טוען...

שידור חוזר וסיקור ההרצאה בבת ים 25/05/2021 בתמונות ועוד

  פורסם בתאריך: 26.05.2021, 20:31 • מערכת שופר

בס"ד,

אחרי ההצלחה בהרצאה ביבנה 20-05-2021 (ראה סיקור) התקיימה הרצאה בבת ים

[למרות המשך מעשיהם הנלוזים והשפלים של השסניקים בקריעת מודעות בהרצאה זו, הם עדיין ממשיכים - רחמנא לצלן! וכבר אחז"ל 'מונע בר - יקבהו לאום' ובמדרש מובא שמלאכים ינקבוהו ככברה!!!]

                                

ההרצאה התחילה עם דברי אלוקים חיים מפיו של כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א, לאחר הקדשתה בברכות לתורמים הנכבדים!

פרשת השבוע - בְּהַעֲלֹתְךָ, ומתחיל על פסוק מפרשת וְאַתָּה תְּצַוֶּה... לְהַעֲלֹת נֵר תָּמִיד – על הציוי להדליק את המנורה בבית המקדש, וכנאמר בפרשתנו – בְּהַעֲלֹתְךָ אֶת הַנֵּרֹת אֶל מוּל פְּנֵי הַמְּנוֹרָה יָאִירוּ שִׁבְעַת הַנֵּרוֹת.

הרמב"ן שואל: למה נסמכה פרשת המנורה לנשיאים?

ועונה: כי חלשה דעת אהרן שלא היה עם שבטו בחנוכת הנשיאים ואמר לו הקב"ה שלא ירא, כי שכרו לא מוגבל כמו לנשיאים זה רק בזמן שבית המקדש קיים ואילו הנרות לעולם קיימים

וקושיית הרמב"ן: שגם המנורה בטלה בזמן החורבן?

ומתרץ: שרמזו להדלקת נרות חנוכה שנוהגת גם בגלויות.

ולכאורה עדיין זה לא מספיק שהרי אין הדלקת המנורה כל השנה רק 8 ימים בשנה ובמה הרגיעו ה' שלך גדולה משלהם? ועוד שאלות שיש לשאול בענין.

אלא שיש כאן רעיון גדול! שהוא נצחי וקיים שהנרות מסמלות את המאור שבתורה שעלינו כעם ישראל מוטל להפיץ את אור התורה בעולם כולו ושמן זית מלמד המדרש שמסמל את חכמת התורה ובגמ' אמרו שהרואה שמן זית בחלום – יצפה לחכמה! ולכן גם עם ישראל נקראו זית רענן כי עם ישראל מאירים לעולם כולו וזוהי חובתנו להעלות נר תמיד בכל הדורות.
וכנגד עם ישראל קמו האילומינטי – אילומניישיין כאילו הנאורים... (מי שלא מבין - שישמע וירוס TV).

ובזה נבין מה שאחז"ל שאמרו ישראל לפני הקב"ה אתה אומר לנו להאיר נרות לפניך?! אתה אורו של עולם!

ענה ה' לא שאני צריך לאורכם אלא בהעלותך הקב"ה מעלה אותנו בעיני אומות העולם וכך תגדל חשיבות ישראל שמאירים לפניו!
וכמו שרואים שהמנורה נמצאת מחוץ לפרוכת למרות שלכאורה היתה צריכה להיות בתוך אוהל מועד – אך כיון שאין הקב"ה זקוק לאורה אלא רק לתת חשיבות לישראל בפני הגויים.
דבר נוסף: בנוהג שבעולם מלך בשר ודם עושה לו מיטה ושלחן ומנורה לשמאלו, ובבית המקדש המנורה מימין השלחן להודיעך שאינו צריך אורה משלך אלא להאיר לנו לעוה"ב כשתבוא חשיכה מאומות העולם.
וכפי שנאמר (ישעיה ס ב) כִּי הִנֵּה הַחֹשֶׁךְ יְכַסֶּה אֶרֶץ וַעֲרָפֶל לְאֻמִּים וְעָלַיִךְ יִזְרַח השם וּכְבוֹדוֹ עָלַיִךְ יֵרָאֶה. כשיגיע הזמן הזה לישראל יהיה אור ולאומות יהיה חושך וכך יכירו מי שקר – עבודה זרה, ומי עם ה' אלקי האמת!
והמפרשים אומרים ששבעת הנרות מסמלים את שבעת החכמות בעולם ר' בחיי לפני כ-600 שנה על פרקי אבות ח' מונה אותם; הגיון, מספר, מידות, טבע, תכונה, ניגון והאלוקות. והתורה באה ללמדנו שהחכמות הנצרכות לעולם – צריכות שיהיו כפופות לעולם, ויש ערך למדעים גם הטכנים אבל רק כשהולכים לאור האמונה, וכשאינו כפוף לאמונה ולתורת ה' זה ישמש אמצעי לשטן ולהביא כלייה!
ומכאן הרב שליט"א יוצא בדרך קצרה וכמעין סיכום של כשנה! במעל 256 מהדורות וירוס TV כל ערב! מאיפה התחילה מגיפת השקורונה מי הפועלים בה לרעתינו – חשיפה ראשונית! של סדר עולמי חדש, 13 משפחות העשירות בעולם כרופקלר בילי הדבילי ממשלה יחידית בכל העולם דילול אוכלוסין, תו ירוק – ניסיון ראשוני להפוך את כולם להיות מתוכנת ותחת מעקב וב-5G כמו בסין שיש דירוג אנושי שאין דמוקרטיה והכל קומוניזם; אם אתה עם המשטר – אתה חיובי, דרך הת.ז. והאשראי הדיגיטלי ותמיד יש מעקב שמגלה מי אתה, ואם היית בהפגנה נגד המשטר אתה יורד בדירוג וברמה מסויימת לא תוכל לקנות ואו לעלות לאוטובוס וכו' ובסוף מתכוונים להכניס למכלאות ו'חלקי חילוף'... - רח"ל!

ולשאלה: למה הקב"ה מאפשר את זה?
עונה הרב: כי צריך להגיע הקץ אשר בו ימותו 2/3 מהעולם! וכך מרגילים את האנשים כנאמר בזכריה יג יד....

כל המדינה קמה ע"פ האילומינטי כמו הפירמידה בדולר וצורת בית המשפט ובחדשות האחרונות (מהדורה 257) שרוטישלד קנה את ירושלים מהסולטן! מסמך מ-1937.

והרב מציין: שיהיו הפתעות בשנתיים הקרובות!

וכל זמן שלא ימחה שמו של עמלק – לא תבוא הגאולה!! והשר של עשו זה הס"מ כמו שיש לעם ישראל את השר מיכאל.

ומאז מגדל בבל שהקימוהו כדי להלחם כביכול בקב"ה וכפי שעשו כאן בשנה הראשונה של השקורונה;

שסגרו בתי כנסיות לעומת האוטובוס שיכולים לסוע בו 20! ואילו בית כנסת אפילו ענק כזה לא מסכימים ל-10 להתפלל!!

וכן ביטלו חגי ישראל להרחיק וכך גרמו לבחורי ישיבות לרדת מהדת – ובמדינתנו יש את הראש שלהם זהו ביבי שהתחייב בקולו להשמע להם...

וכמו במלחמת עמלק שמשה הרים את ידיו לה' בתפילה - היו נוצחים וכשראו ישראל את משה היו משעבדים ליבם לאביהם שבשמים והיו נוצחים ולא צריכים מטוסים רק תפילות להשם שמושיע וצריך הרבה תפילות!!

הדרשה נמשכת מעל לשעה! כשהקהל מרותק כולו לשילוב המדהים בין האקטואליה לפסוקי פרשת השבוע.

כשכבוד הרב שליט"א מסיים: "אם נחזור בתשובה באמת ונתפלל לאלוקים שיאיר את עיני העם הזה ואז נגאל במהרה בימינו אמן!"

לאחר הדרשה שו"ת, אקטואליה ועוד ובמתן מענה לכל שואל בסבלנות מיוחדת במינה ובסבר פנים יפות לקהל המגוון;

* שואלת : לגבי בדיקות קורונה? – לא לעשות, כי זה לא חוקי, ויש במטוש חומר שהוא נגד עכברים שהוא מסוכן מאוד! ודרך האף חודרים עד המוח שיכולים לפגוע, והבדיקות לא אמינות, ונתפס סימן-רע במצלמה (ומקרופון פתוח) שאמר לסדיצקי ש-70% מהבדיקות שגויות!!! וח"כ שאשא ביטון בכנסת כיו"ר הועדה מגלה את הסודות – ואין להאמין לאף אחד!

* שואל עם כיפה סרוגה מזועזע: איך המפלגות הדתיות מאשרות שיסגרו את הבתי כנסת?
תשובת הרב: המפלגות הדתיות בדיוק כמו החילוניות ויש להם אינטרסים של כסף ושום דבר אחר שלא דואגים לדתיים ולא לדת,
- הרב פונה לשואל: אתה קיבלת מהם פעם משהו?
השואל: לא!
הרב: אתה רואה? ויותר מזה הם הצטלמו כאילו הם מתחסנים... בלי בדיקה! מה מכיל החומר, ובפועל כותב הפלא יועץ שאם 99 רופאים יגידו להתחסן ורק 1 יגיד שלא להתחסן! שומעים ליחידי כי בפיקוח נפש לא הולכים אחר הרוב!... ומרמים את האנשים כאילו המסיכות עוזרות למרות שהתחסנו ממשיכים לחייבם עד שבחו"ל כבר הגיעו ללבישת 4 מסיכות! 'וכל המוסיף מוסיפין לו'
- הקהל מחייך...
הרב: הרי זה בדיחה! וברור שזה בלוף!! כי ביבי אמר שהקורונה תשאר איתנו לעולם! ותמיד יש חיסונים לשפעת שלא נגמרת... ומה התועלת בחיסון? רק רווח כספי לחברות החיסונים תעשייה הכי עשירה בעולם!!! שבהם עומד ביל גייטס שהמציא את הוירוס במחשב ואח"כ את האנטי וירוס – וכך עכשיו... אותו דבר ושיטה! היטלר? קטן לידו!

* בחור דתי צעיר שואל: אומרים שהרב קניבסקי אמר להתחסן?
הרב עונה: היו אצלו 5 שהוסרטו ואמר לא להתחסן אך בני הבית לוחצים עליו שיגיד פעם ככה ופעם ככה כשהוא בעצמו לא התחסן! ואף פעם לא שם מסיכה וגם לא שומר מרחק ואדרבה! מי שבא אליו ר' חיים אומר לו להוריד את המסיכה.

* לשואלת שצילמה כל הערב – שואל הרב: לאיזה עיתון זה?
עונה: לפייסבוק.
השואלת: בעצם התכנון הבא זה הולוגרמות של חייזרים?
הרב עונה: כך ארה"ב מגלה שיש חייזרים ואובמה טוען שהצבא גילה חייזרים, ולפני 15 שנה גילו שכל החייזרים זה מה שהם שלחו, ועכשיו חזרו בהם, ויש סרטון שמוכיח שכל הנחיתה בירח – הוא בלוף! רק היה באולפן – מעלף! ומצחיק!! וכל העולם הזה שקר – ולא להאמין לתשקורת וממשלה כי מי שהולך אחרי הרמאים – נופל ברשתם רק תאזינו לחדשות וירוס TV ולשופר.

השואלת מספרת שב"ה היא ומשפחתה לא התחסנו ולא מתכוונים ב"ה להתחסן אך חברתה לעבודה בגלל החיסון קיבלה שלבקת חוגרת וגם הגננת שהתחסנה קיבלה צפצופים באוזן ל"ע!

הרב ממשיך: שבטלגרם כל יום רואים רשימות ותיעוד כמה נפגעו ונפטרו אך את כל זה התשקורת לא מפרסמת! רק להפחיד עוד הנשמה וכו' כי הרי זה לא בריאותי להפחיד ובאמת צריך עידוד! כי אילו אדם ח"ו מגיע ל'מחלקה' ומתלונן על כאבים.

והרופא אומר לו: 'חבל! אתה תמות!..'

הרי שהמתלונן ימות על המקום בלי שיכנס למחלקה... אדרבה! צריך להרגיעו עם תקווה.

וכבוד הרב מודה לשואלת על שאלתה.

* שואלת: כבוד הרב! האם כך הקב"ה יאפשר שיעשו בעולמו?
הרב עונה: הקב"ה איפשר את המבול חורבן בית ראשון ושני שואה ועוד דברים כי הקב"ה אמר במפורש! כשהולכים לפי התורה – ה' שומר עלינו! אבל כשמתחברים לתרבות המערב לנצרות ולשטן – ה' מטפל בהם!!

ממשיכה לשאול: כבוד הרב אמר שמי שלא התחסן אך נמצא בסביבת עבודה של מחוסנים צריכים לשמור מרחק האם מסיכה מגינה?
הרב עונה: המסיכה לא מגינה זה בדיחה! ממש כמו רשת גדר נגד יתושים – הכל עובר! ובבדיקה פשוטה רוק יוצא מהמסיכה – למרות הנפח!
הרב ממליץ על שמיעת השירים החדשים, ובפרט השיר על אידלשטיין שבתחילה אמר שבאילת לא יכנסו רק אלה שעברו בדיקות וכו' ולאחר התרעומת אמר שנכים כן יוכלו להכנס, וכאילו הוירוס מזהה מי נכה? וכי באוטובוס הוירוס סופר שאם יש 25 הוא יורד... – הקהל צוחק!!! וכן שביבי אמר שלא לעשות פסח עם הילדים ובפועל עבר על החוק!!! וכן הנשיא ריבלין כו' – כולם מכריטים ורמאים עושים מסיבות והכל.

* שואלת לגבי הריסוסים בשמים – כימיטריילס (מהדורה 104 • מרססים אותנו מהשמיים) האם זה נכון?
- נכון מרססים באלומיניום ובשאר מרעין בישין !
וממשיכה לשאול : האם זה נכון שחלק לא מקבלים חיסון?
- 'כללית' פרסמה ש-600 אלף קיבלו בלי כלום!!! והענין שעומד מאחורי זה – כאילו לצייר שאפשר לקבל חיסון (זריקה) ולא קרה להם כלום...

* שואלת חרדית: כבוד הרב! מה הנשים יכולות לעשות כדי לקרב את הגאולה?
הרב עונה: או! יש עכשיו נשים בטלגרם שמתאגדות לארגן כסף להרצאה וב"ה מצליחות וכן אפשר לפרסם בטל' את החומרים שיש בשופר כי אנשים מאמינים לתשקורת ומביאים שמה את כל הבעלי ניגוד ענינים ואינטרסים כמו גילה רהב שעובדת עם פייזר ועוד...
ממשיכה לשאול: אז לקבל צניעות?
הרב משיב: צניעות – זה דבר הכי גדול! כמו ת"ת אצל הגברים; ומי שהולכת עם צניעות מגינה על עם ישראל ומי שלא ח"ו מסכנת!
- כמו שכפץ?
- יותר משכפץ! כי בשכפץ אפשר לפגוע במקום שאין שכפץ...

והקהל מאזין ברוב קשר לשיר 'מארש החיסון' – קליפ לצפיה מדהים! 

* שואלת: חייל מתבקש לעשות חיסון כדי שיעשה קצונה מה לעשות?
הרב עונה: שלא יתחסן – ויחיה! עדיף חייל – מאשר קצין מת!!

* בחור דתי שואל: מה הקב"ה בא לסמן לנו בכל השקורונה והאסון במירון?
הרב עונה בקצרה כי נאמר כי לי בנ"י עבדים וכשבחרנו חלילה עבדים בשר ודם ולא נשמעים לבורא – להלכה וכאשר נגררים בגלל לחץ חברתי כדוגמת האיום הנ"ל בשביל להיות קצין – צריך לעשות חיסון... וכך נהיה עבד נרצע! כי הקב"ה הוציאנו ממצרים להיות עבד חינם להשם יתברך כמו האבות הקדושים ומשה – אז לא נהיה עבדים לנבוכדנצאר וביבי דיקי רח"ל!

- השואל: בוירוס TV הרב שליט"א מביא ראיות כ"כ חזקות שאף א' לא מצליח לסתור את דברי הרב.
והרב עונה: כי מאחורי כל מילה יש ראיה ועובדה, כמו בראיון עם אמנון לוי. וכל לגלגול שלו – עלה ביוקר!

* יהודי שואל: מה צריך לעשות כדי להציל את היהודים?
הרב עונה: לפרסם את האמת ! [ומקרין קטע קצר מהחדשות של אתמול - חלק א' - כ5 דקות - סנטור ראנד פאול תוקף את פאוצי בסנאט על המסכות] כי זה דברי אמת שלא תראו בשום מקום גם לא בערוץ 20! כי כולם מונחים להעביר את המסר וחוזרים על הדף עבודה ומקבלים הנחיות מה להגיד ומה להתעלם... ואם יסגרו למראיינים את החשמל – הם לא יודעים מה לדבר!
השואל: ומה למעשה?
הרב: כל אחד אחראי לעצמו אי אפשר להיות אחראי לאחרים שלא יסתכנו ומי שחכם – שומע ומרויח!

- הרב מפתיע את השואל ופונה לקהל: כמה אנשים פה לא התחסנו בגלל ששמעו אותי?
הקהל מרים את ידיו – ומוחאים כפים לכבוד הרב בשמחה על ההצלה הגדולה!
השואל: אם כ"כ התשקורת משקיעה מה ניתן לעשות?
הרב עונה: באירלנד תבעו את המדינה וביקשו הוכחה לקיומו של הוירוס, כשא' כבר הציע מליון$ להוכחת קיומו!!! וביטלו שם את הסגרים, וכן בקליפורניה, ועשו סקר וראו במדינות שלא שמרו המצב יותר טוב מאלה ששמרו! למה? כי בלבישת המסיכה – זה כמו בעישון פאסיבי שגרוע מהעישון ובגרמניה כבר מתו 3 ילדים! אך כולם מגוייסים בכל המדינות!
השואל: אז מה לעשות כשנמצאים ליד מחוסנים?
הרב מרחיב בענין הפחד והליצנות שעשתה התקשורת בשמירת מרחק בשקורונה 2 מטר ובמדינות אחרות אמרו רק מטר וחצי וכו' ומספר על הפחד שהשתמש בו הרמב"ם זיע"א כדי לגבור על אויבו שזמם להורגו בקנאתו בו – וזו השיטה שמשתמשים בכל העולם 'טרור' פחד והכל מבויים כאשר אפילו בן לאדן היה סוכן של ה-CIA!!! וכאילו צריכים את המשטרה להגנה – כשבפועל מול ערבים השוטרים כאילו לא יודעים מה לעשות אך לתת מכות לחרדים ? את זה הם עושים בכל הכוח!!! רח"ל. ואת אלה שעשו לינץ' השופט שחררם – וצריך להיות חכם כדי לשרוד ולהציל אחרים.
- ומה לעשות כדי להנצל?
- תשובה וגמ"ח! – בפרט בשעה של חבלי משיח, וכל אחד יעשה תשובה אישית ולדאוג גם לאחרים שיעשו תשובה לא להיות אגואיטס וכנאמר 'אתם נצבים היום כולכם' כמו חבילת קש כשנפרדים הם נשברים וכשהם באגודה אפילו גיבור לא יכול לשוברם! וכשהעם מאוחד – הם לא יכולים עלינו ולכן הם עובדים בשיטת 'הפרד ומשול' ולהיות מנותק מכולם ולשמוע רק מהם...

* שואל: איך אומרים שהקורונה זה תרמית ומצליחה לעבוד בכל העולם?
הרב עונה: יש 47 אלף רופאים שהתגייסו לחשוף את השקורונה, אך לעומתם יש אנשים עם הרבה שכל וכסף וניסיון של עשרות שנים איך לפצח את האנשים כמו במלחמה בגרמניה שמפמפמים לאנשים כל הזמן – כמו האנדרטה על שרלו קלורס דמות שלא היתה ולא נבראה...
ממשיך לשאול: אבל יש מכונות הנשמה!
הרב עונה: זה בדיוק הסיבה שלכן הפסיקו כי אסור לתת להם מכונות הנשמה שבהתחלה השתמשו בהם וכך הרגו בזה!! וביבי קנה 6,000 מכונות הנשמה כשבפועל אפי' ב-500 לא השתמשו! וכשביבי טען : שזה קץ האנושות והפחיד: מליון אנשים יחלו תוך חודש – וכלום לא קרה!
ולאחרי טענת הרב שצריך לבדוק 5 שנים אחורה את התמותה בישראל – נאלצו בטמבלויזיה להראות שאכן התמותה נמוכה בשנת השקורונה!!!
שואל: האם להשתדך עם מי שעשה חיסון?
הרב לא ממליץ...

בחור ממוצא פרסי מספר שבבחירות הצביע 'פז' שואל במי לבחור?
הרב עונה: אין במי לבחור רק מחכים למלך המשיח! שיהיה האדם המושלם עלי אדמות! ולבחור בקב"ה ומסיים בשיר 'הקב"ה אנחנו בוחרים בך'.

 

** כבוד הרב מסיים את ההרצאה ומודה לקהל שבא לבית כנסת 'מג' קדושים'

 

ומחלק את המתנות בידיו לציבור הרחב שמושיט ידים בצימאון השמחים לצאת מהדרשה הנפלאה עם צידה לדרך חדשה – בהצלחה!

 

להלן תמונות מההרצאה:

                                

                                 

                                

                                  

                                 

 

                                

                                 

                                

                                

                                

                                

                                

                                

                                 

                                  

                                

                                

                                

                                

                                 

                                 

                                 

                                 

                                 

                                

                                

                                

                                

                                

                                

                                

                                

                                

 

 

לצפיה בהרצאה 'לפצח את השקר ברבים'

הקהל שבא לבית כנסת מבקש את ברכותיו של כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א לרפואה שלימה, חזרה בתשובה ועוד.

כאשר בסיום ההרצאה כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א מאציל מברכותיו על המשתתפים ומחלק בחינם (בזכות התורמים היקרים!);

*כיפות,

*כיסויי ראש,

*ציציות,

*דיסקים,

*ספרי קודש (חמשה חומשי תורה / חפץ חיים / טהרת הקודש - ב' חלקים / ספר החסידים / שומר אמונים / פלא יועץ / קיצור שלחן ערוך גנצפריד / בן איש חי הלכות / תהלים כיס קטן / ארבעה ספרי מוסר בכרך אחד / החינוך / ברכוני ברכת המזון וקריאת שמע)

*הדיסקונקי 'מאגר השו"ת הגדול בעולם'

*ומארז (דיסקים לצפיה ולשמיעה) 'משפיעים בגדול'!

 

להתראות! בהרצאה הערב! ב"ה בראש העין 26-05-2021.

ובסעודת ר"ח תמוז - בבית מדרש קפז' בבני ברק 10-06-2021.

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 28.03 08:22

    שלום כבוד הרב. אני מאמץ את הלימוד שאמרת לגבי הלכות פסח. תודה רבה הרב🙏🏻🌹

  • 28.03 01:35

    שלום לכבוד הרב! תודה על ההרצאה המחזקת (גבעתיים - כוחו של הרגל לרעה ובטובהshofar.tv/lectures/1594 28.03.2024) בעזרת השי"ת בעלי ואני מקבלים להשתתף בהפצת הספר 'בכור ההיתוך' (shofar.tv/articles/14830) ספר שקראתי לפני כ-10 שנים! ומאוד חיזק אותי ואת בעלי בקשר לאכילת בשר; מה עונשו של מי שאוכל ואו מאכיל בשר נבילות וטריפות! (רח"ל) מאוד ממליצה לכולם לקרוא, תודה שוב לרב שמחזק אותנו ודואג לעולם הבא שלנו 🙌🏼

  • 27.03 14:05

    תודה רבה על פעולתכם למען קדושת עם ישראל - עלו והצליחו!

  • 26.03 11:55

    שלום לכבוד רבנו היקר רציתי לספר לרב (וכן להודות לו) על העצה שהרב אומר להרבה אנשים בזמן האחרון: ללכת לכותל שלושה ימים רצוף ולגמור שם כל יום ספר תהילים שלם ולבקש - ורואים ישועות! אז ב"ה עשיתי את העצה ובראש חודש האחרון הלכתי שלושה ימים רצוף! ועמדתי בזה וקיבלתי ישועה גדולה!! שרכב שהרבה זמן כבר רוצה למכור והיה עליו שיעבוד לכן היה קשה למצוא קונה שיסכים שיהיה תהליך של יומיים עד שהעיסקה נגמרת ועוד שיעביר את הכסף מראש - וברוך השם סיימתי את זה! ביום שלישי ולמחרת כבר דיבר איתי קונה שרצה להגיע כבר ביום חמישי שאחריו ולקחת את הרכב ורק עניין טכני גרם שנחכה עד שבוע שלאחר מכן וכן הוא הגיע ביום ראשון ולקח את הרכב והעיסקה נגמרה בצורה מוצלחת ביותר! רציתי לספר לרב על הישועה הגדולה כבר בסיום העניין עם הרכב, אבל ב"ה בד בבד נכנסו הצעות עבודה טובות מאוד (כאשר כבר מסוכות אני ללא הכנסה פרנסה) ולכן ראיתי שהולכת להיות פה ישועה גדולה עוד יותר! אז חיכיתי שהעניין יסגר ובעיקרון הייתי אמור להתחיל היום במקום מסויים, אך דברים השתבשו שלא כמו שדובר ולא הלכתי וכנראה ששם בסוף לא אתקדם... ואז עלה בראש: שאולי כי לא הודיתי לרב (כי לקב"ה הודיתי) ופירסמתי זה היה בעוכרי ושלא הייתי צריך להמתין אז עכשיו מקיים את זה ומודה שוב להשי"ת ולרב על העצה המיוחדת שהועילה לי באופן מדהים! תודה רבה.

  • 25.03 12:15

    כבוד מורי ורבי אלופי ומיודעי ראשית 'שושן פורים שמח!' יהי רצון: שנזכה לאחדות בעם ישראל בזכות ימי הפורים ויתעוררו רחמי שמים בזכות פעולותכם לקירוב הלבבות של עם ישראל (אמן). רציתי שתדעו שזכינו להתפלל בפורים בבית הכנסת בקהילה (קהילות פז) בבני ברק ופשוט גאווה והרגשה עילאית, התפילות פשוט מעין עולם הבא! דיקדוק וכוונות - ומרגישים את אהבת המצוות והתפילה באוויר, אשריהם כל הצוות של קפ"ז בני ברק מחזיקים את המקום ללא חסרון כלל ע"פ הנהגת גדול הדור שליט"א. תודה רבה לכם על הכול צריך לכתוב על ספר את כל המהלכים שקפ"ז עושים בהנהגת הרב שליט"א פשוט 'מחזירים עטרה ליושנה!' כדרכי אבותינו הצדיקים בכל מעשיהם ודיקדוקיהם.

  • 25.03 10:31

    כבוד הרב היקר שליט"א חג שושן פורים שמח! תודה רבה לכבוד הרב על השיעור המדהים! יהי רצון: שנזכה שכל בקשותינו יתגשמו במלואן בפסח הקרוב השנה גאולה ברחמים לכלל ישראל אמן ואמן! חג שמח!!!!

  • 24.03 18:56

    קידוש השם! ב"ה 2 מהשכנים (חסידי וליטאי) באו לאהל הגברים ורקדו כמה דקות בשמחת פורים שארגנו; איתן, קינן ועוד הי"ו ואמרו שבאו להגיד: 'ישר כוח! על הצניעות שגברים לבד ונשים לבד.' ב"ה שבזכות הרב שליט"א קפ"ז מקדשים שם שמים ברבים ושמחים לקיים מצוות השי"ת כאשר ציוה השם:)

  • 22.03 13:59

    תודה רבה, דרשה ממש מעניינת ואקטואלית לזמננו. שבת שלום ומבורך לרב היקר!!!

  • 22.03 13:58

    לילה טוב רבנו הקדוש! שיעור מהממם על 'תכלת מרדכי' (shofar.tv/lessons/16976) היה שווה לחכות את התקופה הארוכה הזו ולשמוע שוב חידושים ועוד על אסתר המלכה, תמיד מרתקת מגילת אסתר, ממש צחקנו בסוף ואיך שתמיד הציצית מצילה את עם ישראל, ממש כמו ב-7.10 שמרוב כאוס כבר לא ידעו מי מחבל ומי לא והציצית פשוט הצילה! מכיון שהיה על אותו יהודי ציצית. שיעור מהנה לנשמה ממש! תודה רבה.

  • 21.03 08:17

    תודה רבה כבוד הרב.. תודה על ההרצאות והשיעורים. וזה החסד ה' עלינו שהבת הגדולה מרותקת כשהיא שומעת את כבודו. שבוע שעבר שמתי 'מיקס קליפים' שארך כמעט 4 שעות!... וכשכיביתי רק לכמה רגעים מיד היא אמרה לי: 'אימא! תשימי... שימי...' ב"ה יש תקווה! רק הסבלנות 🥺

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים