טוען...

חשיפת הקמפיין ההיסטורי

  פורסם בתאריך: 25.08.2024, 13:40 • מערכת שופר

בס"ד

לצפיה בסרטון - לחץ כאן

דברי כבוד הרב שליט"א בכנס שגרירים, ירושלים

ערב טוב! בעזרת השם נעשה ונצליח והשם עלינו ברחמיו ירויח 

אתחיל עם הבונוס: כל מי שיגיע ליעד של מאה עשרים אלף (120,000) הוא אישית דואג בתור שגריר להשיג 120,000 ₪ - הוא נוסע איתי או למרוקו או לפולין לשבוע ימים לקברות צדיקים.

 

לביצוע תרומה ישירות דרך אתר שופר - לחץ כאן

 

[מחיאות כפים] 

עכשיו, איך עושים 120K? נשמע סכום רציני! - זה בסה"כ שלושים ושלוש (33) הוראות קבע, שאתה יש לך זמן לעשות את זה עד ראש השנה! אני לא מתכוון שאתם תעשו את זה עד ר"ה, תוך שבוע אני מקוה שאתם תגמרו. 

מה זה 33? - כל אחד שאתם מתרימים, הוא צריך לתרום שלושת אלפים שש מאות (3,600) ₪ בעשרים וארבעה (24) תשלומים! בשנתים (2). אז כמה הוא משלם לחודש? – מאה וחמשים (150) ₪ לחודש, שזה יוצא חמשה (5) ₪ ליום הוא תורם. 5 שקלים ליום, זה אומר שהוא תורם שקל שבעים (1.7) לכל תפילה! מי לא שַׂם שקל, שני (2) ₪ לתפילה?! אל תשים בבית כנסת, שים פה לעתיד שלך ושל ילדיך. 

יפה! קל להסביר לאנשים: תן לי 150 שקל, 24 תשלומים, 3,600 זה יוצא בשנתים, כמה כאלה אם אתה עושה מגיעים ל120K? – אם עשית 33 אנשים בלבד! אם עשית 33 שנתנו 3,600 ב-24 תשלומים מה עשית? - עשית 120K שקל!

וה-120K שקל, אתם צריכים להבין, זה לא קל, זה מצחיק! כי אם יש לנו שלושים (30) + כמה יום עד ר"ה, זאת אומרת אם אתה עושה אפילו ביום רק הו"ק אחת (1) שכנעת בן אדם - עד ר"ה – אז עשית את היעד שלך! אז אתה שגריר כבר!! הנה, נגמר, נכון, זה לא בעיה. 

אני מצפה: שלפחות כל אחד יעשה 5 אנשים ביום! זה לא קשה בכלל.

אני עשיתי מאתמול עד היום - חצי מליון (500,000)!

[מחיאות כפים]

אז זאת אומרת, אם אתם לוקחים ברצינות, כי אין דבר יותר חשוב ממה שאנחנו מדברים עכשיו עד ר"ה, להכתב ולהחתם בטוח כמזכי הרבים, אז אנחנו עוברים ראשונים בדימוס, יוצאים לחופשי ביום הראשון של ר"ה - כולנו עוברים את הדין! 

כמובן שמגיע לנו הרבה זכויות, כי אנחנו גם מזכים את הרבים ודואגים, כי הרי בסופו של דבר הכסף יניב לאלה שהתרימו ולאלה שתרמו, יניב להם זכויות עד סוף הדורות! כי כל מי שיחזור בתשובה, כל מי שיהיה במוסדות, כל מה שנפעל מכאן...

ואתם יודעים, כשאני נכנס לפעולה, אז אני נכנס עד הסוף!

אנחנו רוצים להביא לגאולה השלימה ממש! זהו, "נחנו" הרבה זמן, עכשיו האדרנלין פורץ החוצה ואנחנו לוקחים משימה, מה שאף אחד לא התכוון לעשות, אנחנו מוכנים לעשות: רוצים להביא לקב"ה נחת רוח לפני ר"ה הזה!

ראיתם, הזהרתי את החברה' לפני ר"ה אמרתי בבית הכנסת: 'השנה הזאת תהיה קשה מאוד!' הזהרתי, תזכרו: השנה הזאת תהיה קשה מאוד! לא עבר 'שמחת תורה' - בום! 

אמרתי שמה שהיה ב-7.10 – זה אפס אפסים לעומת מה שיהיה תכף בלבנון - שזה אפס אפסים לפני גוג ומגוג! זוכרים? כל מה שאמרתי ארבעים (40) שנה - עמדתי בדיבור!

אתמול התפרסם סרטון: שפצצת גרעין ראשונה תהיה מאיראן על ישראל! והעולם יודע ושותק ולא אכפת לו והם מאפשרים להם לעשות, כי העולם שונא אותנו, כל מה ש: 'ידידים' – זה חרטא! רוצים לחנוק אותנו ויש סיבות, לא לעכשיו...

קיצורו של דבר, אנחנו צריכים להגן על עצמינו, אתם זוכרים את 'תיבת נח' שאמרתי, אני מוגן, בסוף תהיה תיבת נח אני נכנס לבפנים, שלום. אתם רוצים להיות בתיבת נח? – בבקשה! זה ההזדמנות, כל בן אדם יעשה וכל אחד יכול לעשות, אין בן אדם שלא יכול לשכנע מישהו בשביל זה. 

יש פה אברכים או בחורים אפילו שאין להם גרוש! הם חיים אלפים (2,000) שקל ולקחו 26K! שלקחו על עצמם מטר! עשרים ושש אלף (26,000) ₪, לא להתרים, לתרום! מטר!! 

אז זאת אומרת אם אדם רוצה ובאמת מרגיש שזה הזכות! 

מה אתם יכולים לעשות ב-126K?! מה אתה יכול?! - אין דבר שאתה יכול לעשות שיהיה לך מזה זכויות בלי סוף! בלי סוף כל הזמן, אין. 

הנה, הפלא יועץ אמר: 'מי שאין לו זכות הרבים - במה יעמוד לדין?!' לכן הוא כתב את הספר 'פלא יועץ'. כעת הוא 'למעלה' כמה קוראים פלא יועץ? - אין מי שלא קורא פלא יועץ! מכל העדות!! כל הזמן!!! זה מה שהוא אומר: צריך זכות הרבים, בלי זכות הרבים - עם מה תעמוד בדין!?

גם אם אתה מקים את כל התריג (613) מצות – קיימת את החובה שלך! לא עשית טובה "אִם צָדַקְתָּ מַה תִּתֶּן לוֹ" (איוב לה, ז) לא עשית לו כלום. אבל אם אתה מזכה את הרבים, מחזיר את הבנים שלו עושה את כל זה - ודאי שאתה מגיע לך!

ורבנו בחיי אומר: שנים (2) זוכים לעולם הבא; [א] המחזיר בתשובה [ב] והשאר זה נדבה. 

אז אנחנו יכולים להיות מחזירים בתשובה כי אנחנו משתתפים עם התנועה שעושה את הדבר הכי גדול שיש בעולם! 'תנועת התשובה'.

עכשיו שתבינו, אני לא רוצה להזכיר את השם של הארגון שיש לו מאה מליון (100,000,000) בשנה! מכרטות!!! הוא לא עושה 'זיכוי הרבים' אלא החטאת הרבים!!! ומקבלים מאה מליון!? 

אנחנו שעושים ארבעים (40) שנה לא מגיע שהאנשים סוף-סוף יחזירו הכרת הטוב?! ובקצת!!! ויתנו כמה פרוטות 150 ₪ בחודש שזה שישית (1/6) מ: 'מעשר' של משכורת מינימום! מה הבעיה להתרים?!

אז אני לא מצפה שהאדם יהיה ששגריר ל-33 ל-120K, כי כל אחד יכול לעשות הרבה יותר! כמו שראיתם: אברך שעשה 400K ומשהו! זה קטן!! והסכומים בסוף נשמעים בעד שנתים הרבה... - אבל בסך הכללי: זה גרושים! לבקש מאנשים גרושים!!

אתם זוכרים כשהתחלנו את הכולל בבני ברק, ביקשנו: שכל אברך שילמד בכולל, שיתרים שלושים (30) הו"ק והם לא ידעו אפילו 'איך לדבר? מה אגיד? למי אגיד? ולמה שיתן לי?...' – ובסוף: כולם עשו! וכולם עמדו במשימה!!

זאת אומרת אין שום בעיה! רק אם באמת אתה חי את זה, רוצה את זה – אתה יכול לעשות את זה!

אבל מה שאני מבקש, זה לא את זה, כי זה פשוט!

כל אחד שישתדל להביא מטר! קודם כל שיהיה לו חלק ונחלה עולמית. אתמול הזכרתי בהרצאה (חיפה 21.8.24) שהחזון איש, הסטייפלר והרב אברמסקי - קנו שטח קטן בארץ ישראל, ללא שימוש, לא בשביל לגדל ארבעת המינים ולא בשביל מצות התלויות בארץ, רק שיהיה להם זכות ונחלה בארץ ישראל! כי מי שאמר את זה – זה האבן עזרא! ובגלל שהאב"ע אמר: שמי שיש לו קרקע בארץ ישראל - זה נחשב כחלק בעולם הבא ובגן עדן! אז כדי לקיים את דבריו הם קנו "סתם" חתיכת קרקע [לא כתוב כמה הם קנו] ולא השתמשו בה.

עכשיו, יש בן אדם שיש לו קרקע, הוא קנה דירה, או שיש לו דירה, אבל מה היא מנפיקה לו?! - מזרון וכרית...

אבל אם אתה קונה קרקע, מטר במוסד הגדול שנבנה, אז יש לך כמו שעשינו בבני ברק, שמי שנתן אז 'מטר' - כל התפילות, כל התורה, כל מה שהיה שמה במשך השנים! כמה זה היה? – שתים עשרה (12) שנה! וכמה שזה ימשיך – כל זה הוא מקבל מהמניה את החלק היחסי שמגיע לו! 

אז איפה יש השקעה יותר טובה?! מי זוכר בכלל שהוא הוציא את זה?! ואיפה זה חסר לו היום בכיס?! הוא זוכר בכלל שהוא עשה את זה!? - וזה עובד! עובד, עובד, בדיוק אותו דבר;

ישראל יבור קנה מטר!! 

[מחיאות כפים] 

למה אני מספר, כי בהתחלה הוא רצה לתרום 3,600 אז אמרתיו: 'מה, לא יהיה לך מטר?!' 

אז אמר: 'איך אני יכול להתחייב?! אין זה...' 

אמרתי לו: 'לא יודע, איך התחייבת לאשה ולילדים?! איך התחייבת לכל ההוצאות?! איך אתה משלם שכירות?! מי אמר שתוכל לעמוד בזה?! הרי אין לך מקור הכנסה קבועה, אז מאיפה תשלם?! אז מטר אתה לא יכול?!'

אם בן אדם, 'ילך' לו עכשיו האוטו, הוא לא יחליף?! מה, הוא יתחיל ללכת ברגל?! ויגיד: 'אין לי'?! – אלא מה, הוא ימצא! 

ותזכרו את האיטלקי (ציון נחום) שלקח משכנתא – בשביל לקנות דירה בעולם העליון! בתשעים אלף (90,000) יורו!!!! בשביל לקנות דירה בעולם העליון, בשביל להביא את כבוד הרב שליט"א ל-2 הרצאות באיטליה, אע"פ שלא היה לו כסף! 

וכי לא שווה לקחת משכנתא בשביל שיהיה לך מטר בירושלים?! ב: 'ציון' שתבנה מהרה. 

ואתה אומר: שיש לך חלק בארגון הגדול 'שופר' הגדול! 

עכשיו מה שאני רוצה מכם, זה לא רק את השגריר וה-120K - שזה חרטא ברטא...

הנה, יש לי נכדה מתוקה בת שש עשרה (16) – היא לקחה מטר! לא עובדת, מאיפה היא תביא? לקחה על עצמה! אמרה: 'אני רוצה מטר!!' אמא שלה לקחה מטר, זה כלום! אם אדם רוצה – 'בדרך שאדם רוצה - בה מוליכין אותו' 

הקב"ה אומר: 'אתה רוצה לבנות בית בשבילי 'מקדש מעט' בירושלים? אני מכיר את אמנון יצחק, אני יודע שהוא מתכוון למה שהוא אומר, אני יודע מה הוא עושה ואני נותן לו את האפשרויות לעשות את זה ואני רוצה שהוא ימשיך ויסיים!'

נו, לא תרצו להיות שותפים עם זה!? 

למי הקב"ה נותן סיעתא דשמיא? למי?! – מי שזכאי מגלגלים זכות ע"י! נו, אז צריך להתחבר למי שזכאי שיתווספו לו עוד זכויות.

אני רוצה: שאתם תביאו לי עוד שגרירים כמוכם! לא רק להתרים, אלא, לשכנע אנשים: שגם הם מסוגלים להביא 33 הו"ק של 3,600 ₪ 150 ₪ לחודש וכו' כל אחד יביא לפחות עוד 5 אנשים. 

עכשיו יהיו לנו 'פרחי שופר' כמו שיש 'פרחי כהונה'; אלה שיביאו למעלה מעשר (10) מטר - הם יהיו 'פרחי כהונה'. קודם כל נכתוב את כל השמות של אלה שתרמו מטר וכל אלה שיהיו 'פרחי כהונה' שיביאו 10 מטר, לא חייב דווקא הוא, גם שיתרימו מאחרים, נעשה בכניסה משהו גדול! מצבע זהב יפה!! שכל אחד שיכנס יכול להצביע!...

אני ממש מפציר ואני נותן לכם את הכוח! תבינו, כשאני אומר לכם: 'שאתם מסוגלים!' אז אתם מסוגלים! כי אין מצב שאתם לא מסוגלים למה שאני מבקש, כי אני לא אבקש דבר שאתם לא מסוגלים, אז ברור שאתם מסוגלים. לא רק להיות שגרירים, אלא, להביא לפחות 5 שגרירים! 

ובפעם הבאה שנפגש בעוד שבוע וקצת, כשאתם דואגים לכל הרשימות שכל אחד דואג להביא את האנשים האלה שהוא מודיע לו: 'תקשיב! אתה, בחרו בך להיות אחד מהקמפיינרים של המבצע הגדול הזה! וסומכים עליך ונתנו את השם שלך כמי שמאמינים שרוצה, מבין ויכול. אז אני מבקש ממך! אני אחראי עליך, אני קיבלתי אחריות עליך להביא אותך ואותך ואותך... לכל אחד ואחד'. ולדאוג באמת שהם יגיעו, דרך הטלפונים, ותקבלו גם טל' והדרכה, ואם יהיה לכם שאלות? בעיות? נתקלתם במשהו, לא יודעים לענות? - מצלצלים ויעדכנו אתכם בדיוק, לא ישאר בן אדם שלא יצליח לבצע את המשימה אם הוא רוצה. כי אם הוא רוצה? - אין בן אדם שלא יוכל להצליח במשימה!

עכשיו, אומר הגאון מווילנא: 'אדם שבוטח בהשי"ת והוא בעל עבירות חמורות גדולות! - הוא יותר טוב מאדם שאין לו ביטחון בהשי"ת והוא עוסק בתורה ובגמ"ח! למה? - כי הוא עושה את הכל שיהיה לו "שֵׁם". 

עוד פעם: אדם שבוטח בקב"ה והוא בעל עבירות חמורות גדולות! הוא טוב יותר מאדם שלומד תורה, עוסק בתורה ובגמ"ח ולא בוטח בהשי"ת. [הגאון מוילנא באבן שלימה פרק ג' סעיף ב']

לפני הקמפיינים, הם הסתפקו במה שאמרתי, אמרתי: הנה, אני רואה פה בחור, שאלתיו: תגיד לי אתה מאמין בהשי"ת? 

ענה: כן

אתה בוטח בה'?

 - כן 

אתה מאמין שהקב"ה רוצה שאנחנו נצליח! וכו'?

 – כן!

אז אתה מסוגל לקחת עליך מטר! או לא?

 – כן!!! 

מה צריך יותר?! אם בן אדם מאמין ובוטח בהשי"ת... לא כתוב?! 'בדרך שאדם רוצה לילך - בה מוליכין אותו!' 

אפילו בלעם, שאמר לו השי"ת: "לֹא תֵלֵךְ עִמָּהֶם" (במדבר כב, יב) מה בסוף? – "קוּם לֵךְ אִתָּם!" (שם פסוק כ) מה קרה? 'בדרך שאדם רוצה לילך - בה מוליכין אותו!' אפילו שה' התנגד! אבל אם אתה רוצה ללכת בדרך הרעה - ה' מסייעו! 

אם אדם רוצה ללכת בדרך הטובה, הקב"ה לא יסייעו?! אז למי יסייע?! "טוֹב ה' לַכֹּל וְרַחֲמָיו עַל כָּל מַעֲשָׂיו" (תהלים קמה, ט) הקב"ה "טוֹב וְיָשָׁר ה' עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ!" (תהלים כה, ח) מי יוֹרֶה אותנו?! הוא לא רוצה שאנחנו נביא את הגאולה?! הוא לא רוצה "אֲחִישֶׁנָּה"?! מה, הוא רוצה שיהיה "בְּעִתָּהּ"?! הוא רוצה שיהיה "אֲחִישֶׁנָּה"! נכון? ("אֲנִי ה' בְּעִתָּהּ אֲחִישֶׁנָּה" ישעיה ס, כב) אז בואו נעשה! לפחות נראה לו: שאנחנו מוכנים! אם אנחנו לוקחים את זה ברצינות ועושים.

אני אומר לכם: קטן עלינו הרף שאני הצבתי, קטן עלינו!

30 יום - זה המון! המון-המון - המון זמן. 

אין בן אדם שלא עשה 'בר מצוה' או עשו לו, או שהוא התחתן, אז היו לו מאה עד חמש מאות (100-500) מוזמנים! כל אלה מכירים אותו והוא מכיר אותם וזה מספיק רשימה בשביל לצלצל, מתוכם תביא חמישים (50) איש! מה ביקשת ממנו?! – 'בוא תזכה! אני בפרוייקט הזה, אני אחראי בפרויקט הזה, אני אומר לך הפרוייקט הזה הולך לעשות דברים, אני לומד עם הרב, אני חי איתו, אני יודע מה עושים, שִׂים!' בלאו הכי אתה נותן במקומות אחרים או בבית כנסת, אז תשים במקום שאתה יודע שיניב לך פירות בלי סוף! כל הזמן!!' - מי לא יסכים?!

אז המשימה כרגע: כל אחד שגריר, שמתחיב להביא את ה-120K שאמרנו; שזה 33 הו"ק שזה 3,600 שמחולק ל-24 תשלומים כנ"ל עם ההסבר הנ"ל ועוד מינימום 5 אנשים שיהיו גם שגרירים. ובעזרת השי"ת אתם תראו איזה פירי פירות יצאו מזה! 

אח"כ בלי נדר בעזרת השי"ת כשנצליח, נעשה אצטדיון גדול לשמוח ולרקוד ולשיר להשי"ת ולהודות בגדול וגם נטוס לקברות צדיקים לחו"ל או בפולניה ואו למרוקו יש שמה צדיקים גדולים מאוד שיש שמה ישועות נפלאות והכל, חבל לכם על הזמן! 

בקיצור, הולך להיות חויה שאתם חלק ממנה וזה זכות חד פעמית בחיים! עוד לא היה כזה פרוייקט שלקחנו על עצמו, גיוס המונים כזה. 

יש לנו על מה לבקש; עשינו, פעלנו, הכרת הטוב! לא רק אתם, כל אלה שהתעלמו, חזרו בתשובה ונעלמו... לכן תשימו לב למילים בשיר, אז תבינו ש: 'הם ובניהם ונכדיהם, זכו להרויח את חייהם!' אז נהניתם, תשקיעו, מה זה 150 שקל?! אתם עושים צחוק?! בודאי יעשו הכרת הטוב...! וגם בן אדם שלא נהנה, הרי מכל הזכויות האלה שזה מהנה לעם ישראל באופן הכללי! כי מי יודע בלי זה, מה היה המצב שלנו?!

לשמיעת שיר הקמפיין שופר גדול:

  •    שיתוף   
  • תגים:

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 25.08 16:23

    ב"ה כעת הגענו ליעד 242,850 ש"ח במירוץ למיליון של קבוצת 'שערי תשובה' 🏁 לקראת רבע מיליון שקלים - ביומיים! בואו נשלים בעזרת השי"ת ביחד את המהפיכה בעולם התשובה, הצטרפו אלינו היום😊 [לביצוע תרומה shofar.tv/donations/51].

  • 25.08 16:22

    כבוד הרב שלום, ב"ה היום קבלתי שיחה מוזרה מ: ביטוח לאומי: שבעזרת השי"ת מחר תופקד לחשבוני תוספת של 490 ₪ בשל טעות בחישוב שלהם... ופתאום נזכרתי שב"ה בהרצאה (חיפה, המקור לשנאת חינם ופתרונה 21.08.2024) כתבתי בדף שאני מגדילה ₪450 תודה רבה לכבוד הרב שמחזק אותנו בעבודת השם יתברך [לכתבה: חשיפת הקמפיין ההיסטורי shofar.tv/articles/15174].

  • 25.08 11:06

    ב"ה הגענו ל-230,150 במירוץ למילון של קבוצת 'שערי תשובה' לקראת יום הדין🏁 (לביצוע תרומה shofar.tv/donations/51).

  • 25.08 11:04

    שבוע טוב הרב היקר בעזרת השי"ת הצלחתי להתרים 2 מטר בקלות (קמפיין 'שופר גדול') מי שרוצה - יכול להצליח ואחרי שב"ה הרב בירך אותנו, כולם יכולים תודה רבה על הזכות! (לביצוע תרומה shofar.tv/donations/51).

  • 24.08 21:09

    רבנו הקדוש והיקר, שיעור בוקר מעלף על חנה ורחל שתי נשים שהתקשו ללדת. ותפילתן של הקדושות מגיעות עד הרקיע, ישר לכסא המלך, איזה שיעור ואווו והסגולה לזיווגים... יה"ר שאזכה להתחתן ולהביא בן כמו יוסף הצדיק ושמואל הנביא, אמן שיגדל אצל רבנו תחת כנפיו צמוד אמן כן יהיה רצון , בתוך כל עם ישראל. ציון רבנו הבבא סאלי עליו השלום, והיום נכנסו לציון עם השר: "עבדו-עבדו את השם בשמחה" בשמחה ונחת בלב. כמה פעמים בירכתני לעלות לארץ ישראל ובזכותך הגעתי ישר לבבא סאלי, על כנפי נשרים ושמחה שיש לנו אותכם, אבא, רבנו, מורנו, תודה על הכל. שבת שלום ומבורך לך ולבני משפחתך (אמן).

  • 24.08 21:06

    תתכוננו לדבר הגדול הבא, שמי שיזכה - ירוויח את עולמו, ב"ה נשלח לנו גלגל הצלה לישועה פרטים מדוייקים בקרוב!!... ההכרזה בהרצאה של חיפה👆🏻 יוצאים לחירות ומחישים את הגאולה. (חיפה - המקור לשנאת חינם ופתרונה 22.08.2024, shofar.tv/videos/17388).

  • 22.08 22:08

    כבוד הרב שלום, רוצה להודות לכם עם ההרצאות, ב"ה דרשות שעושים לי הרבה סדר והחלטות טובות בחיים יה"ר: שהשי"ת ימלא משאלות לבכם לטובה עד 120 שנים בבריאות איתנה אמן.

  • 22.08 11:28

    מורנו ורבנו הקדוש עטרת ראשנו ב"ה אתמול בשעה טובה ומוצלחת זכיתי ללדת בן זכר בסימן טוב ובמזל טוב כפי שכיוונתי שעוד לפני סיום ההרצאה בחיפה (21.8.24) אזכה ללדת בנקל וכך היה בשעה 22:51 הולד יצא לאויר העולם - ישתבח שמו לעד! שלחתי הודעה לרבנו בעת כניסתי לחדר לידה והרך בירך בשעה 20:41 בפתיחה של 4 תוך זמן קצר זכיתי ללדת מתוך שמחה גדולה, הייתי עם חברה מהקהילה על הקו בפלאפון מרגע כניסתי לחדר לידה, במשך כשעתיים וחצי היא משמיעה לי את רבנו שר: "עבדו עבדו עבדו "עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) ואנחנו שרות בכל הכח ובכוונה גדול עם הרב ברקע, שהכל יתקדם במהרה, הצירים עברו בגלים שקטים, פלא עצום! כל ציר שעבר אני מודה להשם יתברך: "עבדו עבדו עבדו עבדו" ומכריזה שזה עובד!! בזכות רבנו הקדוש זכיתי ללדת מתוך הלל שבח הודיה להקב"ה לידה טבעית, ללא אפידורל, ללא זירוז, בשבוע 42+5 , ללא תפרים - חסדי השם יתברך! תודה לרבנו שחיזק וברך לאורך כל הדרך, כל המילים שבעולם לא יספיקו להודות לך הרב אמנון יצחק שליט"א אבא רוחני שלנו בירכתיך בסמוך ליציאת הולד בכל הברכות: שהשי"ת יחזק אותך ופעולך, מתוך בריאות איתנה, לך ולכל בני משפחתך עד בוא משיח צדקנו (אמן) תודה לכל חברי קהילות פז היקרים, לכל הנשים ומשפחותיהם שבמשך 48 שעות התפללו, הדליקו נרות, הלכו לקברי צדיקים, קיבלו קבלות, תרמו תרומות, תמכו ועודדו, אשרינו שזכינו! תודה לרבנו אוהבים אותך משפחת ב. טירת כרמל. [לכתבה: סגולת השמחה shofar.tv/articles/15096].

  • 22.08 11:25

    בוקר אור לרב היקר! ישר כח עצום על היוזמה ('שופר גדול'), בעזרת השם יתברך אני אסגור היום עם הארגון ('שופר') את ההשתתפות שלי במיזם החשוב שהרב היקר מוביל להשלמת המשימה! [לפרטים על הקמפיין, בהרצאה בחיפה, 21.8.24 shofar.tv/videos/17388].

  • 22.08 00:30

    כבוד הרב ב"ה הרצאה מרגשת ומאחדת (חיפה 21.8.24) והשיר של הקמפיין: 'זה הזמן לסגור חשבון...' - מקפיץ את הלב❤‍🔥 בעזרת השי"ת שהיה הרבה הצלחה לכולנו להשלים את המהפכה! (אמן).

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים