תמלול
באר שבע - דיסק 65 - המהפכה החילונית
65 - המהפכה החילונית – באר שבע 10-12-2000.
קליפ המהפכה החילונית
מקטע 1 : (02:40)
קליפ המהפכה החילונית
המהפכה החילונית והערבית
מקטע 2 : (04:15)
ערב טוב, בעז"ה נעשה ונצליח וה' עלינו ברחמיו ירויח. ברק התפטר אבל אנחנו עוד לא התפטרנו מהפלשתינים. יהודים יקרים, הכל מתחיל ערב ר"ה תש"ס למי שזוכר את ההרצאה הקודמת שלי בבאר שבע אמרתי ששנת תש"ס שנה שמסוגלת מאד לביאת גואל צדק כמו שכתוב בהרבה ספרים אבל אם לא נזכה עלולים אנחנו לסבול בדומה למה שהיה בגזירות ת"ח ות"ט שהיו שנים ראויות לגאולה ג"כ וכשישראל לא ניצלו את הזמן המקטרג קיטרג וזה הפך להיות פוגרמים ביהודים. הקב"ה חיכה עד הרגעים האחרונים של תש"ס. בערב ר"ה מכריז פעם נוספת ראש הממשלה ברק על המהפכה החילונית, ערב ר"ה יום הדין הוא אומר אוטובוסים יסעו בשבת, מטוסים יטוסו בשבת, נישואין יהיו אזרחיים, למחוק את הלאום יהודי מתעודת זהות, ערב ר"ה. ארבע שעות אחרי זה כנגד המהפכה החילונית פרצה המהפכה הערבית והפוגרומים התחילו. לא רק שאין אוטובוסים בשבת, אין גם ביום חול, אין להם לאן לנסוע, אין טיולים, צריך אוטובוסים מוגנים. לא רק שאין טיסות בשבת אין גם ביום חול, אין תירים, אין מי שמעוניין לבוא לארץ, היחידי שטס עד עכשיו זה היה ברק משארם לקמפ דיויד מקמפ דיויד לבריטניה עד שבפעם האחרונה הקב"ה צחק עליו ואמר לו בא אני אתן לך טיסה אחת טיסה של כפרות. כשהיה פה מטוס חטוף אז ברק בדרכו לוושינגטון החליט בתור שר בטחון אמיץ לחזור לראות במה מדובר. הסתובב, הגיע לאמצע הדרך בחזרה אמרו לו המטוס שוחרר, חזר, עשה סיבוב של כפרות והלך.
תוצאות המהפכה הערבית
מקטע 3 : (02:14)
נישואין אזרחיים הוא אומר, א"א להתחתן לא יודעים מה העתיד, א"א לשמוח, א"א לרקוד, משפחות של פצועים, של הרוגים ר"ל. בגילה ערבי בבית ג'אלה טרר.. צרור אחד משכיב את כל העיר בהאפלה כל הלילה. עוד צרור טררר כולם שוכבים על הרצפה, חודשיים אנשים שוכבים על הרצפה, אין בטחון, אין שלום, לא עושים שלום עם הקב"ה יש מלחמה. עושים מהפכה חילונית יש מהפכה ערבית. הקב"ה כנראה החליט שהזמן כבר התקרב יותר מידי ואין עוד הרבה זמן בשבילנו, יותר מדי זמן הקב"ה חיכה, יותר מדי. בשנת ארבעים הוצאתי קלטת שנקראת ארבעים שנה אקוט בדור, אז התחילה האינתיפאדה, אמרתי זה לא יגמר באבנים, זה ילך ויתגבר כי חבלי משיח הם כחבלי יולדה, כמו שהיולדת ככל שהיא מתקרבת ללידה הצירים תוכפים חזקים יותר וצפופים יותר כך חבלי משיח ככל שנתקרב למועד אז הצרות יתכפו עלינו ויהיו קשות יותר ויותר וצפופות. נו, אז יהודים יקרים לא אינתיפאדה של אבנים, אבנים זה עבר לאקדחים, אקדחים תת מקלעים, תת מקלעים מכוניות תופת, מתאבדים וכו'. היתה רגיעה
מה קורה כשמורדים במלך העולם
מקטע 4 : (01:28)
אבל מה? אם מכריזים מרד במלכו של עולם אז הקב"ה אומר בספר יחזקאל פרק כ' והעולה על רוחכם היו לא תהיה אשר אתם אומרים נהיה כגויים כמשפחות הארצות לשרת עץ ואבן, חי אני נאום ה' אלוקים אם לא ביד חזקה ובזרוע נטויה ובחמה שפוכה אמלוך עליכם והוצאתי אתכם מן העמים וקבצתי אתכם מן הארצות אשר נפוצותם בם ביד חזקה ובזרוע נטויה וחמה שפוכה והבאתי אתכם אל מדבר העמים ונשפטי אתכם שם פנים אל פנים כאשר נשפטתי את אבותיכם במדבר ארץ מצרים כן ישפט איתכם נאום ה' אלוקים והעברתי אתכם תחת השבט והבאתי אתכם במסורת הברית וברותי מכם המורדים והפושעים בי, מארץ מגוריהם אוציא אותם ואל אדמת ישראל לא יבוא וידעתם כי אני ה'".
האם מדינת ישראל יהודית?
מקטע 5 : (02:49)
הנביא יחזקאל אומר תגיע תקופה שעמ"י יגידו שהם רוצים להיות כגויים כמשפחות הארצות. עד היום המדיניות בארץ היתה מתנהלת בצורה כזאת שלא ניכר שלא רוצים שהמדינה תהיה יהודית, אנחנו ידענו את זה, אלה שנמצאים בתוך הענין יודעים שכל המגמה של המדינה מאז שקמה היתה לעשות את המדינה הזאת ארופאית מערבית ושלא ישאר שום שמץ של יהדות אוטנטית. תסתכלו בספרי הלימוד בבתי הספר הממלכתיים ותבינו, שם מלגלגים על תורת ישראל, שם מבקרים אותה אומרים שזה לא נכון לא בדיוק משה לא היכה בסלע, קריעת ים סוף זה לא בדיוק וכך מזלזלים בתורה הקדושה, לעומת זאת לומדים בשקיקה ובשקידה את האיסלם ואת הנצרות, נבחנים על זה בבגרות, שם נותנים לדתות האלה את הכבוד המתאים אבל מי שלא הבחין בזה וחושב שעדיין הוא נמצא במדינת היהודים לאור ההכרזה על מהפכה חילונית נתברר הדבר. מה זה מדינה חילונית? רוצים להיות ככל הגויים, לא מדינה יהודית, לא עפ"י מסורת ישראל, לא נישואין וקידושין, חוזה אצל עורך דין כמו אצל הגויים בדיוק ז"א לפלג את העם לא יוכלו יותר להתחתן אלו באלו. יתירה מזאת, מפריע להם גם שהלאום בתעודת הזהות יהודי. בורג: יש מלחמה בישראל, מלחמת תרבות, מלחמת דת, כן, זהו מאבק לחיים ולמות, לחייה או למותה של הדמוקרטיה הישראלית ואנחנו ננצח. אין לי מילים כדי למחות את עולם המושגים של המלחמה הזאת. שריד: זאת מלחמה, עליכם להבין סוף סוף שזאת מלחמה, מלחמה על תמותה של מדינתנו האהובה. איזו מדינה תהיה לנו מדינה נאורה מתקדמת תרבותית יוצרת, פתוחה, סולידרית וסובלנית או מדינה חשוכה ונחשלת חומייניסטית, מדינה איראנית. בורג: אז יש לזה רק פתרון אחד, הפרדה, הפרדה בין דת ומדינה.
מדוע נמנע ב.גוריון מחוק מיהו יהודי?
מקטע 6 : (00:58)
הרב: חוק מיהו יהודי לא עבר אף פעם למה לא רצו לברר מיהו יהודי כי רק עפ"י הלכה יש יהודי, בלי הלכה אין יהודי, רק עפ"י תורת ישראל יש הגדרה מיהו יהודי. ראש הממשלה הראשון העלה את השאלה מיהו יהודי, מדוע? כיון שבנו עמוס התחתן עם גויה וראש הממשלה הראשון היתה לו נכדה גויה, אז הוא שאל מיהו יהודי? ואז ניסו להגדיר את זה בחוק וזה לא עבר כי זה היה מחייב את כולם שהמדינה יהודית אז זה לא עבר. עכשיו החליטו אפי' בתעודת זהות בושה וכלימה להוריד לאום יהודי, אז אפי' לאומיות של יהודי גם לא רוצים. ישראלי, ישראלי זה דבר אחר, זה האיש החדש שרצו מקום המדינה.
המלך בא לעיר
מקטע 7 : (03:20)
אומר הקב"ה העולה על רוחכם היו לא תהיה, חי אני, כשהקב"ה נשבע, הוא לא צריך להשבע אבל אם הוא נשבע הוא אומר ביד חזקה ובזרוע נטויה, זה הלשונות שהיו ביציאת מצרים כשהקב"ה הכה את המצרים עשר מכות ביד חזקה ובזרוע נטויה, הוא פרק את כל המצרים, הרג בהם, שיטה בהם, התעלל בהם, את אשר התעללתי במצרים, זה ביד חזקה ובזרוע נטויה. בנו הוא אמר שיטפל יותר קשה ובחמה שפוכה אמלוך עליכם, למה? משום שהקב"ה אוהב אותנו, נו אם הוא אוהב אותנו אז למה הוא עושה כך? כת' בנביא עמוס רק אתכם ידעתי מכל משפחות האדמה ע"כ אפקוד עליכם את כל עוונותיכם ואם תרצו לצאת מרשותי ומעבודתי לא אתן לכם רשות בזה אלא אגביר את הגויים עליכם, למה? מלך הגיע לעיר אף אחד לא היה מוכן להכניס אותו לביתו, המלך כעס, יצא יהודי אחד אמר לו אדוני המלך בכבוד תכנס לביתי, ארח אותו, השקה אותו והאכיל רחץ הלין אותו, המלך שמח שמחה גדולה ושכח מן הכאב שהיה כלפי בני העיר. בשעה שלש בלילה היהודי אומר למלך קום, תסתלק החוצה, זורק אותו באמצע הלילה החוצה. על מי יכעס המלך? על אלה שלא הכניסו אותו או על זה שזרק אותו? על זה שזרק אותו, אלה לא הכניסו אותו, לא הכניסו בסדר אבל זה הכניס וביזה אותו. כשהקב"ה חיזר על אומות העולם לתת להם את התורה לא הכניסו אותו לא רוצים לא רוצים תורה, לא רוצים, בא עמ"י אמר לו רבונו של עולם בא, בא, נעשה את התורה, בא. הקב"ה שמח השרה שכינתו, משכן, האכילו אותנו את המן, עשה לנו ניסים ירשנו את הארץ, לווה אותנו. פתאום אנחנו מרימים עוגן ואומרים לו די, עד כאן, מהפכה חילונית תסתלק מכאן, לא רוצים יותר. לא תורה שלך, לא מסורת שלך, שום דבר. הפהפיכה החילונית" של ברק נישואים אזרחיים לימודי אזרחותי, מתמטיקה ואנגלית בכל בתי הספר ביטול משרד הדתות הרב: על מי יכעס?
השמחה של גלות אמריקה
מקטע 8 : (03:27)
אומר הקב"ה בחזקה אמלוך עליכם ואצרוף אתכם בהוציאי אתכם מן הגלות וברותי מכם המורדים והפושעים בי. כשהקב"ה הוציא אותנו לגלות כאבא המגרש את בנו מביתו, למה הוא עשה זאת? בגלל שאבא רוצה לזרוק את הבן? הבן לא הולך בדרך טובים אז האבא מגרש אותו, כמו שהיה ישמעאל ותרא שרה את בן הגר המצרית אשר ילדה לאברהם מצחק, היא ראתה שהוא מצחק אז היא אמרה לאברהם תזרוק אותו אברהם היה לו קשה לזרוק את ישמעאל שהוא אהב אותו אז הקב"ה אמר לו כל אשר תאמר לך שרה שמע בקולה והוא מגרש אותו, מוציא אותו, למה הוא היה מצחק אז במפרשים כת' שהוא היה עובד ע"ז ועוד כמה דברים אבל היה על עוד דבר אחד שהוא צחק, אתם יודעים על מה צחק ישמעאל? ותרא שרה את בן הגר המצרי אשר ילדה לאברהם מצחק, על מה הוא צחק? על הסכמי אוסלו, מצחק זה בגימטריה הסכמי אוסלו, 238 בדיוק. אותו ישמעאל גרשו אותו אבל מה היתה המטרה? בגלל מעשיו, בסוף ישמעאל חזר בתשובה והוא חזר הביתה. הקב"ה כשהוא גרש אותנו לא התכוון לגרש שלא ע"מ להחזיר, הפוך, שנראה כמה גרוע הרחוב, כמה הגלות לא טובה, כמה הריחוק מן השכינה מהקב"ה מהניסים מהטובות שעמ"י היה רגיל להם יחסרו לנו ואז נבקש את אבינו שוב. מה קורה? הקב"ה מגרש, עמ"י יוצא לגלות מאה שנה, מאתים שנה, שלוש מאות שנה, אף אחד לא דופק בדלת, 400 שנה, 500, 600 שנה, 700 שנה 900 שנה, 1200 שנה, 1500 שנה, 1800 שנה, 2000 שנים מחכה הקב"ה, מחכה, מה עשו היהודים? לא רק שהם לא מרגישים שזה גלות אלא עשו מהגלות אמריקה, עשו מהגלות אמריקה, שאיפה ללכת לגלות אמריקה, אי אם גואינג טו אמ. אי. יס, אי ליב אין שיקגו, אתה גר בכפר שלו, באר שבע, שיכון ד', סן פרנסיצקו, יס. גלות, אמריקה, אוי ואבוי, לא מרגישים שום רצון וקירבה להקב"ה
המאורעות הצפויים בסוף הגלות
מקטע 9 : (04:14)
נו, אז מה יעשה הקב"ה? כת' שהקב"ה יוציא את היהודים בקרוב מן הגלות. עוד מעט הריני מודיעכם את ההודעה ואומר לכם את החדשות לפני שיהיו שלא תגידו שהדתיים אומרים רק אחרי, אני מודיע לכם לפני, עוד מעט מכל המדינות יגרשו את כל היהודים החוצה וזה כתוב כאן בפסוקים והוצאתי אתכם מן העמים, אוציא אתכם מן העמים אשר נטמעו שם במחשבה זאת. ביד חזקה אכביד ידי עליהם ואשפוך עליהם חמתי בתת בלב העמים לגרשם ולהוציאם מארצם והוצאתי עד לבסוף שיבואו חבלי יולדה וצרות גדולות בעת קץ ואוציא אתכם מן העמים ביד חזקה, מן העמים הסמוכים וגם אקבץ אתכם מן הארצות הרחוקים שנפזרתם שם בפיזור גדול, וכשאוציאכם מן העמים לא אביאכם אל אדמת ישראל עד שאשפוט אתכם במדבר העמים, שם אקח משפטי מכם ואכלה הפושעים והמורדים שאמצא בכם ואקח משפטי מכם במדבר במקום שאין שם אדם ולא עובר ושב כדי שלא יראו העמים ברעתכם וישמחו. ונשפטתי, שם אתוכח עמכם פנים אל פנים להודיע סרחונכם, לא יניחו לכם לקנות בתים ושדות וגנות, היציאה תהיה בעת קץ כיציאת מצרים וכל אחד ילך אל מדבר אחר בגלות שלו ושם תראו את גילוי השכינה ודיבור ה' פנים אל פנים והוא יתוכח עמכם על חטאתכם כמו שהיה ביציאת מצרים שראיתם את מעשה ה' כי נורא הוא. וכמו שנפרעתי מאבותיכם במדבר בארץ מצרים כך אפרע מכם, אומר הקב"ה, ואניח עליכם את הגזירות שלי ואכניס אתכם במסורת הברית, אאסור אתכם בברית שלא תצאו ממנה לעולם. אבל אומר אני אעביר אתכם תחת השבט כדי שתהיו כפופים לי ולמוסרי. אומר המלבי"ם העשירי תהיה קודש והם ישארו באמונתם ואותם אביא במסורת הברית שיהיה ברית עולם ולא ישובו לחטוא והוא לא יסיר שכינתו מהם אבל תשעים אחוז לא יגיעו לא"י כמו שמעבירים את הצאן והבקר תחת השבט וכת' העשירי יהיה קודש מסמנים אותו כך יהיה. והיום המספרים מדברים בעד עצמם. מספר המתבוללים בארה"ב ובארופה הוא בין 75 לתשעים אחוז, זה בדיוק מתאים רק עשירית יגיע, תשעים אחוז ימותו במדברות העמים וה' ימית אותם שם כיון שלא ירצה שהגויים יהנו במיתתם כמו שהיה בדיוק ביציאת מצרים.
מכת החושך בעת קץ
מקטע 10 : (01:23)
ביציאת מצרים בנ"י התרבו משבעים נפש יעקב ובניו בני ביתו ירדו למצרים שבעים נפש. תוך מאתים ועשר שנים התרבו והגיעו לכחמש עשרה מליון, זה ריבוי לא טבעי, אשה היתה מולידה ששה בכרס אחת, אבל מהחמש עשרה מליון וחמושים עלו בנ"י רק חמישית. ארבע חמישיות שתים עשרה מליון מתו במכת חושך במצרים, ולמה במכת חושך? כדי שלא יראו המצרים שגם הם לקו. אותו דבר יהיה בסוף כת' הן גאלתי אתכם אחרית כראשית, הגאולה האחרונה תהיה כמו גאולת מצרים הראשונה, מה שם חמישית ולא כולם נכנסו גם בסוף כי דור המדבר תמו במדבר בגלל עוון המרגלים, כך יהיה גם בסוף, ז"א אנחנו צפויים למכות גדולות ונאמנות ואז יברור הקב"ה וברותי מכם את הפושעים והמורדים בי.
כבשה בן 70 זאבים
מקטע 11 : (02:37)
אבל יש גם נחמות, יש נחמות אלה שיגיעו יגיעו להר הקודש, יבנה בית המקדש, השכינה תחזור לדור בתוכנו, אז ארצם אומר הקב"ה ותהיה מלחמת גוג ומגוג בארץ ושבעים אומות העולם ילחמו בנו ואנחנו שה, שה מול שבעים זאבים, מה הסיכוי שלנו להשרד, אם אמריקה תתקוף אותנו - מה אנחנו טובים מסאדם? אם הרוסים יצטרפו והסינים וארופה וכל המוסלמים מסביב יש לנו סיכוי? אפי' אם ברק יתן אולטימטום לא יעזור, למה? א"א אפי' עדר שלם מול זאב אחד אבל אם יש רועה לשה אז 70 זאבים יברחו. אם ה' רועי לא אחסר וכך כת' במלחמת גוג ומגוג לא ימות מהם אחד ואעפ"י שיהיו בצרה, יהיה פה פצצות אטום ביולוגיות וכימיות כמתואר ביחזקאל ל"ח ל"ט ובזכריה י"ג י"ד שני שליש מהעולם ימותו, ארבע מיליארד בני אדם, ישארו רק שליש והבאתי את השלישית באש וצרפתים כצרוף את הכסף ובחנתים כבחון את הזהב רק אלה שיחזיקו בהקב"ה ישארו. אין עצה ואין תבונה נגד ה'. זה המהלך בקצרה, מי שחוזר בתשובה ישאר, זה מה שאמרנו
לב מלך ושרים ביד ה'
מקטע 12 : (03:19)
אבל אני רוצה להגיד לכם לא ביבי, לא ברק, לא שרון ולא שרונה, אף אחד לא יעזור לנו משום שהגזירה היא גזירה, חשבנו בעזרת ארבע אמהות שאנחנו נצא מלבנון ויפסק ההרג מהקטל של חילינו אבל לא יעזרו גם שמונה אמהות עכשיו, למה? הקב"ה אמר אתם רוצים לברוח מהגזירה, הרי אני מאותת לכם ע"י זה, אשור שבט אפי, שאני שולח לכם את הגויים להכות בכם זה לעורר אתכם שתתעוררו שאני לא מרוצה ממעשיכם, אשור שבט אפי, הגויים הם המקל שלי שאיתו אני רודה בכם. תבינו, אל תהיו כמו כלבים, כלב זורקים עליו אבן או קרש הוא קופץ עליהם, אין לו שכל של אדם להבין שיש משליך לאבן. כשהקב"ה זורק עלינו את הפלשתינים עם ערפאת צריך להסתכל מי זרק אותם עלינו הרי הבטיחו לנו מזרח תיכון חדש והגיע ערפאת לחתימה, הוא כבר קיבל יותר ממה שהוא חלם, לפחות שני שליש מירושלים העתיקה וכל הגדה ולהחזיר את הפליטים ועוד פיצויים, הכל הוא קיבל, כמה סנטימטרים בשביל יעני להעביר את השלום לפחות, תן להעביר את השלום רגע לפני החתימה לב מלך ושרים ביד ה', הקב"ה מהפך את האטום, הוא מדבדב בשפתיו כמה דבדובים וחוזר בחזרה משאיר את ברק אצל הנשיא הצרפתי מושפל קם והולך ולא חותם, לא חותם, הא? חוזר להיות רב המרצחים לא דיפלומט לא כלום חוזרים למלחמה, מה קרה? מה קרה? לא יכולת להשיג יותר, אין מי שיתן לך יותר גם אם ברק היה בא לא היה עובר אבל לפחות תחתום תאשים את הישראלים הקב"ה מסובב לו את הראש וחוזר בחזרה וחוזרים אחורה את כל השנים ומתחילים במלחמת השחרור הפעם לא של ישראל אלא של הפלשתינים על חשבון מדינת ישראל. מה תגובתך? ערפאת: תגובתי היא: עמנו ממשיך בדרכו לירושלים, בירת מדינתנו הפלסטינית העצמאית. יקבל או ליא יקבל, שיילך לעזאזאל!
מלחמת השחרור הפלשתינית
מקטע 13 : (02:37)
הקב"ה מסובב לו את הראש וחוזר בחזרה וחוזרים אחורה את כל השנים ומתחילים במלחמת השחרור הפעם לא של ישראל אלא של הפלשתינים על חשבון מדינת ישראל. מה תגובתך? ערפאת: תגובתי היא: עמנו ממשיך בדרכו לירושלים, בירת מדינתנו הפלסטינית העצמאית. יקבל או ליא יקבל, שיילך לעזאזאל! הרב: הם לא רוצים רק את השטחים, אל תחלמו על זה, הם רוצים אותנו שוחים לכוון קלינטון דרך הים, אבל אנחנו לא מבינים את הגזירה, חשבנו גורלנו בידינו, נצא מלבנון ויהיה שקט ושתעיזו, תעיזו, תעיזו, אם אנחנו נעבור את הגבול, תעיזו לעשות משהו. עברנו, עשינו גדר, וחוטפים לנו שלושה חיילים אז ברק אומר ארבע שעות אולטימטום! הוא רואה שזה לא יעבור 24 שעות! גם זה נראה לו שלא - 48! ניתן לכם שבוע! עברו כבר חודשיים וחצי והוא התפטר, מה עם כל ההבטחות? מה עם הבטחון? מה עם אני אראה להם? מה עם כל הדברים האלה? גורנישט מיט גורנישט. קבינט כל לילה לא נותן לאף אחד לישון, קבינט, קבינט קבינט קבינט קבינט, נו, ומה? והקבינט מחליט, הקבינט מחליט לא להחליט, בסוף מי החליט? בשביל מה צריך קבינט? הוא ואשתו ושני ילדיו וכוכב יאיר החליטו שהוא יתפטר, פשוט בלי קבינט. שגעת את המדינה, עבדת עלינו בעינים, שחקת טרזאן, מה בסוף? השארת אותנו עם מלחמה בפתח, אבל זה ברק, אתם חושבים שביבי יהיה יותר טוב? לא, כולם מדברים
מגילת אסתר ואזני עראפת
מקטע 14 : (05:13)
אחד מהקהל: אז תהיה אתה ראש ממשלה הרב: לא יעזור גם, לא יעזור, יש רק דבר אחד, רק דבר אחד, הקול קול יעקב אז אין הידים ידי עשיו, ככה היה תמיד, איך היה? תארו לכם שהיום היתה נגזרת עלינו גזירה, לא ברק עומד לבד ולא ביבי לבד, ממשלת אחדות ברק שרון, ביבי, מי עוד אתם רוצים? טומי, שריד, כולם, ביחד, כולם אבל יש גזירה של המן, המן אומר להשמיד להרוג ולאבד את כל היהודים מנער ועד זקן טף ונשים ביום אחד, ביום אחד, מי אומר את זה? נגיד האמריקאים והרוסים והסינים כולם אומרים אנחנו 127 מדינות כמו שהיה בזמן אחשורוש מחליטים מחר מוחקים את היהודים מכל העולם, מה היה עושה ביבי ברק ושרון? הא? מוציאים את הגרעינים מדימונה, מה עושים? מה עושים? מה אפשר להספיק עד מחר? מה אפשר להספיק? מה עשו? בזמנו לא היתה לנו ממשלת אחדות, היתה לנו יהודיה צדקת קראו לה אסתר, בת שבעים, בת שבעים היא היתה, חושבים צעירונת, בת שבעים היה לה דוד קראו לו מרדכי, מרדכי היהודי, מי היה מרדכי היהודי? ראש הסנהדרין, גדול הדור, הת"ח של הדור, מה שקוראים היום הפרימיטיבי והוא אמר לה אולי לעת כזאת הגעת למלכות, כל מה שסבבו מן השמים שאת תהיי בתפקיד זה שנבחר ע"י המלך שושתי נרצחה ע"י בעלה ואת נבחרת למלכה הפך הטבע וההגיון, כל זה מהלך נראה טבעי אבל מיועד להצלת ישראל, אולי לעת כזאת הגעת למלכות, אז דעי לך שאם את לא תעשי מה שמוטל עליך יבוא עזר לעמ"י ממקום אחר אבל עשית שליחותך, מה אומרת אסתר? יש לה בעיה, א"א להכנס למלך בלי שהוא יבקש ומי שיגש שלא ברשות מתחייב בנפשו, אז היא אומרת למרדכי צומו עלי שלושת ימים לילה ויום, כל העם שיקבלו עליהם צום שלושה ימים ושלושה לילות. לצום שלושה ימים ושלושה לילות יהודים יקרים, לקחת את התינוקות של בית רבן שבת"ת, לא בבית ספר ממלכתי, אלה שבת"ת, להגיד תהילים, להתפלל לבורא עולם וה' יושיע והיא נכנסת והמלך מסכים לקבל אותה, הוא רואה שפניה חמרמרו, מה קרה הוא שואל והיא אומרת לו תשמע יש איש צר צורר ליהודים וככה הוא עושה וככה, מה? מי? אז מה לעשות? תעשה משתה תזמין את המן וזה בקיצור ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם והרגו בסוף 75 אלף מהאויבים ועוד כמה מאות ותלו את עשרת בני המן ואת המן תלו על העץ אשר הכין למרדכי והיתה אורה ושמחה לכל היהודים ונהיה לנו מזה חג פורים ואזני המן. אם מישהו היה מציע עכשיו הצעה בואו נצום שלושה ימים, נקח את הילדים גם של הממלכתי ונלך ונתפלל לפני הקב"ה ונבכה ונושע מכל הצרות מה היו אומרים עלינו? פנאטים, מה הם מבינים? אני אומר לכם יהודים יקרים, אם אנחנו היינו מקבלים על עצמנו לחזור בתשובה לאבינו שבשמים שזה מה שהוא מבקש מאיתנו, אם היינו עושים זאת אני מבטיח לכם היה לנו חג פלשתין ואזני ערפאת
האם גורלנו בידינו
מקטע 15 : (01:03)
אבל צריך שהעם ישמע, זה מה שה' רוצה להשמיע, חשבנו גורלנו בידינו, נצא מלבנון, מה עשה הקב"ה? הכניס את לבנון אלינו, אנחנו עכשיו בלבנון, אנחנו מותקפים ע"י הערבים מבחוץ וערבים מבפנים, נוסעים בכבישים טררר טרר יריות בכל מקום, איפה נשמע כדבר הזה? זה בטחון? במי תבטח? ברק יבטיח שהוא יבטיח, הפלשתיני ישמע לו? במי תבטח? ברק יבטיח שהוא יבטיח, הפלשתיני ישמע לו? הפלשתיני לא יחכה בגבעה שמה ויתקוף? הוא לא ישים מטען? הוא באמת שומע לברק? לא, אם יהיה ביבי הוא ישמע לו, לא אם יהיה ביבי, ביבי יבקש, הוא ישמע לו. לא יעזור אם זה גזירה משמים
וחלש ישראל וגבר פלשתין
מקטע 16 : (01:43)
לא יעזור אם זה גזירה משמים אז זה מה שלימדונו חכמים ז"ל, איך נצחו ישראל? היו יוצאים למלחמה היה משה המנהיג הרוחני, איזה מנהיג? שהיה מסוגל להביא עשר מכות על פרעה? זה יותר מפצצת אטום, זה פצצה שקולעת בול במי שהוא אומר, זה לא פצצות מצרר במי שפגע פגע, הוא אומר כל הבכורות בחצות לילה אז זה כל הבכורות בחצות, אין פצצה כזאת, עוד לא המציאו דבר כזה פצצה שמאתרת בכורים, אין דבר כזה, זה היה משה. אבל כשהם צריכים להלחם בעמלק מה הוא עושה משה? מרים את ידיו, כשמשה מרים את ידיו וגבר ישראל, הוריד את ידיו וגבר עמלק. מה זה? הוא מרים ידים הוא מוריד ידים זה מה שקורה? וכי ידי משה נוצחות? אלא בשעה שהוא מרים את ידיו עיני ישראל לאביהם שבשמים ובשעה שעיני ישראל לאביהם שבשמים נוצחים, אבל אם לא מסתכלים למעלה לאביהם שבשמים, סומכים על כוחי ועוצם ידי וטנק מרכבה ומטוס כפיר ועוד כמה דברים אז וחלש ישראל וגבר פלשתין, לא הכח ינצח, כשיש גזירה צריך לדעת על מה היא באה וצריך לדעת איך מפייסים את הקב"ה. מי שזורק את הפלשתינים עלינו צריך להשתכנע שראוי להפסיק את הגזירה. עם כח לא נשכנע את הקב"ה יש לו כח יותר מאיתנו.
"לו עמי שומע לי כמעט ..."
מקטע 17 : (01:00)
הקב"ה אומר לנו טפשים, בנים טפשים, לו עמי שומע לי ישראל בדרכי יהלכו כמעט אויביהם אכניע, כמעט כמו מעטים ככה כלום. אנחנו מוקפים מאתים חמישים מליון מוסלמים מסביב, בגבול שלנו, מאתים חמישים מליון, אם הם תורמים יריקה, כל אחד תורם יריקה אנחנו טובעים. הקב"ה אומר אל תדאגו אני אומר לכם לו עמי שומע לי, תשמעו לי, ישראל בדרכי יהלכו אני כמעט אכניע את האויבים שלכם, בשביל מה לכם להתאמץ? בשביל מה מלחמות? יש לי חוב גדול איתם
זכות ישמעאל בא"י
מקטע 18 : (01:50)
א-ל נקמות ה', א-ל נקמות הופיע הנשא שופט הארץ השב גמול על גאים, הקב"ה מחכה לרגע שיוכל להחזיר לאומות העולם שחטאו וטרחו ורצחו. לי נקם ושילם לעת תמות רגלם, יש זמן לישמעאל בזוהר הק' כתוב יש אחיזה בא"י, למה יש לישמעאל אחיזה? כי א"י הובטחה לא"א בזכות המילה וישמעאל הוא גם הבן שלו אבל היא הובטחה בזכות הברית, בזכות הברית, נצטוה אברהם על הברית, אז גם לישמעאל יש אחיזה בא"י בזכות הברית אבל הזוהר הק' מגלה שהאחיזה של ישראל בא"י תהיה עד אחרית הימים ובאחרית הימים תפוג, למה? כיון שאין המילה שהם עושים היא המילה הראויה לזרע אברהם, הם לא עושים פריעה מה שאנחנו עושים והם גם דוחים את המילה לגיל 13 ואינם מלים בגיל שמונה ימים לכן המילה שלהם פגומה, אחיזתם בא"י תפגם באחרית הימים ותעבור לישראל, אבל זה כשהקב"ה יתן לנו את הארץ, הוא יתן לנו ע"י משיח צדקנו ולא אנחנו נקח אותה בכח כי האחיזה שלהם בא"י היא מתוקף המצוה של המילה
הפתרון למהפכה הערבית
מקטע 19 : (01:21)
אז לא יעזור שום תכנונים ושום אחדות ושום ממשלה, כלום לא יעזור, רק זכויות, אם נעשה זכויות לעמ"י, אנחנו העם הפשוט, הרגיל, אם נחזור לאבינו שבשמים במעשים אמיתיים נשוב לבית אבא, למסורת האמיתית, נקיים מצוות, נפנה לאבינו שבשמים, נתפלל אליו, נבקש ממנו רחמים אב הרחמן יענה לנו. הקב"ה לא רוצה בכח, לא בשוקי האיש, לא ברכב ולא בסוסים כי אם בשם ה' נזכיר, אם נזכיר את שמו יתברך, נבקש ממנו את הישועה אז החסד יסובב אותנו, הבוטח בה' חסד יסובבנו, אתה בוטח בבשר ודם נאמר עליך ארור, ארור האיש אשר שם בבשר זרועו. אלא מה? רק אבינו שבשמים, אז אנחנו נמצאים במצב קשה לכן כל יהודי וכל יהודיה מצוה שידעו את הדברים טרם בואם וטרם יהיו
טעותם של הדתילונים
מקטע 20 : (02:29)
יש עוד דבר, יש בינינו חברה טובים, בעינינו הם טובים, בעיני ה' הם לא טובים קוראים להם דתילונים, מה זה דתילונים? יהודים טובים, הולכים לבית כנסת, עושים מצוות אבל גם עושים עברות, עושים עברות, עושים מעשה גויים, מתדמים לגויים, מכניסים טמבלויזיה, קוראים עיתונים, עושים כל מיני דברים שהקב"ה לא חפץ בהם, מתחברים בקיצור לאומות העולם לדרך שלהם לתרבות שלהם וכו'. מה אומר הקב"ה? אומר הקב"ה הואיל ואם אינכם שומעים אלי מוטב לעבוד עבודת כוכבים לבד. מה פרוש? הפסוק אומר דבר איום ונורא, הפסוק אומר שעמ"י הקב"ה אומר להם שילכו לעבוד ע"ז, איש גילולם לכו עבודו באחר אשר אתם אינכם שומעים לי, באחר אשר אתם אינכם שומעים לי, מה פרוש? יש אדם שומר תורה ומצוות אבל מצד שני עושה עברות, יום אחד הוא מקבל מכה, למה הוא מקבל מכה? על העבירות שהוא עשה, כמובן לא על המצוות אבל הרואה מה רואה? אדם עם זקן יכול להיות גם עם פאות והוא מקבל מכות, הוא מקבל יסורים אז הוא שואל נו הנה זה תורה וזו שכרה? אבל לא יודעים מה אדם עושה בסתר, לא יודעים מה מעשיו בחשיכה ולא יודעים מה הוא עושה אפי' בגלוי אז מה נהיה? חילול ה', שאומרים שהקב"ה מכה כביכול בלי הבחנה. אומר הקב"ה אתם לא בוחרים בי? לכו ותעבדו ע"ז, תנצלו מחילול ה' שהוא חמור מכולם אבל אל תטעו את ישראל ויחשבו שבגללכם אני לא עושה את הצדק, משפטי ה' אמת צדקו יחדיו. אתם מתארים לכם דבר כזה? יש אנשים שחיים באשליה שבאמת הם בסדר, הנה אני הולך להתפלל עושה פה שם וגמרנו מספיק, אבל שאר הדברים הוא חי כמו גוי.
"והיה כאשר תריד ופרקת עולו"
מקטע 21 : (01:18)
אחד מהצדיקים בירושלים קראו לו הרב שלמה אוזבין זצוק"ל, הוא בדור הקודם, גם עליו זרקו ערבים אבנים בשעה שנסע במכוניתו, הוא לא היה נהג נסעו איתו אנשים והוא אמר לא לחשוש ואכן לא קרה להם כלום, שאלו אותו על מה סמכת? אמר להם דעו לכם אין לגוי שליטה על יהודי רק אם יש ליהודי צד של גויות הגוי שולט עליו, אם אין ליהודי צד של גויות אם יהודי כמו שיהודי צריך להיות הוא לא יכול עליו למה? כי ה' הבטיח ע"י הברכות של אבותינו הקדושים והיה כאשר תריד ופרקת עולו, אם עמ"י יורדים מהמצוות, לא עושים מה שצריך אז יש לעשיו את הכח לפרוק את העול שנתברך ביעקב מעל צוארו ולשלוט ביעקב. אם אתה יורד מדת יהודית ועושה מעשה גויים אז יש לו ברכה שהוא ישלוט עליך.
"וראו הגוים כי שם ה' עליך"
מקטע 22 : (01:12)
כת' וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך ויראו מפניך, יראו ממך, ז"א אם יהודי הולך עם תפילין כמו שכתוב ורואה אותו הגוי, מפחד ממנו, אז אמרתי עצה, בואו נוציא כמה יהודים עם תפילין לפני הפלשתינים והם יברחו. מי מוכן ללכת עם תפילין על הראש מול הפלשתינים ולסמוך על מה שכתוב בפסוק? אלא מה כתוב כאן? כת' בספרים הקדושים וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך זה התפילין ויראו ממך, למה הם יפחדו ממך? אם שם ה' הוא עליך, ה' הוא באמת מעליך ואתה מרגיש מתחתיו ואתה הכל עושה כשהוא מעליך מלך ואתה עבד שלו מתחת, כשאתה כזה יהודי ששם ה' עליך אז כל הגויים יפחדו ממך
הפני יהושע והאריה
מקטע 23 : (02:23)
ואנחנו יודעים מעשים נוראים. הפני יהושוע זצוק"ל פעם הלך לבית הכנסת בבוקר עם טלית עם תפילין והוא הבחין שאין אנשים ברחוב אז הוא שאל מה קרה. אחד האנשים שרץ אמר לו הרב לא שמע? אריה ברח מגן חיות, אמר לו אריה ברח? הסיר את הטלית מעל ראשו, התפילין בלטו ונתקל באריה, האריה ראה אותו הסתובב וברח והפני יהושע התחיל לרדוף אחריו והאריה ברח, מעשה שהיה עם הפני יהושע. למה? שאלו אותו למה? הרי בתורה כת' מוראכם וחתתכם יהיה על כל חית הארץ ככה נאמר לאדם הראשון שכל החיות וכל הבהמות כל העופות וכל הדגים כולם יפחדו מהאדם כי האדם נברא בצלם אלוקים, אדם נברא בצלם אלוקים. כשראו המלאכים את האדם הראשון חשבו שהוא הקב"ה, אמרו לפניו קדוש כי הוא נברא בצלם אלוקים, אבל כיון שהאדם חטא נתמעטה קומתו והוא איבד קצת מצלם האלוקים וממילא הברכה של חתתכם ואימתכם תהיה על כל חית השדה שהם יפחדו מכם ירדה ונמוגה מכמה בעלי חיים שהם מפחידים אותנו בגלל החטא ואנחנו פוחדים מהם אבל שאר בעלי חיים עדין מפחדים מאיתנו, זה מאותה ברכה. הפני יהושע שאלו אותו למה למה הוא הלך הרי יש סכנה אריה אריה, הוא אמר להם תשמעו - אריה מלך החיות, אדם הוא יותר מאריה אבל אם באדם יש צד של בהמיות אז מלך החיות שולט על הצד הזה, הוא יכול עליו אבל אם האדם הוא אדם כמו שנברא בצלם והוא מקיים את כל המצוות אריה פוחד ממנו כמו שבטבעו האמיתי.
אור החיים הקדוש בגוב האריות
מקטע 24 : (02:17)
אור החיים הקדוש ר' חיים אלעטר זצוק"ל היתה גזירה הוא היה חייט, המלך שלח שיתפור בגד לביתו והוא לא הסכים כי היה לו כלל כל זמן שיש לו מעות בכיסו הוא לא עובד, הוא בוטח בה', יגמר הכסף עובד. בשביל מה כסף? בשביל לחיות, בשביל מה לחיות? בלשבי ללמוד, יש לי כסף אני לומד, בא המלך אומר קח עוד כסף אכפיל אשלש כל מחיר אבל הוא אומר אני לא צריך אני לומד. כשלא יהיה צריך, שלח המלך אמר אם לא יסכים אמיתהו, אור החיים לא זז ממקומו לא מסכים, יש לו כסף לומד. לקח אותו המלך והכריז לכל העולם אני מכניס אותו לגוב האריות וכל העם מוזמן לראות את היהודי החצוף שהעיז פניו כנגד המלך. הרעיבו אריה שלושה ימים לא נתנו לו לאכול, שמו את אור החיים הקדוש באמצע האיצטדיון, זה מעשה לפני 250 שנה מפורסם במדינות טורקיה, שמו מגיע עד לאור החיים הקדוש וכמו כלבלב עומד לא עושה שום דבר. משליכיים עליו חפצים לעורר אותו שום דבר לא עושה. המלך ראה את הדבר הזה הבין שזה אדם קדוש לקח אותו משנה לו והוא עזר ליהודים בתקופתו בכל מה שאפשר בארצות טורקיה. זה אור החיים הקדוש לפני 250 שנה. הפני יהושע פחות או יותר אותו זמן, אני מדבר אתכם על יהודים קרוב אלינו. יהודי שהוא מאה אחוז שום דבר לא יכול עליו. יש מעשים מהגמרא נפלאים ג"כ
הגוי לימד את הרב מה זה יהודי
מקטע 25 : (01:57)
אבל בכל אופן צריך לדעת דבר אחד, הקב"ה רוצה מאיתנו כבנים שלו שנייצג אותו בדרך נאותה אבל אם אנחנו מוחקים את הלאום מתעודת זהות ומתביישים שאנחנו הבנים של הקב"ה בושה וכלימה, למה להתבייש, תשאלי את ברק מכוכב יאיר, כן, צריך לשאול אותו. אז אני רוצה שתבינו היה גוי אחד, סיפר לי הרב אליעזר בן דוד סיפר לי שהוא הלך בארה"ב בניו יורק, עבר שמה גוי, ראה אותו, שעה שראה אותו הגוי והבין שהוא יהודי התחיל לרעוד. שאל אותו למה אתה רועד? אמר לו אתה יהודי נכון? אז הוא אמר לו כן, אני יהודי, מה יש? אומר במדינתנו אין יהודים, אנחנו רק שמענו עליכם וקראנו בתנ"ך. מעולם לא ראינו יהודי, פעם ראשונה הזדמן לי לראות יהודי ועליכם כת' שאתם בים של הקב"ה, פעם ראשונה שאני פוגש בן של הקב"ה ואני עובר עם מחשבה בראשי שאני הולך ברחוב אני יודע מה מחשבותי אבל מענין אותי כשבן של מלך מלכי המלכים הולך ברחוב על מה הוא חושב? ודאי שהמחשבה שלך לא כמו שלי. אומר הרב אליעזר בן דוד בושתי וגם נכלמתי הגוי אמר לי מוסר מה אני כיהודי צריך לחשוב בשעה שהולך ברחוב, ודאי לא כמו גוי.
סיומה הקרוב של מלכות אדום
מקטע 26 : (02:05)
אחד המשגיחים אתם יודעים עכשיו יש מחלוקת מי יהיה נשיא המדינה הבא בוש או גור, גור או בוש, בוש או גור, גור או בוש, גור בוש, גורבוש גרבוש, גרבוש גורבוש, לא יודעים מה יהיה שמה. אחד מהרבנים אמר מה קרה אף פעם לא היה דבר כזה, אף פעם לא היה דבר כזה, איך זה קורה פתאום שיש בעיה כזאת? אז הוא מסביר כיון שבאחרית הימים מלכות הימים תפסק מלכותה כמו שנאמר לדניאל על ארבע חיות שיהיו ברמז זו מלכות רביעית מלכות אדום שהיא תפסק וכמו יעקב אבינו בחלום בסולם שהוא ראה מלאכים עולים ויורדים בו שהראו לו את המלכויות שיהיו בבל יון מדי ואדום אז ידוע שתחלש המלכות בסוף ותפסק כמו שכת' ידו אוחזת בעקב עשיו, יעקב אבינו תיכף ומיד איך שהוא יוצא הוא מחזיק בעקב של עשיו מה פרוש? כשעשיו מפסיד את המלכות מיד יעקב עמ"י זוכה למלכות שחוזרת על כל העולם כמו שהיה מימי ביהמ"ק, אז הוא אומר כיון שמלכות אדום עומדת לסיים את התפקיד אין כח לשר שלה למעלה, כידוע לכל מדינה ולכל אומה יש שר למעלה, מלאך שבה, המלאך שלנו זה המלאך מיכאל, המלאך של עשיו זה הס' מ' בכבודו ובעצמו, השר של עשיו. כשתחלש המלכות שלו לא יוכל להמליך באופן ברור וחד את האדם שלו, אז רואים את הבלבול כחודש ימים רק לספור עוד פעם מי מה מי מה מי, מה הולך פה?
הסוף הקרב והמפתיע
מקטע 27 : (02:18)
יהודים יקרים צריך לדעת אנחנו קרובים מאד לסוף, קרובים מאד לסוף אז צריך לדעת דבר אחד, לא יעזור לנו שום דבר, אנחנו צריכים להבין אנחנו נמצאים בסוף, בסוף והוא קרוב מאד, מהיר מאד ומפתיע מאד, לא הרבה אנשים יהיו ערוכים ומוכנים. בשעת בהלה, בשעה של פחד, בשעה של מלחמה אנשים לא יוכלו לכלכל את מעשיהם כראוי. הפאניקה, האבידות לא יתנו לאדם לחזור בתשובה בצורה מסודרת, לכן יפה שעה אחת קודם ועוד יותר טוב שלא נצטך לזאת והקב"ה הוא יטפל באומות העולם ולא אנחנו. המעשה הידוע היתה תרנגולת לבנה שהתלכלה לבעלים שלה, חזרה עם בוץ לבית הוא רוצה לנקות אותה יש לו שתי ברירות, הוא לוקח אותה נותן לה חבטות בשביל לנער מעליה את האבק והחול, יש שיטה אחרת שהוא מכניס את האצבעות בין הנוצות ומוציא משמה את הגרגירים ויש שיטה שלישית שהיא תגיד לו רגע, היא תעמוד על השולחן ותעשה לבד פררר ותוריד מעליה את כל האבק, כך אומר הקב"ה התנערי מאפר קומי, לבשי בגדי תפארתך עמי, למה לכם שאני אתן לכם חביט חביט? סואיט סואיט, בשביל מה? קומו, תתנערו מהעברות לבד, תסירו מעליכם את כל השיקוצים ותחזרו לאביכם שבשמים ואני אגאל אתכם תיכף ומיד. הרב מברך ברוך... שהכל. כן, שאלות בבקשה, תזכרו רק שאמרתי לכם את החדשות
אליהו הבצורת ונביאי הבעל
מקטע 28 : (04:08)
ש. כבוד הרב, כשהקב"ה יחזור אלינו שובו אלי ואשובה עליכם, נכון? קודם כל שיקח ממנו את כל הנסיבות, כל הבלאגן שיש בחיים, כל הצרות כל המניעות שיש לנו באותו רגע, שהוא ישיב אותנו אליו שובו אלי ואשובה אליכם, אנחנו אומרים השיבנו ה' אליך ונשובה, יש את הויכוח הזה, קודם השיבנו, קודם תשיב אותנו, תמנע ממנו את כל הצרות שאנחנו מתמודדים יום יום, את כל הקושיות וחס ושלום את המלחמות היום יומיות ואז בכיף, בקלות יותר אנחנו נשוב אליו. הרב: בא אגלה לך סוד, הקב"ה נתן לנו פרקי זמן לחשוב רבים. מאז קום המדינה כבר עברנו למעלה משש מלחמות לפחות רציניות, כן? והיה פסקי זמן לחשוב, לא חשבנו טוב, חשבנו הפוך. ככל שנדחקנו למלחמות פנינו לאבינו שבשמים, ככל שהשתחררנו מהמלחמות ונצחנו בהם הרגשנו כוחי ועוצם ידי וזנחנו את הקב"ה, סגדנו לאדם וביזינו את הקל, זאת הבעיה, וישמן ישורון ויבעט, אם תהיה הרוחה, אם ימצאו פה מחר מכרות פחם, אם ימצאו פה במעמקים בארות של נפט, אם יהיה פה כסף מהי טק המדינה הזאת חס ושלום תמרוד במלכו של עולם ברגע. אם כשאנחנו תפרנים ושותים מים מתחת לקו האדום במטר כבר מהכינרת, אנחנו מורדים בהקב"ה ככה ובצורת כבר כמה שנים ומלחמה והכל ומכריזים בערב ר"ה מרד באלוקי השמים מה יהיה כשתהיה הרוחה? כשאליהו הנביא אמר לנביאי הבעל ולאחאב ואיזבל אתם אומרים שאני עוכר ישראל? בואו, בואו נעלה להר הכרמל תבואו אתם נעשה מזבח, כל אחד יזבח לאלוהיו ונראה. אם האלוקים הוא האלוקים אז נלך אחריו, אם הבעל, נלך אחריו, בבקשה הנה אני מוכן. עשו נביאי הבעל ולא הצליחו, עשה אליהו אמר ה' ענני ה' ענני ירדה אש מן השמים וכולם ראו את האמת אבל כת' כת' ששלוש שנים לפני כן גזר אליהו שלש שנים שלא יהיה גשם, למה לא יהיה גשם? הרי אם יכולת לעשות את זה בהר הכרמל, למה צריכים למות בני אדם ובקר וצאן מרעב? תעשה את זה מיד ותגמור תוכיח לכולם, תכנס לסי.אנ.אנ. תודיע את האמת ונגמור. לא, אם היה עושה את זה אליהו הנביא בשעה שכולם שבעים, היו אומרים לו אההה תרגיל, כל הדתיים יודעים את זה כורסא דונרא, עשה, הסתכל בספר עשה ככה מקובל בטח לא יודע מה. לא, זה אומרים כשבעים, כשרעבים, כשאין לחם, כשאין מה לאכול כשיש צמא אין תחרויט, אין תאוות אין הנאות לא רואים בעינים רק את האמת. מה קרה? ברגע שהם ראו את האמת שהוא צדק הם שחטו ארבע מאות נביאי הבעל שהטעו אותם וששלוש שנים הם רעבו וצמאו בגללם אבל אם היה הכל מתוך רווח לא היה לכן שלוש שנים מנע אליהו גשם בשביל שיהיו פנויים להתבונן.
מדוע נמשלו ישראל לזית
מקטע 29 : (01:34)
זאת הבעיה, למה עמ"י נמשלו לזית? זית הוא משובח, מה יוצא ממנו? שמן, שמן זה המשקה הכי משובח, שמן תמיד הוא למעלה מכל המשקים, תערב שמן עם כל משקה בעולם הוא צף למעלה, למה? ישראל הם למעלה מכל האומות, הם השבח הגדול שיש אבל זית בשביל לקבל ממנו את השמן צריך לכתוש אותו. יהודי עד שאתה לא כותש אותו לא יוצא ממנו היצהר, זאת הבעיה. שואלים חכמים למה רואים בעינים דרך השחור, דרך האישון, למה לא רואים דרך הלבן? למה דרך השחור? כי רוב בני האדם רואים רק אחרי שנהיה להם שחור בעינים, זאת הבעיה, אז לצערנו הרב הקב"ה אומר שובו אלי אז אני משתדל לעשות את זה, יש ב"ה כבר מליון חוזרים בתשובה בישראל, אבל, אבל התאריך דוחק כנראה והקב"ה מחכה ותש"ס היתה צריכה להיות כבר שנת גאולה והיינו יכולים להגאל אבל במקום להכריז על מלכות שמים מהפכה חילונית
אנחנו אשמים בחטאיו של ברק?
מקטע 30 : (02:30)
אבל התאריך דוחק כנראה והקב"ה מחכה ותש"ס היתה צריכה להיות כבר שנת גאולה והיינו יכולים להגאל אבל במקום להכריז על מלכות שמים מהפכה חילונית נו אז מה אתם רוצים שיהיה? מה אתם רוצים שיהיה? אז מקבלים והעם לא יתנגד מאמא, אני לא שמעתי אותך צועק על המהפכה החילונית, לא ראית, מי ישמע אותך? כשלא יהיה לך מה לאכול ישמעו אותך, ועוד איך ישמעו, כשיקחו לך את הבית ישמעו אותך, כשלא יתנו לך ברז לשתות ישמעו אותך אבל כשלוקחים לך את הרוחניות לא שומעים אותך. אם לוקחים את הגשמיות כולם דופקים הופכים שולחנות הולכים מפרקים את הזה עולים על בריקדות, לוקחים את הרוחניות עוד יותר טוב איזה יופי, אין סידורים, א"א להתפלל, מצטער, אי אי אי אי אי זה הבעיה אחד מהקהל: ברק לא אמין הוא כל פעם מאיים הרב: מי ברק? עזוב את ברק, אתה צריך להיות רעב, אתה צריך להרעים בקולך, ללכת ממקום למקום להפיץ את האמונה את התורה, לקחת קלטות להעביר לחלק ממקום למקום לדבר לשכנע בלי להפסיק אבל אתה סומך שיש כאלה שיעשו את זה בשבילך. א.: לא, אני לא סומך על אף אחד, אתה אומר שה' כאילו מעניש אותנו בגלל שברק אמר שצריך... הרב: לא, בגלל שאנחנו שותקים א.: אבל ברק הוא לא אמין תראה מאים מאים הרב: ברור, מי בחר בו בחמישים ושבע אחוז, אני? א.: אני לא בחרתי בברק הרב: ברור, אבל חמישים ושבעה אחוז סמכו את ידם עליו ורוצים מהפכה חילונית והאחרים, האחרים לא התנגדו כשהוא אמר מהפכה חילונית, לא שמענו את היתרה צועקים חס ושלום, לא ניתן, לא תפרק לנו את היהדות, 3300 שנה אתה לא יכול לזרוק לזבל, אין דבר כזה, לא שמעתי אף אחד. א.: כי אף אחד לא מתיחס אליו, הוא לא שווה כלום הרב: אי אי אי כשסגרו את המשרד הדתות מי צעק? נו באדי א.: יש את ש"ס הרב: יש את ש"ס, בטח, כח 17, איווה.
הרב אמנון יצחק לראשות הממשלה
מקטע 31 : (02:19)
א. אז אמרתי לך תהיה אתה ראש ממשלה, יש לך פה מכל האולם מנדט הרב: כן, הוא אומר שהוא מציע אותי להיות ראש הממשלה, רגע אני חכה אני אבדוק, רגע אני אבדוק רגע ב. החוק גם יאשר לך את זה הרב: כן, עכשיו יעבירו את חוק ביבי שאפי' אזרח יכול להיות אז גם אני אפתיע אתה אומר, אני אגיד לכם משהו יהודים יקרים, אני אסביר לכם יהודים יקרים, בא, בא נשאל, אתה יודע מה אתה אומר, כן, מי מוכן שאני אהיה ראש הממשלה שירים את היד. בואו אני אסביר לכם דבר אחד אם אני הולך להיות ראש ממשלה אני מבטיח לכם שתהיה אחדות בעם, אתם יודעים למה? אני אגיד לכם למה, לא, אתם לא מבינים למה, מהפחד של המפלגות, כולם יתאחדו נגדי, בטח הם מפחדים, אתם יודעים למה הם פחדו? אם אתם זוכרים מתי ברק הכריז על המהפכה החילונית? יומיים, יומיים אחרי איצטדיון טדי. כשהם ראו שיהודי אחד יכול להביא שלושים אלף איש לאיצטדיון לא זמר ולא כלום, לא שחקן כדורגל, לא פלא ולא ראש ממשלה, מה ראש ממשלה, ראש ממשלה יבוא לאיצטדיון הוא יהיה לבד אבל זה צריך להבין זה מפחיד אותם, כ"כ הרבה חוזרים בתשובה, למה הם מביאים את כל הגויים מרוסיה? למה הם מביאים אותם, אתם יודעים למה? בשביל שיהיה מי שיבחר והמאזן הדמוקרטי ישאר שלהם ולמה גויים? משום שגויים א"א להחזיר בתשובה אז ממילא לא תוכל לשכנע אותם תמיד ישארו בצד של החילונים
סיני חוזר בתשובה
מקטע 32 : (00:32)
אבל הם לא יודעים שגם גוים חוזרים בתשובה. סיני אחד בב"ב חאפר חאפר על מונית, הבן שלי עלה נוסע איתו והוא שומע קלטת שומע קלטת, הוא שואל את הבן שלי אתה מכיר אותו? אז הבן שלי צוחק ואומר לו כן מכיר. למה אתה צוחק? אומר לו זה אבא שלי, אומר זה אבא שלך? אומר לו כן, אומר אתה יודע אני בגללו יהודי, סיני עם עינים מלוכסנות
הרב אמנון יצחק באוטובוס הגוי
מקטע 33 : (01:04)
לפני כמה ימים חזרתי מארה"ב ספרתי להם איפה אמריקה ואיפה הגולה אבל כשחזרתי משם פגש אותי יהודי בבית כנסת בבוקר אמר לי תשמע אני חוזר עכשיו מטיול. נסענו מהונגריה לרוסיה באוטובוס של גוי, מה עושים כשנוסעים הרבה זמן? לוקחים קלטות שלך, שמנו באוטו, אנחנו שומעים צוחקים נהנים הכל, אחרי כמה שעות הרגשנו שאנחנו מגזימים, הגוי הזה סובל, שומע אחד מדבר בעגה שהוא לא מכיר, כולם צוחקים הוא לא מבין, פעם עולה בטון פעם יורד פעם צוחק פעם ככה אולי אנחנו מפריעים לו אולי הוא רוצה קצת שקט, תאר לך אני הייתי נוסע באוטובוס אני נהג שומע סינית כל הזמן צ'יצ'צ'צ'צ'י, הייתי משתגע זורק את הנוסעים, אמרו אולי אולי זה מוגזם אז אמרו לו סליחה אתה רוצה אולי שנפסיק? הוא אמר לא לא, זה בסדר, כל מי שנוסע איתי שם את זה.
אלף איש בב"ש
מקטע 34 : (00:32)
אבל אני אגיד לכם באמת זה מפחיד ב"ה הרבה יהודים מתקרבים לאבינו שבשמים, אפי' בכנס בחירות קשה לארגן ציבור כ"כ גדול וקדוש שמצטרף לערב כזה למעלה מאלף איש כן ירבו כהנה וכהנה, וברור שחלק לא הגיעו בגלל שיש להם עיסוקים יותר חשובים אבל אני אראה לכם קצת אשמח אתכם איך זה נראה באיצטדיון טדי וממה פחד ברק.
ההכנות לארוע טדי (עד לנחיתה)
מקטע 35 : (10:29)
סרט המראה את ההכנות לאיצטדיון טדי יש אמונה לא נכנע מלאו לנו שלוש עשרה שנה כולנו נשא אל שמים תפילה כי זוהי לנו רק ההתחלה. המלאך רפאל אם רוצים אז הוא גואל האם רוצה אתה ילדי אני אותך שואל יש אמונה לא נכנע מלאו לנו שלוש עשרה שנה כולנו נשא אל שמים תפילה כי זוהי לנו רק ההתחלה אין לי כרטיסים תסתכל כל האולם מלא אנשים יש עוד אלפי אנשים שאין להם מקום להכנס בא נשמע איך נשמעים עשרים ושתים אלף שרים את זה יש אמונה לא נכנע כשרואים את הקהל העצום והאהדה הגדולה לאמנון יצחק אני חושבת שזה דברים שמדברים בעד עצמם, משמע משמע שכל מה שיוצאים נגדו זה בדיוק להפך וכל מה שהוא אומר זה אמת. אמנון יצחק הוא האדם היחיד שיכניס את האהבה ואחוה ואהבת חינם בכל עמ"י ואנחנו נחזק את ידו בכל מה שמשתמע מכך יש אמונה לא נכנע מלאו לנו שלוש עשרה שנה\ כולנו נשא אל שמים תפילה\ כי זוהי לנו רק ההתחלה כל מי שלא נכנס עדין מהמגרש לאיצטדיון יכנס מהשער המזרחי בלבד, כל מי שנמצא בדרכו פנימה יכנס, השער המערבי סגור. קהל נכבד, הרב אמנון יצחק יהיה איתנו כאן בעוד דק' אחדות הוא ינחת עם המטוס למרכז המגרש עם ספר תורה חדש שנכתב במשך ארבע שנים ע"י סופר מומחה ירא שמים. ספר התורה הזה ישמש את ארגון שופר לסופי השבוע שהוא עורך ומקיים ברחבי הארץ. ישמח משה במתנת חלקו. הפייטן אפרים יגודיוב. הפייטן אפרים יגודיוב שר: ישמח משה במתנת חלקו מה קראת לו עבד נאמן קראת לו.
אין הקומץ משביע את הארי
מקטע 36 : (01:56)
זהו, עמ"י צמא, אין מקום באולמות, אתם רואים יהודים עומדים שמה בסוף אין מקום בכסאות, ברוך ה', יהודים רוצים יהדות אבל מה, אנחנו לא יכולים להגיע לכולם לצערנו הרב, יש לנו חומר נפלא, טוב, קלטות טייפ, וידיאו, סי.די, חילקנו בחמש שנים האחרונות עשר מליון קלטות, אין היום מקום בעולם שלא שמעו קלטת אחת או שתים אבל זה עדין לא מספיק, צריך מסות, כמויות, כמויות. קרית גת חלקנו עכשיו לפני שלושה שבועות ארבע קלטות בכל דירה בשקית, על הדלת כמו שמחלקים ספרי טלפון. בגילה פעמים חילקנו קלטות שם, חצי מליון רק בחצי שנה האחרונה אבל זה לא מספיק, אין הקומץ משביע את הארי, צריך עוד עוד עוד לכן יהודים מתבקשים מכספי מעשר שלהם שיפרישו קצת כסף עשר דולר, חמש עשרה דולר, שש דולר, עשרים דולר, חמישים דולר, כמה שיכולים לחודש לתת לתרומה לחלוקת קלטות בוידיאו, ברחובות, בצמתים, על המגבים במכוניות, בתיבות בדואר, בכל מקום שרק אפשר, אפשר גם לקבל את הקלטות ז"א אדם יתן כסף יקח את הקלטות בעצמו, מחיר קלטת שקל, שקל להציל משפחה בשקל, זה מה שנתבקש זה הכל אז מי שירצה בעז"ה יתברך ימלא פה הוראת קבע הערב בעז"ה תהיה לו זכות גדולה ביותר כי אנחנו זקוקים מאד לגאולה, לא יעזור לנו כלום, אף אחד לא יושיע אותנו, רק אבינו שבשמים וזה ע"י ריבוי זכויות ומצוות.
כח האחדות
מקטע 37 : (01:55)
מישהו אמר לי אחרי האיצטדיון עוד לפני שהתחיל הכל אמר לי אין לך מושג כמה מליוני גזירות התבטלו מעמ"י בגלל האיצטדיון. למעלה ממליון איש אמרו שמע ישראל באותו ערב ביחד, למעלה ממליון איש, זה היה באינטרנט בוידיאו בכל העולם, זה היה באודיו באינטרנט בכל העולם, זה היה בשבע ערוצים כולל ערוץ שבע וקול חי בארץ, זה היה בכל תחנות הלווין בארץ. בירושלים וב"ב אין יוצא ואין בא, כולם מרותקים. אתם מתארים לכם? הייתי באוסטריה ושויץ לפני כמה זמן, אנשים ארבעים אחוז מהציבור שמה ראה באינטרנט. שאלתי את היהודי איך אתה יודע? הוא אומר כשהגעתי בבוקר לבית הכנסת כולם דיברו על זה, הם ראו את זה, אתם מתארים לכם מה אפשר לעשות? מהפכה שלמה אמיתית יהודית, יחודית, אבל זה אם אנחנו כולנו נהיה אגודה אחת. כשאנחנו אגודה אחת א"א לשבור אותנו אבל אם אנחנו כל אחד בנפרד זה קל. חבילה של קש אפי' גיבור לא יכול לשבור אבל אם מפרידים כל קש בפני עצמו, אפי' חלש יכול לשבור. כשאנחנו לא אגודים ביחד קל עלינו אבל כשאנחנו ביחד וביחד עושים אותם דברים למען שמו יתברך אף אחד לא יכול עלינו, שום אויב ושום צר לא יוכל עלינו, לכן הציבור מתבקש ככל שיוכל הערב להרים את תרומתו בהוראת קבע.
הגברת שהגיעה למדינה הלא נכונה
מקטע 38 : (01:52)
כן, עוד שאלה שאלה: כל הדברים שיש ברדיו דברים רעים נותנים לעבוד ברצון והדברים שהשידורים של הלא של דברי תורה שאנחנו עושים לנו דברים טובים בחיים שלנו לא נותנים להם את המכשירים. הרב: למה עושים את זה? השואלת: למה? הרב: הסברתי, המדינה קמה פה בשביל שהיא תהיה חילונית לא יהודית. את הגעת למדינה הלא נכונה, את חשבת שפה זה מדינת היהודים ככה אמרו אבל לא מתכוונים שיהיה פה יהדות, רוצים חילוניות, רוצים פה את רוצה אבל אלה שבממשלה לא רוצים, תחליפי אותם, תחליפי אותם ויהיה יותר טוב לא שומעים את המדברת הרב: בכנסת, לעשות ערב בכנסת ו לא שומעים את המדברת הרב: הם לא יבואו להרצאה השואלת: למה? הרב: למה הם פוחדים, את יודעת איך הם פוחדים? אני הייתי באוניברסיטה, את יודעת היו אומרים אמנון יצחק זה לעמך אבל אם הוא ילך לאינטלקטואלים לאינטלגנטים וידבר איתם הוא לא יוכל עליהם אז אמרתי להם אתם יודעים מה אני אלך, לקחתי את השמפה והלכתי, את רוצה לראות מה קרה שמה? רוצה? אוניברסיטה, תראו מה קרה שמה. באתי לאינטלגנטים.
סרטון: "האינטלקטואלים באוניברסיטה"
מקטע 39 : (13:59)
בתאריך יב' באדר ב', 19.3.2000 הוזמן הרב אמנון יצחק שליט"א להרצאה באוניברסיטה בגבעת רם בירושלים אל תגע בי אל תגע בי מרצ סטודנטים אנחנו היינו שם.... הרב: רק לפני שנתחיל את הערב הייתי רוצה לשמוע כמה מתכוונים להפריע וכמה מתכוונים לשמוע רבים מתכוונים להפריע הרב: חמישה זה עדין לא רבים אל תשאל אותי שאלות זה לא תשובה באנו לשמוע מהרב לא באנו לשמוע הערות בינך לבינו אדוני זה לא אכפת לי למה אתה באת אני רוצה לשמוע אותו מי רוצה לשמוע? אנשים שקוראים אנשים שקוראים לחתור תחת הדמוקרטיה לא ידברו מסיון לא יהיה באוניברסיטה אני אישית שומעת אותך כל לילה באיזשהו ערוץ חרדי קשה לשון בלעדי הא? אני קבוע שומעת, אם היו תופסים אותך בציבור התקשורת תשקורת כמו שאתה קורא לזה ב"א רציני כל יום שני ב"א מהחברה כל יום שני וחמישי איזה כל יום קבוע היו יכולים להוציא כותרת מהרצאה שלך שמדברת על הסתה ולמה לא עושים את זה? שמדברת על נבואות, למה כי אתה כנראה לא מספיק רציני בשבילהם. הא, אם זה לא רציני להם בשביל מה הטרחת את עצמך לבוא לפה? כי אתה בכל זאת אדם מסוכן, אתה בכל זאת אדם מסוכן יש אנשים לא רציניים כמוך עם החיוך שלך אתה אדם מסוכן נכון עם החיוך הזה הרב: ומה התועלת שתצעק? ומה התועלת שאני אצעק שכולם ישמעו שאתה אדם מסוכן שמעו חמש פעמים שמעו וישמעו עוד במהלך כל ההרצאה הזאת אתה צריך לדעת שלכאן אתה לא מוזמן לאוניברסיטה פרסונה נון גראטה תמכור את הסחורה שלך במקום אחר לא כאן מה זה הפטרנליזם הזה? פטרנליזם לא פטרנליזם האיש הזה חותר תחת אושיות החברה שלי ושלך אני לא רוצה לארח את האיש הזה פה אני לא אתמודד איתו אינטלקטואלית האוניברסיטה לא שייכת לך היא שייכת גם לנו את צריכה להבין את זה האוניסרסיטה היא לא של החילונים היא שייכת לכולם אתה לא תגיד שהאוניברסיטה של החילונים זה חוצפה להגיד כזה דבר הבל הבלים הבל הבלים ורעות רוח, האיש הזה לא יודע לדבר, הוא לא יודע לדבר זה לא יהדות, יהדות זה דבר יפה יהודות לעולם לא היתה שלך היא של כולנו, לעולם לא היתה שלך תשתוק, תשתוק תשתוק תתבייש לך מה אני אתביש לי הוא לא יותר יהודי ממני האיש הזה אל תעליב אותו הוא תלמיד חכם גם אני תלמיד חכם גם אני תלמיד חכם אז תדברו, אז תדברו אם אתה חכם תדברו כולנו חכמים כולנו נבונים כולנו יודעים את התורה את יודעת שאני כבר הייתי בפרופסורה כולנו לא מאמינים פה באלוקים אנחנו יהודים בלי להאמין באלוקים הרב: אנחנו נפיץ חמשת אלפים קלטות חגיגה מכאן עכשיו אני רוצה שתתרום מליון קלטות בע"ה כן יהי רצון אמן סלה אתה יודע מה אני שומעת את כל ההרצאות שלך בכל הרצאה מליון שתי מליון ח"י דולרים במשך ח"י חודשים אנשים הרב: עשר אלף קלטות בזכותך חמש עשרה אלף חמש עשרה אלף חמש עשרה אלף אז קום ולך הביתה, לך הביתה לא רוצים אותך כאן הרב: עשרים אלף קלטות הוא לא ידבר מסיון לא יהיה כאן סליחה יש כאן אנשים שבאו בשם הדמוקרטיה לשמוע, סבלנות אנחנו שמענו אתכם רבותי חופה הדיבור הוא לא חופש ההסתה רבותי, באו לכאן הרבה אנשים שרוצים לשמוע אותו, אומרים דמוקרטיה היא התחשבות במיעוט, מה שקרה כאן כרגע זה שהמיעוט הגיע לקדמת הבמה והרוב מאחור, הרוב מבקש להגיע לקדמת הבמה אז גברתי היקרה תסתמי את הפה אין לי סבלנות אליך לא לי ולא לאף אחד אחר, אנחנו רוצים לשמוע תסתום את הפה שלך אתה נמצא בבית שלי אנחנו רוצים לשמוע, את לא רוצה אז לכי, לכי לעזאזל או לכי ל"קיביני-מט" לכי לאיפה שאת רוצה נמאס לנו נמאס אני מדבר מכעס באמת באמת אני מדבר מכעס, תראו את הבית של החכמים איך הם נראים יש צלם בהיכל יש צלם בהיכל הרב: שלושים אלף קלטות ואם אתם רוצים להתמודד איתו להתמודד איתו ברמה האינטלקטואלית כמו בני אדם מה שאתם עושים כרגע זה רווח נקי שלו הוא התחיל מחמש אלף קלטות הוא כבר הגיע לשלושים אלף קלטות ננסה לדבר איתו בגובה העינים פעם אחת ותענה לו שישמעו אותך, יותר מזה שיקשיבו לך אתה לא מבין את זה תראה כמה אנשים רוצים, זה לא נתפס שאתם שלשה אנשים כופים את הדעה שלכם על הרוב זה ממש פאשיזם, מוסוליני וחבריו! מה קרה לכם? תנו לנו לשמוע! אנחנו לא ניתן לבן אדם מסית לבן אדם שקרן לבן אדםשמעוות את המציאות הרב: סעודת פורים אצלי אנחנו נעשה פורים אצלך עם אזני שריד? הרב: לא, אני לא צריך את האזנים של שריד אני לוקח אותך אצלי אני אראה לילדים שלי מה זה ליצן אמיתי תני לי להוציא את הראש שלי מהחול ולהקשיב לו את מפחדת ממנו כי את לא מסוגלת להתמודד איתו? אני חושב שאני אולי יותר חכם ממך ואני מסוגל להתמודד איתו אז תני לי להחליט אבל היא לא יודע, אני בחיים לא שמעתי אותו אני רוצה לשמוע, הוא עדיין לא דיבר מילה תקשיב לי רגע תקשיב לי רגע תן לי להחליט אתה מונע את זה ממני תקשיב לי רגע תקשיב לי רגע בחרו בביבי בסוף אמרו שהוא רע והעיפו אותו אבל נתנו לו לדבר אותו דבר פה, תן לי להקשיב לו ולהחליט אם הוא רע ולהעיף אותו תקשיב לי רגע תקשיב לי לרגע, האיש הזה ברגע שאתה נותן לו לגיטימציה לדבר אתה נותן לגיטימציה למעשים שלו אתה לא מבין את זה אני לא יודע מה המעשים שלו הוא לא מסתכל עליך עין בעין אתה משחק לו לעיניים כאילו אתה הולך להיות המנהיג? כל התאוריה שלכם אתם עושים ממנה צחוק חבל, חבל המצע של מרצ זה באמת מפלגה נאורה תעיף את המצלמה מהעינים שלי, תעיף את המצלמה מהעינים שלי לך לשם לך, אז לך לשם לך אני אשבור לך את המצלמה תעיף אותה מהפרצוף שלי סליחה יש פה אנשים שעברו על דעתם, יותר נכון עברתם על דעתכם תראו אתכם מה קרה לכם? לא ניתן לאדם כזה אתה בסדר שב תרגע, קח אויר תנשום שתה מים קח מים אתה לא מוכן להקשיב אפילו הוא לא מסתכל עליך בעינים למה שאנחנו נסתכל לו לעינים? הוא לא שווה שאני אסתכל לו בעינים הוא לא רואה בך כשווה אל שווה אל תצלם אותי המשנה לדיקן: הארוע הזה הוזמן על פי תקנון הפעילות הציבורית המקובל באוניברסיטה ואנחנו מבקשים שתאפשרו לארוע להתקיים הסטודנטים אינם נשמעים גם למשנה לדיקן סליחה את חופש הביטוי את חופש הביטוי במדינה דמוקרטית אתם לא תפקיעו! מה שאתם עושים זאת צביעות אתם באים בשם זכויות האדם ואתם שמים לו פלסטר על הפה! כמו שלכהנא לא נתנו לדבר יש אנשים שדבריהם לא ישמעו אני מזמין אתכםללכת לשיעורי האזרחות שלכם אני מזמין אתכם ללכת לאוניברסיטה של בית המשפט העליון ואני מזמין אתכם ללכת לספר החוקים שלנו ולשמוע מה זה חופש ביטוי ולהבין שלכל ב"א יש את הזכות לדבר במדינה דמוקרטית וחבל מאד שאתם לא נותנים לי ולחברי להתנגד לבן אדם הזה בצורה ראויה כי מה שהוא עושה פה למעשה הוא מקליט אותנו, הוא שומע אותנו ואחרי זה הוא יראה את זה לאנשים אחרים איך אנחנו מתנהגים כמו חיות, איך אנחנו מתנהגים כמו חיות חופש הביטוי זה הדבר הכי קדוש שיש במדינה הזאת אתם רוצים להתווכח תתוכחו בצורה אינטלגנטית תתוכחו בצורה אינטלקטואלית לא לא תסתכלו עליכם הנה מקליטים אתכם תראו איך אנחנו נראים, תראו איך הנוער החילוני נראה הרב: קשה לי להאמין שאתם סטודנטים הייתי מאד שמח לראות את התעודות שלכם אולי נכנסתם בלי תעודה, מאד הייתי שמח לראות אם אתם סטודנטים אם תוכלו להראות לי את התעודה שלכם, הייתי מאד שמח לראות, סטודנטית אחת ואחרים סטודנטים, גם הם סטודנטים אתה סטודנט? עכשיו יש לנו את ההוכחה שסטודנטים מתנהגים כך תודה רבה לכם למצלמה, אתם לא יודעים עם מי אתם מתעסקים אין לכם שכל תרגעו יותר טוב לכם אם תרצה אם תרצה, אם תרצה להפגש ראש בראש אני מוכן אם תרצה אם תרצה להפגש ואתה רציני תקשיב אם אתה רציני תקשיב אני מוכן אני מוכן להפגש איתך ואם תרצה להבין את הסוגיות האלה אני מוכן אני מודה לכם על שיתוף הפעולה מי שרוצה עשרה שקלים בחזרה חוץ מהחברה של מרצ יוכל לקבל אותם למעלה.
קליפ היכל החכמים או אולי...
מקטע 40 : (02:32)
מחול השדים נגמר בישראל המערבית יש חופש בטוי חופש דעות חופש הפרט חופש היצירה פלורליזם וצדק חברתי באירן החומנסטית יש סתימת פיות כפיית דעות אי שוויוניות וצדק כפייתי לאור הסרט שראית היכן אנחנו נמצאים? באירן הנאורה או באירן החשכה, בכל מקרה חשכת הנאורות משתלטת עלינו, סיסמאות "שאולות" מעולם אחר מעבר לים.
כוכבת ה"אונברסיטה" ב'צו פיוס'
מקטע 41 : (06:56)
לאחר 9 חודשים מתוך התוכנית "צו פיוס" גברת מזרחי יושבת ראש אמנת הסטודנטים, כן? מזרחי: לא, יושבת ראש מר"צ באוניברסיטה העברית טוב, מר"צ, את הבחורה ששלחו שם לעזאזל אם אני מזרחי: כן והגעת, וחזרת? מזרחי: כן, בדיוק אוקי, פעם הבאה אני אשאל אותך איך היה שם, אני רוצה להגיד לך מעולם לא נשמעה לי שירת התקוה כ"כ מכוערת מזרחי: חבל שזה הדבר הראשון שאתה מעלה כי זה הרושם שהכי טרי לי בראש כרגע מזרחי: זה הדבר, זה הדבר שאני לא השתתפתי בו אני מבינה מאיפה זה הגיע לאנשים האלו, אני מבינה למה הם מצאו את הצורך לשיר את התקוה, אני אישית לא מרגישה כמותם את מרגישה שהם נשאו את שם ההימנון לשוא? מזרחי: במידה מסוימת, אני אני לא מסכימה איתם עם ה.. עכשיו נגש אחרי זה נקודה שעוד אנחנו יכולים לדבר, האם הוא ניסה לשוא או לא וזה בשם הדמוקרטיה. בשם הדמוקרטיה סותמים פה של אדם? מזרחי: חופש הביטוי, הערך הגדול כן, של הדמוקרטיה, לא לא בכל מערכת מזרחי: של הדמוקרטיה, אני בטוחה שגם לך יש גבולות לחופש הביטוי מטעם ואת תבדקי אותם, כן מזרחי: אתה תתן לכהנא לבוא לדבר? כן, כן מזרחי: אתה תתן לניאו נאצי לבוא לדבר באוניברסיטה? השאלה היא לא חופש הביטוי, ברור שחופש הביטוי, השאלה היא כל מה שעשית עכשיו כשדברת על ניאו נאצים היא עצמה הנושא שאנחנו מדברים עליו פה, הרי כל אחד יכול להגיד, הרי אין דוג' יותר קלה מלדמות היטלר מזרחי: השאלה היא, תראה זה הגבול החופש הביטוי זה כן, אוקי מזרחי: השאלה היא איפה הגבול שונה, מבחינתי אמנון יצחק הוא גבול חופש הביטוי ולמה? מזרחי: מהסיבה הפשוטה שהב"א מסוכן, הוא תראי לא שייך, אנשים מזרחי: הוא משקר, הוא לוקח מושגים של המדע, מעוות אותם משקר, הוא משקר אולי הוא לא יודע מזרחי: לא, את האמת אולי את חולקת עליו, מדברים כאן על אדם שמשקר לסתום את פיו, תוכניות פוליטיקה בטלויזיה הישראלית, כן מזרחי: אני אתן לך דוג' באמת לאיזה רמה הוא הגיע, הוא פתח, זה אני לא יודעת איפה בקבלה וציטט משמה שיש מקום בעולם שכל השנה לילה, שעה אחת בשנה יום, איך ידעו על הקוטב, ציטוט שלו. אני לא מבין, מה מה אמנון יצחק אומר שכל כך מרגיז אתכם מזרחי: אמנון יצחק הוא גונב דעת, הוא לוקח את המדע, הוא בעצם משקר בשם המדע, הוא נותן דוגמאות מהעולם החילוני, זאת הדרך שלו, הדרך שלו הוא אומר דוגמאות מהמדע ואתם הפרכתם אותם, מצאתם שהדוגמאות שלו לא מזרחי: לא לא, הם שקר מוחלט ואני בטוחה שהוא גם יודע את זה, אני אתן לך דוג'. אז נניח שהוא מדבר שטויות, מזרחי: זה לא שטויות, תראה, תראה אם זה לא היה משפיע על אף אחד בסדר, אבל ברגע שדבר כזה גורם לפיצול, אנשים שבעצם שומעים לו, ואני גרה בשכונה של אנשים שהם חסידי אמנון יצחק כן מזרחי: הם לוקחים את המילה שלו כדברי אלו-הים חיים כן עדי ליאון: יש לי שאלה, את מדברת עכשיו על החסידים שלו, אבל את לא רצית שהוא ידבר בפני הסטודנטים שהם לא החסידים שלו מזרחי: מבחינתנו, מבחינתנו, מבחינתי ומבחינת האנשים שהצטרפו אלי המחאה היתה על כך, אמנון יצחק הפך את ההופעה שלו באוניברסיטה העברית עדי ליאון: אבל איזה הופעה הוא עשה? הרי עוד לא היה הופעה כל כך? מזרחי: הוא הפך את ההופעה שלו באוניברסיטה העברית כלכבוש את מעוז המדע את מעוז ההשכלה ואת חסה על נפשותיהם הרכות של רוב הסטודנטים שישבו שם שהם לא מספיק בוגרים כדי להיות ביקורתיים למה שהוא אומר? מזרחי: אני חסה על הדמוקרטיה, אני חסה על הצורה שהמדינה הזו תראה אם הב"א הזה באמת יגיע לאן שהוא מגיע, מילא את איצטדיון טדי בעשרים ושתים אלף. כלומר את עומדת מאחורי מה שעשית מזרחי: אני עומדת כן, כן הדס הדס: אני חושבת אמנון יצחק הוא סטנדפיסט, הוא אבסורד, כן אני הקשבתי לכמה קלטות שלו ואישית התפקעתי מצחוק מזרחי: גם אני הדס: ולהגיב בצורה כ"כ רצינית מזרחי: אני בכיתי הדס: לא, אותי זה ממש הצחיק, ולהגיב מזרחי: כי אנשים לוקחים את הדברם שלו כדברי אלו-הים חיים והוא מסית, הוא מדיח הדס: לא, אבל הדברים שלו כ"כ אבסורדיים מזרחי: נכון הדס: ושניה, שניה, לשיר את התקוה כתגובה זה בעצם להוריד, לעשות זילות של התקוה, להוריד את זה לרמה של האבסורד שלו על התקוה היא כבר התיחסה מקודם ו.. מזרחי: בדיוק, התיחסתי לתקוה. הב"א הזה אותך מצחיק לי הוא גורם לבכות הדס: זה מצחיק מאד, תקשיבי יש אנשים שגיל קופאטש גורם להם לבכות ויש כאלה ומחר הם ילכו ובשם הדמוקרטיה יסתמו להם את הפה מזרחי: גיל קופאטש לא גורם ליהודים חרדים, לדתיים לשנוא חילונים, לזלזל בחילונים הוא מתיחס לחילונים כאל זבל, כאל הדבר הכי נמוך אני מכיר כמה דתיים שסבורים שהוא כן עושה כך, למרות שאני באופן אישי מאד מחבב אותו, אז מה? אז לסתום לו את הפה? כל אחד שהוא קצת מרגיז לסתום לו את הפה? מזרחי: אתה יודע מה? אתה יודע מה? אמנון יצחק גם מדבר על ערבים כטמאים, הוא מדבר עליהם בצורה מאד מאד לא יפה. חמישים, שלושים אחוז אני מאמינה מהאוניברסיטה העברית הם סטודנטים ערבים ז"א שאת בעד חופש הביטוי כל עוד את מסכימה עם מה שנאמר שם מזרחי: ממש לא, כל עוד זה לא מסכן את הדמוקרטיה ואמנון יצחק מסכן את הדמוקרטיה בגלל שהאנשים שהולכים אחריו וזה מאות אלפים, עשרות אלפים, מאות אלפים כן עדי, כן עדי עדי: השאלה, אני לא אני לא מבינה למה לא נתת להם, את לא מאמינה כאילו שהם יוכלו לסנן את הדברים? למה כאילו לא נתתם לו, סתמתם לו את הפה באופן כאילו אולי אלים, ברוטלי מאד בשביל שהם לא ישמעו, תני לסטודנטים שניה, תני לסטודנטים לבחון מה שזה ולשמוע מה שהם עושים, אני לא מבינה מה זה הסתימת פה הקולעת הזאת של ה.. לא זה לא טוב לכם לשמוע אל תשמעו מזרחי: אם הייתי בטוחה שאמנון יצחק, שלא ישמעו את אמנון יצחק בכלל, הייתי מארגנת כבר לאסוף את הקסטות האלה שהוא מחלק בצמתים או להפריע לו בכנסים אחרים. מבחינתי סתימת הפה באוניברסיטה היתה אך סמלית, הרי ברור לכולם שהאנשים שהגיעו לשם הם לא חסידים שלו מהסיבה הפשוטה שרק סטודנטים מהאוניברסיטה יכלו להכנס עדי: למה הם הגיעו לשם? למה? מזרחי: אנשים שהגיעו לשם? עדי: סתם, לעשות את זה, לעשות את הפרובוקציה הזאת או אלא לשמוע אותו? מזרחי: זה לא משנה, מבחינתי אני מחיתי על הרעיון שאמנון יצחק הגיע לכבוש את המעוז של ההשכלה ושל ה... אמנון יצחק, הקלטת שצפינו בה היא קלטת שאמנון יצחק עצמו ערך ורואים שמה כל מיני חכמות מזרחי: כן, הוא גם סילף אותנו נניח את זה, נניח את זה מזרחי: זה לא נניח, יש בסדר, זה בתוכנית אחרת נתיחס לזה, על כל פנים הוא השתמש במה שאתם עשיתם כאיזה שהיא חרב פיפיות ובעצם הטענה שלו כשהוא משדר את הקטע הזה היא שהנאורות כביכול שלכם היא מאד מאד צבועה, שחקתם לידו, לא? הוא הביא לכם בקטנה מזרחי: היתה לנו שם טעות טקטית נוראית, אני מודה בזה אוקי, אז את אומרת טעות טקטית אבל לא טעות עקרונית מזרחי: טעות טקטית אבל לא טעות עקרונית הרב: בעז"ה יתברך נהיה שמה עוד פעם ואני מקוה שיהיה יותר טוב, אולי ילמדו קצת נימוסים והליכות.
מדוע האמוראים לא רצו להיות בדור משיח
מקטע 42 : (01:10)
כן, יש פה חייל מג"ב כן, שרוצה לשאול, אם אפשר לעמוד, בבקשה שאלה: כבוד הרב, בחלק מהקלטות שלך אתה אומר שמה שדברת על מלחמת גוג ומגוג, אתה אומר הערבים ישלטו פה על הארץ הרב: תשעה חודשים ש. איך זה מסתדר עם מה שאתה אומר שאנחנו ננצח במלחמה יבוא המשיח וכל הדברים ה.. הרב: אם נהיה בסדר, אם לא נהיה בסדר תהיה בעיה אבל לפי מה שכתוב לא נהיה בסדר. ש. אז מה, לא יבוא משיח? הרב: יבוא, הוא יבוא בכל מקרה, השאלה אם אנחנו נזכה לקבל את פניו או לא. יש אמוראים שאמרו ייתי ולא אחמינא, כשיגיע הזמן שהוא יבוא אנחנו מעדיפים לא להיות באותו זמן מגודל הצרות שיהיו לעמ"י, זה אמוראים שבטוח אם הם היו בזמן שהוא בא לא היה קורה להם כלום, אבל מגודל הצרות שיהיו לעמ"י באותה תקופה הם העדיפו לא להיות באותו זמן, אתה מתאר לך מה הולך להיות
פחד מות כמות
מקטע 43 : (03:21)
ש. וזה שאתה אומר שהם ישלטו פה זה בטוח יהיה או שזה תלוי לפי ההתנהגות? הרב: אז שוב פעם, תראה הקב"ה יכול להמתיק את זה, זה יהיה אבל ההמתקה יכולה להיות. יכול להיות שהקב"ה כמו עכשיו לדוג' יש שלטון של המוסלמים עלינו כרגע, הגוי אשר בקרבך יעלה מעלה מעלה ואתה תרד מטה מטה, אתה מפחד לפגוע בו והוא לא מפחד לפגוע בך, הוא פוגע בנו והוא עוד לא נכנס לשטח שלנו, תבין, עוד לא זה רק עם אבנים וקצת ככה עם יריות, קפצונים, זה לא עם טנקים, אין להם מטוסים ותראה מה הם עושים. אם הקב"ה יחשיב לנו פחד מות כמות זה יכול להחשב, היו מקרים כאלה שהקב"ה החשיב פחד מות כמות. בזמן מלחמת המפרץ הפחד מות שהיה לנו מהטילי סקאד זה היה כפרה גדולה כנגד מות ממש, אתה מבין? אנחנו צריכים הרבה זכויות. אם נעשה הרבה כבוד שמים, נפרסם את ה' יתברך בכל מקום, נקבל עלינו עול מצוות, נשים ציציות, כיפות, נלך כמו חיילים כמו שאתה לא מתבייש שאתה בגולני אל תתבייש שאתה גם בחילו של הקב"ה, נשים יכסו את ראשן, יהיה בסדר. אתה מסכים? אתה מוכן לשים כיפה'לה, ציצית? להראות שאתה בחילו של הקב"ה? החייל: מוכן הרב: בכבוד, הנה הראשון ברוך... שהחינו הרב: זה חייל חלוקת ציציות
השכפ"ץ וקליפ סיום קצבי
מקטע 44 : (03:20)
אתה מבין? אנחנו צריכים הרבה זכויות. אם נעשה הרבה כבוד שמים, נפרסם את ה' יתברך בכל מקום, נקבל עלינו עול מצוות, נשים ציציות, כיפות, נלך כמו חיילים כמו שאתה לא מתבייש שאתה בגולני אל תתבייש שאתה גם בחילו של הקב"ה, נשים יכסו את ראשן, יהיה בסדר. אתה מסכים? אתה מוכן לשים כיפה'לה, ציצית? להראות שאתה בחילו של הקב"ה? החייל: מוכן הרב: בכבוד, הנה הראשון ברוך... שהחינו הרב: זה חייל חלוקת ציציות
צור קשר
מקטע 45 : (01:02)
צור קשר -כל הדרכים ליצירת קשר עם ארגון שופר