טוען...

חשיפה: צילום הפרוטוקול המקורי מהדיון ברבנות נגד שלמה מחפוד

  פורסם בתאריך: 31.12.2019, 06:05 • מערכת שופר

 פרוטוקול הדיון ברבנות נגד שלמה מחפוד 

 צילום הפרוטוקול המקורי שנכתב על ידי הרב שלמה עמר 

 

 המכתב השקרי של שמואל אליהו לפי דברי הרב שלמה מחפוד 

 

 הרשעה גמורה נגד מחפוד ומעשיו יצחק ועקנין אברהם יוסף והרב מאיה ועוד 

 

הקלטות של ח"כ יצחק ועקנין שמספר שהרב שמואל אליהו משקר שהיה פסק דין שמחפוד בסדר גמור. והרב שלמה עמר אומר עליו שהוא שקרן ולא נגמר הדיון וגם עזב הדיון באמצע.

הרב מאיה אומר שהרב פחימה רוצה לחתום נגד מחפוד וידבר עם הרב בן חיים וידבר עם הרב בעדני.

אבריימי פפושדו מודיע שהרב מויאל מקרית גת מודיע שהטעו מחפוד וחבריו. והרב בקשי לא רוצה להתערב ומתחמק בגלל אינטרסים אישיים למרות שיודע ממעשיו של מחפוד. והרב מלכה הרב של כרמיאל אומר שהסכינים במירון בהכשר מחפוד הכל נבלות וטרפות ועשה כסף על חשבון הרבנות.

הרב בקשי ספר שהרב בעדני בקש ממנו לפרסם מעשיו של מחפוד והוא ענה לו תפרסמו אתם.

הרב מלכה דבר עם הרב בקשי ועדכן אותו על הנבלות וטרפות של מחפוד.

יצחק ועקנין מספר על הרב מישעלי הרב האיזורי למירון והגליל שסכיניו מחרשה וידוע בזה ואף אחד לא עוצר אותו. שבדקו לו הרב מלכה ובן סעדון את הסכינים וזה מה שמצאו. והכל עושים רק בשביל כסף.

חממי יוסף מספר מה שיודע על מחפוד ועל משעלי ואמר שצריך לבדוק מה הקשרים שלו ליורה דעה עם המפעלים שהיה מקבל על כל מפעל ליורה טובת הנאה. וחממי אמר שהיה הוא בעצמו היה מנקר ומחפוד בודק סכינים.

הרב בן שמחון אומר שמישעלי ידוע בסכיניו הפגומות. ושהרב לנדא אמר לו שמחפוד הפך להיות סוחר ולדוגמה: לנדא שוחט 100 טון בשר ומחפוד בשבועיים מביא 700 טון בשר. ועוד סיפר הרב לנדא שיש מפעל לידו שלמחפוד יש השגחה ובעל המפעל סיפר ללנדא שלא ראה את המשגיח במשך שנה. יוסי לוי ראש המשגיחים בטבריה יש לו גם הרבה סיפורים על מחפוד. הרב שלו אמר לו שלא יתערב כיון שגם הוא מפחד כמו כולם. ולא רוצה להסתבך.

הרב מאיה אומר מי הבית דין שרוצה מחפוד הרב תופיק מההשגחה שלו והרב פחימה והרב בעדני אב בית דין רק לא מסכים להתערב. הרב מאיה מודיע שלא לאכול יורה דעה ומליון איש אוכלים איסור.

יצחק ועקנין מספר שהוצע לו שוחד כדי לשתף פעולה עם ... הרב מאיה אומר שמחפוד מתחמק מבית דין ויש לסיים הדבר ולא יפרסמו מכתב מן הרבנים נגד מחפוד...

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 05.05 11:03

    רבנו הקדוש שבוע מבורך (אמן). תענוג כל בוקר לשמוע את השיעורי בוקר שלך, ב"ה הפך להיות תפילת בוקר ממש!!

  • 05.05 11:02

    כבוד הרב, תודה לעוד שיעור חזק עם הרבה תובנות ורפואה לנפש איך עד שחזרנו בתשובה - יצר הרע מכר לנו "שמחה" ואיך שחזרנו - מוכר עצבות והשיעורים על השמחה שהיא העיקר (shofar.tv/videos/17125) ב"ה מביסים אותו עכשיו וזה גם משמח 👏😁

  • 04.05 22:23

    כבוד הרב אני בדיוק רוקד במטבח ומכין את נרות השבת תוך האזנה לשיעור (שש אנכי על מצוותיך) תודה רבה ושבת שלום

  • 04.05 22:21

    כבוד הרב מצוות השמחה - שש אנכי על מצוותיך כל כך נכון השיעור אחד השיעורים הכי יפים ב-ע-ו-ל-ם בנוסף שאדם שמח כולם נדבקים בו ואוהבים אותו והוא דוגמה אישית ועוד השם אוהב אותו זה אדם משוחרר שחייו מחייכים כל היום ורק מרוויח רבנו הקדוש שיהיה לך ברכה והצלחה בכל מעשה ידיך! (אמן)

  • 04.05 22:21

    כבוד הרב, שיעור חזק ביותר ומחזק הלחיים עוד יותר משל עטיפת המתנה על עצם מצוות השמחה וכל המקורות מגדולי ישראל על סודות השמחה ומעלותיה מקפיץ את הלב ומחייב אותנו להשתדל בעזרת השי"ת כמה זה משתלם... חזק וברוך👏👏👏

  • 04.05 22:20

    כבוד הרב קליפ מהמם😂 איזה קליפ יפה מילים חזקות וכל כך מדברות על חוזק ורצון חזק מחזק!!! 🤴🏻 הכל קטן עליו! (shofar.tv/videos/17122).

  • 02.05 20:19

    שלום כבוד הרב, רציתי להגיד לרב תודה רבה על השיעורים הבטחון והשמחה. (shofar.tv/lessons/17088) הרב אמר הכל נכון אחד לאחד. ב"ה זה עזר לי הרבה אישית, ונתן לי קצת בטחון עצמי לענות לקרובי משפחה שאומרים לי לקחת אמצעי מניעה ושאוי ואבוי אם אהיה בהריון... (ח"ו) יה"ר שהשי"ת יעזור לי להפנים את דברי הרב עוד יותר, אמן. תודה על כל העזרה רוחנית וגשמית והאכפתיות. שבת שלום ומבורך🌹

  • 02.05 12:19

    בוקר טוב כבוד הרב היקר... תודה על כל השיעורים וההרצאות המיוחדות והמדויקות לכל תקופה... וגם אלו של פסח. החג הזה נראה אחרת בזכות השיעורים הללו. רדפנו אחרי כל פירור וב"ה זכינו לעשות מכירת חמץ אצל הרב שמעון רחמים הי"ו . תודה רבה רבה שאתם מעלים אותנו בקודש!

  • 02.05 11:30

    כבוד הרב, חזק וברוך על השיעור! כבר עולה מפלס ההתרגשות לקראת הדרשות על השמחה☺️

  • 01.05 16:02

    ראשית רצינו לומר תודה להשי"ת ולכבוד הרב שליט"א ולפרסם הנס שלא הרגשנו טוב עם כאבים חוזרים ונשנים (ל"ע) וביקשנו דרך 'שופר' (ארגון להפצת יהדות) ברכה מהרב: 'שיעבור ולא יחזור' וברוך ה' מאז עבר ולא חזר!

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים