טוען...

הכרת הטוב של יהודי לרב אמנון יצחק שליט"א

מכתב שנשלח לרב, בו מספר על ההשגחה פרטית לאורך כל הדרך עד היום, מאז שהתחבר לרב אמנון יצחק שליט"א, לו מוקיר תודה גדולה.

  פורסם בתאריך: 27.12.2019, 01:12 • מערכת שופר

בס"ד

י"א אלול תשע"ו

רציתי לפרסם שבחו של מקום דרך צדיק האמת הרב אמנון יצחק שליט"א.

כשראיתי סרט שהוקרן באצטדיון טדי שהרב אמנון יצחק שליט"א בבית להבדיל הרב עובדיה יוסף זצ"ל וחשקה נפשי לילך ללמוד ממנו תורה.

וכידוע שלבית הרב עובדיה יוסף זצ"ל לא ניתן להכנס מה שאין כן לרב אמנון יצחק שליט"א.

ומאז בבית כנסת "יביע אומר" בשיעור מוסר ובהמשך בבחירות ובתהליך בניית בית מקדש מעט "קהילות פז", ה' זיכני, מאוצרו הטוב, מתנת חינם, להיות כמה דקות כל יום במחיצת הרב אמנון יצחק שליט"א בתפילות ובשיעורים וכו'.

הסיעתא דשמיא שראיתי בכל צעד ברוחניות ובגשמיות לא נתפס וזה בלתי הגיוני בעליל! מפאת מצבי הרוחני והגשמי הוזקקתי למציאת שידוך עם כמה וכמה דרישות שאין כזה דבר בשוק בכלל. ממש בחסד עליון מ-"קהילות פז" של הרב אמנון יצחק שליט"א קיבלתי הצעת שידוך בלי עין הרע...

"להתכונן לחתונה" כמה קל לכתוב וכמה קשה כשלרש אין כל פשוטו כמשמעו.

והכלה בהיותה חוזרת בתשובה לבדה מכל משפחתה, כך שפשוט לא קיבלה תמיכה ועזרה מאביה, אבל דווקא העזרה מכיון בלתי צפוי מ"קהילות פז" שלא נמנים על העשירון העליון, אבל בנשמה הטהורה דווקא כן, ונתינה מכל הלב, בעידוד הרב אמנון יצחק שליט"א הוקם אירוע – חתונה – מושלם! בלי שיהיה לנו כחתן וכלה שקל לשים היות ולא עבדנו בתקופה הזו.

והשמחה? היתה גדולה! כ-150 מנות, קלידן, 5 זמרים כשרים מ"קהילות פז", אוכל בשרי - שחיטת חבור'ה מ"קהילות פז", ואפילו השבת חתן במחיצת הרב אמנון יצחק שליט"א בסופשבוע בנהריה מתנת יהודי מנוי "כח כפלים", 7 ברכות בבית מקדש מעט "קהילות פז" ובבתי חברי הקהילה שיח'. המאור פנים והשמחה של הנותנים והשפע לא יאומן כי יסופר!

קשה לי לעבוד מסיבות רוחניות וגשמיות ואף לנו"ב הכלה שתחי' מטעמי צניעות ועוד ובכל זאת ה' יתברך לא מחסיר מאיתנו דבר פשוטו כמשמעו!

ועל כן רצינו להודות לה' על החסדים מאוצרו הטוב מתנת חינם אע"פ שאיננו ראויים ואיננו כדאיים. ואם בגשמיות כך ברוחניות על אחת כמה וכמה שזיכנו להתקרב לצדיק האמת הרב אמנון יצחק שליט"א, גדול מזכה הרבים בעולם, אם זה בתפילות ואם זה בשיעורים וכו'...

ובבקשה לעתיד שנזכה תמיד להידבק בצדיק האמת הרב אמנון יצחק שליט"א ולהינצל מאנשי השקר בתוך כלל ישראל כל הימים אמן כן יהי רצון!

בברכת "השיר והשבח לחי העולמים" ולצדיק האמת המחזיר בתשובה שפיו כפיו של הקב"ה, כמו שנאמר "אם תוציא יקר מזולל – כפי תהיה!".

רפאל אליהו ורעיתו,

בני ברק.

 

 

נ.ב

בערב ראש השנה הרב אמנון יצחק שליט"א שואל לגבי סוכה ומיקומה והידורה ואם חסר בביתינו משהו!

התשובה? סוכה אין לנו, אבל בביתנו לא חסר כל טוב.

ספה, כוורת, ארון בגדים מבד, מיטה נפתחת, מקרר, מכונת כביסה, קומקום לשבת ולחול, טוסטר חלבי, מצנם, מיקסר חשמלי, בלנדר, מיקסר, טוטס, תנור אובן חלבי ובשרי, מתקן 3 מדפים מזכוכית לקישוט, ארון עליון ותחתון במטבח, דירת שטופת אור ושמש, ארון קיר לבגדים 8 מדפים, שלחן שיקוף, מחשב נייד ונייח, מחסן צמוד, כלי ניקיון, מצלמה, דירה 2 כיווני אויר, טאבלט, אביזרי הגינה לשירותים ולכיור, שעון שבת לתאורה, מקרר, לפלאטה, ומזגן, מזגן, בשמים, כלי בישול, כלי אפיה, שטיח במטבח ובאמבטיה, ארונות מלאים כל טוב במטבח ובאמבטיה, כלי בית, בגדים, מצעים סטים לחול ולשבת, מגבות; גדולות, קטנות, רחצה, פנים ומטבח, סט סכו"ם חלבי ובשרי, סט צלחות חול ושבת, שולחן עגול, 2 כסאות עץ ומתכת, 5 סטים כוסות לשתיה קרה וחמה, וילונות לכל החלונות, שעון קיר, שמיכות קיץ וחורף, 4 תמונות הרב אמנון יצחק שליט"א, כיסוי ספה לחול ושבת, מתקן כביסה לבית, חבלי כביסה בחוץ, ספרי קודש, פלטה קטנה וגדולה, ארגז כלי עבודה, סט קפה, פמוטים מקריסטל לשבת, כריות, סט מלחיה ומפיונים לחול ושבת, קולבים בשפע, זר פרחים, מפות שולחן חול ושבת, שעון מעורר, כירים גז, שולחן קטן עגול מזכוכית רגל 1, סירים בכמה גדלים, שידה קטנה, מחבתות, תכשיטים; עגילים, שרשראות, צמידים, טבעות, פינת קפה, מדפים מעל המקרר והכיור במקלחת, נפה חשמלית לבדיקה מתולעים. ועוד...

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 22.07 10:15

    אתמול אמרתי לבורא עולם: 'אני צריכה כסף, פעם ראשונה שאני מבקשת ממך! השם...' ואז... ב"ה מקבלת שיחת טלפון מהבנקאי שאומר: 'את יכולה לקחת הלוואה של 20 אלף, החשבון שלך מתפקד יפה, ברוך השם!' ויש לי לרופא שיניים - תקציב טוב 🙏.

  • 22.07 08:28

    בשורה משמחת! ב"ה אתמול בערב קיבלתי מכתב מהביטוח לאומי שב"ה הפסיקו לשלם מזונות ובכך החוב נעצר בכ211,000 ש"ח ולא ממשיך לתפוח... מאמין שזה בזכות עצת כבוד הרב שליט"א: 'לרקוד ולשיר עם חמישה חברים עבדו....' ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב)) נ.ב. זכיתי לתרום ל-5 יהודים שיזכו להשתתף בסעודת השמחה:) (אשדוד - סעודת השמחה לכבוד השם יתברך 15.07.2024 shofar.tv/lectures/1613, לסגולת השמחה: shofar.tv/articles/15096).

  • 22.07 00:13

    כבוד הרב, ב"ה היה הרצאה מדהימה בקרית עקרון (21.7.24), יה"ר שבעזרת השי"ת נזכה לתקן (אמן), תודה רבה.

  • 22.07 00:12

    לילה טוב ומבורך לכבוד הרב הגאון שליט"א, תודה על הרצאה כל כך חשובה בדורנו אנו (קרית עקרון 21.7.24), הלוואי שנזכה לקיים נסיעה טובה ושכבודו יחזור לשלום (אמן).

  • 22.07 00:12

    כבוד הרב היקר🧡 במהלך היום נחתי וב"ה כל היום שומעת אותך ונרגעת מהדברי תורה, עד הערב חיכיתי להרצאה (קרית עקרון 21.7.24) וכ"כ מדהימה וממש קסום ויפה כל מילה! אכן, כמה טוב להיות אהוב ואוהב שנותנים אהבה אחד לשני, מילותיך הן רפואות לכל האיברים. לילה טוב🤲🏻 (אמן).

  • 21.07 20:59

    רציתי לספר לרב מה שקרה לי אישית לפני שבוע. נסעתי לבד ברכב מ-Lakewood ל-Baltimore ותוך הנסיעה התחילה סערה נוראה (Tornado Warning). היה מאד קשה לנסוע ואחר כמה דקות הצלחתי בעזרת ה׳ לצאת מכביש הראשי (I-95) לעצור בתחנה על ידו. עצרתי שם לשעה בערך וכל הזמן ירד גשם כבד בלי הפסקה. אכלתי משהו וקראתי תהלים ואמרו שברבע שעה יפסיקו את האזהרה שיש אפשרות שיהיה tornado. הרגשתי שאני מוכרחה להגיע הביתה כבר ונראה לי שהגשם קצת פחות כבד ונסיתי להמשיך בנסיעה ב-I-95. תוך שלוש דקות הסערה התחילה עוד פעם והייתי כבר עייפה ופשוט לא יכולתי לראות את ה-lane markings וכשמשאיות גדולות עברו על ידי לרגעים מפחידים היה בלתי אפשרי לראות אף דבר מהחלון לפני (windshield). התרכזתי כפי יכולתי לראות משהו והיה כל כך קשה עד שלרגע חשבתי לעצמי: 'אין לי כוח והמתח כל כך קשה לסבול אולי אעצור כאן באמצע הרחוב ויקרה מה שיקרה' (ח"ו...). פתאום ב"ה נזכרתי במה ששמעתי מהרב אודות כח השמחה בהשי"ת! והתחלתי לשיר את ניגון הרב: "עבדו את ה׳ בשמחה!". אני רוצה להעיד: על שלוות הנפש שזה גרם לי. לא ידעתי אם אצליח להישאר בחיים או לא (ח"ו) אבל אמרתי לעצמי: ׳לא משנה לי מה יחליט ה׳ . אני איתו. הוא ה-Boss.׳ וככה המשכתי לנסוע. לא היה אפשרות לצאת מהדרך לזמן רב וניסיתי לנסוע למיטב יכולתי וכל הזמן עם ישוב הדעת בלי לדעת מה יקרה מרגע לרגע. הרגשתי ממש את כוח השמחה בהשי"ת. אז תודה לרב עבור העצה הטובה והלימוד החשוב ביותר בענין הבטחון בהשי"ת בשמחה. סיפרתי את המקרה להרבה אנשים שידעו את אמת הענין. הכל בזכותך. ויה"ר שהשי"ת יברך את הרב להמשיך בעבודת הקודש שלו להדריך אנשים בעבודת השי"ת (אמן).

  • 21.07 15:15

    כבוד הרב היקר שליט"א! תודה רבה על הכל מכל וכל! תודה להשם יתברך ותודה רבה לכבוד הרב היקר שליט"א על הברכות והתפילות ולכל מי שהתפלל עלי. מרגישה ברוך השם מצוין! הקהילה היקרה פינקה אותנו עם המון מטעמים לכבוד שבת קודש ואנחנו מודים לכולם! שבת שלום ומבורך!💐.

  • 21.07 15:15

    שלום רב לכבוד הרב הקדוש, רציתי לשתף את הרב בנס שקרה לי! נתקפתי בווירוס השפעת בצורה חזקה, היו לי כאבים מאד חזקים בגוף (ל"ע). ב"ה שרתי את השיר "עבדו..." בשקט משך זמן מה - והכאבים עברו ממני בדרך נס! גם שאר התסמינים עברו מהר; במקום שבוע ימים הכל עבר ביומיים. תודה לכבוד הרב על העצות הנפלאות כן ירבו. תבורכו מפי עליון!!!! (אמן).

  • 21.07 15:14

    תודה 100 פעם לבורא העולם! ולכבוד הרב שליט"א; אחרי סעודת השמחה לכבוד השי"ת ואחרי בקשות ביום שני - ב"ה נסגר לי התיק שהיה לי בבית משפט! וגם מה ששלמתי יכניסו לי לבנק בחזרה בלי קיזוזים, הכל הביאו לי! מה שטוב, ביום שאני צריך לכבוד השבת בשביל לקנות שלא יחסר לי! השי"ת בדיוק הביא לי את הכסף. באמת מי שחי באמונה ובשמה ועם צדיק אמיתי - אין דאגה וגם פחד! על כל מיני חסרונות דברים "עבדו..." ב"ה עובד ממש!

  • 21.07 15:13

    כבוד הרב! איזה שיעור בוקר מנצח, בתוך התפילות מבקשת ומתחננת: 'אבא! תראה לי את הכיוון' ממש התחברתי לציפור שנשלחה לאיש שנרטב בדרך ששימשה כוויז של פעם... (בלי תפילה לא מקבלים - חלק ל"ט 18.07.2024, shofar.tv/lessons/17329) גם מהשיעור הקודם... וממש ככה לדברים שהרב אמר: 'לא לחכות לתפילת 18... לדבר עם אבא! "ובלכתך בדרך" בפרט שלא בטוחים שנקבל, וכל הזמן ויחד עם המזמור שלא יתבטל: "מזמור לתודה!" - "עבדו את ה' בשמחה😁" מתוק מדבש💫!

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים