טוען...

שידור חוזר וסיקור מהכנסת ספר תורה 28/11/2021 בתמונות ועוד

  פורסם בתאריך: 31.12.2021, 00:00 • מערכת שופר

בס"ד

סיקור הכנסת ספר תורה בתמונות ועוד 28-11-2021

בחסדי השם יתברך כי גבר עלינו תמיד, זכינו להכניס ספר תורה מפואר מסופר ירא שמים מרבים המשמש כמלמד תשב"ר בעיר התורה והחסידות בני ברק אשר עסק במשך כשנה בכתיבת הספר תורה כתיבה נאה בקלף נאה כדברי חז"ל הקדושים

ספר זה נכתב בעקבות התפרצות הקורונה לרפואת ולהגנת התורמים מפני הוירוס שהתברר שאינו קיים.

כמפורסם האפשרות למכירת אותיות אחרונות לספר התורה נפתחה כבר כמה שבועות לפני הכנסת הספר תורה להיכל הקודש ואשר הזריזין מקדימין למצוות זכו והתקשרו למשרדי שופר בב"ב וקנו את האותיות כדי לזכות במצוה החשובה של כתיבת ס"ת אשר לרבים מהראשונים זי"ע, זו מצות עשה דאוריתא!

וב"ה בנר ראשון של חנוכה כד' כסלו תשפ"ב התחילו הציבור הקדוש להגיע מכל רחבי הארץ לבית מקדש מעט קהילות פז ובשעה 19:00 התקיימה מכירת האותיות האחרונות של הספר תורה ותוך דקות ספורות כבר הגיעו הציבור לאות למד' האחרונה שבספר תורה שבפסוק "לְעֵינֵי כָּל יִשְׂרָאֵל" (דברים לד יב) אשר נמכרה למרבה במחיר – יה"ר שה' ישפיע עליו שפע ישועה ורחמים בכל הענינים!

בקול המון חוגג ותזמורת נהדרת ושירים מיוחדים נמכרו האותיות וגם מכירת הפעמונים בכדי לשים אותן בפעם הראשונה על ספר התורה המהודר!

ומשם יצאנו קהל קדוש אל עבר ביתו של כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א רח' רבינוביץ 7 ב"ב כאשר הילדים מתארגנים בצורה מופתית עם לפידים מיוחדים ובשני שורות לפני רכב התהלוכה לקראת הכנסת ספר התורה לבית מקדש מעט קהילות פז

וברגשי גיל ושמחה קיבלו הקהל הרב שהמתין מתחת לביתו של כבוד הרב שליט"א ובשירים וריקודים ליווהו עם ספר התורה בידו לחופה של ספר התורה

שמחה אדירה בשירים וריקודים קהל גדול הגיע והתרבה מרגע לרגע כאשר התהלוכה צועדת ברחובות בני ברק (קוצק, ר' יצחק ניסים, עוזיאל, קיבוץ גלויות, בן דוד, בן יעקב ומתתיהו) ובחורי הישיבות הקדושות הספרדיות וגם הליטאיות יצאו מהיכלי הישיבה כדי לכרכר ולפזז בכל עוז בפני ס"ת אשר בידיו של כבוד הרב שליט"א והמשיכו ללוות בשמחה יתירה עד להיכל הקודש

ב"ה כל כמה צעדים יהודים יקרים מפז אשר באו לחגוג את הכנסת ספר התורה להיכל הקודש קנו לטובת נשמת אבותינו הקדושים הנביאים ע"ה ואמותינו הקדושות ומרן הבית יוסף והבן איש חי זיע"א ובשמחה גדולה נכנסו מתחת לחופה ורקדו עם ספר התורה לכיון בית מקדש מעט קהילות פז

אשרי מי שראה שמחה נפלאה שכזו! לשמוח בשמחת התורה עם שירים וזמרים כשרים לאורך כל הדרך במכירת האותיות בתהלוכה ובסעודה של מצווה בבית מקדש מעט.

וכאשר הגיע ספר התורה לרח' מתתיהו 10 ליד משרדי ארגון שופר, מיד יצאו לקראתו שאר ספרי התורה אשר בארון הקודש ובקבלת עול מלכות שמים מפי החזן יהודה חדד הי"ו ובפרק תהילים מזמור לדוד הבו לה' בני אלים הכניסו את ספר התורה החדש בפעם הראשונה להיכל הקודש 'קהילות פז'

[בסיום התהלוכה הודו כמובן למארגני התהלוכה על הרכב המפואר ואשר הנהיגו את הילדים עם הלפידים בידיהם ואת החופה שבתוכה ס"ת, ולמשטרה ולצוות הצלה ועוד...]

הציבור ניגש ליטול ידיו והחל בסעודה של מצוה 'הכנסת ספר תורה' לקול שירתו הנפלאה של החזן יהודה חדד בשירי תודה לקב"ה על הזכות הגדולה להיות עם הקודש שבו בחר להיות לו לעם נבחר עם תזמורת מלאה 6 כלים בחן מיוחד!

הסעודה עצמה היתה עשירה בסלטים קציצות דגים יוקרתיות עופות ובשרים וקינוחים וכל מיני מטעמים בשפע ובשירות אישי לכל אורח שבא לחגוג את שמחת הכנסת ספר תורה לבית מקדש מעט קהילות פז.

והחזן יוחאי כהן הי"ו בדואט עם הפייטן יהודה חדד הי"ו שימחו את הקהל וליוו את השירים והריקודים עד לדרשתו של כבוד הרב שליט"א

לסועדים הנכבדים אשר ישבו לאכול ברווח בשלחנות ערוכים בחן ובטעם חיכתה הפתעה! שי מזכרת מהכנסת ספר לבית מקדש מעט קהילות פז; קונטרס 'זה השלחן' (לצפיה בקונטרס לחץ כאן) אשר הודפס לראשונה בכנס 'פרוייקט החברותות' לע"נ הרה"ג הרב יהודה שפירא זצוק"ל והוגשו לידיו של כבוד הרה"ג הרב אהרן שטיינמן זצוק"ל (אשר יום פטירתו חל אתמול, לכתבה - לחץ כאן) וכן 'ברכת המזון' עם הקדשה עם הלוגו של 'שופר' ולע"נ הוריו של כבוד הרב שליט"א.

הקהל הרב שהשתתף בסעודה של מצוה אחר שהטיב לבו במאכלים המשובחים והכשרים למהדרין! החל לקום מכסאו ולרקוד בריקודים של מצוה לכבודה של תורה וכבוד הרב שליט"א גם הוא היה במעגלים וכל הרואהו אומר: "האח! האח!! ראה ושמח לבנו!" ההרגשה והתחושה היתה ממש חתונה!!

הציבור לא טמן ידו בצלחת והרים את ידו כדי לרכוש את הסעודה השלישית הבעל"ט (לחץ כאן למסלול) כדי שכבוד הרב שליט"א יזכיר את שמם לטובה ולברכה במהלך שבתות החורף בבית מקדש מעט 'קהילות פז'

וגם את הדרשה 'נציב היום' של הסעודה של מצוה 'הכנסת ספר תורה' נרכשה בממון (כדברי הזוהר הקדוש: לקנות מצוות! ולא בחינם...) וכבוד הרב שליט"א החל בדרשתו הנפלאה מתוך הספר 'לכתחילה' (חלק א' מתוך 10 הספרים) בענין החסד שבין אדם לחבירו וכמה מצווה יקרה זו מזדמנת לאדם ומעלותיה וסגולותיה היקרות לאין ערוך!

ובהזדמנות זו כבוד הרב שליט"א סיפר על מבצע חדש מבית שופר ארגון להפצת יהדות: בהפצת אלף ספרים!!! 'לכתחילה' כדי שנזכה גם אנו לקיים את מצוות ה' בין אדם למקום ובין אדם לחבירו כרצונו יתברך ויתעלה!

לצפיה בדרשה מסעודת הכנסת ספר תורה 'הטבה לזולת' - לחץ כאן.

לאחר הדרשה כבוד הרב שמעון רחמים הי"ו זימן על הכוס ב'אלקינו' ובברכת המזון הודינו לקב"ה עַל הַנִּסִּים וְעַל הַפֻּרְקָן וְעַל הַגְּבוּרוֹת... בִּימֵי מַתִּתְיָהוּ בֶן יוֹחָנָן כֹּהֵן גָּדוֹל חַשְׁמוֹנָאִי וּבָנָיו... – כן יעשה לנו הקב"ה בַּיָּמִים הָהֵם בַּזְּמַן הַזֶּה - אכי"ר.

נ.ב. בנו של הרה"ג הרב יהודה שפירא זצוק"ל הרב חיים ישראל שפירא טרח ובא להגיד 'מזל טוב!' לכבוד הרב אמנון יצחק שליט"א אשר קם לכבודו ודיברו בסוד שיח ובשמחה גדולה ליווהו לביתו לחטו"ל.

בין התגובות...

‏**קהילת פז היקרה! 

רציתי להגיד *תודה!* תודה שזכיתי להיות חלק מהמשפחה שלכם! 

תודה לכבוד הרב על הזכות לשמוח ולרקוד לאכול כיד המלך לכבודה של התורה! ?

היה מדהים! היה שמח! היה מרגש! היה טעים! אורות גדולים עלו לשמים, שיאירו את העולם באורו של משיח בקרוב ממש! 

תודה רבה רבה 

**כבוד הרב שליט"א✨ אוהבים היה אירוע מיוחד שאין דברים כאלה כמה שמחה אמיתי ואושר 

ושפע כמובן כמו שהרב עושה תמיד 

וסעודה כיד המלך כמובן נגינה לנשמה 

וכמובן שהכל לכבוד ה' יתברך ✨?✨

תודה רבה רבה היה ממש מרומם את הנשמה ומשמח

חג חנוכה שמח ולילה טוב

**כבוד הרב

זכינו אתמול היינו בבית כנסת קפז הכל היה נוצץ ויפה עם תזמורת משחררת ומקסימה.

הרבה התרגשות היתה לי להיות בכזה נועם עם הרב ולשמוע יחד איתו את השירים לכבוד השם הילדים נהנו.

מאד רציתי את הספר הזה שהרב אמור לחלק מה השם של הספר שבע"ה יהיה גם אצלנו בבית שכתוב בו מה צריך לתקן על כל דבר שאדם רוצה לבדוק.....

ודרך אגב אימצתי את זה שלא להעביר יום ללא חסד ולא לשכוח להודות להשם.

**חייבים להודות לרב על הכל היה ארוע נדיר,

ארוע משפחתי ענק

הרגשה כזו של חתונה 

 חופה של קדושה 

כאילו כל המשתתפים הם משפחה אחת גדולה והתורה גם כחתן וכלה משהו עוצמתי 'מעין עולם הבא' שלא מוסבר ומובן ממילא.

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 02.05 12:19

    בוקר טוב כבוד הרב היקר... תודה על כל השיעורים וההרצאות המיוחדות והמדויקות לכל תקופה... וגם אלו של פסח. החג הזה נראה אחרת בזכות השיעורים הללו. רדפנו אחרי כל פירור וב"ה זכינו לעשות מכירת חמץ אצל הרב שמעון רחמים הי"ו . תודה רבה רבה שאתם מעלים אותנו בקודש!

  • 02.05 11:30

    כבוד הרב, חזק וברוך על השיעור! כבר עולה מפלס ההתרגשות לקראת הדרשות על השמחה☺️

  • 01.05 16:02

    ראשית רצינו לומר תודה להשי"ת ולכבוד הרב שליט"א ולפרסם הנס שלא הרגשנו טוב עם כאבים חוזרים ונשנים (ל"ע) וביקשנו דרך 'שופר' (ארגון להפצת יהדות) ברכה מהרב: 'שיעבור ולא יחזור' וברוך ה' מאז עבר ולא חזר!

  • 01.05 11:24

    אני שומעת הרבה פעמים בהרצאות שלך על זמרים פסולים ושירים שאסור לשמוע. ...ודרך אגב אחרי ששמעתי את ההרצאה שלך היום ביוטיוב - מחקתי את כל השירים הפסולים! אני כל כך אוהבת את ההרצאות שלך אתה באמת אומר דברים נכונים ואמיתיים שרבנים לא מדברים על זה.

  • 01.05 10:36

    כבוד הרב, איזה שיעור בוקר יפה רבינו הקדוש! קודם כל לזכות לשמוע את קולו מפיו של הצדיק אח"כ לראות איך הכותרת של השיעור 'ברית מילה' (shofar.tv/videos/17111) הופכת להיות עוד רבדים של מוסר ויראת שמים במצווה החשובה הזו וההסברים על שאר האותות השבת והתפילין ומה זה מסמל בהשגחת ה' עלינו והשיא זה שהרב שר את השיר האהוב: 'אנא אנא עבדא דקוב"ה..'. איזה נחת לראות ולשמוע עבד ה' זרע אברהם אבינו קודש קודשים מורינו ורבינו ממש משמח ומאיר בחשכת הגלות

  • 30.04 10:59

    תודה רבה רק רבנו יודע לגרום לנו לצחוק ככה:)

  • 30.04 10:59

    רבנו הקדוש, כמה צחקתי בסוף השיעור, כשהזכרת את מירב מיכאלי "שהיא אומר" פשוט צחקתי והרועצת המשפטית:) שוב צחקתי. (shofar.tv/videos/17088)

  • 30.04 10:58

    שיעור משמח מאוד רבנו, תודה רבה! ומחזק אותי בפרט שלדעת שכמה לפעמים קשה פתאום לשמוע את השיעור הזה ולהבין שזכינו הנשים לעשות את רצון השם ויה"ר שרק נמשיך כך לעשות נחת רוח ליוצרנו אמן כן יהיה רצון.

  • 30.04 10:57

    תודה רבנו תודה על השיעור, יה"ר שנזכה להרבה בריתות בעם ישראל ובפרט בקהילה (קפז), בזכות רבנו הקדוש והיקר שלנו (אמן).

  • 30.04 10:57

    שיעור מעלף ותענוג לשמוע ואכן 'בשכר נשים צדקניות נגאלנו ובזכות נשים צדקניות נגאל' (מהרה אמן).

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים