טוען...

חדשות וירוס TV - מהדורה 22 - איפה מושקע הכסף של ביל גייטס? [07.06.2020]

 תאריך פרסום: 08.06.2020, שעה: 00:16

הורדת MP4 הורדת MP3


---

חלק הכתבה מדה מרקר :

 TheMarker | TechNation החברה הטובה והשותף: הקשר של איילת שקד ונפתלי בנט לחברת הסייבר ההתקפי NSO השניים נמצאים בקשרי חברות  עם ראשי החברה:  שקד היא חברתה  של נשיאת החברה  ואילו בכיר בחברה  שמכר בנט ב-2015 –  הקים סטארט-אפ  עם מייסדי NSO ■  באחרונה התגייס משרד הביטחון  לטובת החברה  בתביעה שמתנהלת נגדה  והציע לה שיתוף פעולה  ללא מכרז  פורסם ב-01.04.20 האם קשר אישי  בין חברי רשימת ימינה  ל-NSO הוא שהוביל  לפיתוח משותף  של משרד הביטחון  עם חברת הסייבר ההתקפי  הישראלית? 

 השבוע נחשף ב-TheMarker  כי משרד הביטחון כחלק מתוכנית שהגה  להילחם במגפת הקורונה פנה לחברת  הסייבר ההתקפי NSO  כדי שתסייע בפיתוח מערכת  שתדרג סיכויים  של אזרחים לחלות בקורונה.   חברת הכנסת איילת שקד  ונשיאת NSO שירי דולב הן חברות טובות  - כפי שהעידה שקד  ברשתות החברתיות.   השתיים מכירות  מתקופת הלימודים באקדמיה  והן בוגרות הפקולטה להנדסה  באוניברסיטת תל אביב.  הקשר הקרוב בין השתיים  מעלה שאלות רבות  מאחר שמשרד הביטחון  התגייס בחודשים האחרונים מאז מונה נפתלי בנט  לשר הביטחון לטובת NSO בכמה מקרים.  

כפי שנחשף השבוע משרד הביטחון פנה ל-NSO  כדי לפתח עמה  את התכונה  שתסייע להתמודד  עם התפשטות הקורונה.   המשרד ככל הידוע לא הגיש בקשה  לפטור ממכרז  ופנה ישירות לחברה.   מהלך אחר של התקשרות  ללא פטור ממכרז  זכה בשנה האחרונה  לביקורות קשות כאשר חברת הממד החמישי  - שבראשה עמד יו"ר  כחול לבן בני גנץ  - חתמה על הסכם  שיתוף פעולה בעלות של  4 מיליון שקל  עם המשטרה.   עלות ההתקשרות  בין משרד הביטחון  ל-NSO לא נחשפה.  באחרונה התברר  כי עתירה של  ארגון זכויות האדם  אמנסטי אינטרנשיונל  נגד NSO  מתנהלת בחודשים האחרונים  בדלתיים סגורות  - לבקשת משרד הביטחון.   

אמנסטי עתר נגד החברה  לבית המשפט המחוזי  בתל אביב בדרישה  לשלול ממנה  את רישיון היצוא בעקבות דיווחים  כי תוכנת הריגול שלה  "פגסוס" משמשת  נגד פעילי הארגון כמו גם נגד עיתונאים  ומתנגדי משטר בעולם.  עוד שאלה שעולה היא  היעדר גילוי נאות של שקד שישבה בימים האחרונים  בדיונים של ועדת המשנה  לענייני מודיעין  שבה הצביעו חברי הוועדה  על הסמכת השב"כ לעקוב  אחרי אזרחי ישראל  ולאתר אנשים ששהו  קרוב לחולי קורונה.   במהלך הדיון האחרון  עלו שאלות לגבי התוכנה  שהציג בנט  בשיתוף עם NSO מאחר שמשרד הביטחון  ביקש לעשות שימוש במידע  שיגיע מהשב"כ  

- אך שקד לא ציינה  כי היא חברה טובה  של נשיאת החברה.  קשר נוסף של בנט  ל-NSO  החל עוד ב-2013  דרך חבר משותף אבי רוזן לשעבר סמנכ"ל הפיתוח  של סאיוטה - סטארט-אפ  אבטחת המידע של בנט  שנמכר ב-2005.   רוזן חבר לחוליו  לצורך הקמת  הסטארט-אפ קאימרה (Kaymera) שמפתח פתרונות אבטחה לסלולר.   כלומר אבטחה מפני תוכנות ריגול  כמו זו של NSO ומתחריה. 

 מלשכת שר הביטחון  נמסר בתגובה:  "שר הביטחון נפתלי בנט מכיר את שירי דולב  היכרות כללית בלבד.   השר מעודד כל גוף ציבורי או פרטי לקחת חלק במאבק הלאומי  נגד נגיף קורונה וימשיך לעשות זאת  בכל כוחו.   הצלחתן של יוזמות אלה  תציל חיי אדם  ותאפשר את החזרת הכלכלה  לסדרה".  מלשכתה של  ח"כ שקד נמסר בתגובה:  "מיטב המוחות בארץ מכל התחומים התגייסו על מנת להילחם  בקורנה ולהציל חיים.  שירי דולב ואיילת שקד  חברות שנים רבות  זה דבר ידוע הן אף התראיינו  על חברותם בעיתונות. 

 "לעצם העניין:  אמירה בועדה בכנסת  לא דורשת גילוי נאות.   לצערנו עיתונכם בוחר  להיתפס לקטנוניות חסרת משמעות  במקום להתרכז בעיקר  ולעודד חברות  היי-טק ישראליות להירתם למאמץ  להצלת חיי אדם". 

 

  •    שיתוף   

הרצאות קרובות

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 02.07 14:22

    ב"ה עכשיו זכיתי לראות את שיעור הבוקר המדהים! (בלי תפילה לא מקבלים - חלק כה' 02.07.2024, shofar.tv/videos/17295) ואספר לכבוד הרב שליט"א, שכל מודעה שראיתי או שמעתי אמבולנס, או במדיה, או לוח מודעות [לרוב זה על אבלות ל"ע], אמרתי "שיר למעלות" וכו'... אין כמו לעשות חסד כפי שהרב שליט"א מלמד אותנו ברוך השם 🙏

  • 02.07 10:10

    בוקר אור ומבורך לרב היקר! יה"ר שהשם יתברך יברך את הרב היקר בכל הטוב שבעולם! אתמול הדרשה היתה מהממת ומרגשת במיוחד, (באר שבע - המדינה לפני פירוק 01.07.2024 shofar.tv/lectures/1609) ב"ה הרב היקר משתבח כמו יין טוב, חשוב להדגיש: שנקודת הפתיחה (1985, צפת - הכר את יהדותך shofar.tv/lectures/1291) כבר היתה עם הצבת רף גבוהה מאוד, רואים את ההשתבחות של הרב היקר באופן שיטתי!!! יה"ר שהשם יתברך ימשיך וישפיע על הרב היקר רוח הקודש בבריאות איתנה ונחת! אמן ואמן!!!

  • 02.07 10:09

    כבוד הרב, גדול הדור, תודה רבה על 'דברי א-לקים חיים' (באר שבע - המדינה לפני פירוק 01.07.2024 shofar.tv/lectures/1609) ישתבח שמו לעד, קשה לחשוב שהדברים שנכנסו מאוזן אחת ויצאו ח"ו מהאוזן השניה... בוודאי שיש רושם גדול אצל השומעים! תודה להשי"ת יתברך שזכינו לבוא היה לנו קפיצת הדרך האב ובתו חזרו לבית הרפואה עם כוחות נפש! ממש אלפי תודות מקווה שיהיו בשורות טובות (אמן).

  • 02.07 01:04

    כבוד הרב!🌸 ב"ה הרצאה טובה מאד (באר שבע - המדינה לפני פירוק 01.07.2024 shofar.tv/lectures/1609) מניסיון של החיים שלי מבחינתי גם שציערו אותי בעבר זהו! מחלתי כבר ממזמן. כי אז בזמנו לא ידעתי כמו היום את המשמעות של לדעת למחול על דבר קשה זה בעצם לא היה צער זה הכל מתנות מהשי"ת גם מה שצער שחושבים שזה צער ככה לומדים. מזמן כבר מניסיון החיים כיפיים וטוב להיות אני כל יום כל אדם שמקבל צער ופגיעה זה 'מידה כנגד מידה' כי זה בסך הכל לתקן את האדם אם אדם היה יודע - היה מאושר, צוחק! אנשים צריכים למחול גם על דברים שכאלו קשים כי החיים יפים מהממים וממשיכים הלאה כל יום זה מתנת חינם! ולא צריך לחשוב שמגיע לו משהו כמו שהרב שליט"א מלמד אותנו יום יום🌹🌹 מקווה שאם שההודעה תתפרסם שאנשים יקחו מוסר מכאן 😄 תודה להשי"ת ✨.

  • 02.07 01:02

    מורנו ורבנו! הערב, הבת שלי עשתה שיעורי בית. היא ראתה עמוד אחד בספר הלימוד והיתה בטוחה שכבר עשתה את העמוד הזה אבל לא מצאה את הדף בשום מקום במחברת או בדף נפרד. חיפשה וחיפשה בכל דף ודף אבל לא מצאה! היתה עצובה ואז התחלתי לשיר: "עבדו-עבדו..." ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) ואפילו קמתי לרקוד! לא עברה חצי דקה וכבר צעקה בשמחה שב"ה מצאה בתוך המחברת!!! זה עובד כבוד הרב, זה פשוט עובד!! תודה רבה לקב"ה על שזיכה אותנו להיות בקהילה של צדיק הדור!! ותודה רבה לרבנו. (סגולת השמחה: shofar.tv/articles/15096).

  • 02.07 01:01

    תודה רבה, ב"ה היתה הרצאה מדהימה ונוגעת, אולי יותר נכון דוקרת בלב (באר שבע - המדינה לפני פירוק 01.07.2024 shofar.tv/lectures/1609) ובטוחני שהרבה מרגישים כמוני שהרב דבר ישירות אלי, ואני רוצה לבכות על כל אלו שפגעתי בהם ולרצות אותם, באותו הזמן רוצה: למחול לכל (למרות שלא קל) אלו שפגעו בי - שלא יסבלו חלילה בגללי, תודה כבוד הרב מאוד מחוברים אליכם וממש אוהבים אותכם. יה"ר שהשי"ת יברך אותכם בכל מכל כל (אמן).

  • 01.07 23:58

    לילה טוב לכבוד הרב הגאון שליט"א תודה לך כבודו על הרצאה כל כך מרתקת וכל כך חשובה בדורנו (באר שבע - המדינה לפני פירוק 01.07.2024 shofar.tv/lectures/1609) אשרינו שזכינו בצדיק כמו הרב. מי יתן ותזכה לכל טובה וברכה, תחזור לשלום (אמן) הרב, אנחנו אוהבים אותך.

  • 01.07 23:57

    כבוד הרב שליט"א ב"ה הרצאה טובה ומיוחדת ממש! ברוך השם 🤲 (באר שבע - המדינה לפני פירוק 01.07.2024 shofar.tv/lectures/1609) ב"ה אני יום-יום מבקש מהשם יתברך: 'שימחלו לי כל אלה שציערתי אותם!' ולצערי לא חסר אנשים שציערתי בחיים... מקווה שיפעל משהו בשמים🙏 תודה רבה כבוד הרב שליט"א נסיעה טובה ובטוחה 🤲 (אמן)

  • 01.07 14:09

    כבוד הרב היקר שליט"א שלום וברכה! חמותי [כעת, לא שומרי תורה ומצוות] שלחה לי ששרו את השיר: "עבדו...!" ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) סגולת השמחה: shofar.tv/articles/15096).

  • 01.07 14:09

    ל. היקרה! ב"ה שרנו ורקדנו ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) סגולת השמחה: shofar.tv/articles/15096) ובדיוק שסיימנו קיבלנו טלפון מ: 'שערי צדק' שב"ה סידרו לאלי תור ליום חמישי לרופא תודה על הדאגה יה"ר שהשי"ת יברך אותך אמן. מרגש מאוד.

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים