טוען...

מי שבאמת רוצה... יוצא!


הורדת MP4 הורדת MP3


לסרטון: אין יאוש לקום לתפילה בנץ - לחץ כאן.

לקליפ: 'כנישתא חדא - באחדות נביא את הגאולה' [ראשון לציון 2000] | מסדרת 'חוזרים בעבר' - לחץ כאן.

"גַּם בְּמַעֲלָלָיו יִתְנַכֶּר נָעַר" (משלי כ, יא)

  •    שיתוף   
  • תגיות:

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 10.05 15:29

    שלום כבוד הרב, יש סיסמא חדשה בביתנו בזכות כבוד הרב, הבת שלי התלוננה בפני שאחותה נותנת לה "גבסות", אמרתי לה יש לי רעיון, מהיום כשהיא נותנת לך גבסות, את אומרת "אי" וקופצת משמחה ושרה: "עבדו את ה' בשמחה". היא סיפרה לי הבוקר, שאחותה נתנה לה גבסה והיא רקדה ושרה "עבדו את ה' בשמחה", וזה עבד ועוד איך עבד, במקום שתתפתח מריבה וויכוח כמו תמיד, נהיה הפוך, ברוך הוא וברוך שמו, שזכינו בעצות ורעיונות מכבוד הרב, שיהיה שבת שלום ומבורך (אמן), תודה רבה רבה על הכל.

  • 10.05 15:29

    אין ספק שהדגש שהרב היקר מייחס חשיבות עליונה לנושא השמחה, זהו שובר שוויון שמסייע לכל אדם לצלוח את כל אתגרי החיים. במקרים רבים שמעתי את הרב היקר מעביר מסרים על חשיבות השמחה לציבור. בסדרה הנוכחית נושא זה הוא מרכזי. בנוסף, הרב היקר מעביר את המסר לתפיסתי בשליחות שמושפעת מגורמים שונים (אמת, שליחות ועוד). יישר כח עצום! בהזדמנות זו אני מאחל לרב היקר: המשך הצלחה וברכה גדולה בהמשך. 🌹שבת שלום ומבורך לרב היקר🌹 (אמן).

  • 10.05 15:28

    רבנו אתה עושה כל כך טוב על הנשמה אני פשוט "מת" עליך כן יותר נכון ב"ה חי בזכותך ומקשיב לך יום ולילה יה"ר שהשי"ת יתן לך שנים ארוכים שנוכל להנות מחוכמתך עוד שנים רבות 🙏❤️ (אמן)

  • 10.05 15:27

    כבוד הרב אתמול גיסי עבר דום לב (ל"ע) והיה בטיפול נמרץ חצי שעה ללא דופק! ביקשתי מכבודו לברכו באמצע הלילה וברוך השם הדופק חזר! אשרינו שזכינו להיות במחציתך בדור הזה!! צדיק גדול שאין שני לו תזכה למצוות (כרגע הוא מונשם ומורדם אך יציב ברוך השם!) יובל בן תמר.

  • 10.05 15:27

    כבוד הרב תודה על שיעורים נפלאים ומרוממים אודות מעלת השמחה (shofar.tv/videos/17146), מעבר להתרגשות לתחושה המרוממת שזה נותן, וההכרה שאנחנו בני מלכים נבחרים. זה משפיע בבית בצורה מדהימה. הילדים שרים כאן ביחד ומספרים על השמחה בבית הכנסת ובתלמוד תורה עם השיר הזה. בלילה שמעתי את הבן שר במיטה: "עבדו את השם בשמחה". כולם ישנים והוא שר.. באינסטינקט רציתי לאמר לו להפסיק וללכת לישון, שלא יעיר את כולם. ואז נעצרתי. היה נשמע שהוא שר מעומק הלב כאילו הוא לבד עם השם ומשבח אותו. שתקתי ולא הפרעתי. ואתמול אמרתי לבעלי שהוא השאיר אחריו לא מסודר. ואז הוא התחיל לשיר לי ולרקוד: "עבדו את השם בשמחה". ובכלל סיפר לי שבאותו היום - כל מי שהוא פגש הוא התחיל לשיר לו את השיר😊 והדביק אותו. תודה רבה כבוד הרב ושבת שלום.

  • 10.05 15:25

    שלום לכבוד הרב, תודה רבה על השיעורים על השמחה (shofar.tv/videos/17146) ב"ה שמעתי חלקים וגם שרקדו היהודים היקרים בהרצאות וממש מרגישים את השמחה בלב. לאחרונה היה בי הרבה עצב ומרמור - אך זה ממש חיזק אותי, כבר כמה פעמים היום שכמעט התמרמרתי ואז תפסתי את הראש ובאמצע התחלתי לשמוח: "עבדו את ה' בשמחה!" יה"ר שהקדוש ברוך הוא ישמח אתכם תמיד ותזכו לשמוח בבנין בית המקדש וגאולת עולם מהרה אמן.

  • 10.05 15:24

    ערב טוב כבוד הרב, אני חייבת הכרת הטוב גדולה לרב! שמעתי את ההרצאה בבני ברק על השמחה (בני ברק - שמחת עולם 06.05.2024) והשתדלתי מאד להתחזק בזה ולשמוח. מאחר ואני כבר מספר חודשים ללא עבודה, ביקשתי היום מהרב ברכה: 'שאמצא עבודה מעולה'. שעה אחרי שהרב בירך אותי ב"ה התקבלתי לעבוד במקום קרוב ונעים! והציעו לי שכר של 500 ש"ח ליום! ולא רק זה, בערב קיבלתי עוד טלפון ממקום נוסף, ששמעו עלי ומעוניינים שאבוא לפחות לפגישה. "מה אשיב לה'..." תודה לה' יתברך על רוב חסדיו ולרב שליט"א על ברכותיו. בתודה רבה מאד ובשמחה, ר. ש.

  • 10.05 15:22

    כבוד הרב שליט"א. אין סוף תודות על כל השיעורים וההרצאות בעניין השמחה! ב"ה זה מרגיש כאילו קיבלנו חיסון נגד עצבות... אנחנו אפילו נושמים בשמחה! תודה תודה תודה להשי"ת שיש לנו רבי כזה!

  • 09.05 18:01

    תודה רבה לכבוד הרב ב"ה יש התרגשות להיות סביב השמחה במהלך היום במיוחד בקיום המצוות היום לפני ההלל (ראש חודש אייר) שרתי בשמחה גדולה: "עבדו את ה' בשמחה!" והכל פשוט נפתח! הלב הוציא מעצמו פירושים לכל מילה משתדלים להקרין בבית והחוצה בכל דבר אתמול בטבריה (8.5.24) הרגשנו את השמחה בעצמותינו בריקודים הילדים לא זזו מהכיסא כשעתיים כל הדרשה:)

  • 09.05 17:38

    כבוד מורנו ורבנו הצדיק והחסיד מלך ישראל! בתאריך ט''ו אייר יום שני 20/05/19 הרצאה בבית שאן (shofar.tv/lectures/1246 מארגן הערב מתן מלכה) ראיתי את אבא שלו ובישר שב"ה מתן התחתן! ויש לו כבר 2 ילדים!! באופן אישי לא ידעתי שמתן מימן הערב להביא את הרב עד ההרצאה האחרונה בעיר (בית שאן) ו' באב 24/07/23 (shofar.tv/lectures/1536) ידידי ר' דניאל שמסור לך מאוד ושעובד עם הרב שאל אותי עליו - הבטחתי: שאם אדע משהו אעדכן. מעדכן, בשורות טובות! (אמן) מעבדך מבית שאן.

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים