חולון - דיסק 34 - מכבים מול יוונים
תאריך פרסום: 01.12.1996
34 - מכבים מול יוונים
(04:43) המתיוונים החדשים מקטע 1 :
ערב טוב בעזרת ה' נעשה ונצליח וה' עלינו ברחמיו ירויח לפני שנתחיל את ההרצאה הייתי רוצה לדעת כמה אנשים מהציבור כאן עדיין לא שמעו הרצאה שלי לא בטייפ ולא בכלל אם אפשר להרים אצבע לא שמעו בכלל הרצאה שלי תודה. ובכן אנחנו נמצאים כרגע קרוב מאד לחג החנוכה וההיסטוריה חוזרת על עצמה שוב פעם צריך מכבים מול יונים, יש יוונים שמנסים להחטיא את עמ"י ולהרחיק אותו מן התורה ולצערנו הרב יש גם מתיוונים כאלה שנוהים אחרי אלה שהם יונים וצריך תמיד את הקומץ של היהודים שיהיו החשמונאים והמכבים שיעמדו מול הסחף הזה, כמה מן הציבור כאן קבלו בבית את הספר שנקרא השלום, אתם יודעים שהספר הזה זהו ספר של המיסיון שהמטרה שלו הוא להעביר את היהודים שמד לנצרות, יש כאלה תמימים שלוקחים את הספר הזה ועוד תורמים אותו לבית כנסת, וזה למעשה ספר שהמטרה שלו להעביר את היהודים על הדת ולהטעות אותם מדרך התורה, הם שלחו מיליון וחצי כאלו ספרים בכל תיבות דואר בארץ ועכשיו אמרו לי כבר שיש משלוח שני של ספר שני, שעומד להציף את כל הארץ, אז קודם כל לדעת שעפ"י הלכה מצוה לקרוע את הספר הזה, אז כל מי שיגיע אליו ספר כזה שידע שהוא מקיים מצוה בקריעתו, ועוד מצוה לפרסם את זה אצל אחרים בשביל שלא יכשלו חס ושלום זאת היתה מלחמת הנצרות מ עולם, ביהדות להעביר את היהודים על הדת, על זה היה מסעי הצלב על זה היה האינקויזיציה אע"פ שהדת הזאת אומרת כביכול שאותו ימח שמו וזכרו ר"ת של יש"ו שאמר לתת את הלחי השניה, אם אחד נותן לך סטירה תגיש לו את הלחי השניה, אבל הם עשו את מסעי הצלב וצלבו יהודים והרגו אותם בהמונים, זה היונים, יש להם הרבה חילות והרבה מסייעים, ויש לצערנו הרב מתיונים כאלה שדוקא נוטים אחרי דתות שונות ובורחים מדת היהדות, לצערנו הרב התשקורת בארץ לא אוהבת ולא אוהדת את היהדות, יוצאים בשצף קצף על כל דבר שנראה יהודי נשמע יהודי ובפרט אם הוא דתי, זה לא יאומן כי יסופר שאחרי אלפי שנים שזכינו להגיע לארץ הקודש ואנחנו יושבים בארצנו וסוף סוף יכולים לקיים את התורה ולקיים את המצוות התלויות בארץ קמים מתוכנו אנשים שמנסים להכחיש אותם מכל וכל, ויותר מזה לצדד ולקדש כל דבר שהוא רחוק מיהדות, ולפסול ולהטיל מומים ביהדות עצמה, לא יאומן כי יסופר אבל זה המצב יהודים יקרים, הדברים התפרסמו כבר ע"י כמה קלטות שלי, אחד מהם זה הקונספירציה של התשקורת, מי שמע כאן מהציבור את הקלטת הזאת? ב"ה,
(14:17) נצרות ואיסלאם בתיה"ס מקטע 2 :
ובכן יהודים יקרים צריך לדעת לצערנו הרב חלק מן הנוער הנמצא כאן שאני מאמין שלמד בבי"ס ממלכתי או שעדיין לומד, ויש כמה מן ההורים כאן שההורים שלהם גם כן בודאי לומדים בבתי ספר ממלכתיים לדאבונינו הרב, ואני הייתי מבקש מן הציבור שיטה קצת פעולה בקטע הזה כי אני מנסה קצת לעזור להדריך לעורר וכל אחד יחליט מה שהוא רוצה, מי מהציבור כאן מהצעירים לומד בבי"ס ממלכתי ומי מההורים שלח את ילדיו לבי"ס ממלכתי, אם אפשר להרים את היד. מי למד בבית ספר ממלכתי מהצעירים להרים את היד גבוה. ממלכתי דתי ממלכתי לא ממלכתי רק מי מההורים שלח את הילדים לממלכתי, זהו? כל השאר דתיים פה? או שכבר הילדים עברו את הצבא, בסדר. ובכן לצערנו הרב בבתי ספר אני שמעתי את האווו שלכם לגבי הספר השלום שהוא של המיסיון ואני מאמין מאמין כך אני נוטה שאם היו דופקים אצלכם שניים מהמסיון בדלת והיו אומרים שלום אנחנו באנו ללמד אתכם את הברית החדשה, הייתם מכניסים אותם בדלת? לא. מי היה כן מכניס אותם בדלת הייתי קושר אותם מכניס וקושר כן, יש שניים שהיו מכניסים אותם, שלשה שניים מכניסים אותם, אוהב להכניס אורחים רק רגע הכנסת אורחים ודאי מכניס אותם ודאי מאכיל ומשקה אותם ואומר להם קישטה והחוצה, בסדר, יהודים יקרים אבל אני רוצה לדעת דבר אחד, היום הם מתחפשים קודם כל שתדעו לכם והם באים בלבוש של דתיים חרדיים, ז"א הם לוקחים זקן, פאות או שהם גדלו או שהם מתחפשים וגם בבני ברק הגיעו הם מ בקשים לבדוק את המזוזות, לוקחים את המזוזות מוחקים שה"ש ושמים צלב בתוך הה' של שה"ש ונתגלו כבר מס' מזוזות כאלה זה תרגיל ידוע שלהם ותיק, זה לא מעכשיו זה כבר מספר שנים אבל הפעם הם יצאו בגדול הם קבלו הרבה כסף בשביל לעשות זאת, כל מי שנותן ביד אנשים שהוא לא מכיר את המזוזות וכו' אפי' שנראים דתיים שיזהר, הם עוברים בית בית, ויש להם כסף הרבה והם מוכנים לפתות כל אדם בהרבה כסף העיקר שישבע להם, בשבילהם מתוך מליון דולר אם הם תפסו יהודי אחד זכות גדולה בשבילהם והם מרגישים שהם עשו דבר גדול, אז כמובן שהדברים האלה מזעזעים מדוע, אם אתה בא ומשפיע עלי מנסה לשכנע אותי ואני הסכמתי בסדר זה בחירה שלי, אבל אם אתה בא לי בדלת האחורית ועושה לי ככה וככה וככה ואתה משקר אותי ואתה הולך ולוקח את המזוזה ומוחק משם את מה שאני רוצה ואתה כותב את מה שאתה רוצה ומחזיר לי בחזרה זה כבר חמור, זה גם פלילי, אז האם אתם מזדעזעים מזה אני חושב שמה שאני אגיד לכם כרגע אתם צריכים להזדעזע יותר, במשרד החינוך לצערנו הרב יש בתי ספר שמלמדים את הברית החדשה כסדר, אני לא יודע אם הרימו טלפונים להורים לשאול אותם הורים יקרים אנחנו הולכים ללמד את הילדים שלכם השנה הברית החדשה האם יש לכם התנגדות או לא, אני חושב שגם לא צריכים לשאול את ההורים כי ככה הם החליטו שצריך ללמוד את הברית החדשה, מי החליט את זה מי? שר החינוך מי זה שר החינוך? זבולון המר ומה הוא? ומי היה לפניו רובינשטיין, ומי הכניס את זה רובינשטיין, אז מי יכול להוציא את זה אתם איך או שהם יוציאו את זה או שאתם תוציאו את הילדים ז"א ילדה אני יכול לקבל דוד איפה דוד, אפשר לקבל את המבחן של הילדה, ילדה גמרה את המבחן בהצטיינות על הברית החדשה כתב י"א בנס ציונה קבלה 99 נקודות במבחן הברית החדשה זה מובן שכל השכנוע שלה נבחנה על אותו מבחן מלווה בתמונות מלווה בכל הסיפורים על הנצרות וכו' וכו', משהו איום ונורא, הנה. יש לפנינו כאן עבודה היא שלחלה לי את העבודה - עבודה להכרת הברית החדשה, השם שלה כאן כתב י"א 1 קבלה 99 כאן יש תמונות של כל הנצרות כל הדברים המקודשים אצלם צלב כרס צלב הכל נמצא כאן, הנה איך צלבו ואיך עשו מה זה סעודה אחרונה וכו' דפים על דפים הילדה השקיעה בשביל להצליח במבחן, מבחן בברית החדשה, מבחן אחר, רבותי מבחן באיסלם אבל זה בא עם כיסוי, בי"ס ממלכתי גרץ בת"א, כתה ה' לאי"א כתה א' גיל 11 ילדים בגיל 11 מקבלים רשימת ספרי לימוד כתה ה' 3 שנת למודים תשנ"ז ביניהם זה הספר הרפתקאה בקהיר חוברת פלוס שלש קלטות, הרפתקאה בקהיר בעקבות האותיות ספר לימוד להוראת ראשית הכתיבה והקריאה בערבית, מי שרואה את זה אומר נו, אז הבן שלי ילמד עכשיו ערבית ידע עוד שפה, עוד מעט מחזירים הכל אז צריך לדעת לדבר עם השליטים החדשים, אז בסדר, אם הוא ידע עבית לא נורא, אבל מי שמסתכל בתוך הספר שהילד שלו לומד ימצא בדף 17 שכתוב לפניך פרקים ידועים מהקוראן, אחרי זה מביאים לו את הפרק בלילה שבו הורד הקוראן הילד הזה עכשיו צריך ללמוד פרקים מן הקוראן כדי לדעת קריאה וכתיבה, אח"כ נותנים לו קלטת שמע והוא צריך להאזין לסורא טלפטיחא ומי מדבר שם המואזין מהמסגד, והילד צריך ללמוד את הפרקים הראשונים של הקוראן מהמואזין, מה זה נוגע לקריאה וכתיבה לא יודע, דף 28 העדות כתוב אמרה זו השאהדה מורכבת משתי עדויות מלוה את המוסלמי מיום היוולדו עד יום מותו, די באמירת השאהדה כדי לקבל את דת האיסלם, מי שאומר פעמיים את העדות הוא נהיה מוסלמי, אז נותנים לילד יהודי ללמוד את השאהדה לומר אותה ומבקשים ממנו גם חזור ושנן שנית, ומי משמיע לו את השאהדה המואזין מהמסגד, ילד בן 11 יהודי בבי"ס יהודי בא"י, נשמע איך זה נשמע ונראה אם זה מתאים לנו שהילדים שלנו ילמדו את הברית החדשה ואת האיסלם בכיסוי חינוכי של בי"ס ממלכתי. השמעה האזינו פעם נוספת לשאהדה העימות קטע בערבית האזינו שנית וחזרו לאחר מכן זה רק קטע קטן מתוך 2 קלטות מלאות, תארו לכם מה זה ילד לומד כל הזמן את החומר הזה וזה נקרא ללמוד לקרוא ולכתוב, כי אם הוא לא ידע קוראן והוא לא ידע את השהאדה איך הוא יוכל להצליח במבחן ולדעת קריאה וכתיבה? אחרי זה מלמדים אותו מה זה מצות הצדקה באיסלם, מה זה עליה לרגל הכוונה למכה, מה זה ירושלים באסלם עוד מעט צריכים להחזיר את זה אז צריכים לדעת למה זה חשוב להם, כיפת הסלע אבן השתיה מסגד אלאקצא הקוראאן ובסוף יש מבחן בקריאה וכתיבה, מה כתוב במבחן, עתה נסה להשיב: הספר המקודש של המוסלמים הוא: והוא צריך לענות, מסגד אלאקצא נמצא ב: והוא צריך לענות, כל מוסלם חייב להתפלל: מס' תפילות, השהאדה מהווה הכרה ב: הוא צריך להגיד במי, התואר חג' מוענק לכל מוסלם אשר: והוא צריך לענות, חמשת יסודות האיסלאם הינם: והוא צריך לענות, מה זה, זה מבחן באיסלאם ולא בקריאה וכתיבה, לא שואלים איך אומרים תפוח איך כותבים בננה, לא לא, רק על האיסלאם ומוסלם ואיסלאם ומוסלם ואיסלאם מה זה, אותי לא למדו בבי"ס חילוני כמה תפילות יש ביהדות, לא אמרו לי מה זה התפילה לא אמרו לי להגיד שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד, ופה מלמדים ילד יהודי את כל מה שהמוסלם צריך לעשות, ובסוף לפני שהוא גומר את הספר דף 176 אחרי שלמדת את האיסלאם טוב ניתן לך גם עצה טובה מיהודי מוסלמי, מה העצה? בדברי הנביא מוחמד מפי עותמן בן עפן אמר שליח אלו הטוב שבכם הוא זה שלומד את הקוראן ומלמדו לאחרים, עם זה שולחים את הילד הביתה אחרי שהוא גמר ספר שלם עם 2 קלטות שמע, תדע מי הכי טוב מי שלומד את הקוראן ויותר טוב אם הוא גם מלמדו לאחרים. נו, אתם מסכימים שהילדים שלכם ילמדו איסלאם במקום תנ"ך נצרות במקום תנ"ך, זה מה שמלמדים, כן כן א"א כך
(04:36) יום האיידס (חזק ומצחיק) מקטע 3 :
כן. אני לא יודע כל הזמן אומרים לתת להם את ירושלים לתת את חברון, למה לא אומרים לתת את רמת אביב צפון ת"א, למה לא לוקחים קצת שכנים ערבים אצלהם, למה משאירים אותם ביפו ברמלה, קחו קצת אצלכם אתם אוהבים אותם לא? אין בעיה אחדות שלום שכנות ורעות שימו אצל פרס בבנין כמה ערבים, שימו אצל שולי כמה נוצרים, שימו אצל שריד כמה וכמה למה לא? תנו דוגמא, תנו דוגמא אישית, אבל אל תזרקו אותם על אחרים, והומניות וצריך להיות הומני ושלום אההה על חשבון מי, אתה מסודר יושב לך בפנטהאוז וזהו, ומדוחים לך מהמסוק איפה הם עוברים, אתה מסודר, ככה הם עושים, הם רוצים שאנחנו לא נדע את היהדות כמות שהיא, על כן הם יוצאים בשצף קצף על כל דבר שיש בו ריח של תורה, כל דבר ריח של תורה רח"ל, היום היה יום מיוחד בתשקורת, שמעתם איזה יום היה היום? יום האידס, כולכם יודעים, כן אתם יודעים אני לא יוכל לדבר את השטויות שהם דברו היום, אני לא יכול לדבר יש פה ציבור יקר אני לא רוצה לטמא לכם את האזניים, מה המקום של האדס? זימה וניאוף זה המקור, אם זה הוא אם הוא עם הם או הם איתו אבל זה זימה וניאוף, אז מה הבעיה? תתנתקו אין בעיה, מה עושים? מלמדים לא, תמשיכו רק תשתמשו עם א' ב' ג' ד', ואומרים לך שזה לא אבסולוטי אפשר גם למות ככה רק פחות, עצה, יום שלם כל העולם לא יודע איך למצוא עצה נגד האידס, איזה מפגרים, זה כמו רופא, רופא גדול פרופסור שבא אחד ואומר לו תשמע, אני אומר לך יש לי בעיה, אני גר קומה שביעית, ותמיד שאני פותח את החלון אני מצטנן בחורף, מה לעשות? אז הוא אומר לו מה הבעיה קח סוודר, חוזר לו אחרי שבוע משתעל דלקות, אומר לו תשמע זה אתה לובש גרבים דקות תלבש גרבים עבות ותכניס אותם למגפים בקומה שביעית ואני חושב שזה יעבוד, חוזר אחרי שבועיים, חלאס הב"א כבר נפוח מרוב אנגינות, אומר לו מה עכשיו אומר לו קח כדורים, יאהבל, תגיד לו סגור את החלון, סגור את החלון, ותשאר יחף אפי' כל הבעיה זה החלון, לא אז זה לא צריך להשאר פתוח, בשביל מה אתה גר בקומה שביעית? להיות כמו במרתף? קומה שביעית שיהיה חלון, פתח את החלון והצטנן סגור את החלון עד הקיץ, לא, זה עצה לא טובה צריך להתגבר, עולם שלם היום, עולם שלם היום חיפש עצה ולא מצא, ועוד אמרו שיקח עוד כמה שנים, איזה אהבלים, תתנתקו תלכו לפי מה שמותר, יש לך אשה, התחתנת מספיק, אה אתה רוצה עוד ועוד ועוד יש חידק קטן שהוא בא הוא אנטי אהבה, אנטי, אנטי, מה הוא עושה? הוא פוגע בלבלב ובעיה, הוא מנתק את מערכת החיסונים והאדם לאט לאט הולך ונגמר, חשבתי למה פוגע בלבלב? ואח"כ נזכרתי איך זה התחיל? זה התחיל בחו"ל, הוא אמר לה אי לאב יו, והיא אמרה לו אי לאב יו טו, לב לב בלבלב, $* וזה חידק שהוא לא עוזב אותם עד הסוף יד ביד יד ביד יד ביד, עד הקבר, תהיה חכם, תתנתק שמור מרחק, לא יקרה כלום, כמו בתאונת דרכים, שמור מרחק, לא תהיה תאונה אתה מתקרב מידי יכולה להיות תאונה, איזה עולם,
(04:34) בגדי המלך החדשים מקטע 4 :
עולם שלם היום חיפש עצה ולא מצא, ועוד אמרו שיקח עוד כמה שנים, איזה אהבלים, תתנתקו תלכו לפי מה שמותר, יש לך אשה, התחתנת מספיק, אה אתה רוצה עוד ועוד ועוד יש חידק קטן שהוא בא הוא אנטי אהבה, אנטי, אנטי, מה הוא עושה? הוא פוגע בלבלב ובעיה, הוא מנתק את מערכת החיסונים והאדם לאט לאט הולך ונגמר, חשבתי למה פוגע בלבלב? ואח"כ נזכרתי איך זה התחיל? זה התחיל בחו"ל, הוא אמר לה אי לאב יו, והיא אמרה לו אי לאב יו טו, לב לב בלבלב, $* וזה חידק שהוא לא עוזב אותם עד הסוף יד ביד יד ביד יד ביד, עד הקבר, תהיה חכם, תתנתק שמור מרחק, לא יקרה כלום, כמו בתאונת דרכים, שמור מרחק, לא תהיה תאונה אתה מתקרב מידי יכולה להיות תאונה, איזה עולם, כן מישהו פה רצה להגיד משהו? כן בבקשה כן בסדר עברנו, או קי, עכשיו אנחנו צריכים להבין, ז"א אנחנו נמצאים בבעיה אמיתית, אנחנו נמצאים בעולם שהשקר תפס כביכול את מקום האמת, כולם יודעים זה שקר ואף אחד לא אומר שום דבר, אתם יודעים מה זה מזכיר לי? ודאי כולכם מכירים את הסיפור של בגדי המלך החדשים, מכירים? היה פעם מלך שהוא ביקש מהחברים שלו לקראת אירוע ממלכתי שיכנסו אצלו בשביל לתפור לו בגד מלוכה מיוחד לאירוע הממלכתי, המלך לא יכול ללכת עם שני בגדים פעמיים לאירוע ממלכתי, והיו לו שמה שני חייטים שהם היו ליצנים ופקחים, והם באו אליו והחליטו לעבוד על המלך, ואז הם באו דפקו בדלת ואמרו לו כן הוא הסביר להם מה הוא רוצה אמרו טוב אנחנו נלך ונביא מס' בדים והמלך יבחר, אחרי מס' שעות הם חוזרים נוקשים בדלת הוא פותח את הדלת ואז הם נכנסים ורואה אותם כשהם סוחבים ככה משהו, נכנסים והולכים לשולחן וכאילו פותחים משהו הוא תמה הוא לא רואה כלום, אז הם אומרים לו כן אדוני המלך יבחר האם הבד הזה מוצא חן בעיניו, מה הוא יגיד שהוא לא רואה כלום יגידו שהוא שוטה אז הוא אומר כן, זה דוקא נראה לי דוקא נראה לי, עכשיו הוא חשב שהם עשו איזה בגד מיוחד שרואים אותו ככה אולי בשמש אולי באור אולי משהו, בסדר, אפשר למדוד למלך הוא אומר כן, הם שמים עליו לוקחים לו מידות מפה עד שם ומשם עד כאן, ואומרים לו את המספרים ושואלים אותו האם להשאיר לך עודף בד מאחורה? אז הוא אומר כן תשאירו לי, הלכו חזרו אחרי כמה ימים אמרו לו המלך יתפשט מתפשט לוקחים את מה שאין מודדים וזה אומרים לו נו זה לוחץ לך כאן זה פה זה בסדר והוא ככה עומד לו ואומרים לו בבקשה המלך יגש למראה והוא עומד למולו והוא רואה את עצמו ערום, אז הם אומרים לו נו, מוצא חן בעיניך? אז הוא אומר אה כן אני חושב שזה בסדר, חשב מה פדיחה הוא לא יכול להגיד להם שום דבר הם גמרו את הכל קיפלו אמרו לו המלך יוריד יוציא את היד, הוציאו לו ככה קיפלו סדרו את הכל וזהו, אמרו לו ביום שאתה יוצא אנחנו נבוא להלביש אותך שוב, הגיע היום הנכסף שדרות של אנשים ממתינים לו שמה והמלך חביבי צריך לצאת באים אליו החייטים המסורים, מפשיטים אותו שמים עליו את מה שאין והוא עכשיו עומד לצאת ל מרפסת וכל העם מחכה לראות את המלך והוא יוצא החוצה כמובן הוא בן שבעים כבר מבוגר ב"ה והוא בא לצאת החוצה וכשהוא בא לצאת החוצה כל העם אא עומד ככה, המלך אמר הם בטח מתלהבים מהבגדים איזה בגדים, והוא הולך ככה והוא הולך ככה והם אומרים לו רק רגע אנחנו נרים לך את זה פה והם עושים לו תנועות כאילו ש והוא הולך הולך והוא עובר וכולם בהלם, כולם בהלם, פתאום איזה ילד קטן אומר אמא המלך ערום, וכל הקהל מתפוצץ מצחוק, רק אז הוא הבין שהוא אהבל שאין לו בגדים, יהודים יקרים עולם שלם עולם שלם עולם שלם היום חיפש עצה איך להתגבר על האידס, לא היה אפילו ילד קטן שיגיד להם תתרחקו אחד מהשני, זה כל הסיפור, *הרי זה מחריד מחריד אנשים מוכנים למות לקחת סיכון על החיים, להדביק את הקרובים והידידים הכל בגלל שהוא לא מוכן להתמודד עם תאוה שלו,
(02:12) שניים שהתגברו על האיידס מקטע 5 :
כן בבקשה מאיפה יביאו תרופה לאלו שחולים באידס? אני מכיר שניים שנרפאו מהאידס לא בעזרת תרופות, יש אחד שצולם באולמי בונטון בהרצאה שהייתי שמה, אתה היית? מי היה בבונטון אז שנתתי את ההרצאה, את היית, היה אחד שסיפר הוא ואחיו היו חולי עיץ נתנו לשניהם זמן חצי שנה האח שלו הלך, והוא נשאר פה שנה וחצי אחרי שאחיו הלך והוא סיפר מה הסוד אנחנו היינו שני אחים ושני אחים שחולים במחלת הימופיליה והביאו מחו"ל תרופה ושקרו אותנו ואת התרופה הזאת היה את הנגיף האידס, ואנחנו נדבקנו, אני קבלתי עלי לפני שאחי נפטר מן העולם אחי נפטר מן המחלה ואני עוד חי ב"ה, אני לקחתי על עצמי ממתי שאחי נפטר אני לקחתי עלי תשובה חזקה, מכל הלב מכל האמונה שאני יכול לקחת עלי אני חזרתי בתשובה וב"ה אני מרגיש קצת יותר טוב, הרופאים לא נתנו לי סיכוי הרבה זמן, לא נתנו לי ממש הרבה זמן לחיות וב"ה אני חי ושלם, אני יודע שעוד כיום הוא חי, והב"א מחזיק בזכות התשובה והדרך שהוא בחר בה, יש לי עוד בן אדם שיצא ממנו הנגיף בכלל הוא אמר שחוץ מלקרוא תהילים כל הזמן הוא לא עשה שום דבר עד שנעלם ממנו הנגיף לגמרי לגמרי, * ז"א בן אדם שנדבק בקב"ה באמת ובתמים מפקיר את הכל וחוזר בתשובה אמיתית, הרי כל המטרה של כבל המחלות בעולם זה להביא את האדם קרוב לאלוקיו, אם הוא הבין את הרמז זכה, אם הוא לא הבין את הרמז אז לא עזר, אז הוא יכול חלילה גם למות באותו חולי,
(01:59) אני ד' רופאך מקטע 6 :
לכן התורה אומרת והיה אם שמוע תשמע בקול ה' אלוקיך והישר בעיניו תעשה והאזנת למצוותיו ושמרת כל חוקיו כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני ה' רופאיך אומר בורא עולם אני הרופא שלך, אני רופא טוב אני בא לפני המחלה ואומר לך תשמע בתור רופא פרטי כדי שלא תסתבך במחלות הנה אני נותן לך את הרצפט בלי 250 מיליגרם ובלי 500, והיה אם שמוע תשמע בקול ה' אלוקיך לא בקול ישראל בקול ישמעאל אלא בקול ה' אלוקיך, והישר בעיניו תעשה והאזנת למצוותיו ושמרת כל חוקיו לא חפיף אני מבטיחך שכל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני ה' רופאיך ז"א ב"א אם חלילה חלה כבר, מה יעשה? אומר הגאון מוילנא זצוק"ל אם יאמר וידוי אמיתי ויחזור בתשובה אמיתית על המקום יתרפא, אבל אמיתית, כי קרוב בה' לכל קוריו לכל אשר יקראוהו באמת, אבל אם אתה רק מפחד המיתה או מפחד המחלה שתפטר אתה עושה צעדים כאלה מחשש רק ובעצם הכוונות שלך לא להשתנות רק עד יעבור זעם בורא עולם קורא אותך טוב מאד, אלא מה תהיה אמיתי עד הסוף, והקב"ה אמר כי לא אחפוץ במות הרשע כי אם ישוב מדרכו וחיה, אני לא מחפש לא רשעים לא צדיקים אף אחד רציתי שכולם
(02:37) גם מיתה בקיצור ימים חסד מקטע 7 :
אני לא מחפש לא רשעים לא צדיקים אף אחד רציתי שכולם כשפתחתי את העולם כמה נתתי לחיות 930 960 שנה האדם חטא, צמצמתי את שנותיו, עד שאמרתי בשגם ובשר היו ימיו 120 שנה האדם עוד חוטא, מצמצמים ימי שנותינו בהם שבעים שנה ואם בגבורות שמונים שנה, עוד חוטאים יורדים אנשים פחות מזה גם כן ומתים יותר מוקדם, למה? אומר בורא עולם מוטב שימות בצעירותו ויתחייב פחות מאשר יאריך ימיו ויתחייב יותר, גם זה במידת הרחמים, טוב לרשעים שמתים בחצי ימהם מדוע? משום שהם יקבלו עונש פחות, כי אם הם לא יחזרו בתשובה קודם לעוון יוסיפו עוד חטאות ואשמות יצטרכו ליתן עליהם את הדין לכן כתוב בתורה שדין של בן סורר ומורה הוא מת לפני גיל שלש עשרה, בעצם ילד עד גיל 13 לא חייב במצוות, מה פתאום בן סורר ומורה זה דין מיוחד בתורה שאם לפני גיל 13 הוא היה אוכל הרבה בשר ושותה הרבה יין אז מוציאים אותו להורג אם הוא לא חזר מדרכו, משום שסופו שילסטם את הבריות ויבוא לרציחה והריגה בגלל גאוותו, אומרת התורה מוטב שימות זכאי ולא ימות חייב, עדיף שימות לפני 13 שהוא עוד לא חייב במצוות וימות כזכאי, מאשר שיעבור גיל 13 וימות כחייב, ז"א גם מיתה צריך לדעת שהיא במיתת החסד, אבל למה אנחנו צריכים לקבל חסדים כאלה אם אנחנו יכולים לקבל חסדים יותר טובים? של אורך ימים ושנות חיים ולעשות רק טובות עם כל הברואים למה לא לחיות בחיים כאלה, למה צריך להגיד על כל מעשה שמקבלים עונש כפרת עוונות כפרת עוונות כפרת עוונות, אל תעשה עוונות לא צריך כפרה, אבל הוא מנחם את עצמו כפרת עוונות, נכון אם חזרת בתשובה זה יחשב ככפרת עוונות
(01:19) מודה ועוזב ירוחם מקטע 8 :
אבל אם אני אגיד זה אם תגיד או לא תגיד השאלה אם זה קובע או לא קובע, האמירה לא עושה כלום, האם אתה חושב ככה ואתה מתכוון לשנות את דרכיך זה יועיל לך, אבל אם אתה לא משנה את דרכיך זה כמו אדם בא ביום הכיפורים ומתכוון במוצאי שבת ללכת לפאב עוד פעם ועוד פעם לעשות שטויות מחדש עם כל מה שהוא היה עושה, מה מועיל לו יום הכיפורים, יום הכיפורים מועיל אם חוזרים בתשובה ביום הזה הוא מכפר, אבל אם אתה מתכוון לשלוט על המעשים עוד פעם פרושו של דבר שאתה אומר כשנכנס יום הכיפורים אין כוונתי לשוב, רק מה לא אכפת לי להפסיק יום אחד אם זה מוחק הכל, נמחק יום אחד ואח"כ נתחיל דף חדש, זה לא מועיל, אלא מה יש מצוה לצום ביום כיפור אם לא תצום יהיה לך גם עבירה על זאת אבל סגולת הכפרה ביום הכיפורים זה רק עם התשובה, זה צריך לדעת, לכן אם אדם ישמר מדרכיו הלא טובות יעזוב רשע דרכו ואיש אוון מחשבותיו, וישוב אל ה' וירחמהו, עוזב ומודה ירוחם, אדם שעוזב את דרכיו ומודה על פשעיו מתוודה עליהם הקב"ה ירחם עליו
(03:51) קנה עולמו בשעה (בגמרא ובסמינר) מקטע 9 :
וכבר הגמרא מספרת על רבים שעשו עבירות כרימון וחזרו בתשובה והקב"ה מחל להם, אנשים שאני ואתה היינו פוסקים אין לו כפרה, לא יכול להיות שהקב"ה יסלח לו, ויש כאלה שגם מצאתי שאמרו לי בעצמם תאמין לי אני מוכן לחזור בתשובה אבל אני לא מאמין שכל מה שעשיתי בורא עולם יסלח לי, אם אני הייתי במקומו לא הייתי סולח על זה, ככה איך? שמי שהקב"ה? משום שהקב"ה אומר במפורש אוהבם נדבה, אה, אתה שואל לגבי המעשה הספציפי בגמרא? הגמרא מביא מעשה ברבי אלעזר בן דורדיא שמתחילה הוא היה הולך אצל כל הנשים רח"ל הלא צנועות והיה עושה עבירות ממדינה למדינה, וי איזה עוון גדול ופעם אחת הגיע אצל אשה אחת והיא אמרה לו שאתה לא תהיה בחיי העוה"ב, והוא פתאום נכנסה בו ההכרה הזאת, הוא לא היה לא מאמין, הוא היה מאמין, אבל בעל תאווה, והוא פתאום בהכרה הזאת שם ראשו בין ברכיו וגעה בבכיה נוראה ויצאה נשמתו מתוך התשובה שהוא חזר בתשובה,יצאה בת קול מן השמים ואמרה, אשריך רבי אלעזר בן דורדיא שאתה מזומן לחיי העוה"ב, ע"ז היה בוכה רבינו הקדוש והיה אומר יש קונה עולמו בשעה אחת ויש קונה עולמו בשנים הרבה, צדיקים קונים את העוה"ב בשנים הרבה של עבודה, ובעלי תשובה יש קונה עולמו בשעה אחת שעה אחת שהוא החליט באמת הוא הצטער התחרט עד שלא יכל לסבול את קיומו בעולם, ז"א הכרת החטא אצלו היתה כ"כ שלא שייך שהוא יחיה עם הידיעה הזאת שהוא חטא כלפי אלוקיו כ"כ הרבה שנים כ"כ הרבה פעמים, תשובה כזאת אמיתית עד שיצאה נשמתו מזה, תשובה כזאת זכתה אותו לחיי העולם הבא, על זה היה בוכה רבינו הקדוש, ולא עוד היה אומר לא דיין לבעלי תשובה שמקבלין אותן בעולם האמת אלא עוד שכורכין להן ריבית שהבת קול אמרה אשריך רבי אלעזר בן דורדיא שאתה מזומן לחיי העולם הבא היה פעם יהודי שבסמינר היה והבן אדם הזה אמר אני החלטתי לחזור בתשובה, החלטתי לחזור בתשובה והוא אומר רבותי כך הוא אמר בסימפוזיון אני חוזר בתשובה ואני אגיד לכם את האמת לא בגלל שיש שכר ולא בגלל שיש עונש לא בגלל גן עדן ולא בגלל גיהינום, אתם יודעים למה אני חוזר בתשובה? אני כ"כ עשיתי צרות לקב"ה, שאני רוצה את שארית ימי לעשות לו נחת. זה הכל. זה מה שהוא אמר, הב"א הזה לא יודע שהתשובה הזאת היא במדרגה הגבוהה ביותר שיש, למה? הוא לא חזר בתשובה למען שכר, אני לא חוזר בתשובה מחמת העונש, אני באמת מגיע לי את הגיהיני גיהינום אבל אני חוזר בשביל לעשות למי שצערתי אותו כל כך הרבה זמן נחת, שיהיה לו לפחות נחת ממני עד סוף ימי, היהודי הזה זה מדרגה אדירה,
(01:46) טובת הבורא ובגידת האדם (חזק) מקטע 10 :
אם היתה לנו תפיסה כזאת שמי שמיטיב לנו ועושה לנו טובה כל היום נותן לנו חיים נותן לנו בריאות נותן לנו הכל, אנחנו משתמשים עם כל הטובה הזאת נגדו, אין לנו סבלנות בשבילו, אין לנו כח לקום בבקר לשים תפילין, מה הוא בקש קח שים תפילין פה ופה כנגד המח וכנגד הלב ואני אקדש את גופך את נשמתך אני אקדש אני אשפיע עליך ברכה וטובה בזכות מצוה זו, זה קשה לך, הוא נתן לך כח, עם מה אתה בא עם סמים ואתה סוחב ועושה, עם אותה היד שהוא נתן לך ואין לך כח לשים 300 גרם על זה? ב"א זהו, בורא עולם הוא שוכח, בשר ודם עשה לך טובה תגיד תודה, פעמיים עשה לך טובה - אוי שתהיה בריא ה' יברך אותך, שלש פעמים עשה טובה, די אני מתבייש כבר, לא יכול לקחת יותר די, תודה רבה, 4 פעמים אתה כבר בורח ממנו די, בורא עולם כל רגע כל נשימה שאתה נושם זה ממנו, אם יעשה לך סתימה קלה דקה אתה הלכת, אז על כל נשימה ונשימה שאתה נושם אתה צריך להודות לו ואתה לא אומר תודה? אתה שותה משקה שהוא נתן לך, ב"ה אתה שותה דרך הצינור הזה אתה לא שותה מאינפוזיה ולא מכאן, ולא ממקום אחר בבטן אתה בריא, אתה שותה אתה גם טועם ואתה לא יכול לברך שהכל נהיה בדברו?* מה בקש בורא עולם בס"ה יהודים יקרים אם לא היינו רואים בעיניים כמה היינו מצטערים אדם שהוא לא רואה סומא חשוב כמת, אדם שלא רואה חשוב כמת, אין עולם לא רואה עולם הוא לא רואה ילדים לא רואה נכדים לא רואה שום דבר, הוא לא רואה, אדם כזה חשוב כמת, יהודים יקרים אתה כן רואה, אם חלילה היית רואה שהעיניים מתחילות להטשטש ואתה הולך לאבד אותם, והיו אומרים שיש איזה רופא שמוכן תמורת מאה אלף דולר לעשות לך ניתוח שהסיכוי הוא גדול שיצליח, אז היית מוציא את המאה אלף דולר או לא מוציא? היו אנשים עוזרים לך לגייס את הכסף, היה כדאי הכל לעשות? ודאי וודאי, מה שווה החיים ובפרט אם אתה עוד צעיר ואתה עוד רוצה להנות מהחיים כמו שאומרים, אחרי ניתוח אתה רואה ב"ה אתה רואה לא 6,6 משקפים מס' 13 לא נורא, בקבוק טמבוק, אבל אתה רואה רואה מטושטש אבל רואה, מודה לדוקטור מודה למחלקה שולח להם עציצים, תמונות מתנות רואה נוף נזכר בדוקטור מברך אותו אומר אה, בזכותו אני רואה בזכותו אני זה הכל בזכותו תגיד לי בורא עולם נתן לך ראיה 6,6, אתה קם בבקר אתה לא יכול לברך מהסידור ברוך אתה ה' אל' מלך העולם פוקח עיוורים 24 שעות של ראיה חדה, לא מגיע לו? מוגזם הא, קשה, א"א אני מבולבל איפה יש לי זמן בשביל זה דחילק אתה יודע איך אני רץ לעבודה הבוס שלי מחכה לי, אההו, איך אתה רץ עם הרגלים שלו, המכין מצעדי גבר גם אתה צריך לברך, זוקף כפופים אתה לא הולך עם חטוטרת נכון? ברכת זוקף כפופים, לא מברך פוקח עורים לא מברך, כל הברכות 15 ברכות שצריך לברך אתה לא מברך למה לא תברך? למה לא תודה ותשבח, אתמול הלכת לישון כמו סמרטוט בבקר קמת רענן חיים חדשים, השמש שוב פעם מאירה לך, מזג אויר נאה אתה יוצא לעבודה, מזון ובית יש לך, ילדים יש לך, למה לא תודה? כזה כפוי טובה אתה רק לקבל לא לתת, וכשאתה נותן הפסדת? על זה הוא מברך אותך בכפלי כפלים אז למה לא לברך, לא היה מי שיסביר, לא היה מי שיסביר, אתה רואה מה הבעיה? לא היה מי שיסביר, מי שחי בקיבוץ אתה צודק, אבל בקיבוץ לימדו אותך להגיד כשאתה קם אתה מקבל משהו להגיד תודה, כשאתה רוצה לנוח תגיד בבקשה, ועוד פעם תגיד תודה, לא לא טמבל תגיד עוד פעם תודה, לא אמרת תודה הכל, הכלבלב בא אליך לאט לאט ליטפת אותו נכון? קפץ עליך ככה עשית לו מוצי פוצי דאגת לו כולם אתה מעביר פרה אתה מעביר לה יד ללטף אותה למה שותה את חלבה, אוכל מבשרה מתעטף בעורה, יופי, אתה מעריך הכל, למה לא להעריך את מי שברא הכל בשבילנו, היום ב"ה אתה מעריך, ב"ה אתה מעריך. המשך במקטע הבא
(04:02) למה לא מעריכים? מקטע 11 :
המשך ממקטע קודם מה בקש בורא עולם בס"ה יהודים יקרים אם לא היינו רואים בעיניים כמה היינו מצטערים אדם שהוא לא רואה סומא חשוב כמת, אדם שלא רואה חשוב כמת, אין עולם לא רואה עולם הוא לא רואה ילדים לא רואה נכדים לא רואה שום דבר, הוא לא רואה, אדם כזה חשוב כמת, יהודים יקרים אתה כן רואה, אם חלילה היית רואה שהעיניים מתחילות להטשטש ואתה הולך לאבד אותם, והיו אומרים שיש איזה רופא שמוכן תמורת מאה אלף דולר לעשות לך ניתוח שהסיכוי הוא גדול שיצליח, אז היית מוציא את המאה אלף דולר או לא מוציא? היו אנשים עוזרים לך לגייס את הכסף, היה כדאי הכל לעשות? ודאי וודאי, מה שווה החיים ובפרט אם אתה עוד צעיר ואתה עוד רוצה להנות מהחיים כמו שאומרים, אחרי ניתוח אתה רואה ב"ה אתה רואה לא 6,6 משקפים מס' 13 לא נורא, בקבוק טמבוק, אבל אתה רואה רואה מטושטש אבל רואה, מודה לדוקטור מודה למחלקה שולח להם עציצים, תמונות מתנות רואה נוף נזכר בדוקטור מברך אותו אומר אה, בזכותו אני רואה בזכותו אני זה הכל בזכותו תגיד לי בורא עולם נתן לך ראיה 6,6, אתה קם בבקר אתה לא יכול לברך מהסידור ברוך אתה ה' אל' מלך העולם פוקח עיוורים 24 שעות של ראיה חדה, לא מגיע לו? מוגזם הא, קשה, א"א אני מבולבל איפה יש לי זמן בשביל זה דחילק אתה יודע איך אני רץ לעבודה הבוס שלי מחכה לי, אההו, איך אתה רץ עם הרגלים שלו, המכין מצעדי גבר גם אתה צריך לברך, זוקף כפופים אתה לא הולך עם חטוטרת נכון? ברכת זוקף כפופים, לא מברך פוקח עורים לא מברך, כל הברכות 15 ברכות שצריך לברך אתה לא מברך למה לא תברך? למה לא תודה ותשבח, אתמול הלכת לישון כמו סמרטוט בבקר קמת רענן חיים חדשים, השמש שוב פעם מאירה לך, מזג אויר נאה אתה יוצא לעבודה, מזון ובית יש לך, ילדים יש לך, למה לא תודה? כזה כפוי טובה אתה רק לקבל לא לתת, וכשאתה נותן הפסדת? על זה הוא מברך אותך בכפלי כפלים אז למה לא לברך, לא היה מי שיסביר, לא היה מי שיסביר, אתה רואה מה הבעיה? לא היה מי שיסביר, מי שחי בקיבוץ אתה צודק, אבל בקיבוץ לימדו אותך להגיד כשאתה קם אתה מקבל משהו להגיד תודה, כשאתה רוצה לנוח תגיד בבקשה, ועוד פעם תגיד תודה, לא לא טמבל תגיד עוד פעם תודה, לא אמרת תודה הכל, הכלבלב בא אליך לאט לאט ליטפת אותו נכון? קפץ עליך ככה עשית לו מוצי פוצי דאגת לו כולם אתה מעביר פרה אתה מעביר לה יד ללטף אותה למה שותה את חלבה, אוכל מבשרה מתעטף בעורה, יופי, אתה מעריך הכל, למה לא להעריך את מי שברא הכל בשבילנו, היום ב"ה אתה מעריך, ב"ה אתה מעריך.
(02:54) גוים מודים ומברכים לד' ויהודים? מקטע 12 :
כן. שאלה לא ברורה נכון הוא אומר נכון הקב"ה נתן גם לגויים, נכון, יפה אתה צודק הוא אמר ככה: הוא אמר מה שצריך לקרות יקרה, לא יעזור, מה שצריך לקרות יקרה, ז"א אם לא תלך לעבודה מה שצריך לקרות יקרה, תקבל את הכסף בכל מקרה או אתה עובד? לא למה? כי מה שצריך לקרות יקרה, כמה אתה מרויח כל חודש 220 שקל זה מה שקרה אתה רואה לא הלכת לעבודה הוא מרויח 220 שקל כי מה שצריך לקרות יקרה, מה קרה הוא לא עובד מקבל 220 שקל, חייל, חייל זה לא חכמה, תצא אח"כ נראה אותך אבל אני רוצה שתבין דבר אחד, הוא אמר גם הגויים צריכים לברך גם הוא ברא אותם גם הם צריכים להודות אתם יודעים מה הכי מדהים, שכל הסרטים שראיתי כשהייתי חילוני על הגויים, ראיתי שהם מברכים, ולא רק זה אלא כשהם מברכים הם מברכים ברכמה"ז ג"כ רק הם מורידים את הכובע כשהם מברכים והם אומרים מזמור לדוד ה' רועי לא אחסר בנאות דשא ירביצני מזמור תהילים הם אומרים הנוצרים, הם אומרים ומברכים ומודים לה', והערבי לא מתכופף כמה פעמים וצועק אווו אדם בקיוסק מתבייש להגיד ברוך אתה ה', למה שלא יהיה לו פדיחה, והערבי צועק מהמסגד לא עושה חשבון לא לשולי לא לשריד לא לרובינשטיין לאף אחד לא עושה חשבון, * ערבי אוכל גומר לאכול חמללל מברך השבח לבורא עולם כל מילה שלו משבח ויהודי לא ישבח לא יגיד כלום,
(02:04) במטכ"ל מפחדים מעזרת ה' מקטע 13 :
בכנסת צעקו מה זה להגיד בעז"ה, ח"ו בכנסת זה לא בתקן, הרמטכ"ל פעם מישהו כתב קצין כתב ב"ה על הדף למעלה אמר זה נוגד את הוראות מטכ"ל, מה איזה דברים, לא יתכן שיגיד קצין באלחוט בעז"ה אני יורה, בסדר לא בקשו ממך להגיד בעז"ה אני יורה, רק אני אכתוב על הדף, לא זה לא, ח"ו, זה עלול לחדור, אתם מבינים זה יחדור ואח"כ אנשים יתרגלו ואח"כ כולם יגידו בעז"ה אז מה יש מקום אח"כ לצה"ל ולחיילים אם הכל בעז"ה אז מה אנחנו עושים? הכל בעז"ה, זה פחד, זה מחלה מדבקת, כולם יגידו בעז"ה, לא להגיד יותר בעז"ה ח"ו עלולים לחשוב שבאמת הוא מנהל את העולם, זה הפחד, אלא מה, למה את כל הדברים האלה לא מספרים לנו? איך למה שיספרו לך, הוא שואל למה לא מספרים לנו את כל הדברים האלה, יש דתיים הנה אני דתי מפלגות זה פילוג אין להם זמן הם עסוקים בלהתפלג הם לא יכולים אין להם זמן, אני פנוי אני לא לא מפולג יש לי זמן, * אז מה אנחנו עושים אנחנו הולכים ומסבירים הבעיה שלא נותנים לנו להכנס, נראה תזמין אותי לבי"ס ממלכתי שאני אבוא לדבר לא יתנו לי, בפועל תגובות לא ברורות. מה נעשה הוא הולך אני לא אבל הוא הולך בשביל שלרב עובדיה יוסף יפה
(03:07) פרשת הרב אמנון יצחק במג"ב מקטע 14 :
נכון אבל אני אין לי אישור אבל אני אגיד לך, כשאני נכנסתי למג"ב, כן חיילי מג"ב עשו מזה פרשה גדולה, אתה יודע מה זה, אתה יודע מה זה, אני נכנסתי למג"ב, אתה יודע מה זה מג"ב משמר הגבול, אתה יודע איזה פחד, שאלה לא ברורה נכון אז מה זה בעיה ואם השפעתי עליהם אז זה לא טוב? הם הזמינו אותי להיות משפיע עליהם בשביל מה הם הזמינו אותי אתה חושב להשפיע עלי? $ אני רק יודע שאח"כ עשו להם צרות לא עשו להם שום צרות, ואני הנה יש פה 10 חיילי מגב איפה חיילי מגב כיפאק למג"ב מי היה בהרצאה שלי במג"ב כשהייתי, יש פה מישהו כזה? הנה יש פה אחד שהיה שם, היה טוב או לא היה טוב, קום רגע קום רגע נשמה, קום רגע * רגע, רגע, איך היתה ההרצאה? בזכות זה אתה הולך עם כיפה על הראש כיפאק לשריד כיפאק לשריד, כיפאק לשריד, יאלק שריד יאהב את זה יהודים יקרים, הם הזמינו אח"כ מאה ציציות והחיילים לקחו את הציציות והתעטפו בציציות, אסור היה ליהודי ללכת עם ציצית, שכפ"ץ כן, ציצית לא? למה לא? הוא רוצה, הוא יהודי, הביאו ח"כ דרוזי, שצעק ח"כ דרוזי צעק הביאו אותו לתכנית של היורם הזה מחצי היום, אז שמו אותו שמה והדרוזי הזה הח"כ אמר שהוא מפחד שיחזירו את הדרוזים בתשובה, מה יש אם יחזרו כמה דרוזים בתשובה? כשהמסיון הולך ופושט בכל הארץ, לא שמעתי אף אחד צועק, אף אחד לא אמר אוי ואבוי מה יקרה, אוי ואבוי, אף אחד, כל אחד יעשה מה שהוא רוצה אבל כשבאים להגיד קצת דברי יהדות לפני מים נוראים, זה פחד פחדים, זה אסור אתם מבינים מה קורה? אבל ב"ה זה לא עוזר, למה? משום שהקלטות מגיעות לכל מקום, אז אם אני לא נכנס פיזית הקלטת נכנסת איזי, ואח"כ בעז"ה יתברך הם שומעים את הדברי תורה ואם אני לא מגיע אליהם אז הם מגיעים לכאן,
(01:47) הפחד מהדת כחשבון פוליטי מקטע 15 :
קיצורו של דבר יהודים יקרים, לצערנו הרב אתה שואל שאלה טובה, למה לא עושים מספיק, פשוט מאד הם לא רוצים שידעו מן היהדות, השיקולים הם כמה, אבל אחד מהם זה גם פוליטי, אם יתרבו הדתיים יתרבו במקביל גם חכ"י הדתיים על חשבון מרץ ועל חשבון המערך ועל חשבון הימין את מי זה מענין? אותם זה מענין ולכן הם צריכים לדאוג שזה לא יתפשט לא אכפת להם שלא יהיה עם יהודי, לא אפכת להם שאח"כ יתבוללו, לא מענין אותם כלום, מליון יהודים כבר מתבוללים בארה"ב, לא מענין, העיקר שאנחנו נשמור על הכסאות, חשבון אחד זה פוליטי, שניים יש שנאת הדת, שונאים דת ישראל פשוט פשוטו כמשמעו, תשמע את כל החוזרים בתשובה מהשמאל שחזרו בתשובה אומרים שגדלו אותם על אנטי יהדות, (אורי זוהר) אלה שנמצאים בתוכנו מהרסייך ומחריבייך אני מכיר אותם והם גידלו אותי ארבעים שנה לכפירה ביהדות, לכפירה בתורה לאמונה בסטאלין ימח שמו וזכרו, הוא אבי העולם, אותי חנכו לזה הם לא יכולים לשקר אותו,
(01:15) קיבוץ L.A מקטע 16 :
אז ילד כזה, בחור פרח שיכול להיות מומחה טיס, יכול להיות אדם חשוב ומכובד, אבל רק דבר אחד חסר לו - יהדות, ואם הוא היה יודע אתה יודע כמה הוא היה תורם בשביל עם ישראל, אתה יודע כמה הוא היה תורם לקהילה היהודית בכל העולם כולו, לא נותנים לו, פחד פחדים, אז כשיש עכשיו קיבוץ L.A אתה יודע מה זה קיבוץ A.L רוב הקיבוצניקים הולכים ללוס אנג'לס, שמה יושבים וזהו, שמה זה לוס הולכים לאיבוד באנג'לס, יושבים שמה וזהו, מה קרה? איפה הפטריוטיזם, איפה הציונות, איפה כל הדברים היפים, איפה הפרה והמעדר, אין היום דברים כאלה, עכשיו כולם עוזבים ואין מוטיבציה ואין כלום ויש רק מחלות, יום האידס, זהו, עכשיו מלחמה באידס - איך להחזיק מעמד עוד כמה שנים עד שימותו, איזה עצות, כזאת בעיה,
(03:05) מלחמת המכבים ביוונים (החדשה) מקטע 17 :
כזאת בעיה, אבל בכח של הציבור הקדוש הזה לשנות הכל, למה? כי כל אחד יש לו חבר, ולכל חבר יש חבר, ואם אתה תצא מפה מחוזק ויתחזק עוד יהודי ותשלח אותו להרצאה ותתן לו קלטת, ותשלח אותו לסמינר כל מה שתעשה זה יועיל, וככה זה ילך ויתפשט הלאה הלאה הלאה, זאת המלחמה מכבים מול יוונים ומתייוונים, איך אנו באנו חושך לגרש, בידינו אור ואש, אנחנו באים גרש את החושך עם האור של התורה, מי שרוצה לזכות איתנו ירים את הנר ויעביר אותו הלאה הלאה הלאה, אנחנו לא באים כמו שמספרים בכפיה, אתם ראיתם אותי פעם כופה מישהו? אני חמש עשרה שנה הולך ממקום למקום אומרים שאני הב"א הכי מפחיד במדינה, כולם רועדים ממני, מה זה חיילי מג"ב רק ראו אותי ישר לקחו את הנשק וחיכו מי יודע מה יקרה. איזה שטויות, מצד אחד כותבים עלי בעיתונות סטנד דת קומדי, במקום אחר סטנדאפיסט, מקום אחר מפחיד, מקום אחר הסתה, מה לא כותבים, פעם ככה פעם ככה פעם ככה פעם ככה, תחליטו, אתם מדברים על אותו בן אדם, אני מפחיד? לא מפחיד, אבל הם משתדלים לצייר אותי מפחיד, למה? כי אם אני כמו שהם קוראים מחזיר בתשובה אם זה כזה ודאי כולם כאלה, ממילא תזהרו שלא תפגשו עם אחד כזה, כי ח"ו לא תשנו שבועות, אתם לא תוכלו לישון, אני בא אומר לב"א בא תתקרב תכיר את האמת, מגיש לו שתי ידיים הולך על חשבוני ממקום למקום, רץ משקיע זמן הכל, תראו לי דוקטור שיגידו לו בא תתן הרצאה תדבר לאנשים תסביר להם תדריך אותם, איזה, מי יש לו זמן מי יש לו סבלנות לשטויות האלה, היום באו אלי זוג אחד עם קוקו שחזר מהודו וחברה שלו מגיעים למשרד, רוצים לדבר איתי, נו אני יש לי זמן? אני בחור שאין לי זמן, עסוק מאד משתדל מאד אבל באו שני אנשים אלי, יש לי זמן, אז אני יושב ומדבר כמה שצריך, בא ב"א צריך עזרה משתדלים לסייע לו, לא רק זה אני לא מחכה שיגיעו אלי אני יוצא החוצה בשביל לעזור לאחים שלי, זה מה שאנחנו משתדלים לעשות, איפה תראה דבר כזה אצל החילונים?
(04:14) מדוע נמנע הרב מהופעה בטלויזה? מקטע 18 :
אם אני היה לי את המכשיר שנקרא תשקורת, אני הייתי יכול לתקן את כל העם היהודי תוך שעות ספורות, שעות ספורות, אז למה אתה לא הולך? איך אתה תמים, אתה נשמה טהורה, איך אתה תמים אתה נשמה טהורה, אני אסביר לך נשמה, כל מה שרוצים להזמין אותי זה בגלל שאני נקרא היום ב"א מבוקש, אם רודפים אחרי ב"א מבקשים שהוא יגיע לתשקורת סימן שהוא מבוקש, עכשיו הם יודעים שאם אני אגיע לתשקורת יהיה להם רייטינג הכי גדול, אבל אחר שאני אשב שם, כמה זמן יתנו לי לדבר? יום שישי שעה שלש בצהרים יש תוכנית עם רב בסדר, טוב כמה זמן יתנו לי לדבר? שעה נגיד, שעה, נגיד הוא יסדר שעה, בטוח אתה יכול, שעה, אני אבוא לדבר שעה שם בטמבלויזיה, וזהו, וכל השדרנים יגידו אחרי זה אמן, אמן, אמן קדוש קדוש קדוש, מה אתה חושב שהתלהבת? כבר יחכו מאחורי הפרגוד 15 פרופסורים שינתחו את האישיות שלי, זה הוא אוכל ככה, והוא עשה ככה ראית איך הוא עשה ככה ואיך הוא עשה ככה וככה הוא בטח גדל שמה בגלל זה הוא יצא ככה, בגלל זה הוא עובד על כולם ככה, ואח"כ מה יקרה? יש דברים שאסור לך להמר בהם, כי אם נפלת הפלת את כל האפשרויות שלך העתידיות, לא מהמרים על חיים, תראה אם זה החשבון שלי אישי, אין בעיה, אבל כיון שתלויים הרבה אנשים באפשרות שאני אוכל עוד לחזור אליהם, אני לא רוצה לסכן את האפשרות הזאת לטובת האנשים האלה, הבנת? כשהתשקורת משקרת אני הולך להוציא עכשיו קלטת וידאו הקונספירציה של התשקורת, אני הולך להראות את כל העלילות שקרים ששקרו עלי מא' ועד ת' ואני הולך להגיד, כשאתה תראה את זה, הציבור אח"כ יגיד איך משקרים עתונים ורדיו וטמבלויזיה ביחד כשמחליטים להתלבש על ב"א אחד, כל מה שהיה כתוב בכתבות היה שקר אחד גדול, פרושו של דבר כותרות שהופיעו בכל העיתונים ובכל המשדרים שאמרו שאני אמרתי שמי שלא יחזור בתשובה ימחה מעל פני האדמה - לא היה ולא נברא, והנה יש פה את החייל ממג"ב לא היה ולא נברא, אני הוצאתי את הקלטת הזאת מאותו אירוע לא היה ולא נברא, ועל זה היה כל הצעקות ועל זה רצו, מה הם רצו להשיג? שלא יכניסו אותי יותר לבסיסי צה"ל ומשטרה, זה מה שהם רצו, אבל אני יעודד אותך, עומד להגיע אלי כמה הזמנות לכמה בסיסים לצה"ל, אבל צריך להבין דבר אחד, זה מלחמה. הם לא רוצים זאת הבעיה, אבל אם היו נותנים לי את האפשרות לדוגמא איתם ביחד, עם כוונה טובה כולנו, תוך שעות ספורות העם הזה היה נראה אחרת,
(03:23) כח האחדות מקטע 19 :
אבל אני יעודד אותך, עומד להגיע אלי כמה הזמנות לכמה בסיסים לצה"ל, אבל צריך להבין דבר אחד, זה מלחמה. הם לא רוצים זאת הבעיה, אבל אם היו נותנים לי את האפשרות לדוגמא איתם ביחד, עם כוונה טובה כולנו, תוך שעות ספורות העם הזה היה נראה אחרת, למה? מסיבה פשוטה יהודים יקרים, במקום תארו לכם יום שלם, לא יום האידס יום השלום האמיתי לא אכפת לי עם מי, עם כל העולם, אבל רק ידברו על דברים טובים, רק יגידו איך לעזור אחד להשני, לתת כתף איך לפעמים יש מבצע, יום העיור יום הנכה יום ככה הולכים מדלת לדלת אוספים כסף עוזרים אחד לשני, יום אחד שעם ישראל בואו נעזוב את כל הבעיות בואו נתחיל להתמקד רק איך לעשות טוב, היום כולם יצאו בבוקר וכולם מתבקשים לחייך לכל מי שיפגשו בדרך, איזה יופי, אתה הולך עכשיו ברחוב וכולם - בוקר טוב, שלום צהרים טובים ערב טוב, יו, איזה כיף אתה לא יכול להיות אותו יום עצוב, למה? כולם חייכו אליך, אף אחד לא החמיץ פנים הכל בסדר, אפי' מי שאתה חייב לו כסף חייך אליך, אף אחד לא התנפל עליך, אף אחד לא צעק, אתה יודע איזה חיים אלה? אבל מה לימדו אותנו? הסבר פניך לתייר, רק לתייר, אבל לישראלי אל תסביר לו כלום, אל תסתבך איתו, הסבר פניך לתייר, איזה חינוך? יהודים יקרים אפשר להציל עולם ומלואו, אתם יודעים איזה כח יש לנו באחדות, אין עם כמונו בעולם, שפורצת מלחמה אין מפלגות אין ימין אין שמאל אין שחורים אין לבנים אין גבוהים אין נמוכים כולם ביחד, מה מאחד אותנו? גם במלחמת המפרץ האחרונה ככה היה, ככה היה, שאלה לא ברורה לא בסדר, יש כמה כאלה אתה מבין, שלא יעזור הם חיים מזה, לא, א"א את הכל לתקן אבל אם הרב יהיה בסדר ממילא השאר יתבטל, אם יהיו כמה כאלה שיצעקו ברחוב אתה מבין, זה לא יזיז כלום, הבעיה שהם צועקים במיקרופון, זאת הבעיה שאותו קומץ צועק במיקרופון, כל העם שומע אותו, אתם יודעים מה אני הייתי עושה? מעניש אותם, סוגר את זה תדברו עכשיו, אם כולם היו סוגרים את הרדיו והטמבלויזיה הם היו מדברים לעצמם $*
(02:14) גיוס בנות לצה"ל ודחיית שרות מקטע 20 :
כן בבקשה שאלה לא ברורה שאלה ראשונה - מה אני מתיחס לגיוס בנות לצה"ל ומה לגיוס בנים ובכן אני לא מתיחס לשום דבר, יש דעת תורה ידועה בדבר, החזון איש זצוק"ל אמר שבנות יהודיות אסור להן להתגייס לצה"ל וגם לשירות לאומי כי זה ענין של עריות שנאמר עליו יהרג ולא יעבור, זאת היתה דעתו של החזו"א וכל גדולי התורה כולל הרבנים הראשיים דאז והסוגיה זאת התפרסמה לכן התבטל הנושא של גיוס בנות וניסו להעביר אותו בשירות לאומי שאינו פותר את הבעיה כלל וכלל, לגבי גיוס בנים מי שלא לומד בישיבה הוא מגויס לצה"ל גם עכשיו,ולא עוד אלא שהחוק אומר שמי שתורתו אומנותו פטור מלשרת בצה"ל כל משך הזמן שהוא לומד, אבל אם הוא מפסיק או יוצא לעבודה חצי יום הוא מגוייס אוטומטית, ז"א כל הפטור מצה"ל זה רק דחיית שירות, אין פטור טוטאלית, יש רק חוק שאומר שיש דחיית שירות, יש אנשים שהולכים ללמוד בישיבה והחוק אומר אתה יכול לשבת כל זמן שאתה לומד, כמו אחרים שהולכים ללמוד לימודים גבוהים חילונים וגם להם יש דחיית שירות, בדיוק אותו דבר, עכשיו לגבי זה שאתה שאלת אם אני משתמש במילה תשקורת בגלל הרב עוזי משולם לא, לא בגלל זה אני אומר תשקורת אלא בגלל שהם משקרים, זה הכל. כן,
(02:16) לא ברשימות (בדיחה על קופ"ח) מקטע 21 :
כן, שאלה לא ברורה אם ימצאו תרופה אין בעיה, הקב"ה לפעמים רוצה שימצאו תרופה ולפעמים הוא לא רוצה שימצאו תרופה, אני אסביר לך, פעם היה מחלת האבעבועות, מצאו תרופה, מצאו תרופה לאבעבועות, אח"כ הסתבכו עם מחלה יותר קשה באה מחלה יותר קשה - סרטן, פתאום התברר שיש מחלה יותר קשה סרטן, התחילו לאט לאט להתרגל לסרטן אז אומרים שהיום מתוך 3 ניצל אם הוא מגיע מוקדם, אתם יודעים איך אפשר לסמוך על הכלים האלה קופ"ח מודיעה שאחד מתוך 3 פעם ראיתי איזה שלט בכניסה לבית חולים שכתוב אחד מתוך שלש ניצל מי שמגיע מוקדם אתם יודעים פעם סיפר הרב לאסרי שהיה אחד שיצא מן העולם והגיע לעולם האמת, הוא הגיע לעולם האמת אז הוא שאל איפה אני צריך להיות בדקו ברשימות ראו שהוא איננו, אז הוא אמר מה פירוש אני אינני ברשימות אני פה אבל, אמרו לו כן אבל אתה לא מופיע ברשימות, אמר אז מה עלי לעשות? אמרו לו תראה, תלך לגן עדן ותשאל שמה אולי ברשימות שמה מעודכן, הולך לגן עדן שואל שמה תגידו אני נמצא פה ברשימות? בודקים אומרים לו לא, אמר אז מה לעשות, אמרו לו תלך לגיהנום תשאל שמה אולי שמה אתה מעודכן, הלך לשם שואל תגידו לי אני מופיע פה ברשימות? אמרו לו לא, גם אצלנו לא, אמר אז מה עושים עכשיו, אמרו תחזור למודיעין, חזר למודיעין שואל אותו עוד פעם תגיד לי לא פה ולא שם, מה עכשיו אמר לו אתה יכול להסביר לי איך אתה הגעת לכאן? אומר לו כן, אני לא הרגשתי טוב, נגשתי לקופ"ח הסתדרות, בדקו אותי פתאום אני מוצא את עצמי כאן, אמר היית אומר בהתחלה הם תמיד שולחים לפני הזמן,$
(02:22) המחלות משתכללות מקטע 22 :
ז"א אחרי האבעבועות הגיע הסרטן, מתחילים להתרגל לסרטן אמנם עד היום מפחדים ממנו ואומרים המחלה קיבל את המחלה לא צריך להגיד את השם שלא ידבק משהו, אבל עבר הנושא של הפחד של הסרטן הגיע האידס, חושבים שיתגברו על האידס, בינתיים הגיע החידק הטורף והחידק הטורף כל פעם שמוצאים תרופה תשים לב כל פעם המחלות הולכות ומסתבכות עוד יותר וקטלניות עוד יותר, וזה הולך והופך להיות מדביק יותר ומדביק יותר ואח"כ מפחיד יותר ומי יודע לאיפה זה הולך, א"א לברוח מעונשו של הקב"ה הוא גם לא צריך מחלות כאלה, המחלות האלה צריכות להכניס את כולנו לפחד בשביל להתעורר, אבל הקב"ה יכול לעשות דבר פשוט שכל ב"א שהוא רוצה שילך כמו שהיה פעם - יתעטש וימות, למה היום אומרים לכל ב"א שמתעטש חיים טובים או אסותא או דברים כאלה, פעם היה אדם הולך ברחוב מתעטש ונופח את נשמתו עד שיעקב אבינו ביקש שיהיה מחלות בשביל שב"א יוכל להתארגן ויעקב אבינו החולה הראשון שמופיע בתורה ואז הופיעו המחלות בשביל שאדם יוכל לצוות את ביתו וכו' וכו' וכו', אבל אין בעיה כל אחד היה הולך ח"ו דום לב ונגמר, אבל לא היה לך ממה לפחד, למה? בסדר אתה לא יודע מתי זה יקרה, אתה לא מרגיש, אין הכנה לזה אין שום דבר, אתה גם לא יכול להספיק לחזור בתשובה אתה לא יכול שום דבר, פתאום אדם היה ואיננו, בורא עולם עושה חסד, נותן מחלות, המחלות האלה בשלבים הראשונים זה עוד קל אומרים, כן, אם זה בהתחלה אז יש לך הזדמנות כבר להבין שאתה מסתבך תחזור בך, תחזור בתשובה תתרפא, והוא דוחה ועוד דוחה ועוד דוחה, מחכים מחכים מחכים לא עוזר, אז ב"א הולך, אבל המטרה של המחלות היא לקרב אותנו כמו שאמרנו קודם, אם אדם יבין זאת ינצל ואם לא לא, תרופות לא יפתרו את המחלות,
(02:21) איך אדם לא יצא מטומטם? מקטע 23 :
מספר האנשים שלוקים היום בשבץ לב גדול היום מפעם, מספר המתאבדים היום בשיא, מספר האנשים שמתים מסמים שיא השיאים, אנחנו מקום ראשון בעולם בסמים, ארץ קטנה, למה? כשנותנים לנוער וכל הציבור תאוות בלי סוף בלי סוף בלי סוף בלי סוף אין להם כבר סף הגרוי שלהם גבוה מאד כבר צריכים לעשות דברים לא נורמלים בשביל שיהיה לו על מה לחיות, הוא לא יכול לרדת מזה סף הגירוי גבוה, ואז מכניסים את האדם, ילד במשך שנות לימודיו שהוא לומד, הוא צופה בטמבלויזיה 4 שעות בממוצע, הוא רואה למעלה משמונים אלף מקרי אלימות, שמונים אלף, אתם יודעים מה זה שמונים אלף מקרי אלימות רציחות והריגות והריסות והכל, איך ילד כזה יהיה נורמלי, איך הוא יכול להיות שפוי, איך אחד מהרצליה לא ידקור ב"א, איך בבתי ספר לא ילכו עם סכינים, למה? כי סף הגירוי שלו כבר גבוה, וככה זה הולך והחברה גוברת על עצמה, ומי אשם? מי שנותן לחברה להשפיע עליו, מי שפותח את הטמבלויזיה הוא מסכן את עצמו, מי שפותח את הרדיו הוא גורם לעצמו את העונש, הוא בעצמו הקורא בעיתון הוא שקורא את כל הזבל ואת כלה צרות ואת כל הפחדים, אומרים שאני מפחיד, יש יותר מפחיד מרדיו ועיתון? כל הזמן אני קורא, סוריה מאיימת בנשק כימי, זה מאיימת ככה מלחמת עולם, עוד מעט ככה, ולא אומרים עצה, מילא תגיד עצה, איך זה, שום דבר ועוד הרגו ועוד רצחו ועוד הסתבכו ועוד ככה ומספר המתים והנשאים והנישאים והכל, מה הולך פה, כמה אדם יכול לסבול, מידע מידע מידע מידע, על מה? רק רע, רע רע, איך אפשר לעמוד בלחץ כזה, ב"א יצא מטומטם
(03:25) סיפורו של גבר מוכה מקטע 24 :
אח"כ יש כאלה שמתקוטט עם אשתו נותן לה מכות? הוא בא בבית מהעבודה האישה זה, היא שמה עליו את כל השפכטל של הילדים מה שעשו לה עד עכשיו, הוא בא עם כל השפכטל של העיתון והרדיו, וחביבי מלחמת עולם, אז 400 אלף נשים מוכות, ו200 אלף גברים מוכים, אומרים כאילו גברים מכים נשים ומה עם הגברים שבמקלטים עד עכשיו הם פוחדים? היה אחד אב"ד מירושלים הרב פנחסי סיפר לנו פעם שבאו אליו דיון - זוג שנישא אחרי חודש באו להתגרש אחרי חודש, זוג צעירים, אז הוא שואל את החתן מה קרה? הוא ראה אותו כזה קצת נחנח אמר לו בא מותק, אמר לו תגיד את האמת אתה יותר מידי ככה תלמיד חכם, אמר לו תאמין לי אי אפשר לחיות איתה, א"א, אמר מה אמר היא מרביצה לי, היא מרביצה, איך אחד יכול לחיות איתה, הוא אומר אף פעם לא הצלחת אף פעם, אומר לו פעם אחת, פעם אחת, אומר לו מהי, אומר היא רדפה אחרי עם הנעלים ואני התחבאתי מתחת למיטה היא אמרה לי צא החוצה, אמרתי לה לא רוצה, זה היה פעם אחת, מספרים כאילו רק הגברים מכים נשים, אבל יש נשים, ה' ירחם, יש ויש, מצאו איזה חבר כנסת אחד מרביץ, ומה עם כל אלה שלא מגלים, האשה לא התלוננה, יש כאלה פוחדים, המעמד שלהם ילך, וכמה אנשים ונשים שבוגדים אחד בשני וכולם סותמים את פיהם במים בשביל שלא יתגלה הבזיון לעיני כולם, זה כן בסדר? הריקבון נמצא בכל החברה, המקום היחידי שמורת הטבע האמיתית שעוד נשארה עם האחוזים הגבוהים ביותר של הצלחה זה הבית היהודי החרדי, והתלמודי תורה החינוך של הילדים ששומרים תומ"צ. זה האחוזים הגבוהים של ההצלחה. *
(02:29) הבדל בין חרדים לדתים מקטע 25 :
כן אתה אומר שהחרדים הם הכי טובים איך אתה מסביר שחרדי או דתי רצח את ראש הממשלה? וכל הטלויזיה שהורסת את כל החילונים, איך דתי רצח את ראש הממשלה? קודם כל אני רוצה להגיד לך דבר אחד, תשאר בעמידה אם אפשר, סנק יו ורי מצ', אני אסביר לך קודם כל אני אמרתי שבחברה החרדית האחוזים הם גבוהים ביותר של הצלחה, יש אחוזים שהם כשלונות, הם לא היה חרדי דווקא, הוא היה דתי, מה ההבדל לא יש חילוק, צריך להבין יש פה טעות גדולה מאד בציבור, נכון שכולם יכולים להיות שומרי תומ"צ שו"ע עשר, גם כיפות סרוגות וגם כיפות שחורות וגם שטרימלך, נכון, אבל יש טעות, ואת הטעות הזאת בכוונה טשטשה התשקורת, למה? כי החרדים לא מזוהים עם הימין שהולך על התנחלויות או שהולך על הפגנות או דברים כאלה, יש סוג דברים נכון שהמכנה המשותף בינינו שאנחנו כולנו רוצים לשמור תומ"צ, אבל יש פלג שהוא חרדי שהוא נשמע לגדולי התורה וגדולי התורה הם שאומרים להם מה לעשות, והוא לא דומה בכלל לגוש הדתי, בקטע הזה, יכול להיות שכולם שומרי תומ"צ אותו דבר, יכול להיות, אבל מה כשיש גוש מסוים שהולך גם על כח וגם על אלימות וגם על התנגדות ועל להגיד אנחנו נשתמש אפי' בנשק או דברים כאלה לא תמצא את זה אצל החרדים משמרת הצניעות הרביצה טעות מה הטעות בזה? שמעתי אתה שומע, שמעתי במקרה את הקמב"ץ של נטורי קרתא משי זהב, וראינו אותו והוא אמר שזה לא המשמרת בכלל, אלא מה, הדביקו את זה כאילו המשמרת הצניעות עשתה, לא תפסו אף אחד שמשמרת הצניעות עשתה, לפני שתופסים בן אדם א"א להטיל חשד על אדם ויותר מזה על ציבור, ואפי' אם תפסת את הב"א שעשה אתה צריך לקרוא לו חשוד, לא לא חשוד ולא בטיח, זה הם!!
(03:09) האם הרב נחקר בקשר לרצח רבין? מקטע 26 :
זה כבר לא פעם ראשונה בטח מספרים אותו סיפור עשר פעמים זה לא פעם ראשונה גם אני עשר פעמים אומר שאני מפחיד, ועשרים פעם אומרים עלי דברים שלא אמרתי יש לי את העדויות והם ממשיכים להגיד, אתה יודע שאומרים שאני נעצרתי אתה שומע, בענין של רצח רבין, אתה יודע? כמה שמעו את זה שירימו אצבע, תסתכל שקר לאור היום, מעולם לא דברו איתי לא יודע מזה, בקושי ראיתי שוטר פעם, * אבל מה, מה אכפת להם להדביק עלי עוד משהו, העיקר שעוד כמה אנשים יפחדו ממני, אנחנו מגנים כל רצח, רצח של חתולים של עכברים של אנשים ושל חשודים, אצלנו רצח זה אסור, צער בעלי חיים זה אסור מהתורה, לצער בעל חי זה אסור מהתורה לצער אדם על אחת כמה וכמה, ליטול את נשמתו מי אתה, זה ברור, וזה עולה על הדעת, אבל רוצים להשוות את כולם, כל הדתיים רוצחים, רגע, אם אחד נתפס על רצח מי רצח את ז'בוטינסקי, מי רצח את ארלוזרוב, מי רצח את ניהן, מי רצח באלטלנה, מי הרוצחים שיושבים בבתי הסוהר, דתיים או חילוניים? מי מגרה אותם לרצח, התשקורת שהם רואים אלימות ועוד אלימות והפתרונות הם באלימות אז התשקורת מגדלת רוצחים, ואותם ילדים שנתפסו בהרצליה שהם רצחו את הנהג מונית מה הם אמרו למה הם רצחו? בגלל הטמבלויזיה, ואחת האמהות של הילדים שנתפסו היא קרינית בכירה בטמבלויזיה, ז"א שהטמבלויזיה עושה זאת, והתשקורת עושה ז
(02:05) התקשורת כ"פרה אדומה" מקטע 27 :
מי הרוצחים שיושבים בבתי הסוהר, דתיים או חילוניים? מי מגרה אותם לרצח, התשקורת שהם רואים אלימות ועוד אלימות והפתרונות הם באלימות אז התשקורת מגדלת רוצחים, ואותם ילדים שנתפסו בהרצליה שהם רצחו את הנהג מונית מה הם אמרו למה הם רצחו? בגלל הטמבלויזיה, ואחת האמהות של הילדים שנתפסו היא קרינית בכירה בטמבלויזיה, ז"א שהטמבלויזיה עושה זאת, והתשקורת עושה זאת, זה צריך לדעת, הם לא מאשימים את עצמם, הם הפרה הקדושה עליהם אסור לדבר, אתם יודעים מי הסוד שנקרא פרה אדומה בתורה, מה זה פרה אדומה, פרה קומוניסטית, הפרה האדמה התשקורת השמאל מה עושה פרה אדמה, מטהרת את הטמאים ומטמאה את הטהורים, זה מה שעושה תשקורת את הטמאים מטהרת את הטהורים מטמאה כל היום, הפוך על הפוך, ז"א אם אתה מחפש את האשמים הם נמצאים באלה שמשדרים כל היום, אם אתה רואה את כל הלכלוך והטינופת ודאי שיהיה זימה, מי אשם באידס? מי שמראה לכולם את הניאוף והזימה כל היום, מי שמראה שזה מה שצריך להיות לחם חוקם של הנוער הוא גורם שהם יתפתו לזה וילכו לזה, הוא מחנך את הנוער לזה, העולם תלוי בצוארו, מי שנותן את הדברים ומי שמאפשר אותם אלה אשמים בכל מה שקורה, אבל אלה שיושבים באהלה של תורה ולומדים תורה, לא תראה דברים כאלה,
(02:28) חוליי החברה סיבות ופתרונות מקטע 28 :
"א אם אתה מחפש את האשמים הם נמצאים באלה שמשדרים כל היום, אם אתה רואה את כל הלכלוך והטינופת ודאי שיהיה זימה, מי אשם באידס? מי שמראה לכולם את הניאוף והזימה כל היום, מי שמראה שזה מה שצריך להיות לחם חוקם של הנוער הוא גורם שהם יתפתו לזה וילכו לזה, הוא מחנך את הנוער לזה, העולם תלוי בצוארו, מי שנותן את הדברים ומי שמאפשר אותם אלה אשמים בכל מה שקורה, אבל אלה שיושבים באהלה של תורה ולומדים תורה, לא תראה דברים כאלה, למה? לא אומר שיכול להיות שלא יכול להיות שאדם ישתבש בדעתו זה יכול להיות בכל חברה גם חברה נאורה, כל חברה, אנחנו לא מדברים על זה, אנחנו מדברים תקח את הגוף הזה ותקח את הגוף הזה אחרי כל החינוך והקדמה והנאורות מי גידל מסוממים? הציבור ההוא. מי גידל עבריינים - הציבור ההוא. מי העמיד פושעים - הציבור ההוא.זה כל הצרות, המראה הלא יפה של עמ"י זה הציבור ההוא, אבל הציבור היפה עוד שנשאר אפי' שמפילים בו דופי כל הזמן, זה הציבור הזה, ציבור של שומרי תומ"צ, בית יהודי חם, קן משפחתי טוב, הילדים יותר מחונכים, חיים יותר שלוים, אחוז הנישואים גבוה, ואחוז הגירושים נמוך, אבל תסתכלו אצל אחרים, למה? מסיבה אחת פשוטה, מי שהולך על דרך התורה הקדושה, יש לו סיכוי יותר גדול, זה מה שאנחנו צריכים
(02:14) תצוגת קוקואים ועגילים מקטע 29 :
ואני אגיד לכם ב"ה ישתבח ויתעלה שמו, יש הרבה מהציבור והנוער ששומע למבצע, וב"ה יש פה שני קילו של עגילים, אתם רואים? שני קילו עגילים* זה ציבור של נוער יהודי שהחליט שהוא לא רוצה להיות דומה לניאו נאצים בגרמניה, הוא לא רוצה להיות כמו הפאונט, הוא רוצה להיות יהודי שומר תומ"צ, וציבור כזה ב"ה מגיע ערב ערב בכל מקום ומחליטים שהם רוצים לחזור בתשובה, יתרה מזאת הם מוכנים להוריד מעל עצמם את השערות, תראו, הנה קוקו אשכנזי, $ אתם רואים? זה יושב ראש ועד התלמידים של עירוני ביפו, זה, וזה - קוקו תימני$ וזה - קוקו ספרדי, תסתכלו איזה יופי, אתם רואים, זה גדל שנים והיה מוכן להוריד, ויש לי גם דבר יפה - יש קוקו קדמי, מה זה קוקו קדמי, היה אחד היה לו את הקוקו הזה קדימה כמו גינגל ככה, ככה הוא הולך, החליט לוותר עליו, ב"ה, אתם רואים יש יהודים ב"ה צ'יק צ'ק מבינים את הענין מורידים את הקוקו והעגילים, את העגילים אנחנו לוקחים לספר תורה, עושים כתר לספר תורה, אתם יודעים איזה זכות זאת גדולה? * הנה בעלי האולם אמרו לי גם שהורידו, אפשר לקבל את של בעלי האולם? בקופסא, ב"ה, הנה כבר יש לנו את העגילים של בעלי האולם, אשריהם ישראל, יושבים פה
(03:53) גוג ומגוג דרכי המלטות מקטע 30 :
שאלה לא ברורה הוא שואל מה יהיה במלחמת גוג ומגוג, אני לא רוצה להגיד לכם דברים קשים הערב שלא תגידו שאני מפחיד, אבל אני אגיד לכם דברים טובים, דברים טובים, דברים טובים פירושו של דבר מי שישמור תומ"צ כך אומרת הגמרא, הרוצה להנצל ממלחמת גוג ומגוג יעסוק בתורה ובגמ"ח מובטח לו שהוא ינצל, זה לא קשה וזה לא מסובך, מה תעסוק בתורה, כל ערב תקבע לך שיעור תלמד שעה שעתיים כפי יכולתך אחרי העבודה נחת אכלת שתית התקלחת, לך תלמד שיעור במקום שתשמע את השטויות שלהם, לא יוסיף לך ולא יחכים אותך, לא תלמד את הישות שלך, מי אתה מה זה יהודי, מה המצוות שלך, מה הזכויות שלך, שב תלמד שעה שעתיים אשה גם יכולה לקבוע זמן ללימוד תורה וללכת ללמוד ג"כ דברים ודינים שהיא צריכה אותם, מעבר לזה גמ"ח, לגמול חסד איש עם חברו כל אחד ישתדל לעשות משהו למען הזולת, כל אחד מאתנו מצווה לעזור לאחד, בכל מה שאפשר, עזרה פיזית צדקה גמ"ח סיוע עצה טוב, כל מה שיכול לעזור. ועזרה רוחנית על אחת כמה וכמה, אם אתה יכול לעזור לב"א עזרה רוחנית אין למעלה מזה כיון שאתה יכול להביאו גם לחיי העוה"ב, ז"א שיהיה גוג ומגוג ויהיה גוג ומגוג, בשנים הקרובות ביותר, אבל שתדעו, אומרים שזאת היתה השואה לא לא לא, יש שלש מלחמות גוג ומגוג תסתכל במלבי"ם בספר יחזקאל לח לט, וצריך לדעת דבר אחד המשיח מה עם המשיח? המשיח יתגלה בעזרת ה' יתברך כשאנחנו נהיה כבר לאומיים, אבל צריך לדעת לא משנה מה שיהיה, לא משנה מה שיהיה, אנחנו צריכים לדעת שהקב"ה ישמור על אלה שיחזיקו בו, כמו אבא, אבא שהולך עם בניו ביער בן שיודע שהוא תלוי באביו והוא לא יוכל להתמודד עם החיות, אם הוא חכם צריך להחזיק באבא חזק, לא לעזוב אותו, והוא יעבור את הג'ונגל כי אבא שלו חזק בשביל לגונן עליו, אבל אם הוא יתנתק מידו של אביו וירצה לחפש הרפתקאות בינתיים יתכן שהוא יתקל בחיה טורפת, ואז תהיה בעיה, אבא לא יהיה לידו והוא עלול לסבול, מי שיחזיק בקב"ה הקב"ה לא יעזוב ולא יטוש, אבל מי שלא יחזיק הוא חשוף לצרות, לכן כל יהודי כאן, שיהיה מחובר לתורה ולמצוות מובטח לו ובהר ציון תהיה פליטה והיה קודש, והנותר בציון קדוש יאמר לו, כל אחד יעשה ככל מה שהוא יכול בשביל להיות דבוק בקב"ה בתורה ובמצוותיו.
(02:00) מדוע איפשר ד' המצאת הטלויזיה? מקטע 31 :
אתה מאשים את הטלויזיה וברדיו, אלוקים לא ידע שיהיה טלויזיה ורדיו, הוא לא ידע מזה? שאלה טובה, הקב"ה ידע גם שיהיה חזיר ואסר את החזיר, למה? כי לאדם יש נסיון, הנסיון האם תשתמש לדבר לטוב או לרע, הנה יש לך יד, היא יכולה ללטף היא יכולה גם להכות, אותה יד ממש, יש לך עין אתה יכול לראות דברים המותרים ואתה עלול להסתכל גם בדברים האסורים, יש לך אוזן, אתה יכול לשמוע דברי תורה ואתה יכול גם לשמוע לשוה"ר, פירושו של דבר זה הנסיון, נותנים לך את הכלים - תשתמש איתם לטוב, ואם השני ישתמש איתם לרע יש לך את האפשרות, העין שלך ברשותך, האוזן שלך ברשותך, תסתום, אתה נמצא בנסיון, הם משתמשים בזה לרע אז זה לא אומר שאתה צריך להיות מחויב וכפוי, יש לך את הבחירה, ז"א כל אחד ואחד צריך לעמוד בניסיון, היו יכולים להשתמש בזה לטוב, אפשר היה לבשר את הגאולה דרכה, אפשר היה להודיע בכל רחבי העולם, הם לא רוצים הם בחרו ברע, אתה תבחר בטוב, אתה רואה אדם שהוא לוקח יין - יין זה טוב, יין מקדשים עליו יין יש עליו ברכה מיוחדת - בורא פרי הגפן, יין ישמח לבב אנוש, אבל יין גם ממסתם, אם לוקחים יותר מהמידה אז בדיוק תוצאה הפוכה, השליטה נשארה בידך, אתה תחליט כמה להשתמש וכמה לא, מה כן ומה לא, ואם אתה יודע שיין מזיק אותך אפי' במידה מועטת אל תיקח אותו בכלל, אל תראה יין כאית אדם אתה צריך לדעת אני לא שייך לדבר הזה וזה הניסיון שלנו.
(02:20) כל הזמן מדברים משיח ולא בא? מקטע 32 :
כן. לפני הרבה זמן אמרת היתה שמועה שהמשיח צריך לבוא וכל הזמן הם אומרים המשיח יבוא ובעז"ה כבר מתי הוא יבוא? אני אגיד לך נכון שאנחנו אומרים שהמשיח קרב ובא, וזה נכון גם, אתה יודע כשהתימנים שרו בתימן נעלה לארצנו ברון וזמרה הם שרו את זה הרבה הרבה מאד שנים - קרוב לאלפיים שנה, אנחנו יצאנו לגלות בחורבן בית שני לפני כאלפיים שנה, ותמיד ידענו שהקב"ה ישיב אותנו אל אדמתנו, והראיה הגענו, מי שהיה קצר רוח לפני מאה שנה, מה היה אומר כמוך, מה אתה מדבר, אתה עוד מאמין שנעלה לארצנו, מה אתה שר כל שבת נעלה לארצנו ברון וזמרה, אלף תשע מאות שנה אנחנו מחכים עוד לא עלינו, אז אתה תעלה? ועולים, עולים יהודים מתימן וכמעט כולם, עלו מכל התפוצות, לקח אלפיים שנה, ידענו שהגלות תהיה ארוכה, ידענו שיש גם קץ בסוף, נשאר לנו עוד דבר אחד, שיבוא מלך המשיח וזה כתוב מתי הוא יבוא, כשנהיה כבר בארצנו, אנחנו עוד צעירים פה, בקושי 48 שנה, יש כאלה קצת הקדימו, אבל בכל אופן אנחנו בס"ה קצת זמן, אבל אנחנו קרובים מאד מאד כי כל הסימנים כבר בידנו, כן רק רגע, בבקשה שם, בסוף תקום מה אני חושב על עבמי"ם וכל מיני חייזרים מבחוץ, יש לי קלטת שקוראים לו קול עב"ם 4 תשמע אותה בעז"ה, אבל אני רוצה להגיד לך שעב"ם זה עצם בלתי מזוהה כי זהות אנחנו נדבר, בינתיים עוד לא זיהו אותו, ובינתיים יש כאלה ששולחים אותם להבין ותאמין לי שאם אני הייתי ממרץ אני כל יום הייתי ממציא עב"ם.
(01:31) מדוע אין הקב"ה מחזיר העם בתשובה מקטע 33 :
כן. כן אתה. תקום בבקשה. אם הקב"ה היה רוצה היה יכול להחזיר את כולם בתשובה ודבר שני אם ע"י החזרה בתשובה אם הקב"ה היה רוצה היה יכול להחזיר את כולם בתשובה, נכון אם הוא היה רוצה, אבל הקב"ה רצה לתת לנו בחירה, למה? בשביל שבזכות בחירתנו נזכה בטובה למעלה בזכות ולא בחסד כדי שלא נבוש ולא נכלם לעולם ועד, שהמקבל דבר בחסד זה מתנת חינם זה אוכל בחסד ויש עם זה בושה אבל אם הוא עושה את זה בזכות מעשיו, הוא אוכל לא חינם אלא הוא שילם זו הזכות ועליה הוא מקבל לכן יוכל להנות הנאה אמיתית, אם כן אפשר הקב,ה בחירה לאדםולא כפה עליו את התשובה, שאלה שניה שלך היתה האם ע"י החזרה בתשובה אנחנו עושים תיקונים למעלה, כן, כל תשובה שאדם עושה אם אדם חוזר בתשובה השפעתו היא על כל העולמות, גם על העוה"ז וגם על העולם העליון ובפרט על שורש נשמתו בעולם העליון כי הוא השתלשל מן העולם העליון.
(01:41) האם יש חיים מחוץ לכדוה"א? מקטע 34 :
ששאלה ראשונה - האם יתכנו חיים מחוץ לכדור הארץ? כן. של מלאכים של שדים ושל מזיקים. שאלה שניה אורי זוהר מוכן להופיע בטלויזיה ולמה אתה מתנגד הוא שואל שאלה אורי זוהר מוכן להופיע בטמבלויזיה ולמה אני מתנגד, קודם כל הוא שאל רב, והרב שלו כנראה פסק לו שהוא יכול להופיע, אני שאלתי את רבי והוא אמר לי שאני לא יכול להופיע, לכן אני לא יכול להופיע. אשה שלא יודעת לקרוא ולכתוב מה עליה לעשות ב"ה עברית היא כבר לא יכולה ללמוד, אז מה היא תעשה תשמע קלטות ביהדות ותלך להרצאות, עכשיו אם היא שומעת קלטות היא לומדת מה לעשות, ואם היא הולכת להרצאות היא יכולה גם לשאול וככה בעז"ה להתקדם, אין שום בעיה זה לא פוסל ממנה כלום. הקב"ה ברא את השמים ואת הארץ ואת האדם מי ברא את הקב"ה שאלה יפה הקב"ה ברא את השמים ואת הארץ ואת האדם מי ברא את הקב"ה, את הקב"ה לא ברא בורא, כי אם היה בורא את הבורא בורא הוא כבר לא היה בורא הוא היה נברא, מוכרח שיהיה בורא שאין לו בורא, יו אנדרסטנד?
(09:49) דו שיח בעניני עבמ"ים וחייזרים מקטע 35 :
שאלה לא ברורה אני אדם מאמין, וכמו שצריך להוכיח גלגול נשמות שהפנטו אנשים למצב היפנוזי ועכשיו מוציאים מהם עדויות שהם חזרו לעולם יש עדויות מכל העולם, ושוב אני חוזר ואני אומר שאני אדם מאמין, יש עדויות מכל העולם שאנשים שנתקפו ע"י חייזרים יש אלפי עדויות חיות, ויש עדויות מסוימות מכל העולם לא רק מישראל, של דברים כאלו שקרו, אז איך זה שהדת עדיין מכחישה כל קשר גורמים שהם לא קשורים לכדור הארץ שבהם האסטרולוגיה של נאס"א אפילו אמרו שקרו דברים כאלה ושוב יש תביא לי את העב"מים של המדענים אנשים במצב היפנוזי שלא יכולים לשקר הודו ואמרו שהם הותקפו על ידי עב"מים והדת מכחישה כל קשר לדבר כזה. הוא שואל אם יש כ"כ הרבה עדויות שיש חייזרים ואנשים נחטפו והכל למה הדת מכחישה זאת, קודם כל הדת לא מכחישה את מה שמוכחש מאליו, והמדענים אומרים שאין שום דבר מכל מה שאתה אומר, המדענים בדקו לפני עשר עד עשרים שנה במשך עשור שנים את הנושא היטב היטב הדק הדק, נאסא שגרו בחלל יש עדויות של נאסא שהיו בחלל והמדענים מדענים בדקו, עכשיו, מדען זה אחד שרוצה הוכחה, הוא לא כל אחד יספר לו סיפור הוא יגיד וו, מה אתה אומר כן, פששש לא, מדען צריך לבדוק בדקו לא אחד ולא שתיים, הרבה מדענים בעולם בדקו אין שום הוכחה מדעית להמצאותה להשארותה לחטיפתה וכו', אז מה זה שואלים את דוקטור ברוש, מה זה אומר, אז הוא אומר זה בעיות של פסיכולוגים, ואני אגלה לך סוד, כבוד הרב רק שניה אחת בלעדי העב"ם בשמי ערד הנה תמונה של עב"ם צלמו אותו תפסו אותו, אבל איפה הוא? כתוב פה תראה במודעה מה כתוב: על שער כולנו השבוע אתם רואים תמונה שצולמה לפני כשלושה שבועות בערד, עשרות דיווחים, צילומים וסרטי וידאו שמתארים עב"מים, מעלים את השאלה האם הם באים, מה זה האם הם באו, הם באו כבר, צלמו אותם, דווחו עשו עדים, מה אתה שואל האם הם באו, הם באו. המדענים לא מאמינים, הנה הכתבה, אחרי כל הדיווחים על עב"מים נשאלת השאלה איך מתיחסים לשאלה במדע, מסתבר שהמדע מעדיף לא להתיחס, ד"ר נח ברוש מהחוג לאסטרונומיה ואסטרופיזיקה באוניברסיטת ת"א מספר שהיו מחקרים מדעיים בנושא לפני עשר עד עשרים שנה, מסתבר להם שאין שום עדות רצינית שאפשר להתיחס אליה ומאז אין מידע מדעי בנושא עבמים. ז"א שנאסא שהיו בחלל יש להם הודעה בכתב שהם ראו דברים כאלה והם אומרים שזה נכון, אתה אומר שזה לא נכון מה שאנשים רואים בכל העולם זה לא נכון, לא נכון לא נכון לא נכון, ולא נכון ולא נכון, ועדיין לא נכון, זה לא עובדות המדע אומר זה לא עובדות, העיתון אומר אבל המדע אומר לא כמו העיתון. כל מה שאתה אומר אחרי זה בדקו המדענים ואמרו לא. אבל כבוד הרב העיתון זה המדען לא חשוד על חזרה בתשובה, המדען חילוני, אדרבה הוא צריך לצטט ולאמר היה היה מה אכפת לך להגיד היה, הוא לא יכול להגיד מה שלא היה היה, אז הוא שואל אותו ד"ר ברוש, אז איך אתה מתייחס לכל העדויות שאנחנו שומעים בזמן האחרון, אנחנו מתייחסים לזה כאל בזבוז זמן, אין כאן שום עדות שמשייכת את התופעות האלה למדע, הייתי מתיחס אליהם כאל משהו שקשור לאמונות של אנשים או לפסיכולוגיה ולא למדע, עכשיו אני אסביר לך שרתת בצבא? כן ב"ה, היית בשמירה? שתיים בלילה? הודיעו שעומדת להיות פלישה אוטטית? היית עירני מאד, כל רשרוש חשוד, כל גחלילית זה עב"ם, $ למה שאתה דרוך, פתאום כולם יוצאים ברמת אביב עם וידיו לגגות, מחכים הערב הוא צריך לעבור פה, הוא היה בחלל, עבר לאשקלון ועכשיו הוא צריך לעבור פה, אז בכל העולם? בכל העולם מה כמה מדומיינים יש, מחכים פח, הנה פצצת תאורה צלם, הנה הליקופטרים מנסים ללכוד אותו, לא תפסו הנה תסתכל זה הכל צבאי, לשמים שלשה ימים תמונה במעריב, מה קרה? זה זה אותם עדויות שחוזרים על עצמם בלי שום בעיה אני אגיד לך תקשיב דבר אחד, אני עושה לך נסיון, אני לוקח עכשיו כמה אנשים אני אומר לך עכשיו. תגובות לא ברורות. בבקשה. עפיפון, גם אני הייתי עושה את זה, בדיקת פרופסור כהן הוכיחה העב"ם הוא כוכב הלכת נגה, לפני עשרה ימים רגשה הארץ מצילומי וידאו שהנציחו עצם בלתי מזוהה, שחלף מעל הישוב חצור, ממלא מקום ראש העיריה פרופ' אריאל כהן יצא לשטח עם מצלמה זהה והגיע חיש קל לפתרון הפשוט, העב"ם שצולם לפני עשרה ימים בישוב חצור אינו אלא כוכב נגה, כך טוען פרופ' אריאל כהן מ"מ ראש העיריה לעניני טקסים, במכתב ששלח השבוע לחברי האגודה הישראלית לאסטרונומיה, טענת כהן לאחר בדיקה פרטית שערך הגיע למסקנה הנרחצת שעיבוד הנגרם כתוצאה מהפעלת הזום ומצלמת הוידאו שבה צולם כוכב נוגה, גרם לכך שהכוכב יראה כעב"ם מרובע ומחודד, הנה הצילום הוא צילום. לסיום, בשבילך יש חייזרים, בשבילך יש עבמי"ם אפי' אם יש לך עכשיו את כל אלה מה זה נוגע עכשיו להנחת תפילין שאתה צריך להניח, זה בטוח צריך, ואם ימצאו אח"כ חייזרים ואפי' פאזות או כלבים מעופפים, מי ברא אותם? מי שברא אותך, ומי שברא אותך ציוה אותך, ומי שברא אותם ציוה אותם, מה זה ענינך, גילו עכשיו באפריקה כושים, זה מענין אותך? זה פותר אותך, עפ"י תורת ישראל אין חיים מחוץ ליקום חוץ ממלאכים שדים ומזיקים על פי המדע אין שום דבר מחוץ ליקום, רק העיתונאים אומרים שיש, עב"ם ראשי תיבות עיתונאי בלי מדע. רגע רגע רגע, אנחנו חייבים גם לסיים פעם, שניה אני רוצה להגיד לכם דבר אחד
(05:09) התשקורת משווה הרב לחומייני מקטע 36 :
רגע כבוד הרב שאלה, כתוב בבראשית תיכף תיכף שניה, תנו לי רק יהודים יקרים אני רוצה להגיע אתכם גם למסקנות הערב. אבל יש לי משהו מאד חשוב להגיד ברור שיש לך ראיתי שהתקרבת אני אגיד לך גם למה התחלפתי כי כל הזמן הפחידו אותך, אני לא מפחד, אתה לא מפחד* אתם שומעים היהודי הישב רחוק מפה מפחד העיתונאים ראיתי שהוא התקרב לפה, התחלתי אני כבר לפחד ממנו, בסוף הוא אומר ב"ה הוא ראה שאני לא מפחיד אז הוא התקרב קרוב ועכשיו הוא מעיז לשאול אותי את השאלה הבאה, כן מה השאלה. אני בפרס היו לנו חיים מאד טובים הוא בא מפרס היו להם חיים טובים מאד, מה שחומייני עשה בפרס 14 פצצות אטום לא יכלו לעשות, חומיני התחיל את המהפכה שלו עם קלטות, אתה אומר זה אני,) יש לו 60 קלטות שלי, איך לא פחדת, זה פלסטיק רק הוא לא מפחד, המהפכה הוא שואל מה יש לי להגיד על זה שהמהפכה בפרס היתה ע"י קלטות, אתם יודעים חומיני שהיה בחו"ל בצרפת הוא שלח קונטינרים של קלטות והוא הפיץ אותם עם קלטות ובסוף הוא עשה לשח - מט, * למה, הם שמעו את הדברים שהוא אומר וככה הוא בסוף עלה לשלטון, מה יש לי להגיד על זה, אני אומר לך שהוא עשה דבר חכם אם הוא הצליח בדרך הזאת לשנות, לא שאלה לא ברורה אני רוצה לשאול אותך שאלה, הקלטות שלי טובות, בסדר, אומר דברי תורה, אני רוצה לשאול את הציבור, הקלטות שלי טובות? כן. הקלטות טובות? כן להפיץ עוד? כן אתה רואה הנה התשובה שלי רק רגע אבל אני תופס אותך עכשיו על חם, רגע, רגע, אייי עכשיו תראה איך חומייני עובד, בלאו הכי העיתונים קוראים לי חומיני, בעתון קראו כתבו זה לא היה בטהרן, זה היה בירושלים, אני שדברתי אצל מגב אמרו זה לא היה בטהרן, זה היה בירושלים, איי, להגיד דברי תורה, כל מי שאומר דברי תורה זה חומייני, כשעארפאת צועק כל היום גי'האד גי'האד ג'האד זה בסדר, איתו לעשות שלום, נוותר לו נתן לו הכל, הוא אומר גי'האד להרוג את היהודים, הוא אומר לא יותר על שום דבר, זה בסדר, אני אומר שלום עם היהודים שלום עם הגויים שלום עם כולם, אני כל יום מתפלל עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל עמו ישראל, אני מברך כל יום בתפילת שמו"ע ברך עלינו את השנה הזאת, וגם ושבע את העולם כולו מטובה, את כל העולם תשבע, לא רק אנחנו בא"י יהיה לנו חקלאות, על כל העולם, זה אנחנו אומרים כל יום, מברכים ברכמה"ז מברכים את כל העולם אנחנו רוצים שלום אמיתי, אנחנו אין לנו בעיה, אנחנו רוצים לחיות בשלום, אנחנו אומרים בעלינו לשבח לאדון הכל לתת גדולה ליוצר בראשית
(03:47) שטחים תמורת שלום מקטע 37 :
אתה מברך שכן יהיה שלום מצד שני אתה אומר מי אומר אני אמרתי יש קלטות השלום עם ערפאת שאתה אומר בשלום עם ערפאת אני אומר שהנביא אמר שהשלום עם המחבלים לא יתקיים כי אין כוונתם לשלום אמיתי אלא לשפר עמדות כדי להרוג יהודים מקרוב, זה לא אני אמרתי זה הנביא אמר, אבל אם היו פניהם לשלום אמיתי אין בעיה, מה אכפת לי איך קוראים לו, העם היהודי קורא לשלום לכל העולם, אבל אם אתה יודע שזה רק תחבולות בשביל להתקרב קרוב אליך שאח"כ באקדח לא צריך סקאד, הוא יכול להרוג אותך אתה לא צריך להיות פתי, אם זה יהיה שלום עם בטחון כל גדולי התורה אומרים אין בעיה להחזיר שטחים אם יהיה שלום אמיתי, אם זה לא שלום אמיתי זה לא קשור אם זה שטחים או לא שטחים, פה זה שאלה של חיים, אז אנחנו לא טיפשים צריך לברר שהשלום הוא אמיתי, השטחים הם לא המפריעים לשלום, שתבין, האם יש בטחון מספיק שהשלום אכן יתקיים או שזה הצעת כוונות שקרית כדי לשפר עמדות כדי לפגוע בך מקרוב, זאת השאלה שעומדת ותקח חוברת שהוצאה מתקציר דברי הרב שך והתפרסמה גם בעיתונות צריך לדעת יהודים יקרים שהמאמר הזה בענין השלום התפרסם גם כן שהרב שך אומר מפורש וכן אומר הרב עובדיה השטחים לא מפריעים לענין שלום ואם יהיה שלום אמיתי שטח לא צריך להפריע, אבל אם זה לא אמיתי זה כבר לא משנה אם זה שטח שלך שטח שלו זה לא משנה, אתה צריך להגן על חייך זה השאלה שעומדת. כבוד הרב כן אתה אומר בקסטה שלך השלום עם ערפאת ואני אצטט את המילים שלך למה אני שומע כל הזמן את הקסטה הזאת, אתם טובלים את המחסה שלכם בשקר, אתם יודעים שאתם לא דוברי אמת אבל כאילו אתם ממשיכים עם השקר שלכם, וגם אח"כ אתה אומר השלום עם המחבלים לא יתקיים נכון אז בעצם על מה אתה מברך, אתה מברך על השלום שבעצם לא יתקיים לא אמרתי שאני מברך על השלום הזה אני לא אמרתי דבר כזה השלום בכלל אני אמרתי שמי שנהגו את המנהג הזה של עשיית השלום בתנאים שעשו הסתירו מהעם בתפילה אח"כ התפרסם שאח"כ היו דברים שלא נתגלו ועכשיו נתגלו פירושו של דבר שהשליטים עצמם הסתירו מאיתם, זה דברים שנתבררו, אבל שוב פעם, זה הנביא אומר מראש שזה המהלך הזה עם המחבלים לא ילך, ואתה רואה, שכל פעם פיגועים היו צרות נזק בדיוק מה שקראנו עפ"י הנביא, ז"א אם זה כוונה אמיתית לשלום זה יתקיים ואם לא, לא, אבל אנחנו יודעים שלום איתם לא יתקיים אמיתי, מסיבה אחת פשוטה, בספר מיכה פרק ה' כתוב במפורש זה יהיה שלום, השלום שיבוא מלך המשיח אז יהיה השלום אמיתי, עד אז זה רק הפסקת אש זמנית שכל מצב ועוד פעם נסיונות חוזרים ונשנים לקחת עוד. וזה לא נגמר, רק רגע אני חייב לסיים, רק שניה
(13:58) איך לערביות ביפו יש ילדים ולי אין מקטע 38 :
תזכורת - הדרשה התקיימה ב - 1.12.96 הקטע הבא מסתיים ב - 29.1.98 כשנה וחודשיים לאחר מכן ההתרחשויות לפניכם: כן אני היום נשואה קרוב לעשר שנים והולכת ברחוב יפו ורואה נשים יהודיות שנשואות לערבים וגרות ויש להן ילדים ואני נשואה עשר שנים ואין לי ילדים אני רוצה לדעת רק שניה שניה אני אשמע אותה תיכף אני אומרת שאני רוצה שתעשה סיבוב ביפו ותראה נשים יהודיות שלנו שנשואות שם לערבים וגרות בדירות פאר ויש להם עשרה וששה ילדים ואני שאני נשואה כדת משה וישראל ועושה הכל אין לי ילדים איך אתה מסביר את זה שהקב"ה נותן לה ולי לא? היא שואלת שאלה, היא אומרת איך זה יש פה נשים יהודיות שנשואות לערבים עם ששה או עשרה ילדים וגרות בבניני פאר ואילו היא גרה בחולון והיא נשואה כדת משה וישראל ואין לה ילדים, את יודעת מה בואי נעשה עסק, אני בלי נדר מוכן לברך אותך פה לפני כל הציבור והציבור יענה אמן, אבל אני מבקש ממך בקשה קלה קשה, קלה קשה, אם תהיי מוכנה בעז"ה יתברך ללכת בכיסוי ראש שאני אתן לך* אני אתפלל עליך שה' יפקוד אותך בזרע של קיימא, ובעזרת ה' אני מקווה שיהיה לך ילדים יותר מהערביות כולן, תנו לה לחשוב, אני רק אספר לך סיפור לפני מספר שנים היה סמינר במלון שורש בדרך לירושלים, בסמינר הזה היתה רבנית שהזמינה את שלשת אחיותיה עם המשפחות על חשבונה בשביל שיבואו להתחזק ביהדות, בסוף הערב היתה התחזקות גדולה מאד, עשרות של אנשים שמו שמה ציציות ומספר נשים שמו כיסויי ראש, פתאום אומרת הרבנית כבוד הרב אני מבקשת ממך שתשפיע על אחותי אם היא תשים כיסוי ראש שתי אחיותיה הנוספות ילכו בעקבותיה, התחלתי לדבר איתה בקשר לכיסוי ראש, שזה מחויב עפ"י התורה וזה מצווה מן התורה שנאמר ופרע את ראש האשה זה נאמר בספר במדבר פרק ה' פסוק שמונה עשרה שבנות ישראל היו הולכות מכוסות ראש, והתחלתי להסביר לה את המעלות עפ"י הזוה"ק מצד שני הסברתי מה גודל העוון ללכת בלי כיסוי ראש, השפעתי ודברתי ולא עזר, לא עזר, ניסיתי עוד פעם להסביר לא עזר, פתאום אומרת לי האחות הרבנית תדע לך שהיא עקרה אין לה ילדים, אמרתי לה תשמעי, מה את מעדיפה את מעדיפה אתה מעדיפה שתהיה בבית שלך השכינה או השכנה? $ היא אמרה השכינה, אמרתי אל תעשי חשבון לשכנים, קשה לך לשים כיסוי ראש כי את מתביישת מהחברה, אבל תזכרי את יכולה להחזיק ילד ביד שיבכה, מוכנה או לא מוכנה? אמרה לא מוכנה, בינתיים כמה נשים התרגשו מאד והחליטו הן לקבל על עצמן כיסוי ראש ושמו כיסוי ראש אחרי מספ' דקות היא כבר לא יכלה היא פרצה בבכי נגשה אלי ואמרה: אני מוכנה, אמרתי לה בלי נדר בעזרת ה', אם תבטיחי לי שאת תלכי עם כיסוי ראש חצי שנה לא תורידי, בעז"ה ובלי נדר ה' יזכה אותך לזרע של קיימא, וכל הציבור ענה אחרי אמן חזק, שמה את הכיסוי ראש, אחרי שבועיים אני נמצא באולם אליצור בנתניה בהרצאה נגש אלי אדם בסוף ההרצאה אומר לי אתה מכיר אותי, אמרתי לו לא, אמר אני בעלה של ההיא שברכת במלון שורש, והוא אומר הייתי היום במעבדה, בקשתי לקבל תשובת דם, מה התוצאות, הייתי מוכן לשלם אלף דולר שיגידו לי עכשיו מה התוצאות, לא הסכימו אמרו רק מחר, אני לא יכול להתאפק באתי לפה תברך אותי שתהיה תשובה חיובית, אמרתי לו תראה הברכה כבר נמצאת למעלה וה' יעזור שיהיו בשורות טובות, ותודיע לי מחר מה קרה, למחרת בשתים בצהרים כל החבר'ה שלי במשרד רואים אותי רוקד, היא נקלטה, ואחרי תשעה חדשים היא ילדה בת והם קראו לה הודיה, ואחרי שני פעמים נולד להם בן, ברוך הוא וברוך שמו, מה הפריד בינה לבין הילד? מטפחת מבד, זה מה שהפריד, בורא עולם אומר אתה רוצה ממני, אני רוצה ממך, בא, אתן לך נסיון קטן קח דבר קטן, אני אתן לך דבר גדול, אתה מוכן? אם אתה מוכן גם אני מוכן, אם תפתחו לי פתח כחודו של מחט אני אפתח לכם כפתחו של אולם אומר הקב"ה. את רוצה בעזרת ה' שאנחנו עוד כמה זמן נפגש ונהיה בברית אי"ה? כבוד הרבנית תשים לה, בעז"ה אם יש נשים צדקניות שרוצות לזכות גם כן במעמד הגדול הזה יש שעת רצון גדולה עכשיו בשמים מי שרוצה פה לשים בעז"ה יתברך זו שעת רצון גדולה מאד בשמים שתבוא לכאן, תזכרו שעת רצון גדולה. ברכת שהחיינו. רק רגע יהודים יקרים, עכשיו אנחנו חייבים כולנו לברך, הכח של כולנו גדול מאד' בשמים, מי שברך אבותינו הקדושים אברהם יצחק ויעקב משה ואהרן דוד ושלמה וכל הקהילות הקדושות הוא יברך את ה' הטוב מיכל בניטה בת רבקה, ה' יזכה אותה להפקד בזרע של קיימא מהרה. אמן. עם הכיסוי הראש הזה, ה' יזכה אותה לגדל בנים ובנות לעבודתו יתברך וליראת שמים קדושה וטהרה אכי"ר. אמן. חודש אחרי: קודם כל יש לי להגיד דבר ראשון תודה לאל, היה לי מאד קשה, הגעתי מבית חילוני ובעלי חילוני הגעתי עם כיסוי ראש הוא היה בהלם, שלשה ימים הבחור לא תפקד ועם העדות שלי היום הוא שומר שבת, ומתפללים היה לי מאד קשה, כל העולם מה קרה, השתגעת מה קרה, הרבה לא קבלו והרבה ממש עודדו אותי, כל המשפחה שלי מאושרים, וב"ה שאני מאושרת היום, היום שבת זה שבת אנחנו לא טלויזיה ולא חשמל ולא סיגריות, תפילות ברכות הכל השתנה ממש חיים שונים, חודש של רגיעה אמיתית, אני מציעה לכם תחזרו בתשובה, אין אין דבר יותר טוב מזה
(07:24) מבצע קלטות מלהיב מקטע 39 :
חלוקת ציציות עכשיו אני רוצה לשאול אתכם שאלה, נהניתם הערב? כן ב"ה, רוצים עוד? כן בלי נדר, רגע, רגע, רוצים שיהיה נצרות בחולון? לא רוצים מיסיון? לא. רוצים יהדות? כן. גם בבת ים רק רגע, אני רוצה לשתף אתכם במצוות איתי, מי מוכן להיות שותף איתי במצוות שירים אצבע, בלי עין הרע, תראו אני עשיר גדול, יש לי מצוות בלי עין הרע, מוכן להכניס אתכם שותף איתי, איך? תשמעו. אם הייתי נותן לכם מאה שקל תמורת שלושים שקל, משתלם? כן. מי שקשה לו להביא לי שלושים שקל במזומן - בעשרה תשלומים, משתלם? כן, משתלם, אני רוצה שבכל חולון ובכל בית יהודי יהיה קלטות, שכולם ישמעו יהדות, איך עושים, ב"ה, אלף קלטות עולות 3000 שקל, אני נותן אותם באלף שקל, השאר עלי, אלף שקל אלף קלטות בעשרה תשלומים. מאה שקל לחודש כפול עשר וכל אחד בעז"ה יזכה באלף קלטות שיחולקו בל"נ בחולון, ומי שימלא הוראת קבע פה הערב בעז"ה להיות שותף איתי במצוות האלה יקבל גם חמש קלטות וידאו חינם, שיוכל מכספי מעשר, ויוכל בעז"ה לעשות גם חוגי בית עם זה, רגע, רז, איפה יושבים החברים שלנו? פה, ארבעה אנשים יש, יש פה ארבעה אנשים, כל מי שמוכן בעז"ה לזכות את חולון באלף קלטות מכספו כסף מעשר, שלשה שקלים ביום, אלף קלטות שותף איתי בכל הזכויות של כל התורה והמצוות והחזרה בתשובה של אלה שיזכו, מי יהיו הראשונים שיזכו. הנה יש לנו פה אחד שתיים שלש ארבע חמש שש שבע שמונה תשע עשרה אחד עשרה...
(19:02) הערוץ המקומי על "תופעת הרב אמנון יצחק" מקטע 40 :
כנסים רבי משתתפים שנערכים באולם גדול עם מנחה כריזמטי ועם הרבה פירוטכניקה ומתנות קול רינה וישועה שהוקמה לפני עשר שנים היא אחת העמותות הדומיננטיות וצוברת תאוצה בשנים האחרונות, ששה מרכזים שלה הוקמו ברחבי ראשל"צ לבד, בהם לומדים תורה וממשיכים למעשה את מה שנעשה בכנס, בעמותה מעידים שבשנים האחרונות ההתענינות בדת אכן גוברת והפעילות במגמת עליה כל הזמן, אחרי שידור כתב התחקיר אנחנו נארח באולפן את הרב יהודי ווולפא הרב האשכנזי של ראשל"צ ואת עורכת הדין עדי גיסיס יושב ראש סיעת מרץ בראשל"צ, במהלך שידור הכתבה אנחנו נפתח תא למסר אנחנו נשאל אתכם מה דעתכם על ההחזרה בתשובה כפי שהיא מוצגת בכתבה, אם אתם מצדדים חייגו 055-331148 אם אינכם מצדדים חייגו סליחה המספר הם הפוכים 1144 אם דעתכם חיובית, ואם דעתכם שלילית 055331178 רונית רובין וגדי בר ציון היו בכנס של הרב אמנון יצחק באולם מופת בראשל"צ והם מביאים את כתבת התחקיר שערכה העו"ד שאלתיאל ברוך השם הקב"ה אוהב אותנו, זכינו למתנה הגדולה באנושות ספר התורה כל מה שעלינו לעשות מעט מצוות ללכת בדרך ארץ באהבה אחד את השני אין עם יותר מופלא מזה אבל אין אחי, אין מקום לא יעזור, סליחה אדוני, זוזו בבקשה טיפה לאחור, הוא עובד הרבה על הקלטות שלו, יש לו דברים מופלאים הוא ממש מוציא דברים אמיתיים, את לפעמים חושבת על זה ואת מגלה פתאום שזה אמיתי, אני הייתי כתב בטלויזיה והרצאות דומות שמעתי עליו במקומות שונים ואפי' קסטות ודברים כאלה, שיצא לי לשמוע אותם אבל רציתי לראות מה זה, ולמה יש כ"כ הרבה התלהבות הילדים שכנעו אותי כל השבוע לבוא ובסוף לא נכנסתי אנחנו גם משלמים מיסים, גם לנו יש זכויות ליגיטמיות בבית הזה וגם לנו מגיע שפעם אחת יתנו לנו את האולם לפחות פעם בחודש או פעם בחודשים שאנחנו מבקשים את אולם מכבי בראשון לציון שנוכל לבקש שם אלפיים יהודים אני צריך שיהיה פה מכות, יש בראשל"צ שמפחדים מהדברים האלו לצערנו הרב והם לא מבינים שזה על אפם ועל חמתם יתבצע ויתקיים, הדברים האלה, הענין של חזרה בתשובה הענין של קירוב לבבות הענין של עמ"י מתקרב לאבינו שבשמים זה חיוב המציאות בימינו, זה אנחנו עכשיו באחרית הימים והקב"ה מבקש את זה וזה יתקיים, זה נבואה שעמוס צועק אותה לפני אלפיים ומשהו שנה הנה ימים באים נאום ה' אלוקים והשלכתי רעב בארץ לא רעב ללחם ולא צמא למים כי אם לשמוע דבר ה', הגיע הזמן שעמ"י יחזור בתשובה,* ותן בנו יצר טוב. יש דברים שהוא צודק בהם, שהאנשים מהשכלה היום מנסים לחקות את החיות מנסים לחקות את הגויים, ז"א הגויים זה האמריקאים הם חושבים לחקות במודרניזציה אבל הם לא שמים לב שהם מאבדים כבר את הכיוון, הם מתחילים להשתולל עם זה יותר מידי. חפשתי את האמת, רציתי לדעת מה האמת, נסיתי את התרבות ההודית מה שנקרא במזרח הרחוק, נסינו את המדיטציה את היוגו את כל הדברים האלה ולמצוא קצת תוכן בחיים לדעת בשביל מה אנחנו חיים, לדעת בשביל מה באנו לעולם, באתי שמעתי אותו אני פשוט המום אין לי מה להגיד זה בתכלס' אני הגעתי לפה בשביל להביא את חבר שלי יוני, רציתי להביא אותו לפה ב"ה הוא גם חוזר בתשובה הוא מרעננה והוא ממש בשבוע האחרון הוא קבל עליו עול תומ"צ ציצית קבל על עצמו, ולא שאני ח"ו לא הכרחנו אותו רק דברנו אליו בטוב טעם ודעת נסינו פשוט במילים פשוטות ונעימות להחזיר את הבחור הזה, ב"ה ישתבח שמו לעד קבל עליו עול מלכות שמים וחזר בתשובה ב"ה. אני הפסקתי עם הכל, אני כבר חדש וחצי לא נוסע בשבת לא מעשן לא רואה טלויזיה הכל איך בבית מקבלים את זה? בעקבות זה הלכו ההורים גם כן חזרו בתשובה אני חזרתי בעבר בתשובה והפסקתי ועכשיו אני חושבת על זה באופן יותר רציני בגלל המצב במדינה המצב שקורה אז זה היה במין פחד, עכשיו זה במין מכל הלב באמונה שלמה אז אני חושבת לחזור בתשובה, מה זה בתשובה, לשמור את השבת אבל לא ללכת בחצאיות ואת יודעת הכי עדין שיכול להיות, לא להשתגע עם זה אבל מבינה להדליק נרות ביום שבת, לא להדליק אש לא לנסוע לא להרים את הטלפון אבל לא את יודעת יותר מדי להיסחף לזה יש לנו כמה מוקדים בראשל"צ שמארגנים שעורי תורה יהדות שעורי גמרא מדרשים הלכות שו"ת כל ערב משעה עד שעה תשע וחצי לכל יהודי בנחלת יהודה, בשכון המזרח בקרית ראשון ברמת אליהו, בכל מקום אפשרי שיש אפשרות אחרת להשיג כל יהודי יכול לבוא ולהנות מזיו התורה רק רגע הנה נוריד את הקוקו, הוא הוריד את העגיל ובעז"ה שכל האורחים שפה כולנו ביחד נחזור בתשובה. ציצית, טלית. ציצית, ומה משמעותה משמעותה לחזור בתשובה. אתם רוצים בעז"ה יתברך שבראשל"צ יהיה הרבה יהדות? כן ב"ה, אנחנו רוצים לחלק עשרות אלפים של קלטות פה בראשל"צ חינם, קלטת שוויה שלשה שקלים אני מוכן לתת קלטת בשקל, מי הראשון, הנה בכבוד, אשריך הנה השני, אלפיים קלטות ... מי יהיה השלישי בעז"ה יתברך שיזכה באלף קלטות ולהיות שותף במבצע המליון אנחנו אומרים ערב טוב הרב יהודה וולפא הרב הראשי האשכנזי של ראשון לציון ערב טוב לעורכת הדין עדי גיסיס יושבת ראש סיעת מרץ בראשון לציון, בואו קודם נראה את תוצאות הסקר שהספקנו כבר לערוב במהלך הכתבה ובמהלך השידור התוצאות שהתקבלו: 46 אחוז חושבים יש להם דעה חיובית על החזרה בתשובה כפי שהוצגה בכתבה, 54 אחוזים בינתיים אינם מצדדים בדרך הזו של ההחזרה בתשובה, ואנחנו עדיין מקוים שתתקשרו אלינו, הסקר נמשך למעשה עד מחר, מה דעתכם על דרך החזרה בתשובה כפי שהצגנו בכתבה אם אתם חושבים שזו הדרך 055-331178 אם דעתכם שלילית 055-331148 אלו ה מספרים ואתם יכולים להמשיך להתקשר גם עכשיו במהלך הראיון הזה, אז בינתיים כמעט שויון אם אפשר לסכם את זה, עכשיו מה דעתך הרב וולפא על מה שראינו על הכתבה הזו, זה נראה מפה כמו מכירה פומבית והתכנסות רוק לפני הכמות של האנשים אני חושב שבאולם שיש בו רעש גדול מי שמדבר בשקט אף אחד לא ישמע, ציבור שחי בצעקנות אז גם הסגנון לפנות אליו זה בצורה הזאת ולא רק הצעקות מה עם הדרך של למשל לחלק ציציות לחלק קלטות וידאו וכל המכירות האלו זה נראה לך, אתה מרגיש נח עם זה הציצית זה אחת מהמצוות שנצטוינו בהם, וזה מסמל קבלת עול מלכות שמים, ממילא זה סמלי שהוא נותן ציצית ולתת ציצית לנער בן 18 שאפי' לא יודע שזו ציצית ולא טלית ולא יודע מה עושים איתה אתה חושב שגם זה בסדר? זה לא נורא, חבל שהוא לא יודע, כדאי שכן ידע, אבל עצם הענין זה פשוט עובד ככה בצורה מסוימת לנוער הזה זה מתאים זה שלב א', אחרי כן בא שלב ב' לשבת וללמוד. עדי גיסיס האם נראה לך שלב א' נכון? לא, וזה נראה לי שלב א' מסוכן, כאשר נותנים לאנשים כלים שהם לא מבינים מה המהות שלהם ומשווקים אותה בשיטה של שיווק קוקה קולה צעצועים או דברים כאלה אני חושבת שהם יכולים להזיק לעצמם ולסביבה, יש פה התלהבות יש פה התלהמות יש פה הלהבת יצרים, הוא כבר משפיע שלו הוא עוד לא מבין מה הוא עושה הוא כבר משפיע על המשפחה שלו, ומעבר לזה, מה שאותה חזרה בתשובה עושה ודאי שאני לא חושבת שהיא שקולה כנגד מה שנותנים פה בכנס כזה כי לא נותנים פה ערכים שימלאו את נפשו כמו שאותו נער חיפש אלא נותנים לו סמלים לנפנף בהם, אני לא רואה הבדל הרב וולפא למה אתה חושב האנשים האלה מגיעים לכנסים האלה כבר אני מבינה שאתה מצדד בכנסים הללו, יש מישהו שמשהו מעיק לו בפנים הוא צריך והעובדה שהוא מקבל ציצית זה מה שיעזור לו? לא זו נקודה ראשונית זו נקודה ראשונה לסמל איזו שהיא פעולה כדי שהוא ימשיך אח"כ אצל כולנו יש למעשה תהיה, אני חושב שכל עם ישראל יש בו תהיה, ולכן הזמן היום זה לא רק מפני שהמצב פה בארץ המצב הוא קשה אז הם הגיעו אנשים יותר לפנות לאלוקים גם בחו"ל למשל ביוהנסבורג לפני שלושים שנה היה להם שקט מוחלט הם חיו כמו בגן עדן ושמה תנועת התשובה הכי חזקה, מפני שבאמת מוסבר לנו בתורה שבאחרית הימים תהיה התעוררות גדולה אבל בא נחזור שוב אל הדרך, אנחנו מדברים על הדרך שבה זה נעשה כלומר לתת זה לא, חייב להיות נוער, בכלל לתת לאנשים שהם הדיוטות בעניני דת, לתת להם את הסממנים החיצוניים של הדת, אז זה למעשה בלי שהם יודעים אלה הם מצוות אלה הם מצוות אז מה שחשוב זה קיום המצוות שהם ישימו ציצית אבל לא ידעו אפילו למה, אז הוא ילמד אחרי כן מה זה איך אתה יכול להבטיח אח"כ שהאלפים האלה אח"כ יקבלו תהליך נכון של למידה ודאי שהוא חייב ללמוד, מכנס כזה אחד הוא לא יודע עדיין שום דבר, אחרי כן הוא יבוא ללמוד וישב וילמד ויתעמק וידע איך לקיים ויבין את הדברים ואתה חושב שיש לך את הסיבה שהדברים הללו קורים עכשיו אנחנו באמת שומעים כל הזמן על תופעות של חזרה בתשובה תופעות מסיביות זה האמצעים השתכללו או שבאמת חסר משהו אני אומר שכולנו נעלה על העגלה, מי שיעלה יותר מוקדם יתפוס מקום יותר טוב ומה את חושבת יתכן שרק האמצעים של הפניה לקהל השתכללו זה מה שמסוכן בעיני, אני חושבת שגם המונים נוסעים לגוה להבדיל, סליחה אני לא מתכוונת לפגוע פה, המונים נוסעים לגוה המונים מחפשים את עצמם ונוסעים למזרח הרחוק ולאמריקה הדרומית ומחפשים את עצמם בכל מיני כתות ובכל מיני מקומות, זה הכי קל והכי קרוב ליד הבית ואם עוד נותנים קלטות לבית וגם קצת מהחבר'ה מהשכונה באים אז על הכיפאק, לאן זה מוביל אני לא יודעת את עדיין אומרת שזה מסוכן למרות שאת לא יודעת לאן זה מוביל אני אומרת שזה מסוכן מסוכן לדעת או מסוכן למשהו אחר אני חושבת שזה מסוכן לחברה, אני בכלל חושבת שהתהליך של החזרה בתשובה בצורה כזאת שהוא לא אמיתי וגם במידה מסוימת כשהוא אמיתי הוא מסוכן לחברה ואני הייתי רוצה לומר למה, אני חושבת שדת זה ענין שבין אדם אדם לבין דעתו או בין אדם לבין בוראו לפי האמונה וכל זמן שזה ככה באמת כל אחד יחיה לפי אמונתו ואין לנו שום דבר נגד זה, אבל אדם שחוזר בתשובה כשהוא נעקר ממשפחתו ומחברתו הקרובה ונפלט ממעגל היצרנות והעבודה הוא ללא ספק גורם נזק לחברה ולמדינה, אדם כזה גורם נזק פעמיים, קודם כל מפני שקטן מספרם של היוצרים, של העובדים, קטן התוצר הלאומי, פעם שניה באותו תוצר לאומי קטן צריכים לתפוס ולפרנס אנשים שאין להם אני משוכנעת שאתה לא תסכים איתה הרב וולפא, מבחינתך כולנו אני אחזור על החלק הראשון אני רק רוצה לשאול עוד שאלה את העו"ד גיסיס, את אומרת שהאנשים הללו נורא קל להם כי זה ללכת ליד הבית ולחזור בתשובה, למה אין להם דברים אחרים ליד הבית יש להם למה החברה החילונית המסורתית לדעתך פונה עכשיו דוקא לחזרה בתשובה אולי החברה החילונית וזו שאלה שאני חושבת רוב החברה החילונית שואלת את עצמה מן הסתם, אולי אין לה מספיק מה לתת את ראית קונצרטים של רוק, את בעצמך אמרת בשנים האחרונות אני חושבת שכשאני הייתי בגיל שהייתי הולכת לכנסים של רוק לא היה כזה קהל, לא היה לזה כזה ביקוש היום יש ביקוש לכל תופעה שהיא בגדר בידור להמונים למה יש ביקוש לזה את חושבת כי יש תראי מה שקורה בקונצרטים של ווק, ותראי מה שקורה במגרשי כדורגל כל דבר הוא גורף הרבה התלהבות והוא גורף הרבה זה, זה בידור להמונים אבל את גם מרגישה בתשובה גורפת יותר התלהבות כלומר זאת גם השאלה שאנחנו אני חושבת שכן אבל הרבה תופעות אחרות וזה הדבר ש הרב וולפא העו"ד שממונה השבוע ליו"ר ועדת תמיכות בעירייה כן רגע רגע תני לי לענות על מה שהיא דברה מבחינת נוחיות יהיה יותר קל ונח לנוער הזה לפנות לדברים אחרים, אם הם בכ"ז זה גם הרבה יותר יקר גם לקנות כרטיס להופעת רוק יכול להיות יכול להיות אבל זה לא רוק, כי רוק ואין פה תופעות מיוחדות, הם באים ושומעים אתם הראיתם רק את ההתחלה ואת הבחוץ ואת ההרצאה שלו עצמה לא שמענו כאן בודאי היתה הרצאה מעניינת שחודרת ללב אני ראיתי שמעלים אנשים לבמה וגוזרים להם את השערות שוב פעם ושולחים אותם, אחרי כן הם צריכים לשבת וללמוד כפי שאמרתי קודם, זהו הנקודה הראשונית, הניצוץ אני רוצה לחזור לנקודה בכ"ז של הכסף והמימון שמגיע מועדת התמיכות שבעירייה שזה יושבת הראש של העיריה עדי גיסיס אתה מודאג מזה אתה חושב למה שהעירייה תתמוך בספורט ובכדורגל במיליונים ולמה לא בבידור של האנשים האלה אפי' אם תקראו לזה רק בידור, סוף סוף זה חיי התרבות של האנשים האלה ולמה לא לתמוך בהם, לפחות באופן יחסי כמה דתיים שמשתתפים בזה באופן יחסי חיבת גם העירייה וגם למקומות אחרים לתמוך בזה. קצת נתונים: אני בקדנציה הקודמת ספרתי בדיוק את כספי התמיכות שניתנו למוסדות דת ולגורמי דת בעיר, היה מדובר ב72 אחוז מכלל תקציב התמיכות העירוני כאשר המספר התושבים הדתיים אם אנחנו נגזור אותם לפי מספר הנציגים במועצת העיר היה הרבה יותר קטן, ז"א שתקציב בתקציב התמיכות ניתן לכל דתי מה שנתנו לתשעה חילונים תסלחי לי הרי לכדורגל ותרבות אחרת זה בתוך התקציב, פה הכניסו את הכל אז אני רוצה לומר שהתושבים הדתיים של העיר נהנים מכלל השירותים הם לא הולכים לכדורגל הם לא הולכים לקולנוע הם לא הולכים כולל שירותי הרווחה כולל שירותי החינוך תקציב התמיכות זה לא הדבר היחידי זמנינו מתחיל להסתיים זה מפני שהם משפחות מרובות ילדים לא מפני שהם דתיים זמננו ממש תם אני רק רוצה לשאול אותך לסיום אם את מתכוונת באמת כשאת תמוני ליושבת ראש הועדה לשנות את החלוקה הזאת, לנסות לשנות אותה איכשהו אני מקוה שהיא תנהג בצדק צדק זה דבר מאד יחסי כאמור אני רוצה רק לשמוע את תשובתה אני לא מתכוונת ודאי לקבוע באופן שרירותי במוסדות דת, אני באמת רוצה אני רואה כחלק ראשון שחובה לעודד אותו מפני ששבע שנים במועצת העיר שאני נמצאת בה לא קיים, לקבוע נוהג מסוים לקבוע קריטריונים ולהחליט לפי מה נותנים ולמה נותנים ולמי נותנים, לפי באמת הצרכים האמיתיים לפי כמות הציבור שמשתמש בזה והאם הציבור הזה יש לו אלטרנטיבות במקומות אחרות, זה מה שאני חושבת שאנחנו צריכים לעשות אני חושב שאם מצאנו מים וקול רינה וישועה וכל העמותות האחרות יקבלו באופן יחסי לענפי הספורט ותרבות אחרת אנחנו מאד נהיה מרוצים אני רוצה להגיד לך שאני חילונית, אני לא הולכת לספורט ואני גם לא הולכת לזה וגם לי מגיע משהו למעשה, זמננו תם, אנחנו חייבים רק לפני שנסיים מה את צריכה? לפני שנסיים הרב וולפא בואו נציץ שוב פעם בתוצאות של הסקר שהמשיכו אנשים להתקשר אליו גם במהלך הראיון, אם כן אנחנו עדיין מנהלים את הסקר הזה ואנחנו נראה מיד את התוצאות על המסך אם זה קרוב חצי חצי ז"א שחצי רוצה לחזור בתשובה כנראה שצופנו שוכנעו מהרב וולפא, אם כן 58 אחוז מצדדים בדרך החזרה בתשובה הזו, בכנסים 42 אחוז מהצופים שהתקשרו עד כה לא מצדדים בדרך הזו שראינו בכתבה, אנחנו את הראיון הזה סימנו אני רק רוצה בעז"ה נהיה מאה אחוז, בעז"ה כולנו יחד יתכן שנהיה מאה אחוז בעוד שנה אולי תהיה מאה אחוז אבל לבד ניסית, אותי כבר ניסית לא הצלחת, תודה רבה.
(05:42) ג'ינגל הפתיחה שנת 96 מקטע 41 :
לכבוד הרב אמנון יצחק שליט''א מאחלת לכבוד הרב מזל טוב עד 120 שנה יה"ר שתזכה לבריאות איתנה, נחת, שמחה, שפע ברכה והצלחה בכל מעשי ידיך, שהשם יתברך ימלא את כל משאלות ליבך לטובה, שתזכה לעוד שנים רבות וטובות ולכל הישועות. תודה רבה להשם יתברך על זה שהרב הציל אותי, ומאיר לי את הדרך הנכונה בהערכה גדולה מאוד א. א..
ב"ה אחרי ברכתו של הרב אתמול ליאורה שלחה הודעה 2 דקות מאז שהרב ברך ב"ה האבא נושם יותר טוב, היום הרופאים חיפשו אותנו, והמדדים של הדלקת ראות יורדת מאז שהוא נכנס היה דלקת ומאתמול ירידה בדלקת. וזה היה ממש באותו רגע שהרב בירך, הנשימות נרגעו והרופאים אומרים: 'יש שיפור בדלקת פעם ראשונה!' ברוך השם.
שלום כבוד הרב רציתי להגיד לכבוד הרב שב"ה הרבה פעמים ראיתי שכותבים לרב על שאנשים היו בבעיות וצרות ושרו: "עבדו" ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) ו... הופס ב"ה הלך להם טוב. התרגלתי שאצלי "אין" כאלה ניסים, אבל לאחרונה יצאנו פעמיים עם הרכב בצהריים עם הילדים ולמקומות בלתי אפשריים שיהיה שם חניה, והתחלתי לשיר "עבדו-עבדו" ובעלי מצטרף ואפילו שבלב היה לי קשה להאמין שלי זה יקרה וב"ה הופ תוך חמש שניות- חניה. וככה קרה גם בפעם השניה - "עבדו-עבדו" ובום - חניה. הנה גם לנו זה קרה- מדהים! תודה רבה כבוד הרב על כל מה שהרב מלמד אותנו ומרגיל אותנו בעבודת השי"ת!!!! (לסגולת השמחה shofar.tv/articles/15096).
כבוד הרב הקדוש שלנו 'אשרי יולדתך'! אין זכיה כמו שזכינו בך! תודה לקדוש ברוך הוא ששולח לנו צדיק כזה בדור הזה. המון המון מזל טוב, שכל משאלות לבך יתגשמו לטובה, שתמשיך לעשות נחת רוח לה' יתברך ולהוריך הצדיקים (אמן) שכמובן גאים בך ב"ה תודה רבה לך שאתה כל יום מחזיר אותנו בתשובה גורם לנו לעשות חשבון נפש, אוהבים אותך מאוד.
רבנו הקדוש, מזל טוב ליום הולדתך, מאחלים לך נחת מהילדים, נכדים, נחת מהקהילה הקדושה, שתמשיך להתמלא בכוחות ולהוביל אותנו לגאולה, שתמשיך לתת את המילה הטובה שכל חסיד תמיד מחכה לזה, תמשיך להאיר אותנו באורה של תורה, לעטוף אותנו תחת כנפי שכינתך הקדושות ולארח אותנו בסוכת שלומך, על ידי קולך הערב והקדוש, שאפילו צחוקך נכנס לנו ללב, קול שהשם הכי אוהב, שכל פעם ששומעים אותך אנחנו מקבלים חיות ממש ולכן נולדת בא' כסלו, חודש הגאולה, יום שבו הרבי מילובביץ ע"ה התעורר מחוליו והתרפא אחרי חצי שנה (יום הגאולה) ורבי הרי"צ יצא מהכלא וגם בעל התניא זכותם תגן עלינו אמן, יט' כסליו חג האורות חג הגאולה, זהו החודש שרבנו הקדוש נולד ולא סתם בחג האורות, כי אתה מאיר את העולם בטוב לב, ובאמת שבך ובכך תוביל אותנו בעזרת השם עד הגאולה השלמה! שאתה עומד בראשה, אמן! יום הולדת שמח וראש חודש מבורך מלא אורות.💐💐🌹אוהבים; דוד שלמה, ויוסף חיים א.
כבוד הרב היקר מכל שמחים מכל ה- ❤️ לאחל לך את כל הטוב שיש לקב"ה באוצרו הטוב. יה"ר שתזכה בעזרת השי"ת לבנות במהרה ובקלות את הבניין (שופר גדול) בירושלים, שמשם יכריז אליהו הנביא על המשיח עם שופר. ומאחלת לי ולמשפחתי להיות בני בית בבנין זה אמן ואמן. אין דרך שאנו יכולים להביע את גודל ההצלה והזכות שיש לנו. הרבה ממה שאני וממה שיש לי באמונה, בטחון, עבודת המידות, ההתבוננות, לקיחת אחריות - זה בזכות השיעורים, ההדרכה, והדברים שיוצאים מלב טהור ונקי. תודה כבוד הרב מאחלים: שנמשיך להידבק בקב"ה שהוא האמת ובצדיק האמת, בדרך האמת. מאחלים לך שתצליח במשימה המקודשת שנתנה לך ובגדול, שתהיה לך סיעתא דשמיא גדולה לאורך כל הדרך. אוהבים אותך כבוד הרב. אתה כמו אבא שלנו, אכפת לך כמו אבא לילדים שלו, שום דבר לא עוצר אותו. מתרגשים להיות חלק ממפעל התשובה הגדול הזה, ב"ה זכינו... כל הברכות ליום הולדת מבורך, שיתקבלו התפילות שלך על כל עם ישראל, על הקהילה, על משפחתך ועל עצמך שנזכה לעשות נחת לך ולקב"ה (אמן). מכל ה- ❤️ 🌹משפחת א.🌹.
בס"ד. כבוד הרב שליט"א, גדול מזכה הרבים בארץ ובעולם! ברכות לבביות ליום הולדתך 🎁 היום שבו הקב"ה החליט: שהעולם לא יכול להתקיים בלעדיך! ואכן כך - לא היינו יכולים להסתדר בתוך כל השקר והטומאה אילולא נשלח כבודו לעולם לרומם את האמת ולהשפיל את השקר! ולעזור לנו גם כן לגלות את האמת ולהתרחק מהשקר על כל צורותיו וגווניו. כ"כ הרבה נשמות כבודו מציל מבור תחתיות, ומי שמקשיב לדבריך זוכה בעולם הזה ולעולם הבא! תודה!!! ויהי רצון שתזכה לעוד שנים רבות וטובות בבריאות איתנה ועשירות לעבודתו יתברך, תזכה להמשיך במסירות נפש להגדיל תורה ולהאדירה! ולהחזיר עוד רבים מעוונם אל אבינו שבשמים. וה' יתברך ברוב טובו וחסדו ימשיך להשפיע עליך הצלחה בכל מעשי ידיך, ותזכה לנחת ושלווה מכל יוצאי חלציך שילכו תמיד בדרך ה' יתברך, ושכל ברכותיך ימשיכו להתקבל בשמים לרצון ולברכה (אמן), כי עליך נאמר: "וְאִם תּוֹצִיא יָקָר מִזּוֹלֵל כְּפִי תִהְיֶה" (ירמיה טו, יט) אנחנו רואים בחוש אצל הרב שליט"א כבר שנים רבות. מזל טוב כבוד הרב שליט"א 🥳 אוהבים אותך ומעריכים את כל פועלך למען בניו ובנותיו של מי שאמר והיה העולם.
כבוד הרב, המון מזל טוב! שיהיה לך עד בלי סוף חיים נצחיים מאושרים בקרבת ודבקות בהשם יתברך, שתצליח תמיד בכל פעולותיך למען ולטובת ישראל, שיהיה לך ולמשפחתך בריאות איתנה, שפע רב רוחני וגשמי, צאצאים לרוב והצלחה בכל הענינים. יה"ר שבעזרת השי"ת תקים קהילה לתפארת בירושלים בשפע רב (אמן). ותודה... (26 תודות) תודה שהשם יתברך אוהב אותך. תודה על מסירות הנפש הרבה שלך. תודה שהחזרת בתשובה מליונים מישראל. תודה שאתה מביא אותנו לעולם נצחי. תודה שאתה מקדיש מזמנך הרב לכל אחד שצריך עם מיעוט שינה וזמן אישי. תודה על הסבלנות הרבה. תודה על שיעורי התורה הרבים. תודה שאתה מצחיק אותנו כשצריך. תודה שאתה נותן לנו מוטיבציה ורצון לעבוד את השי"ת בשמחה. תודה על הקהילה הנפלאה שהקמת. תודה שאתה מלמד אותנו עבודת מידות. תודה שאתה סולח לנו כשצריך. תודה על חידושי התורה הנפלאים. תודה שאתה מדקדק איתנו. תודה על שירך הנעימים (shofar.tv/videos?cat=467). תודה שנתת בי ניצוץ עוד בתקופה של "האנציקלופדיה הרוחנית" (shofar.tv/threads/3). תודה שהתחזקתי בתשובה בזכותך. תודה שמשפחתי מכירה את פעולותיך הרבים. תודה שהחלמתי ממחלה כרונית בזכותך. תודה שנולד לי ילד בזכותך בזכות עצתך על שעתיים לימוד תורה בתענית דיבור (shofar.tv/articles/14723). תודה על אלפי שעות שאני רואה אותך כל יום. תודה שאני עד עכשיו למשל שנים משתדל ללמוד כל יום שעתיים בתענית דיבור ללא הגבלת זמן. תודה שאני תורם ל: 'שופר' ארגון להפצת יהדות ולקהילה (קהילות פז) בזכותך. תודה שאתה מחזק אותי. תודה שאני אוכל בשר, עופות, תבלינים, טחינה וכו' של הקהילה. תודה כבוד הרב על כל מי שאתה.
טוב אז ככה: אני לא יודע מה מאחלים לאבא הרוחני שלנו... אז כבוד הרב שליט"א עמוד התשובה והשמחה והחסד של עם ישראל, שיהיה לכבוד הרב המון במזל טוב! (אמן) ותודה רבה לכבודו שהציל, מציל, ויציל את עם ישראל מאיסורים. אז מקצת מהדברים שזכינו בזכות הרב שליט"א: 1) זמרים פסולים. 2) מועדונים וכל הפסולת שהיינו בהם בעוונותינו. 3) נבילות וטריפות, וגם תבלינים, ומאכלות לא בריאים. 4) זריקות השקרונה. 5) לתקן את כל המידות שצריכות תיקון. 6) להתרחק מן השקר ולדעת אמת מהי. 7) שותפות במטר בקמפוס שופר גדול שיבנה בעזרת השם בעיר הבירה (charidy.com/shofar.tv). ויש עוד המון דברים שלא עולים לי כרגע מחילה. ואני באופן אישי זכיתי לשתי נסים מכבוד הרב; הראשון זה ניצלתי בנס בזכות הרב מירייה בראש! ודבר שני זה שאני הולך על הרגליים. והכל אודות לכבוד הרב שליט"א 🙏 אז שיהיה מזל טוב לכבודו🎉 ושכבודו ימשיך לתקן את הנשמות בעם ישראל, ואני גאה להיות חלק מקהילת קפ"ז 🙏 אני מאחל לכבודו שיזכה להמשיך בעשייה של מעל לארבעים שנה להוציא את הבנים הטועים מלועו של הס"מ, ממש בחינת יציאת מצרים כמו משה רבנו ע"ה שהוציא את בני ישראל ממצרים, הרב מוציא את האנשים מהשקר לאמת! אסיים בברכת חיים ארוכים לכבודו שיאריך ימים. ושנזכה לקבל את מלך המשיח במהרה בימינו אמן ✨ וכשהמשיח יתגלה כולם ידעו מי זה הרב ומה כוחו... מזל טוב לרגל יום ההולדת כבוד הרב שליט"א
עוד מעשה נורא עם הנובהרדוקר גלגול!!! בהמשך למה שכת"ר שליט"א לימד בהרצאה יבנה 25.01.2023 (shofar.tv/lectures/1502) שהנ"ל היה גלגול של הזורק הראשון על הנביא זכריה ע"ה והנה בספר ארחות דיליה (מלייקווד) במאמר: נסיונות (shofar.tv/articles/15272) מביא עוד סיפור מדהים על מלמד שיכל להביא את המשיח אם היה מבזה עצמו בשביל מצוות הכנסת כלה.
© 2024 כל הזכויות שמורות