טוען...

סיקור מעמד הכנסת ס"ת וסעודת מצוה לע"נ ר' חיים נגר ז"ל [כולל גלרית תמונות]

  פורסם בתאריך: 02.02.2023, 13:46 • מערכת שופר

בס"ד

סיקור מעמד הכנסת ס"ת וסעודת מצוה לע"נ ר' חיים נגר ז"ל

בחסדי השי"ת כי גבר עלינו תמיד! ובפרט כאשר כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א מבטיח בהספדו של המנוח ר' חיים נגר ז"ל לכתוב ס"ת לע"נ הטהורה – כדי להעלותו מעלה ומעלה להוקיר לו טובה כ: "בעל התשובה היחידי שנשאר נאמן".

ואכן, ב"ה תוך ה'שנה'!! נמצא סופר סת"ם שיכתוב את הס"ת, וכן התורמים הנכבדים לכתיבת האותיות מהחל ועד גמירא, ותרומת נדיבי עם הי"ו לסעודת המצוה, עם התורמים של הכתיבת אותיות האחרונות לס"ת במעמד הכנסת ס"ת [לכתבה - לחץ כאן].

ואנחנו בסיקור עם הפרטים כדלהלן;

ב"ה ביום ראשון (השבוע) זכינו והוכנס עוד ס"ת להיכל הקודש ברח' מתתיהו 10 'קהילות פז' בני ברק לע"נ הטהורה של ר' חיים נגר ז"ל.

לאחר תפילות מנחה וערבית, בשעה 17:45 ניגשו הקהל ליד ארון הקודש והחלו במכירת האותיות האחרונות לכתיבת ס"ת כאשר התורמים בסכום של 1,800 ₪ זכו גם לקבל תמונת כבוד הרב שליט"א 'תורם וידיד יקר!' וגם זכו בפועל בכתיבת האות האחרונה בס"ת.

והמנחה הדגול מהכנסות ס"ת קודמים שב"ה כולם זוכרים אותו לטובה – תגידו: 'אמן!' :)

ולקול שירי הקודש נגשו התורמים לכתיבת האותיות האחרונות ולקבל ברכת כבוד הרב שליט"א.

וכמובן לאחר הכתיבת האותיות האחרונות כאשר כבוד הרב שליט"א מתכבד להניח את הפעמונים על הס"ת החדש!

לאחר מכן הקהל יצא לעבר ביתו של כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א ברח' רבינוביץ 7 כדי לכבד את התורה ואת לומדיה ומקיימיה לגיל ולשיש בריקודים בשמחה גדולה לכיון היכל הקודש 'קהילות פז' ברח' מתתיהו 10 בני ברק.

כאשר לכל אורך התהלוכה מצטרפים יהודים רבים מכל גווני הקשת אשר בני ברק מכירה וגם יודעת ושמחים לגומרה של תורה ורוקדים ומפזזים ליד הס"ת באחדות גדולה! לע"נ הטהורה של ר' חיים נגר ז"ל.

התהלוכה התקימה ברחובות רבינוביץ, יצחק ניסים, עוזיאל – ליד ישיבות 'היכל משה' ו'כסא רחמים' ועוד, ומשם לרח' קיבוץ גלויות, קהילות יעקב, אברהם בן דוד ושוב עוזיאל, רח' הרב בן יעקב – ומשם הישר להיכל הקודש 'קהילות פז'.

שמחה גדולה לאין שיעור גם היהודים הרבים שהצטרפו בשמחה לתהלוכת הכנסת ס"ת וגם התורמים הנכבדים אשר זכו להוליך את הס"ת מתחת לחופה ליד כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א כאשר זכו נדיבי עם הע"י להרים תרומת לבם לזכותו של אברהם אבינו (הולכה א') ושאר האבות הקדושים, וכן לזכותו של רעיא מהימנא (הולכה ד') ושאר האושפיזין, וכן לזכותו של הנביא ירמיה – סניגורן של ישראל! ושאר הנביאים זיע"א.

כאשר בפתח בית הכנסת עמדה החופה עם הס"ת והחזן והפיטן יהודה חדד הי"ו הרים את הקהל ממעמד של אהבה לקבלת עול מלכות שמים בפסוקי הנצח של עם ישראל: "שְׁמַע יִשְׂרָאֵל ה' אֱ-לֹקֵינוּ ה' אֶחָד" (דברים ו, ד)...

[במאמר מוסגר, רצינו שיזכו רבים מאחב"י להשתתף עמנו בסעודה של מצוה אך לא מצאנו מקום גדול להכיל עם רב, ולצערנו המקום 'מקדש מעט' קטן מדי, יה"ר שנזכה שהקב"ה ירחיב גבולנו – אמן!]

הקהל אשר הוזמן לסעודה של מצוה ניגש לטול ידים ולסעוד במנות מושקעות ויוקרתיות מבית 'קהילות פז' סלטים ומעדנים בשפע שתיה כדת המלך שניצלים ועופות שוארמה פיצוחים ועוד ...

כאשר הזמר יהודה חדד מנעים בקולו ומהנה את קהל שומעיו בשירים ופיוטים לכבודה של תורה 'גואל יבוא רב עליליה'... ובשירי רגש ונשמה: 'עזרני א-ל חי להכניע'...

הפתעת הערב היתה דרשתו של כבוד הרב שליט"א: 'להאיר פנים' מהספר 'דרך עץ החיים' לר' פנחס ארלנגר שליט"א [אשר ב"ה הקהל הרב שזכה להשתתף בסבב הרצאות בארה"ב זכה כבר לטעום ממתיקותה של הפרשה] כאשר את הדרשה מקדיש הרב שליט"א לזכרו של המנוח היקר באדם אשר היה מתורמי שופר הותיקים מפרשת 'חיי שרה' על המידות התרומיות של אברהם אבינו ע"ה ובהמשך הדרך של עולם הישיבות לומדי המוסר בסיפורים מדהימים ומפעימים!

נ.ב. כבוד הרב שליט"א ממליץ לבני משפחתו של המנוח ז"ל להעלות על ספר את מידותיו והנהגותיו המיוחדות של המנוח – כי יש הרבה מה ללמוד ממנו!

ולפני ברכת המזון ברוב עם החזן יוחאי כהן עלה לבמה עם התזמורת הנפלאה כאשר על הקלידים שי דנוך הידוע ממחרוזת שירי קפז' ועוד... ולאחמ"כ החזן מחפוץ הי"ו בשירים מהעדה התימנית 'אם ננעלו דלתי נדיבים...' כאשר הקהל קם על רגליו ורוקד במעגלים גדולים לשמחה ולכבודה של תורה!

 

מחובתנו לציין: שב"ה הקהל הרב בסעודת מצוה של הכנסת ס"ת לע"נ ר' חיים נגר ז"ל יצאו במטען כבד גשמי ורוחני בנוסף לדרשתו של כבוד הרב שליט"א יצאו ברכוש גדול! כאשר קיבלו; 

1. הסידור המלא 'בכוונת הלב'.

2. זמירות שבת.

3. דיסק שמע 'נפשי תדום' הכולל 'עצרת התעוררות ומספד במלאת השבעה לר' חיים נגר ז"ל' - מהספר 'נפשי תדום' במעלת הבזיונות וקיבול שכרן.

4. ואת הקונטרס שיצא לאור לראשונה ע"י שופר ארגון להפצת יהדות 'ברכות השחר בכונת הלב' עם 'כוחן של הברכות' – [ראה כתבה] מיוחד לכבוד הכנסת ס"ת לע"נ של ר' חיים נגר ז"ל.

וכמובן שכל התפילות והד"ת והשמחה שתהיה מהמתנות הנ"ל גם הם יהיו לע"נ הטהורה של המנוח ז"ל אשר זכה בחייו וזיכה רבים אחרים לאחר פטירתו במצוות רבות לאין שיעור – יהי זכרו ברוך!

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 23.10 00:49

    חתימה טובה כבוד הרב שכל תפילותיך יתקבלו בשמים לרצון ושתזכה לראות בביאת הגואל מהרה יחד עם כל עמו ישראל מהרה, ברחמים. תודה רבה על השיעורי בוקר מאד מחזק בענייני התפילה. ויה"ר שהפרוייקט יסתיים בהצלחה גדולה מאד, אמן כן יהי רצון.

  • 23.10 00:48

    השיר שהרב היקר חיבר על סינוואר הרשע מדהים! שבתווך כל האיחולים הלבביים של הרב היקר לרוצח המתועב ״כדור-בראש״, מעניין כמה אנשים נושעו בהעברת הגזרה לרשע זה, יישר כח עצום על כך. עכשיו לתפיסתי, הרב היקר מניח את חמינאי על המגש - יה"ר שהאל הגדול יגשים את כל דיבורך הקדוש! (אמן). [מילות השיר התפרסמו בהרצאה בני ברק - בוני המגדל - הקבלת פני רבו 20.10.2024 shofar.tv/lectures/1636].

  • 21.10 22:48

    שלום כבוד הרב קודם כל רציתי להגיד תודה לא מזמן דיברתי עם הרב בהודעות ביניהם הרב כתב לי: 'ה' ימלא חסרונך מהרה' ומאז ברוך השם קיבלתי הרבה עבודות עם הרבה יותר שכר מהרגיל תודה רבה כבוד הרב.

  • 18.10 16:28

    כמו שכבוד הרב אמר בשיעורי בוקר - סינוואר אכן קיבל כדור בראש עדות של אחד החיילים: "האירוע החל בזיהוי נפל שהחבר'ה של ביסל"ח הלכו לפוצץ. אחרי שפוצצו אותו הם רואים ארבעה מחבלים רצים, ומחבל חמישי זורק רימון על הכוח מאחד החלונות. הם הורידו (ירו) שלושה ארבעה פגזים על המחבל החמישי. הוא לא מת. שלחו רחפן. הוא זרק אבנים על הרחפן. ואז הוא הרים את הראש וקלע מביסל"ח הוריד אותו. וכל זה קרה אתמול. הבוקר הלכו לראות מה קורה שם, אם הוא חי מת. אז ראו את הג'וקר".

  • 18.10 16:28

    ירו על סינוואר ארבע פגזים לא מת, ירו טיל מטדור לבית לא מת בסוף הנבואה חייבת להתגשם קלע של ביסל"ח צלף לו כדור במצח כמו שהרב שליט"א אמר

  • 18.10 16:27

    הרב אמנון יצחק שליט"א מזכיר בנציב יום 72 של קבוצת שערי תשובה 'השם יעביר את המחלה לסנוור לפני הכדור בראש' (בלי תפילה לא מקבלים - חלק מ"ב 22.07.2024, shofar.tv/lessons/17335) ואכן צדיק גוזר והשי"ת מקיים😇.

  • 18.10 16:24

    כבוד הרב מועדים לשמחה (אמן) כמו שאמרת לפני כולם (בברכות בהרצאות בני ברק - מצות התפלין וסודותיה וכבוד חכמים 28.08.2024 shofar.tv/lectures/1626 ובשיעורים) ש: סינוואר (שר"י) יקבל כדור בראש וב"ה כך היה❤️❤️❤️.

  • 16.10 13:18

    ב"ה איזה שיעורי בוקר - מתוקים מדבש! ואיך הרב עוזר לנו להתבונן, שנזכה ללכת בדרך האמת כמו שצריך ושלא נזלזל בתפילה ובעבודת השי"ת כי אחרת איתם באים היסורים ח"ו שמטרתם להאיר את עיננו לתקן וללכת בדרך הישרה אז כמה יקר וחשוב לכבד את השיעורים המחזקים של הרב שלא נשלה את עצמינו שאנחנו הולכים עם השי"ת כמו שצריך ולזכות ליישם בעזרת השי"ת (אמן). (בלי תפילה לא מקבלים - חלק ק''א 15.10.2024, shofar.tv/videos/17457).

  • 15.10 19:14

    שלום כבוד הרב ב"ה רציתי לספר על נס שארע אתמול היה בבית הפסקת חשמל שלוש שעות בערך (ל"ע) התקשרנו לטכנאי שיבדוק את הענין, הטכנאי הגיע ובדק את לוח הבקרה ראה ואמר: 'שהלוח שרוף וחייב להחליף אותו דחוף!' והוסיף: 'שנצלנו בנס! כי היה יכול להיות הרבה יותר גרוע (ח"ו) אם היינו מחכים עוד קצת - היתה יכולה להיות שרפה!'. וברוך ה' ניצלנו משרפה!! ממש שמחנו ושרנו מלראות את יד השי"ת ואני מאמינה ויודעת שזה בזכות 2 מטרים שלקחתי על עצמי (קמפיין שופר גדול), תודה לקב"ה שהציל אותנו ותודה לכבוד הרב על הזכות לקחת חלק בבנית בית מקדש מעט לכבוד השי"ת ולהרבות בזכויות. (משלימים את מהפכת התשובה charidy.com/shofar.tv).

  • 15.10 12:47

    שלום הרב הייתי בבית חולים מאושפז 6 ימים (ל"ע) ב"ה בירכת אותי ובזכות הברכה שלך השתחררתי באותו יום תוך כמה שעות! תודה רבה לרב שאהוב למעלה ולמטה תודה רבה.

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 [email protected]

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים