"ב רשימת הכנות הנעשים לחג הפסח הבעל"ט והמצוות הנדירות עם הכוונות ע"פ הספר: 'כאשר צוה ה''. פסח בכוונה! לקריאה הדפסה והורדת הקובץ PDF - לחץ כאן

18. לסדרת שיעורים על עין יעקב מסכת פסחים - לחץ כאן

19. להלן קישור לשיעוריו של כבוד הרב שמעון רחמים שליט"א על חג הפסח! - לחץ כאן.

20. 4 שיעורים מהרב עמנואל טולידנו שליט"א על חג הפסח - לחץ כאן.

21. חמץ שעבר עליו הפסח - ממה להיזהר? | מובא לפניכם, פרק י"ז ממדריך הכשרות של בד"צ העדה החרדית, העוסק בנושא 'חמץ שעבר עליו הפסח'. לכתבה לחץ כאן.

22. מעשה בחמץ שעבר עליו הפסח | הרב אמנון יצחק

23. הקשר בין חג הפסח לחג השבועות | סרטון מתוך: יש עבד ויש עבד.

24. הודעה חשובה בנוגע לתבלינים לפסח | סרטון מתוך: מצוות צריכות כוונה - חלק כה'.

25. להתכוון בהכנות לפסח | סרטון מתוך: מצוות צריכות כוונה - חלק כז'.

26. הרהורים רעים? מאכילת חמץ בפסח | סרטון מתוך: מצוות לא תעשה של פסח.

27. מדוע אסור חמץ בפסח? | סרטון מתוך: חמץ כנגד היצר ומצה כנגד...?

28. השהייה מחמצת העיסה, כך היא העצלות... | סרטון מתוך: הלימודים מיציאת מצרים.

29. סאלח ת'עומרי, הסוהר הישראלי והפיתה בפסח | סרטון מתוך: דיסק 72 - Very Happy.

30. זכר לעליה לרגל - פסח תשע"ז | הכותל המערבי, ירושלים 13.04.2017.

31. הֶאֱכִילָנוּ אֶת הַמָּן. למה לא מזכירים את השלו בהגדה של פסח??? | סרטון מתוך: יש בשר או אין בשר?

32. מה ההבדל בין חכם לרשע? | סרטון מתוך הרצאה: בית שאן.

33. פולחן עגל הזהב כפר האומנים `עין הוד` שהפך לכמעט "אין עוד" בשריפה בכרמל, שביעי של פסח המלווה באכילת חמץ מופגנת | 28.06.2012.

34. חולון - פנינים להגדת הפסח | בית הכנסת מחנה אפרים, חולון 31.03.2022 (ע"פ הספר ישראל והזמנים).

35. ברכת הרב לחג הפסח תשע"ו | 24.04.2016.

36. כ-20 עלוני גנזי המלך;

גנזי המלך (גליון 53) איזהו בן חורין? נושא 1: איזהו בן חורין? לקראת פסח חשוב שנדע שהחרות האמיתית היא ההשתחררות מכל הכחות הפועלים על האדם ומושלים בו. נושא 4: שו"ת חברותא האם צריך למלא כוס של ברכה עד גדותיה? נושא 7: תפילה "הַלְלוּ קל בְּקָדְשׁוֹ" פנינים יקרים ונפלאים על סדר מזמור נשימה ונשימה של האדם "הַלְלוּ קל בְָּקְדשׁוֹ" שיש בה הודאה.

37. גנזי המלך (גליון 54) נושא 1: "למען תספר באזני בנך ובן בנך את אשר התעללתי במצרים" מדוע האריך הקב"ה להביא על המצרים עשר מכות ומדוע הקדים אותם למתן תורה? נושא 2: הלכה את החמץ לא מבטלים ב'כל חמירא' עיקר דיני ומנהגי ערב פסח שחל בשבת. נושא 3: בל יראה כעס כמו חמץ איסור חמץ הוא במשהו וגם איסור כעס. נושא 4: שלחן עורך בכל ימות השנה עלינו לזכור את יציאת מצרים, בפסח עלינו לספר על ההבדל שביניהם. נושא 5: מצוה בעור מעשרות על בעור מעשרות ומשל נפלא של המגיד מדובנא על הברכה שבאה בעקבותיו. נושא 6: כל דכפין חלב במקום יין לארבע כוסות באותה שנה הושיט הרב לנפח שבא להציג לו שאלה בעניני הפסח עשרים וחמשה רובל. נושא 7: מצה בהידור מסירות הנפש של בן ה'בית הלוי' במצות 'מצות מהודרות'. נושא 8: הסבה שהיו מסובין הבריחה ממשהו של גאוה, בליל סדר. נושא 9: עלילת דם רשע מה הוא אומר? מדוע הלך הרב להלויתו של הרשע שהתגרה בו ומת כשאכל מולו חמץ בפסח? נושא 10: פסח ויקם מלך חדש על מצרים את האמונה ביציאת מצרים צריכים לזקוף לזכות "חריצותו" של פרעה יציאת מצרים צריכים לזקוף לזכות "חריצות. נושא 11: שו"ת חברותא האם מותר להזכיר שם ה', בשעת למוד? נושא 12: תפילה "אז ישיר" דברי מאלפים על שירת הים הנישאת בפינו בכל יום ויום. נושא 13: שביעי של פסח "נִצְּבוּ כְמוֹ נֵד נֹזְלִים" כל המים שבעולם נבקעו שאם רק ים סוף היה נבקע, פרעה לא היה מעיז להכנס לתוכו.

38. גנזי המלך (גליון 55) נושא 2: מעשי גדולים חמץ לאחר הפסח הנסיון הגדול של החמץ שעבר עליו הפסח שזיכה את בעליו בבן קדוש. נושא 4: שו"ת 'חברותא' האם צריך לבטל תורה למען קרוב רחוקים? נושא 7: נוטוריקון מיהו חוזר בתשובה? מי שמקיים את ראשי התיבות של חמש הפסוקים הללו הוא חוזר בתשובה אמיתי.

39. גנזי המלך (גליון 92) נושא 2: שו"ת חברותא איסור אכילת קטניות לאשכנזים בפסח. נושא 3: רמז קבלת התורה שלשת הפעמים שבהן קבלו ישראל תורה נרמזות ב‘ברכת התורה' על פי פניני הגר“א.

40. גנזי המלך (גליון 99) נושא 2: שו"ת חברותא שמחת החג בימינו מן התורה? נושא 3: שבת הגדול "שה לבית אבות שה לבית" פרסום שחיטת הפסח נחשב כמעשה עצמו והוא שעמד לבנ"י לצאת ממצרים. ע"פ רבי אריה ליב צינץ מפלאצק זצ"ל מספר 'ברכת השיר'.

41. גנזי המלך (גליון 100) נושא 1: "ויהרג ה' כל בכור בארץ מצרים" קדוש ה' אפילו פאסיבי זיכה את הבכורים למדרגת כהונה. נושא 2: עלי הגיון "ליל שימורים הוא לד' " מדוע כל המצוות בפסח נעשות בלילה". נושא 3: מחשבה כקריעת ים סוף ההקבלה שבין פרנסה וחיינו בעולם הזה לבין קריעצ ים סוף. נושא 4: פסח "החֹדש הזה ... ראש חודשים ראשון הוא לכם לחדשי השנה" השפת אמת זצ"ל: ישראל גם כשהם בגלות ממשיכים להאיר כמו הירח המאיר בלילה. נושא 5: סדר זכר לקרבן חגיגה מה ענין ביצה שהוא מאכל אבלים לחג הפסח? נושא 6: מדות "ותעל הצפרדע" העקב אכילס של המצרים במכת הצפרדע היתה מדת הכעס. נושא 9: שיר השירים "אני ישנה וליבי ער קול דודי דופק פתחי לי אחותי" עדיף לעשות תשובה מרצון ולא שנאלץ להגיע לכך חלילה בדרך הקשה. 

42. גנזי המלך (גליון 104) נושא 2: שו"ת חברותא ברכת שהחיינו על ספירת העומר. נושא 3: מוסר סדר פסח באמצע השנה כיצד ראוי לגשת ולהתפלל בכל השנה לפני בורא עולם? לפי סימני ה'סדר'. 

43. גנזי המלך (גליון 138) נושא 1: "ויאמר ה' אל משה אמר אל אהרון קח מטך ונטה ידך על מימי מצרים" 'הכרת הטוב' - הכלי להסתכלות בעולם הבא. נושא 2: ראש חודש ראש השנה לתורה שבעל פה מראש חדש שבט החל משה ללמד את ישראל את ספר משנה תורה. נושא 3: הלכה "כצאתי את העיר אפרוש את כפי אל ה' " מוטב להתפלל במקום שיש בו גלולים, מאשר בשדה. נושא 4: מידות "ותעל הצפרדע" למוד מהצפרדע על מידת הכעס. נושא 5: פרשת שבוע - וארא "ואני אקשה את לב פרעה והרביתי את אתתי ואת מופתי בארץ מצרים" אין הכוונה שד' מונע מפרעה את התשובה, אלא שהוא לא יסייע לו לחזור בתשובה. נושא 6: שו"ת חברותא טעה ואמר 'ברכת השנים' בתפילת יום ראשון של פסח.

44. גנזי המלך (גליון 148) נושא 2: עלי הגיון 'שבת הגדול' טעמים רבים לשמה של השבת 'שבת הגדול' נושא 4: ערב פסח 'מעות חיטים' למה בערב פסח אוספים 'מעות חיטים' ובערב סוכות לא? נושא 5: פרשת צו "זאת תורת העלה הוא העולה" על כפילות הלשון נאמר ב'כלי יקר': שהגלות נמשלת ללילה והגאולה לבקר כמ"ש בהגדה: "תאיר באור יום חשכת לילה". וזהו שנאמר: "זאת תורת העלה". נושא 6: מחשבה רעיון לפתיחת ההגדה. נושא 7: בל יראה 'כעפרא דארעא' מי שהעפר חשוב בעיניו אינו יכול לעשות את החמץ כמוהו. נושא 8: סוד מצוה לספר ביציאת מצרים גם המלאכים שומעים את ספור יציאת מצרים ונפלאות הבורא. נושא 9: עלי הגיון 'שפוך חמתך' מדוע דוקא הילדים הם שפותחים את הדלת ב'שפוך חמתך'? נושא 10: בשם אומרו חול המועד "המבזה את המועדות אין לו חלק לעולם הבא". נושא 11: מצוה ספירת העומר למה מונים את ימי הספירה? הגרש"ד פינקוס זצ"ל. נושא 12: מ"מצות יאכל את שבעת הימים ולא יראה לך חמץ" מה ענין אסור חמץ ליציאת מצרים. נושא 14: שיר השירים "קורות בתינו ארזים רהיטנו ברותים" "קרות ביתנו" " הם חכמי הדורות שהיו "ארזים". 'רהיטנו' ' הם תלמידיהם שהם לעומתם 'בּרוֹתים' כלומר ברושים רעננים בלבד.

45. גנזי המלך (גליון 151) נושא 2: מצוה פסח שני פסח שני בא ללמדנו שגם למי שהיה מרצונו טמא, או הלך בדרך רוחנית רחוקה, ניתנת הזדמנות לתקן. נושא 3: פרקי אבות "דע מאין באת ולאן אתה הולך" "ולאן אתה הולך' ' נאמר בלשון הוה, מדוע? 

46. גנזי המלך (גליון 187) נושא 1: "ויאמר ה' אל משה בא אל פרעה כי אני הכבדתי את לבו ואת לב עבדיו למען שת אתתי אלה בקרבו" סיבת המכות: "ולא שת לבו גם לזאת". נושא 2: רמז "בא אל פרעה כי אני הכבדתי את לבו" על הקשר שבין גאולת מצרים והגאולה העתידית שתבוא דרך עשו ואדום. נושא 3: עלי הגיון "ולכל בני ישראל היה אור במושבתם" המשמעות של הזכרת יציאת מצרים בעשרת הדברות ובשבת. נושא 4: מעשי גדולים "כל בן נכר לא יאכל בו" כיצד נהג רבי יהודה בן בתירא בזר שהקניטו כי הוא אוכל מן הפסחים. נושא 5: פרשת בא "החדש הזה לכם ראש חדשים" חדש ניסן כולו יש לו קדושה כראש חודש. 

47. גנזי המלך (גליון 201) נושא 1: פסח כל איסורי החמץ. נושא 3: הגדה "כנגד ארבעה בנים" על ההבדל שבין התנסחותו של החכם לבין זה של הרשע. נושא 4: ליל הסדר "ונאכל שם מן הזבחים ומן הפסחים" מדוע במוצאי שבת הופכים את הסדר ואומרים קודם מן הפסחים ואחר כך מן הזבחים? נושא 6: "ופרעה הקריב... ויצעקו בני ישראל אל ה' " שביעי של פסח. נושא 7: פנינים לפסח "חמץ ומצה" ההבדל בין ה'יצר הטוב' לבין ה'יצר הרע' מתבטא בפסיק הקטן שבין הה' של מצה לח' של חמץ. נושא 8: מעשי הגדולים 'ליל הסדר' על שלחנו של ה'חפץ חיים'. נושא 9: עלי היגיון ארבעה קושיות ותירוץ אחד. נושא 10: "כשושנה בין החוחים כן רעיתי בין הבנות" שושנה גם כשהיא אכולה בין קוצים בולטת בסגולותיה.

48. גנזי המלך (גליון 204) נושא 3: פרקי אבות 'כל שיראתו קודמת לחכמתו, חכמתו מתקימת' הכונה שמאחורי לשון התנא 'חטאו' ו'חכמתו' ואל חטא וחכמה בצורה כללית. נושא 6: פסח שני "טמא לנפש או בדרך רחוקה" למה דוקא בקרבן הפסח נתנה הזדמנות למועד שני ולא בשאר הקרבנות?

49. גנזי המלך (גליון 239) נושא 1: "ויאמר ה' אל משה בא אל פרעה כי אני הכבדתי את ליבו" יסתם פיהם של מינים. נושא 2: שערי זריזות "ושמרתם את המצות" מדוע השיהוי במצוות נחשב כחמץ? נושא 3: מכת ארבה "הנני מביא מחר ארבה בגבלך" מי אמר להביא את מכת הארבה? נושא 4: פרשת בא פרעה קבל התראות בכל סבב מכות; ביאור ובהיכל וחוזר חלילה "התיצב לפני פרעה "- "בא אל פרעה". נושא 5: שו"ת חברותא מיוחד ל 'גנזי המלך' האם יש מצוה לאכול מצה בכל שבעת ימי הפסח?

50. גנזי המלך (גליון 249) נושא 1: אחד על אחד - הדרך לגאולה השלמה. נושא 2: פסח גניבת האפיקומן!? נושא 3: פסח חג הפסח - זמן חרותינו. נושא 4: פסח "מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות" מי יכול לבוא ולשאול על טעמי המצוות? נושא 5: שו"ת חברותא כיצד קשורה הבטחת ארץ ישראל ליציאת מצרים?

51. גנזי המלך (גליון 274) נושא 2: שיר השירים עם ישראל נמשלו ליונים. נושא 3: פסח בן שושן פורים?! נושא 5: שו"ת חברותא "ואלם בעבור זאת העמדיתך בעבור הראתך את כוחי ולמען ספר שמי בכל הארץ" מהי משמעות השם 'ש-ד-י'?

52. גנזי המלך (גליון 288) נושא 1: "ויאמר ה' אל משה בא אל פרעה כי אני הכבדתי את ליבו" האדם אינו מכיר את עצמו. נושא 3: פרשת בא - ניסי יציאת מצרים מורים על הכח והממשלה של הקב”ה - בריחת משה מלפני פרעה - תפקידנו בחיים. נושא 4: דברי אגדה. נושא 5: שו"ת חברותא מדוע אין מברכין על ההלל בהגדה של פסח?

53. גנזי המלך (גליון 291) נושא 6: שו"ת חבורתא האם יש מצוה לאכול מצה במשך כל שבעת ימי הפסח?

54. גנזי המלך (גליון 297) נושא 3: פסח. נושא 4: דברי חיזוק. נושא 5: פסח ליל הסדר. נושא 7: שו"ת חברותא מי שנעשה לו נס מה יעשה? נושא 8: תקציר תשובה לשאלה שבועית עולמית המחמיר שלא הפריש חלה בפסח.

55. גנזי המלך (גליון 357) נושא 4: פרשת בהעלותך "ועשה פסח לה' בחודש השני בארבעה עשר יום בין הערבים" מדוע רק למצוה זו יש תשלומין?

56. גנזי המלך (גליון 399) נושא 1: בכל דור ודור חייב אדם לראות את עצמו כאילו הוא יצא ממצרים' כחו של אברהם. נושא 2: ביצה טעם לביצה בליל הסדר. נושא 3: גלגלים ביעור חמץ כדין. נושא 4: חג הפסח 'ואף אתה הקהה את שניו ואמור לו..' עגלון או בהמה? נושא 5: בבא סאלי חינוך כפרני. נושא 6: מרבינו מרן בעל 'אילת השחר' שליט"א (הרב שטיינמן זצוק"ל).

57. גנזי המלך (גליון 446) נושא 1: חייב אדם לראות את עצמו בכל שנה כאילו הוא יצא ממצרים' משעבוד לחירות. נושא 2: עגל או כלב. נושא 3: פסח אמונה או ידיעה. נושא 4: פרי חיים מרבינו מרן בעל 'אילת השחר' שליט"א. נושא 5: חמור שהפך לאדם

58. יום השנה של הרה"ג הרב יהודה שפירא זצוק"ל.

 

 

הפיצו לאחרים - וזכות הרבים תלויה בידכם.

 

בברכת חג פסח כשר ושמח!

  •    שיתוף   
  • תגים:

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 30.04 10:59

    תודה רבה רק רבנו יודע לגרום לנו לצחוק ככה:)

  • 30.04 10:59

    רבנו הקדוש, כמה צחקתי בסוף השיעור, כשהזכרת את מירב מיכאלי "שהיא אומר" פשוט צחקתי והרועצת המשפטית:) שוב צחקתי. (shofar.tv/videos/17088)

  • 30.04 10:58

    שיעור משמח מאוד רבנו, תודה רבה! ומחזק אותי בפרט שלדעת שכמה לפעמים קשה פתאום לשמוע את השיעור הזה ולהבין שזכינו הנשים לעשות את רצון השם ויה"ר שרק נמשיך כך לעשות נחת רוח ליוצרנו אמן כן יהיה רצון.

  • 30.04 10:57

    תודה רבנו תודה על השיעור, יה"ר שנזכה להרבה בריתות בעם ישראל ובפרט בקהילה (קפז), בזכות רבנו הקדוש והיקר שלנו (אמן).

  • 30.04 10:57

    שיעור מעלף ותענוג לשמוע ואכן 'בשכר נשים צדקניות נגאלנו ובזכות נשים צדקניות נגאל' (מהרה אמן).

  • 30.04 10:57

    רבנו הקדוש לילה טוב. איזה שיעור מדהים על הילודה (shofar.tv/lessons/17088) כמה זה מחזק אותנו לדעת שכל ילד שאנחנו מביאים לעולם גם אם טיפה קשה או מתיש - עדין שווה כל רגע ורגע! כמו שאמרת: לראות אותם בשולחן ליל הסדר, כולם ביחד כמה שמחה זה עושה! ברוך השם, השי"ת זיכה אותי ב-3 בנים ובת וזה אושר אין סופי! למרות הקושי, אני פונה לכל אשה ואשה: להביא ילדים לעולם עם כל הקושי, כי השכר על כך הוא ענק לאין שיעור! מעבר לזה שהיא מקיימת את מצוות התורה היא עושה נחת להשם יתברך מי יתן והשם יזכה אותי לעוד ילדים (אמן) רק המחשבה הזו זה אושר עילאי.

  • 30.04 10:54

    כבוד הרב, חייבת לומר אתה מדהים אין כמוך!! השיעור של הבטחון (shofar.tv/lessons/17088) דיבר הרבה על ההולדה, שאישה יש לה ביטחון מכך שהיא הביאה ילדים לעולם. ועוד מה שנאמר - ב"ה רומם את ההרגשות שהיו לי משמים הוצאת לי בלב, כמו שמשוחחים עם נפשי בשיעור הזה ממש הבנת את מה שהרגשתי ונתת תשובה ברורה ומדויקת משמים!! עושה גיבוי לשיעור הזה הוא שמור בלב! ואמרת הכל בכזה דיוק בכזאת חכמה!!! תודה על הכל.

  • 30.04 10:50

    כבוד הרב מועדים לשמחה חגים וזמנים לששון 🎁🎁מתנות גדולות השיעורים שלך שיעורים יקרים אחד אחרי השני על בטחון והשמחה (shofar.tv/videos/17104) וגם על כבוד בני הזוג (shofar.tv/videos/17083) איפה עוד נשמע כאלה שיעורים? לא נראה לי שקיים כזה דבר! חוץ מהמידות הטובות שאתה נותן לעם ישראל תודה להשי"ת ששלח אותך לתקן את בני האדם בעולם שידעו כולם איך להתנהג 😇

  • 30.04 10:46

    כבוד הרב שלום עליכם איזה שיעור, ממש מציל חיים! (חובת הכבוד בין בני זוג shofar.tv/videos/17083) יה"ר שהשי"ת יברך אותך, ועל כל הטוב שאתה משפיע לכל בית ישראל שיהיה לך ולבני ביתך חג פסח כשר ושמח, ושנזכה לגאולה במהרה ברחמים אמן

  • 21.04 14:23

    תודה רבה לעמותת 'בצדקה תכונני' (shofar.tv/videos/17059) על הסל השופע מלא בכל טוב! בזכותכם אנחנו זוכים להדר את החג עם עופות משובחים ועוד הרבה דברים טובים שנמצאים בארגז הגדול. יה"ר שהשי"ת יברך אתכם שתמיד תזכו להיות מהנותנים ולשמח יהודים (אמן). תודה רבה!

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים