טוען...

סיקור פרשת 'אמור'

במחיצת כבוד הרב שליט"א בבני ברק

  פורסם בתאריך: 19.05.2024, 17:56 • מערכת שופר

ב"ה אנו ממשיכים בסדרת הכתבות על השבתות וחגי ישראל במחיצת כבוד הרב שליט"א ברשימת מעט גרגירים, חוויות ורשמי הוד!

ראה כתבה ראשונה על הלו"ז בשבתות השנה (קישור

וכתבה קודמת סיקור פרשת 'קדושים' תשפ"ד (קישור). 

שימו לב!

מדובר על סיקור על קצה המזלג ממש! של: 8 שיעורים (פירוט בסוף הכתבה...), 6 תפילות, סעודה שלישית כ-50 דקות, ברכת הלבנה, הבדלה, שירים וריקודים ועוד... כ-15 שעות!!!

סיקור פרשת אמור ה'תשפד במחיצת הרב שליט"א בבני ברק

בחסדי השי"ת כי גבר עלינו תמיד זכינו וגם השבת קודש פרשת 'אמור' שבת בעיר התורה והחסידות כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א וכך כתושבי העיר בני ברק (לעת עתה...) נהנינו במחיצתו ושמחנו על כל רגע "כְּמוֹצֵא שָׁלָל רָב"! (תהלים קיט, קסב) ובית המדרש קהילות פז היה מלא ביהודים יקרים מפז'! ומלא בשמחה ואושר!!

שאלות:)

1. מי זכה ב-100 שקלים?

2. מה הסגולה לישועה ולכל ענין?

3. מה הקשר בין קרבן העומר ו: פסח, פורים, ארץ ישראל, פרנסה ועוד?

4. מהן 2 העצות? שמייעץ כבוד הרב שליט"א ל: גלנט כדי להציל את הלוחמים (צה"ל) מידי האויבים ולנצח בעזרת השי"ת!

2 הדרשות לפני מנחה

ב"ה תושבי בני ברק הקפזניקים מקבלים את השבת מוקדם והולכים ללמוד תורה מפיו של כבוד הרב שליט"א בשמחה גדולה כאשר הנשים הי"ו מזרזות את בעליהן להקדים לשיעורי התורה וזוכות בכך לחיי העוה"ב! כדברי חז"ל הקדושים זיע"א: 'נשים במאי זכיין?'... (קישור לסרטון: הלם בקהל - מדוע נשים לא יכולות לקום בתחיית המתים ואיך בכל זאת זוכים? (מומלץ גם לגברים)...)

וכך זכינו לפני תפילת מנחה לשמוע דברי א-לקים חיים מפיו במשך כשעתיים! ב-2 השיעורים;

שיעור א: מצות השמחה - חלק ט"ו - לך אכול בשמחה לחמך.

כזכור, הרב שליט"א מקפיד להגיד את שם הצדיק והקהל נענה בתזכורת: 'אהבה ויראה!' דהיינו; מה שציוונו השי"ת לאהוב את הת"ח ולירא מהם והרב ממשיך: זכותו תגן עלינו אמן - והקהל עונה: אמן!

שיעור ב: מצוות השמחה - חלק ט"ז - בנבל עשור זמרו לו.

אשר ב"ה משודרים לכל העולם!

(נ.ב. השיעורים כבר מתומללים! עדיין לא מוגהים...) וע"פ הספר 'וישמחו בך ישראל' באדיבות הרב ישראל שלמה שליט"א ישר כוחו! לכתבה על 2 ספרי השמחה – לחץ כאן... וב"ה ניתן להשיגם במשרדי שופר.

בין 2 השיעורים הנ"ל ניתנה הפסקה להתרעננות קלה בשתיה קרה וצוננת להחיות עמלי התורה ומקבלי השבת בשמחה!

במהלך השיעור השני נתן כבוד הרב שליט"א עצה למר גלנט... וזה לשון קדשו:

'הנה עצה אני נותן למר גלנט... גלנט! תגיד לכולם: 'פקודת יום! להגיד 'שירת הים' בשמחה! לפני כל קרב' - ותראה נפלאות! אני אמרתי את שלי, ביי' 

ובסיום השיעור השני התחילו 2 יהודים יקרים מפז' לרקוד וכדברי הרב שליט"א שצריך להשתתף עמהם קמו כל לומדי בימדפקז' על רגליהם ופצחו במעגל גדול (ב"ה רואים! אך לא שומעים...:) בריקוד עם הרב ובכך בשמחה גדולה נכנסנו לקבל את פני השבת המלכה!

תפילת מנחה 

עם הכוונות לפני הקדיש בכ-30 פסוקים ובשעת עניית האמנים ויהא שמיה רבא (קישור לדף... קישור להרצאה: נתניה - מעלת אמן יהא שמיה רבא מברך לעלם ולעלמי עלמיא יתברך...) וברקע... צופרי השבת של בני ברק מנגנים את השירים לקראת בואה של שבת המלכה.

קבלת שבת בניגון ירושלמי המשמח כל לב ולאחריו 'במה מדליקין' בניגון תימני כשכל הקהל ממשיך בקול רם ובשמחה רבה! ולאחריו את מגילת שיר השירים גם הוא בניגון תימני (קישור לשמיעה מפי הרב זכריה יצחק זצ"ל... ולהקראת מכתבו של הרב יהודה שפירא זצוק"ל המתפעל מכך ביותר...)

פנינה מהשיעור תפילת ערבית – 

אדם על ידי חטא לשון הרע ח"ו משליט את אחיזת הרוח רעה אשר על ידה נמשך אחר כל החטאים והעוונות רח"ל! ובפרט בחטא המחלוקת וצרות העין... ותיקונו של אדם זה הוא על ידי שירים ונגינות שבכך הוא מכניע הוא את הרוח הרעה ומחליפה ברוח טובה... ומשום כך כאשר יהושע בן נון רצה לכבוש את העיר יריחו אז קודם כל תקע בשופרות כי הניגון השופר מכניע את הרוח הרעה ומתגברת הרוח הטובה! 

[המשך מהספר 'וישמחו בך ישראל'..]

לאחר השיעור ביקש כבוד הרב מכל הציבור היקר לשיר ביחד את השיר: "עבדו את השם בשמחה!..." וכנראה שב"ה הצלחנו להכניע את הרוח הרעה.

לאחר תפילת ערבית, שרנו 'יגדל א-לקים חי' בניגון תימני ולאחריו זכינו לספור את 'ספירת העומר' בברכה (מצורף הכרטיס '25 לעומר' שב"ה מופץ בכל ערב בקבוצות...)

כשהרב שליט"א מברך תחילה ואחריו כל הקהל. ואז לבקשת הרב שליט"א חיים שושן הי"ו (קישור לשיעוריו...) הקריא את המצוות שמקיימים בשעה ששרים לכבוד השי"ת – מדהים! ואז... יצאנו בשירה גדולה ובשמחה עצומה ברחובות קריה: 'ישמחו במלכותך'

עד לביתו של כבוד הרב שליט"א שם מתחת לבנין על המדרגה השניה (המקום המסוגל לרפואה! ראה סרטון: רפואה מתוך שירה...) סיכם הרב שליט"א כמה מצוות מקיפות אותנו בשמחה! 

1. לשמוח כל הזמן

2. לשמוח בשבת

3. לסעוד בשבת: 'לך אכול בשמחה'...

4. ועוד ועוד ועוד

5. וא"כ הבה נשיר: "עבדו את השם בשמחה!" וכך בשמחה ובשירה הלכו המתפללים והלומדים לקדש ולסעוד את הסעודה הראשונה בביתם באושר עצום ורב!

וכך 5 שעות ראשונות של שבת קודש חלפו עברו ביעף בשמחה ואושר דברי תורה שיעורים מתוקים מדבש ותפילות במנין כשר במחיצת הרב שליט"א שבת של עונג עילאי!

לימוד בליל שבת קודש 

(משעה 02:00 ועד הנץ) אשרי הזוכים ללמוד ולהשכים במסירות נפש ולשמוע דברי תורה חידושים מדהימים ונפלאים מפי כבוד הרב שליט"א בשעות הקטנות של הלילה!

פנינה מהלימוד בליל שבת קודש -

אומר רבינו נתן זתע"א: 'שהלוחות הראשונים היו הכלי לקבל ולהמשיך את אורו של השם יתברך בעולם...! אבל לאחר שחטאו ישראל בחטא העגל ונשברו הלוחות נמשך מכך שפעמים רבות האדם אינו זוכה לחיות ושמחה בעבודתו השם ולדבקות בהשי"ת...

אבל, אל יאוש...! גם היום, על ידי השירה והניגון מתעורר לבו של האדם להקב"ה ובכך מתקן את שברי הרוחות....

[המשך מהספר 'וישמחו בך ישראל'..]

כמו שראינו את החילוני השמאלני שבא להפגין בבני ברק נגד החרדים ברגע ששמע את השירה של שבת הוריד את המסכה ובכה בבכי מרגש אשר מראה געגועים לבית אבא... (הוקרן בהרצאה לייקווד - חובת ההוכחה שכרה ועונשה, 04.08.2023 לצפיה לחץ כאן).

עוד דבר חשוב שהרב לימד: הוא שצריך לכל דבר שיהיה פרופורציה... זאת אומרת שאדם צריך לשיר ולהיות בשמחה אבל לא להגיע לכך שח"ו יקפוץ על גגות של רכבים בצמתים כמו אותם אנשים... וכדומה. ומי שמנסה למצוא על זכויות למעשים של אותם אנשים כנראה שיש לו ניצוץ מהם...

שואל: 'האם מותר להכניס בתפילה ניגונים של שלמה קרליבך... אשר הם משמחים את הלבבות?'

הרב: 'כבר יצאו שני (2) גדולים עולם בביטוים חריפים: 'שאין לשמוע ממנו!' כיון שעשה שירתו על ידי שעבר על דברי הלכה... רח"ל! ראה קונטרס "כי דבר ה' בזה" (לצפיה בקישור... וכתבה: 'כוחו של ניגון'... מהספר 'פורים דיליה'...)

לאחרי הלימוד זכינו גם לתפילת ותיקין בהנץ החמה, קריאת התורה והפטרה מפי הרב שליט"א (לשמיעה מפי הרב זכריה יצחק זצ"ל...) ותפילת מוסף...

ועוד פנינה מהשיעור בוקר (לאחר תפילת הנץ) – 

הרב דיבר על מעלת כיסוי הראש (לגברים, כיפה) שזאת אפשר ללמוד מהכהן הגדול!! אשר הקיף את ראשו בסודר באורך של שמונה (8) מטר!!! ולא רק זאת אלא אדם צריך ללכת עם שני (2) כיסוים; כיפה וכובע... 

[מהספר 'תורת חסד'...]

וכן גם כשעובד יכבוש כובע לראשו..! כמו שהרב הציע לכמה אנשים שלמרות שעובדים בשיפוצים, ילכו עם תיק קטן ובתוכו כובע וחליפה כדי שיוכלו ללובשם בשעה שמתפללים להשי"ת ומברכים ברכת המזון...

וכל הטוענים: 'שהם מרגישים שהם לא בדרגה לשים מגבעת וכו'' - אלו דברי שטות והבל! שהיצר הרע מכניס להם...

והרב שליט"א אתגר ואמר: 'נראה מי הראשון שיזכה לעשות כך...!'

תהילים ע"י התשב"ר הי"ו, 

ב"ה מעל מנין!! כן ירבו ובמוצש"ק חלוקת פרסים יוקרתיים למצטיינים – אשרי התורמים לכך וישר כוח להורים ולתלמידים הטורחים להגיע גם בשבתות הקיץ החמות ובמשך כשעה וחצי! כדי לקרוא תהילים להצלת עם ישראל, גאולה, רפואה ותשובתן המהרה - אמן! (קישור ל-3 הפרקיםלכתבה. ותרומה ישירה.) ולאחריהם נקראים שמות התורמים במתינות וזעקת התשב"ר: 'אמן!' בוודאי עולה לכסא הכבוד. 

דרשה בשבת מנחה

ע"פ הספר 'תורת חסד' מאת הרב אליהו אילן חנן שליט"א (ראה דוגמא לכתבה: הצרעת ומעשה נפלא בתיקונו של גחזי משרת אלישע הנביא ע"י האריז"ל...

ולהרצאה ע"פ הספר: גדרה - כפויי הטובה...) חומש ויקרא פרשת אמור מהספר 'כיפה' חידושים מדהימים ומקורות הלכתיים על החיוב בחבישתה (ראה סרטון: מדוע הרב הוריד את הכיפה בלייקווד?...) ודוגמאות מחז"ל הקדושים זיע"א שבכוחה להגן מפני יצר הגניבה ולהרבות יראת שמים ועוד!... והעיד כבוד הרב שליט"א על עצמו שתמיד ישן עם כיפה לראשו.

[בדרשה בצהרים גם הנשים שלחו את שאלותיהן מעבר למחיצה כשכבוד הרב שליט"א נענה בענוה יתירה ומשיב]

ואמר נוסף מהספר הנ"ל על קרבן העומר בחידושים מופלאים ביותר! והשאלות...

מאמר א:

כיסוי הראש;

א] מהם שני הבאורים ב: 'פריעת הראש' שנזכרה בפרשה?

ב] מדוע זמרי בן סלוא גילה את ראשו?

ג] מתי יש"ו גילה את ראשו לראשונה? ומה אמרו על כך גדולי ישראל?

ד] מה אירע לרב נחמן בילדותו בשעה שכסוי ראשו נפל?

ה] איזו ברכה בברכות השחר נתקנה כנגד כיסוי הראש?

ו] מדוע מזכירים את שם התואר 'ישראל' בשתי ברכות בלבד: בברכת 'אוזר ישראל בגבורה' ובברכת 'עוטר ישראל בתפארה'?

ז] מנין שעדיף לחבוש כובע גדול כתוספת לכיפה המסורתית?

והתשובות בדרשה בצהרים...

מאמר ב:

א] מדוע הביאו את קרבן העומר דווקא בחודש ניסן?

למה נקרא שמו 'קרבן העומר'?

ג] מה הסיבה לכך שזמן ספירת העומר תחילתו בחג הפסח וסופו בחג השבועות? מה ענין קרבן העומר לחגים שמרמזים על דברים נשגים; פסח - אמונה בקב"ה ושבועות - מתן תורה?

ד] מה הקשר בין קרבן העומר להמן הרשע?

והתשובות בדרשה בצהרים...

כאשר בסיכום הדרשה נענה הרב שליט"א ואמר צאו וחשבו א"כ כמה הקב"ה דורש מאיתנו? – מעט שבמעט! (עומר לגולגולת, מכלל ישראל ביחד, פעם בשנה!) לעומת מה שנתן במדבר במשך 40 שנה למליונים בכמות אדירה! גובה של 30 אמה! (כ-15 מטר!!) 365 יום בשנה!!! (למעט 33 יום...)

וא"כ כמה הן באמת דרישותיו של הקב"ה מאיתנו כעת? תריג (613) מצוות כאשר כ-300 תלויות בבית המקדש (שיבנה בב"א) וכו' עשרות בודדות! לעומת מה שהקב"ה רוצה ומייחל לתת לכל אחד מעם ישראל לעתיד לבוא ולעולם הבא – הרי שזה לאין שיעור ולאין ערוך פי כמה וכמה!!! שהרי אחז"ל: 'שכר מצוה בהאי עלמא ליכא אגרא...' אפילו במשל, ציין הרב שליט"א על מצוות תפילין 1 – לא שווה לתת ליהודי שכר גם אם 'בידן' (נשיא ארה"ב בכינויו החדש...) ישרת אותך!!!

ועל זה שרו הלומדים בשמחה יתירה ובמחיאת כף המותרת בשבת: 'עבדו את השם בשמחה'... שוב, כשהרב מייחד את שם הוי"ה ב"ה בשירה.

תפילת מנחה, 

כאשר זכו יהודים יקרים מפז' לקנות המצוות לכבוד הרב שליט"א; פתיחת ההיכל, הגבהה ועלית שלישי – גדול המחזה לראות את הרב שליט"א בקיום המצוות בשמחה!

סעודה שלישית – (לתרומה ישירות דרך אתר שופר - לחץ כאן)

כיד המלך מיטב הסלטים קציצות דגים שתיה קרה מבית קפז' ב"ה נפתחו כ-3 תורי שולחנות ארוכים לרוחב בימדפקז' [גם בעזרת נשים] וכבוד הרב שליט"א הנעים מדברותיו ע"פ הספר 'וישמחו בך ישראל' פרק יב': 'מועדים לשמחה' ופרק יג: 'על הנסים ועל הנפלאות' כשבמהלכה ילד חינני מקפז' הי"ו ענה נפלא לשאלות הרב שליט"א. ובמשך השיעור הרב הציע 100 ₪ למי שיענה תשובה לשאלה: 'מה הפירוש של הפסוק בשיר השירים (א, ה): "שְׁחוֹרָה אֲנִי וְנָאוָה" וזכה בה הי"ו בבחינת: "הַחָכְמָה תְּחַיֶּה בְעָלֶיהָ" (קהלת ז, יב) כשבמהלך השיעור הרב שליט"א משתף אותנו בשירים הנפלאים! "עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) וכן 'ושמחת בימיך והיית אך שמח' וכן 'ישמחו במלכותך שומרי שבת' ... בהקשר לחומר הנלמד מהספר הנפלא!

את הסעודה השלישית חתמנו בזימון בעשרה ע"י הכהן החזן ר' משה כהן הי"ו (ראה קישור לשיעוריו...) ברכת המזון קפז' (עם כוונות בשם השם ב"ה כאשר ציוה ה'... ראה בהגדה של פסח מבית 'בצדקה תכונני' מעמוד 59) 

[במאמר מוסגר, ישר כוח לכל הטורחים והעמלים בהכנת הסעודה ובארגון בימדקפז' לפני ואחרי בסדר ובניקיון המופתי!]

ולאחריו תפילת ערבית 

כשברקע מהדהד הקלטה מהרב שליט"א: 'ברכת הלבנה' לאחר התפילה ספירת העומר בברכה [מצורף הכרטיס שנשלח כתזכורת בקבוצות...]

קידוש לבנה במוצאי שבת בשמחה על שלל מעלותיה וסגולותיה (קישור לכתבה: הסגולות בזכות מצוות קידוש לבנה...)

והבדלה, כשלפניה מקריא ר' משה את המצוות שמקיימין במצווה זו כאשר ציוה השם ואז... הרב שליט"א מתחיל בנעימות את השיר: 'לנר ולבשמים...' (לשמיעה מפי הרב זכריה זצ"ל...) ולאחר ההבדלה הרב מאחל: 'שבוע טוב! שבוע טוב ומזל טוב!...' בניגון ובשמחה יתירה ואז... הקהל פוצח בריקוד מלהיב עם השיר: "עבדו את ה' בשמחה..." ובמעגל נפלא הרב שליט"א מצטרף אלינו עם כוונות לייחד את שם השם בריקוד (ראה דוגמא בהרצאה באור יהודה...) גם בשיר: 'דוד מלך ישראל חי וקיים!'...

ברית לתינוק שמעון ע"ש רשב"י זיע"א

ואכן בהמשך לשיעור מסעודה שלישית על זממם השפל של היונים הרשעים לאבד את השמחה מעם ישראל ב-3 הדברים; שבת (ישמחו במלכותך) חודש (ברכת הלבנה) מילה – זכינו ביום ראשון (פרשת בהר) שהתקיימה ברית מילה בבימדקפז' כשהרב שליט"א ישב סנדק על התינוק ויקרא שמו בישראל: שמעון ני"ו (ע"ש רשב"י זיע"א...) והמוהל המפורסם המו"צ של קפז' הרב שמעון רחמים שליט"א שהראהו בחיבה לאחר המצווה ולאחר הברית הרב שליט"א עשה 'מי שבירך' לכל הקהל בברכות נפלאות ומשמחות! ואז הקהל במעגל כשהרב מצטרף אלינו בשירת: "עבדו את השם בשמחה..." זכינו ללוותו לרכב לכיוון הסבב הרצאות בעזרת השי"ת בצרפת...!

בברכת: שבוע טוב! ולהתראות בעזרת השי"ת בסיקור הבא...

 

פירוט ה-8 שיעורים;

1. 2 לפני כניסת שבת בענין השמחה מהספר 'וישמחו בך ישראל'; שיעור א: מצות השמחה - חלק ט"ו - לך אכול בשמחה לחמך.

2. שיעור ב: מצוות השמחה - חלק ט"ז - בנבל עשור זמרו לו.

3. לפני ערבית.

4. אחרי ערבית.

5. בליל שבת (מ-02:00 ועד הנץ).

6. לאחר הנץ לפני עלינו לשבח.

7. בצהרי שבת (מ-16:00) מהספר 'תורת חסד'.

8. בסעודה שלישית (כ-50 דקות!) מהספר 'וישמחו בך ישראל'.

6 תפילות;

1. מנחה ערב שבת.

2. ערבית ליל שבת.

3. שחרית יום שבת.

4. מוסף של שבת.

5. מנחה של שבת.

6. ערבית מוצאי שבת קודש.

  •    שיתוף   
  • תגים:

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 19.06 17:03

    שלום כבוד הרב, ב"ה היום שמענו את השיעור בוקר של כבוד הרב (בלי תפילה לא מקבלים - חלק ט"ו - טעם התפילה ומתיקותה shofar.tv/videos/17262) וברוך השם הותרו הספיקות. ואסביר, כבר תקופה שאני מתחזק בתפילות בעקבות השיעורים של כבוד הרב, ואני מרבה להתפלל במיוחד על המעבר לירושלים שלי ושל כל חברי הקהילה. ובמיוחד אחרי שהרב אמר לנו: 'שאם נרצה באמת ונתפלל נשיר ונרקוד נשיג דירה!' אז בתפילתי על הקהילה בקשתי מה' יתברך: 'שכולם יזכו לדירות מרווחות משלהם ללא שכירות ליד כבוד הרב!'. אבל על עצמי משום מה הסתפקתי: 'האם זו לא חוצפה לבקש מה' דבר כזה? הרי אני לא ראוי לנס כזה!' אבל לאחר המעשה שהרב סיפר עם רבי אלעזר בן פדת אני מבין: שאין גבול ושיעור לבקשות שאדם יכול לבקש מבורא עולם. וכמו שהרב ציטט את רש"י על הפסוק: "הַרְחֶב פִּיךָ" - 'לשאול ממני כל תאות לבך' "וַאֲמַלְאֵהוּ" - 'ככל אשר תשאל אמלא' (תהלים פא, יא) תבקש יותר תקבל יותר. ישתבח הבורא ותודה לרב שליט"א על המתנה הגדולה שנותן לנו בשיעור הזה!

  • 19.06 16:58

    שלום וברכה לרבינו הקדוש הרב אמנון יצחק שליט"א!!! היום כשיצאתי מהעבודה... עצרה אותי אחת המורות... ואמרה לי: 'היום שמעתי שאת לא אוכלת באירועים' (סיפרתי להם שב"ה אני הולכת בדרך הרב ונזהרת מבשר ועוף, תבלינים, מאכלים הרוב מה שנעשה בבית...) [כתבה: הספר בכור ההיתוך shofar.tv/articles/14830, כתבה: בדיקת חרקים ותולעים במאכלים shofar.tv/articles/12056] - 'ורציתי לומר לך... שיש בך אור מיוחד!' יהי רצון: שנזכה לקדש שם שמים! ואת הרב ודרכו! שהיא קידוש שם שמים לאלתר אמן! (גם חשוב לא פחות שלא תיפול תקלה תחת ידינו! אמן! כפי הזכות כך החובה.)

  • 19.06 15:29

    תודה רבה רבנו היקר! בשבת שיבוא עלינו לטובה, פרשת שלח לך, שהמרגלים נכנסים לארץ ישראל, זו פרשה האחרונה שלי באילת, עם הפרשה הזו ב"ה עולה מאילת, איזה מרגש. אני בטוחה ב-100 אחוז שאני עולה לארץ ישראל, בזכות ההרצאה שב"ה ארגנתי באילת, שבזכותה הכרתי חסידי הרב שעזרו להתארח בירושלים ואם לא אותה ההרצאה והתרומות לטיסות, לא הייתי זוכה להתארח בירושלים זו פעם הראשונה שישנתי בירושלים ואחרי שבוע של קדושה להגיע לאילת!? היה לא פשוט רוחנית! ואספתי ניצוצות של קדושה ומאז המעבר לארץ ישראל היה ברור, הרצאה באילת בתשפ"ד (shofar.tv/lectures/1583) ובאותה שנה עוזבת את אילת ב"ה אספתי זכויות עצומות, לזכות להגיע לארץ. אז כל מי שיש לו צרה (ח"ו) ורוצה גאולה חד משמעית, ארגון הרצאה! זכיתי גם לעלות לגולה וגם לגאולה ובקרוב ממש לגאולה הכללית בקרוב ממש בסעודת השמחה (shofar.tv/videos/17263) אמן כן יהיה רצון ☺️.

  • 19.06 14:54

    שלום כבוד הרב. רציתי לספר שעשיתי כמו שאמרת לי: לרקוד ולשמוח, ואני רוצה לספר: ב"ה קניתי סלון והתחרטתי הסלון קצת גדול לבית באתי לבית העסק לפני תום 15 יום ולא רצו לבטל העסקה כי טענו: שרשמו שלא ניתן להחזיר ולבטל המוצרים נמכרים במחירים נמוכים כי סוף חודש הם סוגרים את החנות ואין מצב. באתי כמה פעמים לחנות... היום באתי ללכת לחנות עם דף שבו רשמתי שאני רוצה לבטל את העיסקה ולהביא לפני בית העסק. לפני שיצאתי אמרתי: 'נשיר ונרקוד: "עבדו את השם בשמחה..." שרתי ורקדתי ושמחתי בהשם יתברך שכל מה שעושה לטובה, בסוף השירה ביקשתי מהשי"ת: שהם יבטלו את העסקה ולא יעשו בעיות עם זה כלל. סיימתי לבקש באתי לצאת פתאום מתקשרים אלי ומודיעים: שהם מבטלים את העיסקה יחזירו את הכסף בחזרה בהעברה בנקאית ושהם מתנצלים שהחוק איתם אבל שהם באו לקראתי והמוכרת אמרה את המשפט: 'בעל העסק אדם ישר רצה לבטל לך לא יודעת מה הסיבה אבל הכל לטובה!' משהו כזה... כמו שאמרת לי להגיד: 'שהכל לטובה...!' תודה להשם יתברך ותודה להשי"ת ששלח לנו צדיק אמת שמכוון לנו את הדרך לפני השי"ת.

  • 19.06 14:37

    פרסום הנס בזכות גדול הדור הרב אמנון יצחק שליט"א שב"ה מטמיע בנו את השמחה ואת מעלת השירה. ברוך השם ובמזל טוב ילדנו ביום י' בסיון ובמהלך הלידה היו מספר פעמים שהדופק של העובר נחלש (ל"ע), נכנסו צוות רפואי לדון: אם להכניס לניתוח? ותוך כדי שהם שם אשתי שרה בלב: "עבדו" ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" תהלים ק, ב) והרופא הבכיר מסתכל שוב במוניטור ופתאום תפנית! הוא אומר: 'הכל טוב! הדופק תקין ממשיכים טבעי' וכך היה. ישתבח השי"ת! שנתן לנו בכזו פשטות ושמחה לראות ממש בחוש ניסי ניסים. ואין מילים לתאר את תודתנו לגדול הדור שכל פעם מפתיע אותנו בדרכו היחודית להתעלות ולהתרומם באמונה וב"ה ברכותיו בוקעות רקיעים. ב"ה כבר זכינו ל 3 ילדים בעזרת ברכותיך כבוד הרב, כל פעם שברכתם ממש מיד האשה נקלטה פשוט עוצמה של ברכה שבוקעת רקיעים ועכשיו הבן לאחר כ-7 שנים בעזרת הבל פיו של הצדיק יה"ר שנזכה להמשיך ולנשום את מה שיוצא מפיכם (אמן) כי האוויר הזה מחיה את הגוף והנפש. תודה רבה לבורא עולם שזכינו בכבוד הרב 🌹🌹🌹.

  • 19.06 11:45

    כבוד הרב בוקר טוב... סליחה על ההטרחה עם ההודעות... חושבת שכבודו ישמח בזה. ב"ה העברנו את הסגולה הלאה למשפחה המורחבת. הסברנו וסיפרנו בעניין. אתמול ישבתי עם אחותי אצל אמא בחוץ והיא מספרת לי: שהיא ובעלה עשו את זה רקדו ושרו בבית: "עבדו-עבדו..." ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" תהלים ק, ב) והיא הרגישה כזו התרוממות רוח! שבחיים לא הרגישה... וזה בלי לשמוע את כבוד הרב... רק ממה שאמרנו להם ועשו... ומה הכי הפליא אותנו? בדיוק שאנחנו מדברות על זה ואומרות: "עבדו-עבדו..." אחד השכנים שגר קצת רחוק מאימא שם את השיר הזה. הסתכלנו אחת על השניה בהלם כזה ואמרתי לה: 'זה סימן מהשי"ת לקום לשיר ולרקוד....' וככה עשינו... נכנסנו הביתה והתחלנו לפזז לה' יתברך. תודה על הזכות.

  • 19.06 08:36

    פרסום הנס: "עבדו את ה' בשמחה" ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" תהלים ק, ב) ב"ה לאחר לידת ביתי לפני כארבעה חודשים קיבלתי על עצמי קבלה של חצי כיסוי ראש. והרי ידוע שזה עניני פרנסה. והנה הגיע הזמן לחזור לעבודה. באופן פתאומי סירבו שאחזור לעבודה בתנאים שלי ורציתי להאריך את חופשת הלידה על חשבוני עוד 3 חודשים. הייתי במשא ומתן עם המעסיק שבועיים לגבי החזרה בתנאים שלי; איך, כמה וכו'... והתשובה היתה שלילית. השאלות התחילו: 'איך אחר שקיבלתי על עצמי קבלה כזו, היתה תשובה שלילית?!' ופתאום נודע לי את את הסגולה של: "עבדו את ה' בשמחה!" וכך עשיתי מתוך ריקוד ושירה למרות הניסיונות. ויום למחרת יצרו איתי קשר מהעבודה שאגיע לשיחה. בשיחה קיבלתי את כל מה שביקשתי, אפילו יותר!! תודה להשי"ת הטוב שלא חייב לנו כלום ותודה על השמחה במצווה שמעלתה גדולה, פי כמה וכמה! ותודה לרב השליח על הארת השמחה.

  • 18.06 16:52

    כבוד הרב שלום, אשתי ביקשה שאשלח לרב: ב"ה שועות שראינו בחוש בזכות השיר "עבדו-עבדו את ד' בשמחה..." - חניה בבני ברק, ברחוב של האולמות, לאחר מספר דקות שאנחנו מחפשים חניה, נזכרנו לשיר - וב"ה נמצאה חניה תוך 2-3 דקות - רפואה -לביתי היו כאבי בטן (ל"ע), היא התחילה לבכות, נזכרתי בשיר, ותוך כדי השיר היא נרגעה ונרדמה. - לבן שלי כאבו הרגליים (ל"ע) באמצע הלילה והוא התחיל לבכות, שרתי: "עבדו-עבדו..." והוא נרגע ונרדם - לא הצלחתי להכנס למחשב של העבודה, והתחלתי לשיר, ולאחר מס' שניות הכל הסתדר. - הבן שלי הקטן חיכה לחבר שיגיע, חיכה לו בחלון, אמרתי לו: 'במקום לחכות לו בחלון, תרקוד ותשיר "עבדו-עבדו..." הוא התחיל לרקוד ולשיר ותוך מס' שניות החבר הגיע. תודה להשי"ת ותודה לרב שמלמד אותנו תורת אמת, יה"ר שנזכה לכל הישועות ולפרסם את שם השי"ת בעולם! (אמן)

  • 18.06 16:47

    כבוד רבינו הקדוש הרב אמנון יצחק! יה"ר שה' יתברך ישמור ויצליח דרכיכם בכל מכל כל!!! (אמן) כבר כמה זמן של ירידות ועליות בעבודה על מידת הכעס... ב"ה שסגולת "עבדו-עידו..." ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" תהלים ק, ב) הוא! החץ והמגן. והנה בעזרת השי"ת מסיימת יום עבודה ומזדרזת להשתלמות בדימונה עולה לאוטובוס שמחה גם אאחר קצת ואגיע. אחרי כמה דקות רואה שהנהג ממשיך לכיוון הכביש הראשי. ולשמחתי (שהשי"ת האיר את עיני מוקדם) מבינה שאני על האוטובוס לירושלים!!! ביקשתי מהנהג שיעצור לי וב"ה הסכים. ואז הניסיון... מה לעשות? התחלתי לשיר "...עבדו!!!" בהתחלה במחשבה. אחר כך כדי לעבוד להיות בשמחה צריך לשיר בשקט לעשות פעולה (שאחריה ימשך הלב להיות בשמחה...) ובס"ד ענקית ישתבח שמו לעד!!! תודה לה' יתברך!!! יש תחנה ביניים ליד האוניברסיטה. ראיתי את האוטובוס בצומת שרה... וב"ה הספקתי. תודה לה' יתברך! תודה לך רבינו על ההנהגות בעבודת ה' יתברך הזהירות וההתבוננות ושאיפה לעלות ולהתעלות!!! תודה! תודה! תודה! מידי כשעליתי לאוטובוס ישבתי לכתוב לרב לזכות בהכרת הטוב. תודה רבה.

  • 18.06 16:26

    כבוד הרב ב"ה עשינו את הסגולה עם השיר "עבדו" "עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" תהלים ק, ב) בפעם השנייה כבר בעניין הזה ונושענו... הבת הקטנה שלי קמה עם כאבי בטן לא נעימים בכלל וגם הקיאה בלילה ובבוקר... ל"ע... בפעם הראשונה ששרנו "עבדו-עבדו..." ב"ה עבר לה ממש מהר והלכה לגן מהר... היום גם קרה כך בדיוק.. שרנו 4 פעמים כש-2 מהם עם ריקודים ביחד עם אחת הילדות שלי... על הבוקר... עוד לא התעוררנו וכבר ריקודים ושמחה ישתבח שמו לעד! בפעם הרביעית עבר לגמרי והלכה לגן ברוך ה'. תודה ענקית... ב"ה כבוד הרב הוא השליח לפתור לנו את בעיות החיים ועוד מתוך שמחה. תודה.

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים