טוען...

מכתב גלוי לרונן שאולוב מאשה חכמה

מילים כדורבנות. מכתב תוכחת שנשלח לרונן שאולוב מאשה חכמה.

  פורסם בתאריך: 30.12.2019, 23:42 • מערכת שופר

בס"ד

לכבוד

רונן שאולוב

לפני כחודש וחצי התוודעתי אליכם לראשונה בעקבות סרטון קצר של כבוד מורי ורבי שדיבר בשיבחכם. בעקבות כך, צפיתי בכל ההרצאות שלכם ובכיתי משמחה ואושר: הנה, ברוך השם, יש עוד רב שדבק באמת, נלחם לרוממה ומשפיל את השקר ושלוחיו.. הרי אנחנו כה מעטים...

היום אני בוכה שוב, הפעם מתוך צער עמוק וכאב לשמע השינוי בדיבורכם, כפי שהוצגו בהרצאתכם בעתלית ובשיחה מוקלטת שלכם עם קרייזי-ג'ורה, "הצדיק" לדבריכם - שאם הייתם טורחים לבדוק את הטינופת והשקרים שהוא מוציא מפיו בסרטיו ביוטיוב כבר חמישה חודשים, אולי זה היה עוזר לכם לכוון אל האמת לאמיתה, והייתם מבינים עם מי יש לכם עסק, ולא הייתם מכנים אותו "צדיק" ובטח שלא טורחים לרומם אותו ע"י הבאת מקורות מתורתנו הקדושה, כפי שעשיתם בדוגמא מהכתוב בשלמה המלך.. (השם ירחם). כל עבודה מכבדת את בעליה, אלא שיש "בעלי-עבודה" שאין להם כבוד לשום דבר ועניין, ויותר מזה, שהעבודה שלהם משפיעה עליהם לרעה, כמו במקרה של הרשע מרושע והשקרן, שפיו הסרוח עולה בהרבה מעל הביבים המטונפים ביותר שקיימים בעולם!

החלטתם להיות יותר צדיק מצדיק ע"י אהבתכם הפסולה את כולם, יותר צדיק מדוד המלך ע"ה שכתב בתהילים: "הלא משנאיך ה' אשנא ובתקוממיך אתקוטט, תכלית שנאה שנאתים, לאויבים היו לי"! (קלט כא, כב). והיכן "אוהבי ה' שנאו רע"..?! והיכן מה שלימדתם בעצמיכם שאמר רבנו נחמן מברסלב על המסיתים??!!

ואתם רוצים "שלום" מדומה עם כולם? החלטתם להצטדק יותר מהקב"ה שאמר שאין שלום לרשעים!!

עליכם נאמר: "המרחם על אכזרים, סופו שיתאכזר לרחמנים" והמצדיק והחובר אל הרשע-רשע!

מרוב אהבה ושלום פסולים, עברתם על מצוות התורה והאמת המחייבת שלה! וכבר בשיחתכם המוקלטת והמפורסמת לכל, נפלתם במה שאתם טוענים שעשיתם תשובה, שהרי הרשע קרייזי-ג'ורה חוזר כמה פעמים בשיחה על כינויים מבזים לכבוד הרב אמנון יצחק שליט"א, ואתם - שותקים... מניחים לו להמשיך לדבר ואינכם מוכיחים אותו מיד!! אז מסתבר שלא באמת עשיתם תשובה, ולא רק זאת אלא שעברתם על מצוות תוכחה ועל ביזיון תלמיד חכם אמיתי! אבל אם זה מסרחי או הזמיר - ערב רב! - אתם תלכו לבקש סליחה... וזה ערך תשובתכם המעוותת... אכן - קשוט עצמך! ותעשו תשובה על ה"תשובה" שעשיתם!

איך הפכה המצווה היקרה והכל כך מהותית לזמננו - הוכח תוכיח את עמיתך - לטיעון שקרי, מתייפייף, מסולף ומתנער שקיבלתם על עצמכם לא לדבר על אף "רב" בשם "השלום"?! בד-בבד עם צידוק הרשעים ובקשת מחילה מהם??!! ללכת לבקש סליחה מהזמיר?! -כלומר לתת לעצמכם קצת שקט תעשייתי לעסוק בעיניינכם באין מפריע, והוא יוכל להמשיך בעבודת ה"קודש" שלו, לדרדר את עם ישראל לבצע עבירות נגד התורה!! כגון ההיתר שנתן ללחיצת יד בין גבר לאשה עם כפפה, ועוד בשם הרב עובדיה ז"ל, או ההיתר לשבת בשבת קודש בבית שהטמבלוויזיה דלוקה, ובעצם ההיתר והעידוד בהכנסת טמבלויזיה = עגל הזהב הביתה כדי לצפות בערוץ שלהם, ובניגוד ושקר גמור לפסיקת גדולי הדור!... זמרים פסולים... ערבי נשים...

ואתם טוענים בפני הקרייזי-ג'ורה שהייתם מושפעים בעבר??!! בעבר הייתם בצד של האמת! עכשו אתם מושפעים!!! משיקולים שונים, זרים ומעוותים, והעיקר להתנער מהאמת לאמיתה, ולא רק זאת, אלא שאתם נותנים לרשעים ובני בליעל גיבוי וחיזוק לדרכם הרעה, ע"י החלפת דיבורכם ודעתכם, שהפכו מתרפסים ומתנצלים בפני השקר, ובפני קרייזי-ג'ורה, רשע מרושע, הפחות שבפחותים (ולא בגלל שהוא אינסטלטור..), שהעיז ברשעותו ועזותו לקום על גדול מזכה הרבים של הדור! ועלוב עוד יותר, לשמוע שאתם מתירים לו לתת לכם עצות מעשיות, להדריך אותכם, מה להגיד, מתי להגיד ולמי להגיד..בושה וחרפה! אינסטלטור-ג'ורה השקרן המרושע מדריך ומנחה רב מזכה הרבים... עולם הפוך ראיתי כאן!!

עליכם נכתב בספר שערי תשובה, שער שלישי החל מסימן קפז: "וזה דבר כת החנפים. עניין הכת הזאת נחלק לתשעה חלקים: החלק הראשון - החנף אשר הכיר או ראה או ידע כי יש עוול בכף חברו וכי החזיק בתרמית, או כי יחטא איש לאיש בלשון הרע או באונאת דברים, ויחליק לו לשון הרע לאמור: לא פעלת אוון. המעט ממנו נמנע מן התוכחה שנאמר (ויקרא יט, יז): "הוכח תוכיח את עמיתך ולא תישא עליו חטא", ויוסיף לחטוא על אומרו לא חטאת, כעניין שנאמר (ירמיה כג, יד): "וחיזק ידי מרעים". והנה זה ביד החנף האוויל עוון פלילי, כי לא יקנא לאמת, אבל יעזור אחר השקר ויאמר לרע טוב וישם חושך לאור... ונאמר (משלי יז, טו): "מצדיק רשע ומרשיע צדיק תועבת השם גם שניהם. כל שכן אם העוול אשר בכף חברו גליו לרבים, כי באמור אליו החנף לפני בני אדם, זך אתה בלי פשע, חילל וביזה דת ודין..." (!) וממשיך בסימן הבא, קפח, וכותב שם: "וחייב אדם למסור עצמו לסכנה ואל ישיא את נפשו עוון אשמה כזאת... והוא חלק אדם רשע הנמנה עם שתי כתות רעות מן ההתחברות אליו, השקר והחנופה ויש בחלקי כת חנפים אשר בם החנף נספה ואבד בעוון החנופה לבד כאשר יתבאר".   

ממליצה בחום (ע"פ דבריכם שלכם..) שלא ללמד לאחרים מספר זה, עד שלא תלמדו ותקיימו את הדברים בעצמכם! ויש ללמוד שם עד סימן קצט כדי להבין עוונכם ועונשכם.

אולי פתרתם לעצמכם כרגע את דאגותיכם האישיות, עכשו כשחברתם לעושי הרשע וחבורת הזבל. בוודאי יהיו לכם יותר מעריצים/ות ותעשו קופה יפה, יהיה לכם שקט תעשייתי להמשיך ללא הפרעה מעברייני עולם תחתון שקיימים בעולם התורה היום.

אבל בדבר אחד אני מסכימה עם קרייזי-ג'ורה: אין ספק שהסתבכתם עם בורא עולם! כי מעתה כל דבריכם ומעשיכם ילכו לסיטרא אחרא שבה תמכתם והשפלתם עצמכם בהתנצלות לפניה, ושתקתם לנוכח ביזוי תלמיד חכם וגדול מזכה הרבים של הדור האחרון (שדרך אגב, כל דבריכם בשיעורים שלכם הינם מילותיו ודבריו ממש אחד לאחד!), וכל מי שעוד ישמע אותכם ויקשיב לשיעוריכם, יפול חסר אונים ומבולבל בעוון שלכם!

נחמה אחת נותרה לי מכל זה.. זוכרים שדיברתם בשיעוריכם גם מהספר "הדור האחרון"?.. בפרק א' סימן א' נכתב: "כי ידין השם עמו ועל עבדיו יתנחם, כי יראה כי אזלת-יד ואפס עצור ועזוב..." (דברים לב) - הובאו שם פירושים שונים, אחד הפירושים הוא שבדור האחרון ניוותר ללא סומך, עוזר ומנהיגים נאמנים להנחותנו ולהדריכנו בדרך התורה באמת, עד שנגיע לתכלית השפלות ברוחניות ובגשמיות - עכשו כשהתהפכתם והתנערתם גם אתם מהאמת, באמת נשארנו מעטים (מעט הכמות ורב האיכות ב"ה) - בעזרת השם, שיהא זה סימן נוסף שישועת השם לעמו קרובה מתמיד, שנאמר שם בהמשך הפסוקים: ".. הרנינו גויים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו וכפר אדמתו עמו"!

לימור לייבו, צפת

קהילות פז

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 21.04 14:23

    תודה רבה לעמותת 'בצדקה תכונני' (shofar.tv/videos/17059) על הסל השופע מלא בכל טוב! בזכותכם אנחנו זוכים להדר את החג עם עופות משובחים ועוד הרבה דברים טובים שנמצאים בארגז הגדול. יה"ר שהשי"ת יברך אתכם שתמיד תזכו להיות מהנותנים ולשמח יהודים (אמן). תודה רבה!

  • 21.04 14:22

    מורי ורבי אלופי ומיודעי יה"ר שהשי"ת ישמרך על דברי תורה מתוקים מדבש ונופת צופים כל פעם התרגשות והתפעמות מחדש על הדברי מוסר שחודרים עמוק עמוק לנשמה כמה טוב השי"ת ששלח לנו אותך שליח נאמן איש האמת ותודה שזכינו בכך זה ממש לא מובן מאליו תודה על הכל ותודה שלזכותך כל הטובות האלו. שוב, יה"ר שהשי"ת ישמרך אורך ימים ושנים בטוב ובנעימים פסח כשר ושמח (אמן) ושוב תודה.

  • 21.04 14:21

    כבוד הרב רציתי לשתף אותך, ביום שלישי בקשתי מהשי"ת: 'בבקשה! השם אני מבקשת בזכות הרב אמנון יצחק לא בזכותי' חזרתי על זה מספר פעמים, שבחור מסויים ידבר איתי ונפגש, ואחרי שבקשתי כך בזכותך, שייכתי את הבקשה רק בזכותך וזה פעם ראשונה שעשיתי זאת, ב"ה הוא יתקשר באותו יום ונפגשנו. תודה לך כבוד הרב אנחנו לא יכולים לשער את גדולתך בעיני הבורא, אי אפשר. הכבוד שמגיע לך הוא פי מליון אין מספר לתאר כמה אתה גדול ומכובד בעולם 🙂 אני מודה להשי"ת שזכיתי לראות את זה. אחר כך יצא לי לבקש כך בשביל עוד דבר וגם בזה ישר ראיתי ישועה.

  • 20.04 21:07

    שלום עליכם כבוד הרב אתמול בלילה ב: 'אושר עד' יצא לי לדבר עם יהודי והגענו לנו''ט (נבלות וטרפות, ראה כתבה 'בכור היתוך' shofar.tv/articles/14830) הוא אומר לי: 'אתה אומר כמו שהרב אמנון יצחק אומר!' אמרתיו: 'בדיוק' הוא אומר לי: 'הרב החזיר אותי בתשובה! אבל אי אפשר בלי רבנו' חחחח ב"ה השם יתברך זיכה את הרב להגיע לכולם להציל מהנו''ט כמו שאר הצלות אבל נו''ט זה בסיס יום יומי יה"ר שהשי"ת יציל כל זרע ישראל ואותנו אמן ואמן שבת שלום ברוך תהיה אמן ואמן

  • 19.04 14:33

    תודה רבה לכם על כל השפע ב"ה יה"ר שתבורכו מפי עליון! שיהיה בעזרת השי"ת פסח שמח וכשר 🙏🏼 (אמן).

  • 19.04 14:32

    תודה והערכה רבה רבה על הסל הגדוש בטובה וברכה יה"ר שיתן ה' לך וכה יוסיף שתזכה להרבות חסדים למעלה למעלה להחיות ולשמח משפחות עם ישראל וימלאו כל משאלות לבך לטובה וברכה באושר ועושר ברוחניות וגשמיות ונזכה במהרה לאכול מן הזבחים והפסחים בבנין ירושלים אכי''ר.

  • 19.04 14:32

    ערב שבת הגדול שלום לכבוד הרב היקר! תודה לקב"ה שזיכנו להיות שליחים לשמח בניו ובנותיו הדחוקים (כולל לשמח אלמנה) לכבוד חג הפסח הבעל"ט! המון יהודים יקרים תרמו בעין יפה ובזכותם זכינו לעסוק בעמל רב ויגיעה במלאכת הקודש בסלים גדושים (וכבדים מאד!) לכבוד החג, רוב מצרכי המזון כשר לפסח המצויים לקפ"ז (כולל תבלינים), תלושי קניה, מצות ויין בשפע, עופות, וכמובן גם רוחני - עלונים והגדות מיוחדות שלנו. הכל קצת יותר מ-50 אלף ש''ח ברוך השם והיד עוד נטויה בלי נדר שבוע הבא בחול המועד... תודה גדולה לכבוד הרב על הכל, בזכות הרב זוכים לאסוף זכויות, לשמח ולעזור ליהודים רבים ולקרב הגאולה עם טונות של מצוות צדקה ביחד עם כל התורמים! מאחלים חג פסח שמח וכשר בתכלית לכבוד הרב ולמשפחתו ולכל קפ"ז ועם ישראל ושנזכה עוד השנה להקריב הפסח כהלכתו אמן ואמן! מאור וארז, עמותת בצדקה תכונני 💛

  • 19.04 14:31

    באמת שמודים לכם על הכל ישר כוח! גם על הדף שמסביר על מניעת השליטה של החיצונים במצוות ב"ה כבוד הרב שליט"א לימד אותנו זאת וכך בעזרת השי"ת נוכל לקיים את המצווה ב-100% ממש זכינו אשריכם!

  • 19.04 14:30

    תודה רבה רבה על כל העזרה יה"ר שהשי"ת יחזיר לכם בכפל כפליים, תבורכו מפי עליון תזכו לשפע פרנסה ולהיות תמיד מהנותנים אכי"ר.

  • 19.04 14:29

    יישר כוח! תודה לכם יה"ר שהשי"ת יברך אותכם (אמן).

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים