טוען...

האם ממשיכים לבחור במפלגת ש"ס?!

  פורסם בתאריך: 01.02.2021, 11:08 • מערכת שופר

 

לחץ לצפייה

 

בסוף שנת 2012 לאור בקשתו ופסיקתו של מרן ראש הישיבה הרה"ג הרב שטיינמן זצ"ל : "אם יש כח – מצוה להציל!" קיבל כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א על עצמו את האחריות להציל את עולם התורה והישיבות ואברכי הכולל - מגיוסם לצה"ל – נגד מזימת המפלגות החילוניות: 'לגייסם ולהעבירם על דתם!'. 

הרב בהרצאה: אז יש עכשיו סוגיה היא נוגעת לחיים של כולנו! האם מגייסים את עולם התורה? או לא מגיסים! נלחמים על התורה!! רוצים לעקור את התורה!!

לשם כך נפתחה מפלגת 'כח להשפיע' שהיתה מוסיפה כוח למפלגות החרדיות - כנגד הגזירות של המפלגות החילוניות!

הרב בהרצאה בירושלים 16-12-2015 : "הרי אני בזמנו רציתי להכנס לרב עובדיה יוסף זצ"ל רציתי להגיד לו כבוד הרב אתה עם התורה שלך אני עם החזרה בתשובה ביחד בוא נהפוך את העם ונגמור את הסיפור – לא נתנו לי להכנס!"

הרב בהרצאה במבשרת ציון 14-02-2013: "ובמקום להלחם באלה שמצרים את צעדיהם של לומדי התורה נלחמו במי שרוצה לעזור לעולם התורה!"

רבים לצערינו קיבלו ודיברו לשון הרע, הוצאת דיבה, ביזוי תלמידי חכמים, עקירת התורה ועולם התשובה – שנמשך עד עצם היום הזה!

הרב דניאל זר: מבזים את גדול הדור לא רק שלא מוחים בני תורה מסוגלים ללכת עם האדם השני ללכת לעזור לו ... נורא ואיום אנחנו יראי שמים או לא איפה היראת שמים ...

הרב ראובן אלבז:...

הרב שלום כהן: קוראים לו אי מכאיב את עם ישראל...

הרב בהרצאה מודיעין עילית 07-09-2015: עוקרי תורה! אתם יודעים מה זה 'עוקר תורה'? זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות!

ואם כי לא מדובר ב'שועלים מחבלים כרמים' אלא בגדולים ממש! 

הרב בהרצאה ירושלים 14-07-2015: 11 רבנים מתו אחרי שיצאו נגדי תוך שנה עד שנתיים! 11 רבנים!!

בחור בהרצאה ירושלים 16-12-2015: שמענו על עשרות רבנים מראשי כולל ומעלה ! ומעלה אני מדגיש שמתו מאז שדיברו על הרב רק דברים של לשון הרע

הרב בהרצאה: הם לא מבינים מה הם עושים! הם לא יוצאים נגדי איך אמר משה רבינו: "לא עלי תלונותיכם כי אם על השם!" מה אני עושה? סה"כ מקרב יהודים לאביהם שבשמים ! נגמר המפלגות זה היה לפני 3.5 בבחירות הבאות לא יצאתי אז מה אתם ממשיכים? הם רצו לחסל אותי!

הבחור בהרצאה: כבוד הרב! הם לא יכולים לחסל אותך! אתה עשית מעל מליון חוזרים בתשובה! אין צ'אנס!!

הקהל מוחא כפים.

מקבץ קטן של יהודים בהרצאות ברחבי הארץ והעולם שמודים לרב שליט"א: "אני רוצה להגיד לך / / תודה רבה לך / / תודה רבה! תודה לרב / / תודה לכבוד הרב שבאמת / / אתה הצלת אותי / / להודות לך / / חיזקת אותי / / חיזקת אותנו / / בזכותך / / בזכות הרב / / חזרתי בתשובה / / חוזרים בתשובה / / לפני 36 שנה! / לפני 20, לפני שנה וחודשיים, אוהבים אותך, אוהב אותך.

כפי שהעיד הבן הרה"ג הרב יעקב יוסף זצ"ל ש: 'מצוה לפרסם - כדי שיראו: מי אלה גדולי ישראל? שמעיזים לעבור על מה שאמרה תורה?!'

הרה"ג הרב יעקב יוסף זצ"ל: עכשיו מי שחתם ולא דיבר עמכם הוא עבר על איסור דאורייתא ! ולכן הייתי מאוד מאוד מעונין שיצאו חתימות כאלה ואז נראה מי אלה גדולי התורה שמעיזים על מה שאמרה התורה – לעבור!?

ובמשך עשרות שנים שארגון שופר פועל להפצת יהדות ברחבי הארץ והעולם – וכבוד הרב אמנון יצחק שליט"א מכתת את רגליו במסירות נפש – מידי ערב - מעיר לעיר! להשיב בנים טועים לאבינו שבשמים!! ולקראת כל הרצאה – הפעילים והמתנדבים תולים מודעות המזמינות את הציבור; להתמודד מול השאלות האמיתיות! ולהחשף לאורה של תורה!! החילונים, שהפגינו מטעם מפלגת; מרץ, שינוי ועוד, לא העיזו לקרוע מודעות!!!

הרב בהרצאה מודיעין עילית 07-09-2015: מרץ היו באים מפגינים אבל לא מורידים מודעות !

 - אבל השסניקים?! העיזו גם העיזו!!! כמו שאמרו חז"ל (מגילה טז, כשישראל יורדין – יורדין עד עפר!)

הרב בהרצאה בניב רק 27-06-2017: הנה עכשיו תעבור פה בבני ברק תראה מודעות שלי קרועות פה!

 והגיעו לשפל המדרגה הנוראה ביותר ; גז מדמע, פלפל,

חדשות ערוץ 2: פעילים של שס איך נגיד במילים עדינות פוצצו אתמול דרשה שלך (בית שמש 2013) באמצעות גז מדמיע

הרב בהרצאה ירושלים 16-12-2015: יש פה אנשים שמשפריצים גז מדמיע ביניכם תתפסו את הבן אדם שעושה את זה ישר למשטרה יש פה סמוים של השס והם מפיצים גם אצל הנשים כדי שאנשים יצאו החוצה!

 מכות בהרצאה - כדוגמת דוד בנזימרי (אחיו של העבריין המורשע!) – בית שמש 2013

על רקע הג'ינגל של המפלגה רואים את מפלגת הטאליבן-שס בקריאות גנאי קשות ביותר!! שהנייר לא סובלם.

הרב בהרצאה: וירקו עלי כשנכנסתי!

רימון עשן

הרב : וזרקו שמה כנראה רימון גז ואנשים שמה נחנקו לא יכלו / לעשות כלום!

ביטול הרצאות,

הרב בהרצאה ירושלים 16-12-2015: לבטל תורה לבטל הרצאות לקרוע מודעות לעשות הפגנות נגד התורה כתוב שאפילו עוברים במעי אמן מקללים אותם!

 קריעת עלוני תורה 'גנזי המלך' שיצא לכבוד שבת במשך כעשור!

הרב בהרצאה מבשרת ציון 14-02-2013: "יום אחד אני יושב בבית כנסת, מתפלל תפילת שחרית, איש שונא וצר! קרע 'גנזי המלך' דברי תורה!! / וזורק מהעזרה על השולחן שלי, אתה חושב שהקב"ה יושב בשקט? הבן שלו בתאונת רכבת כמו שהוא קרע את גנזי המלך ככה הוא נקרע!"

 איומים לרצח,

מפעילים מערכת הסתה עד כדי איומים ברצח!

אמנון לוי: איומים על חייו של הרב אמנון יצחק המחזיר בתשובה, הגיש תלונה במשטרה שבה טען שכבר שנים יש עליו איומים קשים ולשיא הדבר הגיע לפני שבועיים כשאדם עם סכין נכנס אליו עם סכין לבני ברק וניסה להתקרב אליו באופן מאיים

הרב בראיון עם אמנון לוי בערוץ 13: איום ברצח בהרצאה באילת, היתה לי הרצאה לפני שבועיים לערך רב בשם רפאל ויצמן התחיל לבטל אותה משס ומיד אחרי זה עבריין מצלצל למארגן הרצאה ואומר יהיה פה רצח יהיה דקירות אם תהיה פה הרצאה!

העבריין למארגן ההרצאה: אין שיעור של הרב אמנון יצחק פה אני פה בעל הבית בעיר אם יהיה פה שיעור יהיה פה דקירות יהיה פה רצח!!!

 ואף נסיון התנקשות בחייו של כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א

ברקע רואים כתבות בענין

ונסיון ההצתה של בית כנסת 'קהילות פז' ומשרדי שופר – 19-01-2021

יש יהודים - שב"ה הבינו מיד את הטעות ועשו תשובה ובאו להרצאה וביקשו סליחה! 

מקבץ קטן של יהודים בהרצאות ברחבי הארץ והעולם שמבקשים סליחה ומחילה מכבוד הרב שליט"א: "אני רוצה לבקש סליחה, סליחה, אני חייב לבקש ממך סליחה, סליחה מכבוד הרב, מחילה, סליחה ומחילה, סליחה וכפרה..!"

ויש כאלה שחיכו עד שצרה פקדה את ביתם בחולי וכדומה, ורק אז נתעוררו בס"ד לבקש סליחה על ששמעו או דיברו או השתתפו בבזיון תלמידי חכמים, ובעקירת עולם התורה והתשובה.

בחור ישיבה בהרצאה ברחובות 29-11-2019: לפני כמה שנים אני דיברתי על כבוד הרב דברים שאסור לדבר בגלל המחלוקת שהיתה ומאז אני סובל מאיזה ענין שממש לא מצאתי לו רפואה!!! עד היום הרופאים לא יודעים איך אפשר לפתור את זה וזה סבל מאוד גדול ורציתי לבקש מהרב מחילה שהרב יברך אותי שאני ארגיש טוב ב"ה ואוכל לשוב וללמוד תורה !" – הרב שליט"א: מניח ידו על ראשו ומברך "מחול לך בריאות שלימה!"

בסרטון שלפנינו רואים מדגם קטן של יהודים שדיברו לשון הרע, ומבקשים "סליחה!", דבר שמסמל את ליבו הטהור של עם ישראל; המכיר במעלת התשובה, ומקבלים על עצמם: שלא להיות שותפים למזימה של עוקרי התורה ומבזי תלמידי חכמים בכלל , ובפרט דרך הבחירות!'

מקבץ קטן של יהודים בהרצאות ברחבי הארץ והעולם שמבקשים סליחה ומחילה מכבוד הרב שליט"א: "אז אני רוצה לבקש סליחה מהרב / / קודם כל סליחה / אני חייב לבקש ממך סליחה / מבקש סליחה מכבוד הרב / / אני רציתי לבקש סליחה מהרב / / רציתי לבקש מחילה מכבוד הרב / / סליחה ומחילה מכבוד הרב / / הגעתי לבקש סליחה מחילה מכבוד הרב / / דבר ראשון סליחה ומחילה / / ואני מבקש סליחה וכפרה / / מבקש מחילה מכבוד הרב / / מחילה מכבוד הרב / / מבקשת סליחה / / מתוודה מול הרב / / באתי להתנצל מול כבוד הרב / / להוריד העול מעצמי חרטה גמורה ובאמת מצטערת / / שמעתי כל מיני דברים / / לשון הרע / / שמעתי לפני כמה שנים לשון הרע על כבודו / / שמעתי המון המון לשון הרע על כבודו / / קיבלתי לשון הרע / / עליך / / שמיעה קבלה ובהמשך דיבור לשון הרע רכילות הוצאת שם רע / / דיברתי על כבוד הרב לשון הרע / / דיברתי ושמעתי לשון הרע / / דיברתי לא טוב יודע שחמור מאוד / / בפייסבוק שיתפתי לא חיובי / / אמרתי דברים שלא מתאימים / / דיברתי דברים לא טובים היה לי ספיקות / / התורה אומרת גם 99% נראה כף חובה על תלמיד חכם וצד א' לזכות חייב לדון לזכות...!"

הרב: יש מישהו שמדבר עלי טובות בכלל???

מבקשת מחילה: תתפלא אבל עכשיו / לגמרי!

אני מבקש מכל מי שפגע ברב לעשות כמוני לבקש סליחה 

מבקש מחילה: אז באתי לבקש סליחה מהרב / / מבקש שהרב ימחל לי / / רוצה שהרב יסלח לי על זה / / מבקשת מחילה / / לעמוד פה בפני קהל כל כך גדול מבחינתי זה סוג של גהינום!

הרב: אז מחול לך: מחול 3 פעמים! מחול לך / / אני מוחל לך!

הרב למבקשת המחילה: קודם כל את מקבלת זכויות בזה שאת מוחה, דבר שני את לא נתפסת בעון כי מי ששומע ושותק הוא נתפס בעון בדיוק כמו אלה שדיברו, זה קודם כל הרווחת, ואת מבקשת מחילה ולא תחזרי על מה שעשית? מחול לך! ותפיצי אלף דיסקים שלי בציבור רחוק.

מבקשת מחילה: רציתי לעשות משהו יותר טוב!

הרב: הרצאה?

מבקשת מחילה: הרצאה!

הרב: אשרייך! זה יותר טוב

הקהל מוחא כפים

מבקש מחילה: אני הפרעתי לרב ומבקש מחילה היחידי שאמרת את האמת ולא הקשבנו לך אל תירא ואל תחת כי השם עמך בכל אשר תלך תשכיל ותצליח

וכבר פסק הרמב"ם שאין ישראל נגאלין אלא בתשובה!

 

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 21.04 14:23

    תודה רבה לעמותת 'בצדקה תכונני' (shofar.tv/videos/17059) על הסל השופע מלא בכל טוב! בזכותכם אנחנו זוכים להדר את החג עם עופות משובחים ועוד הרבה דברים טובים שנמצאים בארגז הגדול. יה"ר שהשי"ת יברך אתכם שתמיד תזכו להיות מהנותנים ולשמח יהודים (אמן). תודה רבה!

  • 21.04 14:22

    מורי ורבי אלופי ומיודעי יה"ר שהשי"ת ישמרך על דברי תורה מתוקים מדבש ונופת צופים כל פעם התרגשות והתפעמות מחדש על הדברי מוסר שחודרים עמוק עמוק לנשמה כמה טוב השי"ת ששלח לנו אותך שליח נאמן איש האמת ותודה שזכינו בכך זה ממש לא מובן מאליו תודה על הכל ותודה שלזכותך כל הטובות האלו. שוב, יה"ר שהשי"ת ישמרך אורך ימים ושנים בטוב ובנעימים פסח כשר ושמח (אמן) ושוב תודה.

  • 21.04 14:21

    כבוד הרב רציתי לשתף אותך, ביום שלישי בקשתי מהשי"ת: 'בבקשה! השם אני מבקשת בזכות הרב אמנון יצחק לא בזכותי' חזרתי על זה מספר פעמים, שבחור מסויים ידבר איתי ונפגש, ואחרי שבקשתי כך בזכותך, שייכתי את הבקשה רק בזכותך וזה פעם ראשונה שעשיתי זאת, ב"ה הוא יתקשר באותו יום ונפגשנו. תודה לך כבוד הרב אנחנו לא יכולים לשער את גדולתך בעיני הבורא, אי אפשר. הכבוד שמגיע לך הוא פי מליון אין מספר לתאר כמה אתה גדול ומכובד בעולם 🙂 אני מודה להשי"ת שזכיתי לראות את זה. אחר כך יצא לי לבקש כך בשביל עוד דבר וגם בזה ישר ראיתי ישועה.

  • 20.04 21:07

    שלום עליכם כבוד הרב אתמול בלילה ב: 'אושר עד' יצא לי לדבר עם יהודי והגענו לנו''ט (נבלות וטרפות, ראה כתבה 'בכור היתוך' shofar.tv/articles/14830) הוא אומר לי: 'אתה אומר כמו שהרב אמנון יצחק אומר!' אמרתיו: 'בדיוק' הוא אומר לי: 'הרב החזיר אותי בתשובה! אבל אי אפשר בלי רבנו' חחחח ב"ה השם יתברך זיכה את הרב להגיע לכולם להציל מהנו''ט כמו שאר הצלות אבל נו''ט זה בסיס יום יומי יה"ר שהשי"ת יציל כל זרע ישראל ואותנו אמן ואמן שבת שלום ברוך תהיה אמן ואמן

  • 19.04 14:33

    תודה רבה לכם על כל השפע ב"ה יה"ר שתבורכו מפי עליון! שיהיה בעזרת השי"ת פסח שמח וכשר 🙏🏼 (אמן).

  • 19.04 14:32

    תודה והערכה רבה רבה על הסל הגדוש בטובה וברכה יה"ר שיתן ה' לך וכה יוסיף שתזכה להרבות חסדים למעלה למעלה להחיות ולשמח משפחות עם ישראל וימלאו כל משאלות לבך לטובה וברכה באושר ועושר ברוחניות וגשמיות ונזכה במהרה לאכול מן הזבחים והפסחים בבנין ירושלים אכי''ר.

  • 19.04 14:32

    ערב שבת הגדול שלום לכבוד הרב היקר! תודה לקב"ה שזיכנו להיות שליחים לשמח בניו ובנותיו הדחוקים (כולל לשמח אלמנה) לכבוד חג הפסח הבעל"ט! המון יהודים יקרים תרמו בעין יפה ובזכותם זכינו לעסוק בעמל רב ויגיעה במלאכת הקודש בסלים גדושים (וכבדים מאד!) לכבוד החג, רוב מצרכי המזון כשר לפסח המצויים לקפ"ז (כולל תבלינים), תלושי קניה, מצות ויין בשפע, עופות, וכמובן גם רוחני - עלונים והגדות מיוחדות שלנו. הכל קצת יותר מ-50 אלף ש''ח ברוך השם והיד עוד נטויה בלי נדר שבוע הבא בחול המועד... תודה גדולה לכבוד הרב על הכל, בזכות הרב זוכים לאסוף זכויות, לשמח ולעזור ליהודים רבים ולקרב הגאולה עם טונות של מצוות צדקה ביחד עם כל התורמים! מאחלים חג פסח שמח וכשר בתכלית לכבוד הרב ולמשפחתו ולכל קפ"ז ועם ישראל ושנזכה עוד השנה להקריב הפסח כהלכתו אמן ואמן! מאור וארז, עמותת בצדקה תכונני 💛

  • 19.04 14:31

    באמת שמודים לכם על הכל ישר כוח! גם על הדף שמסביר על מניעת השליטה של החיצונים במצוות ב"ה כבוד הרב שליט"א לימד אותנו זאת וכך בעזרת השי"ת נוכל לקיים את המצווה ב-100% ממש זכינו אשריכם!

  • 19.04 14:30

    תודה רבה רבה על כל העזרה יה"ר שהשי"ת יחזיר לכם בכפל כפליים, תבורכו מפי עליון תזכו לשפע פרנסה ולהיות תמיד מהנותנים אכי"ר.

  • 19.04 14:29

    יישר כוח! תודה לכם יה"ר שהשי"ת יברך אותכם (אמן).

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים