טוען...

הרב אפרים לופט שליט"א עם כל פרטי הפרשה של טלויזית 'צופיה' של הארגון הרפורמי - הידרדרות

מכתבו של הרב אפרים לופט שליט"א בענין שיווק טלויזית 'צופיה' של ארגון הידרדרות לציבור החרדי, דתי וחילוני, המגולל את פרטי הפרשה מתחילתה.

  פורסם בתאריך: 29.12.2019, 14:22 • מערכת שופר

בס"ד

כ"ו סיוון תשע"ז

לכבוד הרב אמנון יצחק שליט"א,

שלום וברכה,

אני רוצה לספר על דברים ששמעתי ביום ראשון באסיפה מיוחדת של רבנים ועסקנים עם ראשי ארגון הידברות. עיקר סיבת האסיפה היתה לדרוש מהם להפסיק את הפרסום ומכירה של מכשירי טלוויזיה ליהודים שומרי תורה ומצוות, אבל העלו שם על השולחן עוד הרבה תלונות שיש על הארגון הזה.

הגיע לשם מנהל הרוחני של הידברות, הרב ישעיהו וינד עם עוד שני אברכים צעירים שאמרו לנו שהם רבנים של הידברות, ולקראת הסוף הוסיפו עוד שני בריונים שהגיעו רק לצעוק ולקלל את מי שפרסם את ההקלטה של הרב מוצפי שליט"א, שלפי דבריהם כבר הגיע באותו יום למליון וחצי יהודים בכל העולם. הם היו בלחץ נורא בגלל הנזק שנגרם להם על ידי זה – הנזק כמובן זה נזק כספי, שזה הדבר החשוב ביותר אצל אנשים כאלה שאינם עובדים לשם שמים.

זמיר כהן לא הגיע לאסיפה מפני שהיה בחוץ לארץ.

שאלו את הרב וינד למה הם מעיזים לפרסם מכשירי טלוויזיה עבור הציבור החרדי. הוא השיב שהם מוכרים את זה רק לחילונים, אבל נתנו לו לראות את העלונים של הידברות שכתבו שם במודעות ובמכתבים שזה נעשה עבור הציבור החרדי והדתי. גם שאלו אותם – אם זה מיוחד לחילונים, אז למה כתוב על המסך "שויתי ה' לנגדי תמיד"? גם שאלנו – למה צריכים בכלל למכור מסכי טלוויזיה לחילונים כשכל חילוני יש לו את המכשיר הטמא הזה בבית? אלא פשוט הוא שעשו את המסך הזה כדי למכור לאלה שאין להם טלוויזיה בבית, היינו יהודים חרדים, רחמנא ליצלן.

הם ניסו לתת עוד תירוצים חלשים שלא התקבלו כלל. גם העיזו לומר שהזמיר קיבל היתר מחכם שלום כהן שליט"א לעשות את הדבר המתועב הזה. גם זה לא האמינו. בסוף הודו אנשי הידברות שזה היה טעות, וצריכים להחזיר את העלונים ולפרסם שהדבר מיועד רק לציבור החילוני, אבל מה יעשו אם כל המסכים שהשקיעו בהם? הרי החילונים לא צריכים אותם – האם הם מוכנים לזרוק אותם בפך? או אולי ימכרו אותם מתחת לשולחן לכל מיני חרדים חלשים שרוצים לראות את השטויות שיש בתוכניות שלהם.

הדבר שהפריע להם ביותר היה הדברים שאמר הרב מוצפי שליט"א, שכל אחד הבין שהם דברי אמת, ולא נאמרו מפני איזה שמועות ששמע אלא מתוך בדיקה יסודית במשך זמן רב לעקוב אחרי התוכן של ההרצאות ותוכניות שלהם. גם אתה יודע זמן רב את כל הקלקולים שיש בהידברות, וכאחד שעוסק כל הזמן בעבודת קירוב רחוקים, מובן מאד למה זה כואב לך יותר מאחרים – כי דבר פשוט הוא שהדרך של הידברות היא לא הדרך לקרב יהודים לתורה ומצוות. האם יעלה על הדעת שכל התוכניות של בידור, או הזמרים ושחקנים שמביאים בתוכניות שלהם יכול להשפיע על מישהו להתקרב ליהדות???

האם מישהו חושב שהדרך של הליצן יצחק מפנגר עם הבדיחות הזולות שלו יכולים להשפיע על מישהו לחזור בתשובה? האם בכלל מותר לתת הרצאות ושיעורים בדרך כזה שהכל ליצנות, שחוק וקלות ראש? אנחנו קיבלנו מרבותינו שהליצנות היא דבר שמונע את התשובה [ע' דברי הרמח"ל ז"ל במסילת ישרים פרק ה' ובעוד ספרי מוסר] – אבל לדעתם זו היא הדרך למשוך את הקהל. אולי זה מושך להם קהל ומשפיע שיתנו להם עוד תרומות, אבל איני מאמין שזה מחזיר אף אחד בתשובה, אפילו למחצה, לשליש או רביע.

ומה יהיו התוצאות של בן אדם שמתקרב קצת עם הידברות? האם יכול לצאת ממנו יהודי שומר תורה ומצוות עם יראת שמים, בזמן שהוא חושב ששיעור תורה זה הצגה של בדיחות זולות, ובמקום לזרוק את כל הטלוויזיה שלו בפך כמו בעל תשובה אמיתי, הוא עדיין מחזיק במכשיר הטמא כדי להמשיך לראות הרצאות של הליצים של הידברות, הופעות של כל מיני אלילי זמר, תוכניות בישול, ועוד כל מיני שטויות.

ומה עם הזמיר הזה שמפרסם ברבים כל מיני היתרים מפוקפקים שנותנים רבנים רק ליחידים בשעת הדחק גמור ואסור לפרסם אותם ברבים? האם זו דרך התורה למכור לציבור סוג של יהדות בדיעבד? כבר כתבתי לכם בשנה שעברה מה עשה המחוצף הזה בצרפת כשהביא אליל זמר רשע מאמריקה לשיר לפני הקהל כדי שיגיעו יותר אנשים להרצאה שלו. וכשתקפתי אותו ושאלתי לו איזה רב התיר לו לעשות הופעה של אליל זמר, הוא השיב לי שהפסק של גדולי ישראל על ערבי שירה לא שייך במקום של קירוב רחוקים. כך הוא פסק על דעת עצמו נגד כל גדולי ישראל. וכן הוא נוהג תמיד להביא את כל מיני זמרים מושחתים חרדים וחילונים בתוכניות של הידברות – האם זו הדרך להציג פושעי ישראל לפני קהל חילוני ולהראות להם את הזבל של הציבור החרדי? האם ככה מחזירים אנשים בתשובה?

אפשר להאריך עוד בזה על כל הדברים הרעים שעושים שם, אבל אין לי זמן להמשיך.

ברוך ה', זכינו לשמוע השבוע דברים ברורים מהרב מוצפי שליט"א מה זה ארגון הידברות ומי זה זמיר כהן וחביריו. יתכן שהם יסתובבו להוציא מכתבי תמיכה מרבנים אחרים, ואין להתייחס להם כי מי שיחתום על מכתב כזה יעשה בשטחיות, בלי לבדוק מי הם המרצים האלה ואיזה שטויות מדברים בהרצאות שלהם, וכמה חילוניות הם משפיעים על הציבור החרדי שנמשך אחריהם. רק מי שבודק את הדברים היטב ונותן זמן לקרוא את השטויות שכותבים ולראות את הסרטים ותוכניות שלהם יכול לשפוט באמת אם זה בכלל ארגון קירוב או סתם עסק לעשות כסף על חשבון יהודים תמימים רבים שאינם יודעים מי הם ומה הם.

הם עתידים ליתן את הדין על כל הנזק שעושים בכלל ישראל וכל הרמאות שמרמים את הציבור לתרום להם כסף להחזיק ארגון שלא עושה הרבה לקרב יהודים לדרך התורה, וכנגד זה מנסים להכניס השפעות רעות לתוך הציבור החרדי כגון מכירת הטלוויזיה שלהם, שאם לא היו מדברים ברבים נגדם, היו ממשיכים לפרסם את זה ברבים עבור הציבור החרדי, רחמנא ליצלן.

בהצלחה,

אפרים לופט,

 

יו"ר הועד לנגינה יהודית.

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 18.05 21:56

    תודה כבוד הרב על השיעורים והדברי תורה ב"ה מתחילים להרגיש את עונג שבת כבר מלשמוע את הרב שבת שלום כבוד הרב.

  • 18.05 21:55

    כבוד הרב ב"ה שיעורים מהממים מרגישים רוחניים✈️ אתה שר ואנחנו שרים איתך אנו מסדרים שולחן ותוך כדי השיעור איתך יחד... בזריזות ושמחה. נהנים כל פעם מחדש... שמחה אמיתית ואת פניתך לצבא: 'גלנט - תבקש שישירו 'שירת הים' 😂😂😂!' ואי הרב איזה מצחיק וכיף לשמוע אותך שיהיה שבת שלום ומבורך (אמן) אין עליך☀️✨🌸🌻💐.

  • 18.05 21:54

    כבוד הרב שיעור חזק ביותר💪 'לך אכול בשמחה לחמך' (shofar.tv/videos/17171) החידושים על עניין האכילה בשמחה והסיפור על רפואת אימו ז"ל בזכות הברכה שבזכותו גם זכיתי ללמד הורי לברך על השתיה מדהים שבת שלום ומבורך🌹

  • 17.05 11:15

    לרבינו הקדוש שלום וברכה. אני אשת נ. א. הי"ו מודה לה' יתברך ששלח לנו אותך שליח נאמן ועבד נאמן של בורא עולם. על העצה ששלחת לנו "לשמוח לשמוח לשמוח" בזמן הכי קריטי עם הבן שלנו בבית חולים בזמן ניתוח בעין ואחרי ניתוח (לתפ"ץ). מאז ב"ה אנחנו משתדלים יותר להתחזק באמונה בטחון ובשמחה ולא מפסיקים לשיר את השיר: "עבדו את ה' בשמחה בואו לפניו ברננה". מאז המקרה אני לא מפסיקה לספר את העצה של רבינו לעוד הרבה אנשים במושב וכל מי שסובב אותנו אנחנו רואים את ההשגחה הפרטית של ה' יתברך הטוב ואב הרחמן ששומע תפילה וברכה של צדיק כמו רבינו הקדוש אנחנו משפחת אברהם מברכים את רבינו ומשפחתו והמורחבת לו: יה"ר שכל השפע הטוב ירד עליכם מעולמות עליונים ושהאור הגנוז יאיר בביתכם כל הברכות יחולו על ראשכם תבורכו בחזרה מפי עליון (אמן) שמחים ומאושרים בכל מה שאנחנו יונקים מההרצאות המחזקות תודה אלפי פעמים ויה"ר שיהיה בשורות טובות לכל עם ישראל (אמן).

  • 17.05 10:10

    בוקר אור לרב היקר! תודה רבה על הכל בדגש על כיווץ ההרצאות 2022-2023 האחרון שהופץ (shofar.tv/videos/17157). באופן אישי, אני מאוד רגיש ללקטי ההרצאות וברוך השם יתברך שמו לעד זכיתי לשמוע את כלל הלקטים במעלה הדרך שמופיעים באתר ׳שופר׳, וללא ספק יש לכולם ערך עצום בקבלת מנה עשירה - על אף שהיא מצומצמת יחסית לתכנים המלאים (קיימת נגישות ואפשרות לכל אדם שמעוניין להעמיק)!!! יישר כח עצום ושוב תודה מעמקי ליבי לרב היקר ולכל העוסקים בעשייה הנפלאה והקדושה הזו!!! שבת שלום ומבורך לרב היקר!!!

  • 17.05 10:09

    שלום כבוד הרב. בזכות הדרשות של הרב על השמחה, ברוך השם התחלתי להיות בשמחה, משתדל מאד! הלכתי לקניות לכבוד שבת בשמחה, רואה אותי אחד המוכרים שאני הולך וחוזר ואני שמח - הוא כל כך שמח לראות אותי שמח, אז הוא שבח אותי שאני שמח, ואז הוא שאל אותי: 'איך שאתה כזה שמח?' אמרתי לו: 'זה בזכות הרב אמנון יצחק שבשעורים של עכשיו מדבר על השמחה!' (shofar.tv/videos/17167) אז הוא לקח את המספר (02-3724787) והתחיל להקשיב. תודה רבה לרב על השמחה!!

  • 16.05 15:33

    כבוד הרב, ב"ה התחלתי לראות את הדקות הראשונות של המיקס קליפים 2023 מדהים! (shofar.tv/videos/17157) מתרגשת להמשיך לראות ולשמוע את זה ולהקרין לילדים ותוך כדי להכין את שבת קודש!

  • 16.05 14:06

    פרסום הנס של חברה מהקהילה ל. ד. כבוד הרב, אני כבר 4 שנים נטו שומעת לשיעורים מכבוד הרב שליט"א וב"ה מוסרת נפש לעבוד את השם יתברך בשמחה ובבטחון וכמות הניסי ניסים העצומים - לא איחרה לבוא: מעברי דירות, ליד כבוד הרב כנגד כל הסיכויים במחירים שפשוט לא קיימים בכלל! ויש חוזים חתומים עם עדים מהקהילה שנכחו במעמד החתימה, תמיכה מהקהילה הקדושה הזו בכל מכל כל עם ליווי צמוד, עיקולים בהוצל"פ על נכסים שלא קיימים כגון: נכסים שלא קיימים, רישיון נהיגה שלא קיים, רכב שלא קיים, חשבונות בנק סגורים, צד שלישי עם חסכונות שלי שברשותו כשלא היה לי כסף אצל אף אחד חחח התעלפנו מצחוק לא האמנו למכתבים שכל פעם הגיעו, חובות של עשרות אלפי שח שנסגרו בצורה לא הגיונית!!! - הבנק שילם לי את המינוס וסגר את החשבון שהיה גם מעוקל חחח הסדר עם הוצל"פ שאושר בהנחה בשיעור של 75 אחוזים!!! על סכום קטן!!! וסגירת התיק, זה שולם ע"י תורמות מדהימות כששמתי רק סכום סימלי, יש מסמכים להכל למי שרוצה לראות הוכחות. ובכל הזמן הקצר שאני בב"ב אני ממשיכה לתחזק חזק אמונה ובטחון בהשי"ת וב ש מ ח ה ואין איןןן מאושרת ממני, חיה: בשמחה, בשמחה, בשמחה! ובעזרת השי"ת בקרוב בירושלים הבנויה. א.כ.י.ר.

  • 16.05 08:59

    כבוד הרב, איזה שיעור מדהים - מתנה משמים! ובכלל הסדרה על השמחה (shofar.tv/videos/17167) בפרט בתפילה ועל החשיבות של קבלת עול מלכות שמים בקריאת שמע בקשר עם השי"ת ובהתבוננות ובהודיה להשי"ת - שככה מנצחים במלחמה! ומה שהרב אמר על אותיות משיח - שיביא שמחה לעולם יהי רצון שנזכה לקיים את מה שהרב מסביר ונזכה ע"י זה לעשות נחת רוח לאבינו שבשמים (אמן).

  • 15.05 06:50

    מה שרבנו שנים רבות אמר: 'שהאנטישמיות תעלה בארצות הברית ויש לעלות לארץ עכשיו! כי מה שהיה בשואה (לתפ"ץ) - הולך לחזור (רח"ל)!!'

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים