טוען...

קרן ההסעות להרצאותיו של הרב שליט"א

  פורסם בתאריך: 13.11.2023, 10:00 • מערכת שופר

הלוגו החדש של קרן ההסעות! יוצא לדרך, 

כי אהבת חינם כזו - לקרב יהודים לאביהם שבשמים, דרך הסעות - חינם! להרצאות הרב אמנון יצחק שליט"א - זו בודאי הדרך אל הגאולה!!!!     

 

יהודים יקרים!

זה הזמן שלכם לעשות היסטוריה! עם 'קרן ההסעות' עם 4 הסעות חדשות מערים שונות כדי להביא בעזרת ה' קהל רב להרצאותיו של כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א בכמה ערים; נשר ונתיבות מצפון ומדרום! 

קרן ההסעות מאחד את עם ישראל - בזכויות לאין שיעור! 

מי עוד רוצה להיות שותף בפרויקט שסחף את 'קהילת יעקב'! ולתרום להסעות חינם!

 

הסעות חינם של קרן ההסעות מרכז קפ"ז יוצאים מבני ברק ואשקלון להרצאתיו של כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א בכמה ערים!

המעלה הגדולה שבצדקוֹת היא 'פדיון שבוים'! (ראה סרטון: 'מצוות פדיון שבויים' (נחת רוח בבלגיה מרגש) מדור 'הכה את המומחה')

וזה נקרא גם: 'מחיה המתים!' (ראה קליפ: 'שבחם של מזכי הרבים ומעלתם הנשגבה' [מקסיקו סיטי 2002] | מדור: 'חוזרים בעבר')

וכן הזכיה של אלו המגיעים להרצאות כבוד הרב, שהקב"ה מרפא את אבריהם ברטיה אחת

כהבטחת הנביא: "הַטּוּ אָזְנְכֶם וּלְכוּ אֵלַי שִׁמְעוּ וּתְחִי נַפְשְׁכֶם" (ישעיה נה, ג)

 הצטרפו אלינו עוד היום!

 

ובברכת כהנים נאמר: "יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וִיחֻנֶּךָּ" (במדבר ו, כה)

ופרש רבנו יונה זיע"א: 'כי תאוות הצדיקים מן ההצלחות - להפיק רצון מה' ושיחפוץ בהם'

 הפרסום יהיה על גבי משאית במשך 3 חודשים - 1,500 ש"ח

המדבקה בסכום של 1,500 ש"ח

סה"כ פרויקט 3,000 

כל המעוניינים להיות שותפים בפרויקט האדיר

זה הזמן!!⏰

 

ומאחורי הקלעים...

 

'כבוד הרב, רבנו אמנון יצחק שליט"א

אני רואה זכות כל רגע לעשות החסד הזה של קרן ההסעות להרצאות כבוד הרב שליט"א עם קרן התורה! כפי שרבינו יונה זיע"א מסביר בעיקר 17, על קידוש ה', 

אני מתבוננת: איפה הייתי! ומה אני עושה היום...! והיכן מחשבותי בזכות התשובה, לאן נסעתי, מה שמעתי, איזה הבלים ושטויות התעסקתי... והיום!!! - זה זכות משמים! 

אני עוד חשבתי שאמשיך לדוקטורט! אחרי גמר תואר שני מחקרי, עמדתי לקבל תעודה בפורום של סטודנטים מהאוניברסיטה העברית תואר ראשון שני! 

אך כששמעתי את כבוד הרב משיב לסטודנטית שדיברה על דיפלומה על רואת חשבון, - הסרטון הזה שהותיר עד היום רושם בנשמתי! ועד היום משאיר אותי בעולם בתשובה ועוד רצון למסור נפש לכלל!

תשובת הרב שליט"א היתה לסטודנטית: "צריך להכין דיפלומה לעולם הבא!"

(הרצאה מעלה אדומים 03.10.2010 'הרב שליט"א מציע לסטודנטית להכין דיפלומה לחיי העולם הבא!')

 ובאמת זה תיקון גדול לנפש ולתיקון המידות שאין כדוגמתו לחזור בתשובה, 

אז לכן סרבתי לקחת את התעודה ואמרתי לפרופסור: 'שאני לא מגיעה לדבר על המחקר בנוכחות הרבים ולהיות שותפה במעמד של חילול ה' ח"ו!' 

כבת ישראל כשרה! הויתור שהעניק לי ה' זה הזכות לפעול למען קידוש ה' - שזה תיקון גדול על העוון החמור ביותר ב-4 חלוקי הכפרה שכבוד הרב מלמד.

אני רוצה להודות לכבוד הרב, הצדיק, החכם, הקדוש, הפרוש, שלא היה כדוגמתו, גדול המחזירים בתשובה בעם ישראל - שאין אפשרות בדמיון לתפוס מה גודלו, וטוב שאנחנו לא יודעים, אחרת היתה בהלה גדולה לאחוז זאת.

תודה ענקית על החסד לנשמתי ולמשפחתי

בדבר הכי נעלה: חזרה בתשובה! שהיא עבודה יומיומית ב: "קִרֲבַת אֱלֹהִים לִי טוֹב!" (תהלים עג, כח)

ה' ישמור את כבוד הרב, והלוואי ונמשיך להיות תמיד מן הזוכים לחזק ידי אנשי האמת ולנשא ראשם!

אמן! ואמן!!

 

המעונינים להגיע להרצאת הרב בהסעה המאורגנת בחינם מכל חלקי הארץ ניתן להתקשר ל: 'קרן ההסעות' 054-482-3150

 

פרויקט זה הינו פרטי ואינו קשור ישירות לארגון 'שופר'.

 

  •    שיתוף   
  • תגים:

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 22.07 10:15

    אתמול אמרתי לבורא עולם: 'אני צריכה כסף, פעם ראשונה שאני מבקשת ממך! השם...' ואז... ב"ה מקבלת שיחת טלפון מהבנקאי שאומר: 'את יכולה לקחת הלוואה של 20 אלף, החשבון שלך מתפקד יפה, ברוך השם!' ויש לי לרופא שיניים - תקציב טוב 🙏.

  • 22.07 08:28

    בשורה משמחת! ב"ה אתמול בערב קיבלתי מכתב מהביטוח לאומי שב"ה הפסיקו לשלם מזונות ובכך החוב נעצר בכ211,000 ש"ח ולא ממשיך לתפוח... מאמין שזה בזכות עצת כבוד הרב שליט"א: 'לרקוד ולשיר עם חמישה חברים עבדו....' ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב)) נ.ב. זכיתי לתרום ל-5 יהודים שיזכו להשתתף בסעודת השמחה:) (אשדוד - סעודת השמחה לכבוד השם יתברך 15.07.2024 shofar.tv/lectures/1613, לסגולת השמחה: shofar.tv/articles/15096).

  • 22.07 00:13

    כבוד הרב, ב"ה היה הרצאה מדהימה בקרית עקרון (21.7.24), יה"ר שבעזרת השי"ת נזכה לתקן (אמן), תודה רבה.

  • 22.07 00:12

    לילה טוב ומבורך לכבוד הרב הגאון שליט"א, תודה על הרצאה כל כך חשובה בדורנו אנו (קרית עקרון 21.7.24), הלוואי שנזכה לקיים נסיעה טובה ושכבודו יחזור לשלום (אמן).

  • 22.07 00:12

    כבוד הרב היקר🧡 במהלך היום נחתי וב"ה כל היום שומעת אותך ונרגעת מהדברי תורה, עד הערב חיכיתי להרצאה (קרית עקרון 21.7.24) וכ"כ מדהימה וממש קסום ויפה כל מילה! אכן, כמה טוב להיות אהוב ואוהב שנותנים אהבה אחד לשני, מילותיך הן רפואות לכל האיברים. לילה טוב🤲🏻 (אמן).

  • 21.07 20:59

    רציתי לספר לרב מה שקרה לי אישית לפני שבוע. נסעתי לבד ברכב מ-Lakewood ל-Baltimore ותוך הנסיעה התחילה סערה נוראה (Tornado Warning). היה מאד קשה לנסוע ואחר כמה דקות הצלחתי בעזרת ה׳ לצאת מכביש הראשי (I-95) לעצור בתחנה על ידו. עצרתי שם לשעה בערך וכל הזמן ירד גשם כבד בלי הפסקה. אכלתי משהו וקראתי תהלים ואמרו שברבע שעה יפסיקו את האזהרה שיש אפשרות שיהיה tornado. הרגשתי שאני מוכרחה להגיע הביתה כבר ונראה לי שהגשם קצת פחות כבד ונסיתי להמשיך בנסיעה ב-I-95. תוך שלוש דקות הסערה התחילה עוד פעם והייתי כבר עייפה ופשוט לא יכולתי לראות את ה-lane markings וכשמשאיות גדולות עברו על ידי לרגעים מפחידים היה בלתי אפשרי לראות אף דבר מהחלון לפני (windshield). התרכזתי כפי יכולתי לראות משהו והיה כל כך קשה עד שלרגע חשבתי לעצמי: 'אין לי כוח והמתח כל כך קשה לסבול אולי אעצור כאן באמצע הרחוב ויקרה מה שיקרה' (ח"ו...). פתאום ב"ה נזכרתי במה ששמעתי מהרב אודות כח השמחה בהשי"ת! והתחלתי לשיר את ניגון הרב: "עבדו את ה׳ בשמחה!". אני רוצה להעיד: על שלוות הנפש שזה גרם לי. לא ידעתי אם אצליח להישאר בחיים או לא (ח"ו) אבל אמרתי לעצמי: ׳לא משנה לי מה יחליט ה׳ . אני איתו. הוא ה-Boss.׳ וככה המשכתי לנסוע. לא היה אפשרות לצאת מהדרך לזמן רב וניסיתי לנסוע למיטב יכולתי וכל הזמן עם ישוב הדעת בלי לדעת מה יקרה מרגע לרגע. הרגשתי ממש את כוח השמחה בהשי"ת. אז תודה לרב עבור העצה הטובה והלימוד החשוב ביותר בענין הבטחון בהשי"ת בשמחה. סיפרתי את המקרה להרבה אנשים שידעו את אמת הענין. הכל בזכותך. ויה"ר שהשי"ת יברך את הרב להמשיך בעבודת הקודש שלו להדריך אנשים בעבודת השי"ת (אמן).

  • 21.07 15:15

    כבוד הרב היקר שליט"א! תודה רבה על הכל מכל וכל! תודה להשם יתברך ותודה רבה לכבוד הרב היקר שליט"א על הברכות והתפילות ולכל מי שהתפלל עלי. מרגישה ברוך השם מצוין! הקהילה היקרה פינקה אותנו עם המון מטעמים לכבוד שבת קודש ואנחנו מודים לכולם! שבת שלום ומבורך!💐.

  • 21.07 15:15

    שלום רב לכבוד הרב הקדוש, רציתי לשתף את הרב בנס שקרה לי! נתקפתי בווירוס השפעת בצורה חזקה, היו לי כאבים מאד חזקים בגוף (ל"ע). ב"ה שרתי את השיר "עבדו..." בשקט משך זמן מה - והכאבים עברו ממני בדרך נס! גם שאר התסמינים עברו מהר; במקום שבוע ימים הכל עבר ביומיים. תודה לכבוד הרב על העצות הנפלאות כן ירבו. תבורכו מפי עליון!!!! (אמן).

  • 21.07 15:14

    תודה 100 פעם לבורא העולם! ולכבוד הרב שליט"א; אחרי סעודת השמחה לכבוד השי"ת ואחרי בקשות ביום שני - ב"ה נסגר לי התיק שהיה לי בבית משפט! וגם מה ששלמתי יכניסו לי לבנק בחזרה בלי קיזוזים, הכל הביאו לי! מה שטוב, ביום שאני צריך לכבוד השבת בשביל לקנות שלא יחסר לי! השי"ת בדיוק הביא לי את הכסף. באמת מי שחי באמונה ובשמה ועם צדיק אמיתי - אין דאגה וגם פחד! על כל מיני חסרונות דברים "עבדו..." ב"ה עובד ממש!

  • 21.07 15:13

    כבוד הרב! איזה שיעור בוקר מנצח, בתוך התפילות מבקשת ומתחננת: 'אבא! תראה לי את הכיוון' ממש התחברתי לציפור שנשלחה לאיש שנרטב בדרך ששימשה כוויז של פעם... (בלי תפילה לא מקבלים - חלק ל"ט 18.07.2024, shofar.tv/lessons/17329) גם מהשיעור הקודם... וממש ככה לדברים שהרב אמר: 'לא לחכות לתפילת 18... לדבר עם אבא! "ובלכתך בדרך" בפרט שלא בטוחים שנקבל, וכל הזמן ויחד עם המזמור שלא יתבטל: "מזמור לתודה!" - "עבדו את ה' בשמחה😁" מתוק מדבש💫!

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים