טוען...

הזמיר מחטיא הרבים עם "העד מטעמנו"! [חשיפת הקלטת שיחה]

  פורסם בתאריך: 29.12.2019, 22:55 • מערכת שופר

בס"ד, פה  ביתר עילית ת"ו, אדר א' תשע"ו

אישור

בהיות ותלמידנו החשוב אשר הוא אברך בן תורה נעלה ובעל יראת     שמים אמיתית ומומחה בשו"ב הרב רועי אוחיון הי"ו, עד ומפקח מטעמינו על תהליך השחיטה והבדיקות בארגנטינה, ובמשלח זה פיקח הוא מקרוב שכל ספק יועבר לנכרים, באופן שכל הבשר שהגיע במשלחה הנוכחי לארץ הוא חלק למהדרין מן המהדרין ללא שום פקפוק וראוי הן לספרדים ובני עדות המזרח שקיבלו עליהם פסקי מרן הב"י, והן לאשכנזים היוצאים ביד רמ"א. וגם לרבות שמילאו בקשתינו לתקן שם דבר הנוגע לחשש צער בעלי חיים בעת הובלתם, והדבר תוקן אף הוא על הצד הטוב.

אשר על כן הנני להודיע בשער בת רבים כי בשר זה ראוי לעלות על שלחן מלכים, מאן מלכי רבנן, והתורה חסה על ממונם של ישראל.

אישור זה תקף רק למשווק בחודשים אדר א' ואדר ב' תשע"ו, ורק על ידי מדבקה או על כל חבילה.

 

הכו"ח בברכת התורה

זמיר כהן.

בס"ד


הקלטת שיחה עם אשתו של השוחט מגלה כמה פנינים

- "... בדיקת ריאה ... הרבנים שם, יש שם איזה רב שהוא עושה את הבדיקה ..."

- "... גם על בעלי אמרו החברים הכי טובים שלו הלכו אמרו שזה בשר של טרפה ..."


מי הוא רועי אוחיון, השוחט של הזמיר?

הרב המפקח: הלו

השואל: שלום

הרב המפקח: וברכה

השואל: בוקר טוב *****

הרב המפקח: כן מי מדבר

השואל: ***** 

הרב המפקח: כן

השואל: מה שלומכם?

הרב המפקח: בסדר ברוך השם מה שלומך?

השואל: חסד ה' הרב העביר לי את המייל שכתבתם בקשר לזמיר כהן

הרב המפקח: אני שלחתי את זה לרב כן

השואל: אם תוכלו בבקשה לחזור על מה שכתבתם

הרב המפקח: כן אבל בשביל מה צריך להגיד בשמי הדברים מדברים בשם בעד עצמם

השואל: כי צריך לדעת מי אומר מה אומר על סמך מה

הרב המפקח: כן אבל תשמע תשמע אבל כתוב שמה

השואל: וגם את מה שאתם אומרים

הרב המפקח: כן אבל כתוב שמה שהוא סומך

השואל: מי סומך?

הרב המפקח: על רועי אוחיון הרי רועי אוחיון שזה שוחט

השואל: שהרב זמיר כהן הוא סומך על רועי אוחיון?

הרב המפקח: כן כך הוא כותב בפתק שמה רועי אוחיון זה שוחט לפני שנה וחצי הוא לא בודק פנים לא בודק סכינים לא בודק חוץ לא ראש צוות ולא מפקח אין לו תעודת רב הוא כותב הרב והוא סומך עליו שהוא הוא מפקח עליו את הכל מה מפקח איך הוא יפקח שוחט הוא שוחט אין לו זמן לנשום וגם הוא לא מודע לשום דבר הנה עכשיו הרבנות שלחה מפקחים מי שלא היה באמת רק היה בודק חוץ והפיקוח שהוא עשה זה היה שולי ביותר ולא הבין על שום דבר במה מדובר זה בדיוק כמו שנותנים לאחד רשיון על "פרייבט" כן רשיון א' נותנים לו לנהוג על סמיטריילר הוא יכול לנהוג מה אתה אומר?

השואל: עוד פעם מה השאלה?

הרב המפקח: אם אחד יש לו רשיון על "פרייבט" רשיון א' זה נקרא

השואל: כן

הרב המפקח: הוא יכול לנהוג על סמיטריילר?

השואל: ודאי שלא.

הרב המפקח: נו אז בדיוק ככה נותנים על א' שהוא בודק חוץ שהוא יהיה מפקח הוא לא יכול לעשות שום דבר בפיקוח זה דברים בטלים ככה השוחט שוחט בכלל לא מבין שום דבר הוא לא יודע שום דבר מה הוא יכול לפקח הוא כותב הוא סומך עליו הוא האיש שלו שמה הכי מצחיק הוא אומר: שהוא עשה תקנה לבעלי חיים

השואל: כן

הרב המפקח: הוא כבר אין תקנה לעשות בקשר לשחיטה ובדיקת הסכינים ובדיקת הריאות אין כבר תקנה שצריך לעשות רק צער בעלי חיים זה כתוב בהלכה שצער בעלי חיים אני אני הבנתי מה הכונה צער בעלי חיים הוא רוצה שיהממו את הבהמה לפני השחיטה כמו רפורמים כנראה את התקנה הזו הוא עשה לפי דעתינו זה התקנה היא אסורה באכילה אם הממו אותה לפני השחיטה

השואל: מה ההבדל בין אשכנזים לספרדים לא הבנתי איך זה יכול להועיל לאשכנזים ולספרדים?

הרב המפקח: בין אשכנזים לספרדים אח רבונו של עולם הלואי וזה יהיה כשר לספרדים הלואי הוא לא יודע בכלל מה כתוב בשלחן ערוך הוא לא למד בחיים שלו יורה דעה הלכות שחיטה הלכות טריפות וגם אלה שיוצאים לשחיטה עצמה הם לא מודעים להלכות האלו לא מודעים פשוטו כמשמעו לכן אני הלכתי והוצאתי דיסקים של וידאו שמראים בדיוק כל אבר ואבר שמסביר להם במוחשיות איך זה נראה לא יודעים נו מה נעשה אז הוא אומר אשכנזים וספרדים הוא יכול לכתוב חבל שהוא לא כתב גם כן לאתיופים אני יודע מה לקונסרבטיבים ולרפורמים ולקראים היה כותב לכל עם ישראל [צוחק] טוב...

השואל: הרב זמיר כהן הוא לא יודע הלכות שחיטה?

הרב המפקח: מאיפה הוא יודע ואפילו הוא למד הוא עסק בזה זה בדיוק כמו אתה שעשית סטאז' כן עשית מבחן בתיאוריה בנהיגה אתה יודע לנהוג.

השואל: עוד לא.

הרב המפקח: ואפילו אם תנהג כן אתה לא תנהג כמו שאני נוהג כבר כמה שנים יודע את הכל כן.

השואל: נכון.

הרב המפקח: מצוין בדיוק ככה אותו דבר כל הדברים אותו דבר עשית סטאז' בדיינות הלכת עשית את כל המבחנים של הדיינות מה אתה נהיית דיין אתה יכול כבר לדון לא אתה צריך לעשות סטאז' רופא שינים סטאז'.

השואל: אז בעצם הזמיר יש לו ענין להחטיא את הציבור בנבילות וטריפות גם את הספרדים וגם את האשכנזים?

הרב המפקח: זה דבר שמשתמע מאליו אחד שאין לו שום סמיכה בשום דבר ולא היה במקום ולא ראה שום דבר וסומך על שוחט א' שרק לפני שנה וחצי הוא היה שוחט איך אפשר וזה רק אדם שלא מבין כלום הוא יכול לסמוך זה בדיוק כמו שאני יגיד שאני סומך על בית חולים למשל שערי צדק למה שאני מכיר שמה את האח שמה בבית חולים את האח אני מכיר אז מה אתה מכיר את האח אז הרופא שעושה את הניתוח בסדר?

השואל: הזמיר כהן כותב "ומשלוח זה … הועבר לנכרים" יכול להיות שהוא מתכוון "נכרים" הכוונה מי שזר לו מי שזר לו יכול להיות גם יהודים וכך הוא מעביר את כל הספיקות?

הרב המפקח: [צוחק] אני לא יודע אני אגיד לך זה היה בידור שקראתי את הפתק הזה שנתנו לי ובדיוק ששמעתי את השיעור של הרב אז אמרתי זה המקום אני אשלח את זה ש[צוחק]...

השואל: לא מספיק לו התפקידים גם ראש ישיבה גם רב שכונה גם מחבר ספרים?

הרב המפקח: לא אכפת לי שיהיה גם ראש הממשלה וגם שר הבטחון ושר הפנים – אם הוא ראוי והוא בתפקיד עושה את התפקיד נאמנה אהלן וסהלן שיהיה אבל אחד שאין לו ידים ורגלים בכלל ואין לו שום דבר אז מה זה בדיוק כמו בן ציון מוצפי אותו דבר אין שום הבדל אז כל אחד לומד אחד מהשני אם בן ציון מוצפי יכול לעשות למה שאני לא יכול לעשות ככה זה הולך הבנת אז גם אני אמרתי אם הבנאדם הזה הגוי הזה השחור הזה הוא טייס למה שאני לא יכול להיות טייס גם אני אקח את המטוס והטסתי אז לאיפה אני יגיע אתה חושב להרי החושך אתה יכול להגיע כן מי שאין לו ידע בטייס בדיוק אותו דבר.

השואל: כשזמיר כהן כותב ש"רועי אוחיון הוא עד ומפקח מטעמנו" הוא מתכון שלזמיר יש לו בד"ץ ואז זה "מטעמנו"?

הרב המפקח: אני לא יודע אין לו בד"ץ לא כתוב לו שמה בד"ץ אין לו שמה שום דבר.

השואל: אז מה זה "מטעמנו" סתם הוא שלח בנאדם

הרב המפקח: אבל...

השואל: הוא שלח בנאדם?

הרב המפקח: כן כן כל שזה "מטעמנו" זה א' הוא אני לא יודע אם זה בסדר שהוא יכול להניח פתקים על הבשר "עד מטעמנו" מה זה "עד"? מה זה עד איך הוא יכול להעיד על דבר שהוא לא מבין בכלל הוא הלך לראות איך הבודק פנים והבודק חוץ עושים את המלאכה הלא הוא נמצא בשחיטה וגם אם הוא ילך הוא לא מבין כלום אפס כל אחד שלא עסק בזה שלא למד הלכות נניח שרועי למד את ההלכות אבל כל עוד שהוא לא עסק בזה וגם כשלומדים את ההלכות יש תילי תילים של הלכות עכשיו מצאתי ספר א' עכשיו אחרי שאני חי 40 שנה בעסק מצאתי ספר אחד שהביאו אותו שמה בפולין שהוא כותב 885 בעיות בריאה וכל בעיה הוא עשה את זה לפי הא-ב וכל בעיה הוא אומר בעיה כזאת וכזאת הוא אומר עיין בפרי מגדים עיין בש"ך עיין בזה עיין בספר זה הוא לא כתב בדיוק מה אבל הוא כתב עיין ב רק שתתעורר שיש 885 בעיות אתה מבין אתה עכשיו עולה לכביש לנסוע אתה צריך לדעת את כל התמרורים.

השואל: נכון

הרב המפקח: אתה לא יכול להגיד אני אגיע לתמרורים עוצר את האוטו אני אחכה רגע אחד נפתח את הספר מה התמרור הזה גם ככה מי שבודק את הריאות על השולחן בודק חוץ צריך לדעת את כל 885 מיני טרפויות ולהיות לדעת שזה בדיוק הטריפה הזאת ומה ההלכה בה אתה מבין זה מי שממונה על זה ומי שלא ממונה על זה בכלל הוא לא יודע בכלל מה שכתוב בשלחן ערוך בשחיטות הגדולות הבאנו שהם לא יודעים אפילו מה שכתוב באותיות הגדולות במרן הם לא יודעים כל שכן בהרמ"א ובש"ך ובט"ז ובפרי מגדים ויש מאות אלפי ספרים על השחיטה מי שרוצה להתאבד יכול.

השואל: כעקרון צריך לתבוע את הזמיר כהן על הונאת הציבור בנבילות וטריפות שהוא עכשיו משווק לציבור?

הרב המפקח: נכון צריכים מישהו לטפל בזה אני לא יודע איך מטפלים בזה אבל זה יטפלו בזה כנראה.

השואל: טוב ישר כח עצום ********* תודה רבה לכם.

הרב המפקח: כל טוב בשורות טובות.

השואל: כל טוב אמן וכן למר.

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 22.07 10:15

    אתמול אמרתי לבורא עולם: 'אני צריכה כסף, פעם ראשונה שאני מבקשת ממך! השם...' ואז... ב"ה מקבלת שיחת טלפון מהבנקאי שאומר: 'את יכולה לקחת הלוואה של 20 אלף, החשבון שלך מתפקד יפה, ברוך השם!' ויש לי לרופא שיניים - תקציב טוב 🙏.

  • 22.07 08:28

    בשורה משמחת! ב"ה אתמול בערב קיבלתי מכתב מהביטוח לאומי שב"ה הפסיקו לשלם מזונות ובכך החוב נעצר בכ211,000 ש"ח ולא ממשיך לתפוח... מאמין שזה בזכות עצת כבוד הרב שליט"א: 'לרקוד ולשיר עם חמישה חברים עבדו....' ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב)) נ.ב. זכיתי לתרום ל-5 יהודים שיזכו להשתתף בסעודת השמחה:) (אשדוד - סעודת השמחה לכבוד השם יתברך 15.07.2024 shofar.tv/lectures/1613, לסגולת השמחה: shofar.tv/articles/15096).

  • 22.07 00:13

    כבוד הרב, ב"ה היה הרצאה מדהימה בקרית עקרון (21.7.24), יה"ר שבעזרת השי"ת נזכה לתקן (אמן), תודה רבה.

  • 22.07 00:12

    לילה טוב ומבורך לכבוד הרב הגאון שליט"א, תודה על הרצאה כל כך חשובה בדורנו אנו (קרית עקרון 21.7.24), הלוואי שנזכה לקיים נסיעה טובה ושכבודו יחזור לשלום (אמן).

  • 22.07 00:12

    כבוד הרב היקר🧡 במהלך היום נחתי וב"ה כל היום שומעת אותך ונרגעת מהדברי תורה, עד הערב חיכיתי להרצאה (קרית עקרון 21.7.24) וכ"כ מדהימה וממש קסום ויפה כל מילה! אכן, כמה טוב להיות אהוב ואוהב שנותנים אהבה אחד לשני, מילותיך הן רפואות לכל האיברים. לילה טוב🤲🏻 (אמן).

  • 21.07 20:59

    רציתי לספר לרב מה שקרה לי אישית לפני שבוע. נסעתי לבד ברכב מ-Lakewood ל-Baltimore ותוך הנסיעה התחילה סערה נוראה (Tornado Warning). היה מאד קשה לנסוע ואחר כמה דקות הצלחתי בעזרת ה׳ לצאת מכביש הראשי (I-95) לעצור בתחנה על ידו. עצרתי שם לשעה בערך וכל הזמן ירד גשם כבד בלי הפסקה. אכלתי משהו וקראתי תהלים ואמרו שברבע שעה יפסיקו את האזהרה שיש אפשרות שיהיה tornado. הרגשתי שאני מוכרחה להגיע הביתה כבר ונראה לי שהגשם קצת פחות כבד ונסיתי להמשיך בנסיעה ב-I-95. תוך שלוש דקות הסערה התחילה עוד פעם והייתי כבר עייפה ופשוט לא יכולתי לראות את ה-lane markings וכשמשאיות גדולות עברו על ידי לרגעים מפחידים היה בלתי אפשרי לראות אף דבר מהחלון לפני (windshield). התרכזתי כפי יכולתי לראות משהו והיה כל כך קשה עד שלרגע חשבתי לעצמי: 'אין לי כוח והמתח כל כך קשה לסבול אולי אעצור כאן באמצע הרחוב ויקרה מה שיקרה' (ח"ו...). פתאום ב"ה נזכרתי במה ששמעתי מהרב אודות כח השמחה בהשי"ת! והתחלתי לשיר את ניגון הרב: "עבדו את ה׳ בשמחה!". אני רוצה להעיד: על שלוות הנפש שזה גרם לי. לא ידעתי אם אצליח להישאר בחיים או לא (ח"ו) אבל אמרתי לעצמי: ׳לא משנה לי מה יחליט ה׳ . אני איתו. הוא ה-Boss.׳ וככה המשכתי לנסוע. לא היה אפשרות לצאת מהדרך לזמן רב וניסיתי לנסוע למיטב יכולתי וכל הזמן עם ישוב הדעת בלי לדעת מה יקרה מרגע לרגע. הרגשתי ממש את כוח השמחה בהשי"ת. אז תודה לרב עבור העצה הטובה והלימוד החשוב ביותר בענין הבטחון בהשי"ת בשמחה. סיפרתי את המקרה להרבה אנשים שידעו את אמת הענין. הכל בזכותך. ויה"ר שהשי"ת יברך את הרב להמשיך בעבודת הקודש שלו להדריך אנשים בעבודת השי"ת (אמן).

  • 21.07 15:15

    כבוד הרב היקר שליט"א! תודה רבה על הכל מכל וכל! תודה להשם יתברך ותודה רבה לכבוד הרב היקר שליט"א על הברכות והתפילות ולכל מי שהתפלל עלי. מרגישה ברוך השם מצוין! הקהילה היקרה פינקה אותנו עם המון מטעמים לכבוד שבת קודש ואנחנו מודים לכולם! שבת שלום ומבורך!💐.

  • 21.07 15:15

    שלום רב לכבוד הרב הקדוש, רציתי לשתף את הרב בנס שקרה לי! נתקפתי בווירוס השפעת בצורה חזקה, היו לי כאבים מאד חזקים בגוף (ל"ע). ב"ה שרתי את השיר "עבדו..." בשקט משך זמן מה - והכאבים עברו ממני בדרך נס! גם שאר התסמינים עברו מהר; במקום שבוע ימים הכל עבר ביומיים. תודה לכבוד הרב על העצות הנפלאות כן ירבו. תבורכו מפי עליון!!!! (אמן).

  • 21.07 15:14

    תודה 100 פעם לבורא העולם! ולכבוד הרב שליט"א; אחרי סעודת השמחה לכבוד השי"ת ואחרי בקשות ביום שני - ב"ה נסגר לי התיק שהיה לי בבית משפט! וגם מה ששלמתי יכניסו לי לבנק בחזרה בלי קיזוזים, הכל הביאו לי! מה שטוב, ביום שאני צריך לכבוד השבת בשביל לקנות שלא יחסר לי! השי"ת בדיוק הביא לי את הכסף. באמת מי שחי באמונה ובשמה ועם צדיק אמיתי - אין דאגה וגם פחד! על כל מיני חסרונות דברים "עבדו..." ב"ה עובד ממש!

  • 21.07 15:13

    כבוד הרב! איזה שיעור בוקר מנצח, בתוך התפילות מבקשת ומתחננת: 'אבא! תראה לי את הכיוון' ממש התחברתי לציפור שנשלחה לאיש שנרטב בדרך ששימשה כוויז של פעם... (בלי תפילה לא מקבלים - חלק ל"ט 18.07.2024, shofar.tv/lessons/17329) גם מהשיעור הקודם... וממש ככה לדברים שהרב אמר: 'לא לחכות לתפילת 18... לדבר עם אבא! "ובלכתך בדרך" בפרט שלא בטוחים שנקבל, וכל הזמן ויחד עם המזמור שלא יתבטל: "מזמור לתודה!" - "עבדו את ה' בשמחה😁" מתוק מדבש💫!

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים