טוען...

סיקור פרשת 'דברים'

במחיצת כבוד הרב שליט"א בעיר התורה והחסידות בני ברק

  פורסם בתאריך: 14.08.2024, 12:17 • מערכת שופר

ב"ה אנו ממשיכים בסדרת הכתבות על השבתות וחגי ישראל במחיצת כבוד הרב שליט"א ברשימת מעט גרגירים, חוויות ורשמי הוד!

ראה כתבה ראשונה על הלו"ז בשבתות השנה (קישור

וכתבה קודמת סיקור פרשת פנחס תשפ"ד (קישור). 

סיקור פרשת דברים ה'תשפד במחיצת הרב שליט"א בבני ברק

נושאי השבת: תפילה בכוונה, זיכוי הרבים וציפיה לישועה!

ב"ה שוב זכינו תושבי בני ברק עיר התורה והחסידות אשר ישבות בעירנו כבוד הרב שליט"א גם בשבת זו פרשת דברים (שבת חזון)

וכדרכו בקודש מסירת שיעורים לפני תפילת מנחה של ערב שבת קודש המשודרים בלייב מבית מדרש קפז' לכל העולם, שיעור א' ב"ה שידור חוזר, ושידור ב' חלק ב' מהספר 'אוחילה לאל'.

בלי תפילה לא מקבלים - חלק נ"ב

ענית אמן בכוונה;

וכן כבוד הרב דיבר על חשיבות ענית המילה 'אמן' שלא לענות אותה בחטף ובלי חשיבה אלא צריך לכוון; 'אל מלך נאמן, גמ״ח ושילוב שם הוי"ה ב"ה ושם אדנו"ת המבורך' (קישור לדף המעודכן)...

חומרת אי עניית אמן:

יצר הרע מנסה לקטרג על עם ישראל בזה שלא ענו 'אמן' בברכה על הגאולה שבתפילת העמידה ובגלל הקטרוג הזה מתעכבת הגאולה.

והרב סיפר בהקשר לזה, על ת"ח גדול (לפני כמה דורות) שלמד תורה ובזמן הלימוד בנו שהיה ילד תשב"ר בירך ברכה ואביו שלמד לא ענה 'אמן' על ברכתו ובעולם האמת דנוהו קשות כדי להצילו מדש"ג ונענש ע"י הגוים שחתכו את גופו לחתיכות על אי עניית אמן (הי"ד)

[נ.ב. לצפיה בסיפור מפי הרב שליט"א בהרצאה נתניה: 'מעלת אמן יהא שמיה רבא מברך לעלם ולעלמי עלמיא יתברך' אשכול פיס, נתניה 03.04.2024, נקודת זמן 1:29:57]

ושוב הזהיר: שחייבים לענות אמן כהוגן לא חטופה ולא קטופה.

וכשאחד האברכים הרים אצבע כדי לשאול הרב אמר: 'שאלות בסוף' ובסוף שאל האברך: 'אם אני יודע שזה שמברך ברכה לא מכוון מה שצריך לכוון (אדון הכל היה הווה ויהיה, תקיף בעל היכולת וכו') האם צריך לענות לו 'אמן'?

הרב השיב: 'זה לא בעיה שלנו שהמברך לא כיוון. עלינו מוטלת החובה לענות 'אמן' עם הכוונות ולא "סתם" אמן.

מדבקות בסידור לענות אמן;

הרב סיפר שיש בסידורו הרבה מדבקות צהובות ואדומות כדי להזכיר לו, למרות שהוא זוכר, איפה לענות אמן. כי כשהיה פעם בשוויץ התפלל יהודי לידו וכשהוא ראה שלרב יש אדום בסדור שאל אותו ביידיש: 'מה זה?' והוא לא הבין על מי הרב מכוון את כל החביט חביט... (זה היה ספור מצחיק)

ציפית לישועה?

במהלך דרשות השבת, וכן גם בסעודה שלישית, כבוד הרב שליט"א מסר דרשה מחוברת שהביאו ר' אסף ליבוביץ הי"ו המדברת על הציפיה לישועה שהחיוב הינו כל יום וכל רגע ממש כמצוות אחדות השי"ת וכו' על מעלותיה הנשגבות והזכויות הגדולות שמקבלים בעבורה, והמליץ להפיץ את החוברת לזכות את הרבים כדי לקרב ולהחיש את הגאולה במהרה אמן!

הרב גם דיבר על איך צריך לבקש את הגאולה הכללית והגאולה הפרטית והסביר שכדי לקבל את הגאולה הפרטית צריך לבקש בברכת 'שמע קולנו' שבתפילת 18, וכן שחובה לכוון ב-3 ברכות הקודמות ל: 'שמע קולנו' והן; 'תשכון בתוך ירושלים', 'ואת צמח דוד' לכוון באמת שאנחנו רוצים לראות את שכינת השי"ת בציון ולכוון באמת שאנחנו רוצים ש: 'תחזינה עינינו בשובך לציון' ולא למהר אלא להתכוון ב: 'שמע קולנו' ואז לבקש את הבקשות הפרטיות שלנו על הפרנסה וכו' כי רוב הבקשות של האדם זה חומר וכסף.

והרב גילה לנו: שאם נכוון באמת שיהיו כל בקשותינו 'לאקמא שכינתא מעפרא' ולמניעת צערו של הקב״ה בעקבות החטאים שלנו שנגרם לו צער (רח"ל) אם נכוון באמת – אז השי"ת יודע בדיוק מה לתת לנו! כי גם מבלי שנבקש הוא יודע מה אנחנו צריכים חסרים ונותן לנו כל צרכינו….

וכן הביא את דברי חז"ל הקדושים זיע"א שביום הדין שואלים אותנו: 'ציפית לישועה?' והכוונה: זה גם שהאדם מצפה לישועתו הפרטית, לבעיות שלו (ולא רק לישועה הכללית).

הרב גם לימד: שבברכת: 'מודים' אנחנו צריכים להודות להשי"ת על זה שאנו זוכים להודות לו!!

לעשות לשם שמים!

והרב אמר: שאם באמת נעשה הכל נטו בשביל השי"ת וכל עבודת השי"ת תהיה ללא שום אינטרס, כי יש אנשים שיש להם אינטרס בעבודת השי"ת כדוגמת כבוד וכו' אבל אם ננהג כך 'לשם שמים' אז השי"ת באמת יראה שאנחנו רוצים גאולה ואז נגאל (מהרה אמן).

ושאל: מתי פעם עשינו הכל נטו למען ה' יתברך? רק לאקמא שכינתא מעפרא?! כי אם נעבוד אותו כך - בוודאי ניגאל וישמע את זעקתנו!

והרב גם אמר: שבינתיים הקב״ה מעכב את האיראנים והחוותים ושאר שונאי ישראל מלהרע לעם ישראל ומראה לנו שבינתיים הוא עושה לנו ניסים כי השי"ת עשה שם סופות וכן פיצוצים של מטענים שהאויבים הכינו לישראל כי השי"ת רומז לנו: שנצעק ונזעק אליו

וכשהביא לנו את ה 7 באוקטובר (7.10.203 לתפ"ץ) - לא הבנו! לא זועקים מספיק!!

[נ.ב. ראה כתבה: 'ערב זעקה לגאולה'...]

הרב גם לימד איך להתכופף בסוף תפילת העמידה כיון שהוא רואה את המתפללים שבקושי מתכופפים. והסביר שצריך לרדת 90 מעלות ימינה. בכיפוף ואז לומר: "עֹשֶׂה שָׁלוֹם בִּמְרוֹמָיו" לפנות שמאלה ולומר: 'הוּא בְּרַחֲמָיו יַעֲשֶׂה שָׁלוֹם עָלֵינוּ' עדיין בכיפוף קדימה ולומר: 'וְעַל כָּל-עַמּוֹ יִשְׂרָאֵל' ואז להתרומם.

והדגיש: שחייב שהראש יהיה כלפי הלב כי יש בעלי גאווה שלא מסוגלים להוריד את הראש עד הסוף.

תפילה בכוונה;

הרב דיבר על חומרת המחשבות הזרות שנכנסות בתפילה כאילו והם טסו לחו״ל. והמשילו את זה לאדם שהגיע לארמון המלך לבקש בקשות וכשהמלך פתח לו את הדלת האדם השאיר שם את הגופה ואילו הנשמה מטיילת לה בחו״ל ובמקומות אחרים האם ככה באים למלך?! ככה מבקשים בקשות??

זיכוי הרבים;

הרב דיבר הרבה על מעלת 'זיכוי הרבים' שאין אדם שלא מסוגל לעשות זאת [נ.ב. ראה הרצאה שניה בלונדון מאמר: 'זיכוי הרבים - הַדֶּרֶךְ לִזְכּוֹת לִשְׁנֵי עוֹלָמוֹת']

והרב תיאר שמי שמתנער מזיכוי הרבים ח"ו אחרי 120 ישאלו אותו: האם אתה מוכן לעשות הרצאה? אבל הכל לבד! להדביק מודעות, להשכיר אולם וכו' וכו' 

האדם יגיד: 'מאיפה אני יודע?'

ואז ישאלוהו: 'בר מצווה עשית לבן שלך! וכי, אם לא תעשה לו באולם הוא לא יהיה בר מצווה?! הרי שאתה יכול לעשות הרצאה ולעשות הרבה 'ברי מצווה' לאנשים בני 80!! שבחיים לא זכו להכיר את הדת עד שהקב"ה זיכה אותם להגיע להרצאה של כבוד הרב שליט"א!!

[ראה דוגמא, על פרופסור בן 85!! שבראשונה בחייו זכה להניח תפילין במטוס, כיון ששמע את הדוגמא של 50-50%...! נקודת זמן (01:05:35)]

הרב אמר לקהל: 'אל תענו לי עכשיו, אבל מה תענו בשמים?! כשיראו לכם מה יכולתם לעשות עם הממון והכסף!

והרב סיפר שיש המון אנשים 'מולטי' מוצלחים אך לא עושים כלום (רח"ל) למען ה' יתברך בכסף שהשי"ת העניק להם במתנה והם יתבעו על כל שקל שהרוויחו!!

חיוב קיום הנדרים;

והרב סיפר: שלפני כמה שנים הרבה הבטיחו מול הרב: 'לפתוח תחנת רדיו' וכל מיני הבטחות...

ורמז, שמזכיר לאנשים שעוד לא שלמו את נדריהם. ושנדע כולנו: שכל מחשבה שעלתה ואפילו בלב - זה בגדר נדר להשי"ת!

אבל האדם חושב: 'זה כלום' ואינו חושב שזה משהו גדול מה שנדר! 

אדם שנודר צריך לקיים! אפילו חושב במחשבה זה נדר. ואם זה נדרים רוחניים זה כבר 'נדר לגבוה!' ומי יודע אם לא מתעכבים לאדם דברים בחיים בגלל אותם נדרים שנדר ולא קיים.

[נ.ב. ראה כתבה: 'בעון נדרים בנים מתים'...]

כבוד הרב נתן דוגמא את הסיפור של "משכנתא לדירה בעולם הבא" ואמר לפני שסיפר את המעשה שזה קטרוג רח"ל לאלה שנדרו נדרים לעניינים מסויימים ועדיין לא ביצעו שהרי אותו יהודי היה יהודי פשוט, רגיל, וברגע שהחליט ופעל, הייתה לו ס"ד בכל דרכיו והצליח בכל ענייניו!

'משכנתא לבנות בית בעולם הבא...'

הרב סיפר את הספור באיטליה (פורסם בספר 'עולם התשובה' עמוד 294...)

והוכיח אותנו: שמי שבאמת רוצה – השי"ת עוזר לו! ותיאר איך מארגן ההרצאה באיטליה השיג מלון בחינם באיטליה! ואיך השיג שמירה וסיפר על החדר 250 מטר שקיבל בחינם למרות שבהתחלה המלון רצה 7000 דולר ללילה!

והרב אמר לרבי ציון נחום הי"ו שתרם שאינו רוצה לשלם 7000 דולר אלא בחינם! ואכן כך היה שנתנו לו המלון חינם והסכימו ואמרו: 'דמות חשובה מגיעה לפה!'

הרב סיפר שהלכו לקניות והיו שם צלמים מקומיים שבאו לשאול: 'מי זו הדמות שהגיעה?!

והרב אמר לציון: שינצל את זה למנף לתרומות ל: 'שופר' – ארגון להפצת יהדות.

הרב סיפר בצחוק וחיקה את רעש הסירנות של המשטרה שהקיפו את רכבו ונסעו נגד התנועה , וצילמו לקליפ ל: 'שופר' את השוטרים שהיו על האופנועים שנסעו בלי ידיים - היה ממש מצחיק כשאמר: 'נסעו נגד התנועה'... 

רומא 1 - 19-05-2005

אמירת תהילים ע"י התשב"ר הי"ו 

וחלוקת פרסים יוקרתיים למצטיינים – אשרי התורמים לכך וישר כוח להורים ולתלמידים הטורחים להגיע גם בשבתות הקיץ החמות ובמשך כשעה וחצי! כדי לקרוא תהילים להצלת עם ישראל, גאולה, רפואה ותשובתן המהרה - אמן! (קישור ל-3 הפרקים, לכתבהותרומה ישירה.) ולאחריהם נקראים שמות התורמים במתינות וזעקת התשב"ר: 'אמן!' בוודאי עולה לכסא הכבוד.

חלק השו"ת

שאלה: אם אני שותה 'קולה' ולא מים האם זה לא תאווה ומוריד לי מעבודת השי"ת?

הרב ענה: לא, כי יש אנשים ששותים ממותק ואז הם שותים יותר מאשר מים בלבד, ויש כאלה שצריכים את המתוק בשתיה כדי לשתות יותר או להוריד את האוכל טוב יותר, כמו ילדים שהולכים לבריכה אז נותנים להם ממותק שישתו יותר ולא יצמאו ח"ו.

וגם, שאנחנו מחוייבים ליהנות מכל מה שהקב״ה נתן לנו בעולם פה, אחרת ניתבע על כך [נ.ב. נוסח ברכת האילנות: 'להינות בהם בני אדם!']

הרב הדגיש: כמובן 'פפסי' לא 'קולה' כי קולה אסור לשתות. והראה את הכוס שלו ששותה פפסי עם אם אפס סוכר וזה שומר לו על הסוכרת שסבל ממנה (יה"ר שהשי"ת ירפאהו ברפו"ש בתושח"י מהרה אכי"ר) זה המתנה שקיבל כנראה גנים מההורים שלו. והסוכר יוצא מהדם יותר מהר מאשר פחמימות.

מעשים שיקדשו שם שמים, לקום ולעשות מעשה

צריך לעשות מעשים להרבות כבוד שמים, אם רואים מצב עגום - צריך לקום ולעשות מעשה. כי אנשים לא יכולים לשער איזה דברים גדולים הם יכולים לעשות!

לדוגמא סיפר על הרב משה פרדו זצוק"ל, שבתחילה היה עוסק במסחר וכשראה את המצב של בנות ישראל שהיו ברחובות וכו'... החליט לא להשאיר את המצב כמו שהוא ובס"ד הקים את מוסדות: 'אור החיים' בבני ברק! ובהמשך צירף גם את הרב אליעזר בן דוד זצוק"ל.

[נ.ב. ראה סרטון: 'הרב אליעזר בן דוד מספר כיצד הוקם סמינר 'אור החיים'']

אמנם ר' משה פרדו זצ"ל לא זכה לילדים משלו, אך הוא זכה להקים אלפי בתים של תורה בישראל בנוסף למה שזכה להציל את בנות ישראל.

הגאולה השלמה:

ברגע שלאדם יש חסרון מסויים שהוא צריך לו ובמקום לבקש על החסרון שלו הוא מבקש על גאולת עם ישראל, אז הקדוש ברוך הוא שרואה חסרונותיו של אותו אדם ימלא לו גם את חסרונותיו הפרטיים. 

ובשביל לזעוק לגאולה - צריך להתפלל כמו אדם שמבקש משכורת מהמעסיק שלו! שהוא לא יזוז ממקומו עד שהוא יקבל את הכסף הזה!! שהרי יש לאותו אדם אשה וילדים שצריך להאכיל. אז כך בדיוק צריך לבקש על הגאולה השלימה. 

לדוגמא, כבוד הרב הביא מעשה ששאלו את החפץ חיים זכר צדיק לברכה: 'מה הזכות המיוחדת שהיתה לאמו שזכתה בבן צדיק וקדוש כמוהו?' והחפץ חיים ע"ה ביקש להראות את התהלים של אותו יהודי, לאחר שהביט אמר לו "כך מתפללים?!"

לקח סולם, הוציא בזהירות ספר תהלים ישן והראה ליהודי תהלים עם כתמי דמעות שהותירו רושם בדפים ואמר החפץ חיים ע"ה: "זה היה התהלים של אמא שלי... כך מתפללים"

וכן מעשה נוסף, על היה יהודי שהתפלל הרבה על יוצאי חלציו והוא זכה ל-50 צאצאים צדיקים גמורים!

וישנם כמה סוגי בקשות שאדם מתפלל עליהם על הגאולה;

1. הנמוך ביותר- המתפלל על הגאולה מרוב צרותיו

2. המתפלל בשביל מעדנים וטובות שיהיו בגאולה.

3. המתפלל בשביל שירבה כבוד שמים!

וברגע שיש לאדם צרה מסויימת, והוא נאנח, שינצל את אותו הרגע לבקש: את הגאולה השלימה.

סעודה שלישית – (לתרומה ישירות דרך אתר שופר - לחץ כאן)

המשך תפילה בכוונה;

ונתן עצה כיצד להסיר מחשבות באמצע התפילה: כל פעם שבורחת המחשבה, לעצור, לעמוד על קצות האצבעות ולחשוב על הפסוק: "אֵשׁ תָּמִיד תּוּקַד עַל הַמִּזְבֵּחַ לֹא תִכְבֶּה" (ויקרא ו, ו)

ולקראת סוף הדרשה כבוד הרב אמר לכוון ביותר ב: "עלינו לשבח" ובעזרת השי"ת גם יתקיים מה שכתוב בסוף עלינו לשבח: "וְהָיָה ה' לְמֶלֶךְ עַל כָּל הָאָרֶץ בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיֶה ה' אֶחָד וּשְׁמוֹ אֶחָד" (זכריה יד, ט. הגאולה השלימה, מהרה אמן!)

בברכת שבוע טוב!

להתראות בעזרת השי"ת בסיקור הבעל"ט.

 

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 16.10 13:18

    ב"ה איזה שיעורי בוקר - מתוקים מדבש! ואיך הרב עוזר לנו להתבונן, שנזכה ללכת בדרך האמת כמו שצריך ושלא נזלזל בתפילה ובעבודת השי"ת כי אחרת איתם באים היסורים ח"ו שמטרתם להאיר את עיננו לתקן וללכת בדרך הישרה אז כמה יקר וחשוב לכבד את השיעורים המחזקים של הרב שלא נשלה את עצמינו שאנחנו הולכים עם השי"ת כמו שצריך ולזכות ליישם בעזרת השי"ת (אמן). (בלי תפילה לא מקבלים - חלק ק''א 15.10.2024, shofar.tv/videos/17457).

  • 15.10 19:14

    שלום כבוד הרב ב"ה רציתי לספר על נס שארע אתמול היה בבית הפסקת חשמל שלוש שעות בערך (ל"ע) התקשרנו לטכנאי שיבדוק את הענין, הטכנאי הגיע ובדק את לוח הבקרה ראה ואמר: 'שהלוח שרוף וחייב להחליף אותו דחוף!' והוסיף: 'שנצלנו בנס! כי היה יכול להיות הרבה יותר גרוע (ח"ו) אם היינו מחכים עוד קצת - היתה יכולה להיות שרפה!'. וברוך ה' ניצלנו משרפה!! ממש שמחנו ושרנו מלראות את יד השי"ת ואני מאמינה ויודעת שזה בזכות 2 מטרים שלקחתי על עצמי (קמפיין שופר גדול), תודה לקב"ה שהציל אותנו ותודה לכבוד הרב על הזכות לקחת חלק בבנית בית מקדש מעט לכבוד השי"ת ולהרבות בזכויות. (משלימים את מהפכת התשובה charidy.com/shofar.tv).

  • 15.10 12:47

    שלום הרב הייתי בבית חולים מאושפז 6 ימים (ל"ע) ב"ה בירכת אותי ובזכות הברכה שלך השתחררתי באותו יום תוך כמה שעות! תודה רבה לרב שאהוב למעלה ולמטה תודה רבה.

  • 15.10 10:17

    פשוט אין מילים! התרגשות❤️ הלם💖 לא משנה מה נכתוב זה לא יוכל לתאר את התודה שאנו רוחשים! תודה לבורא עולם על הארגון הנקרא 'בצדקה תכונני'❗ (shofar.tv/videos/11023) תודה לעומדים בראש העמותה הי"ו שעד השעות הקטנות של הלילה נוסעים ומחלקים את הסלים המלאים כל טוב! בין הבתים... ! אין מילים שיוכלו לתאר ולהסביר את השמחה ורגשי התודה! פשוט אין! מראש השנה ועכשיו לקראת חג סוכות הבעל"ט בעזרת השי"ת🤗 תודתינו נתונה כמובן גם לתורמים הנדיבים שתרמו בעין יפה ובזכותם בתינו התמלא בשפע של מצרכים בשר ועופות ועוד בונוס כרטיס קניה ואיך לא גם כמובן עלון שבועי😀 ('שלח לחמך') יה"ר שהשי"ת ישפיע עליכם ועל כל העוסקים במלאכת הקודש שפע וברכה עד בלי די! שתמיד תהיו מהנותנים ולא תזדקקו לעולם למתנות בשר ודם! תמיד יהא ביתכם מלא מידו הרחבה, והמלאה מאוצר מתנת חינם!🤗 חג שמח וכשר😊 (אמן) מוקירים😇מעריכים☺️ מתרגשים ושוב תודה! 😌.

  • 14.10 17:52

    כבוד הרב הקדוש, תודה רבה על הזכות הגדולה שב"ה היית סנדק היום בירושלים הבירה וזיכית אותנו לעלות, תודה תודה ושוב תודה.

  • 14.10 09:56

    שלום וברכה לרב היקר, הנכד של אחותי (שהרב היקר בירך בערב יום הכיפורים), ב"ה שוחרר היום לביתו. שוב תודה לרב היקר על הכל!!!

  • 14.10 09:55

    ערב טוב, ב"ה אנחנו רוצים לשמח את כבוד הרב שליט"א ולבשר שהקב"ה קיבל את הברכה של כבודו. בירכת שלשום את הבחור שהכישו נחש ארסי והיה בכלל סכנה (ל"ע), והיום באורח נס הוא שוחרר לביתו ולמשפחתו לשלום. תודה רבה לה' יתברך ולכבוד הרב שמפעם לפעם אנו למדים כמה הוא אהוב וחביב בשמים וברכותיו נושאות פרי. ויהי רצון שימשיך הבורא יתברך לקבל ברצון את תפילותיך לטובה ולברכה!!! (אמן).

  • 14.10 09:55

    כבוד הרב שליט"א שבוע טוב ומבורך השיעור הבוקר (בלי תפילה לא מקבלים - חלק צ''ט 13.10.2024, shofar.tv/videos/17453) היה בול על כבודו, מפני שרואים בחוש איך תפילותיו מתקבלות במרום ברוך השם. מאות נסים אם לא אלפי נעשו על ידי כבודו. אני אחד מהם ברוך השם 🙏 (כדור בראש מטווח אפס 19.01.2023, shofar.tv/videos/15518) שבוע טוב ומבורך כבוד הרב שליט"א עמוד התשובה והשמחה של עם ישראל ✨.

  • 10.10 21:44

    לכבוד הרב. ב"ה רציתי לספר על הניסים. ב"ה אני מחתנת את הבן עם בת למשפחה שכרגע אוכלים מהכשרויות בחוץ (תעשייתי...) והייתי מוכנה לשלם לבד על הכשרות קפז' (עם הצוות של יונה) למרות שהמשכורת נעה בין כ-500 ל-2000 ש"ח (תלוי בהפסדת ימי עבודה). וזאת לאחר שקבעו כבר באולם אחר ושילמו 4000 מקדמה! ב"ה הם הסכימו לעבור ל: בלו קאסל שמחיר המנה עלה מ- 180 ל-240 ובתנאי שאשלם את תוספת המחיר על הכשרות והסכמתי - פשוט תליתי בטחוני בהשי"ת. החתונה מתקרבת ופשוט אמרתי לבורא עולם: 'השם! השתדלתי בענין הכשרות, אין עלי כסף, תעזור לי!' כיומיים אחרי מתקשרים ואומרים: שמכניסים סכום כסף שמכסה את הכשרות ומעבר!! לאחר מכן , דיברתי עם איתן ואשתו הי"ו אנשים נפלאים, לגבי הקייטרינג לשבת חתן, כשרוב הכסף הקודם אזל כמעט, עזרתי גם לבן ברהיטים ועוד. וכשבדקת מה אפשר להוריד, לבטל ולהוזיל, כדי שאוכל לעמוד בתשלום של הקייטרינג, התקשרו מ: 'שופר' - ארגון להפצת יהדות ידעתי שזה לתרומה ואני משתדלת לתרום לשופר, בלי נדר. הפעם אמרתי: 'יש הרבה הוצאות על חתונת בני לבד! איך אתרום עכשיו?!' תוך כדי, פשוט אמרתי: 'מפה תבוא הברכה!' עניתי ותרמתי לקמפיין (שופר גדול) 3,600 ואחרי כשעתיים קיבלתי שוב פלאפון שהועבר לחשבוני סכום כפול מהפעם הראשונה! כך שזכיתי לשלם על הכשרות בחתונה והקייטרינג לשבת חתן כ-40,000 מזומן! גם לעזור לבני החתן וגם לתרום ברוך השם 10,200 ש"ח לקמפיין של כבוד הרב. וחשוב שאנשים ידעו, מה הזכות שמקפידים בכשרות המאכלים ומה הזכות לתרומה לקמפיין ובכלל מה הזכות הגדולה של כל מה שקשור לפעילות של כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א. ובנוסף, האולם הקודם ויתר לבני על המקדמה! וחשוב שידעו גם מה הזכות בביטחון בהשי"ת, כפי שהרב מלמד אותנו. וב"ה זה משפיע עלינו מאד. (משלימים את מהפכת התשובה charidy.com/shofar.tv).

  • 10.10 20:23

    כבוד הרב, ערב טוב, אשמח לשתף, היום היה לי כאב בטן חזק (ל"ע) והיה לא כל כך טוב בבטן... וב"ה התחלתי לשיר: "עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) והכאב עבר לגמרי! ישתבח שמו. (לסגולת השמחה shofar.tv/articles/15096).

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 [email protected]

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים