טוען...

מחזירים טובה להביא גאולה

  פורסם בתאריך: 18.09.2024, 09:40 • מערכת שופר

ההזדמנות לשותפות העצומה, תרמו (לחץ כאן) להשלמת מהפכת התשובה של עם ישראל!

 

מי לא יכול לתרום מטר לקב"ה? | סרטון מתוך: בלי תפילה לא מקבלים - חלק צ''ב.

חייבים לסיים את המהפכה! | סרטון מתוך: קמפיין שופר בבניני האומה + תמלול: 'עכשיו אנחנו מגיעים לקטע החשוב ביותר, הקמפיין הגדול, אחרי 40 שנה החלטנו: זהו "אַרְבָּעִים שָׁנָה אָקוּט בְּדוֹר וָאֹמַר עַם תֹּעֵי לֵבָב הֵם וְהֵם לֹא יָדְעוּ דְרָכָי" (תהלים צה, י) זהו, התחלנו במשימה ואתם יודעים שהקדוש ברוך הוא אומר: 'המתחיל במצווה - אומרים לו: 'גמור!' ומי שלא גומר את המצוות... ידוע מה היה עם יהודה (רח"ל) אז אנחנו חיייבים לסיים. והחוב מוטל לא רק עליי הוא מוטל עליכם יותר ממני! כי מי שזכה לתשובה והקדוש ברוך הוא זיכה אותו וריחם עליו והפגיש אותנו הוא ודאי שחייב לעשות כמוני להחזיר עוד יהודים! עוד בנים של הקדוש ברוך הוא לאביהם שבשמים!! זה לא מצווה מוטלת על יחידים.

הקראתי לכם את חובת הלבבות: 'ומי שיאשר ויורה' זאת אומרת 'מי' כל אחד! מי שאוהב את השם באמת - זה נקרא: 'אוהב השם!' כאברהם אבינו: "וְאֶת הַנֶּפֶשׁ אֲשֶׁר עָשׂוּ בְחָרָן" (בראשית יב, ה) זה שרה אמנו שגיירה את הנשים! זה מה שאבותינו הקדושים עשו ו: 'חייב כל אדם לומר: 'מתי יגיעו מעשי למעשי אבותי; אברהם יצחק ויעקב!' אז כל אחד מחוייב!! זה בפועל. אבל זה לא מספיק, צריך גם שאדם יתן לצדקה ובפרט לדברים האלה שיכולים באמת לקרב את הגאולה! הרי כתוב: "צִיּוֹן בְּמִשְׁפָּט תִּפָּדֶה וְשָׁבֶיהָ בִּצְדָקָה" (ישעיה א, כז) כל מי ששב בתשובה - צריך ליתן צדקה ועל ידי הצדקה נרבה את השבים בתשובה! ועל זה נאמר: "וּבָא לְצִיּוֹן גּוֹאֵל" (ישעיה נט, כ) מתי? "וּלְשָׁבֵי פֶשַׁע בְּיַעֲקֹב" אם יהיו הרבה שבי פֶשַׁע - "וּבָא לְצִיּוֹן גּוֹאֵל" 

למה הוא מחכה? - שיהיו שבים! למה השם מתעכב? - הוא לא רוצה שרבים מישראל ילכו לגהני גיהנם! הוא רוצה: שהם יזכו!! כמו שאתם זכיתם! אבל למה אנחנו אדישים להמתין ולהמתין?! למה אנחנו צריכים לסבול את כל מה שקורה סביבנו מאומות העולם כעת שבע (7) חזיתות, מחלוקות בעם ישראל?! וכולי... אם נרבה אהבה ואנחנו ניקח אחריות בשביל לעורר את אחינו בית ישראל ואם לא מסוגלים כולם נגיד אז יש ארגון שכן מסוגל ומוכן ומחליט: לסיים את המהפכה! חובה על כל יהודי, חובה! לא זכות, חובה להשתתף ולא להתעלם!! אסור לאדם להתעלם בשעה כזו מלהציל את אחינו בית ישראל וגם לאקמא שכינתא מעפרא ולעילוי שכינת עוזנו (אמן).'.

עם בכי משיגים את היעד | סרטון מתוך: בלי תפילה לא מקבלים - חלק צ' + תמלול: 'בספר חסידים לרבי יהודה החסיד (אות קלא): 'אם שואל אדם דבר שהוא שבח לבורא! כמו לימוד תורה או דבר אחר מחפצי שמים כגון; הקמפיין (שופר גדול, משלימים את מהפכת התשובה) לבנות בית 'מקדש מעט' ושופך את נפשו עליו אבל בוכה! שופך נפשו עליו - הקדוש ברוך הוא שומע את תפילתו! אפילו שאין בידו מעשים טובים!!' זאת אומרת הבן אדם לא ראוי בכלל! מה פתאום שישמעו לו?! מי אתה?! מה עשית בחייך?! - אין דבר כזה! כל דבר שהוא שבח לבורא - הקדוש ברוך הוא מסייע! אבל, צריך לשפוך נפשו עליו. לא להגיד: 'אמרו לי שכי... ש... בזה... זה לא... לא ב... ב...' מה זה השטויות האלה?! 'אמרו לי, אמרו לי, לא אמרו לי...' הנה! אומר לך רבי יהודה החסיד!! שמעת מה הוא אומר? מה אתה שומע מה שאומרים לך אנשים?!

תשמע מה שאומר לך רבי יהודה החסיד: 'אם שואל אדם דבר שהוא שבח לבורא! כגון; לימוד התורה, או דבר אחר מחפצי שמים ושופך עליו את נפשו - הקדוש ברוך הוא שומע תפילתו!!' 'בדרך שאדם רוצה לילך – בה מוליכין אותו' למה שהשם לא יעזור?! אז למי הוא יעזור?! למי יעזור?! הוא אומר לך: 'אפילו אם אין בידך מעשים טובים!' זאת אומרת אל תגיד: 'מי אני?! מה אני?! שאני מבקש?! מה פתאום שאני מבקש?!' - זה מה שכתוב. מי שלא מצליח - לא שפך נפשו - לא יקבל! כי הוא בעל גאווה!! מה, הוא יתחיל לבכות לפני הקדוש ברוך הוא?! וזה... פה ושם... 'אני לא בכיין, אני לא בוכה, אני לא בוכה, אני מנסה, לא הולך? לא הולך, לא הולך...' - אין דבר כזה! אין דבר כזה!! ואם עושים את זה אחרי הבכיה בשמחה - אז בכלל: "עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, א) צריך להספיק! ראש השנה כבר מגיע!! אנחנו צריכים לעמוד ביעד, אוי וואי אם לא נעמוד ביעד - הקדוש ברוך הוא לא יאהב את זה, הוא רוצה: שאנחנו נשתדל, הוא רוצה: עוד בית בירושלים! לפני הבית הגדול, אז נא להזדרז!'.

כיצד משיגים את היעד | סרטון מתוך: בלי תפילה לא מקבלים - חלק פ''ט. + תמלול: 'זהו כשאדם רוצה דבר, אין דבר כזה שהוא לא יקבל! ואתמול שלחתי בקבוצות: 'שכל בן אדם צריך לקחת לעצמו 'יעד' (לקמפיין: משלימים את מהפכת התשובה) נכון ואם הוא לוקח את היעד - אז בעזרת השם יתברך הוא יגיע ליעד! אבל צריך להיות החלטה אמיצה. אם ההחלטה לא אמיצה וחזקה, אם יש לו איזה ספק: 'אולי אני לא אעמוד בזה? אולי אני לא אצליח? מה יקרה אם אני לא אצליח?...' אין דבר כזה! אם בן אדם לוקח על עצמו - הוא חייב להצליח!!

תשמעו מה כתוב בלשון: 'אדם שהציב לעצמו יעד והוא רוצה להשיגו, דרוש לזה דעה חזקה והחלטה בטוחה, שלא יזיז ממנו בשום אופן! ולא יפחיד אותו שום דבר ולא יעכב אותו שום עניין עד שישיג את חפצו. ואם אינו בטוח בנפשו ויעלה בליבו ספקות - יחלש אומץ רוחו ואין לו עוד תקווה לגמור מלאכתו! כי כאשר התגנב אל ליבו שום ספק, כבר התחילה נפילתו!' כך מבואר בספר נר ישראל פרשת בא. אז כל מי שקיבל יעד בקמפיין, צריך להיות עם הכרה חזקה ולא ירף ידו ויהיה בטוח: שהוא ישיג את יעדו! וככה יעלה בידו. ואחרי כן מה הוא יעשה?! "עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, א) אני מודה לכם תהיו בריאים! '.

למי יש זכות של שלמה המלך | סרטון מתוך: בלי תפילה לא מקבלים - חלק פ''ו + תמלול: 'אנחנו אמרנו בסליחות: 'השם! עֲשֵׂה לְמַעַן...' למען למען למען למען, אמרנו: 'לְמַעַן אַבְרָהָם... לְמַעַן יִצְחָק... לְמַעַן יַעֲקֹב... לְמַעַן מֹשֶׁה...' כל אחד יש לו מעלה! 'לְמַעַן אַהֲרֹן... לְמַעַן זכות יוֹסֵף... לְמַעַן דָּוִד... לְמַעַן פִּינְחָס...' והגענו: 'ה'! עֲשֵׂה לְמַעַן מֶלֶךְ שְׁלֹמֹה...' איזה זכות מצאו מתקני הסליחות? איזה זכות יש לשלמה המלך שתגן על כל... על כל עם ישראל! 'ה'! עֲשֵׂה לְמַעַן מֶלֶךְ שְׁלֹמֹה בָּנָה בַיִת לִשְׁמֶךָ!' לא שחיבר ספרים; שיר השירים, משלי, קהלת, קידש שם שמים! כל העולם מה זה העריכו!! קידוש השם שאין קדמותו! שום דבר מהזכויות האלה, איזה זכות? – 'מֶלֶךְ שְׁלֹמֹה בָּנָה בַיִת לִשְׁמֶךָ!' בזכות זה 'וְחוּסָה עַל יִשְׂרָאֵל עַמֶּךָ!'

אנחנו גם בונים בית לשמו יתברך! 'בית מקדש מעט' קמפיין (משלימים את מהפכת התשובה) בשביל לבנות בית מקדש מעט! אם זה זכות ששלמה המלך מזכירים אותו על בניין הבית בית מקדש הגדול! לצערנו עוד לא יכולים לבנות אותו מקווים גם שירד שלם מלמעלה!! אבל אפשר לבנות בית מקדש להיות שותף בבניין בית המקדש ואז: 'וְחוּסָה עַל יִשְׂרָאֵל עַמֶּךָ!' הקדוש ברוך הוא יחוס ודאי על כל אלה שהם משתתפים בבניין, הם שותפים בבניין בית מקדש מעט!! איך בן אדם לא רוצה לזכות?! כמה יש לו זכויות כאלה של בתי מקדש!! תגידו את זה לאנשים שאתם מדברים איתם מה הזכות הגדולה שיש להם! תשאלו אותם: 'מה הזכות של שְׁלֹמֹה המלך? - בָּנָה בַיִת לִשְׁמֶךָ!''.

הטורקים את הטלפון מפני הצדקה סוגרים את מזלם | סרטון מתוך: בלי תפילה לא מקבלים - חלק פ"ה - הורים אכפתיים משקיעים בתפילה! + תמלול: 'לפני שאתם מחייגים כשגרירים בקמפיין תגידו שלוש פעמים: "שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי" (תהלים קכב, א) "שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי" "שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי" - למצוא חן בעיני מי שאתם מדברים. וגם לשיר: 'עבדו-עבדו-עבדו...' ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב)) ככה היה אתמול אנשים ברוך השם נפתחו מעיינות אבל אם בן אדם מתחיל לדבר ביובש ומעביר מידע אינפורמטיבי... אנשים בורחים לו ישר טריק טרק טורקים טלפונים אמנם הם סוגרים את המזל שלהם!!

נתנו להם עד הבית כמו שאומרים שכר לחיי העולם הבא! והם טרקו. אבל כל אחד שמשתדל - זה נחשב שאפילו כשלא הצליח – שהצליח!! 'חשב לעשות מצווה ונאנס ולא עשאה - כמי שעשאה!' טרקו לכם 10-20 טלפונים - זכיתם בשמים! רציתם להכניס אתם לגן עדן לא רצו, אתם תקבלו את זה! כדאי!! לא להתייאש! לשמוח בכל מה שהשם מזמן!! אבל גם להתפלל לפני כן, אם תתפללו כמו שאמרנו פה - ודאי שהקדוש ברוך הוא שומע! אם התפילה היא באמת: "קָרוֹב ה' לְכָל קֹרְאָיו לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאֻהוּ בֶאֱמֶת" (תהלים קמה, יח)'.

לצפיה בקליפ החדש! קמפיין משלימים את מהפכת התשובה

קמפיין שופר גדול - פירוט 3 המסלולים. הגרלה על ספר תורה | מסע תפילות וישועות | חתמנו לחיים | כתיבת אות בספר התורה | תעודת הוקרה 16.09.2024 • לכתבה לחץ כאן.

יאלה ביתר יאלה | סרטון מתוך: בלי תפילה לא מקבלים - חלק פ''ב - התפילות של ההורים על הילדים 15.09.2024.

ירושלים - קמפיין שופר בבניני האומה, בניני האומה, ירושלים, 13.09.2024.

משלימים את המהפכה | סרטון מתוך הרצאה אשדוד: טעויותיו של שלמה המלך 09.09.2024.

אתם מוזמנים להשתתף בסיום המשימה | סרטון מתוך הרצאה חולון: הכסף אמצעי או מטרה 05.09.2024.

איך מבצעים "החייאה" בטלפון 03.09.2024, • לכתבה - לחץ כאן.

למה להשקיע בקמפיין של שופר? | סרטון מתוך: בלי תפילה לא מקבלים - חלק ע' - תפילה שלא בזמנה - ברכה לבטלה! 30.08.2024.

המהפכה חוזרת ובגדול! 28.08.2024 • לכתבה לחץ כאן.

חשיפת הקמפיין ההיסטורי 25.08.2024 • לכתבה לחץ כאן.

  •    שיתוף   
  • תגים:

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 26.09 16:51

    שלום עליכם רבנו, אני מאוד רוצה להודות לכבוד הרב על השיעורים היקרים, (בלי תפילה לא מקבלים, ע"פ הספר אוחילה לאל shofar.tv/lessons/category/64?cat=526&lang) כמה מרובים חסדי השי"ת! התפללתי על ספרי לימוד שהיו חסרים לי ועל חובות שיש לי והודיתי להשי"ת כאילו כבר נושעתי והנה לפני שבוע השי"ת שלח שליח עם סכום כסף שהספיק לספרים והשבוע שתי מעטפות שאוכל לשלם חלק מהחובות. אכן, כמה טוב השי"ת. יהי רצון שנזכה להיות דבוקים בו חזק להרגיש כבנים לאב באמת אמן!

  • 26.09 16:15

    כבוד הרב היקר, תודה על השיעור בבוקר המחזק: 'מי לא יכול לתרום מטר לקב״ה?' (shofar.tv/videos/17436) ״מִזְמוֹר שִׁיר חֲנֻכַּת הַבַּיִת" (תהלים ל, א) - לתורמי המטר! חיזוקים מחזקים, מרגשים ומשמחים שב"ה עשינו את זה ובשמחה! ששילמנו עבור הקב״ה 90 אלף שקל! הרי כמה אנחנו עוד חייבים לו! והחוב אליו עוד ענק... ענק!! חיבת לשתף: בתחילה חשבתי לתרום רק מטר ואז אמרתי: ״ילה' עוד חצי, 13 אלף - לא נורא 360 לחודש' ואז אמרתי: 'אם כבר - קחי 2 מטר -2 שמות!' (לספר הכפרות והישועות! בניני האומה shofar.tv/lectures/1631 נקודת זמן 1:28:33) וברוך השם הקב״ה פתח לי את הלב והרצון לעוד מטר וזכינו אני וביתי לתרום 3 מטר! אמרתי עוד שם של אבי ז״ל, כי חשוב לי ששמו יהיה מונצח, הרי אני חייבת לאבי ז״ל את זה, בפרט על כל הצער שצערתיו עד שחזרתי בתשובה! חייבת לומר: בחיים לא הוצאתי 90 אלף וב"ה כבר שכחתי מזה כזה מהר! רציתי לקנות רכב חדש להשתדרג ושמחה שבמקום הרכב הכסף הלך לשם, לא כאב לי ששברתי חסכונות, אין בי פחד לרגע ודאגה של ה 36 תשלומים של 1666 בחודש יודעת: שזה יעוף מהר והקב״ה ישלם הכל ויתן יותר. כשאומרים לי, אלה שעדין לא זכו להבין את הזכות ״את לא נורמלית״ אני עונה: ״כשאגיע למעלה אחרי 120 שנה יראו לי כמה בזבזו על הטומאה (רח"ל) - אז למה על הקדושה התקמצנת?!' והוספתי: ״בורא עולם "חֹפֵשׂ כָּל חַדְרֵי בָטֶן" (משלי כ, כז) יודע שמסוגלת לתת ולא אתן!? אין תירוצים! כל מי שחושש ומתלבט, לחזק, שלא יפחדו! אין פחד! כי הכסף הזה של הקב״ה ממילא. אני חד הורית, עובדת בנקיון משרדים וסומכת על הקב״ה שלא יחסר לי ויודעת שאדרבה יהיה לי יותר! וכשתרמנו אני וביתי את ה 3 מטר נפתחו עוד דלתות עוד משרדים עוד פרנסה כי: "אֵין עוֹד מִלְבַדּוֹ"!! (דברים ד, לב). (משלימים את מהפכת התשובה charidy.com/shofar.tv).

  • 26.09 14:42

    בוקר טוב כבוד הרב, ברוך השם זכיתי בזכות השיעור בוקר (בלי תפילה לא מקבלים - חלק צ''ב 26.09.2024, shofar.tv/videos/17435) להגדיל את ה-7,200 ל-30,000, (קמפיין שופר גדול) יש לי בעיות נשימה בנתיבי אויר שהם חסומים (ל"ע) והטיפול כרוך ב-25,000! בערך ואמרתי: שאעשה הלוואה אז התבוננתי וחשבתי: איך לזה אני לוקחת הלוואה ולמטר לא?! אשמח שכבוד הרב יברכני ליראת שמים, נחת יהודית אמיתית מילדי, פרנסה בנקל שאסגור את כל חובותי ברווח, זיווג הגון עם בן תורה ירא שמים אמיתי ואזכה להעלות לירושלים במהרה בבריאות איתנה! תודה רבה על כל הזכות להיות חלק מזה. שבת שלום ומבורך! (אמן) (משלימים את מהפכת התשובה charidy.com/shofar.tv).

  • 26.09 14:40

    תודה רבה כבוד הרב היקר שליט"א גם אנחנו זכינו ברוך השם לתרום 2 מטרים (קמפיין שופר גדול) למרות שלפי ההגיון כביכול זה לא כל כך אפשרי . אבל אנחנו לא חיים לפי הגיון של אדם שלא מאמין חס ושלום, הרי אנחנו חיים מעל הטבע באמונה ובטחון בהשם יתברך ומצפים לישועתו בפרט שאנחנו עושים רצונו יתברך! ואם לא נקפוץ לים - הים לא יבקע - נחשון בן עמינדב . אם ח"ו לא נבנה את העיר ירושלים העיר לא תבנה...- גדליה בן אחיקם שבנה תוך חודש את חומות העיר מחדש יחד עם משפחות בודדות שהיו בירושלים לאחר חורבן בית ראשון. וגם אנחנו וכי ביקשו מאתנו לסחוב אבנים לבנות חומות במו ידינו!? - לא! ב"ה מזכים אותנו בדבר הכי קל בעולם ללא מאמץ לבנות בית להשם יתברך! ע"י תרומה כספית! ובכל הזמנים עם ישראל נדרשו לתרום מכספם להקמת הקדושה! ואנחנו לא שונים מאבותינו הדורות הקודמים! ההיפך, מזכים אותנו בכאלה דברים חשובים ונפלאים ללא מאמץ אפילו!!! ישתבח הבורא בכל העולמות כולם! ותודה גדולה לכבוד הרב היקר שליט"א שמאפשר לנו ופותח לנו הזדמנויות נדירות שבדור!!!! יה"ר שהשם יתברך ישמור את כבוד הרב היקר שליט"א ויברך אותו ואת כל משפחתו בכל מכל וכל! כתיבה וחתימה טובה, שנה טובה ומבורכת שנת שמחה וגאולה ברחמים אמן ואמן! (משלימים את מהפכת התשובה charidy.com/shofar.tv).

  • 26.09 10:04

    ב"ה בזכות שיעור הבוקר (בלי תפילה לא מקבלים - חלק צ''ב 26.09.2024, shofar.tv/videos/17435) זכינו להגדיל התרומה (לקמפיין שופר גדול) מחצי מטר - למטר לכבוד ה' יתברך! (משלימים את מהפכת התשובה charidy.com/shofar.tv).

  • 25.09 18:16

    כבוד הרב ב"ה זכיתי בזכות התמונה שלכם בסלון (כדלהלן) הטכנאי של המקרר שהיה אצלי עכשיו התעניין בכם ובבשר (קהילות פז) הוא לקח כתובת ורוצה להגיע לחנות לקנות משם בשר ועופות שאל לגבי המחיר וגם ששמע את המחירים אמר: 'המחיר לא חשוב בכלל! הרב קדוש!! וכל מה שהוא אומר אמת' אחרי שהוא יצא אנחנו שמחנו כ"כ ושרנו: "עבדו" ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב)) ורקדנו עם הילדים. הוא סידר את המקרר ב-200 ש"ח בלבד! מה שאתמול מחברה לקחו 320 ש"ח לביקור! והמליצו: 'לזרוק את המקרר!' כי התיקון עולה עוד 2800 ש"ח אשרינו מה טוב חלקינו שזכינו ברב אמת.

  • 25.09 13:01

    כבוד הרב שלום הרופאה שקיבלה את מיכל במיון הגיעה למחלקת ילדים וכשראתה את מיכל אמרה: 'זו ילדה של נס!' 🌹 תודה מאוד מאוד 🌹 אנחנו יודעים שזה בזכות ברכתכם יה"ר שהשי"ת ישמרככם כתיבה וחתימה טובה לכבוד הרב ולכל יצאי חלציכם💐 (אמן).

  • 24.09 11:27

    כבוד הרב, שלום ובוקר אור רציתי לספר: ב"ה אחרי שארגנתי הרצאתך ואת אבא שלי (שעבר דום לב והיה בהחייאה שעה, ל"ע) - ברכת: 'שיתרפא!' רציתי לציין: שב"ה מאז הברכה שלך הוא מגיב לנו והוציאו אותו מהרצפלד, ולפני כשבועיים התחיל להעביר כדור מיד אל יד, ברוך השם בזכות ברכתך וגם בזכות המטר (קמפיין שופר גדול, משלימים את מהפכת התשובה charidy.com/shofar.tv) . אמא שלי עכשיו גם זכתה להשתתף בפרוייקט והעברנו דרך הנציג שתברך שאבא שלי יתחיל לדבר ולאכול. וברוך השם גם אני זכיתי לתרום מטר! וביקשתי ברכתך עליו ועוד דברים נוספים. תודה רבה🙏🌼🙂.

  • 24.09 11:24

    שלום כבוד הרב ב"ה רציתי להגיד תודה רבה אתמול הכניסו את אמא לצינטור (ל"ע) יום לפני מה ש"הם" תכננו... אמא היתה מאוד-מאוד מאוד חלשה אחרי הצינטור וכמעט לא יכלה לדבר, היא סבלה מתת משקל, לא אכלה וכמעט לא שתתה וגם כמעט לא יכלה לזוז. אבל אתמול כשהייתי אצלה היא מלמלה כל הזמן תפילות ובקשה כמה פעמים: 'שנבקש ברכה מהרב ונגיד לרב שהיתה באפיסת כוחות' אמרתי לה: שגב' בן דוד תחי' שלחה לרב והרב ברך ואמר שתתרום לקמפיין שופר גדול (משלימים את מהפכת התשובה charidy.com/shofar.tv) אמא מיד דאגה שיתנו לי 200 שח לתרומה והרגעתיה שהרב כבר ברך אותה ובזכות הצדקה הברכה תחול ויהיה לה רפואה (אמן) לפני 6 שעות היא התקשרה להגיד: שב"ה משחררים אותה ואמרה: "זה בזכות הברכה של הרב" אז תודה רבה מאוד-מאוד כבוד הרב אמא אומרת: 'שזה היה ממש נס!'. תודה להשי"ת ותודה רבה שוב כבוד הרב על הכל!!!

  • 23.09 10:16

    כבוד הרב, שלום ובוקר טוב. ב"ה רצינו להודות לרב על הברכה אתמול לילדה, הייתי בלחץ, לא הבנתי מה קרה, הגעתי למיון במצב שהרופאים אומרים: 'סכנת חיים' (ל"ע) אבל ברגע שכבוד הרב ברך הרגשתי שפשוט השי"ת מחזיק אותי ונותן לי כח ידעתי שעוד רגע זה מאחורינו והכול מסתדר. אמנם האישפוז היה בטיפול נמרץ להשגחה, אבל הבוקר הילדה קמה כמו חדשה! אכלה לחמניה של קפ"ז, חייכה ושמחה. הרופאה שטיפלה בה אתמול, באה לביקור לפני סיום משמרת, כששמעה שהילדה התעוררה ראתה אותה ופשוט לא האמינה. אמרה: 'באתי לראות את הנס במו עיני!' וכל כך התרגשה ובקשה לצלם את הילדה ולהראות למנהל מחלקת מיון שטיפל בה אתמול. פשוט ניסי ניסים. אין הגדרה אחרת. אלפי תודות לא יספיקו לכבוד הרב שליט"א, יה"ר שהשי"ת ישמרכם מכל צרה (אמן) תודה שאתה עומד ומדריך אותנו, תודה שאתה תמיד שם בשבילנו בכל שעה עם ברכות וחיזוקים, מעריכים ומוקירים משפחת א. והילדים.

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 [email protected]

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים