טוען...

יום השנה לפטירת משה רבינו ע"ה

  פורסם בתאריך: 18.02.2024, 12:00 • מערכת שופר

יום השנה: ז' אדר.

לרגל יום השנה נביא רק דוגמא 1 בין השנים 1985-2003

1985: מתנה יקרה ושבת שמה!

מה אמר הקב''ה למשה רבנו? אמר לו כך: 'משה! מתנה יש לי בבית גנזי ושבת שמה רצוני ליתנה לישראל. לך והודיעם' 

מה אמר לו? שיש לי מתנה בבית גנזי אתם יודעים מה זה בית גנזים של הקב''ה? לכל אשה כמעט בבית יש 'בית גנזים' שבו היא מסתירה את הטבעות היהלומים יש לה דברי ערך זה בית גנזים שלה. לאדם יש בית גנזים כספת שמה הוא מחביא את כל הדולרים ומה שיש לו, למדינה יש בית אוצר - שמה כל כסף הזהב בלוקים לבנים הכל נמצא שם. בשוויץ - יש מנהרות תת קרקעיות כורים מלאים זהב מכל העולם! זה בתי אוצר של העוה''ז שעין אפילו לא שזפה אותם וזה בית אוצר שיש עליו שמירה של טילים!! אתם יודעים מה זה בית אוצר בית גנזים של הקב''ה? - כל העולמות שלו! ואצלו בבית הגנזים יש מתנה יקרה שהוא רוצה לתת לישראל. איך קוראים לה? – 'שבת!' ומה אומר משה? לך ותודיעם.

הגמרא אומרת: 'מכאן שהנותן מתנה לחברו צריך להודיעו'. מה מודיעו? 

מעשה שהיה, תקשיבו! אדמו''ר אחד בא אליו עני דופק בדלת ואומר לו: 'כבוד הרב' (פושט את ידו) ראה את מצבו פשפש בכיסו לא מצא לתת לו. הלך לבית הגנזים של אשתו בשביל לא להשיב דך נכלם. הוציא טבעת אחת מתוך בית הגנזים נתן לעני ואמר: 'הא לך!' והלך 

חזרה אשתו מהשוק חיפשה בבית הגנזים, ראתה שחסרה טבעת. החלה צועקת: 'גנבים, נכנסו גנבים!' 

אמר לה 'לא נכנס אף אחד, אני פה. מה קרה? מה נגנב?' 

אמרה לו 'חסרה לי טבעת'

אמר לה 'היה פה עני שבקש ולא היה לי. נתתי לו את הטבעת'

- 'אוי! מה עשית?! אתה יודע מה הערך של הטבעת?? עשרים (20) זהובים!! איך נתת לו כזה דבר?! נותנים פרוטה-שתים (1-2) לעני. אבל לא עשרים (20) זהובים! 

הוא שמע – נחרד! החל לרוץ אחרי אותו עני לתפוס אותו. העני רואה אותו, בורח והוא אחריו.

תפס אותו אומר: 'תשמע, אני נתתי לך' 

- 'כן. אבל נתת לי זה שלי כבר'

 אמר לו 'בסדר'... 

- 'לא-לא. תעשה טובה אל תקח ממני זה שלי, זה מתנה זה...' 

אמר לו: 'רגע. תקשיב' 

אומר לו: 'מה?' 

אומר 'תשמע, אני לא ידעתי. אני נתתי לך מתנה שערכה עשרים (20) זהובים. הטבעת הזו אל תמכור אותה בזול!!' חזר בחזרה.

 מה הוא אמר לו? הוא לא רדף אחריו בשביל לקחת אלא בשביל להודיע לו: את הערך של הטבעת! שלא יקנה בה מחיר שני (2) סעודות... כי עני מה מבין? הוא רוצה לאכול. הוא לא מבין שהוא יכול להתפרנס כל חייו מאותה טבעת!!

מה אמר הקב''ה למשה רבנו? 'משה! מתנה יש לי בבית גנזי ושבת שמה רצוני לתנה לישראל. לך והודיעם: ערכה של השבת! שלא יחללו אותה בזול!! משום קלפים שירים ושערים כדורגל ושטויות! – ש'כל השומר שבת אחת כהלכתה - נמחלים לו שבעים (70) שנה של עוון!', 'כל המקים שבת - כאילו קיים כל התורה כולה!', 'כל המחלל שבת - כאילו חילל כל התורה כולה!' אתם יודעים איזה משקל יש לשבת? 

מתוך הרצאה: צפת - הכר את יהדותך 04.03.1985.

1995: אם נהיה ראויים - משה רבנו ינהיג אותנו!

יהודים יקרים!

זה ראש הממשלה שמהשמים בחרו לנו להעניש אותנו! למה? כל דור זוכה למנהיג שלו, לפי הדור: אם ראויים למשה רבנו נקבל אותו, אם ראויים ליפתח נקבל אותו ואם ראויים לרבין זה מה שיש, זה מה שהיה במלאי...

יהודים יקרים! אבל אנחנו במצב על הפנים, אם אנחנו לא נתעורר ונחזור מהר, המצב שלנו יהיה קשה! (רח"ל).

מתוך דיסק 27 'השריפה הגדולה' אולמי 'לרום', רחובות 01.08.1995.

1996 למה רואים שהרשעים מצליחים והצדיקים סובלים?

הוא שואל: 'גם חרדים מתים, נכון?' כולם מתים וכולם מתייסרים. 'אין יסורים בלא חטא ואין מיתה בלא עוון' אין דבר כזה. וכל מי שמקבל עונש זה על המיליגרם מה שמגיע לו. בורא עולם לא עושה איפה ואיפה ואין לו שום חשבון חס ושלום לתת לזה יותר מזה, הכל נעשה בצדק. משה רבנו חטא - נענש, אהרן חטא - נענש, כל מי שחטא נענש אין אפס, אלא מה כל אחד לפי מה שהוא לפי מה שהוא נתבקש לפי מה שהוא צריך לעשות, ככה הוא מקבל את העונש. מעילה בתפקיד זה תלוי גם באיזה רמה, אדם שהוא טוראי שעשה טעות, איחר, נו, אפשר להגיד לו התראה הזהרה נזיפה וכו' אבל אם אדם בכיר שמחכים לו אלפי אנשים פיקודים שלו והוא מאחר, תכפיל את האיחור באלפי האנשים שהמתינו, פירושו של דבר זה כבר חשבון גדול וזה דוגמא לא טובה וכן על זה הדרך, זה כבר חשבון אחר. והקב"ה מדקדק עם הצדיקים כחוט השערה, כמו שנאמר: "וּסְבִיבָיו נִשְׂעֲרָה מְאֹד" (תהלים נ, ג) אבל הכלל הוא בפשטות תיקחו את המקורות מקלטות אחרות, הכלל הוא בפשטות, צדיקים מקבלים שכרם לעולם הבא, זה חפצם!

מתוך דיסק 31-32: האמת עומדת במבחן, נאות אפקה, תל אביב 01.02.1996.

1997 בלי תושב"ע לא נבין תושב"כ

התורה נמסרה עם 'מסורת' יש תורה שבכתב ויש תורה שבע"פ, תורה שבע"פ זה מה שקיבל משה רבנו הסבר מהקב"ה על התורה שבכתב, אתה מניח תפילין? איפה כתוב בתורה שצריך להניח תפילין? באיזה פסוק? "וּקְשַׁרְתֶּם אֹתָם לְאוֹת עַל יֶדְכֶם וְהָיוּ לְטוֹטָפֹת בֵּין עֵינֵיכֶם" (דברים יא, יח) מאיפה אתה יודע שזה תפילין?

השואל: זה מה שלימדו אותי.

הרב: או! בלי המסורת הזאת, בלי התורה שבע"פ שקיבל משה רבנו, לא היינו יודעים כלל וכלל את הדברים.

ואני אגלה לך סוד קטן שנמצא במגילת אסתר, במגילת אסתר יש עשרת בני המן, נכון? עשרת בני המן כתוב: "וְאַבֵּד חֲמֵשׁ מֵאוֹת אִישׁ: וְאֵת פַּרְשַׁנְדָּתָא וְאֵת דַּלְפוֹן וְאֵת אַסְפָּתָא: וְאֵת פּוֹרָתָא וְאֵת אֲדַלְיָא וְאֵת אֲרִידָתָא: וְאֵת פַּרְמַשְׁתָּא וְאֵת אֲרִיסַי וְאֵת אֲרִדַי וְאֵת וַיְזָתָא: עֲשֶׂרֶת בְּנֵי הָמָן בֶּן הַמְּדָתָא" (אסתר ט, ו-י) אם תסתכל בכל מגילה תראה שיש שלוש אותיות קטנות במגילהפַּרְשַׁנְדָּתָא ה-ת' קטנה, פַּרְמַשְׁתָּא ה-ש' קטנה, כותבים אותה, חייבים לכתוב אותה קטנה וַיְזָתָא ה-י' קטנה, זה יוצא ת' ש' ז', ת' ש' ז' זה האותיות המוקטנות כאן אתה יודע על מה רומזת מגילת אסתר בזה? דבר מדהים!

אתה שמעת על עשרת הרוגי נירנברג? אותם אלה שרצחו יהודים בהמונים? הם נשפטו כולם לתליה והוצאו להורג, הם היו 11, לילה לפני התליה אחד מהם התאבד, העשרה נתלו ביום אחד, כמו עֲשֶׂרֶת בְּנֵי הָמָןואחד מהם צעק "פורים 1946". גרמני, מה לך ולפורים של היהודים 1946? בשנה שהם נתלו אתה יודע בלוח העברי איזה שנה זאת היתה? תש"ז וזה רמוז ב: עֲשֶׂרֶת בְּנֵי הָמָן שנתלו, עֲשֶׂרֶת בְּנֵי הָמָן שנתלו ביום אחד, במגילת היהודים, מגילת אסתר, שנכתבה לפני כאלפיים (2,000) שנה. אלפיים שנה אחרי זה נתלו עוד פעם עֲשֶׂרֶת בְּנֵי הָמָן בשנת תש"ז וזה רמוז באותיות הקטנות של מגילת אסתר, אתה מבין מה זה תורת ישראל?

מתוך דיסק 42-43: שלום בין יהודים עכשיו, היכל התרבות, מבשרת ציון, 15.01.1997.

1998 מדרגת האדם ביחס למלאכים

שואל: במעמד הר סיני שהגענו להתעלות גבוהה מאד עד שפסקה זוהמתן והשכינה שרתה עליהם והגענו למצב שהיינו מעל מלאכי השרת, איפה בהיררכיה הב"א נמצא מול בורא עולם לב"א עצמו כלומר יש מעלינו, אם התעלינו מעל מלאכי השרת לפרק זמן כלומר יש אנשים בהיררכיה או צורות חיים או לא יודע מה תקרא להם שהם מעל האדם יותר מקורבים לבורא עולם?

הרב: יש עשרה (10) סוגי מלאכים! כמו שמונה אותם הרמב"ם והקרובים אלינו נקראים אישים ומעליהם יש עוד תשעה (9) סוגים נכון שיש מלאכים שהם מעלינו אבל אדם אם יעשה רצון הבורא כפי שהוא רוצה הבורא יתעלה מעל המלאכים והמלאכים משרתים אותו. כשמשה רבנו עלה למרום נלחם עם המלאכים ויכול להם! ואתה כתוב עליך: "כִּי מַלְאָכָיו יְצַוֶּה לָּךְ לִשְׁמָרְךָ בְּכָל דְּרָכֶיךָ" (תהלים צא, יא) יש לך שני מלאכים שמתלוים אליך בְּכָל דְּרָכֶיךָ והם מצווים ע"י הקב"ה להצמד אליך אם אדם לא עושה את רצון הבורא יתברך הוא יורד לדרגה פחותה מבהמה: "יָדַע שׁוֹר קֹנֵהוּ וַחֲמוֹר אֵבוּס בְּעָלָיו יִשְׂרָאֵל לֹא יָדַע עַמִּי לֹא הִתְבּוֹנָן" (ישעיה א, ג) לא לדומם פחות מבהמה, דומם אין לו דעת.

שואל: מה נשאר לפחות מבהמה אם לא דומם

הרב: אז אמרתי לא עד דומם, פחות מבהמה כי בכל אופן אתה חי, יש דומם צומח חי מדבר הבנת?

מתוך דיסק 64: הנעליים של שפיגלר, אולמי הוד השרון, הוד השרון 28.10.1998.

1999 מי ששמע למשה רבנו - נצלו חייו!

ופרעה הרשע רוצה לגרש את ישראל - אז ישראל אומרים לו: 'לא! אנחנו לא יוצאים בלילה כבורחים... רק בבוקר! בבוקר, אחרי ארוחת בוקר עם קפוצ'ינו, אחרי זה, מה בוער?!'

יוצאים בבוקר "לְצִבְאֹתָם" (במדבר א, ג) מסתדרים פתאום שבטים, "יֹצְאִים בְּיָד רָמָה" (שמות יד, ח) והולכים להם לדרכם. לאן הולכים? למדבר. אֶרֶץ צִיָּה "נָחָשׁ שָׂרָף וְעַקְרָב" (דברים ח, טו) איזה מין יציאה זאת? מיליונים הולכים עם ילדים קטנים למדבר, אין סככה, אין מכולת, אין קיוסק, לאן הולכים? כמה כסף תיקח, כמה אוכל תיקח? מה תעשה עם זה?

אבל עם ישראל שומעים למנהיג שלהם משה רבנו ויוצאים אחריו.

לצערנו! הרב לא כולם יצאו, באמת לא כולם יצאו, שמונים אחוז (80%) לא רצו לצאת ממצרים ומתו במכת חושך עם המצרים "וַחֲמֻשִׁים עָלוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם" (שמות יג, יח) רק עשרים אחוז (20%) יצאו, השאר לא רצו.

אנחנו עוד מעט נצטרך לעמוד במבחן הזה גם כן: 'האם נסכים לצאת או לא נסכים לצאת? עוזבים את קנדה או לא?...'

ובכן, יוצאים מגיעים לים סוף, ים מלפנים, פרעה מאחור, מה עושים? הקב"ה קורע להם את הים! נבקע הים לשנים עשר (12) גזרים, כל שבט הולך במסלול אחר. מימינם ומשמאלם חומת מים והם עוברים, עוברים כשהאחרון מישראל עולה נכנסים המצרים והים שוטף את כולם 'מידה כנגד מידה!' על הגזירה של: "כָּל הַבֵּן הַיִּלּוֹד הַיְאֹרָה תַּשְׁלִיכֻהוּ" (שמות א, כב) החזיר הקב"ה לפרעה וכל חילו על אותה גזירה 'מידה כנגד מידה' כיוון שהקב"ה כך מנהיג את עולמו, יש לו מכ"מ! מכ"מ, ראשי תיבות: 'מידה כנגד מידה' ואי אפשר להימלט. 

מתוך דיסק 55: קפיצה קטנה לקנדה, 05.05.1999.

2000 הרב שליט"א - תלמידו של ישעיה הנביא!

הרב אברהם פאם זצוק"ל: 'ישעיהו הנביא כששמע קול הקריאה: "אֶת מִי אֶשְׁלַח וּמִי יֵלֶךְ לָנוּ" (ישעיה ו, ח) הוא אמר: "הִנְנִי שְׁלָחֵנִי". לפיכך זכה להיות נביא הנחמות בישראל!' כך כתוב בילקוט שמעוני. ובתנא דבי אליהו. ומשום כך זכה לנבא לישראל כל אותם הטובות והנחמות בישראל. הפלא ופלא!'

הרב אמנון יצחק: 'כתוב שאצל משה רבנו "אָסֻרָה נָּא וְאֶרְאֶה" (שמות ג, ג) זה שהוא החליט שהוא רוצה להתעניין יותר לראות: למה "וְהַסְּנֶה אֵינֶנּוּ אֻכָּל" (שמות ג, ב) זה היה הגורם שהקב"ה התגלה אליו. "וַיַּרְא ה' כִּי סָר לִרְאוֹת" (שמות ג, ד) אוֹ! אז עכשיו הוא מדבר אליו אבל אם לא היה עושה את התנועה הזאת להסתכל היינו (ח"ו) מפסידים את משה רבנו!'

מתוך: דיסק 60-61: אצטדיון טדי, ירושלים 08.08.2000.

(נ.ב. הקטע מתוך הפגישה בבית הח"ח דאמריקה ר' אברהם פאם זצוק"ל).

2001 הירושה שלך!

צריך להבין דבר אחד: התורה הזאת היא ירושה: "תּוֹרָה צִוָּה לָנוּ מֹשֶׁה מוֹרָשָׁה קְהִלַּת יַעֲקֹב" (דברים לג, ד) זאת ירושה לכל אלה שהם מ: קְהִלַּת יַעֲקֹב. אנחנו הבנים של יַעֲקֹב אבינו שנקרא: ישראל. היו לו שנים עשר (12) בנים הם שני עשר השבטים הם הנקראים: בני ישראל! אנחנו כולנו הבנים של ישראל של יַעֲקֹב אבינו. אנחנו קבלנו את התורה ירושה.

מה יש בתורה הזאת? ירושה! חוץ מכל החומריות שחלמתם לקבל שיש שם בשפע!! יש גם את הדבר הגדול מכל: עולם הבא לנצח נצחים!!! ירושה. ויש אנשים שמסתובבים עד עתה ולא יודעים שהם היורשים ושמגיע להם את זה בדיוק כמו גדולי הצדיקים שהיו בעולם. בדיוק אותו דבר מגיע גם לכם ומסתובבים ולא יודעים.

אני לא ממשרד הפנים אבל אני מודע לכם לפני גיל תשעים (90): שמגיע לכם בדיוק מה שמגיע למשה רבנו רק באו תיקחו. תפתחו את הלב, תהיו מוכנים לקבל, תקבלו את השפע!

מתוך דיסק 72: Very Happy, LOGAN HALL, לונדון 01.04.2001.

2002 איך למצוא חן בעיני השי"ת?

"ומי שמתקן נפשו ונפשות רבות תיכפל זכותו כפי זכויות כל מי שיתקן לאלוקים! כמו שאמרו רז"ל: 'כָּל הַמְּזַכֶּה אֶת הָרַבִּים, אֵין חֵטְא בָּא עַל יָדוֹ' (אבות ה, יח) ואמרו: 'משֶׁה זָכָה וְזִכָּה אֶת הָרַבִּים, זְכוּת הָרַבִּים תָּלוּי בּוֹ, שֶׁנֶּאֱמַר (דברים לג, כא): "צִדְקַת ה' עָשָׂה וּמִשְׁפָּטָיו עִם יִשְׂרָאֵל" (שם) ואמר: "וְלַמּוֹכִיחִים יִנְעָם וַעֲלֵיהֶם תָּבוֹא בִרְכַּת טוֹב" (משלי כד, כה) ואמר: "תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ... וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ֹן" (מלאכי ב, ו) ואמר: "וּמַצְדִּיקֵי הָרַבִּים כַּכּוֹכָבִים לְעוֹלָם וָעֶד" (דניאל יב, ג) על כן ציוה הבורא להוכיח את המקצרים כמו שכתוב: "הוֹכֵחַ תּוֹכִיחַ אֶת עֲמִיתֶךָ" (ויקרא יט, יז) זאת אומרת אנחנו מצווים במצווה זו והיא מצווה חשובה ביותר!

והוא אומר עוד פסוק: "מוֹכִיחַ אָדָם אַחֲרַי חֵן יִמְצָא" (משלי כח, כג) - מי מוצא חן בעיני הקב"ה? שמוכיח בני אדם ללכת אחרי ה' יתברך. משה רבנו התחנן לפני הקב"ה שהוא ימצא חן בעיניו והקב"ה אומר: 'אתה רוצה למצוא חן בעיני? אין בעיה! - תוכיח אנשים שילכו אחרי אתה מוצא חן בעיני!!'. 

מתוך דיסק 94: מעלות החזרה בתשובה, הרצאה לאברכים, מקסיקו סיטי 02.11.2002.

2003 7 מליון בכיס!!!

 היה אדם זקן בן תשעים (90) הוא כבר בימיו האחרונים של חייו וגוסס... זה הסוף 

מקבל מכתב מ'משרד הפנים' שבו כתוב: 'אנו מצטערים שלא אתרנו את כתובתך עד עתה! ויש לך ירושה בסך עשר מליון דולר (10,000,000$)!' 

- שבוע לפני שהוא מת מה הוא יקנה? בוטנים?! 

הקהל מחייך...

קשיו? 'מיקי'? מה יעשה? יכול רק להתאבל, נשאר לו רק שבוע להתאבל על הכסף! 

הוא קורא עוד שתי שורות כתוב: 'מזה חמשים (50) שנה אנחנו מחפשים אותך!'

טעות אחת הוא עשה, הוא פשוט לא הודיע למשרד הפנים שהוא החליף כתובת... חמישים שנה היה יכול להיות מליונר! כל חייו בעושר ואושר!! – מסכן! תשעים שנה 'תפרן' שבוע לפני שהוא 'הולך' מקבל עשר מליון דולר... עד שהוא ילך לבנק ויעמוד בתורו ועם השביתה של פרץ... – גם לא יראה לירה!

 נו, אז מה אתם אומרים? לאחל לבן אדם כזה דבר: שיזכה בירושה בגיל כזה! - יותר טוב שלא ידע בכלל! כי יכול למות לפני... 

אתם יותר עשירים ממנו! "תּוֹרָה צִוָּה לָנוּ מֹשֶׁה מוֹרָשָׁה קְהִלַּת יַעֲקֹב" (דברים לג ד) יש לכם ירושה! את התורה שהיא רק ל: קְהִלַּת יַעֲקֹב, בני ישראל אתם היורשים היחידים של התורה הקדושה! שהיא נותנת העולם הזה במלואו עם כל ההטבות ואת העולם הבא לנצח נצחים עם כל התענוגים! זה שלכם ירושה. 

יש אחד חכם בא ולוקח אותה בצעירותו ויש אחד מגלה אותה רק בסוף ימיו, רק בסוף ימיו הוא נזכר שיש דבר כזה: 'תשובה' ויש: 'עולם הבא!' ויש: 'שכר ועונש'

יש כאלה רק אחרי איתותים: פתאום הוא קיבל 'מחלה' פתאום צרה, תאונה נזכר לשאול... אתם יורשים שווים שמגיע לכם שני (2) עולמות! אל תסתובבו עם הכרטיס בכיס... אפשר לפדות אותו בכל רגע! אתם יודעים אפוא הכרטיס שלכם נמצא? בספריה, אני בטוח שלכל אחד יש בארון ספרים, זה הירושה שלכם תפתחו ותלמדו וכל רגע שתלמד - תקבל שכר לנצח נצחים! וכל רגע זה עולמות שממתינים לך בשכר הלימוד שלך, אין שום דבר בעולם שישווה לשכר הזה: "יְקָרָה הִיא מִפְּנִינִים וְכָל חֲפָצֶיךָ לֹא יִשְׁווּ בָהּ" (משלי ג טו) – 'יְקָרָה הִיא מִפְּנִינִים - אפילו מכהן גדול שנכנס לפני ולפנים בקודש הקודשים! שממזר תלמיד חכם - גדול מכהן גדול עם הארץ!' זה התורה עושה ואתם היורשים.

מתוך דיסק 111 '7 מליון בכיס' ראש העין, 29.12.2003.

 

ויהי רצון: שזכות הדברים, יהיו לטובת משה רבנו וירעיף עלינו מברכותיו מנוחתו עדן, אמן!

  •    שיתוף   
  • תגים:

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 13.05 12:30

    בוקר טוב כבוד הרב ב"ה כותבים בהודיה עצומה על שמיעת שיעורי השמחה (shofar.tv/videos/17152) אשר פותחים את שערי השמים עבורינו. אנו ממש מרגישים את השגחת השם יתברך עלינו וכיצד נוהג הוא איתנו באותה המידה...בדיוק כמו שכבוד הרב מוסר בשיעורים... בזכות השמחה האמיתית הבית לובש חג, והישועות זורמות בקצב מסחרר כל השבוע שעבר השגחתי בכוונת תחילה על מאורעות הבית ונוכחנו לגלות שכל יום היה יותר מוצלח... והביא עמו בשורות טובות יותר... מקודמו! והודנו להשי"ת על כך בשולחן השבת.. כשהארתי עניי המסובים לתופעה המופלאה הזו. ממש כל השבוע נושענו בישועות שונות מפרנסה - ספורי ניסים ממש... כסף שבשום אופן לא היה יכול בדרך הטבע להגיע אלינו, הגיע... ובמלוא הדרו... עם ריבית מה שנקרא. ואולי אפרט רק בשביל להמחיש את גודל הנס? מערכות חשמל סולאריות, שלא עבדו כשנתיים! ולא יכלו לספק חשמל לחברת החשמל, בשום דרך שהיא, כי הכבלים מתחת לאדמה היו קרועים!!! במשך כשנתיים!!! ובכל זאת השם סידר אחרת, והם טענו: 'שהוזרם חשמל לחברת חשמל!' והעבירו מעל 100 אלף כתשלום עבור החשמל שכביכול סופק... עבור כל התקופה המדוברת... אחורה רטרו... זה פשוט נס מעל הטבע. דרך רפואה - מיחוש קל של פחות מיממה! בזמן שמסביבנו כולם חולים בשפעות שונות עקב מזג האויר. ועד שלום בית והצלחה בלימודי הילדים (בתקופת המבחנים והבגרויות) ובשורות טובות ממשרד השיכון (שאישר נגד כל הסיכויים המשך סיוע בשכירות). בקיצור... ישועות ישועות וישועות והכל בזכות - השמחה🙂 מודים לכבוד הרב על ריפוי לבבנו ממש חיינו התחדשו וליבנו מתרפא בכל פעם שאנו שרים עם הרב (במטבח אפילו). בעלי צחק ואמר: 'שאפילו השקשוקה יצאה לך יותר טעימה בזכות שאת שמחה בעקבות האזנה לשיעורי הרב...!' תודה ובהערכה רבה.

  • 13.05 11:05

    וואו כבוד הרב איזו הרצאה מחזקת (אור יהודה 12.5.24) שמעתי מהבית שלחתי את בעלי והילדים להרצאה ובבית רקדתי ושמחתי אתכם וב"ה נכנסה בי שמחה ותקווה ענקית ללב, כששמחתי ורקדתי להשי"ת כ"כ כבר שכחתי מתי פעם אחרונה רקדתי כך, תודה רבה-רבה הרב ועוד דבר כבוד הרב ביום שישי הייתי כאובה ולא הרגשתי טוב (ל"ע) בקושי תפקדתי אבל במהלך ההכנות שרתי: "עבדו את השם בשמחה!" וגם בהדלקת נרות החלטתי שאני מודה להשי"ת ולא בוכה, ופשוט שרתי וב"ה נכנסה בי שמחה ותקווה ענקית: שהכל יהיה בסדר! וב"ה קמתי בבוקר כמו חדשה!!! תודה רבה להשם יתברך ולכם הרב!

  • 13.05 11:03

    ואוו כבוד הרב איזה הרצאה איזה שמחה, איזה ריקודים🥳 ובנוסף ברכה שווה לכל האנשים שהשתתפו בריקוד, ממש נהניתי מכל רגע 🤗 לילה טוב כבוד הרב ונסיעה טובה 🙏🏼 (אמן)

  • 13.05 11:03

    תודה רבה על הכול כבוד מורנו ורבנו גדול הדור מחיה את עם ישראל ישר כוחכם! ויה"ר שנזכה כך לקלף את כל הקליפות ולראות מיהו מבשר הגאולה העומד למולנו (אמן). תודה רבהה💫💫.

  • 13.05 11:02

    ישתבח הבורא שזכינו להיות בדורך!!! איזו זכות לא מובן מאילו תודה רבה שאתה דואג להכניס בנו שמחה, יה"ר שהשי"ת יתן לך את כל הטוב שבעולם🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 (אמן)

  • 13.05 11:02

    כבוד הרב, ב"ה הרצאה עילאית ומיוחדת באור יהודה (אור יהודה - כִּי בְשִׂמְחָה תֵצֵאוּ 12.05.2024 shofar.tv/lectures/1601) מחזקת מאוד להתאמץ בשמחה בעבודת ה' ובכלל הרב הביא הרבה אור ותקוה ללבבות היהודים שזכו לשמוע דבר ה' על השמחה, מדהים👏

  • 12.05 10:40

    שבוע טוב. לרב אמנון יצחק היקר תודה רבה על השיעורים שלך, בעיקר אני אוהבת ת'שאלות והתשובות שלך.

  • 11.05 21:46

    ב"ה תבורך🙏🏻תבורך🙏🏻הרב שבת שלום ומבורך 🌹🌹🌹🌹 ממש מרגש כמה אנשים יודעים להעריך את כל העזרה שאתה עושה לעם ישראל. השם יתברך 🙏🏻 יזכה אותך ואת כל הקרובים אליך לישועות וברכות מהשם יתברך🙏🏻 ויה"ר שכל משאלות לבכם יתגשמו לטובה אמן.

  • 11.05 21:46

    שלום לכבוד הרב! בהמשך לשיעורי כבוד הרב על השמחה (shofar.tv/lessons/17147), כשלוש שעות לפני כניסת השבת נתקענו ללא חלב לילדים ולנו הסתובבתי למעלה מחצי שעה לחפש חלב ברחבי איזורינו בבני ברק מסתבר מכמה סוחרים בחנויות שיש חוסר רציני בחלב בכשרות עדה חרדית של תנובה בלבד שרק זה מה שאנחנו שותים בקפ"ז. שרתי בדרכי עבדו עבדו.. לא התייאשתי ועשיתי סיבובים בשמחה! בסופו של דבר אכן מצאתי מינימרקט אחד שנשאר לו כמה שקיות אחרונות שהוא גם היה האחרון באיזורנו שאני מכיר לפני החזרה הביתה! ב"ה קניתי מספיק חלב לכמה ימים טובים "בשמחה ובטוב לבב" כפי שכבוד הרב לימד אותנו תודה רבה לרב על הלימוד הנפלא שבין דבר גדול, בין דבר קטן שאנחנו צריכים כמו חלב סך הכל, ניתן להשיג אם רק נהיה בשמחה גמורה ונשיר! שבת שלום ומבורך לכבוד הרב ומשפחתו דוד ביטון.

  • 11.05 21:45

    כבוד הרב, שיהיה שבת מבורכת (אמן) בעודי שומעת את השיעור של השמחה (shofar.tv/lessons/17147) לפתע היתה אזעקה בעירנו - התחלתי לרקוד משמחה! הילדים שהיו רגילים להיות חיוורים - החלו לצחוק ושמחו בממ"ד פעם ראשונה בחיים!

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים